quote:This mortal coil - Song to the siren
Op donderdag 18 september 2003 18:01 schreef Inspiration het volgende:
Ik zoek...Het nummer op de achtergrond van deze trailer. Het nummer is alleen in het begin te horen... iets met "Here I am". Wie o wie kan mij helpen?
http://www.apple.com/trailers/newline/thetexaschainsawmassacre/
quote:Dank
Op donderdag 18 september 2003 18:14 schreef ranja het volgende:[..]
This mortal coil - Song to the siren
Ik zal het nummer omschrijven:
het ritme is break-beat achtig, maar de zang (van een vrouw) is erg rustig; bijna ballad achtig. In z'n geheel een vrolijk, trancy nummer.
Wie-o-wie weet hoe het nummer en/of de artiest heet?
quote:Zou je misschien de dansbare tracks kunnen opschrijven. alsjeblieft, if you got the time?
Op donderdag 18 september 2003 17:13 schreef dabadbass het volgende:[..]
ja mmmz zou idd best kunnen maar sommige nummers van Manu Chao zijn wel goed op te dansen
BTW ik heb een hele tracklist van een cd; Cuba Havana ik heb der ook een paar liedjes van en die zijn aardig goed
Alvast bedankt.
quote:Niet toevallig, layo and bushwacker - love story (tim de lux finaly rmx)???
Op donderdag 18 september 2003 19:20 schreef The_Prince_of_Mu het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer, dat momenteel gedraaid wordt op de radiostations. Het was, geloof ik, een ex-megahit maar ik kan nergens ex-megahits vinden op internet...Ik zal het nummer omschrijven:
het ritme is break-beat achtig, maar de zang (van een vrouw) is erg rustig; bijna ballad achtig. In z'n geheel een vrolijk, trancy nummer.Wie-o-wie weet hoe het nummer en/of de artiest heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |