iedereen is welkom, maar je moet niet vergeten te bukken want hij is wel op dwergenformaat
!morgen in home-warming-up party! (niet vanavond want vanavond is er party bij Rhapsody)
Leuk hutje heb je hier, mocht je nog meubels ofzo nodig hebben dan kan ik ze wel maken. Het kan alleen even duren want ik heb het op het moment druk.
Prachtig plekje heeft U zeg. Maargoed, ik zal snel terzaken komen. Ik ben op zoek naar U denk ik. Een van de boeken in mijn bibliotheek schrijft over uw komst vermoedt ik. Zou ik U enkele vragen mogen stellen?
preliator voeg me ff toe op msn w _ kursten@hotmail.com zonder de spaties
mag ik een tafel een stoeltje en een bank hebben??
* Preliator zoekt verbanddoos voor de wond op magneet zijn hoofd
* Preliator richt zich tot dagobert
tuurlijk mag u enkele vragen stellen
* Preliator richt zich tot Asschen_sukar
dwergenbier kan je ook wel gewoon vragen hoor! moet je dr 1??
quote:* overeind helpt *
Op dinsdag 15 juli 2003 22:21 schreef Magneet het volgende:
* Magneet komt het hutje binnengelopen en natuurlijk stoot hij zijn hoofdLeuk hutje heb je hier, mocht je nog meubels ofzo nodig hebben dan kan ik ze wel maken. Het kan alleen even duren want ik heb het op het moment druk.
* buiten begint magneet een tafel en wat stoelen in elkaar te zetten en als hij klaar is zet hij ze allemaal binnen.
Zo dat zit weer in elkaar gratis en voor niks omdat je pas op het eiland bent.
* dan draait magneet zich om naar de andere gast die vroeg wat zij hier deden en antwoord
Ik kwam deze nieuwe eiland bewoner welkom heten en kijken of hij nog wat spullen nodig had, wat ik dus al geregeld heb, wat brengt u zelf hier?
* Dagobert beseft zich net te laat dat het niet de meest verstandige zet is om iedereen alles te vertellen, maar nu is het te laat. De timmerman weet het, maar hopelijk vergeet hij het snelw eer en vraagt hij niet te lang door.
quote:de rode ruiter, Zafilla, koning van Mak... Zijn dat niet die lui die altijd de buurlanden aanvallen om zo de steden te verbranden en alle magische documenten te jatten?? Waardoor ze nu bekend staan als groot,machtig en berucht land die zonder enige mededogen je oppakken als je je dwergenbier niet optijd hebt afgeleverd??
Op dinsdag 15 juli 2003 22:52 schreef Dagobert het volgende:
Bent U bekend met Zafilla? De koning van Mak? De heerser die ook wel de Rode Ruiter wordt genoemd?
bedoel je die lui?
Wat een rare kwast zeg konkrijken enzo dat gaat me allemaal boven me pet, nou ik pak maar een pilsje.
en * magneet pakt een pilsje die preliator heeft klaargezet.
He preliator goed bier hebben jullie dwergen zeg.
quote:ik dank je zeer
Op dinsdag 15 juli 2003 22:56 schreef Magneet het volgende:
mwah wondje is niet zo groot preliator maar toch bedankt, mwah tafeltje stoeltje heb ik zo in elkaar zitten, heb me bakfiets voor staan dus ik zet wel even iets in elkaar.* buiten begint magneet een tafel en wat stoelen in elkaar te zetten en als hij klaar is zet hij ze allemaal binnen.
Zo dat zit weer in elkaar gratis en voor niks omdat je pas op het eiland bent.
* Preliator pakt bier
Die goede oude Matmarmicus...* mompelt Dagobert als hij hier nou nog was om dit heugelijke feit mee te maken.
* Terwijl Dagobert nog een beetje staat na te denken ziet hij Perliator naar Pluisjes Ranjastalletje (7) verdwijnen. Hij twijfelt even en besluit dan ook voor een oranje verfrissing te gaan.
pff zal je maar gebeuren verdrinken in een ranja glas
als jullie me even verexcuseren trek ik even droge kleren aan
* Preliator kleed zich om
Matmarmicus ja dat was een goede, het is een zwarte dag in de geschiedenis waarop de Rode Ruiter, Matmarmicus te pakken kreeg. Veel hoop voor ons Dwergen leek toen verloren. Vooral toen de dropen van het ZuiderlijkeBegaanbare werden aangevallen. En volledig werden vernietigd
als jullie me willen verexcuseren, ik moet morgen vroeg op om mijn hutje een kleurtje te geven.
Ik wens jullie allen een fijne nachtrust toe
Maar U heeft het overleeft. De profetie is uitgekomen. Uw volk zal bloeien, zo stond het beschreven, alles komt weer goed. Ow ow ow wat ben ik opgelucht. U bent er, ik heb zitten wachten, de moedt haast opgegeven, maar U bent er.
* Het geluk kan niet meer op voor Dagobert. Hij loopt enthousiast in de rondte en blijft maar juichen.
Goede nacht, ik kom U later wel eens weer op zoeken. We moeten praten!
* Dagobert trekt zijn cape dicht en begeeft zich dan weer naar zijn Abdij.
das makkelijk tegen mij praten als ik in de jachthaven zit
*hijg hijg*
party... oh ja, maar de koelkast is nog niet gebracht...
naja dwergenbier genoeg dus kom maar als je wilt
Sorry dat ik je zo heb laten zweten.
* Inquistor87 pakt handdoek en zegt sorry
als je nou eens begint met een dwergenbiertje gebrouwen door mij
* Preliator geeft biertje aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |