Hij word groter maar niet meer hard, waarom weet ik niet ik heb dit probleem al ongeveer 2 maanden..
Help ik weet niet wat ik eraan moet doen, en ja dit is echt serieus!
ps: hij is net 17, beetje ongezond?
naja help deze jongen, ik weet er iig geen raad mee daarom post ik het hier
quote:Weet je zeker dat het niet de neef van je oma's schoonmoeder is?
Op maandag 15 september 2003 22:50 schreef Lucs0l het volgende:
Ik niet, een vriend van mij hieronder zijn verhaal:
quote:Je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Komt wel vaker voor... Bezoek eens een dokter zou ik zeggen.
Op maandag 15 september 2003 22:50 schreef Lucs0l het volgende:
een vriend van mij
quote:nee ik weet et zeker, ik ben et ook niet
Op maandag 15 september 2003 22:53 schreef Anjadepanja het volgende:[..]
Weet je zeker dat het niet de neef van je oma's schoonmoeder is?
quote:eeggtt zerieus....kut man voor je
Op maandag 15 september 2003 22:54 schreef Lucs0l het volgende:[..]
nee ik weet et zeker, ik ben et ook niet
dit is echt serieus!
maar goed...dokter idd Die weten over het algemeen wel raar met zulke dingen
quote:niet voor mij
Op maandag 15 september 2003 22:56 schreef Anjadepanja het volgende:[..]
eeggtt zerieus....kut man voor je
maar goed...dokter idd
Die weten over het algemeen wel raar met zulke dingen
quote:ff naar de dokter en dan is het zo weer over.
Op maandag 15 september 2003 22:54 schreef Lucs0l het volgende:[..]
nee ik weet et zeker, ik ben et ook niet
dit is echt serieus!
quote:Ik snap je maar al te goed hoor
Op maandag 15 september 2003 22:57 schreef Lucs0l het volgende:[..]
niet voor mij
t is echt n vriend en NIET ik
*zucht* wanneer snappen jullie dat niet iedereen internet heeft
quote:blerg *negeert*
Op maandag 15 september 2003 22:57 schreef Anjadepanja het volgende:[..]
Ik snap je maar al te goed hoor
Niet iedereen heeft internet inderdaad, daarom kan ik het toch wel kut voor je vinden?
quote:Hmm, ik vind het toch sneu voor je
Op maandag 15 september 2003 22:57 schreef Lucs0l het volgende:[..]
niet voor mij
t is echt n vriend en NIET ik
*zucht* wanneer snappen jullie dat niet iedereen internet heeft
quote:sjees k vraag et op op Got ofsow hoor, in de hoop dat ze daar wel normaal kunnen doen........................
Op maandag 15 september 2003 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Hmm, ik vind het toch sneu voor je
idd, raadpleeg een dokter ofzo..
quote:ja af en toe een jointje gaaat er wel bij hem in
Op maandag 15 september 2003 22:59 schreef schatje het volgende:
Gebruikt ie drugs ofzo??
quote:Daar zeggen ze dat die wat minder moet computeren
Op maandag 15 september 2003 22:59 schreef Lucs0l het volgende:[..]
sjees k vraag et op op Got ofsow hoor, in de hoop dat ze daar wel normaal kunnen doen........................
quote:Als je zo hyper blijft reageren gelooft niemand je meer natuurlijk. Morgen even een afspraak met de dokter maken, die heeft een betere kennis dan wij. Een dokter ziet wel vreemdere dingen, dus je hoeft je niet te schamen om er heen te gaan. Toen ik voorhuidvernauwing had heb ik het daar ook gewoon met de dokter over gehad en daardoor is het nu opgelost. Oftewel: Als je je ervoor schaamt zal je waarschijnlijk lang met het probleem rondlopen. Als je je er overheen zet kan het snel verholpen worden. Aan jou de keus
Op maandag 15 september 2003 22:58 schreef Lucs0l het volgende:[..]
blerg *negeert*
as i told u, t is niet kut voor mij maar voor HEM!
quote:juist jij snapt het
Op maandag 15 september 2003 23:00 schreef Anjadepanja het volgende:[..]
Daar zeggen ze dat die wat minder moet computeren
nu ff serieus weer.. wat te doen behalve pilletjes?
en wat kan de oorzaak zijn?
Dan ga je naar de dokter.
"DE VOLGENDE"
"WAT IS HET PROBLEEM?"
ehm, nou tijdens de seks wordt ie wel lang enzo, maar is nog steeds zo slap als een asperge.
"IE?" ja, mnuuhhh, penis.
...
Ik snap best dat het normaal is om hiermee naar de dokter te gaan, maar ik zou me zo verschrikkelijk opgelaten voelen. Bah. Ik zou eerst een internet rondspeuren.
Succes ermee.
quote:geen hyper reactie dit keer.
Op maandag 15 september 2003 23:01 schreef Heliospan het volgende:[..]
Als je zo hyper blijft reageren gelooft niemand je meer natuurlijk. Morgen even een afspraak met de dokter maken, die heeft een betere kennis dan wij. Een dokter ziet wel vreemdere dingen, dus je hoeft je niet te schamen om er heen te gaan. Toen ik voorhuidvernauwing had heb ik het daar ook gewoon met de dokter over gehad en daardoor is het nu opgelost. Oftewel: Als je je ervoor schaamt zal je waarschijnlijk lang met het probleem rondlopen. Als je je er overheen zet kan het snel verholpen worden. Aan jou de keus
Het gaat serieus niet om mij maar echt om een vriend vanme.
en het verhaaltje van de voorhuid ken ik ook dus daar hoef je niet mee aan te komen en als ik het was zou ik allang bij de doctor zijn, ik kan t goed met m praten dus. En schaamte is bij mij geen probleem
hij zit dus echt met het probleem en weet niet wat ie moet doen,
hij word wel groter maar niet echt hard, dit is sinds ongeveer 2 maanden en hij weet echt niet waarom
[edit] ik reageer momenteel niet meer op irritante mensen enzo, post maar lekker flauwe dingen ofsow boeit niet [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Lucs0l op 15-09-2003 23:06]
[Dit bericht is gewijzigd door DrazTic op 15-09-2003 23:10]
quote:lol
Op maandag 15 september 2003 23:04 schreef AMADEUZ het volgende:
Zit waarschijnlijk tussen je oren. Probeer minder te focussen op een stijve en geniet gewoon van het voorspel. Komt het vanzelf en anders gewoon een nog langer voorspel.
quote:Inderdaad
Zit waarschijnlijk tussen je oren. Probeer minder te focussen op een stijve en geniet gewoon van het voorspel. Komt het vanzelf en anders gewoon een nog langer voorspel.
quote:ik zal het tegen hem zeggen, jullie horen sowiso wel wat het is geworden bij de doc zodat andere users het naar kunnen lezen
Op maandag 15 september 2003 23:09 schreef E.T. het volgende:[..]
Inderdaad
![]()
Je komt op een gegeven moment in een vicueze (?) cirkel terecht.
Een tijdje geen sex hebben wil wel eens helpen. Een manier proberen te vinden die voor hem helpt en dat de cirkel doorbreekt.
Op deze manier blijf je angstig en wordt 't nooit wat..
quote:En daardoor word je impotent
Op maandag 15 september 2003 23:09 schreef Nork het volgende:
Misschien is zijn geaardheid aan 't veranderen
quote:Nee, zijn partner windt hem misschien niet meer op? (het ging immers alleen om de stijve tijdens de SEKS)
Op maandag 15 september 2003 23:11 schreef Heliospan het volgende:[..]
En daardoor word je impotent
"Hey Luc, ik heb een probleem!"
- "Wat dan?"
"Hij word groter maar niet meer hard, waarom weet ik niet ik heb dit probleem al ongeveer 2 maanden.."
- "Oke, ik zal het op Fok posten"
Yeah right. Vond ik die optie van de vriend van je neef van je schoonmoeder's oma ofzo een betere smoes. Maar wel lullig voor je, ben benieuwd wat uiteindelijk het verhaal gaat worden... <BOOKMARKED>
quote:k laat dit topic wel sluiten, aan jullie valt dus nix te vragen, hoe serieus t ook bedoelt is, dr word niet eens gelooft dat het echt een vriend van me is en niet ik.
Op maandag 15 september 2003 23:21 schreef JeOma het volgende:
Geweldig dit. Even "recapituleren", hoe gaat zo'n gesprek tussen jouw en je "vriend"?"Hey Luc, ik heb een probleem!"
- "Wat dan?"
"Hij word groter maar niet meer hard, waarom weet ik niet ik heb dit probleem al ongeveer 2 maanden.."
- "Oke, ik zal het op Fok posten"Yeah right. Vond ik die optie van de vriend van je neef van je schoonmoeder's oma ofzo een betere smoes. Maar wel lullig voor je, ben benieuwd wat uiteindelijk het verhaal gaat worden... <BOOKMARKED>
quote:
Op maandag 15 september 2003 23:32 schreef Lucs0l het volgende:[..]
k laat dit topic wel sluiten, aan jullie valt dus nix te vragen, hoe serieus t ook bedoelt is, dr word niet eens gelooft dat het echt een vriend van me is en niet ik.
hf met het uilachen van "mij" ik zal hier iig geen serieuze dingen meer gaan posten.. t lijkt hier teveel op GoT iets waar ik niet op gehoopt had toen ik me regristreerde...
quote:Zulke reacties kun je ook wel verwachten...
Op maandag 15 september 2003 23:32 schreef Lucs0l het volgende:[..]
k laat dit topic wel sluiten, aan jullie valt dus nix te vragen, hoe serieus t ook bedoelt is, dr word niet eens gelooft dat het echt een vriend van me is en niet ik.
hf met het uilachen van "mij" ik zal hier iig geen serieuze dingen meer gaan posten.. t lijkt hier teveel op GoT iets waar ik niet op gehoopt had toen ik me regristreerde...
quote:wie weet, er zijn meer vissen inde zee.. het kon zijn dat iemand hier ongeveer hetzelfde probleem heeft gehad, zoals bijvoorbeeld met de voorhuid (ok komt vaker voor maja) wie niet waagt wie niet wint.. ik had allen verwacht dat de mensen hier iets serieuzer zouden zijn dan op GoT omdat daar het niveau de laatste tijd zo zwaar is gedaalt dat ik daar alleen nog maar lees en zo nu en dan eens op een beschaafte manier RTFM oid post. nja ik hoop dat er nog serieuze reacties komen van mensen die me wel geloven.. zoniet dan heb ik pech, maar weet ik ook meteen wat ik hier kan posten
Op maandag 15 september 2003 23:46 schreef Svensson het volgende:[..]
Zulke reacties kun je ook wel verwachten...
Waarom ga je (of die vriend van je) niet gewoon naar de dokterDie mensen zijn ervoor om je te helpen. Denk je nu echt dat wij hier van afstand kunnen zien wat de oorzaak is?
overigens is het niet mijn keuze om niet naar de doctor te gaan maar die van hem, zoals ik eerder als heb gezecht.. ik zou allang zijn gegaan omdat ik en mijn doc het samen goed kunnen vinden (lees met humor valt echt alles te bespreken met hem).
voor de genen die het niet geloven doei doei, ik negeer jullie gewoon
de genen die me wel geloven, alvast bedankt voor de reacties
Nja, in ieder geval voor je vriend, jep, doktertje doen.
Je ken wel stug allerlei redenen geven waarom nie, maar dan moetie ook nie gaan zeuren als ie na n paar maandjes eraf valt
quote:das waar, ik had kunnen zeggen dat het om mezelf ging maar dat is gewoonweg niet zo.. dus dat klopt al niet.
Op dinsdag 16 september 2003 00:17 schreef Untouchables het volgende:
Ik wil je bes wel geloven hoor, maar kom op, je had kunnen verwachten dat je zulke reacties kreeg, inderdaad, ook op het "utopisch" vriendelijke Fok!
Als je verstandig was geweest had je gewoon meteen gezegd dat t voor jou was, ten eerste zou niemand er dan iets om geven (in positieve zin) en ten tweede, je had jezelf n hoop stress kunnen besparenNja, in ieder geval voor je vriend, jep, doktertje doen.
Je ken wel stug allerlei redenen geven waarom nie, maar dan moetie ook nie gaan zeuren als ie na n paar maandjes eraf valt
voor de rest is de doctor zijn keuze, hij gaat er morgen een dus jullie krijgen er morgen een update over.
en ik denk dat ik me kapot lach als ie er over een paar maandjes afvalt, t is niet de mijne dus. k leef overigens wel mee met ze vriendin
quote:Wat was hier niet serieus aan dan:{
quote:never told that wasnt serious...
Op dinsdag 16 september 2003 00:43 schreef AMADEUZ het volgende:[..]
Wat was hier niet serieus aan dan:{
ik ken hetzelfde "probleem"met probleem tussen aanhalingstekens. Mijn vriendin en ik zijn dan lekker aan het tja..hoe noem ik het..voorspelen en mij overkomt dan hetzelfde, omdat ik het genot van haar op dat moment belangrijker vind dan dat van mij. Maw. ik ben dan zo geconcentreerd met haar bezig dat ik het niet zo`belangrijk vind of ik klaarkom of niet. (ja dames, ook mannen hebben dat wel eens ) Plus het feit inderdaad dat er, als je dat een paar keer overkomen is, je tussen de oren de angst hebt dat "het" niet gaat lukken.
Niks aan de hand, minder concentreren; als het hem met het handje alleen lukt lukt het, als hij meer zelf durft te genieten, met zijn vriendin ook wel. Echt niet meteen naar de dokter rennen. Sex/vrijen is meer dan klaarkomen alleen.
jacko
quote:rusten...? als mijn pik ergens slap van wordt is het wel rusten.
Op dinsdag 16 september 2003 17:16 schreef Nitro_YE het volgende:
iig minder je eigen er op concertreren en misschien ff wat rustig pauzes tijdens de sex inlassen zodat je maat weer ff kan 'rusten'
anyway, wat ik niet snap is dat dit soort topics steeds worden aangemaakt. Waarom ga je niet gewoon ff naar de dokter, wat is er mis met the good old doc...?
quote:nou je krijgt van rusten geen stijve, maar het kan ook zijn dat als er gewoon teveel spanning is dat het toch beter is ff gewoon rustiger te doen.
Op dinsdag 16 september 2003 17:23 schreef Loona35 het volgende:[..]
rusten...? als mijn pik ergens slap van wordt is het wel rusten.
anyway, wat ik niet snap is dat dit soort topics steeds worden aangemaakt. Waarom ga je niet gewoon ff naar de dokter, wat is er mis met the good old doc...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |