De hele avond dans je met hem en hij vraagt je tel. nr. Die geef je en de volgende dag beld hij je op om te komen. Na een week een goede relatie met hem te hebben word het wat intiemer en als jullie samen alleen zijn zegt hij dat hij iets moet vertellen/laten zien..
Hij verteld dat hij vroeger een operatie aan zn geslachtsdeel heeft gehad en dat het er wat anders uitziet... Nieuwsschierig als je bent wil je het weleens zien en dat mag.
'Het' ziet er abnormaal, raar (vies ) uit. ("Mislukt" alsdus een vriend van vroeger)
Wat zou jij doen? Zou je het erg vinden? Of denk je van neuken is geen probleem, alles is oke?
Graag eerlijke antwoorden.
[Dit bericht is gewijzigd door klohon op 13-09-2003 23:54]
quote:Da's erg lullig, ja...
Op zaterdag 13 september 2003 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt dus een verminkte lul? Das erg
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt dus een verminkte lul? Das erg
quote:gelukkig ben jij geen meisje, waar zou dat heen gaan met de wereld als alle meiden zo zouden reageren!!!
Op zaterdag 13 september 2003 23:03 schreef Reintje het volgende:
Stel, ik was een meisje, en ik zit met een jongen te praten die opeens z'n lul wil laten zien omdat daar ooit iets mee is gebeurd, dan zou ík denk ik niet zo gecharmeerd zijn...
a. zijn ze niet intiem met de TS
b. WAT is er precies met De Lul aan de hand.
quote:B: wij willen foto's zien... (naja... "willen")
Op zaterdag 13 september 2003 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ik vind het een beetje wazig topic.
Alsof hier opeens hordes meisjes bevestigend dan wel ontkennend gaan antwoorden.a. zijn ze niet intiem met de TS
b. WAT is er precies met De Lul aan de hand.
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 23:06 schreef Markster het volgende:
Als je bij je eerste ontmoeting over je misvormde fallus gaat praten ben je wel knap idioot
persoonlijk zou ik me nl. veel onzekerder voelen en een band met iemand opgebouwd hebben voordat ik zoiets zou vertellen , maarja.
Ik als meisje zou denk ik er totaal gene probleem mee hebben. Tenzij t echt vies is, maar dat kan ik me niet voorstellen. Er vies uitzien en zijn is nl. heel erg anders.
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 23:16 schreef drelletje het volgende:
zeker een kloon foutje
quote:Ik wou het net zeggen. Dat is toch op z'n minst apart te noemen.
Op zaterdag 13 september 2003 23:03 schreef Reintje het volgende:
Stel, ik was een meisje, en ik zit met een jongen te praten die opeens z'n lul wil laten zien omdat daar ooit iets mee is gebeurd, dan zou ík denk ik niet zo gecharmeerd zijn...
Ik denk dus dat je moeite zou hebben met het krijgen van one nights stands.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar die 'afwijking'. Vaak denkt men dat andere mensen het er erger eruit vinden zien, dan dat die mensen het daadwerkelijk vinden.
Ik hoop dat de mods morgen het offtopic willen verwijderen.
quote:"alles", dus...
Op zaterdag 13 september 2003 23:46 schreef klohon het volgende:
Dit is ook voor het laatst dat ik zo'n topic op een zaterdag avond openIk hoop dat de mods morgen het offtopic willen verwijderen.
quote:Nou oke, de eerste avond is wat overdreven (voor serieuze relatie dan) maar ik zou het wel zo snel mogelijk willen vertellen
Op zaterdag 13 september 2003 23:46 schreef koei het volgende:
Als een jongen die ik pas een avondje ken en waar ik geen band mee heb mij dit zou vertellen dan zou ik op zoek gaan naar een andere jongen denk ik. Als het iemand is waar ik al een tijdje wat mee zou hebben dan zou het geen probleem zijn.Ik denk dus dat je moeite zou hebben met het krijgen van one nights stands.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar die 'afwijking'. Vaak denkt men dat andere mensen het er erger eruit vinden zien, dan dat die mensen het daadwerkelijk vinden.
En die afwijking... Tja ik ben drmee geboren en dr hebben wat prutsers die zich doktoren noemen aangezeten (operatief) en een trauma later ziet het er beter uit volgens hun.
quote:Wanneer zou ik het dan moeten vertellen? Ik ben juist bang dat ze daardoor af zal haken en dus is het lijkt mij beter om gelijk te zeggen dan ze na een week telleur te stellen.
Op zaterdag 13 september 2003 23:40 schreef ruby het volgende:[..]
Ik wou het net zeggen. Dat is toch op z'n minst apart te noemen.
quote:Masturberen gaat perfect. Alleen kleine kans op onvruchtbaarheid.
Op zaterdag 13 september 2003 23:11 schreef E.T. het volgende:
Doet ie 't nog naar behoren?
quote:Het hangt denk ik helemaal van de situatie af lijkt mij. Hangt er een duidelijke seksuele spanning tussen jullie dan is het misschien niet zo'n gek idee om het te vertellen i.p.v. het meteen te laten zien.
Op zaterdag 13 september 2003 23:50 schreef klohon het volgende:[..]
Wanneer zou ik het dan moeten vertellen? Ik ben juist bang dat ze daardoor af zal haken en dus is het lijkt mij beter om gelijk te zeggen dan ze na een week telleur te stellen.
quote:Ik zal ff een foto maken nou goed
Op zondag 14 september 2003 00:04 schreef nozem het volgende:
Maar hoe ziet je lul er dan uit?
Het is 'anders'. Meer weet ik niet.
quote:Nee dat hoeft niet, maar ik denk dat je de Nederlandse taal voldoende beheerst om een omschrijving te geven dan weten wij ook een beetje over wat voor lul het precies gaat, dat maakt advies geven wat makkelijker
Op zondag 14 september 2003 00:05 schreef klohon het volgende:[..]
Ik zal ff een foto maken nou goed
quote:
Op zondag 14 september 2003 00:07 schreef nozem het volgende:[..]
Nee dat hoeft niet, maar ik denk dat je de Nederlandse taal voldoende beheerst om een omschrijving te geven dan weten wij ook een beetje over wat voor lul het precies gaat, dat maakt advies geven wat makkelijker
quote:Snap je?
Een aangeboren afwijking aan de penis, resulterend in een incomplete ontwikkeling van de plasbuis. De abnormale opening (meatus) kan op iedere plaats van de penisschacht voorkomen, zelfs in het scrotum. Des te verder de opening naar beneden zit (richting scrotum dus), des te meer ventrale kromming (chordee) optreedt.
quote:k spreek namens velen als k zeg: "Eeeeeeh NEE
Op zondag 14 september 2003 00:34 schreef klohon het volgende:[..]
[..]Snap je?
quote:Nee niet echt, ik heb de moeite genomen alle reacties te lezen maar ik snap hem nog niet echt. Wat ik uit je stukje haal is dat het anders is omdat de plasbuis eerder ophoudt dan normaal gesproken het geval is en dat daardoor een kromming optreedt in het lid zelf?
Op zondag 14 september 2003 00:34 schreef klohon het volgende:
Snap je?
Hij werkt, kan wat kleiner zijn dan doorsnee en heeft een kromming?
Als ik goed zit zou ik helemaal niks vertellen, daar komt een meisje vanzelf wel achter (of niet als het niet echt opvalt).
ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben.
Je wordt verliefd op de persoon zelf.
quote:Ja, ik snap het helemaal, ik dacht alleen dat deze aandoening makkelijk te verhelpen was.
Op zondag 14 september 2003 00:34 schreef klohon het volgende:Snap je?
quote:En daaraan ben ik dus geopereerd en nou hebben ze dat velletje heel raar zitten en me eikel zat vol hechtingen die nu zichbaar zijn als littekens.
Op zondag 14 september 2003 00:50 schreef hollander172 het volgende:[..]
Nee niet echt, ik heb de moeite genomen alle reacties te lezen maar ik snap hem nog niet echt. Wat ik uit je stukje haal is dat het anders is omdat de plasbuis eerder ophoudt dan normaal gesproken het geval is en dat daardoor een kromming optreedt in het lid zelf?
quote:Het valt dus wel direct op!! Ik weet ook niet hoe het hoord te zijn, dus t is voor mij ook maar een raadsel.
Zelf geef je aan dat masturberen geen probleem is dus ik zie het probleem niet zo.Hij werkt, kan wat kleiner zijn dan doorsnee en heeft een kromming?
Als ik goed zit zou ik helemaal niks vertellen, daar komt een meisje vanzelf wel achter (of niet als het niet echt opvalt).
Er bestaat een internetsite over deze 'ziekte' (brrr eng woord ) waar ook een forum is en al die mannen daar zijn boven de 30 en alleenstaand dus vandaar dat ik met hulp van zo'n topic wilde weten of de meiden er nou echt een probleem van maken..
Als je je mail hier gooid wil ik dat adres wel ff mailen (naar bij voorkeur de dames, ben erg benieuwd naar jullie reacties hierover )
[Dit bericht is gewijzigd door klohon op 14-09-2003 00:59]
quote:Je voorhuid is dus een zooitje? Dat is bij de meesten zo eigenlijk, het is gewoon een stuk opgekruld vel.
Op zondag 14 september 2003 00:53 schreef klohon het volgende:
En daaraan ben ik dus geopereerd en nou hebben ze dat velletje heel raar zitten en me eikel zat vol hechtingen die nu zichbaar zijn als littekens.
quote:Ik kan nog niet raden om welke ziekte het gaat maar kijk eens naar plaatjes van "normale" penissen en oordeel dan of die van jou echt zo raar is. Meiden zullen er waarschijnlijk geen probleem van maken, je kan het onderwerp wel heel beladen maken door er vooraf over te beginnen natuurlijk maar als je het verstandig aanpakt dan zeg je niks en zie je wel wat de reactie is.
Het valt dus wel direct op!! Ik weet ook niet hoe het hoord te zijn, dus t is voor mij ook maar een raadsel.Er bestaat een internetsite over deze 'ziekte' (brrr eng woord
) waar ook een forum is en al die mannen daar zijn boven de 30 en alleenstaand dus vandaar dat ik met hulp van zo'n topic wilde weten of de meiden er nou echt een probleem van maken..
Als je je mail hier gooid wil ik dat adres wel ff mailen (naar bij voorkeur de dames, ben erg benieuwd naar jullie reacties hierover
)
ik kan mijn mailadres wel neerzetten maar ik ben man en je zit niet op reacties te wachten van mannen. Ik heb het gister voor de grap aan mijn vriendin gevraagd en het enige wat zij zei: "Wat zeurt ie nou? Dat ding werkt toch gewoon?"
quote:Lijkt mij dat mensen op zo'n forum vooral alleenstaand zijn omdat ze denken dat het toch nooit wat wordt.
Op zondag 14 september 2003 00:53 schreef klohon het volgende:Er bestaat een internetsite over deze 'ziekte' (brrr eng woord
) waar ook een forum is en al die mannen daar zijn boven de 30 en alleenstaand dus vandaar dat ik met hulp van zo'n topic wilde weten of de meiden er nou echt een probleem van maken..
Denk daar niet over na, een leuke meid voelt als het goed is wat voor jou en niet voor je lul.
Op een zeker moment komt het vanzelf ter sprake. Iedere pik is mi anders, kort, lang, dik, krom, aders, pukkeltjes, toompies, besneden etc. Dit geldt voor de andere sekse ook voor borsten en d'r poes. Er is mi gewoon geen standaard te trekken.
Het is duidelijk dat je er mee zit en da's best vervelend omdat je 'afwijking' een grotere rol speelt dan nodig is en je eik zou willen. Bedenk ook of je er iets aan kan/wil doen.
Het leven wordt een stuk simpeler wanneer je tegen jezelf egt: dit is mijn lichaam wat ik naar beste kunnen onderhoud en daar hebben jij (de partner) & ik het maar mee te doen.
In je diepere gesprekken die je na verloop van (langere) tijd voert over wie en wat je bent, kan je zeggen dat je iets vreemds met je piemel hebt en dat je daar al (of niet) mee zit. Heb je de juiste meid, dan zal ze daar niet naar noch afwijzend op reageren.
Ga iig niet gelijk adverteren met je problemen noch als een razende z.s.m. dit als kernonderwerp bespreken. Dat is nooit een goede start.
Intimiteit groeit altijd en het kan maanden zelfs jaren duren voordat je iemands inside/out wat beter leert kennen.
Mijn ervaring met vrouwen is dat ze qua aandacht, je piemel echt niet zo super belangrijk vinden als je zou kunnen gaan vermoeden n.a.v. pr0n of puberale gesprekken.
Wil je meer zekerheid hebben omtrent je afwijking, benader dan je huisarts voor een opiniërend gesprek. Die man/vrouw heeft heel wat meer zgn. afwijkingen gezien dan wij. Hij/zij weet ook of dat echt zo is en je dus evt. een doorverwijzing nodig hebt.
Suc6.
quote:haha. ha. is het nou zo moeilijk om normaal te reageren??
Op zondag 14 september 2003 11:53 schreef Dezz het volgende:
Kan het ook zijn dat Hij explodeert met het neuken?
En als jij alleen maar vervelende reacties blijft houden of je durft de stap niet te zetten kan je dit nog doen:
Het is misschien extreem, maar zoek een hoer op. Vraag aan haar haar oprechte mening, over hoe het eruit ziet en hoe het voelt/werkt.
Dan weet je in ieder geval meer dan nu. Ik zou mij niet al te druk maken hoor. Succes
Dus ik zal er niet mee zitten als ik jouw was (altijd makkelijk praten zo! ).
quote:Ik zou denken.. WTF
Op zaterdag 13 september 2003 22:56 schreef klohon het volgende:
... je loopt in de discotheek en je raakt aan de praat met een leuke jongen![]()
De hele avond dans je met hem en hij vraagt je tel. nr. Die geef je en de volgende dag beld hij je op om te komen. Na een week een goede relatie met hem te hebben word het wat intiemer en als jullie samen alleen zijn zegt hij dat hij iets moet vertellen/laten zien..
Hij verteld dat hij vroeger een operatie aan zn geslachtsdeel heeft gehad en dat het er wat anders uitziet... Nieuwsschierig als je bent wil je het weleens zien en dat mag.'Het' ziet er abnormaal, raar (vies
) uit. ("Mislukt" alsdus een vriend van vroeger)
Wat zou jij doen? Zou je het erg vinden? Of denk je van neuken is geen probleem, alles is oke?
Anders zou zijn..
Als ik degene beter heb leren kennen en het me daarna verteld zou worden. Dan zou ik er weinig problemen mee hebben denk ik, als alles naar behoren werkt dan is het toch prima?
Reden dat ik het gelijk wilde vertellen (nu weet ik dus dat ik beter kan wachten) is dat ik er al me hele leven mee zit T is niet zo van alleen mn leuter is iets anders, maar het heeft ook erg veel psygische/sociale gevolgen.
Zie http://www.hypospadie.nl en bekijk het forum maar eens, daar staan wat persoonlijke verhalen.
En ik heb nooit een relatie gehad dus ik weet ook niet echt wanneer je dat soort dingen verteld. Als zij niet persoonlijke dingen gaat zeggen, dan doe ik dat ook niet. Uit de reacties hier merk ik op dat dat dus blijkbaar iets langer duurd .
[Dit bericht is gewijzigd door klohon op 17-09-2003 00:12]
quote:Ik heb geen idee hoe groot de afwijking is aangezien ik nooit een 'normaal' mannelijk geslacht heb gezien en dat ook niet van plan ben
Op maandag 15 september 2003 12:40 schreef EggsTC het volgende:
Is het echt een grote afwijking, of is het alleen een iets anders gezicht? Als het alleen een iets anders gezicht is zou ik me er niet te druk om maken.
Wel had iemand ooit de opmerking gemaakt dat íe 'mislukt' was en 'misvormd' en daaruit kon ik concluderen dat er toch wat mis was. (ik altijd maar denken dat er niets aan de hand was maarja)
quote:Artsen bekijken een ziekte/'afwijking' soms heel technisch (als een 'ding' zeg maar, iets wat op zichzelf staat). Alles wat dan een beetje afwijkt van 'normaal' kan daarmee in hun ogen 'misvormd' zijn, terwijl dat voor een leek allemaal best wel mee kan vallen. Als jij inschat dat er verder niet echt iets aan de hand is, dan zal je daar toch wel een beetje gelijk in hebben denk ik zo.
Op woensdag 17 september 2003 00:08 schreef klohon het volgende:
Ik heb geen idee hoe groot de afwijking is aangezien ik nooit een 'normaal' mannelijk geslacht heb gezien en dat ook niet van plan benWel had iemand ooit de opmerking gemaakt dat íe 'mislukt' was en 'misvormd' en daaruit kon ik concluderen dat er toch wat mis was. (ik altijd maar denken dat er niets aan de hand was maarja)
Een beetje anders gevormde piemel zou mij niet echt uit maken. Wel zou ik het graag van te voren willen weten (niet tijdens de eerste gesprekken). Je kunt het bijvoorbeeld ook op een gegeven moment ter sprake brengen als je aan het zoenen en zo bent en denkt dat het verder gaat. Het ter-sprake-brengen heeft voor mij iets met vertrouwen te maken; ik kan me voorstellen dat iemand het best vervelend kan vinden als er verder helemaal niks over gezegd wordt en net gedaan wordt alsof er niks aan de hand is.
Edit: ter ondersteuning; ik heb een litteken van ongeveer 10 cm op/vlak boven m'n venusheuvel (ooit geopereerd, niks ernstigs). Misschien kun je dit niet vergelijken met wat jij hebt (je zegt dat je niet weet niet hoe groot jouw afwijking is -> opzoeken!). In elk geval, er heeft nooit iemand raar gereageerd op mijn litteken.
[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 17-09-2003 13:00]
quote:Euh, sporten/internet? Kom op, moet toch niet zo moeilijk zijn om het te vergelijken met normaal.
Ik heb geen idee hoe groot de afwijking is aangezien ik nooit een 'normaal' mannelijk geslacht heb gezien en dat ook niet van plan benWel had iemand ooit de opmerking gemaakt dat íe 'mislukt' was en 'misvormd' en daaruit kon ik concluderen dat er toch wat mis was. (ik altijd maar denken dat er niets aan de hand was maarja)
Juist ja...
quote:Dan kan ik er helaas ook niks over zeggen! Zoek gewoon op het net eens wat "vergelijkingsmateriaal", dat zou voor jezelf misschien al een geruststelling kunnen zijn.
Ik heb geen idee hoe groot de afwijking is
en idd de vraag is hoe erg is het bij jouw zit de opening nog in de eikel of is het helemaal in het begin van de schacht
als het nog in de eikel is is er niks mis mee dat is bij niemand op de zelfde plek dus het is misschien net wat anders en die littekens vallen toch niet teveel op als je bezig bent
als hij echt op de schacht zit en je daardoor een haak in je penis hebt is het misschien de moeite waard om daarmee naar je arts te gaan het is nl redelijk te corrigeren
quote:Dat zeg ik niet.
Op woensdag 17 september 2003 14:16 schreef aaarghhh het volgende:
Nee een kut ziet er lekker uit
quote:Ik denk dat je hierop allerlei verschillende uiteenlopende antwoorden op kan verwachten. De grote vraag is vind jij het vervelend of walgelijk..of vind je het wel grappig dat "tie"anders dan anders is?
... je loopt in de discotheek en je raakt aan de praat met een leuke jongen![]()
Hij verteld dat hij vroeger een operatie aan zn geslachtsdeel heeft gehad en dat het er wat anders uitziet... Nieuwsschierig als je bent wil je het weleens zien en dat mag.'Het' ziet er abnormaal, raar (vies
quote:Ik zou niet na een week al het bed in willen gaan maar als dat er bijna aan zit te komen, dan zou ik het wel willen van te voren.
Ik zou het denk ik wel jammer vinden, dat het er niet uitziet als normaal, maar ik zou het niet daarom uitmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |