quote:Jij loopt hier ook al een tijdje rond en ik kent dus ook het verschil tussen rivaliteit en onzinnig komen trollen.
Op zondag 21 september 2003 17:25 schreef F1908 het volgende:
kom op man, een beetje rivaliteit is niks mis me hoor.
quote:Zoals Vurby al aangeeft: als het maar eens in de zoveel keer is, is er geen structureel probleem en hoeft er niet veel te gebeuren.
Op zondag 21 september 2003 17:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
Maar er zijn een paar nieuwe users (die zich vaak maar 1 dag laten zien) die gewoon imo de sfeer proberen te verzieken en vaak niks van Voetbal weten....
Vurby (of in welke gedaante deze oldbie ook mag verschijnen) heeft de neiging hier te posten als Ajax verloren heeft en PSV gewonnen heeft. Gelukkig is dat niet al te vaak, dus daar valt mee te leven.
quote:Nou ja, ik lees al een jaar als standaard reply van ajacieden "groeten uit de CL".
Op zondag 21 september 2003 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
wat toch wel te boek staat als een gezellig forum.
V.
quote:iid de laatste tijd komen er gewoon user langs die echt op een rel of ruzie uitzijn. Echt iedereen is welkom hiero, maar doe dan gewoon mee met alle andere VBL users.
Op zondag 21 september 2003 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Jij loopt hier ook al een tijdje rond en ik kent dus ook het verschil tussen rivaliteit en onzinnig komen trollen.
quote:Rivaliteit is niets mis mee. Joden als synoniem voor Ajacieden wordt hier geaccepteerd (zowel van Ajax-fans als van Ajax-haters), maar verwijzingen naar de tweede wereld oorlog niet.
Op zondag 21 september 2003 17:25 schreef F1908 het volgende:
kom op man, een beetje rivaliteit is niks mis me hoor.
BTW Als ik tegen te ranzige "Spooren posts" aanloop verwijder ik die ook.
quote:Dat gaat tenminste nog over voetbal...
Op zondag 21 september 2003 17:28 schreef Vurby het volgende:[..]
Nou ja, ik lees al een jaar als standaard reply van ajacieden "groeten uit de CL".
V.
quote:Mwah heb je gelijk in, maar het valt me op dat er steeds meer van dat soort gasten komen. En persoonlijk vind ik dat jammer. Vandaar toen ook die opmerking waar Yvonnen zo gek van werdt.
Op zondag 21 september 2003 17:27 schreef Doc het volgende:[..]
Zoals Vurby al aangeeft: als het maar eens in de zoveel keer is, is er geen structureel probleem en hoeft er niet veel te gebeuren.
Vurby (of in welke gedaante deze oldbie ook mag verschijnen) heeft de neiging hier te posten als Ajax verloren heeft en PSV gewonnen heeft. Gelukkig is dat niet al te vaak, dus daar valt mee te leven.
Als je in VBL wilt post oke, je hoeft van mij geen eens wat van voetbal te weten. Je mag een geintje maken. Maar kom niet de sfeer verzieken.
Kom op zeg, ik verveelde me op fok en ben maar eens hier gaan stangen. Na 2 keer aandeelhouder te typen zeiken ze al hier. Maar dat CL gedoe moeten we wel nog jaren aanhoren zeker. Ik vind deze beide onder het "pesten" vallen maar over Spooren en v. Raaij is toch weer net de andere categorie.
Maar ja, ik beloof dat ik het niet meer zal doen Doc. Ze kunnen er niet tegen. Ik lul wel mee.
Hup ajax.
V.
quote:Nee, alleen de komende 6 maanden maar
Op zondag 21 september 2003 17:27 schreef Doc het volgende:
quote:Idd,
Op zondag 21 september 2003 17:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De gemoederen liepen vanmiddag hoog op, kan gebeuren, verder niet te veel woorden aan vuil maken lijkt me.
en mischien wordt Vurby als toch een VBL newbie een btje snel aangevallen. Maar dat komt gewoon omdat er dus steeds supporters komen die alleen posten als hun cluib wint of een rivaal verliest.
V.
quote:wil me dr ff tussen mengen want heb het vandaag ook lang aangezien..
Op zondag 21 september 2003 17:49 schreef Vurby het volgende:
Ach man, ik lees hier al vanaf het begin mee maar als ik me verveel en een keer meedoe schieten alle ajacieden in een stuip en beginnen te zeuren over dat aandeel gedoe (terwijl dat nu net 2 uur is bij elkaar ofzo) maar je moet wel een heel jaar tegen dat groeten uit de CL lezen terwijl ze zelf het kampioenschap enzo verspelen daardoor, je leest vaak kanker (...), joden en meer van dat maar gaan wel zitten huilen als ik eens wat doe. Dat Spooren gedoe en reacties over v. Raaij ( hersenbloeding, vandaar dat hij vreemd praat) zijn wel normaal hier. Dan kom ik met een schot voor open doel en ze zitten allemaal bovenin de boom. Op de dingen die ik typte kwam verder geen inhoudelijk antwoord vandaag maar dan nog. Wat een stelleke jankers hier zeg. Een soort van usuals maar dan de voetbal versie.Kom op zeg, ik verveelde me op fok en ben maar eens hier gaan stangen. Na 2 keer aandeelhouder te typen zeiken ze al hier. Maar dat CL gedoe moeten we wel nog jaren aanhoren zeker. Ik vind deze beide onder het "pesten" vallen maar over Spooren en v. Raaij is toch weer net de andere categorie.
Maar ja, ik beloof dat ik het niet meer zal doen Doc. Ze kunnen er niet tegen. Ik lul wel mee.
Hup ajax.
V.
quote:Op VBL kan redelijk veel. We hebben een paar grenzen. Een daarvan is om geen tweede wereld oorlog vergelijkingen. Tijdens een wedstrijd wordt nog wel eens met een ziekte gegooid. Daar treedt ik niet heel hard tegen op (als het incidenten zijn van users. Post kan ik dan verwijderen. Buiten wedstrijden om ben ik daar wat strenger in: dan moet men z'n emoties wat beter in bedwang hebben.
Ach man, ik lees hier al vanaf het begin mee maar als ik me verveel en een keer meedoe schieten alle ajacieden in een stuip en beginnen te zeuren over dat aandeel gedoe (terwijl dat nu net 2 uur is bij elkaar ofzo) maar je moet wel een heel jaar tegen dat groeten uit de CL lezen terwijl ze zelf het kampioenschap enzo verspelen daardoor, je leest vaak kanker (...), joden en meer van dat maar gaan wel zitten huilen als ik eens wat doe. Dat Spooren gedoe en reacties over v. Raaij ( hersenbloeding, vandaar dat hij vreemd praat) zijn wel normaal hier. Dan kom ik met een schot voor open doel en ze zitten allemaal bovenin de boom. Op de dingen die ik typte kwam verder geen inhoudelijk antwoord vandaag maar dan nog. Wat een stelleke jankers hier zeg. Een soort van usuals maar dan de voetbal versie.Kom op zeg, ik verveelde me op fok en ben maar eens hier gaan stangen. Na 2 keer aandeelhouder te typen zeiken ze al hier. Maar dat CL gedoe moeten we wel nog jaren aanhoren zeker. Ik vind deze beide onder het "pesten" vallen maar over Spooren en v. Raaij is toch weer net de andere categorie.
Hup ajax.
V.
De reden waarom er denk ik ook wat fel gereageerd wordt is omdat men meer 'beledigingen' kan hebben van users die ook langs komen als hun eigen club ook verliest. Users die alleen komen stangen als hun cluppie wint worden simpelweg minder gewaardeerd en wordt ook minder van getollereerd. En daar kan ik wel inkomen.
Daarnaast, de mensen die hier ook stangen praten door de week en zo ook gewoon inhoudelijk over voetbal. Als een user hier dan alleen langs komt om te jennen, en nooit inhoudelijk over voetbal post, dan wordt zo'n user toch echt eerder gezien als troll. Ik denk niet dat dat te maken heeft met veel of niet veel kunnen hebben te maken heeft.
Na zoveel jaar op Fok ken ik je nou echt wel beter om me er druk om te maken. Ik ken je soort post wel . En als het smakeloos wordt verwijder ik het gewoon. Ook no big deal. Maar ik begrijp de users die je wat minder lang kennen dan vandaag ook, zoals ik hierboven uitgelegd heb.
Ik zal wat meer letten op smakeloze Spooren-grappen.
Dat er over enig spraakgebrek van Van Raaij gepost is, is me eerlijk geegd nooit opgevallen. Mensen als Kluivert en Van Gaal worden hier vele malen harder aangevallen.
En kom vooral ook langs om ook inhoudelijk over voetbal te lullen
quote:Hier ben ik het wel mee eens!
Op zondag 21 september 2003 19:22 schreef Doc het volgende:De reden waarom er denk ik ook wat fel gereageerd wordt is omdat men meer 'beledigingen' kan hebben van users die ook langs komen als hun eigen club ook verliest. Users die alleen komen stangen als hun cluppie wint worden simpelweg minder gewaardeerd en wordt ook minder van getollereerd. En daar kan ik wel inkomen.
quote:Het gaat bij mij niet alleen om vandaag, je komt om de zoveel tijd eens even koekeloeren en dan is het enige wat je doet aandeel zus en aandeel zo spuien. Dus je argument van ik post hier 2 keer aandeel gaat niet op, dat doe je altijd.
groot verhaal met irritante v eronder
Verder vind ik je post wel een heel erg groot calimero gehalte hebben. Je klaagt over de CL. Ga eens alle posts bekijken waar dat in voorkomt en je zult merken dat 9 van de 10 keer die opmerking uitgelokt wordt door een anti-ajacied die weer aan het jennen is. Wie de bal kaatst...
quote:En denk je nou echt dat Vurby je nu gelijk gaat geven
Op zondag 21 september 2003 20:12 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Het gaat bij mij niet alleen om vandaag, je komt om de zoveel tijd eens even koekeloeren en dan is het enige wat je doet aandeel zus en aandeel zo spuien. Dus je argument van ik post hier 2 keer aandeel gaat niet op, dat doe je altijd.
Verder vind ik je post wel een heel erg groot calimero gehalte hebben. Je klaagt over de CL. Ga eens alle posts bekijken waar dat in voorkomt en je zult merken dat 9 van de 10 keer die opmerking uitgelokt wordt door een anti-ajacied die weer aan het jennen is. Wie de bal kaatst...
quote:Nuh... ik ken Vurby ook al wat langer als vandaag
Op zondag 21 september 2003 20:16 schreef Doc het volgende:[..]
En denk je nou echt dat Vurby je nu gelijk gaat geven
Maar dan heb ik het tenminste gezegd
quote:En van een slotje voorzien.
Op maandag 22 september 2003 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
GG-divisie volgend seizoen op zaterdag. !!!Nutteloos topic lijkt me
quote:Die was wel heel erg gezakt (laatste reactie 8 juli), maar op slot gedaan...
Op dinsdag 23 september 2003 10:15 schreef superjoden het volgende:
modjes...er zijn 2 amstelcup topics... zou centraal amstelcup een slotje kunnen krijgen...
Ik zou hier óf een slot aanhangen of de titel veranderen, om nu alleen voor deze (domme) fout een nieuwe topic te openen...
quote:Slotje dus gedaan.
Op woensdag 24 september 2003 11:47 schreef Dylan Dog het volgende:
snoei weg bij sparta, adelaar nieuwe trainerIk zou hier óf een slot aanhangen of de titel veranderen, om nu alleen voor deze (domme) fout een nieuwe topic te openen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |