(ik bedoel dus niet de versie van corona)
quote:Move It! - Rhythm of the night
Op woensdag 17 september 2003 18:14 schreef Buijssen het volgende:
ik zoek de naam van het liedje waarin je hoort:
"on the rhytm of the night"
hij staat op skihut 10 geloof ik...(ik bedoel dus niet de versie van corona)
Skihut 10 idd, in 2 seconden opgezocht bij Bol.com .
Het liedje komt zo bekend voor, maar kan er gewoon niet op komen...
Thanx.
quote:Reclame
Op woensdag 17 september 2003 18:13 schreef Seal_force het volgende:
Iemand had een site hier ergens neer gezet voor alle liedjes die bij de reclame horen welke site was dat?
quote:Elesse - Popcorn (ik heb de sugar mix)
Op maandag 15 september 2003 15:57 schreef Jan-Ton het volgende:
hoe heet dat dancenummer waarin het tunetje van the corrs gebruik word?
quote:thnx man!!! het is 'm
Op woensdag 17 september 2003 18:22 schreef Grayburn het volgende:[..]
Move It! - Rhythm of the night
Skihut 10 idd, in 2 seconden opgezocht bij Bol.com
.
quote:Underneath It All?
Op woensdag 17 september 2003 14:42 schreef Garthim het volgende:
ik zoek een nummer van No Doubt...Gwen heeft daar bijna geen makeup op en je ziet haar ook alleen maar in die clip....anyone?
quote:Babyface - Lady, lady, lady?
Op woensdag 17 september 2003 20:27 schreef susiebel het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer die ik deze zomer vaak op mallorca hoorde. Het is engelstalig, en was volgens mij een hit in Duitsland en/of Frankrijk (Duitsers zongen tenminste mee). Het is een r'n'b-nummer en je hoort vaak "lady, lady, lady, lady". Op een gegeven moment wordt er tweemaal twee keer geklapt. Wie kent dit nummer??
Tjikitik Tjikitik... aaaahh.... bom bom....... bom bom.... Tjikitik Tjikitik... aaaahh
Als je het hoort heb je waarschijnlijk zo'n oh ja gevoel.
Alvast bedankt!
quote:Is er wel 1 van ja bedankt
Op woensdag 17 september 2003 18:36 schreef -Marjo- het volgende:[..]
quote:staat-ie hier bij? http://us.imdb.com/title/tt0094291/soundtrack
Op woensdag 17 september 2003 21:40 schreef stiphout het volgende:
Kent iemand van jullie nog de film Wall Street (1987) met Michael Douglas en Charlie Sheen? Daar hoorde je op ongeveer een 1/4 van de film een muziekje (zonder echte zang) terwijl je dan zag dat Bud Fox naar de tickertape v/d aandelen keek om te zien hoe zijn aandeel per minuut wegzakte. Hij zat ondertussen ook wat met propjes te gooien en met een elastiekje te spelen geloof ik. Iemand een idee welk nummer ik bedoel? Klinkt ongeveer zo:Tjikitik Tjikitik... aaaahh.... bom bom....... bom bom.... Tjikitik Tjikitik... aaaahh
Alvast bedankt!
De sample komt overigens uit de liveset van Paul van Dijk, Nature One 02-08-2003, op 94minuten. Het is een remix van een ouder nummer
[Dit bericht is gewijzigd door Reintje op 17-09-2003 22:20]
quote:Ruff Ryderz feat. Arrola - Dreaming (Percussion Mix)
Op woensdag 17 september 2003 22:17 schreef Reintje het volgende:
Help! Ik zoek een nummer! Het is een dancenummer met een vrouwenstem in het spaans, en aangezien ik níet weet wat ze zingt, en veel mensen het nummer wel zullen herkennen:De sample komt overigens uit de liveset van Paul van Dijk, Nature One 02-08-2003, op 94minuten. Het is een remix van een ouder nummer
Het is volgens mij een vrij bekend nummer want ik hoorde het vanavond nog op de radio in zo'n jaren 80 mix. Het nummer is bijna helemaal instrumentaal, vooral de basgitaar komt veel naar voren en af en toe wordt er wat gezongen maar ik weet niet meer wat er gezongen werd
Als iemand weet welk nummer ik bedoel, zeg het effe alsjblieft, krijg je een biertje van me (?:))
er is een nummer uit de jaren 70 of 80 en word gezongen door een vrouw en deze zin zit erin
strange when the feeling grows strong and stronger
weet iemand mischien welk nummer dit is
quote:Ik heb die sketch een hele tijd geleden gezien....
Op woensdag 17 september 2003 23:30 schreef k00pa het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik hoorde tijdens een sketch van Jiskefet. Die sketch ging over 3 mannen in mafiosi kledij, die elkaar met vla ondergooiden. Er werd voor de rest niets gezegd alleen speelde er een nummer op de achtergrond en ik wilde dus graag weten welk nummer dat is.Het is volgens mij een vrij bekend nummer want ik hoorde het vanavond nog op de radio in zo'n jaren 80 mix. Het nummer is bijna helemaal instrumentaal, vooral de basgitaar komt veel naar voren en af en toe wordt er wat gezongen maar ik weet niet meer wat er gezongen werd
Als iemand weet welk nummer ik bedoel, zeg het effe alsjblieft, krijg je een biertje van me (?:))
Volgens mij was dat Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Kom maar op met dat biertje!
EDIT: Gambolputty heeft gelijk. Het is inderdaad "The Cure - A Forest"
Biertje gaat naar hem.
[Dit bericht is gewijzigd door Sappys op 18-09-2003 01:05]
quote:Earth & fire - Weekend
Op woensdag 17 september 2003 23:35 schreef enfermidade het volgende:
ok help,er is een nummer uit de jaren 70 of 80 en word gezongen door een vrouw en deze zin zit erin
strange when the feeling grows strong and stronger
weet iemand mischien welk nummer dit is
momenteel verkracht door Scooter.
quote:we hadden em net gevonden!! Maaar thnxs anyway!!! Bedankt
Op woensdag 17 september 2003 23:47 schreef ranja het volgende:[..]
Earth & fire - Weekend
momenteel verkracht door Scooter.
quote:Mmm, heb mezelf vergist. Deze lijkt er wel op maar is nog niet de goede. Die ik nu bedoel is eentje die je vaak hoort in een film als je bv. een 'lekker wijf' ziet lopen in slowmotion. Vaak hoor je dan dit muziekje erbij zo van ooooh yeaahh, Tjikitik Tjikitik... aaaahh.... bom bom enz..
Op woensdag 17 september 2003 21:40 schreef stiphout het volgende:
Kent iemand van jullie nog de film Wall Street (1987) met Michael Douglas en Charlie Sheen? Daar hoorde je op ongeveer een 1/4 van de film een muziekje (zonder echte zang) terwijl je dan zag dat Bud Fox naar de tickertape v/d aandelen keek om te zien hoe zijn aandeel per minuut wegzakte. Hij zat ondertussen ook wat met propjes te gooien en met een elastiekje te spelen geloof ik. Iemand een idee welk nummer ik bedoel? Klinkt ongeveer zo:Tjikitik Tjikitik... aaaahh.... bom bom....... bom bom.... Tjikitik Tjikitik... aaaahh
Alvast bedankt!
quote:Ik weet precies welk nummer je bedoelt!
Op donderdag 18 september 2003 00:13 schreef stiphout het volgende:[..]
Mmm, heb mezelf vergist. Deze lijkt er wel op maar is nog niet de goede. Die ik nu bedoel is eentje die je vaak hoort in een film als je bv. een 'lekker wijf' ziet lopen in slowmotion. Vaak hoor je dan dit muziekje erbij zo van ooooh yeaahh, Tjikitik Tjikitik... aaaahh.... bom bom enz..
en dat in een laag tempo. Iemand?
Googlen naar ooooh yeaahh, Tjikitik Tjikitik... aaaahh.... bom bom heeft ook weinig nut vrees ik.
Hm zit het ook niet in Beverly Hills Cop?
Donald en Ronald - Kwek Kwek.
Voor diegene die het kennen: Ja het is een irritant lied.Maar ik kan hem op inet nergens vinden. Misschien kan iemand mij er aan helpen. Als ik het goed heb is dit nummer onderhand vrij en zitter er geen leges meer op.
quote:Yep. Dat is "Yello - Oh yea".
Op donderdag 18 september 2003 00:13 schreef stiphout het volgende:[..]
Mmm, heb mezelf vergist. Deze lijkt er wel op maar is nog niet de goede. Die ik nu bedoel is eentje die je vaak hoort in een film als je bv. een 'lekker wijf' ziet lopen in slowmotion. Vaak hoor je dan dit muziekje erbij zo van ooooh yeaahh, Tjikitik Tjikitik... aaaahh.... bom bom enz..
en dat in een laag tempo. Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |