abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2003 @ 17:25:42 #51
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_13338367
kom op man, een beetje rivaliteit is niks mis me hoor.
852002IWASTHERE
pi_13338387
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:25 schreef F1908 het volgende:
Jij loopt hier ook al een tijdje rond en ik kent dus ook het verschil tussen rivaliteit en onzinnig komen trollen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 september 2003 @ 17:27:43 #53
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13338415
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
Maar er zijn een paar nieuwe users (die zich vaak maar 1 dag laten zien) die gewoon imo de sfeer proberen te verzieken en vaak niks van Voetbal weten....
Zoals Vurby al aangeeft: als het maar eens in de zoveel keer is, is er geen structureel probleem en hoeft er niet veel te gebeuren.

Vurby (of in welke gedaante deze oldbie ook mag verschijnen) heeft de neiging hier te posten als Ajax verloren heeft en PSV gewonnen heeft. Gelukkig is dat niet al te vaak, dus daar valt mee te leven.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 21 september 2003 @ 17:28:00 #54
67428 Vurby
Geile neuk Harrie
pi_13338422
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
wat toch wel te boek staat als een gezellig forum.
Nou ja, ik lees al een jaar als standaard reply van ajacieden "groeten uit de CL".

V.

[b]Op vrijdag 26 september 2003 23:24 schreef Cynix ® het volgende:[/b][br][br]Zullen we gek doen en een schaap laten aanrukken? :9~
pi_13338429
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij loopt hier ook al een tijdje rond en ik kent dus ook het verschil tussen rivaliteit en onzinnig komen trollen.

iid de laatste tijd komen er gewoon user langs die echt op een rel of ruzie uitzijn. Echt iedereen is welkom hiero, maar doe dan gewoon mee met alle andere VBL users.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 september 2003 @ 17:30:18 #56
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13338473
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:25 schreef F1908 het volgende:
Rivaliteit is niets mis mee. Joden als synoniem voor Ajacieden wordt hier geaccepteerd (zowel van Ajax-fans als van Ajax-haters), maar verwijzingen naar de tweede wereld oorlog niet.

BTW Als ik tegen te ranzige "Spooren posts" aanloop verwijder ik die ook.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 september 2003 @ 17:30:56 #57
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13338484
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:28 schreef Vurby het volgende:

[..]

Nou ja, ik lees al een jaar als standaard reply van ajacieden "groeten uit de CL".

V.

Dat gaat tenminste nog over voetbal...
pi_13338517
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Zoals Vurby al aangeeft: als het maar eens in de zoveel keer is, is er geen structureel probleem en hoeft er niet veel te gebeuren.

Vurby (of in welke gedaante deze oldbie ook mag verschijnen) heeft de neiging hier te posten als Ajax verloren heeft en PSV gewonnen heeft. Gelukkig is dat niet al te vaak, dus daar valt mee te leven.

Mwah heb je gelijk in, maar het valt me op dat er steeds meer van dat soort gasten komen. En persoonlijk vind ik dat jammer. Vandaar toen ook die opmerking waar Yvonnen zo gek van werdt.

Als je in VBL wilt post oke, je hoeft van mij geen eens wat van voetbal te weten. Je mag een geintje maken. Maar kom niet de sfeer verzieken.

zondag 21 september 2003 @ 17:49:17 #59
67428 Vurby
Geile neuk Harrie
pi_13338922
Ach man, ik lees hier al vanaf het begin mee maar als ik me verveel en een keer meedoe schieten alle ajacieden in een stuip en beginnen te zeuren over dat aandeel gedoe (terwijl dat nu net 2 uur is bij elkaar ofzo) maar je moet wel een heel jaar tegen dat groeten uit de CL lezen terwijl ze zelf het kampioenschap enzo verspelen daardoor, je leest vaak kanker (...), joden en meer van dat maar gaan wel zitten huilen als ik eens wat doe. Dat Spooren gedoe en reacties over v. Raaij ( hersenbloeding, vandaar dat hij vreemd praat) zijn wel normaal hier. Dan kom ik met een schot voor open doel en ze zitten allemaal bovenin de boom. Op de dingen die ik typte kwam verder geen inhoudelijk antwoord vandaag maar dan nog. Wat een stelleke jankers hier zeg. Een soort van usuals maar dan de voetbal versie.

Kom op zeg, ik verveelde me op fok en ben maar eens hier gaan stangen. Na 2 keer aandeelhouder te typen zeiken ze al hier. Maar dat CL gedoe moeten we wel nog jaren aanhoren zeker. Ik vind deze beide onder het "pesten" vallen maar over Spooren en v. Raaij is toch weer net de andere categorie.

Maar ja, ik beloof dat ik het niet meer zal doen Doc. Ze kunnen er niet tegen. Ik lul wel mee.

Hup ajax.

V.

[b]Op vrijdag 26 september 2003 23:24 schreef Cynix ® het volgende:[/b][br][br]Zullen we gek doen en een schaap laten aanrukken? :9~
pi_13338989
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:27 schreef Doc het volgende:
Nee, alleen de komende 6 maanden maar
pi_13339057
De gemoederen liepen vanmiddag hoog op, kan gebeuren, verder niet te veel woorden aan vuil maken lijkt me.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13339094
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De gemoederen liepen vanmiddag hoog op, kan gebeuren, verder niet te veel woorden aan vuil maken lijkt me.
Idd,

en mischien wordt Vurby als toch een VBL newbie een btje snel aangevallen. Maar dat komt gewoon omdat er dus steeds supporters komen die alleen posten als hun cluib wint of een rivaal verliest.

zondag 21 september 2003 @ 18:04:05 #63
67428 Vurby
Geile neuk Harrie
pi_13339304
Och, ik kan het wel hebben hoor.

V.

zondag 21 september 2003 @ 18:36:32 #64
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_13339918
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:49 schreef Vurby het volgende:
Ach man, ik lees hier al vanaf het begin mee maar als ik me verveel en een keer meedoe schieten alle ajacieden in een stuip en beginnen te zeuren over dat aandeel gedoe (terwijl dat nu net 2 uur is bij elkaar ofzo) maar je moet wel een heel jaar tegen dat groeten uit de CL lezen terwijl ze zelf het kampioenschap enzo verspelen daardoor, je leest vaak kanker (...), joden en meer van dat maar gaan wel zitten huilen als ik eens wat doe. Dat Spooren gedoe en reacties over v. Raaij ( hersenbloeding, vandaar dat hij vreemd praat) zijn wel normaal hier. Dan kom ik met een schot voor open doel en ze zitten allemaal bovenin de boom. Op de dingen die ik typte kwam verder geen inhoudelijk antwoord vandaag maar dan nog. Wat een stelleke jankers hier zeg. Een soort van usuals maar dan de voetbal versie.

Kom op zeg, ik verveelde me op fok en ben maar eens hier gaan stangen. Na 2 keer aandeelhouder te typen zeiken ze al hier. Maar dat CL gedoe moeten we wel nog jaren aanhoren zeker. Ik vind deze beide onder het "pesten" vallen maar over Spooren en v. Raaij is toch weer net de andere categorie.

Maar ja, ik beloof dat ik het niet meer zal doen Doc. Ze kunnen er niet tegen. Ik lul wel mee.

Hup ajax.

V.

wil me dr ff tussen mengen want heb het vandaag ook lang aangezien..
Vind toch wel dat vurby gelijk heeft (ookal zie ik hem ook wel is op andere forums flink irritant doen, maar het gaat nu over het voetbal forum)
OJAAJOH?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 september 2003 @ 19:22:56 #65
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13340918
quote:

Hup ajax.

V.

Op VBL kan redelijk veel. We hebben een paar grenzen. Een daarvan is om geen tweede wereld oorlog vergelijkingen. Tijdens een wedstrijd wordt nog wel eens met een ziekte gegooid. Daar treedt ik niet heel hard tegen op (als het incidenten zijn van users. Post kan ik dan verwijderen. Buiten wedstrijden om ben ik daar wat strenger in: dan moet men z'n emoties wat beter in bedwang hebben.

De reden waarom er denk ik ook wat fel gereageerd wordt is omdat men meer 'beledigingen' kan hebben van users die ook langs komen als hun eigen club ook verliest. Users die alleen komen stangen als hun cluppie wint worden simpelweg minder gewaardeerd en wordt ook minder van getollereerd. En daar kan ik wel inkomen.

Daarnaast, de mensen die hier ook stangen praten door de week en zo ook gewoon inhoudelijk over voetbal. Als een user hier dan alleen langs komt om te jennen, en nooit inhoudelijk over voetbal post, dan wordt zo'n user toch echt eerder gezien als troll. Ik denk niet dat dat te maken heeft met veel of niet veel kunnen hebben te maken heeft.

Na zoveel jaar op Fok ken ik je nou echt wel beter om me er druk om te maken. Ik ken je soort post wel . En als het smakeloos wordt verwijder ik het gewoon. Ook no big deal. Maar ik begrijp de users die je wat minder lang kennen dan vandaag ook, zoals ik hierboven uitgelegd heb.

Ik zal wat meer letten op smakeloze Spooren-grappen.

Dat er over enig spraakgebrek van Van Raaij gepost is, is me eerlijk geegd nooit opgevallen. Mensen als Kluivert en Van Gaal worden hier vele malen harder aangevallen.

En kom vooral ook langs om ook inhoudelijk over voetbal te lullen

zondag 21 september 2003 @ 19:24:57 #66
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13340975
quote:
Op zondag 21 september 2003 19:22 schreef Doc het volgende:

De reden waarom er denk ik ook wat fel gereageerd wordt is omdat men meer 'beledigingen' kan hebben van users die ook langs komen als hun eigen club ook verliest. Users die alleen komen stangen als hun cluppie wint worden simpelweg minder gewaardeerd en wordt ook minder van getollereerd. En daar kan ik wel inkomen.

Hier ben ik het wel mee eens!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13342122
quote:
groot verhaal met irritante v eronder
Het gaat bij mij niet alleen om vandaag, je komt om de zoveel tijd eens even koekeloeren en dan is het enige wat je doet aandeel zus en aandeel zo spuien. Dus je argument van ik post hier 2 keer aandeel gaat niet op, dat doe je altijd.

Verder vind ik je post wel een heel erg groot calimero gehalte hebben. Je klaagt over de CL. Ga eens alle posts bekijken waar dat in voorkomt en je zult merken dat 9 van de 10 keer die opmerking uitgelokt wordt door een anti-ajacied die weer aan het jennen is. Wie de bal kaatst...

In Southern Sun
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 september 2003 @ 20:16:00 #68
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13342239
quote:
Op zondag 21 september 2003 20:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het gaat bij mij niet alleen om vandaag, je komt om de zoveel tijd eens even koekeloeren en dan is het enige wat je doet aandeel zus en aandeel zo spuien. Dus je argument van ik post hier 2 keer aandeel gaat niet op, dat doe je altijd.

Verder vind ik je post wel een heel erg groot calimero gehalte hebben. Je klaagt over de CL. Ga eens alle posts bekijken waar dat in voorkomt en je zult merken dat 9 van de 10 keer die opmerking uitgelokt wordt door een anti-ajacied die weer aan het jennen is. Wie de bal kaatst...

En denk je nou echt dat Vurby je nu gelijk gaat geven
pi_13342273
quote:
Op zondag 21 september 2003 20:16 schreef Doc het volgende:

[..]

En denk je nou echt dat Vurby je nu gelijk gaat geven

Nuh... ik ken Vurby ook al wat langer als vandaag

Maar dan heb ik het tenminste gezegd

In Southern Sun
pi_13354966
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 september 2003 @ 12:10:47 #71
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13355590
quote:
Op maandag 22 september 2003 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
GG-divisie volgend seizoen op zaterdag. !!!

Nutteloos topic lijkt me

En van een slotje voorzien.
pi_13378210
modjes...er zijn 2 amstelcup topics... zou centraal amstelcup een slotje kunnen krijgen...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2003 @ 11:41:31 #73
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13380011
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:15 schreef superjoden het volgende:
modjes...er zijn 2 amstelcup topics... zou centraal amstelcup een slotje kunnen krijgen...
Die was wel heel erg gezakt (laatste reactie 8 juli), maar op slot gedaan...
pi_13406247
snoei weg bij sparta, adelaar nieuwe trainer

Ik zou hier óf een slot aanhangen of de titel veranderen, om nu alleen voor deze (domme) fout een nieuwe topic te openen...

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_13407764
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:47 schreef Dylan Dog het volgende:
snoei weg bij sparta, adelaar nieuwe trainer

Ik zou hier óf een slot aanhangen of de titel veranderen, om nu alleen voor deze (domme) fout een nieuwe topic te openen...

Slotje dus gedaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')