abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2003 @ 11:41:40 #1
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13090905
Wachten op het tweede streepje.... 3

OK dames het is er toch van gekomen... tatatataaaaa deel 4!

Hier kunnen we weer verder mutsen

Wie is er liever vandaag bevrucht dan morgen?

Little-Angel----> NOD: 4 september
LadyS--->--->-> NOD: 6 september
Slaapmeisje---> NOD: 11 september
Bonkie--->--->-> NOD: 15 september
Kore --->--->---> NOD: 18 of 19 september
Nausicaa --->-> NOD: weet niet meer
Sugar--->--->--> NOD: ???
Pavane---->----> NOD: weet niet?
RedheadBitch > NOD: weet niet?

Wie werd er bevrucht in eerdere delen van het Wachten?

Jambo (met stip-ip-ip op 1, want in eerste deel, als eerste zwanger)!!!!!!!!
Noukie (in deel 3 van het topic ineens geweldig resultaat voor haar!)

Natuurlijk zijn nieuwe leden hier van harte welkom en hebben we geen ontgroeningsperiode

[Dit bericht is gewijzigd door Slaapmeisje op 12-09-2003 08:49]

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 11 september 2003 @ 11:45:13 #2
37692 Bonkie
Als je haar maar goed zit!
pi_13091006
Te gek, we gaan er ook deze ronde voor he, minimaal 1 zwangere!!!
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2003 @ 11:52:07 #3
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13091194
Hihi Bonkie, inderdaad minimaal 1 zwangere onder onze gelederen Toch hebben we het niet slecht gedaan hoor als gemiddelde, 1 x zwanger in deeltje 1, helaas niemand in deeltje 2, en weer 1 x zwanger in deeltje 3. Niet slecht voor een onderwerp waar we eigenlijk weinig controle over hebben! Het moet nu niet zo zijn natuurlijk dat er alleen in de oneven delen zwangeren te melden zijn, dus we gaan er dit topic extra hard voor en anders lullen we gewoon net zo lang door totdat we weer een oneven deel kunnen aanmaken
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_13091913
Misschien wel leuk voor de lurkers onder ons(ik dus), een update lijstje in de eerste post met namen wie proberen zwanger te worden?
pi_13092059
Ik ben dan wel erg benieuwd wie er dan zwanger is geworden in het vorige topic, en inderdaad een lijstje met namen, maar misschien is dat ook wel niet zo heel fijn om zo genoemd te worden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2003 @ 12:34:01 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13092111
quote:
Op donderdag 11 september 2003 12:30 schreef Troel het volgende:
Ik ben dan wel erg benieuwd wie er dan zwanger is geworden in het vorige topic, en inderdaad een lijstje met namen, maar misschien is dat ook wel niet zo heel fijn om zo genoemd te worden?
De dames die zwanger zijn geworden zijn Jambo in deel 1 en Noukie in deel 3. Voor wat betreft het lijstje met dames die zwanger willen worden, wil ik graag eerst van de betreffende dames weten of ze dit willen. Volgens mij heb ik in het vorige deeltje al wel een overzicht geplaatst van de NODs en de dames die daarin staan, zijn de tweede streepjesdames
  donderdag 11 september 2003 @ 12:36:19 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_13092165
quote:
Op donderdag 11 september 2003 12:22 schreef berney het volgende:
Misschien wel leuk voor de lurkers onder ons(ik dus), een update lijstje in de eerste post met namen wie proberen zwanger te worden?
Komt ie:

Bonkie--->--->-> NOD: weet niet meer
Slaapmeisje---> NOD: weet niet meer
Little-Angel----> NOD: weet niet meer
...

[Dit bericht is gewijzigd door Sugar op 11-09-2003 14:43]

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2003 @ 12:39:30 #8
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13092218
Goeie opening wie er is liever vandaag bevrucht dan morgen, maar ik heb toch liever gister

Ik geloof niet dat Pavane echt een actieve tweede streepjesdame is (althans zo voelt ze zich volgens mij niet), maar meer een zeer actieve lurker en graaggeziene gast. Verder inderdaad heeft Katinka een forum gevonden waar ze zich beter thuisvoelt, dus die zet ik ook maar niet in het lijstje.

Efkes 1e post aanpassen, brb...

pi_13092553
quote:
Op donderdag 11 september 2003 12:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik geloof niet dat Pavane echt een actieve tweede streepjesdame is (althans zo voelt ze zich volgens mij niet), maar meer een zeer actieve lurker en graaggeziene gast.
Eh.. wel hoor. Ik heb de moed nog niet opgegeven. Alleen test ik niet zo actief als jullie. Als we aan IVF beginnen zal ik wel weer gaan testen.
Pink Dot
pi_13092625
Oh, en dat ik niet veel schrijf: ik kan vaak niet onder woorden brengen hoe ik me voel. Dus dan schrijf ik niets.
Pink Dot
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2003 @ 13:06:20 #11
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13092762
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:00 schreef Pavane het volgende:
Oh, en dat ik niet veel schrijf: ik kan vaak niet onder woorden brengen hoe ik me voel. Dus dan schrijf ik niets.
Sorry Pavane, ik dacht echt dat je liever niet in een lijstje wilde staan. Maar ik wil je er natuurlijk met alle plezier bij zetten. En het geeft niet dat je vaak je gevoelens niet onder woorden kan brengen, het is nu eenmaal een heel apart onderwerp en niet een van de gemakkelijkste!

Effies, 1e bericht aanpassen..

donderdag 11 september 2003 @ 13:24:25 #12
37692 Bonkie
pi_13093216
Zo meiden, dat ziet er goed uit. Ik bedoel het overzicht, weten we tenminste wie enz.... Een idee om daar eventueel de NOD ook achter te zetten?
  donderdag 11 september 2003 @ 13:42:20 #13
37692 Bonkie
pi_13093647
Sugar, het viel mij op in je profiel dat je in Eindhoven woont. Je bent net iets ouder dan ik ben en je naam klinkt wel bekend van vroeger uit de wijk waar ik ben opgegroeid. Mag ik weten waar jij hebt gewoont rond je 8ste jaar ofzo?
  donderdag 11 september 2003 @ 14:17:08 #14
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_13094396
Je mag mij ook toevoegen aan 't lijstje hoor, zo ondertussen weten de meeste wel dat ik graag zwanger zou willen worden (ik kan mijn mond er toch niet over dichthouden )

Ook hier is het weer wachten, de vorige keer zat ik na eerst 26,24,31! dagen cyclussen te hebben gehad weer netjes op de 28 dagen en nu hopen dat dat zo blijft (of nog beter natuurlijk, zwanger). Verder had ik hier een pc waarvan de voeding kapot was, vandaar even stilletjes rond deze kant

Mijn volgende NOD ligt zo bij de 18e/19e

En natuurlijk iedereen veel plezier met klussen en sterkte met de 2 weken afwachten.... En voor bij wie het moeilijker gaat, veel sterkte en moed toegewenst..

groetjes,
Korine

Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
  donderdag 11 september 2003 @ 14:38:49 #15
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_13094904
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:42 schreef Bonkie het volgende:
Sugar, het viel mij op in je profiel dat je in Eindhoven woont. Je bent net iets ouder dan ik ben en je naam klinkt wel bekend van vroeger uit de wijk waar ik ben opgegroeid. Mag ik weten waar jij hebt gewoont rond je 8ste jaar ofzo?
Hihihi! Bonkie, woonde rond mijn 8e zeker niet in Eindhoven! Woon er nu, omdat ik hier ging studeren toen ik 18 was...
Dus kunnen we elkaar niet van tóen kennen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 11 september 2003 @ 14:43:48 #16
37692 Bonkie
pi_13095016
quote:
Op donderdag 11 september 2003 14:38 schreef Sugar het volgende:

[..]

Hihihi! Bonkie, woonde rond mijn 8e zeker niet in Eindhoven! Woon er nu, omdat ik hier ging studeren toen ik 18 was...
Dus kunnen we elkaar niet van tóen kennen!

Oke, bedankt voor je uitleg. Jammer, was wel leuk geweest om op deze manier iemand weer eens te spreken.
Ikzelf heb tot mijn 11 jaar in Eindhoven gewoont, woon nu in Breda.
pi_13095346
quote:
Op donderdag 11 september 2003 12:36 schreef Sugar het volgende:

[..]

Komt ie:

Bonkie--->--->-> NOD: weet niet meer
...

Geweldig, dit is voor ons lurkers lekker makkelijk. .
  donderdag 11 september 2003 @ 15:04:01 #18
37692 Bonkie
pi_13095475

Bonkie--->--->-> NOD: 15 september
...

pi_13095583
voor de tweede streepjes dames:
GEFELICITEERD !

Voor de andere dames: keep on trying

________
Blaat
  donderdag 11 september 2003 @ 15:23:23 #20
61096 RedheadBitch
Ben best liev hoor...
pi_13095920
Hoi meiden, tijdje geleden dat ik gereageerd heb, lurk nog wel elke dag mee hoor!!! Vind het echt een geweldig toppic! Durf eigenlijk niet zo te posten, niet dat ik me hier niet thuis zou voelen, maar meer omdat ik al twee kids heb en Fivehorizons(hubby) en ik zijn momenteel (min of meer) aan het klussen voor een derde Vind mijn ventjes zooooo geweldig dat ik wel een heel elftal van zulke knullen wil. Maar goed ik ben dus heel bang om gevoelens te kwetsen en dit topic wordt natuurlijk vooral bezocht door meiden die niet zo makkelijk zwanger raken.
pi_13096266
Redheadbitch, ik zou het leuk vinden als jij ook mee post al is het alleen maar om te mutsen. Ik denk niet dat hier alleen vrouwen beppen die moeilijk zwanger raken maar ook vrouwen die gewoon proberen een eerste/2e etc kindje te krijgen. Al dan niet met de veranderende hormonen, de NOD etc. Ik ben net 2 maanden bezig. Dus of ik moeilijk of makkelijk zwanger raak weet ik niet. Ik ben 8 jaar aan de pil geweest en dat zijn best een hoop hormonen die weer normaal moeten worden.
Dus als jij je hier thuis voelt in het topic, wees welkom.
  donderdag 11 september 2003 @ 15:48:28 #22
61096 RedheadBitch
Ben best liev hoor...
pi_13096569
Hoop dat de andere meiden er ook zo over denken! In ieder geval bedankt voor je leuke reactie Heb wel zin om een beetje te mee te mutsen! We zijn nog niet heel actief bezig en ik verwacht ook niet heel snel zwanger te worden( geef nog borstvoeding), maar mijn moederkloek-hormonen beginnen weer door mijn lijf te gieren. Kijk weer alle afleverinfgen van de bevalling/verloskundigenpraktijk/beschuit met muisjes/bevallingsverhalen enz
  donderdag 11 september 2003 @ 15:50:09 #23
37692 Bonkie
pi_13096606
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:23 schreef RedheadBitch het volgende:
Hoi meiden, tijdje geleden dat ik gereageerd heb, lurk nog wel elke dag mee hoor!!! Vind het echt een geweldig toppic! Durf eigenlijk niet zo te posten, niet dat ik me hier niet thuis zou voelen, maar meer omdat ik al twee kids heb en Fivehorizons(hubby) en ik zijn momenteel (min of meer) aan het klussen voor een derde Vind mijn ventjes zooooo geweldig dat ik wel een heel elftal van zulke knullen wil. Maar goed ik ben dus heel bang om gevoelens te kwetsen en dit topic wordt natuurlijk vooral bezocht door meiden die niet zo makkelijk zwanger raken.
Net zoals Little-Angel heet ik je van harte welkom. Het maakt wat mij betreft ook niet uit of je nou geen of wel kinderen hebt. En of het nu makkelijk of moeilijk gaat. Het gaat er gewoon om dat we hier samen kunnen mutsen tijdens het wachten enzo.
Dus.......... kom maar op met je vragen en verhalen!!
pi_13100805
Ik heb vandaag een dag dat ik niet meer in geloof. Volgens mij hebben de (anti-epilepsie)medicijnen die mijn man gebruikt een slechte invloed. Niet dat dat in de bijsluiter staat, maar goed, vandaag hoorde hij bij de tandarts dat anti-epileptica ook voor verminderd speeksel zorgen, en dat wisten we ook niet.
O ja, ik ben drie jaar geleden zwanger geworden precies op het moment dat mijn man (ten onrechte) even geen medicijnen slikte. Dat had heel erg nare dingen tot gevolg, maar volgens mij nu ook dat ik toen zwanger ben geworden.

Mocht het volgende maand niet raak zijn, dan gaan we toch maar eens even naar de huisarts. Shit hoor!

pi_13101220
Nausicaa, het zou best kunnen... en ik snap heel goed dat je nu twijfelt. Inderdaad even bij de huisarts of bij de apotheek navragen.

Dames, mag er een slotje op dit topic en mag er een deel 5 komen?
Want in de oneven topics wordt er iemand zwanger...
Of gaan we dat bij dit topic lekker ontkrachten en gaan we ook zwanger worden in de even topics?
*duimt*

Kom op dames!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')