abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 september 2003 @ 21:34:11 #1
62329 annekina
Tell me your story
pi_13167878
* Een jonge vrouw gaat bij de haardvuur zitten en pakt haar pen en perkament te voorschijn.
Op haar stuk perkament schrijft ze een paar basis woorden. Graag wil ze dingen van de bewoners van het eiland weten. Ze is gek op levensverhalen, dat is haar beroep. Ze begint de vragen voor haarzelf te beantwoorden, om te zien of dat werkt.

De naam van de persoon : Annekina
De ras van de persoon: Mens.
Beroep/bezigheid: Levensverhalen schrijfster.
Geslacht: Vrouw.
Leeftijd: 24.
Eventuele class: Niks.
Eventuele wapens: Veer en perkament.
vaste Topic/verblijfplaats: Geen.

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden :

Ik ben een schrijfster van levensverhalen met een hele reis achter de rug. Over de hele wereld heb ik al verhalen geschreven. Het belangrijkste vind ik verhalen, die op het eerste gezicht niet bijzonder lijken te zijn, maar uiteindelijk toch een soort moraal bevatten en aan anderen doorverteld kunnen worden.
Op dit eiland zoek ik verhalen, normale mensen met een verhaal.
Dat is mijn missie, mijn levensmotto

* Na dit opgeschreven te hebben, gaat ze achterover zitten, het is wel de bedoeling dat mensen hier naartoe komen, en hun verhaal aan haar vertellen.

Writing is my destiny
  zondag 14 september 2003 @ 21:38:22 #2
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_13167993
* Phoenixx ziet de jonge vrouw zitten. Levensverhalen... wie zou nou geïnteresseerd kunnen zijn in háár verhaal? Maar goed - de vragen zien er niet zo ingewikkeld uit, dus ze vertelt:

De naam van de persoon: Phoenixx
De ras van de persoon: Vuurvogel / Mens (zij kan beide gedaanten aannemen)
Beroep/bezigheid: Free lance avonturier
Geslacht: Vrouw.
Leeftijd: in deze levenscyclus: 30
Eventuele class: niets bijzonders, en daar de "evil" variant van
Eventuele wapens: alles wat voor handen is, eventueel versterkt met runenmagie
Vaste Topic/verblijfplaats: geen - maar zal zich niet snel aan de kant van het Eiland vertonen waar mensen in huizen wonen en zich met auto's en fietsen verplaatsen. Hoewel het Vrije Tijds Centrum er best wel aanlokkelijk uit ziet...

Korte levensgeschiedenis:
Lang, lang geleden is Phoenixx op het Eiland aangekomen. Toen het prachtige restaurant "Het Smulaapje" in brand stond, werd Phoenixx door de vlammen ingesloten en verging samen met het interieur tot as. Zij is toen uit haar as herrezen en ging een avontuurlijk leven lijden op het Eiland. Zij streed met o.a. Equilan tegen Slough_Feg, beleefde een lang avontuur met Atrimar, bekeerde zich daarna tot gelovige van satanistenkerk "brandende bramenstruik" en vereerde daar Eilandheilige St. Lurky. Maar dit was haar niet groot genoeg. Zij sloot zich aan bij de Naamloze om al het Goede op het Eiland te vernietigen en het Kwaad te laten overheersen. Op dit moment wordt zij aangetrokken door Chaos, die een nog sterkere partner lijkt te zijn om het zelfde doel te bereiken...

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_13168258
Hmm , omdat de schrijfster het al eerder vriendelijk gevraagt heeft, vertel ik hier een klein stukje van mijn verhaal. Beloofd is beloofd:

De naam van de persoon : Lord Dreamer
De ras van de persoon: Mens.
Beroep/bezigheid: Kasteelheer / Avonturier / Opperbevelhebber Eilandse strijdkrachten.
Geslacht: Man.
Leeftijd: 28.
Eventuele class: All Round krijgsheer zowel magie als non-magie.
Eventuele wapens: Allerhande wapentuig.
Vaste Topic/verblijfplaats: Het Kasteel van Lord Dreamer Deel 4
voor de rest zwervend over het eiland en vaste bezoeker van het VTC


Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden :

Door een tijdsprong verschenen met een groepje drakenrijders boven het eiland, zich gestort in de toenmalige gevechten en een Kasteel met bijbehorende landerijen gesticht. Sindsdien bewoner van fok!eiland en avonturier die ook wel grote legers ten strijden brengt in roerige tijden.

Door de geschiedenis heen een leger opgebouwd dat de orde in stand poogt te houden. Maar in een zelfregulerend eilandleven is daar weinig van te merken. Verder zwerft wordt door allerlei verhalen mee gezogen de avonturen in. Zijn kasteel is een plaats waar iedereen welkom is, behalve als het kasteel midden in een veldslag zit, maar dan nog is de noorderpoort altijd vrij en met wat inventiviteit kan je er altijd een gezellig bezoekje brengen.

De hele geschiedenis is het beste te lezen door alle kasteeltopics heen en de diverse verhalen.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_13168647
De naam van de persoon Asschen Sukar
De ras van de persoon: Valheru
Beroep/bezigheid: Freelance moordenaar.
Geslacht: Man
Leeftijd: ... Zullen we het op oud houden. Al is dat niet aan hem af te zien.
Eventuele class: .. .. dit is niet aan mijn besteed
Eventuele wapens: Zijn gouden valheruaanse zwaard.
vaste Topic/verblijfplaats:Momenteel geen. Vroeger verbleef de valheru in de inmiddels afgebrande: Taveerne de steigerende pony (voorm. Fantasy shop)

(eiland)Geschiedenis:
Tja .. uhm
Ik geloof dat dit het beste samengevat kan worden als moord en aftuiging.
Asschen sukar is op het eiland gekomen na een ruzie met een magiër op zijn thuiswereld. Eenmaal op het eiland had hij een dekmantel nodig, en dat is de taveerne geworden.
Helaas kwam de naamloze God hem hier ook op het spoor, en begon op hem in te werken. In opdracht van zijn nieuwe god is de valheru de belegering op het kasteel van heer dreamer gestart. Na veel getouwtrek rondom de valheru is hij in handen gekomen van de naamloze, en deze heeft hem na een bloedige strijd vermoord.
Dankzij een mysterieuze nieuwe vrouwe is hij opnieuw tot leven gewekt, hetgeen de valheru aan de vrouwe bind. Wat deze wending hem gaat brengen weet hij ook niet.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 14 september 2003 @ 22:03:38 #5
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13168741
* Amethist ziet een gezellig haardvuur en een jonge vrouw, die driftig aan het schrijven is. Als Amethist aan haar vraagt wat ze schrijft, krijgt ze als antwoord levensverhalen en als vraag of Amethist haar die van haarzelf aan haar wilt vertellen, aangezien Amethist wel even zichzelf wilt opwarmen bij het vuur gaat ze er lekker voor zitten:

Naam: Myrddin Amethist Caridwen.
Ras: Elf.
Beroep/bezigheid:Sorcerer.
Geslacht: Vrouw.
Leeftijd: 120.
Eventuele class: Opleiding niet afgemaakt.
Eventuele wapens: Toverstaf en magie
Vaste Topic/verblijfplaats: Mijn thuis is Elfenbos

Korte levensgeschiedenis:

Ik ben geboren in de elfenstad Amethyst city, waar een deel van mijn naam vandaan komt, met mijn ouders ben ik verhuist naar het elfenbos, waar ik al snel door Koningin Aurora opgemerkt werd als een toekomstige machtige tovenares. Hoewel ik ook naar school ging, kreeg ik ook privé les van Aurora zelf, totdat deze gedwongen werd om met de kwaadaardige tovenaar Ivellios te trouwen, wat haar dood werd.
Nu beheert Ivellios het elfenbos en heeft hij een tijd lang mij opgesloten gehouden, omdat ik als enige hem kan tegenhouden zijn geme plan uit te voeren. Ik ben ontsnapt aan zijn kwaasaardige handen en ben van plan om hem tegen te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Amethist op 14-09-2003 22:07]

Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_13168753
* Simon heeft de jonge vrouw in het VTC gezien en weet dat ze schrijfster is. Nou Simon wil best zijn verhaal vertellen .

De naam van de persoon : Simon Carnagy
De ras van de persoon: Mens.
Beroep/bezigheid: VTC Kusjesman en beveiliger
Geslacht: man.
Leeftijd: 25.
Eventuele class: Vrijgezel.
Eventuele wapens: Wat in de gereedschaps kist zit en in wapenkast.
Vaste Topic/verblijfplaats: VTC 11 : Het Feest gaat door !!!! en verdere delen

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden :

Simon komt van een groot ruimteschip de SDF-1 van de Robotech strijdkrachten die tijdens een avontuur op het eiland weer weg zijn gegaan en Simon is blijven hangen . Na een eigen basis gehad te hebben maar door relatie/prive problemen alles achter zich te hebben verbrand en de rimboe in is gegaan. Is hij als zwerver teruggekeerd en goed opgevangen door Magneet de eigenaar van het vernieuwe VTC.

Nu werkt en woont hij daar als klusjes man en beveliger. Onder zij ervaren leiding als legerofficier krijgen relschoppers en hooligans geen kans.

Zijn eeuwige en onbereikbare liefde is Mevrouw Faat, voor wie hij een groot respect heeft.

Nu weten jullie wat meer van mij , en hopelijk komen jullie gezellig wat eten of drinken in het VTC, of kom er gewoon om te ontspannen.

Luitenant S. Carnagy
pi_13169102
* Guusie ziet de mevrouw alleen zitten en denkt een goede bijdrage te houden om zijn levens verhaal even te vertellen:

De naam van de persoon : Guusie
De ras van de persoon: Mens
Beroep/bezigheid: Hotelmanager/Chef van politie bureau Fok!eiland
Geslacht: Man
Leeftijd: 13
Eventuele class: Guusie zijn...:?
Eventuele wapens: Bezit van Politie bureau
vaste Topic/verblijfplaats: Guusie's Mooie Paleis

Korte levensgeschiedenis:
Guusie komt van het vaste land als een goede zakenman, hij wilde hier nog mee geld maken en daarna gelijk weer vertrekken naar het altewesterse vasteland.. Toen hij hier was aangekomen kreeg hij zo'n liefde voor het eiland dat zijn droom in een keer wegvaarde en een nieuw liefde vol bestaan wild opbouwen en iets te doen voor de bevolking daarom is het politiebureau tot een nieuw bestaan gekomen.. Zo kan hij dus de mensen helpen en genieten..

  zondag 14 september 2003 @ 22:27:33 #8
55402 Chovexani.Darante
A-ko isi pomo shinava tumen
pi_13169365
* Chovexani gaat zitten en begint te vertellen

Naam: Chovexani
Ras: Mens, Zigeunerin, heks.
Beroep/bezigheid: Eigenaresse van de winkel Paramitsha.
Geslacht: Vrouw.
Leeftijd: 28.
Class: Heks.
Wapens: Magie en speciale toverstaf.
Vaste Topic/verblijfplaats: Trandofir .

Korte levensgeschiedenis:

Ze was nog jong, toen haar ouders bij een aangestoken brand omkwamen.
Ze is daarna door zigeuners opgevoed, waarbij ze hun gebruiken en magie leerde. Die magie heeft ze gebruikt om wraak op de moordenaars van haar ouders te nemen.
Die wraakactie liep alleen slecht af. Een vloek heeft ze opzichzelf afgeroepen en daardoor verandert ze elke nacht.
Ook heeft ze in Trandofir een persoon gevonden die haar neemt zoals ze is en hoewel het nog pril is is ze harstikke verliefd. Haar magie heeft ze hervonden en daar maakt ze dankbaar gebruik van.

[Dit bericht is gewijzigd door Chovexani.Darante op 14-09-2003 22:28]

Kon del tut o nai shai dela tut wi o vast
pi_13169380
Ninja-mod komt langs en doet ook maar even zijn verhaal

De naam van de persoon : Ninja-mod
De ras van de persoon: Mens.
Beroep/bezigheid: Martial artist /Manusje van alles.
Geslacht: Man.
Leeftijd: 25.
Eventuele class: niet van toepassing.
Eventuele wapens: veel en divers..
vaste Topic/verblijfplaats: ninjutsu dojo fok.

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden :

Toen ik hier aankwam op het eiland ben ik gestart met de eilandbrandweer,
het bleek echter geen succes.
Na wat omzwervingen richtte ik mijn eigen dojo op waar inmiddels van alles en nogwat is gebeurt.
Om inkomsten te genereren ben ik een computerzaak begonnen en bouwde ik een internet voorziening op het eiland.
De computerwinkel is helaas ter ziele maar ondanks geringe activiteit bestaat de dojo nog steeds

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_13170133
* Jan-Jaap loopt over het eiland heen als hij opeens bij een gebouw aankomt, kijkt hij nieuwsgierig naar binnen wie er woont.
En ziet een jonge vrouw die druk aan het schrijven is en voor het haardvuur zit, om haar heen zitten nog meer mensen en een vrouwelijke elf.
Opeens hoort Jan-Jaap dat ze levensverhalen aan het opschrijven zijn, en dat wil hij ook.
Hij klopt aan en loopt naar binnen en pakt een veer en een stuk perkament en begint te schrijven.


Naam: Jan-Jaap
Ras: half mens half wolf
Beroep/bezigheid: avonturier
Geslacht: Man.
Leeftijd: 18.
Eventuele class: niet van toepassing
Eventuele wapens: het liefst zijn eigen zwaard, maar met andere wapens kan hij ook meer onder weg.
Vaste Topic/verblijfplaats: een huis dicht tegen Het Duistere Bos van Herne_the_Hunter

Korte levensgeschiedenis:

Een jonge man die al op jonge leeftijd zijn vader verloren heeft omdat die vermoord is door de Dark_Templar Omdat hij hem had verraden
Jan-Jaap was net op tijd uit de handen van de machtige Dark_Templar gered door zijn trouwe knecht.
De Dark_Templar was hier zo kwaad over dat hij zijn magie gebruikte om hem om te toveren in een wolf maar doordat Jan-Jaap beschermd werd door een amulet, was de betovering maar half gelukt en daarbij is wel zijn ouderlijke huis door de Dark_Templar verwoest.
Naar veel moeite en hulp van zijn trouwe knecht heeft hij een huisje kunnen opbouwen aan de rand van Het Duistere Bos van Herne_the_Hunter

Nadat hij een hele tijd geveld was door een ernstige ziekte besloot hij om het eiland te gaan verkennen en zijn huis achter te laten in de goede handen van zijn knecht.

  zondag 14 september 2003 @ 22:59:49 #11
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13170370
* Preliator gaat staan en voelt aan dat hij nu zijn verhaal mag vertellen

De naam van de persoon : Preliator
De ras van de persoon: Kleine Dwerg
Beroep/bezigheid: Dwergenbier Brouwen
Geslacht: Man
Leeftijd: net volwassen dwerg
Eventuele class: ?
Eventuele wapens: Had een waraxe (in bezig van Guusie op dit moment)
vaste Topic/verblijfplaats: Dwergenhutje ook wel vaak aanwezig in VTC

Korte levensgeschiedenis:

Preliator is als een gewone dwerg op het vaste land opgevoed. Alles ging voorspoedig tot dat Tarr vanuit het noorden het land waar Preliator woonde kwam binnenvallen. Hij werd zoals vele andere dwergen ten onrechte vogelvrij verklaard. Een tijd moest hij leven van stelen en aalmoezen. Hij trok in die tijd op met een andere kleine dwerg genaamd Prely. Samen met Prely besloot hij per boot naar Fok!Eiland te vluchten. Eenmaal aangekomen scheidde de wegen van de 2 vrienden. Prely ging naar DwarfMountain en Preliator bleef tussen de auto's en de fietsen leven. Hier kreeg hij zijn eigen hutje waarin hij kon wonen. Hier maakte Preliator vele vrienden, zoals Guusie de agent. Na loop van tijd besloot hij de eilanders tegemoet te komen door echt dwergenbier te brouwen.
Nu loopt Preliator vooral rond op het eiland om lol te hebben en dwergenbier uit te delen

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
pi_13201508
* Een kleine verschijnig komt aanvliegen en zit een grappig gebouwtje staan. Ze verandert van vorm en besluit binnen te gaan kijken, daar hoort ze allemaal levensverhalen en ze besluit die van haar ook te vertellen, het lijkt haar wel leuk, als haar verhaal doorverteld zou worden, zo blijf je tenslotte eeuwig doorleven in de verhalen.

Naam: Lavinia
Ras: Fee
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 20
Verblijfplaats: Nilofar

Korte levensgeschiedenis:

Lavinia is een erg jonge fee, die met haar moeder en twee jongere zusjes in Nilofar woont.
Lavinia houd van het leven in Nilofar, maar ze is wat avontuurlijker ingesteld dan de andere feeen en dat brengt haar meer dan eens in de problemen.
Op jonge leeftijd wilde ze al ontsnappen aan het saaie leven en is ze weggelopen van huis, om te gaan reizen, maar door haar nogal onstuimige karakter is ze van de ene probleem in het andere gerolt.
Haar laatste avontuur heeft ze in een potje doorgebracht, waar ze gelukkig uit ontsnapt is, nou maar afwachten wat het volgende avontuur haar zal brengen.
Lavinia heeft een makkelijke reisformaat, maar kan zichzelf ook omtoveren in een menselijke grootte.

We hebben altijd onze dromen nog, om het onbereikbare aan te raken
  dinsdag 16 september 2003 @ 10:24:12 #13
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13201715
De naam van de persoon: Magneet
De ras van de persoon: Mens
Beroep/bezigheid: Piloot/Timmerman/verkoper/Beheerder VTC
Geslacht: Man
Leeftijd: 25
Eventuele class: 1ste klasse
Eventuele wapens: Mijn tomcats en mijn hamer natuurlijk
Vaste Topic/verblijfplaats: VTC 11 : Het Feest gaat door !!!! en volgende delen , mijn werkplaats en mijn villa
Korte levensgeschiedenis:

Afgelopen oktober denk ik dat het was aangeland op het eiland, kort daarna een timmerwerkplaats gestart omdat deze er nog geen was, gaan voetballen bij Fc Fok helaas moeten stoppen vanwege blessure. Hierna Prima!Fok! overgenomen en het meest recentelijk het VTC overgenomen van Faat en Odulla.

pi_13208800
De naam van de persoon : Hoekie
De ras van de persoon: Mens
Beroep/bezigheid: Voormalig postbode op het Eiland.
Geslacht: Man.
Leeftijd: 25.
Eventuele class: Niks.
Eventuele wapens: Kistje met groene pilletjes.
vaste Topic/verblijfplaats: Zwerft rond in de Grotten van Fok.

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden :

Na enige omzwervingen over de weereldzeeen bereikte Hoekie het mooi Fokeiland om een pakketje af te leveren bij Jojo's supermarkt. Hij besloot te blijven en na enige stormachtige avonturen als postbode en leverancier van andere "pakketjes' heeft hij zich terug getrokken in de Grotten om daar z'n leven rustig uit te zitten, tot het (=hij) weer eens tijd is (=heeft) voor avontuur.

"Walking about in the bush down under"
pi_13210591
De naam van de persoon : Atalanta
De ras van de persoon: Godin.
Geslacht: Vrouw.
Leeftijd: 25.
Vaste Topic/verblijfplaats: Irrisius boedafirin


Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden :

Atalanta is een Godin, de dochter van twee goden. Als speciale gaven heeft ze de eigenschap om in een eenhoorn te veranderen en ook kan ze mensen en dieren helen.
Met haar blonde haar en fel blauwe ogen is ze een opvallende verschijning.
Na een jeugd op de godenberg bij haar ouders heeft ze er toch voor gekozen om tussen de mensen en de dieren te gaan wonen, doordat ze vind dat de goden teveel op de mensen en dieren neerkijken, op aarde voelt ze zich meer thuis.
Irrisius boedafirin is haar thuis en daar heeft ze een huis dat niet zo snel zichtbaar is, behalve voor degene die een schuilplaats of rustplaats nodig hebben, die wordt de weg naar haar huis gewezen.

A good friend sees the first tear, catches the second and stops the third.
pi_13213312
De naam van de persoon: Juno
Het ras van de persoon: Godin der goden en godinnen
Beroep/bezigheid: Meesteres en eerste vrouwelijke terrorist van Fokeiland
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: Eeuwenoud
Class: Upperclass
Wapens: Magie, kettingen en zwepen
Vaste Topic/verblijfplaats: De kerkers van LD

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden:

Dat iedere simpele sterveling en zogenaamde halfgod of godin hun nietige levensverhaaltjes
kunnen vertellen in 250 woorden wil nog niet zeggen dat Juno daaraan meedoet

Mevrouw Annekina, ik weet niet wat voor levensverhalenschrijfster u bent,
maar de beste verhalen laten zich niet in zo'n sukkelig klein stukje schrijven
Ik kom nog weleens terug wanneer het minimum aantal woorden op zijn minst vertienvoudigd is

Tsssssssk.......250 woorden, hoe verzint ze het

  FOK!fotograaf dinsdag 16 september 2003 @ 22:34:26 #17
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_13223415
De naam van de persoon: Xilantof
Het ras van de persoon: Mens
Beroep/bezigheid: Magiër / Student bouwkunde
Geslacht: Man
Leeftijd: 36 manen ( maan verschijnt 2 maal per jaar (als je de aardse kalender aanhoud))
Class: ben ik nog niet achter
Wapens: Magie
Vaste Topic/verblijfplaats: zwerfend door de bossen van Fok!

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden:

Mijn eerste echte verschijning op het Fok!eiland was toen ik door mijn Leraar op pad was gestuurd. Zwerfend door de bossen werd mijn aandacht getrokken door een mooi groots gebouw. Dat bleek een bibliotheek te zijn. Ik was op zoek naar informatie, die me kan laten weten wat ik ben, wat mijn doel is, hoe ik leven moet, wat mijn krachten zijn.
Al die dingen heb ik nog niet gevonden. Ik voel iets in mijn branden, het brand in elk vingertopje, en in al mijn tenen. Maar het wil er niet uit. Het wil zich niet verenigen in mijn hoofd.

Maar goed, mijn geschiedenis... Als kind was ik normaal, volgde school, niets bijzonders verder. Op een gegeven moment begon iets te branden in mij, ik moest op zoek. En zonder enig reden, liep ik in de armen van mijn Leraar, die me vervolgens op pad heeft gestuurd....

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 22 september 2003 @ 17:40:29 #18
67311 Wood_Elf
Ymeylizz Autumnleaf
pi_13364034
De naam van de persoon : Ymeylizz Autumnleaf (vaak gewoon wood_elf genoemt, omdat hij vaak in een bos te vinden is (en daar nog redelijk vaak verdwaald raakt)

ras : elf
Beroep/bezigheid : freelance adventurer

Geslacht : man
Leeftijd : 1800
Eventuele class : warrior, ranger
Eventuele wapens: schildje, zwaard, pijl en boog
vaste Topic/verblijfplaats : vindt het fijn om rond te zwerven

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden :

* Wood_Elf is nogal vergeetachtig

hmmm.....
pi_13452110
* suppaflexxa komt binnen en gaat in de stoel naast de haard zitten en begint zijn verhaal te vertellen..

De naam van de persoon: Suppaflexxa (vrienden noemen hem suppie)
De ras van de persoon: halfling (kruising tussen mens en elf)
Beroep/bezigheid: Avonturier tot huurmoordenaar, betaal geld en ik ben je man!
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 103 jaar
Eventuele class: Onbekend.
Eventuele wapens: Alles wat voor handen is.
Vaste Topic/verblijfplaats: Geen.

Korte levensgeschiedenis:
Op het vaste land was suppaflexxa altijd wel bezig met een opdracht. Voor veel geld deed hij wat nodig was. Hij is hebberig en kan niet genoeg krijgen van klaterend goud, schitterende diamanten of kostbare oude voorwerpen. Dit leidde op zijn 25ste tot een confrontatie met een tovenaar, die een vloek over hem probeerde uit te spreken. Gelukkig voor suppaflexxa was de tovenaar niet goed genoeg om de zware vloek goed uit te kunnen spreken en de vloek viel op hemzelf. Wel degelijk geschrokken van dit alles en uit angst van een betere wraakactie van de tovernaar, is suppaflexxa gevlucht naar het FOK!Eiland.

  dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:32:40 #20
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_13708005
* Charmaine loopt op een mooie dag een rondje over het eiland en komt bij een vreemd huis. Haar nieuwsgierigheid is gewekt en ze klopt aan. Een jonge vrouw doet open en ze ziet een glinster in de jonge vrouw d'r ogen verschijnen. Charmaine wordt gevraagt een verhaaltje te vertellen en Charmaine steekt van wal

De naam: Charmaine
De ras: Mens
Beroep: Dierenarts
Geslacht: Vrouw.
Leeftijd: 24
Vaste Topic/verblijfplaats: Dierenartspraktijk Dierenhulp

Korte levensgeschiedenis::

Charmaine is per ongeluk op het eiland terecht gekomen. Na een beetje doelloos over het eiland te hebben rondgehobbeld, besloot Charmaine iets te gaan doen waar ze goed in is en een dierenartspraktijk te openen. Daar behandelt ze allerlei dieren en heeft ze haar huis bij haar praktijk.

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  woensdag 8 oktober 2003 @ 00:21:43 #21
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_13730540
* Kabuto_Raiger maakt wat trainingsrondjes op het eiland in zijn wagen totdat hij een vreemd huis ziet staan. Na aangklopt te hebben en binnegelaten te zijn wordt ook hij gevraagd om zijn verhhaal te vertellen.

De naam: Kabuto_Raiger
De ras: Coördinator
Beroep: Coureur / Jinrai Ninja / Gundam Pilot
Geslacht: man
Leeftijd: 20
Vaste Topic/verblijfplaats: heb ik nog niet

Korte levensgeschiedenis::

Ik ben per ongeluk op het eiland terecht gekomen. Na een missie met mijn oude clan de Denkousekka Gouraijer, had ik besloten om hier te blijven. Aanvankelijk bleef ik wonen in de Nin-jutsu dojo van Ninja-mod , maar omdat ik toch iets wilde gaan doen met racen besloot ik om coureur te worden. Heb pas me eerste competitie op vaste land afgerond en was 2e geworden , Me Race wagen is de Nissan Skyline GT-R R34, Naast deze activiteiten ben ik ook een Gundam Piloot. Me Gundam is de Gundam Freedom. maar goed voorlopig woon ik in me Gundampak. in afwachting van een te bouwen huis

  woensdag 8 oktober 2003 @ 13:09:04 #22
70323 telsreemmar
telsreemmargorp
pi_13737542
De naam van de persoon: telsreemmar
Het ras van de persoon: Mens
Beroep/bezigheid: Prediker van duister. Verheerlijker van Anarchie.
Geslacht: Man
Leeftijd: 26 jaar
Eventuele class: warrior/sorcerer/anarchist
Eventuele wapens: 2 scimitars met zwartvuur. Zwarte magie met name vuur elementen.
Vaste Topic/verblijfplaats: geen

Korte levensgeschiedenis:
* kijkt de andere persoon in de stoel tegenover hem aan. Ze ziet dat hij geen normale ogen heeft. Waar je normaal het iris en de pupil zou verwachten, zijn slecht vuurrode vlammen te zien en in het midden een zwarte schaduw, een leegte. Ze staart vragend naar hem en zijn ogen. Wachtend op een antwoord. Dan ineens zijn de vlammen weg en zijn er alleen nog maar zwarte ogen te zien. Hij spreekt:

Niemand weet iets van mij en mijn verleden. Ik denk niet dat het iemand iets aan gaat. Mijn zaken zijn mijn zaken en je hoeft niet meer te weten dan nodig is over mij.
* Hij staat op en loopt naar de deur.

Zoek en gij zult vinden. Zoek niet en gij zult gevonden worden!
pi_13910394
De naam van de persoon: weet hij niet, hij noemt zich tot nu toe thor, maar dat is hij niet zo te zien
Het ras van de persoon: mix tussen dwerg,elf en mens
Beroep/bezigheid:
Geslacht: Man
Leeftijd: weet hij niet
Eventuele class: warrior/sorcerer
Eventuele wapens: hamer/bijl, pijl&boog
Vaste Topic/verblijfplaats: nog niet echt

Korte levensgeschiedenis:

Ik weet niet hoe ik hier ben gekomen, ik was er gewoon, ik ben er nog niet lang, ik kwam uit de lucht vallen, denk ik, en toen lag ik in een bos, en ik had een enorme hoofdpijn, ik heb nog nix meegemaakt hier, me hele leven denk ik niet, niet dat ik weet tenminste.......

ps : mijn eerste echte Fantasy topic komt eraan

rednuhT.rohT
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 14:20:02 #24
71208 TheChameleon
enjoys peach taste much
pi_13944195
excuses, per ongeluk dit bericht ge-quote ipv. ge-edit.

[Dit bericht is gewijzigd door TheChameleon op 18-10-2003 00:06]

"Success is a matter of luck. Ask any faliure."
pi_13944555
De naam van de persoon: TheScienceMan
De ras van de persoon: Mens
Beroep/bezigheid: Voorzitter FC Fok!, Minister van Justitie, Rechter, Eigenaar Fok!TV, Eigenaar Fok!Events, Eigenaar Fok!TV Productions, Admiral StarFleet
Geslacht: Man
Eventuele class: niet van toepassing.
Vaste Topic/verblijfplaats: FC Fok, FC Fok Voorzitterskantoor (Deel 2), Sociaal Economen, Fok!eiland Rechtbank - deel 2, Fok!TV Kantoor, Fok!Events Office, Fok!TV Productions, Nieuw gebouwd: Starfleet Basis.

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden :

Via Starfleet ben ik op Fok!eiland gekomen, omdat ik overgeplaatst werd naar Starfleet Base Fok!eiland. Daar is het nu rustig en kan ik genieten van mijn oude dag. Daarna ben ik gevraagd om voorzitter te worden van FC Fok! Met veel plezier doe ik dat. Verder heb ik nog wat activiteiten voor entertainment gestart en ben ik de enige rechter van Fok!eiland. En sinds kort ben ik ook nog Minister van Justitie voor de Sociaal Economen geworden.

  zaterdag 18 oktober 2003 @ 00:04:16 #26
71208 TheChameleon
enjoys peach taste much
pi_13957621
* Chameleon opent langzaam zijn ogen... "waar ben ik?" zijn hoofd duizelt. Hij verzamelt zijn krachten en staat op. Zijn kleren zijn nat en zitten onder de modder. "Ik moet hier zijn aangespoeld... maar waar ben ik nu?"
Hij ziet voor zich een kleine heuvel, en hij gaat erbovenop staan. Voor hem ligt het uitgestrekte en oneindig grote eiland.

De naam van de persoon: Chameleon
De ras van de persoon: Mens
Beroep/bezigheid: Reikimaster/healer
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Eventuele class: Niks.
Eventuele wapens: The Chameleon kent enige vorm van energetische manipulatie... deze is met name bruikbaar om te helen.
vaste Topic/verblijfplaats: Elfenbos.

Korte levensgeschiedenis:

Chameleon is veel van zijn verleden kwijt, hij weet niet veel meer tot ongeveer anderhalf jaar terug. Hij is opgegroeid in een vrij normale omgeving, waar plots veel vreemde dingen gebeurden. Hij zag dingen die er volgens zijn omgeving niet waren...

Chameleon's geheugen krijgt pas weer vorm wanneer hij in leer is bij Backxenon, zijn leermeester. Van hem leert hij de aloude principes van Reiki. Toen Chameleon van zijn leraar de meestergraad ontving, besloot hij op zoek te gaan naar zijn verleden. Tijdens een boottocht belandde hij echter in het water nadat een grote storm zijn bootje om liet slaan. En nu is hij op het eiland beland...
* Vastberaden loopt Chameleon de heuvel af. "Ik ga kijken of er iemand is die mij kan helpen... ik moet kunnen achterhalen waar ik nu terecht ben gekomen.

"Success is a matter of luck. Ask any faliure."
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 22:52:21 #27
27191 zoooitje
Mevrouw Puinhoop voor Jou!!!
pi_13974500
De naam van de persoon : Solemna (nickname Zoooitje)
De ras van de persoon: Halfling (Elf en Kat)
Beroep/bezigheid: Watcher
Geslacht: Vrouw.
Leeftijd: 250
Eventuele class: Feline van Ravameade
Eventuele wapens: Klauwen en hypnose
vaste Topic/verblijfplaats: Rond om het rijk

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden:

Ik ben een wacht van Ravameade waar mijn volk en meester leeft.
Ik jaag de vijanden op de vlucht samen met mijn kameraden.
De elf is mijn medebewoner en de Feline is mijn volk.

  maandag 10 november 2003 @ 15:37:58 #28
45975 Tr3Mm0r
Inactive account
pi_14526724
De naam van de persoon: Tremmor / Trem voor vrienden
Het ras van de persoon: Mens
Beroep/bezigheid: Barbaar/Held
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 jaar
Eventuele class: Berserker/Fighter
Eventuele wapens: Immens grote, met ijzer beslagen houten hamer.
Vaste Topic/verblijfplaats: nog geen

Kort Levensverhaal:

Geboren uit een affaire tussen de koning en een kamermeisje, verbannen bij geboorte en achtergelaten in een mandje midden in het bos. Tremmor werd gevonden door twee jagers van een karavaan wat in de buurt kamp opgeslagen had. Hij werd snel opgenomen in de groep, en ondanks dat hij niet de allerslimste was bleek hij wel later de allersterkste te zijn. Stevig gebouwd en met een hart van goud trok hij later de wijde wereld in. en na schipbreuk te hebben geleden op een groot handels schip spoelde hij aan op Fok! Eiland.

Inactive account
pi_14539578

* _ManoWar_ ziet de vrouw met haar wapentuig in het gras zitten schrijven. Hier dan mijn levensverhaal!

Naam character: Lord of Angmar
Ras character: Nazgul
Beroep: Freelance Adventurer/Mercenary
Class: Ringwraith
Leeftijd: Ehm.. ff omrekenen naar aardse telling.. in het eerste Era van Middle Earth Nazgul geworden.. zou nu zo'n 3000 jaar zijn? (17 irl)
Geslacht: Man
Eventuele wapens: Tja.. M'n paard kan hard schoppen! en die ijzeren handschoenen doen hun werk ook wel. Moet nog een nieuw zwaard kopen, iemand een suggestie? heb m'n zwaardje in mordor laten liggen

Korte geschiedenis:
Zoals veel Eilanders wel zullen weten heeft Sauron 3000 jaar geleden een ring gemaakt en hiermee een staatsgreep gedaan op Middle Earth. De magische ring die ik, Heerser van Angmar, gekregen had viel ook in de macht van Sauron en ik werd gedwongen me bij hem aan te sluiten. Tegen mijn zin in heb ik de jacht moeten openen op een paar exemplaren van het grappige Hobbit-volkje. Dit omdat zij de ring die Sauron ergens had laten liggen zouden bezitten. Tijdens dit alles stond ik bekend als de Witchking, waar ik totaal niet blij mee was omdat hiermee gesugereerd werd dat ik tweeslachtig zou zijn.
Maar goed, Sauron faalde en ik ben mijn eigen leventje gaan leiden.
Nu zullen jullie denken, die Merry heeft de Witchking (aargg!) toch afgemaakt samen met die doos? Dit was uiteraard de bedoeling. Ik heb het met die jolige Hobbit op een akkoortje gegooit: ik doe alsof hij me afmaakt zodat ze de ring rustig kunnen mollen en ik vrij wordt. Vond hij wel een goed idee en na overleg met Tolkien is dat stukje uit het verhaal gelaten omdat Sauron er anders misschien achter zou komen, hij heeft de boeken namelijk zelf ook gelezen.
Ring kapot, Sauron weg en ik werkeloos! Sindsdien ga ik verder onder de naam Lord of Angmar en klus ik wat bij met het oplossen van quests en af en toe mijn Ringwraith-kwaliteiten naar boven halen bij een liquidatie is toch ook niet zo'n probleem? Verder weer goede vriendjes met de Hobbits en Gandalf is grotendeels ook wel over het voorval heen.

Dus, als iemand hulp nodig heeft bij een mysterie, just call 0900-ANGMAR!

* _ManoWar_ gaat tegen een boom aan liggen en doet een dutje, beetje drukke dag gehad..

let niet op mijn usr-name, Lord of Angmar of iets in die trant ging niet meer..

[Dit bericht is gewijzigd door _ManoWar_ op 11-11-2003 10:34]

There's no such thing as gravity. The earth sucks!
pi_14606249
De naam van de persoon : Karrel_Laagalawaai
De ras van de persoon: Gelukkig weer mens
Beroep/bezigheid: Voorlopig alleen nog maar voetballer
Geslacht: man
Leeftijd: 23
Eventuele class: Superklasse
Eventuele wapens: Zijn kicksen en zijn huig.
vaste Topic/verblijfplaats: Villa Orb en de kantine van FC Fok!

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden :

Karrel spoelde niet zo heel lang geleden aan. Gellukkig was dat bijna tegelijkertijd met Zijn kompaan Molz. Hij vond al gauw werk bij de voetbalclub op het eiland. Dit vond hij echter niet genoeg. Hij richtte zijn eigen supermarkt op en ging samen met Molz beginnen aan zijn langlopende bouw project "Villa ORB". Toen dit project afgelopen was kwam hij in de problemen en verruilde het aards bestaan voor een hemels bestaan. Hij miste het Fok eiland zo erg dat hij terugkeerde als geest en alras weer materialiseerde. Daarna besloot hij samen met Molz een reclamebureau op te richten. Hij wacht zijn kansen af om weer meer op te gaan in het sociale leven van het eiland.

Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 1 december 2003 @ 14:22:48 #31
74819 Laliana
i am the air, earth and sky
pi_15060061
* Laliana komt het dorp in gereden op haar paard en heeft het ijzig koud. Dan ziet ze een uitnodigend huisje staan, waar de rook heerlijk uit de schoorsteen komt. Verlangend naar wat warms te drinken klopt ze aan, in de hoop dat de bewoners aardig genoeg zijn om haar wat te drinken te willen geven. Een jonge vrouw doet open en ze ziet dat het binnen gezellig druk is. Met wat warme drank in haar hand, begint ze haar levensverhaal te vertellen

De naam van de persoon : Laliana
De ras van de persoon: Mens.
Beroep/bezigheid: Het oplossen van missies en het opsporen en doden van demonen.
Geslacht: Vrouw.
Leeftijd: 25.
Eventuele class: Lid van een orde van demonenjagers en missieoplossers.
Eventuele wapens: Zwaard en twee messen.
Vaste Topic/verblijfplaats: Overal en nergens.

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden :

Laliana komt uit een groot gezin, waar slechts 1 ding centraal stond: de orde. Haar hele familie is lid van deze orde en allemaal hebben ze verschillende taken bij de orde. Laliana wist van kinds af aan al wat ze binnen de orde wilde, hetzelfde werk doen als haar vader: Demonenjager worden. met haar 25 jaar is ze een beginneling in het vak, maar tegelijk ook snel 1 van de beste geworden. De laatste tijd heeft ze alleen steeds vaker last van nare dromen en daardoor ook last van concentratieproblemen.

A life full of hope
  woensdag 24 december 2003 @ 22:09:29 #32
62329 annekina
Tell me your story
pi_15680612
* Annekina versiert het huisje met verschillende kleuren kaarsjes, die ze op haar reizen heeft meegenomen. Zo wordt het huisje gezellig verlicht voor de komende kerstdagen.
Dan schrijft ze op een stuk perkament:

Ik wil graag alle eilandbewoners fijne kerstdagen wensen en hoop dat de bewoners in het nieuwe jaar mij nog steeds hun verhalen willen vertellen en me hun verhalen zullen laten lezen.

Getekend,

Vrouwe Annekina.

Writing is my destiny
pi_16030887
De naam van de persoon: Werik
De ras van de persoon: Dwerg
Beroep/bezigheid: Smid / Battlerager
Geslacht: Man
Leeftijd: Pfff, geen idee.
Eventuele class: Fighter / barbarian => Battlerager
Eventuele wapens: Bijl
vaste Topic/verblijfplaats: Dwarf Mountain is mijn thuis, maar ik ben over het hele eiland te vinden.

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden:

Nadat hij per ongeluk zijn eigen geliefde had gedood is Werik op het Fok!Eiland beland alwaar hij al verschillende avonturen heeft beleefd en ondertussen zijn eigen berg heeft.

Voor een uitgebreide geschiedenis: http://www.dreamersweb.nl/character.htm

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_16278923
De naam van de persoon : Ifrith
De ras van de persoon: Gnome
Beroep/bezigheid: Bekeerde dief, artiest en avonturier
Geslacht: man.
Leeftijd: 118
Eventuele class: Rogue
Eventuele wapens: Mijn goeie oude kruisboog van indertijd bij Dungeons and dragons heb ik ingekaderd. Tegenwoordig heb ik altijd een Colt Anaconda aan m'n riem hangen. En m'n samuraizwaard aan de andere kant, want dat wissel ik nooit in.
Vaste Topic/verblijfplaats: Deze jongen kent het woord "huis" niet. Ik heb m'n rugzak op m'n rug, en m'n tent staat er snel.

Korte levensgeschiedenis van ongeveer 250 woorden:
Ik ben Ifrith, de zoon van Werthal. Lang, lang geleden is mijn hele familie uitgemoord door indringers. Alleen mijn zus en ik overleefden. Een jongen van een bevriende familie heeft het leiderschap overgenomen, en trouwde met mijn zus. Ik heb hen al jaren niet meer gezien, maar ik moet mijn vader wreken, en de rest van mijn familie. Ondertussen zijn we tachtig jaar later, en de kans dat ik de moordenaars nog terug vind worden steeds kleiner. Ik word stilaan een dagje ouder en Fokeiland leek me een mooie plaats voor m'n oude dag. Ik hoop eventueel nog wat gelijkgestemde zielen te ontmoeten om ergens iemand in nood te gaan helpen, of om gewoon kattenkwaad te gaan uithalen. Maar nu ga ik eerst m'n tent opzetten en slapen, ik ben moe van de lange reis.

You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')