Maar komt 'ie nu solo of met een band?
te gekke zanger/componist/writer
Ik zou gaan als ik jou was. Het gaat niet over langzame nummers of over snelle nummers.
Het gaat over heart and soul!
Neil Young is een voorbeeld voor vrijwel iedere alternatieve band.
Ik ga niet, maar dat is uit luiheid.
GAAN !! ( en durf eens nee te zeggen !! )
quote:Crazy Horse betekent Gitaren.
Op 30 maart 2001 22:07 schreef Kelly het volgende:
Volgens mij gaat hij touren met de crazy horse.
Ik denk ook wel dat ik ga, als er maandag nog kaarten te krijgen zijn.
Dan moet ik even de cdcollectie van mijn vader lenen en alle nummers leren kennen.
Denken jullie dat hij ook nummers uit de tijd van CSNY zal spelen, of zal dat niet mogen?
Geen kampvuur.
quote:Wat maakt dat nou uit?
Op 30 maart 2001 22:10 schreef Zanderrr het volgende:
Even gekeken, 't is inderdaad met Crazy Horse. Damn, ik wil eigenlijk ook wel, maar 't zal wel weer prijzig zijn.
Bij 1 van de helden?
Toen ik naar NY ging waren er trouwens niet alleen maar 'ouwe knarren' (excuses...) maar ook veel jonge mensen.
Van de Mojo-site:
quote:
Neil Young and Crazy HorseAhoy', Rotterdam
do 21 juni 2001 om 20:00 uur
start voorverkoop:
za 31 maart 2001 om 10:00 uurentree: Fl 95,00, Fl 85, 00, Fl 80,00
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 30-03-2001 22:18]
De trilogie everybody knows this is nowhere, after the goldrush en harvest is zo hopeloos mooi, dat je bijna medelijden zou krijgen met de mensen die deze albums niet kennen.
Een geweldenaar.
quote:Ja, ik.
Op 30 maart 2001 21:40 schreef Kelly het volgende:
Zijn er Fokkers die zeker weten gaan?
Hij is een van mijn helden. En dat hij met Gek Paard komt maakt het natuurlijk helemaal niet te missen.
Damn, ik ga maar een nier verkopen, denk ik...
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 06-04-2001 18:30]
Yeah!
Hoi hoi hoi!
Heeft iemand nog een kaartje over?
quote:Op de zwarte markt zullen ze wel goud waard zijn gok ik zo. Prijs was sowieso al rond de 100 piek, kun je nagaan wat dat op de zwarte markt moet brengen...
Op 09 april 2001 12:51 schreef Doc het volgende:
Heeft iemand nog een kaartje over?
quote:Ik dacht eerder aan goed gemutste vrienden die graag een concert bezoeken met zo'n goede vriend en prettig mens als Doc, wetende dat een avond stappen met Doc een belevenis is die zijn weerga niet kent en die zo'n toch al geweldig concert extra cachet geven
Op 09 april 2001 12:54 schreef Jarno het volgende:
Op de zwarte markt zullen ze wel goud waard zijn gok ik zo. Prijs was sowieso al rond de 100 piek, kun je nagaan wat dat op de zwarte markt moet brengen...
quote:Maar ik ga helemaal niet op vakantie! En zeker niet in juni!
Op 09 april 2001 14:20 schreef links234 het volgende:
Ik heb twee kaarten gekocht, een voor een vriend van me, maar er is een mogelijkheid dat hij de dag ervoor op vakantie gaat.
Mocht dat zo zijn dan post ik dat wel hier.
En je post hier helemaal niet: je stuurt gewoon een mailtje naar mij. Toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 09-04-2001 15:42]
quote:Vers van de mojo site.
Neil Young and Crazy Horse EXTRA CONCERT!!!10-04-01
Neil Young & Crazy Horse geven op 24 juli a.s. een extra concert in de Ahoy’ in Rotterdam. De kaartverkoop voor het eerste concert van 21 juni, verliep zo goed dat er tot een extra show is besloten om alle fans te kunnen bedienen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |