OK dames het is er toch van gekomen... tatatataaaaa deel 4!
Hier kunnen we weer verder mutsen
Wie is er liever vandaag bevrucht dan morgen?
Little-Angel----> NOD: 4 september
LadyS--->--->-> NOD: 6 september
Slaapmeisje---> NOD: 11 september
Bonkie--->--->-> NOD: 15 september
Kore --->--->---> NOD: 18 of 19 september
Nausicaa --->-> NOD: weet niet meer
Sugar--->--->--> NOD: ???
Pavane---->----> NOD: weet niet?
RedheadBitch > NOD: weet niet?
Wie werd er bevrucht in eerdere delen van het Wachten?
Jambo (met stip-ip-ip op 1, want in eerste deel, als eerste zwanger)!!!!!!!!
Noukie (in deel 3 van het topic ineens geweldig resultaat voor haar!)
Natuurlijk zijn nieuwe leden hier van harte welkom en hebben we geen ontgroeningsperiode
[Dit bericht is gewijzigd door Slaapmeisje op 12-09-2003 08:49]
quote:De dames die zwanger zijn geworden zijn Jambo in deel 1 en Noukie in deel 3. Voor wat betreft het lijstje met dames die zwanger willen worden, wil ik graag eerst van de betreffende dames weten of ze dit willen. Volgens mij heb ik in het vorige deeltje al wel een overzicht geplaatst van de NODs en de dames die daarin staan, zijn de tweede streepjesdames
Op donderdag 11 september 2003 12:30 schreef Troel het volgende:
Ik ben dan wel erg benieuwd wie er dan zwanger is geworden in het vorige topic, en inderdaad een lijstje met namen, maar misschien is dat ook wel niet zo heel fijn om zo genoemd te worden?
quote:Komt ie:
Op donderdag 11 september 2003 12:22 schreef berney het volgende:
Misschien wel leuk voor de lurkers onder ons(ik dus), een update lijstje in de eerste post met namen wie proberen zwanger te worden?
Bonkie--->--->-> NOD: weet niet meer
Slaapmeisje---> NOD: weet niet meer
Little-Angel----> NOD: weet niet meer
...
[Dit bericht is gewijzigd door Sugar op 11-09-2003 14:43]
Ik geloof niet dat Pavane echt een actieve tweede streepjesdame is (althans zo voelt ze zich volgens mij niet), maar meer een zeer actieve lurker en graaggeziene gast. Verder inderdaad heeft Katinka een forum gevonden waar ze zich beter thuisvoelt, dus die zet ik ook maar niet in het lijstje.
Efkes 1e post aanpassen, brb...
quote:Eh.. wel hoor. Ik heb de moed nog niet opgegeven. Alleen test ik niet zo actief als jullie. Als we aan IVF beginnen zal ik wel weer gaan testen.
Op donderdag 11 september 2003 12:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik geloof niet dat Pavane echt een actieve tweede streepjesdame is (althans zo voelt ze zich volgens mij niet), maar meer een zeer actieve lurker en graaggeziene gast.
quote:Sorry Pavane, ik dacht echt dat je liever niet in een lijstje wilde staan. Maar ik wil je er natuurlijk met alle plezier bij zetten. En het geeft niet dat je vaak je gevoelens niet onder woorden kan brengen, het is nu eenmaal een heel apart onderwerp en niet een van de gemakkelijkste!
Op donderdag 11 september 2003 13:00 schreef Pavane het volgende:
Oh, en dat ik niet veel schrijf: ik kan vaak niet onder woorden brengen hoe ik me voel. Dus dan schrijf ik niets.
Effies, 1e bericht aanpassen..
Ook hier is het weer wachten, de vorige keer zat ik na eerst 26,24,31! dagen cyclussen te hebben gehad weer netjes op de 28 dagen en nu hopen dat dat zo blijft (of nog beter natuurlijk, zwanger). Verder had ik hier een pc waarvan de voeding kapot was, vandaar even stilletjes rond deze kant
Mijn volgende NOD ligt zo bij de 18e/19e
En natuurlijk iedereen veel plezier met klussen en sterkte met de 2 weken afwachten.... En voor bij wie het moeilijker gaat, veel sterkte en moed toegewenst..
groetjes,
Korine
quote:Hihihi! Bonkie, woonde rond mijn 8e zeker niet in Eindhoven! Woon er nu, omdat ik hier ging studeren toen ik 18 was...
Op donderdag 11 september 2003 13:42 schreef Bonkie het volgende:
Sugar, het viel mij op in je profiel dat je in Eindhoven woont. Je bent net iets ouder dan ik ben en je naam klinkt wel bekend van vroeger uit de wijk waar ik ben opgegroeid. Mag ik weten waar jij hebt gewoont rond je 8ste jaar ofzo?
quote:Oke, bedankt voor je uitleg. Jammer, was wel leuk geweest om op deze manier iemand weer eens te spreken.
Op donderdag 11 september 2003 14:38 schreef Sugar het volgende:[..]
Hihihi! Bonkie, woonde rond mijn 8e zeker niet in Eindhoven! Woon er nu, omdat ik hier ging studeren toen ik 18 was...
Dus kunnen we elkaar niet van tóen kennen!
quote:Geweldig, dit is voor ons lurkers lekker makkelijk.
Op donderdag 11 september 2003 12:36 schreef Sugar het volgende:[..]
Komt ie:
![]()
Bonkie--->--->-> NOD: weet niet meer
...Wie werd er bevrucht in eerdere delen van het Wachten?
Bonkie--->--->-> NOD: 15 september
...
quote:Net zoals Little-Angel heet ik je van harte welkom. Het maakt wat mij betreft ook niet uit of je nou geen of wel kinderen hebt. En of het nu makkelijk of moeilijk gaat. Het gaat er gewoon om dat we hier samen kunnen mutsen tijdens het wachten enzo.
Op donderdag 11 september 2003 15:23 schreef RedheadBitch het volgende:
Hoi meiden, tijdje geleden dat ik gereageerd heb, lurk nog wel elke dag mee hoor!!! Vind het echt een geweldig toppic! Durf eigenlijk niet zo te posten, niet dat ik me hier niet thuis zou voelen, maar meer omdat ik al twee kids heb en Fivehorizons(hubby) en ik zijn momenteel (min of meer) aan het klussen voor een derdeVind mijn ventjes zooooo geweldig dat ik wel een heel elftal van zulke knullen wil. Maar goed ik ben dus heel bang om gevoelens te kwetsen en dit topic wordt natuurlijk vooral bezocht door meiden die niet zo makkelijk zwanger raken.
Mocht het volgende maand niet raak zijn, dan gaan we toch maar eens even naar de huisarts. Shit hoor!
Dames, mag er een slotje op dit topic en mag er een deel 5 komen?
Want in de oneven topics wordt er iemand zwanger...
Of gaan we dat bij dit topic lekker ontkrachten en gaan we ook zwanger worden in de even topics?
*duimt*
Kom op dames!
quote:Of er gewoon voor zorgen dat deeltje 4 in no time volgemutst is
Op donderdag 11 september 2003 18:53 schreef Kleintje het volgende:
Dames, mag er een slotje op dit topic en mag er een deel 5 komen?
Want in de oneven topics wordt er iemand zwanger...
Of gaan we dat bij dit topic lekker ontkrachten en gaan we ook zwanger worden in de even topics?
*duimt*Kom op dames!
quote:Hee, wat grappig dat je dat vraagt. Ik ben niet aan het proberen zwanger te worden hoor, maar ik leef erg met jullie mee, en af en toe kan ik het niet laten ook even te reageren
Op donderdag 11 september 2003 07:48 schreef Bonkie het volgende:
Spuuglokje, hoe is het allemaal met je?
Alle kleine beetjes helpen toch?
quote:
Op donderdag 11 september 2003 19:58 schreef RedheadBitch het volgende:
Op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5Op naar deel 5, op naar deel 5op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5,op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alle kleine beetjes helpen toch?
quote:Je had dit beter in meerdere posts kunnen doen
Op donderdag 11 september 2003 19:58 schreef RedheadBitch het volgende:
Op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5Op naar deel 5, op naar deel 5op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5,op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5, op naar deel 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alle kleine beetjes helpen toch?
Nee dames, jullie gaan maar gewoon zorgen dat het ook lukt in een even deeltje!
Ik duim voor jullie!
quote:En? LadyS? Getest?
Op donderdag 11 september 2003 08:14 schreef LadyS het volgende:
Dan zal ik de vraag maar even beantwoorden ...![]()
Zodra ik in de gelegenheid ben koop ik een test.. Ik ben afgelopen week wel een paar keer naar het centrum geweest, maar dan was mijn schoonzusje erbij enzo
Waarschijnlijk heb ik er dus vanmiddag eentje, en die zal ik morgenochtend testen
Ben zoooooo nieuwsgierig!!! Duim en hoop!!!
Mijn NOD is gisteren met af en toe wat pijntjes in buik en rug gewoon voorbij gegaan... Gisteren heb ik zelfs uit voorzorg een tampon ingedaan omdat ik niet tijdens de sollicitatiegesprekken (hele middag met verschillende mensen van het bedrijf om aan elkaar te snuffelen), ongesteld zou worden. Nou ja, geen spoortje van de duivels! Toch ga ik pas testen als ik een week overtijd ben (dit is in overleg met Slaapvriendje gebeurd) dus het is nog eventjes afwachten.
Nog even wel goed nieuws op ander front: gisteren mijn tweede gesprek gehad met mijn bijna toekomstige werkgever. Volgende week mag ik over salaris praten en als we daar uitkomen, dan ben ik aangenomen!!!! Tralalaaaaaaa, dan mag ik dus al maandag over een week weer beginnen met werken na een jaar thuiszitten Ik zal waarschijnlijk wel even moeten wennen met vroeg opstaan, maar dat zal vast wel lukken.
Mijn man mag van mij zelfs geen dropjes meer eten omdat dat al invloed zou hebben op de vruchtbaarheid Maar dat ging echt over zakken drop hoor, niet over een enkel klein zwart lekker dropje
quote:O jaaaaa, wat is er toch veel op de TV over dit soort zaken he? Echt geweldig om het allemaal te volgen. Ik zat gistermiddag nog even op de bank TV te kijken voordat ik op sollicitatiegesprek moest en toen was er een herhaling van Bevallingsverhalen. Ik zat bijna te huilen omdat het zo mooi was, maar kon me nog net inhouden omdat ik niet met rode oogjes op het gesprek wilde komen
Op donderdag 11 september 2003 15:48 schreef RedheadBitch het volgende:
... maar mijn moederkloek-hormonen beginnen weer door mijn lijf te gieren. Kijk weer alle afleverinfgen van de bevalling/verloskundigenpraktijk/beschuit met muisjes/bevallingsverhalen enz
Slaapmeisje wat een goed nieuws allemaal. Een echte NOD, knap hoor dat je het nog vol kan houden om nu niet te testen. En dan wat je werk betreft, hopen dat jullie er met het salaris ook aan uit zullen komen. Echt geweldig!!
Nausicaa, tjeemie meid......... Wie weet hebben die medicijnen er inderdaad iets mee te maken. Ik zou het inderdaad eens snel gaan navragen.
En dames........ ook ik kijk haast alle series/documentaires die te maken hebben met zwangerschap en bevallen. Dit doe ik eigenlijk al jaren, maar nu kijk je er heel anders tegen aan. Ik kijk nu niet alleen omdat het mooi is, maar ook zodat ik er wat van opsteek. Wie weet heb ik er wel heel veel aan tegen de tijd dat..............
Hiero nog steeds geen NOD of ongi verschijnselen. Ik heb gisteren een vroegtest gehaald bij de apotheek. Dit zodat we, als ik dan nog niet ongi ben, maandag ochtend voordat ik met het werk op teambuilding ga toch een test kunnen doen. Je weet maar nooit..... Ook al zou mijn NOD 1 of 2 dagen later zijn, dan kan de test al wel positief zijn........
Ach ja, we zien het wel. Misschien kan ik het alsnog volhouden om te wachten met testen, zo niet. Dan hebben we er in ieder geval een in huis die wat sneller als een andere test positief kan zijn.
AAAaaaaaaaaaa.......... Ik zit al weer aardig te mutsen.........
quote:Gefeli hoor
Op vrijdag 12 september 2003 08:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Joepieeee Kore en Redheadbitch wat ontzettend leuk dat jullie willen meemutsenHoe meer dames hoe meer babies
Mijn NOD is gisteren met af en toe wat pijntjes in buik en rug gewoon voorbij gegaan... Gisteren heb ik zelfs uit voorzorg een tampon ingedaan omdat ik niet tijdens de sollicitatiegesprekken (hele middag met verschillende mensen van het bedrijf om aan elkaar te snuffelen), ongesteld zou worden. Nou ja, geen spoortje van de duivels! Toch ga ik pas testen als ik een week overtijd ben (dit is in overleg met Slaapvriendje gebeurd) dus het is nog eventjes afwachten.
Nog even wel goed nieuws op ander front: gisteren mijn tweede gesprek gehad met mijn bijna toekomstige werkgever. Volgende week mag ik over salaris praten en als we daar uitkomen, dan ben ik aangenomen!!!! Tralalaaaaaaa, dan mag ik dus al maandag over een week weer beginnen met werken na een jaar thuiszitten
Ik zal waarschijnlijk wel even moeten wennen met vroeg opstaan, maar dat zal vast wel lukken.
quote:Ik moet altijd standaard janken bij een bevalling.Heerlijk, maar ook best lastig voorheen op mijn werk (kraam/verlosafdeling)
Op vrijdag 12 september 2003 08:54 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
O jaaaaa, wat is er toch veel op de TV over dit soort zaken he? Echt geweldig om het allemaal te volgen. Ik zat gistermiddag nog even op de bank TV te kijken voordat ik op sollicitatiegesprek moest en toen was er een herhaling van Bevallingsverhalen. Ik zat bijna te huilen omdat het zo mooi was, maar kon me nog net inhouden omdat ik niet met rode oogjes op het gesprek wilde komen
Ik heb nog niet getest, want ik ben gisteren niet in het centrum geweest, dus ik heb nog geen test gekocht
Ik moet er nog wel errug vaak uit snachts om te piesen.... das eigenlijk nog het enige kwaaltje.. Ik heb, nu ik er zo over nadenk, ook wel wat last van mijn buik (een beetje gerommel enzo) Ook een beetje last van verstopping. ik weet eigenlijk niet of dat een kwaaltje zou zijn, maar goed
Normaal gesproken heb ik geen last van gerommel in mijn buik als ik ongi moet worden.. Alleen als ik het al ben..
shit, ik zit mezelf weer helemaal zenuwachtig te maken
ik ga zo snel mogelijk een test kopen
Nausicaa, ik zou zeker eens informeren bij je huisarts of die bijwerking mogelijk is. Dan heb je tenminste een "reden" waarom je nu niet zwanger raakt en dan is er eventueel iets aan te doen!
Gefeliciteerd Slaapmeisje!!!! (ik ga er voor het gemak even vanuit dat je bent aangenomen --> dat het salaris rondkomt) Veel plezier bij je nieuwe baan!
Vanmiddag ga ik naar een banen en opleidingenbeurs hier in de stad. Even kijken of er voor mij ook wat bij zit!
Bonkie, jij maakt het ook spannend hoor!
quote:Goed iedee van je, ga denk ook mijn naam veranderen, mensen worden geloof ik spontaan agressief als ze mijn gebruikersnaam lezen. Kijk gelijk ff of ik er een mooi plaatje bij kan scoren. Heb ik wel hulp van five_horizons bij nodig, ben een beetje een digibeetje
Op vrijdag 12 september 2003 13:03 schreef Bonkie het volgende:
Meiden, ik ga me dadelijk opnieuw registreren omdat ik een andere gebruikersnaam wil. Het word ipv Bonkie dan Jansu.
Als dat lukt kom ik even op jullie reageren, tot zo/straks
[Dit bericht is gewijzigd door RedheadBitch op 12-09-2003 13:42]
Ik lees dit topic al vanaf het begin. Heerlijk om te lezen dat jullie ook van alles voelen in je lichaam, licht gegeneerd stapels testen kopen en dat tweede streepje er op proberen te staren....En wat was ik blij met dat eerste tweede streepje!!
Helaas moet ik er nu dus toch weer aan geloven. Hoewel ik mij natuurlijk braaf heb voorgenomen niet te obsessief te gaan doen, weet ik nu al dat dat een mission impossible is. Ik muts dus graag mee met jullie.....
quote:Xeliana, jeetje zeg op 11 weken nog. Dat moet echt een vreselijke klap zijn geweest voor je. Kom er hier dan maar gezellig bij en drink een kopje thee bij de mutsenclub.
Op vrijdag 12 september 2003 14:03 schreef Xeliana het volgende:
Ik zit helaas ook weer te wachten op een tweede streepje nadat ik twee weken geleden een miskraam (ik was precies 11 weken) heb gehad![]()
Ik lees dit topic al vanaf het begin. Heerlijk om te lezen dat jullie ook van alles voelen in je lichaam, licht gegeneerd stapels testen kopen en dat tweede streepje er op proberen te staren....En wat was ik blij met dat eerste tweede streepje!!
Helaas moet ik er nu dus toch weer aan geloven. Hoewel ik mij natuurlijk braaf heb voorgenomen niet te obsessief te gaan doen, weet ik nu al dat dat een mission impossible is. Ik muts dus graag mee met jullie.....
P.S. Ik wilde je er net bijzetten in de openingspost, maar nu blijkt dat ik een bericht na maximaal 24 uur niet meer mag wijzigen
[Dit bericht is gewijzigd door Slaapmeisje op 12-09-2003 15:09]
quote:Wat een ontzettend lief blond ventje zeg. Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk?
Op vrijdag 12 september 2003 13:39 schreef Five_Horizons het volgende:
Ben even ingelogd onder mijn man zijn gebruikersnaam, niet verder vertellen hoor
Wou alleen ff zijn leuke plaatje showen, fotootje van mijn oudste ventje
quote:Mijn oudste is drie en een half, de jongste is 9 maanden
Op vrijdag 12 september 2003 15:04 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Wat een ontzettend lief blond ventje zeg. Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk?
quote:Wat rot voor je Xeliana, met elf weken!!! Dan leef je al een beetje in de veronderstelling dat het wel goed zit met die kleine in je buik, extra harde klap voor je(jullie). Ik heb zelf ook een miskraam gehad maar met zes weken "gelukkig". Was hiervan al helemaal van de kaart!!! Moest echt weer vertrouwen in mijn lijf krijgen( en dat terwijl in 99% van de gevallen het niet aan de moeder ligt, dus ook niet aan dat cigaretje/wijntje, maar dat er iets niet goed was in de aanleg v.d. vrucht)
Op vrijdag 12 september 2003 14:03 schreef Xeliana het volgende:
Ik zit helaas ook weer te wachten op een tweede streepje nadat ik twee weken geleden een miskraam (ik was precies 11 weken) heb gehad![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Loena-tik- op 12-09-2003 16:04]
quote:Hoe is je dit gelukt??
Op vrijdag 12 september 2003 15:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Hoi meiden, heet tegenwoordig geen Redheadbitch meer, zie hier mijn nieuwe naam, nu dat plaatje nog...
quote:Volgens mij gaat ze gewoon wachten tot we weer in een oneven deeltje zitten
Op vrijdag 12 september 2003 15:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
LadyS, jij bent ook best een bikkel zeg dat je nog niet hebt getest.
Ga je écht nog niet testen LadyS? Zolang als jij hou ik het in geval nooit vol hoor!
duimerdeduimduim
quote:Snap ik ook niet, ik heb inderdaad een ander email adres opgegeven en toen lukte het gewoon, wat voor melding gaf hij dan precies? Ik heb er niet zo veel verstand van, ik vraag het wel ff aan five_horizons vanavond...
Op vrijdag 12 september 2003 15:34 schreef Bonkie het volgende:[..]
Hoe is je dit gelukt??
Ik heb inmiddels een nieuw email adres aangemaakt en nog geeft ie een melding dat ik met dat adres niet kan registreren........RRrrrrrrrr
Zo vanaf nu ben ik op Fok met gebruikersnaam Jansu!
Nu het plaatje er nog bij zien te krijgen!!
quote:Heee, toch gelukt, mooi Jansu
Op vrijdag 12 september 2003 16:10 schreef Jansu het volgende:
Hallo meiden,Zo vanaf nu ben ik op Fok met gebruikersnaam Jansu!
Nu het plaatje er nog bij zien te krijgen!!
Net even naar de Ikea geweest met mijn vriendinnetje. Ze heeft een zoontje van 11 maanden en het is echt een liefekie Voor haar wel makkelijk dat ik me veel bezighou met hem zodat zij eventjes tijd heeft en voor mij om alvast te oefenen met kleertjes aantrekken, broodje geven, kinderwagen voortduwen door de menigte van Ikea etc.
Ik zag net aan het aantal posts hier dat het al lekker opschiet en ik ben zooooo blij met alle nieuwe tweede streepjes dames. Het wordt echt al een groot cluppie zo.
1 dag na NOD, nog steeds rarige krampjes in buik, licht gevoelige borsten, hoofdpijn (nieuw), duizeligachtig en vaag misselijk. Bovenal geen rode duivels in zicht. Het gekke is dat ik er juist deze maand eigenlijk niet eens op zit te wachten om zwanger te worden omdat ik net met een nieuwe baan begin. Je hebt het niet voor het zeggen in dit soort gevallen, dus ik wacht geduldig af
Het was inderdaad een flinke klap toen het misging. Ik had er wel rekening meegehouden, maar ja, begon toch stiekum te denken dat het wel goed zat na 11 weken..... Ik had gelukkig nog geen echo gehad of het hartje horen kloppen, daar ben ik nu wel blij om, was het al "echter" geweest denk ik.
Inmiddels voel ik me lichamelijk wel weer redelijk de oude. Nog wel vermoeider dan normaal. Maar precies zoals jij hebt gehad Loena-tik-, heb ik op dit moment niet zoveel vertrouwen in mijn lichaam. De verloskundige heeft gezegd dat we weer meteen mogen proberen, geen medische reden om dat niet te doen. Maar ja, je leest allerlei ellendige verhalen, dat je hele cyclus in de war raakt na een miskraam enzo. Maar goed, voorlopig probeer ik positief te denken. Ik ben al na 2 maanden proberen zwanger geraakt, dus wie weet lukt het nu ook weer snel.
Slaapmeisje: ik kom graag in het volgende lijstje, maar ik weet dus niet wat mijn NOD gaat worden. Toen ik net zwanger was had ik trouwens ook ineens last van hoofdpijn. Verder licht pijnlijke borsten en menstruatie-achtige krampen. Misselijk werd ik pas later.
Wat vreselijk spannend zeg al die NOD's hier op het moment. Spannend, spannend, spannend.
quote:Oeoeoe.... ben nou ook wel nieuwsgierig....
Op vrijdag 12 september 2003 13:29 schreef RedheadBitch het volgende:
LadyS spannend hoor!!!!!! Wederom wil ik weer geen valse hoop geven, maar obstipatie is zeker een zwangerschapskwaaltje! Kan al heel vroeg in de zwangerschap optreden, door verandering in de hormoonhuishouding! Ik duim voor je hoor en je bent nu toch ook al weer 6 dagen overtijd?! Spanning stijgt!!!
quote:Valt wel mee hoor... ik had toevallig geen test in huis, dus dan is het wat makkelijker uithouden
Op vrijdag 12 september 2003 15:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
LadyS, jij bent ook best een bikkel zeg dat je nog niet hebt getest. Ben echt zo benieuwd naar de uitslag, dus ik kan me voorstellen dat het voor jou helemaal ultraspannend is
quote:Ik heb dus vandaag 2 (!!!) testen gekocht en morgenochtend ga ik testen
Op vrijdag 12 september 2003 15:56 schreef Nausicaa het volgende:
Volgens mij gaat ze gewoon wachten tot we weer in een oneven deeltje zittenGa je écht nog niet testen LadyS? Zolang als jij hou ik het in geval nooit vol hoor!
duimerdeduimduim
Xelenia heb ik het goed geschreven zo? welkom!
Wat een klap moet het geweest zijn. Met 11 weken reken je er niet echt meer op dat het mis kan gaan denk ik?
* LadyS weet het eigenlijk niet en veronderstelt zomaar wat
En ik moet wel even wennen aan de nieuwe namen hoor.. hahaha
Leuke naam Loena-tik.
LadyS, ik zal morgen ochtend meteen (zoals altijd eigenlijk!) een kijkje komen nemen! In ieder geval heeeel veeeel suc6!!
Sorry als ik iemand vergeet, maar ik ga effe met mijn ventje tv kijken en relaxen. Ik spreek jullie misschien straks en anders morgen weer.
Liefs Jansu
quote:Hahaha, bijna goed ja. Ik weet eerlijk gezegd zelf al niet meer hoe je het moet schrijven. Beetje ingewikkelde username eigenlijk. Maar ja, je moet wat verzinnen he.
Op vrijdag 12 september 2003 19:39 schreef LadyS het volgende:Xelenia heb ik het goed geschreven zo? welkom!
quote:Ja, ik dacht ook dat hoe dichter je bij de bekende 12 weken kwam, hoe kleiner de kans op een miskraam is. Van de verloskundige begreep ik dat dit niet klopt. Juist in die laatste periode gaat het nogal eens mis. Meestal is het dan al eerder misgegaan maar heeft het lichaam het nog niet doorgehad. Verder zei ze ook dat de 11/12de week sowieso een kritieke periode is maar waarom weet ik niet meer..... De foetus moet iets zelfstandig gaan doen, maar wat???
Wat een klap moet het geweest zijn. Met 11 weken reken je er niet echt meer op dat het mis kan gaan denk ik?
* LadyS weet het eigenlijk niet en veronderstelt zomaar wat
Maar goed, meestal gaat het gelukkig gewoon goed!!! En jij gaat vannacht testen! Ben benieuwd of je nog een oog dichtdoet, maar vooral naar de uitslag.......
quote:* Xeliana voelt zich welkom
Op vrijdag 12 september 2003 20:33 schreef Jansu het volgende:
Zo, ten eerste heet ik Xeliana van harte welkom!
Wat een nare ervaring meid............
Ik hoop dat je je bij ons snel "thuis" zult voelen en dat je je snel weer wat lekkerder voelt en een gezonde zwangerschap tegemoed kan gaan!
Ik, met de veel te ingewikkelde username, vond Bonkie trouwens zo'n leuke username vooral in combinatie met die sjaggie kat. Kan 'm nu je Jansu heet misschien overnemen
Oe hellepie, iets te veel weggehaald, ben ook zo`n wicht wat betreft computers, dit was dus bedoeld als quote
Geloof dat voor de 11/12 weken de "vrucht"(alsof je het over een appeltje hebt ofzo ) vooral de voedingsstoffen krijgt uit de dan nog aanwezige vruchtzak, die vruchtzak wordt steeds kleiner en de placenta(in wording) gaat steeds belangrijker worden.
quote:Klinkt ook wel logisch, de materie is bij mij een beetje weggezakt...
Op vrijdag 12 september 2003 22:35 schreef Catootje het volgende:
*grote zwangerschapsboek inkijkt* volgens mij is het zo: in week 10 moet het hartje goed aan het kloppen zijn, en als dat te zwak/niet klopt, dan wordt het vruchtje afgestoten.....
quote:klopt, met 10.5 week is het erop of eronder en moet het gaan kloppen, zelfstandig een bloedcirculatie in stand kunnen houden. Oa is het daar bij ons destijds ook fout gegaan.
*grote zwangerschapsboek inkijkt* volgens mij is het zo: in week 10 moet het hartje goed aan het kloppen zijn, en als dat te zwak/niet klopt, dan wordt het vruchtje afgestoten.....
quote:Spannuuuuhhhnt!
Op vrijdag 12 september 2003 19:39 schreef LadyS het volgende:Ik heb dus vandaag 2 (!!!) testen gekocht en morgenochtend ga ik testen
Ik denk eraan om het vannacht al te doen, ik word meestal om 04.28 uur wakker (al 4x) dus dat lijkt me mooi om te testen
Allemaal duimen?
Spannend LadyS, het klinkt allemaal wel heel hoopvol hoor! En Slaapmeisje, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ook bij jou klinken de symptomen goed, maar ik begrijp dat je door ervaringen wat voorzichtig bent. Wanneer ga je testen, mocht je niet ongesteld worden?
quote:Ben dus ook heel benieuwd welk boek dat is! Ik heb alleen die van Beatrijs Smulders (Veilig zwanger), vind ik nogal tegenvallen.
*grote zwangerschapsboek inkijkt*
quote:Shit! Helemaal niet leuk, hè?
Op zaterdag 13 september 2003 08:46 schreef LadyS het volgende:
Ik heb getest vannacht en het was negatief.
Ik denk dus dat mijn cyclus gewoon wat langer duurt weer.. Dus het wachten is nu tot ik weer ongi wordt
Geef je sowieso een kus!
Sugar, hoe is het met jou? Herinner ik me het goed dat je maandag naar de huisarts gaat? Heel veel sterkte en en ik hoop dat ze je doorstuurt naar de gyn. of iets anders doet waardoor je meer duidelijkheid krijgt.
Slaapmeisje, spannend hoor. Ik vind het zo knap dat je nog niet getest hebt. Ik duim voor je.
Hoe is het trouwens met je vader?
Alle anderen ook heel veel succes.
quote:Jansu krijgt er gewoon kippenvel van...........
Op zaterdag 13 september 2003 08:46 schreef LadyS het volgende:
Ik heb getest vannacht en het was negatief.
Ik denk dus dat mijn cyclus gewoon wat langer duurt weer.. Dus het wachten is nu tot ik weer ongi wordt
quote:Ik vind het wel jammer uiteraard, maar kan niet echt zeggen dat ik superverdrietig ben... Het is de eerste maand en het was eigenlijk een beetje op goed geluk en ik had het eigenlijk wel een beetje verwacht
Op zaterdag 13 september 2003 08:48 schreef Sugar het volgende:[..]
Shit! Helemaal niet leuk, hè?
Ben je verdrietig?Geef je sowieso een kus!
quote:Ik kom er wel overheen hoor!!! Volgende cyclus ga ik gewoon wat nauwkeuriger te werk
Op zaterdag 13 september 2003 09:20 schreef Jambo het volgende:
LadyS, want is dit balen zeg. Ik had goede hoop toen ik je verschijnselen las. Ik hoop dat je snel over deze teleurstelling heen bent.
quote:ikke hoop dat ook!
Sugar, hoe is het met jou? Herinner ik me het goed dat je maandag naar de huisarts gaat? Heel veel sterkte en en ik hoop dat ze je doorstuurt naar de gyn. of iets anders doet waardoor je meer duidelijkheid krijgt.
quote:Ik hoop dat het wat beter gaat met je vader
Slaapmeisje, spannend hoor. Ik vind het zo knap dat je nog niet getest hebt. Ik duim voor je.
quote:Ja, klopt! Maandag om 9.10 zit ik bij dokter en dik ik de "klachten" mooi een beetje aan!
Op zaterdag 13 september 2003 09:20 schreef Jambo het volgende:
Was gisteren uit eten met een goede vriendin en we hadden het erover dat ik (en veel mensen met mij) zo zorgelijk ingesteld ben.
We denken niet (lang) "Jippie, ik mag op sollicitatiegesprek komen", maar veranderen dat al snel naar "O jee, dat is eng!". Zonde!
Datzelfde geldt voor dit onderwerp!
Niet: "Ben zo blij, want mijn vriendje en ik willen graag een kindje!"
Maar: "Oh jee, als ik maar ooit zwanger word..."
Niet: "Jaaaaaaaaaaaaa, ik ben zwanger!"
Maar: "...er kan nog vanalles misgaan, het is nog heel pril, vlokkentest, vruchtwaterpunctie...."
"Zoveel 'alsen', zoveel hoofdpijn en kopzorgen, zo weinig hartendansjes en jubellachjes"
Zonde!
Val hier niemand aan! Heb begrip voor ieder die door welke ervaring dan ook, juist graag wèl die slag om de arm houdt!
quote:Jaaaa, Slaapmeisje, gefeliciteerd met je bijna-baan!
[Dit bericht is gewijzigd door Sugar op 13-09-2003 09:50]
quote:Wat leven jullie toch allemaal mee zeg
Op zaterdag 13 september 2003 09:44 schreef Jansu het volgende:[..]
Jansu krijgt er gewoon kippenvel van...........
Ik had het zo gehoopt voor je........
Dikke knuf!
lief van jullie
quote:Tja, er zat een heel verhaal achter Bonkie. Wij hebben namelijk tot voor kort een mini cooper gehad die bestickert was en Bonk heette. (naar een skate winkel van een vriend van ons) Nu wij hem niet meer hebben en ik als bijnaam Jansu heb, dacht ik dat het tijd was om eens te veranderen. Helaas zul je hem niet over kunnen nemen, tenminste niet exact hetzelfde, want mijn vriend gaat hem eventueel gebuiken op fok.
Op vrijdag 12 september 2003 21:53 schreef Xeliana het volgende:[..]
[Xeliana voelt zich welkom]
Ik, met de veel te ingewikkelde username, vond Bonkie trouwens zo'n leuke username vooral in combinatie met die sjaggie kat. Kan 'm nu je Jansu heet misschien overnemen
Mijn eigenlijke NOD is ipv op de 15de morgen de 14de al........
Tenminste normaal heb ik een cyclus van 32 dagen, behalve de afgelopen keer toen was tie ineens 34 dagen..........
Ik ga dus gewoon uit van 32 dagen, omdat dit de laatste maanden eigenlijk het uitgangspunt is geweest. Misschien niet terecht hoor, maar voor mijn gevoel wel..........
BIBBER......
Ik weet ook niet hoe ik op de 15de kwam hoor.............zenuwen ofzo...... Ik keek daarnet eens op de kalender en schrok er zelf van.
Morgen dus NOD dag hiero........
Dus....... als ik het maandag niet meer uithoud en nog niet ongi ben kan ik die (vroeg)test gewoon al doen.......... Je kan deze namelijk volgens de bijsluiter 4 dagen voor je NOD doen, dus de kans dat ie dan positief aangeeft (ALS ik tenminste zwanger ben) is zeer groot. En anders weet ik dat ik niet zwanger ben en kan ik met een "gerust" gevoel op teambuilding.....
[Dit bericht is gewijzigd door Jansu op 13-09-2003 10:04]
quote:Ja dooierzakje zo heette het
Op vrijdag 12 september 2003 23:42 schreef phileine het volgende:
In week 12/13 gaat de placenta aan het werk. Tot die tijd krijgt het vruchtje voeding via het dooierzakje. Als het mis is, is het "aansluiten" van de placenta vaak het moment waarop het lichaam dat merkt en het vruchtje dus gaat afstoten.
Het idee van "hoe later hoe beter" is in zoverre waar, dat als het bijvoorbeeld in week 10 allemaal in orde is, de kans veel kleiner wordt dat het nog mis gaat. Maar veel van die week12/13-miskramen zijn dus al veel eerder misgegaan, in veel gevallen is het hartje zelfs nooit gaan kloppen. Als je eenmaal een kloppend hartje hebt gezien (het gaat kloppen in week 5/6), dalen de kansen op een miskraam echt enorm. Ik was na mijn miskramen steeds direct de maand erop weer zwanger, en een vriendinnetje van mij had precies hetzelfde. Hopelijk heb jij ook die mazzel!Spannend LadyS, het klinkt allemaal wel heel hoopvol hoor! En Slaapmeisje, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ook bij jou klinken de symptomen goed, maar ik begrijp dat je door ervaringen wat voorzichtig bent. Wanneer ga je testen, mocht je niet ongesteld worden?
quote:Gewoon die test doen meid, anders word je gek v.d. zenuwen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
Op zaterdag 13 september 2003 10:02 schreef Jansu het volgende:
meiden ik heb me vergist.........Mijn eigenlijke NOD is ipv op de 15de morgen de 14de al........
Tenminste normaal heb ik een cyclus van 32 dagen, behalve de afgelopen keer toen was tie ineens 34 dagen..........
Ik ga dus gewoon uit van 32 dagen, omdat dit de laatste maanden eigenlijk het uitgangspunt is geweest. Misschien niet terecht hoor, maar voor mijn gevoel wel..........
BIBBER......
Ik weet ook niet hoe ik op de 15de kwam hoor.............zenuwen ofzo...... Ik keek daarnet eens op de kalender en schrok er zelf van.
Morgen dus NOD dag hiero........
Dus....... als ik het maandag niet meer uithoud en nog niet ongi ben kan ik die (vroeg)test gewoon al doen.......... Je kan deze namelijk volgens de bijsluiter 4 dagen voor je NOD doen, dus de kans dat ie dan positief aangeeft (ALS ik tenminste zwanger ben) is zeer groot. En anders weet ik dat ik niet zwanger ben en kan ik met een "gerust" gevoel op teambuilding.....
quote:Oh Sugar, dit is zooooooooooooooooooo herkenbaar!!! Om maar ff aan te geven dat je echt niet de enige bent met dit soort gedachten:
Op zaterdag 13 september 2003 09:46 schreef Sugar het volgende:[..]
Ja, klopt! Maandag om 9.10 zit ik bij dokter en dik ik de "klachten" mooi een beetje aan!
Verder maak ik me er echt minder druk om en probeer ik wat meer relaxed met het hele gedoe om te gaan.Was gisteren uit eten met een goede vriendin en we hadden het erover dat ik (en veel mensen met mij) zo zorgelijk ingesteld ben.
We denken niet (lang) "Jippie, ik mag op sollicitatiegesprek komen", maar veranderen dat al snel naar "O jee, dat is eng!". Zonde!
Datzelfde geldt voor dit onderwerp!Niet: "Ben zo blij, want mijn vriendje en ik willen graag een kindje!"
Maar: "Oh jee, als ik maar ooit zwanger word..."Niet: "Jaaaaaaaaaaaaa, ik ben zwanger!"
Maar: "...er kan nog vanalles misgaan, het is nog heel pril, vlokkentest, vruchtwaterpunctie...."![]()
"Zoveel 'alsen', zoveel hoofdpijn en kopzorgen, zo weinig hartendansjes en jubellachjes"
Zonde!
Val hier niemand aan! Heb begrip voor ieder die door welke ervaring dan ook, juist graag wèl die slag om de arm houdt!
[..]Jaaaa, Slaapmeisje, gefeliciteerd met je bijna-baan!
En inderdaad, testen wordt rete-spannend strakkies! Duim nu al...
En, wederom inderdaad, hoe is het nu met je vader?
Zwangerschap nummer 1: Reactie: oeps( wat een verassing, was dus niet gepland), hoe gaan we dit regelen(five_horizons studeerde nog, ik zat nog in mijn opleiding), uiteindelijk dolgelukkig ermee, vijf seconden later: " maar als het nou niet goed gaat, stel ik krijg een miskraam enz."
Zwangerschap nummer 2: Reactie:Yes weer zwanger!!! Dit werd helaas een miskraam (bij 6 weken).
Zwangerschap nummer 3: Ik had toen inmiddels twee jaar op de kraamafdeling gewerkt en veel vaker op de verlos gestaan en ook een aantal heel rottige dingen meegemaakt( ook heeeeeeeeeeeel erg leuke hoor!), maar die rottige dingen blijven je natuurlijk veel meer bij. Ik had twee jaar achter elkaar op oudjaar gewerkt, en beide jaren had ik in mijn late dienst iets heel rottigs meegemaakt, namelijk in totaal drie dood geboren kindjes . Maar goed dan denk je misschien, wat heeft dat met je verhaal te maken, nou ik was dus mooi op oudjaar uitgerekend
Heb deze zwangerschap dus gedacht dat er vast wel een vloek op deze zwangerschap zou rusten. Lekker negatief van mij he?
(Ik twijfel zelf nog of ik mijn NOD wel op woensdag over anderhalve week moet zetten, ben inmiddels ook een keertje of twee, drie "verrast" met een langere cyclus, dus misschien beter NOD over twee weken?)
Met mijn eerste zwangerschap had ik trouwens op maandag NOD moeten hebben, en heb ik pas op vrijdag getest. Maar dat kwam dus omdat husband toen in het ziekenhuis lag vanwege zware epileptische aanvallen....
quote:Pfoe Loena-tik, dat is ook wel aangrijpend zeg om mee te maken. Kan me voorstellen dat dat je angstig heeft gemaakt. Gelukkig heb je een gezonde zoon gekregen, toch?
Op zaterdag 13 september 2003 11:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Ik had twee jaar achter elkaar op oudjaar gewerkt, en beide jaren had ik in mijn late dienst iets heel rottigs meegemaakt, namelijk in totaal drie dood geboren kindjes. Maar goed dan denk je misschien, wat heeft dat met je verhaal te maken, nou ik was dus mooi op oudjaar uitgerekend
Heb deze zwangerschap dus gedacht dat er vast wel een vloek op deze zwangerschap zou rusten. Lekker negatief van mij he?
Ook ik pieker mij regelmatig te pletter. Het helpt wel om je te wapenen tegen teleurstellingen, maar ja, meestal is het gewoon zonde van de tijd. Voordat ik zwanger was dacht ik: Het gaat vast heeeel lang duren voordat ik zwanger word, als ik al zwanger kan worden. Toen ik zwanger was: O God, als het maar geen windei is, of dat het een miskraam wordt.
Tsja, het blijft toch iets waar je weinig controle over hebt dat zwangerschapsgedoe, en dan is het ook nog 'ns zo emotioneel.
Jammer dat we niet gewoon zelf naar binnen kunnen kijken wat er nou precies gebeurd met die eitjes en spermacelletjes. En dat we ze niet een beetje kunnen aanmoedigen en in de goede richting kunnen sturen enzo.
quote:Heb inderdaad een gezonde zoon gekregen, op oudjaar nogalliefst! Gelukkig weer een positief tintje aan oudjaar. Toch zal ik elk jaar dat het vuurwerk de lucht in knalt, denken aan die verdrietige ouders die ik heb meegemaakt, gewoon omdat ik weet dat ze het op dat moment heel moeilijk hebben.
Op zaterdag 13 september 2003 13:46 schreef Xeliana het volgende:
Goh, jammer Lady S. Ik dacht eigenlijk dat het wel positief moest zijn gezien de verschijnselen + week overtijd zijn. Het is gemeen, het is gemeen.Gelukkig klink je er zelf OK onder.
[..]Pfoe Loena-tik, dat is ook wel aangrijpend zeg om mee te maken. Kan me voorstellen dat dat je angstig heeft gemaakt. Gelukkig heb je een gezonde zoon gekregen, toch?
Hier alles ok!
Heb het huis al opgeruimd en gepoetst, moet alleen nog wassen.....
Verder nog steeds geen klachten wat betreft mijn NOD van morgen.
Normaal verlies ik wat bruine afscheiding een dag van te voren. Zelfs dit heb ik nu niet. Misschien toch een langere cyclus net als de vorige keer of...........
AAAAaaaaaaa. Ik krijg er de bibbers van.
Wat voor plannen hebben jullie allemaal dit weekend?
Wij hebben niks bijzonders gepland dus we zullen wel zien.
Tot later, liefs Jansu
Ik heb vannacht gedroomd dat ik dus wel 2 streepjes had (dat was voordat ik ging testen)
Echt stom... hahaha
Toen maakt ik meneer LadyS wakker en toen vroeg ik of hij ook 2 streepjes zag en toen wassie nog al geirriteerd dat ik hem voor zoiets onbenulligs wakker maakte
lekker suf dus
Vannacht werd ik niet om: 4.28 uur wakker maar om 3.nogwat uur...
Lief dat je meteen aan me dacht Nausicaa
En alle anderen natuurlijk ook:
Jullie zijn allemaal zo lief, jullie leven zo mee..
Overigens zag ik laatst bij de drogist dat ClearBlue een digitale test op de markt heeft gebracht. Weet niet precies hoe het werkt, want ik zag alleen de verpakking, maar ik geloof dat het een soort display heeft waar óf een + of een - verschijnt (in de engelse versie "pregnant" of "not pregnant"). Dus niet meer het gedoe van tegen het licht houden of een test uit elkaar slopen. Hij kost een kleine 20 euro, en dan kun je hem drie keer gebruiken. Ben wel benieuwd hoe de ervaringen ermee zijn, het lijkt me heerlijk als je gelijk zekerheid hebt (ik ben de expert in ingebeelde streepjes namelijk).
LadyS, ondanks dat ik niet eerder kon reageren vandaag heb ik zeker aan je gedacht vanmorgen toen ik opstond. Helaas heeft het niet geholpen en heb je maar 1 streepje gekregen.
Jansu (hmz ik moet wel wennen aan de naam nog hoor Bonkie ), voor jou wordt het nu al ontzettend spannend. Morgen NOD en maandag testen? Brrrrr, ik duim mijn duimpjes blauw voor je. Ben je nog in de gelegenheid om ons hier te laten weten wat de uitslag is? Zal wel raar zijn om op teambuilding te gaan mocht je zwanger zijn. Dan ben je toch wat voorzichtiger denk ik. Anyway, ik hoop het voor je.
Bij mij nog niets te zien hoor. Smorgens gaat het wel, maar savonds beginnen mijn borsten weer zeer te doen. Hoe langer de duivels wegblijven, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat het deze maand eindelijk raak is. Zoals phileine ook al zegt ben ik deze keer gewoon wat voorzichtiger om de teleurstelling niet zo groot te laten zijn wanneer ik toch negatief test. Op de een of andere manier ben ik er nu heel rustig onder en wacht geduldig tot aankomende vrijdag. Ook omdat ik van mijn langste cyclus (35 dagen) + 1 dag uit wil gaan en dat is dan. En ik wacht natuurlijk op een oneven deeltje voordat ik ga testen, dus dames, doormutsen hoor
quote:Goed van je hoor Slaapmeisje, je houdt het echt netjes vol, het niet testen!!! Wanneer is dan trouwens je NOD, zeg maar berekend volgens die cyclus van 35 dagen?
Op zaterdag 13 september 2003 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieve meiden, allemaal hartelijk dank voor jullie felicitaties (met bijna baan) en interesse in mijn vader (weer uit ziekenhuis en al lekker aan het herstellen van een dotterbehandeling).LadyS, ondanks dat ik niet eerder kon reageren vandaag heb ik zeker aan je gedacht vanmorgen toen ik opstond. Helaas heeft het niet geholpen en heb je maar 1 streepje gekregen.
Jansu (hmz ik moet wel wennen aan de naam nog hoor Bonkie
), voor jou wordt het nu al ontzettend spannend. Morgen NOD en maandag testen? Brrrrr, ik duim mijn duimpjes blauw voor je. Ben je nog in de gelegenheid om ons hier te laten weten wat de uitslag is? Zal wel raar zijn om op teambuilding te gaan mocht je zwanger zijn. Dan ben je toch wat voorzichtiger denk ik. Anyway, ik hoop het voor je.
Bij mij nog niets te zien hoor. Smorgens gaat het wel, maar savonds beginnen mijn borsten weer zeer te doen. Hoe langer de duivels wegblijven, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat het deze maand eindelijk raak is. Zoals phileine ook al zegt ben ik deze keer gewoon wat voorzichtiger om de teleurstelling niet zo groot te laten zijn wanneer ik toch negatief test. Op de een of andere manier ben ik er nu heel rustig onder en wacht geduldig tot aankomende vrijdag. Ook omdat ik van mijn langste cyclus (35 dagen) + 1 dag uit wil gaan en dat is dan. En ik wacht natuurlijk op een oneven deeltje voordat ik ga testen, dus dames, doormutsen hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Loena-tik- op 13-09-2003 22:00]
Na anderhalf jaar zou je toch denken dat het een keertje raak moet zijn zeg (afgezien van die ene keer dan). Misschien is het inderdaad een goed idee om eens met de dokter te praten. Meer duidelijkheid en weten waar je aan toe bent is al veel prettiger.
Liefs,
Slaapmeisje
quote:Bedankt voor je medeleven Slaapmeisje. Ik hoop inderdaad dat de gyn ons wat op weg kan helpen.
Op zondag 14 september 2003 10:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jansu, wat ontzettend rottig voor je zeg. Ik kan er eigenlijk geen woorden voor vinden, alleen dat ik met je meeleef.Na anderhalf jaar zou je toch denken dat het een keertje raak moet zijn zeg (afgezien van die ene keer dan). Misschien is het inderdaad een goed idee om eens met de dokter te praten. Meer duidelijkheid en weten waar je aan toe bent is al veel prettiger.
Liefs,
Slaapmeisje
* LadyS weet nooit zo goed iets te zeggen in dit soort gevallen
In ieder geval een heeeele dikke knuffel
quote:Lief, al dat medeleven.... word er een beetje mee en door begrepen en dat scheelt ook al veel qua gevoel!
Op zondag 14 september 2003 11:30 schreef Loena-tik- het volgende:
Balen Jansu.( UNDERSTATEMENT!!!) Weer geen twee streepjes, zijn gewoon kutdingen die predictors![]()
Zou zeker eens naar je huisarts gaan al is het alleen voor je eigen geruststelling.
Je hebt nu zeker 0,0 zin in teambuilding van de week?!
quote:Thanks LadyS.......
Op zondag 14 september 2003 11:37 schreef LadyS het volgende:
Jansu
Wat vervelend ..LadyS weet nooit zo goed iets te zeggen in dit soort gevallen
In ieder geval een heeeele dikke knuffel
Vraag me stiekum wel af hoe betrouwbaar die vroegtesten zijn
quote:Doet me goed dat iedereen zo begaan is.........
Op zondag 14 september 2003 12:43 schreef Xeliana het volgende:
Hè gatverdamme, wat jammer Jansu. Ik had het je erg gegund. Hoop dat je snel terecht kan bij de gyn en dat hij/zij je meer duidelijkheid kan geven.Vraag me stiekum wel af hoe betrouwbaar die vroegtesten zijn
quote:Wat goed dat dat je lukt, jezelf een beetje beschermen en er zo rustig onder blijven.
Op zaterdag 13 september 2003 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zoals phileine ook al zegt ben ik deze keer gewoon wat voorzichtiger om de teleurstelling niet zo groot te laten zijn wanneer ik toch negatief test. Op de een of andere manier ben ik er nu heel rustig onder en wacht geduldig tot aankomende vrijdag. Ook omdat ik van mijn langste cyclus (35 dagen) + 1 dag uit wil gaan en dat is dan. En ik wacht natuurlijk op een oneven deeltje voordat ik ga testen, dus dames, doormutsen hoor
quote:Wat mooi verwoordt.... Heb je ook helemaal gelijk in!
Op zondag 14 september 2003 12:51 schreef Jansu het volgende:
Maar geen bloed is altijd nog een beetje moed!
Alhoewel ik dat beetje moed erg ver weg stop, anders is het weer een hele teleurstelling. Als ik woensdag nog niet ongi ben, zie ik wel weer verder.
Sterrenkind
Zo zacht en teer mijn liefde voor jou
In mijn ziel ben je al aanwezig
Als een nog niet ontloken droom
Verblijf je stilletjes tussen de engelen
Weet dat ik geduldig op je wacht
En voor je zal zorgen als je zover bent
Wij kennen elkaar en weten
Dat het een hereniging zal zijn
Mijn hoofd en hart zijn verwarmd
Door een oervuur ontstoken verlangen
Ik weet dat je geen tijd kent
Maar je bent zo welkom hier
Liefs,
Slaapmeisje
quote:Mooi Slaapmeisje *brok in keel*
Op zondag 14 september 2003 14:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dit gedichtje heb ik geschreven toen wij pas met onze babyplannen begonnen. Het is al ergens in een ander topic geplaatst, maar vond hem hier ook wel mooi passen.Sterrenkind
Verblijf je stilletjes tussen de engelenWeet dat ik geduldig op je wacht
Dat het een hereniging zal zijnMijn hoofd en hart zijn verwarmd
Maar je bent zo welkom hierLiefs,
Slaapmeisje
[Dit bericht is gewijzigd door Loena-tik- op 14-09-2003 21:34]
ik weet het, het is echt noodlot tarten zo
quote:WOW, twee streepjes, je bent nu in ieder geval virtueel zwanger
Op zondag 14 september 2003 15:13 schreef Nausicaa het volgende:
--
Hiero nog steeds geen ongi te bekennen, laat staan enkele verschijnselen daarvan....... Dus toch weer een langere cyclus.
Wel raar, de afgelopen maanden een cyclus van ongeveer 32 dagen en sinds de vorige periode is tie ineens weer langer. Ben benieuwd of tie nu dan weer 35 dagen zal zijn............
Ik ga dadelijk mijn spulletjes inpakken voor de teambuilding. Kom straks nog wel even langs.
quote:Mooi hoor........... ben er stil van........
Op zondag 14 september 2003 14:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dit gedichtje heb ik geschreven toen wij pas met onze babyplannen begonnen. Het is al ergens in een ander topic geplaatst, maar vond hem hier ook wel mooi passen.Sterrenkind
Verblijf je stilletjes tussen de engelenWeet dat ik geduldig op je wacht
Dat het een hereniging zal zijnMijn hoofd en hart zijn verwarmd
Maar je bent zo welkom hierLiefs,
Slaapmeisje
quote:Tja.......... Zo moet het eruit zien!
Op zondag 14 september 2003 15:13 schreef Nausicaa het volgende:
--
--
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 14-09-2003 19:13]
Misschien is jouw idee toch beter.
-voor het geval ze daarboven toch echt meeluisteren-
quote:Dat helpt óók niet!
Op zondag 14 september 2003 20:13 schreef Xeliana het volgende:
Ik ga er toch maar vanuit dat het niks word deze maand
Sugar, heel veel suc6 morgen!!
En voor alle anderen een dikke knuf en tot dinsdag avond laat.
Doeiiiiiiiiiiii
quote:Ben geraakt door dit postje!
Op zondag 14 september 2003 20:54 schreef Kleintje het volgende:
Heb weinig tot geen tijd, dus ben niet bijgelezen. Wil alleen Sugar heel veel succes wensen voor morgen!!!!
Kon het toch niet laten om effe snel te kijken en te posten hiero
Ik ben nog steeds niet ongi.........
Ik ga nu even wat eten en op mijn gemak aankleden en de laatste spulletjes pakken, moet over een uurtje weg.
Ik zal jullie missen.......... en het thuisfront ook.....
Tot morgen avond.
Liefs Jnasu
* huisarts heeft inwendig onderzoek gedaan: "geen cystes"
* test gedaan: negatief
* afspraak voor inwendige echo en bloed prikken, ergens in oktober
Ik voel me
Terwijl er eigenlijk helemaal niets aan de hand is. Voel me alleen zo kwetsbaar als al die mensen me dingen gaan vertellen over waarom en over negatieve test en over mijn lijf... Wil het zelf het beste weten en niet van anderen horen dat een test negatief is. En wil daarna al helemaal niet horen dat zo'n test 10 euro kost en dat ik die wel gewoon moet betalen!
Ik vind mezelf eventjes zielig en wil en kan alleen maar huilen
Het gaat vast allemaal goedkomen hoor, daar twijfel ik niet aan. Nog even geduld hebben, hoe moeilijk dat soms ook lijkt.
Liefs en
Slaapmeisje
Vanmiddag ben ik de pineut en mag ik naar de gyn voor een inwendige echo. Ik zit nu op dag 38 na de eerste dag van mijn afgelopen menstruatie en nog steeds niks te bekennen. Niet eens vaag gekleurde afscheiding. Ik heb inmiddels verleden week maandag (live te volgen geweest op Fok) een test gedaan en die was negatief en afgelopen vrijdagavond nog een test gedaan en deze was ook negatief. Ik ben zo benieuwd wat ik mankeer. Zodra ik het weet laat ik het morgenochtend even weten hier.
quote:Succes! Laat je niet kisten, hè?
Op maandag 15 september 2003 09:51 schreef Little-Angel het volgende:
Vanmiddag ben ik de pineut en mag ik naar de gyn voor een inwendige echo.
quote:Lief, Slaapmeisje!
Op maandag 15 september 2003 09:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het gaat vast allemaal goedkomen hoor, daar twijfel ik niet aan. Nog even geduld hebben, hoe moeilijk dat soms ook lijkt.Liefs en
Slaapmeisje
quote:* Bright lurkt hier altijd mee en geeft Sugar een virtuele schouder om uit te huilen
Op maandag 15 september 2003 09:38 schreef Sugar het volgende:
...
Ik vind mezelf eventjes zielig en wil en kan alleen maar huilen
Het is zover... de rode duivels hebben me weer gevonden hoor vanmorgen. Ondanks alle gunstige vooruitzichten (en 4 dagen overtijd)toch ongi geworden. Geluk bij een ongeluk is dat ik er dit keer geen test aan heb verspild en dat ik onbezwangerd aan een nieuwe baan kan beginnen. Ik probeer mezelf moed in te praten door alle positieve dingen nog eens de revue te laten passeren en tegen mezelf zeggen dat het volgende keer wel raak is.
Stiekum heb ik het idee dat het deze keer wel raak was, maar dat de innesteling niet goed gelukt was ofzoiets.
P.S. Little-Angel, veel sterkte met het onderzoek vanmiddag!
quote:Oooow, wat shit!
Op maandag 15 september 2003 11:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi lieve meiden,Het is zover... de rode duivels hebben me weer gevonden hoor vanmorgen. Ondanks alle gunstige vooruitzichten (en 4 dagen overtijd)toch ongi geworden. Geluk bij een ongeluk is dat ik er dit keer geen test aan heb verspild en dat ik onbezwangerd aan een nieuwe baan kan beginnen. Ik probeer mezelf moed in te praten door alle positieve dingen nog eens de revue te laten passeren en tegen mezelf zeggen dat het volgende keer wel raak is.
Stiekum heb ik het idee dat het deze keer wel raak was, maar dat de innesteling niet goed gelukt was ofzoiets.
P.S. Little-Angel, veel sterkte met het onderzoek vanmiddag!
Sugar, ook beroerd voor je... Oktober duurt nog zo lang he.
Little Angel, succes vanmiddag, hopelijk valt het mee!
Little-Angel, succes vanmiddag bij de gyn!!! Hopelijk geeft het je wat duidelijkheid. Komt goed toch?!
Slaapmeisje, toch weer RD?! Balen, balen, balen, na vier dagen overtijd zijn!!! Weet niet zoveel erover te zeggen, alleen dat ik het heel kut voor je vind!
Iemand vroeg welk zwangerschapsboek ik had: 'zwanger' van anja de griend dreux e.a. van uitgeverij het spectrum.
Slaapmeisje, raar he, aan de ene kant hoefde het niet deze maand van jou, aan de andere kant de teleurstelling. Ik kan het me goed voorstellen. Maar goed... een nieuwe maand met vele nieuwe kansen
Hou vol allemaal
Wel grappig was dat Slaapvriendje dacht dat ik het Belgische nationale voetbalteam op bezoek had gekregen. Hun bijnaam is Rode Duivels Wordt wel wat druk hier in de woonkamer met een heel elftal
Ik hou me maar vast aan de woorden van Catootje dat na een zeer vroege mk, de kansen op een zwangerschap de maand erop veeeel groter is. Mijn lichaam heeft proefgedraaid deze maand en is klaar voor het echte werk. Jiehaaaaaa, laat het maar komen
De hele tijd dingen uitstellen voor het geval dat.... zo dom en zo mutserig. Vanavond neem ik trouwens een lekker glaasje wijn om het af te leren. Dat heb ik de afgelopen twee weken mezelf ook al ontzegd. Enneh, had ik nou maar die brie genomen die gistermiddag op tafel stond tijdens het verjaardagsfeestje. *Notitie maakt: nog even filet americain kopen, is namelijk errug lekkurrrrrr
quote:Er wordt dan ook aangeraden ELKE week min 2-3 keer te 'klussen'.. (liefst om de dag)
Uit de onderzoeksresultaten van Wilcox en zijn collega's blijkt dat slechts 30 procent van de deelnemende vrouwen een eisprong had tussen de tiende en de zeventiende dag van de cyclus.
quote:Yup, dit soort artikelen ken ik hoor. Onderzoek zal wel door een man zijn gedaan
Op maandag 15 september 2003 15:11 schreef poemojn het volgende:
Kennen jullie dit artikel (en soortgelijke):
http://oud.refdag.nl/gezo/001219gezo01.html
[..]Er wordt dan ook aangeraden ELKE week min 2-3 keer te 'klussen'.. (liefst om de dag)
Hier nog steeds geen duivels Ik heb al 2x negatief getest, dus ik ga er gewoon vanuit dat mijn cyclus nu weer langer is...
We wachten maar weer af!
Little-Angel... weet je al wat?
Ik was heeeel benieuwd hoe het met Little-Angel is gegaan vanmiddag. Meissie gaat alles goed met je?
Bahbahbah, wat een slecht nieuws hier allemaal weer, ik wens dat het binnenkort beter wordt!
Kus en knuffel voor degenen die het nodig hebben, en dat is zo'n beetje iedereen hier!
(En ik? Ik ben gewoon zwanger )
quote:Je meent het? Gefeliciteerd dan maar he.
Op maandag 15 september 2003 18:44 schreef Nausicaa het volgende:
(En ik? Ik ben gewoon zwanger)
quote:sjjt, niks zeggen, ik meen het niet serieus, maar ik ben zo hard aan het zeggen dat het wel zo is, dat zij van hierboven het misschien ook gaan geloven, niet verder vertellen hoor!
Op maandag 15 september 2003 18:49 schreef berney het volgende:[..]
Je meent het?
We zijn gewoon allemaal in ieder geval virtueel zwanger. Meiden, gefeliciteerd hoor
Wat jammer Sugar dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Ik kan me voorstellen dat je daar echt naar toe had geleefd. Wel mooi dat je een uitgebreid onderzoek krijgt. Had je wel het gevoel dat je serieus genomen werd?
Ben heel benieuwd hoe het met jou bij de gyn is gegaan Little-Angel. Hopelijk heb je wel al duidelijkheid.
quote:Vanaf het moment dat ik zeker wist dat het een miskraam was, eet ik mee ook suf aan de filet americain, hele rode biefstukjes, sushi, noem-maar-op. Echt, het eerste wat ik kocht was kalfsfilet met uitjes. Zoooooooo van genoten
Op maandag 15 september 2003 14:54 schreef Slaapmeisje het volgende:De hele tijd dingen uitstellen voor het geval dat.... zo dom
en zo mutserig. Vanavond neem ik trouwens een lekker glaasje wijn om het af te leren. Dat heb ik de afgelopen twee weken mezelf ook al ontzegd. Enneh, had ik nou maar die brie genomen die gistermiddag op tafel stond tijdens het verjaardagsfeestje. *Notitie maakt: nog even filet americain kopen, is namelijk errug lekkurrrrrr
[
quote:Hihihihi
Op maandag 15 september 2003 20:10 schreef Nausicaa het volgende:[..]
sjjt, niks zeggen, ik meen het niet serieus, maar ik ben zo hard aan het zeggen dat het wel zo is, dat zij van hierboven het misschien ook gaan geloven, niet verder vertellen hoor!
![]()
--
quote:Nausicaa, ik heb die boeg al eens geprobeerd....! Hielp maar weinig... Hihihihhi!
Op zondag 14 september 2003 15:03 schreef Nausicaa het volgende:
Hmzz, ik ga het eens over een andere boeg gooien denk ik maar
Als ik nou gewoon eens overtuigd ga zitten zijn van een zwangerschap, misschien word dat dan wel een selffulfilling prophecy!
Wie weet werkt het!
Dus: nu, tjee, wat heb ik al een last van mijn borsten, het valt niet mee hoor, drie weken zwanger zijn.... Moet dat nog zevenendertig weken zo doorgaan, tjee.... En ik heb zo'n rare metaalachtige smaak in mijn mond! En ik heb geen keelpijn of zo...ik weet het, het is echt noodlot tarten zo
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:39 schreef Sugar het volgende:
Weet je: vanaf nu zeg ik tien keer per dag tegen mezelf "Ik ben zwanger". En geloof ik het.
(Da's een manier om je wensen en verlangens in vervulling te laten gaan, je eigen wil en kracht gebruiken om het ook echt te bereiken...! Gelezen in Psychologie Magazine, interessant, hoor!)En ja, af en toe de "liefde bedrijven" helpt ook wel bij die wens die in vervulling moet gaan... Dus dat doe ik er ook bij!
![]()
quote:Wat allemaal wordt afgeraden, ik kreeg er af en toe de zenuwen van....
Op maandag 15 september 2003 21:12 schreef Nausicaa het volgende:
Och, over die filet americain, die heb ik ook nog gegeten toen ik zwanger bleek te zijn van Jorden (nog voor ik de test gedaan had hoor). Heb het destijds nog aan de verloskundige gevraagd, en die zei dat het zeker in zo'n vroeg stadium écht geen kwaad kon. Nu hou ik me dus ook nergens aan. Vind toch al van mezelf dat ik er te veel mee bezig ben, en als ik dan ook nog me dingen moet gaan ontzeggen....--
Schilderen mag niet (heb toch maar de stoelen geverfd met verf op waterbasis), kaneel mag niet (at dus met angst en beven een stuk appeltaart), gerookte zalm bleek ook al gevaarlijk (zei een net-bevallen collega angstig tegen mij tijdens de lunch terwijl ik net in een broodje gerookte zalm hapte). Pfffff......[
quote:Die gedachte had ik net ook......
Op maandag 15 september 2003 21:19 schreef Loena-tik- het volgende:
Ben zooooooooooo, benieuwd hoe het met Little-Angel is!!! Zou toch niets met haar aan de hand zijn omdat ze hier niet is vanavond.*Loena-tik- geeft zichzelf een knal*, "niet zo doemdenkerig doen hoor!!!"
Dat jezelf dingen ontzeggen doe ik nu ook niet meer hoor, mocht het zover zijn dan zien we het dan wel weer. Wel vanavond even lekker genoten van een paar glaasjes wijn *hips* Dat doet een mens goed!
quote:Goed idee, t`is wel weer voor een koud glaasje witte wijn, mag ik van mezelf, heb hard gewerkt vanavond...
Op maandag 15 september 2003 21:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Misschien heeft Little-Angel gewoon even tijd voor zichzelf nodig of heeft ze hele andere plannen voor vanaaf. Komt vast goed hoorDat jezelf dingen ontzeggen doe ik nu ook niet meer hoor, mocht het zover zijn dan zien we het dan wel weer. Wel vanavond even lekker genoten van een paar glaasjes wijn *hips* Dat doet een mens goed!
Dus gewoon voornemen: Als je dat felbegeerde tweede streepje ziet, gewoon lekker vieren met een stevige borrel om het af te leren!
(en in de maanden erna.. gewoon je gezonde verstand gebruiken, eet je toch een keer per ongeluk iets dat op de 'zwarte lijst' staat.. geniet ervan, maar ga je niet helemaal suf lopen piekeren. En de meeste brie mag je gewoon eten hoor! de verboden brie is heel makkelijk te herkennen.. En kaneel, gerookte zalm, pinda's, softijs en weetikveelwatnogmeer... de meningen zijn nog steeds dusdanig verdeeld.. met mate, gewoon af en toe is er over het algemeen niks aan de hand.)
en ik wilde alleen maar posten dat je in het begin nog helemaal niet zo paniekerig hoeft te doen.. is het alsnog zo'n lange post geworden..
Verder wil ik gewoon iedereen heel veel succes wensen met het wachten op het o zo felbegeerde streepje! Ik weet zo vreselijk goed wat jullie doormaken (na 2 jaar hetzelfde doorgemaakt te hebben)
De volhouder wint
quote:Zal voortaan wat beter lezen, voordat ik zelf begin te denken
Op maandag 15 september 2003 09:51 schreef Little-Angel het volgende: Zodra ik het weet laat ik het morgenochtend even weten hier.
Ik ben best geschrokken gisteren. Ik kreeg een inwendige echo en daarop was inderdaad te zien dat ik een cyste heb op mijn rechter eierstok. Links is gewoon in orde. Tot daaraan toe had ik al een vermoeden, maar dat dat ding 6.5 cm x 4.7 cm is had ik niet verwacht.
In eerste instantie zei de echovrouw dat ik met 6 weken terug kon komen bij de gyn, maar toen we de afspraak gingen maken (dit na overleg met de gyn) kreeg ik te horen dat ik as dinsdag terug mag komen en dat ik meteen moest bloed laten prikken om te kijken of er goede of kwade cellen aanwezig zijn.
Een vriendin van mij is twee weken geleden geopereerd aan het zelfde en die cyste was een stuk kleiner dan die van mij. Dus eigenlijk verwacht ik dat ik dinsdag te horen krijg dat ik ook onder het mes mag. Het gevaar is namelijk zei de echomevrouw dat als de cyste te groot wordt mijn eileider kan ombuigen/dubbel klappen. Ik heb maar niet verder gevraagd want ik wil niet weten wat er dan kan gebeuren. En de reden waarom mijn ongi uitblijft is dus de cyste die blokeert de boel en ik kan dus ook niet zwanger worden want de eitjes kunnen er niet uit.
In mijn linkereierstok heb ik wel 2 mooie eitjes gezien. Rechts was de eierstok net een paasei.
quote:Oh meissie, je bent net zoals ik, het slechtste scenario komt gelijk in je gedachten. Kan wel zeggen dat je daar niet aan moet denken maar daar schiet je natuurlijk geen hol mee op. Daarom maar gewoon een dikke knuf voor jou
Op dinsdag 16 september 2003 10:09 schreef Little-Angel het volgende:
Ik ben ook niet bang dat ik een eierstok moet missen maar ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren als blijkt dat de cellen in mijn bloed kwaadaardig zijn. Zit het dan misschien overal en kan ik dan nog wel een kindje krijgen?
We zitten hier niet echt in een positive flow Bijna alleen maar slecht nieuws
Dus voor iedereen met slecht nieuws:
nog steeds geen duivels hier
Ach het zijn veel als-dannen, maar het lijkt me beter om een cyste te hebben dan een onverklaarbare rede waarom je niet zwanger wordt. Als ik het totaal mis heb moet je het zeggen hoor (ik ben ook nog eens ziek, dus het kan er verkeerd uit komen )
Nou heb ik niets te maken met zwanger worden enzo, dus heb ik geen flauw idee hoe je gevoelens nu zijn (al ben ik snugger genoeg om te bedenken dat je jezelf niet al te happy voelt).
Eigenlijk wil ik je gewoon heel veel sterkte toewensen!
Hier ook niet veel goed nieuws: vanochtend even naar de huisarts geweest vanwege een vreselijk pijnlijke en jeukende plek in mijn hals (acuut komen opzetten). Is waarschijnlijk een soort koortslip-achtig iets, alleen dan in mijn hals. Heb ik medicijnen tegen gekregen, en daarbij mag je eik niet zwanger zijn. Dus tada, goodbye, ik ben vanaf nu niet meer zwanger.
Verder nog even over het uitblijven van zwangerschap gehad. Toen ik uitlegde dat ik zwanger ben geworden toen Marco even geen medicijnen slikte, leek het hem ook wel waarschijnlijk worden dat het daar wel eens wat mee te maken zou kunnen hebben. Nou heb ik een huisarts die oorspronkelijk uit België komt, en hij wist daarom niet meteen bij wie wij zouden moeten zijn voor een 'sperm count'. Ervaringsdeskundigen (ET bijvoorbeeld): bij wie moeten wij daarvoor zijn? Uroloog? Of toch weer via een gynaecoloog (vanwege vruchtbaarheidsproblemen). Een verwijsbriefje schrijft de huisarts wel, dat is geen probleem.
Ten eerste begrijp ik dat je alleen gesproken hebt met de echo-mevrouw en niet met de gyn hierover nog? En de echo-mevrouw heeft jou een aantal dingen verteld en niet de gyn? Ik vind dat (in het geval het zo ligt) een rare gang van zaken. Bij mij doet overigens de gyn zelf de inwendige echo's en weet ik dus meteen hoe of wat. Maar dan nog, een echomevrouw moet jou vertellen wat ze ziet, maar geen conclusies geven, dat moet de gyn doen.
Ten tweede als men spreekt over een cyste dan heeft men het over een met vocht gevulde holte. Naar mijn weten (correct me if I'm wrong) zijn die per definitie goedaardig. Bij mij staat in de patientenfolder dat er rond de eisprong altijd een met vocht gevulde holte is (follikel) en dat ie dan soms doorgroeit. Soms verdwijnt ie vanzelf, soms moet er een hormoonbehandeling plaatsvinden. Gaat ie niet vanzelf weg, dan spreekt men van een goedaardig weefsel en kan men een Laparoscopie (kijkoperatie) doen om te bepalen wat voor cyste het wel is.
Dan nog is weghalen niet altijd nodig. Bij een bepaalde grootte, bij ontsteking, en nog wat zaken natuurlijk wel.
Ook kan je met 1 eierstok nog steeds zwanger worden, het gaat tenslotte om en om en aan de andere kant zaten mooie eitjes.
Ik vind derhalve niet dat de echomevrouw direct zulke conclusies moet trekken en dat je het gesprek met de gyn moet afwachten.
Ik wens je wel veel sterkte.
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:06 schreef Pavane het volgende:
Hoi Little-Angel, vooropgesteld dat ik het heel vervelend voor je vind, vind ik toch een aantal dingen raar.Ten eerste begrijp ik dat je alleen gesproken hebt met de echo-mevrouw en niet met de gyn hierover nog?
***de echoscopiste (volgens mij???) heeft na afloop van de echo haar bevindingen met de gyn besproken.
En de echo-mevrouw heeft jou een aantal dingen verteld en niet de gyn? Ik vind dat (in het geval het zo ligt) een rare gang van zaken. Bij mij doet overigens de gyn zelf de inwendige echo's en weet ik dus meteen hoe of wat. Maar dan nog, een echomevrouw moet jou vertellen wat ze ziet, maar geen conclusies geven, dat moet de gyn doen.
Ten tweede als men spreekt over een cyste dan heeft men het over een met vocht gevulde holte. Naar mijn weten (correct me if I'm wrong) zijn die per definitie goedaardig.
****volgens een collega van mij ook, maar waarom dan die controle dmv bloedprikken op kwade/goede cellen?
Bij mij staat in de patientenfolder dat er rond de eisprong altijd een met vocht gevulde holte is (follikel) en dat ie dan soms doorgroeit. Soms verdwijnt ie vanzelf, soms moet er een hormoonbehandeling plaatsvinden. Gaat ie niet vanzelf weg, dan spreekt men van een goedaardig weefsel en kan men een Laparoscopie (kijkoperatie) doen om te bepalen wat voor cyste het wel is.
Dan nog is weghalen niet altijd nodig. Bij een bepaalde grootte, bij ontsteking, en nog wat zaken natuurlijk wel.*****aangezien ik dus vreselijke pijn heb onder in mijn buik, heeft de echoscopiste mij verteld dat de cyste zal worden weggehaald. Ze laten niet zomaar een patient pijn lijden.
Ook kan je met 1 eierstok nog steeds zwanger worden, het gaat tenslotte om en om en aan de andere kant zaten mooie eitjes.
*****daar ben ik ook helemaal niet bang voor.
Ik vind derhalve niet dat de echomevrouw direct zulke conclusies moet trekken en dat je het gesprek met de gyn moet afwachten.
*****ik wacht ook zeker de afspraak met de gyn af, maar ik neem aan de echoscopiste toch ook wel weet waar ze mee bezig is. Tenslotte vond zij het noodzakelijk dat er een afspraak gemaakt diende te worden met de gyn.
Ik wens je wel veel sterkte.
*****dank je wel. Ik ben nu eenmaal eerder een pessimist wanneer het om me zelf gaat. En ik zal alles altijd slechter zien dat dat het is.
quote:Dit is het goede nieuws dat je moet geloven!
Op dinsdag 16 september 2003 09:34 schreef Little-Angel het volgende:
...
In mijn linkereierstok heb ik wel 2 mooie eitjes gezien.
...
Ik geloof erin! Sterkte met het hele verhaal, meissie!
En LadyS, verdorie zeg, wat een niksigheid bij jou... Ik geef je nog een week en dan noem ik je gewoon zwangert, hoor! Hoop dat ik dan ook hartstikke gelijk heb!
Hoe is 't met de rest?
Tijd voor een positieve boost, nietwaar?
Jullie eerst!!!!
quote:Inderdaad... tijd voor iets positiefs.
Op dinsdag 16 september 2003 16:29 schreef Sugar het volgende:
Tijd voor een positieve boost, nietwaar?
Jullie eerst!!!!
Balen dat er bij jou gisteren nog niet echt iets uitkwam.. oktober lijkt nog zo ver weg.
Klein Engeltje... jemig wat een tegenslag. Ik duim voor je dat alles verder oké is en dat je snel weer kan klussen voor een kleintje.
En zo ook bij Nausicaa. Balen dat je nu niet kan klussen, maar wel fijn dat ze het gaan uitzoeken hoe het met die medicijnen zit.
Ik duim voor jullie allemaal. Kom op dames... we gingen in dit even deeltje voor een zwangere zorgen! Kom op...
*duimt weer hard door*
Mijn beste vriendin en haar man zijn bezig met onderzoeken (wordt IVF met ICSI) en hij is ook vaker met een potje vertrokken om te tellen. Bij mijn weten was de eerste keer gewoon bij de huisarts.
Maar ik vraag het vanavond even na.
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 17:17 schreef Kleintje het volgende:
Balen dat er bij jou gisteren nog niet echt iets uitkwam.. oktober lijkt nog zo ver weg.
Jij bent wel lief!
Gewoon, om jullie allemaal even op te beuren...
*weer de lurkstand in huppelt*
quote:Fijn als je het wilt navragen, graag!
Op dinsdag 16 september 2003 17:27 schreef Syrena het volgende:
ffkes inbreekt: doen ze dat sperma tellen niet bij de dokter?Mijn beste vriendin en haar man zijn bezig met onderzoeken (wordt IVF met ICSI) en hij is ook vaker met een potje vertrokken om te tellen. Bij mijn weten was de eerste keer gewoon bij de huisarts.
Maar ik vraag het vanavond even na.
Aan alle anderen: bijna geen tijd om te reageren, de naamsveranderingen kan ik nog niet in me opnemen. In ieder geval sterkte en succes weer (sugar: je hebt in ieder geval een doorverwijzing, das fijn
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:09 schreef Pavane het volgende:
Nausicaa, ik had ook al gereageerd.
quote:Even snel nog, ik moet rennen: een fertiliteitsarts is in feite een gewone gyn, maar houdt zich alleen bezig met eh.. fertiliteitszaken van m/v (
Op dinsdag 16 september 2003 19:24 schreef Nausicaa het volgende:sorry, helemaal vergeten, ik had nog nooit van zo'n arts gehoord, en wilde eerst even nakijken of zo'n arts ook in 'ons' ziekenhuis aan het werk was. Maar dat was er nog bij in geschoten. Excuses Pavane!
quote:O, owkee, dan ga ik de afdeling gynaecologie binnenkort maar eens bellen! Thanx!
Op dinsdag 16 september 2003 19:36 schreef Pavane het volgende:[..]
Even snel nog, ik moet rennen: een fertiliteitsarts is in feite een gewone gyn, maar houdt zich alleen bezig met eh.. fertiliteitszaken van m/v (
.
quote:Inderdaad.. afdeling gyn. gewoon bellen.In de meeste ziekenhuizen kom je trouwens eerst gewoon bij de gyn. terecht. De fertiliteitsarts is er meestal voor het traject als de gyn.onderzoeken zijn afgerond (fert.arts doet meestal de IUI, IVF e.d. )
Op dinsdag 16 september 2003 20:36 schreef Nausicaa het volgende:[..]
O, owkee, dan ga ik de afdeling gynaecologie binnenkort maar eens bellen! Thanx!
quote:Toen ik dus belde toen het zover was dat er medisch naar me gekeken zou worden, belde ik de afdeling gynaecologie. Toen de mevrouw aan de telefoon hoorde waar het om ging, maakte ze gelijk een afspraak bij de fertiliteitsarts, dan zou ik weken eerder een afspraak hebben. En anders moest ik eerst naar de gyn die me toch zou doorverwijzen enzo. Dat deed ik dus meteen (de huisartsassistente had me ook al aangeraden om te zeggen waar het over ging).
Op dinsdag 16 september 2003 22:12 schreef E.T. het volgende:Maar je begint over het algemen gewoon bij de gyn.
quote:Moet je toch niet zo moeilijk bij kijken, lijkt wel of je die arts niet zo aardig vond ofzo
Op dinsdag 16 september 2003 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Androloog
Even heel snel een berichtje van mij. Ik ben weer heel thuis, maar erg moe! Het was heel leuk op de teambuilding.
Verder ben ik nog steeds niet ongi...............
Morgen weer meer,
Truste en liefs Jansu.
quote:Jansu
Op dinsdag 16 september 2003 23:32 schreef Jansu het volgende:
Hallo lieve meiden!Even heel snel een berichtje van mij. Ik ben weer heel thuis, maar erg moe! Het was heel leuk op de teambuilding.
Morgen weer meer,Truste en liefs Jansu.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 09:24 schreef Little-Angel het volgende:
Ik heb niet echt gevraagd wat haar functie omschrijving was en ondanks dat ik best mondig ben en voor mijn doen veel vragen heb gesteld zal ik ongetwijfeld het een en ander vergeten zijn. Mijn man durfde overigens niet mee te gaan, die was bang dat zodra ik Auw riep hij de echoscopist(e) neer zou meppen. Maar hij gaat aankomende dinsdag echt wel mee, heeft hij beloofd.
quote:Mooi dat je er toch van hebt kunnen genieten, nog steeds geen RD? Spannend!!!
Op dinsdag 16 september 2003 23:32 schreef Jansu het volgende:
Hallo lieve meiden!Even heel snel een berichtje van mij. Ik ben weer heel thuis, maar erg moe! Het was heel leuk op de teambuilding.
Morgen weer meer,Truste en liefs Jansu.
*weer terug in bed gaat*
quote:Ik ken je probleem....
Op donderdag 18 september 2003 07:45 schreef LadyS het volgende:
Ik ben nog steeds niet ongi
Daar baal ik van, niet zozeer dat ik nu niet zwanger ben, maar vooral dat ik dus weer een veeeeeeeeeeel langere cyclus heb*weer terug in bed gaat*
quote:Ik wil met alle plezier met je mee keuvelen, hoor. Maar ik keuvel over hele andere dingen dan zwanger worden
Op donderdag 18 september 2003 15:47 schreef Loena-tik- het volgende:
Blablablablablablablablablablabla![]()
Klets een beetje in mezelf hoor
Misschien dit weekend toch nog even testen. Gelezen dat je na een miskraam een vals positief kan krijgen doordat er nog HCG in de urine zit.
Kan iedereen voor de afwisseling eens duimen voor maar één streepje
quote:Hoi Xeliana, spannend!!! Het HCG daalt vrij snel in je bloed( dus ook in je urine), ff een een technisch vraagje( misschien een beetje confronterend voor je, sorry
Op donderdag 18 september 2003 22:25 schreef Xeliana het volgende:
Het uur van de waarheid begint voor mij ook weer te naderen.....
Als ik een normale cyclus zou hebben, zou ik in het weekend van volgende week ongesteld moeten worden.
Begin het nu weer lichtelijk spannend te vinden.Misschien dit weekend toch nog even testen. Gelezen dat je na een miskraam een vals positief kan krijgen doordat er nog HCG in de urine zit.
Kan iedereen voor de afwisseling eens duimen voor maar één streepje
Sorry moet ff heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard lachen Xeliana, zat je profiel te lezen, las ik ineens dat je een man bent
quote:Dat vind ik dan weer wel confronterend ja
Op donderdag 18 september 2003 22:55 schreef Loena-tik- het volgende:
WHOEHAHAHAHASorry moet ff heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard lachen Xeliana, zat je profiel te lezen, las ik ineens dat je een man bent
quote:Bij jou is het dus op een natuurlijke manier verlopen( denk ik toch het "prettigst" voor jou) maar wat ik bedoelde: als je gecurreteerd bent je er helemaal zeker van bent dat je baarmoeder helemaal "schoon"( jemig hoe zeg ik dit op een nette en vooral niet al te plastische manier) is, en het Hcg gaat dalen in een snel tempo.
Op donderdag 18 september 2003 22:57 schreef Xeliana het volgende:
Hee Loena, vind ik niet erg hoor, confronterende vragen.
Maar nee, ik ben niet gecurreteerd, het is gewoon natuurlijk verlopen. Ik wist niet dat dat verschil maakte voor de afname van het HCG.
quote:Sorry, vond het gewoon grappig, m`n oog viel er ineens op en ik keek denk ik ongeveer zo:
Op donderdag 18 september 2003 22:58 schreef Xeliana het volgende:[..]
Dat vind ik dan weer wel confronterend ja
quote:Ik moest ook heel hard lachen ja. Ik dacht eigenlijk dat mijn geslacht het enige was wat ik wel had ingevuld in dat profiel. Niet dus.....
Op donderdag 18 september 2003 23:32 schreef Loena-tik- het volgende:
Sorry, vond het gewoon grappig, m`n oog viel er ineens op en ik keek denk ik ongeveer zo:
Heb je je nog lekker kunnen uitleven op je vergadering?
Als ik van mijn kortste cyclus (40 dagen) uit zou gaan, dan is mijn eisprong 15 oktober en mijn NOD 29 oktober.
Als ik van mijn langste cyclus (52 dagen) uit zou gaan, dan is mijn eisprong 27 oktober en mijn NOD 10 november.
Dus als ik hier naar kijk, zou miijn klusperiode van 14 oktober tot 28 oktober moeten liggen ofzo.
En voor de zekerheid zou ik er dus een periode aan vast moeten plakken denk ik.... dus van 10 tot 31 oktober ofzo
* LadyS vindt het een onzinnig verhaaltje geworden
Wel nog even het volgende. Als die digitale test van CB doorgaat en een groot succes wordt, dan moeten we binnenkort ons naam veranderen naar Wachten op het Kruisje Bij nader inzien toch niet zo een goed idee omdat het wat dubbelzinnig opgevat kan worden en we dan waarschijnlijk worden gespamd met banale opmerkingen.
Iedereen hier die dat zo nodig heeft een Het is tijd voor goed nieuws dames zodat we weer een beetje vrolijker kunnen mutsen!
Liefs,
Slaapmeisje
quote:Vinnik een goed idee, hiemee doel ik op vrolijker tijden en op de naamsverandering, wachten op het tweede kruisje
Op vrijdag 19 september 2003 12:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Efkes koekeloeren hier. Ongi is weer voorbij, nieuwe baan geaccepteerd en begint a.s. maandag brrrrr, verder weinig nieuws.Wel nog even het volgende. Als die digitale test van CB doorgaat en een groot succes wordt, dan moeten we binnenkort ons naam veranderen naar Wachten op het Kruisje
Bij nader inzien toch niet zo een goed idee omdat het wat dubbelzinnig opgevat kan worden en we dan waarschijnlijk worden gespamd met banale opmerkingen.
Iedereen hier die dat zo nodig heeft een
Het is tijd voor goed nieuws dames zodat we weer een beetje vrolijker kunnen mutsen!
Liefs,
Slaapmeisje
quote:Jammer van je ongi Jansu, goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de gyn! Mooi dat je ff bent weggeweest, heerlijk letterlijk en figuurlijk uitwaaien op de motor, was ook wel lekker weer voor he?
Op vrijdag 19 september 2003 09:52 schreef Jansu het volgende:
Hallo meiden, ik heb het een paar dagen erg druk gehad en haast niet achter de pc gezeten. Mijn vriend heeft woesdag zijn motorrijbewijs gehaald, dus zijn we lekker weg geweeest.
Ik ben gisteren ongi geworden, nou ja.......... ongi.......... Ik had wel buikpijn maar tot nu toe haast geen bloedverlies, zo minimaal zelfs dat ik voor de zekerheid daarnet toch een test heb gedaan. Deze was negatief.... Dus, ik ga dadelijk toch maar eens de gyn bellen voor een afspraak, alhoewel ik ook twijfel om daar toch maar even mee te wachten. Waarom weet ik eigenlijk ook niet...........
Vanaf afgelopen maandag ben ik gestart in mijn nieuwe functie, dus moet ik weer onregelmatig werken en ook weer in het weekend, allemaal weer even wennen dus!
Hoe is het verder met jullie?
Tot later, liefs Jansu.
quote:Voor jou hetzelfde verhaal he LadyS, balen van je ongi. We zullen je wel niet zo veel zien op het forum de komende maand( Loena doelt op de mega lange klusperiode
Op vrijdag 19 september 2003 08:07 schreef LadyS het volgende:
nou, de duivels zijn hier gearriveerd
Volgens babybrabbel is mijn volgende NOD 4 november. (met een gemiddelde cyclus van 46 dagen, berekend met 2 cycli)Als ik van mijn kortste cyclus (40 dagen) uit zou gaan, dan is mijn eisprong 15 oktober en mijn NOD 29 oktober.
Als ik van mijn langste cyclus (52 dagen) uit zou gaan, dan is mijn eisprong 27 oktober en mijn NOD 10 november.
Dus als ik hier naar kijk, zou miijn klusperiode van 14 oktober tot 28 oktober moeten liggen ofzo.
En voor de zekerheid zou ik er dus een periode aan vast moeten plakken denk ik.... dus van 10 tot 31 oktober ofzo
* LadyS vindt het een onzinnig verhaaltje geworden
Inderdaad een lange klusperiode en dan zal ik er een stuk minder zijn, want dat word het vroeg naar bed om de dag.. hahahaha
* LadyS wordt er een beetje flauw van
Hier geen nieuws, we wachten volgende week maar weer eens af.
Heb nog niet gebeld met het ziekenhuis (beetje schroom...).
Ik voel me helemaal niet lekker ofzo
Ik heb meer last van mijn buik dan anders en ik voel me gewoon gaar
* LadyS gaat met een kop thee op de bank hangen en wachten tot over een dag of 2/3, dan is het ergste voorbij
kunnen we hier ook niet ons eigen smiley krijgen? eentje die boos om niks is ik heb zin om lekker tegen iedereen uit te vallen en lekker een potje te janken en daar is natuurlijk geen smiley voor
quote:wordt lekker gezellig hier dan
Op zaterdag 20 september 2003 09:56 schreef Nausicaa het volgende:
En ik ben mega-chagerijnig![]()
![]()
Sorry hoor!
quote:HAHAHAHA, ik ben vrolijk vandaag, maar jullie mogen me best chagrijnig maken hoor!
Op zaterdag 20 september 2003 09:57 schreef LadyS het volgende:[..]
wordt lekker gezellig hier dan
![]()
Nog meer chagrijnige mutsen hier?
Heb 'm net uitgeprobeerd die nieuwe digitale test die een einde moet maken aan alle onzekerheid.
Voor 19 euro krijg je een heel pakketje met digitaal meetding en drie plasstaafjes.
Het resultaat was negatief, ik blij want geen HCG meer in mijn lijf. Trek het staafje eruit, staan er twee blauwe streepjes op, exact hetzelfde zoals op de orginele test
Heb het wel teruggevonden in de gebruiksaanwijzing ("er kunnen 1 of 2 blauwe streepjes op het staafje staan, trek u hier niets van aan" of zoiets).
Kortom: Clearblue digital, de test die het spannend houdt.....
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 09:37 schreef LadyS het volgende:
kunnen we hier ook niet ons eigen smiley krijgen? eentje die boos om niks isik heb zin om lekker tegen iedereen uit te vallen en lekker een potje te janken en daar is natuurlijk geen smiley voor
komt van www.sgop.nl
quote:
Op zondag 21 september 2003 08:29 schreef moussy het volgende:[..]
?
komt van www.sgop.nl
quote:
Op zondag 21 september 2003 08:29 schreef moussy het volgende:[..]
komt van www.sgop.nl
quote:Hoi Girly, er zit toch een minimiem verschil tussen de testen. De ene test slaat positief uit bij minder HCG dan de ander. Bij Predictor is nogal eens gebleken dat je daar meer HCG voor nodig hebt in je urine wil de test positief uitslaan. Clear Blue is een hele dure, maar zeer betrouwbare test. Als je overtijd bent kun je ook gewoon een huismerk test kopen van een drogist, die zijn net zo goed alleen stukken goedkoper.
Op zondag 21 september 2003 01:41 schreef Girly het volgende:
hai meiden, ik wil jullie eerst succes wensen met de streepjes.
ik heb een vraagje waarom gebruiken jullie allemaal de clear blue??
ik heb nog niemand horen praten over de predictor... of is die in vergelijking minder betrouwbaar?? ik vroeg het me ff af, in ieder geval bedankt...
Na dit verhaal geschreven te hebben, nog even mijn eigen conclusie. Ze zijn allemaal klote, omdat ze maar 1 streepje geven
quote:Inderdaad
Op zondag 21 september 2003 18:46 schreef Slaapmeisje het volgende:Na dit verhaal geschreven te hebben, nog even mijn eigen conclusie. Ze zijn allemaal klote, omdat ze maar 1 streepje geven
![]()
Owja, deeltje 5 komt eraan (oneven!) maar ik denk niet dat ik de gelukkige ben *trekt sippe pruillip.....
quote:Nope.
Op zondag 21 september 2003 19:17 schreef ikikke het volgende:
Waar ik zelf een beetje bang voor zou zijn om zwanger te raken is de bevalling.
Hebben jullie daar geen angst voor ?
quote:Jawel hoor * Loena-tik- knijpt even haar benen dicht bij de gedachte*
Op zondag 21 september 2003 19:17 schreef ikikke het volgende:
Heey dames,
Ik lees al een tijdje mee met dit topic en ben zelf nog niet aan kinderen toe, nog even een paar jaartjes wachten.
Waar ik zelf een beetje bang voor zou zijn om zwanger te raken is de bevalling.
Hebben jullie daar geen angst voor ?
Wij zijn al een tijdje bezig, nu ruim een jaar na de eerste miskraam (na drie maanden ) hadden we besloten om alles maar eens te laten onderzoeken, ik onderzocht, zij onderzocht, moeten morgen terug voor de uitslag..... Alleen..... Mijn vrouwtje was inmiddels al wel een week overtijd
, gister een test gedaan en..... niks wachtten op 2e streepje, ze stonden er allebei binnen 30 seconden !!!
:D:D
Dus, morgen naar Gyneacoloog voor de uitslag van de tests en dan meteen maar even van: "Ehhhh, we hebben getest een zaterdag en het is raak"
Wou het even kwijt en indereen die een tijd wacht en onregelmatige periodes heeft... had mijn vrouwtje ook en toch......
Nu 3 weken onderweg ongeveer, hopen dat het deze keer beter mag gaan allemaa
quote:ahhh SUPER
Op zondag 21 september 2003 23:36 schreef Psyche2003 het volgende:
Ach, laat ik als man ook eens wat neerplanten in dit topicWij zijn al een tijdje bezig, nu ruim een jaar na de eerste miskraam (na drie maanden
) hadden we besloten om alles maar eens te laten onderzoeken, ik onderzocht, zij onderzocht, moeten morgen terug voor de uitslag..... Alleen..... Mijn vrouwtje was inmiddels al wel een week overtijd
, gister een test gedaan en..... niks wachtten op 2e streepje, ze stonden er allebei binnen 30 seconden !!!
Dus, morgen naar Gyneacoloog voor de uitslag van de tests en dan meteen maar even van: "Ehhhh, we hebben getest een zaterdag en het is raak"
Wou het even kwijt en indereen die een tijd wacht en onregelmatige periodes heeft... had mijn vrouwtje ook en toch......
quote:Zie je wel! Toch weer een zwangere in dit topic, ook al is het een even deeltje! Joehoe!!!!!
Mijn vrouwtje was inmiddels al wel een week overtijd, gister een test gedaan en..... niks wachtten op 2e streepje, ze stonden er allebei binnen 30 seconden !!!
Gefeliciteerd, Psyche2003 en vrouw! èn bedankt voor het opleuken van dit topic, op de valreep....!
quote:Doen we zeer zeker!! Ik zal nog wel laten weten hou het ons is vergaan bij Gyneacoloog strakjes (moeten er om 11:10 zijn)...
Op maandag 22 september 2003 01:07 schreef Girly het volgende:[..]
ahhh SUPER
, allebei van harte gefeliciteerd, veel succes met deze zwangerschap, geniet er samen van..
quote:Dank! En graag gedaan, ik zal jullie ook op de hoogte houden van eventuele ontwikkelingen. Aangezien we het nog niet aan iedereen willen vertellen, is dit voor ons ook een goeie uitlaatklep!
Op maandag 22 september 2003 08:33 schreef Sugar het volgende:[..]
Zie je wel! Toch weer een zwangere in dit topic, ook al is het een even deeltje! Joehoe!!!!!
Gefeliciteerd, Psyche2003 en vrouw! èn bedankt voor het opleuken van dit topic, op de valreep....!
quote:Wat leuk!! Gefeliciteerd!!
Ach, laat ik als man ook eens wat neerplanten in dit topicWij zijn al een tijdje bezig, nu ruim een jaar na de eerste miskraam (na drie maanden
) hadden we besloten om alles maar eens te laten onderzoeken, ik onderzocht, zij onderzocht, moeten morgen terug voor de uitslag..... Alleen..... Mijn vrouwtje was inmiddels al wel een week overtijd
Lijkt me ook een extra spannende tijd voor jullie, die eerste 12 weken. Een goede zwangerschap gewenst!!
quote:LEUK!!! Gefeliciteerd. Geniet er lekker van. Voor de meiden, de vloek is van de even deeltjes af!!!
Wij nu dus en heel erg genieten ervan, hopende dat alles nu wel goed mag gaan
Namen zijn al bekend, hadden we nog van vorige keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |