quote:Wel!
Op woensdag 10 september 2003 23:36 schreef just me het volgende:[..]
bier helpt niet tegen een kut-gevoel
quote:Als Schotland het redt tov IJSland, Engeland verliest in Turkije, en de Ieren niet onder de Russen en Zwitsers komen...
Op woensdag 10 september 2003 23:34 schreef DIGGER het volgende:[..]
Nederland heeft straks wellicht een kans van 4 op 9 dat het een Eiland loot (Wales, Engeland, Schotland of Ierland), zal me een mooie pot worden voor in de pub, hou je de 15e ff vrij en zorg je dat je dan weer een beetje tot inkeer bent gekomen?
Want je wil toch niet op 1 hoop gegooid worden met die loosers die in Praag vanavond in de 10e minuut alweer een 'het is stil aan de overkant erin gooiden toch?
Flink wat als-en nog. Alleen Wales beschouw ik als een zekerheidje in de play-offs.
Ze zongen toch "alles of niets", btw?
quote:
Gehinderd door een snelle rode kaart van Edgar Davids kwam het Nederlands elftal woensdagavond op bezoek bij Tsjechië opnieuw tot de ontdekking dat het niet meer tot de Europese top behoort.
quote:
Het huidige Oranje beschikt bij lange niet over de kwaliteiten om zich serieus te mengen in Europese en mondiale titelgevechten.
quote:Engeland speelde vanavond anders niet best, en ik vind de laatste wedstrijden van Engeland sowieso al niet sterk, er schort met name tactisch het e.e.a. aan als de tegenstander in balbezit is (te groot veld, te weinig collectief storen, niet strak genoeg dekken).
Op woensdag 10 september 2003 23:30 schreef Doc het volgende:Engeland gaat er niet aan...
Turkije staat 2e, heeft niks te verliezen, heeft maar 1 resultaat nodig en dat is winst, en gaat daar vanaf minuut 1 voor.
Engeland kan (en de voetbalwetten wijzen uit dat het daardoor ook altijd gebeurd) op 2 gedachten hinken: aanvallen en proberen de goals te maken, of op safe voor een gelijk spel gaan.
Als je eenmaal achterover leunt voor een 0-0 en je krijgt er 1 tegen, is omschakelen zo vreselijk lastig en ik vind Engeland tactisch genoeg nog niet volwassen en realistisch genoeg spelen om dat aan te kunnen, vandaar m'n verwachting.
Anyway, mooie voetbalavond geweest, Schotland heeft play-offs zelf in de hand, thuis winst volstaat tegen Litouwen, Wales is als zeker van de play-offs, Engeland staat bovenaan, Ierland moet in Zwitserland winnen voor plek 2 en Nederland is weer verwezen naar een barage duel
Trusten luitjes, tot morgen
quote:Iemand die quotes van die site afhaalt.
Op woensdag 10 september 2003 23:39 schreef Loek-B het volgende:
Quotes nu.nl :
.
Loek, ga terug naar je briljante Muziek splitsingstopic.
quote:Slaapkop. we zitten al een uur aan het alcohol-infuus.
Op woensdag 10 september 2003 23:56 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo!!! hier met die pints Guinness!!!!!!.
Sluit maar aan.
quote:nee ik wil het proeven.....
Op woensdag 10 september 2003 23:58 schreef popolon het volgende:[..]
Slaapkop. we zitten al een uur aan het alcohol-infuus.
Sluit maar aan.
quote:Won't work.
Op donderdag 11 september 2003 00:01 schreef HeatWave het volgende:[..]
nee ik wil het proeven.....
Glaasje terpentine doet wonderen
quote:Ik ben ff naar hiernaast
Op donderdag 11 september 2003 00:03 schreef popolon het volgende:[..]
Won't work.
Glaasje terpentine doet wonderen
quote:gek he?
Op donderdag 11 september 2003 00:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat zijn er trouwens weinig basketball liefhebbers op dit forum zeg...
quote:i play that game, weinig belangstelling.
en ik heb geen C+
quote:Nee hoor. Dat geloofde ik meteen al.
Op woensdag 10 september 2003 15:21 schreef Doc het volgende:Nu geloof je wel dat Nirvana daar heeft opgetreden. Maar eerst niet.
quote:Ik denk dat ik toen dacht dat Nirvana met de Wienersängenknaben had opgetreden.
En ik ben heel nieuwsgierig hoe ik "Ow is dat alles" dan wel moet interpreteren...
quote:Nee "Teach me" noem ik naar info vragen.
Noem je dat alleen maar informatie over een festival vragen?
Met dat "tang op een varken" geef ik alleen maar aan dat ik Nirvana niet verwacht bij een festival dat Ein Abend in Wien heet.
Lijkt me niet zo moeilijk om te misinterpreteren.
quote:Je zou er goed aan doen om NOOIT meer een conclusie te trekken Doc. Dat lukt je voor geen meter.
Daar bedoel je ook zeker mee: ik zou graag wat meer over De Nachtwcht in Amsterdam willen weten...
quote:Ow zou wel ubertriest zijn als je helemaal niemand gelijk geeft. Maar blijkbaar eet je nog liever je eigen voet op dan dat je mij gelijk geeft.
Op woensdag 10 september 2003 15:34 schreef Doc het volgende:kijk een Calv, ik geef heus wel eens mensen gelijk hoor
quote:Ik bedoelde niet de NBA maar Eurobasket 2003, September 5 - 14 in Zweden.
Op donderdag 11 september 2003 00:08 schreef popolon het volgende:[..]
i play that game, weinig belangstelling.
en ik heb geen C+
quote:En nou moet je ophouden met buitensporige gedram hier.
Op donderdag 11 september 2003 00:15 schreef calvobbes het volgende:
Hai! Nog 1 ding! En dan kan Doc echt de boom in
[..]Nee hoor. Dat geloofde ik meteen al.
Jij bent wel heel goed in verkeerde conclusies trekken!
Ik ben niet zo wantrouwend.
[..]Ik denk dat ik toen dacht dat Nirvana met de Wienersängenknaben had opgetreden.
[..]Nee "Teach me" noem ik naar info vragen.
Met dat "tang op een varken" geef ik alleen maar aan dat ik Nirvana niet verwacht bij een festival dat Ein Abend in Wien heet.
Lijkt me niet zo moeilijk om te misinterpreteren.
[..]Je zou er goed aan doen om NOOIT meer een conclusie te trekken Doc. Dat lukt je voor geen meter.
[..]Ow zou wel ubertriest zijn als je helemaal niemand gelijk geeft. Maar blijkbaar eet je nog liever je eigen voet op dan dat je mij gelijk geeft.
Zoek je dwangmatige 'discussies' maar ergens anders kleine tuinkabouter.
Slaap lekker
Zag ik Digger ?
Fristi graag!
Ik de slaap niet vatten. Dus nu maar even de tijd dode tot 0400u en dan zit ik in het vliegtuig richting de zon.
hup holland hup
quote:en waar gaat de reis naar toe?
Op donderdag 11 september 2003 01:06 schreef Speed1971 het volgende:
Biertje graag.Ik de slaap niet vatten. Dus nu maar even de tijd dode tot 0400u en dan zit ik in het vliegtuig richting de zon.
hup holland hup
quote:Ik vind het wel leuk, maar ik kan er niet echt naar kijken.
Om het te spelen daarentegen . Of highlightreels van de NBA kijken
.
quote:Portugal.
Op donderdag 11 september 2003 01:06 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en waar gaat de reis naar toe?
quote:voor de Tsjechen wel ja
Op donderdag 11 september 2003 01:08 schreef keeper het volgende:[..]
Portugal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |