Download ik net een mp3tje, de eerste 10 seconden prima geluid, dus ik zet em wat harder....plots KRRRRRRRAAAAAAAAAaaa pieeeeep!aaaaaaaaak! en de muziek speelt weer verder, dus ik schrik me helemaal de tyfus.
Zijn dit nu die kut grapjes van BREIN? MP3tjes verkloten met hoog gepiep en gekraak? JA? MOOI!
Fucking BREIN, BUMA, RIAA jullie hebben nu door het opblazen van 1 van mijn Satelite speakers jullie laatste kan verkloot dat ik OOIt NOg EEN FUCKING cd in de winkel koop!
Ik ga weer lekker verder met downloaden
kiss my ass!
quote:Piepjes en kraakjes zijn inderdaad vele malen mooier dan muziek...
Op woensdag 10 september 2003 20:39 schreef deantoine het volgende:
Fucking BREIN, BUMA, RIAA jullie hebben nu door het opblazen van 1 van mijn Satelite speakers jullie laatste kan verkloot dat ik OOIt NOg EEN FUCKING cd in de winkel koop!
quote:Je hebt nog een paar speakers te gaan begrijp ik?
quote:Logitech komt met een hele nieuwe serie boxen
OK OK nu trap ik waarschijnlijk een open deur in, but who cares;Download ik net een mp3tje, de eerste 10 seconden prima geluid, dus ik zet em wat harder....plots KRRRRRRRAAAAAAAAAaaa pieeeeep!aaaaaaaaak! en de muziek speelt weer verder, dus ik schrik me helemaal de tyfus.
Zijn dit nu die kut grapjes van BREIN? MP3tjes verkloten met hoog gepiep en gekraak? JA? MOOI!
Ik ga weer lekker verder met downloadenkiss my ass!
quote:genoeg.
Op woensdag 10 september 2003 20:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Je hebt nog een paar speakers te gaan begrijp ik?
quote:
Download ik net een mp3tje, de eerste 10 seconden prima geluid, dus ik zet em wat harder....plots KRRRRRRRAAAAAAAAAaaa pieeeeep!aaaaaaaaak!
quote:Gruis downloaden is idd dikke fun..
quote:Autechre is vet
Op woensdag 10 september 2003 20:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Autechre
quote:een heel profiel aanmaken voor jamai...ik dacht dat ik de grootste mongolen hier wel kende, maar jij staat direct in de top 3
Op woensdag 10 september 2003 20:47 schreef Jamai het volgende:
Jullie moeten gewoon betalen stelletje krenten, anders verdienen mensen als ik geen geld
quote:Jij verdient het dan ook zeker niet
Jullie moeten gewoon betalen stelletje krenten, anders verdienen mensen als ik geen geld
mp3
quote:Nee. De RIAA en Brein zijn effectief bezig om Kazaa te overspoelen met valse liedjes.
Op woensdag 10 september 2003 20:49 schreef danielluh het volgende:
volgens mij is dat toch gewoon dat de mp3 fout geript zijn??
quote:Jij verdient sowieso niks.
quote:een liedje van jamai zou ik nog niet eens willen downloaden ook al kreeg ik geld toe.
quote:SSSSSSSsssssssssst!
Op woensdag 10 september 2003 20:50 schreef Iesie het volgende:
Moet je maar geen Justin Timberlake oid downloaden
quote:www.piolet.com
Op woensdag 10 september 2003 20:48 schreef ChRoNiC het volgende:
Geen Kazaa gebruiken dan heh..Zijn veel betere alternatieven
quote:dan kennen ze beter JIM BAGGER gebruiken om dat te doen, zijn stem doen ook de speakers en je oren kapot maken
Op woensdag 10 september 2003 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Nee. De RIAA en Brein zijn effectief bezig om Kazaa te overspoelen met valse liedjes.
mzzz ik gebruik soulseek, das beter, komt het niet zo vaak voor
quote:En als het hem echt is?
Op woensdag 10 september 2003 20:49 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
een heel profiel aanmaken voor jamai...ik dacht dat ik de grootste mongolen hier wel kende, maar jij staat direct in de top 3
Oh nee, wacht even. We hebben het over Jamai, dus dan veranderd er niets.
.
quote:Ik sta nog wel in iemand zijn top 3
Op woensdag 10 september 2003 20:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
En als het hem echt is?
.
quote:ja, je spullen tegen diefstal beschermen is echt een rotstreek ja.
Op woensdag 10 september 2003 20:52 schreef Dr.DarkXL het volgende:
heej daar had ik dus ook last van om weer ff op de eerste post terug te komen, echt K*T streek
Schande!
quote:Die laatste is echt top, nu ff alles van Moloko aan het downloaden
Op woensdag 10 september 2003 20:51 schreef CreativeMind het volgende:[..]
www.piolet.com
www.shareaza.com
quote:nee, je eigen klanten aanklagen, dat is lekker.
Op woensdag 10 september 2003 20:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
ja, je spullen tegen diefstal beschermen is echt een rotstreek ja.
Schande!
quote:Het zijn geen klanten. Het zijn dieven die muziek stelen, want daar komt het wel op neer. Go RIAA! Vervuil dat hele Kazaa netwerk maar!
Op woensdag 10 september 2003 20:56 schreef oxi het volgende:[..]
nee, je eigen klanten aanklagen, dat is lekker.
Met FTP is de kans 0.bijna noppes dat ze je pakken....
Nu alleen nog de FTP sites vinden......
quote:Jezus, dat je serieus met die naam durft te posten zeg. Ik zou niet eens dood naast die gast gevonden willen worden
Op woensdag 10 september 2003 20:54 schreef Jamai het volgende:[..]
Ik sta nog wel in iemand zijn top 3
Het is maar waar je interesses liggen
quote:Het programma an sich is heel goed van opzet en uitwerking, met veel geavanceerde mogelijkheden. Helaas zijn de netwerken waar het op draait best brak. Das erg jammer. En dat edonkey netwerk is niet zo geschikt voor mp3tjes omdat het geen mp3-info ondersteunt.
Op woensdag 10 september 2003 20:55 schreef Iesie het volgende:[..]
Die laatste is echt top, nu ff alles van Moloko aan het downloaden
quote:Yeah right... FTP'tjes zijn ook lekker legaal he?
Op woensdag 10 september 2003 20:58 schreef honebecke het volgende:
FTP FTP FTP...
F**K KaZaa....
en alle andere p2p shit...Met FTP is de kans 0.bijna noppes dat ze je pakken....
quote:en hoe moet ik dan te weten komen wat ik wil kopen? van mtv zeker? of van vrienden die de gemiddelde computernerd niet heeft. of van radio shitfm? sorry, maar mijn muzieksmaak is een tikkie anders dan gemiddeld. en als ik wat geld overheb koop ik echt weleens wat cd's, want dat klinkt gewoon veel en veel beter.
Op woensdag 10 september 2003 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Het zijn geen klanten. Het zijn dieven die muziek stelen, want daar komt het wel op neer. Go RIAA! Vervuil dat hele Kazaa netwerk maar!
quote:nuff said, slotje.
Op woensdag 10 september 2003 21:03 schreef oxi het volgende:[..]
en hoe moet ik dan te weten komen wat ik wil kopen? van mtv zeker? of van vrienden die de gemiddelde computernerd niet heeft. of van radio shitfm? sorry, maar mijn muzieksmaak is een tikkie anders dan gemiddeld. en als ik wat geld overheb koop ik echt weleens wat cd's, want dat klinkt gewoon veel en veel beter.
mp3 is maar meuk. zeg maar een stripboek op krantenpapier, maar dan voor je oren.
maar dat schijnt niemand te begrijpen, dat een mp3 maar een replica is, en geen origineel.
ik mag toch ook een van gogh replica aan de muur hangen? en dan heb ik dus niet het origineel gejat.
dus niee, ik voel me geen dief door mp3'tjes te downloaden.
quote:juist
Op woensdag 10 september 2003 20:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
En als het hem echt is?
.
quote:ben o zo blij dat ik een limiter op mijn stereotoren heb geschakeld
Download ik net een mp3tje, de eerste 10 seconden prima geluid, dus ik zet em wat harder....plots KRRRRRRRAAAAAAAAAaaa pieeeeep!aaaaaaaaak! en de muziek speelt weer verder, dus ik schrik me helemaal de tyfus.
quote:Als je albums wilt beluisteren voor je ze koopt, kun je dat in de CD-winkel doen.
en hoe moet ik dan te weten komen wat ik wil kopen? van mtv zeker? of van vrienden die de gemiddelde computernerd niet heeft. of van radio shitfm?
quote:Een MP3 is een illegale replica waarvoor geen auteursrechten zijn betaald.
maar dat schijnt niemand te begrijpen, dat een mp3 maar een replica is, en geen origineel.
ik mag toch ook een van gogh replica aan de muur hangen? en dan heb ik dus niet het origineel gejat.
quote:En dat ben je dus wel. Een enkel MP3'tje mag misschien nog, maar een compleet album downloaden is dus gewoon pure diefstal, dan kun je net zo goed de CD uit de winkel jatten.
quote:nee, ze zien me aankomen in de cd winkel. zaterdagmiddag, 20 cd'tjes onder de arm 'mag ik ff luisteren' en dan een paar uur bezig zijn.
Op woensdag 10 september 2003 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Als je albums wilt beluisteren voor je ze koopt, kun je dat in de CD-winkel doen.
[..]Een MP3 is een illegale replica waarvoor geen auteursrechten zijn betaald.
[..]En dat ben je dus wel. Een enkel MP3'tje mag misschien nog, maar een compleet album downloaden is dus gewoon pure diefstal, dan kun je net zo goed de CD uit de winkel jatten.
quote:Daar heb ik typisch genoeg nooit problemen mee. Sterker nog de verkoper van mijn favoriete platenzaak legt altijd stapels platen apart voor mij
Op woensdag 10 september 2003 21:27 schreef oxi het volgende:[..]
nee, ze zien me aankomen in de cd winkel. zaterdagmiddag, 20 cd'tjes onder de arm 'mag ik ff luisteren' en dan een paar uur bezig zijn.
komop, dat is toch niet van deze tijd? ik kom binnen, trek het cd'tje uit de bak, betaal en ga verder met m'n boodschappen, wetend dat ik wat leuks heb en geen miskoop.
maar dat wil de muziekindustrie maar niet inzien.
Anders zijn er altijd nog websites met Real-audio streams, kun je op recensies afgaan of bijvoorbeeld in het Muziek forum van Fok kijken .
Eerlijk gezegd kom je niet oprecht over met jouw eisen en makkelijke verwijten aan de platenmaatschappijen. Wat verwacht je nou eigenlijk, dat je telepatisch weet wat goed is ??
Als je goede afwijkende muziek wilt dan zul je daar moeite voor moeten doen, maar dat mag voor een muziekliefhebber toch geen probleem zijn
Overigens kun je ook gewoon CD's/platen bestellen via internet, dan hoef je niets eens op pad en het scheelt ook aanzienlijk vergeleken met platenzaken. Dergelijke platenzaken gebruik ik vooral voor de makkelijke inkoppers en "hitjes".
quote:Haal die domme grijns van je gezicht af
quote:Zo'n Van Gogh replica is danwel met toestemming van de "auteursrechten" houder gemaakt, of deze rechten zijn verlopen ( verlopen na 80jaar na de dood van de "auteur").
Op woensdag 10 september 2003 21:03 schreef oxi het volgende:[..]
Die vergelijking gaat niet op, maat.
quote:En maar zeuren over de p2p software, terwijl ze nu zelf een dikke kazaa server hebben neergezet waarvan iedereen die halfgare mp3's kan downen.
Op woensdag 10 september 2003 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Nee. De RIAA en Brein zijn effectief bezig om Kazaa te overspoelen met valse liedjes.
http://www.techtv.com/news/culture/jump/0,24196,3506996,00.html
quote:crap
Op donderdag 11 september 2003 11:48 schreef ThaFreak het volgende:
wie staat er allemaal op de hitlist!http://www.techtv.com/news/culture/jump/0,24196,3506996,00.html
hij staat al op 35000
quote:geloof me dat als mensen niet konden downloaden je nog steeds niks meer verdiende.
bovendien zijn cd's veel te duur
quote:Wat gebruik jij dan?
Op woensdag 10 september 2003 20:42 schreef SvenM het volgende:
Wie gebruikt er nou kazaa :-/
Muziek industrie in actie tegen internet provider
De Stichting BREIN onderneemt stappen tegen Essent-dochter @home. Dat zei directeur T. Kuik zondag in het mediaprogramma Antenne 2. De organisatie tegen muziek- en filmpiraterij is woedend op de internetprovider omdat deze in haar jongste reclamecampagne personages opvoert die elkaar aanmoedigen zo snel mogelijk illegaal muziek en films te kopiëren.
Voor sneller downloaden van een splinternieuwe film en dat nieuwe album van The Stones moet men volgens de reclame-uiting bij @home zijn.
Kuik: Ik kon het niet geloven toen ik het hoorde. Dit gaat te ver: dit is gewoon het aanmoedigen van illegaal aanbod. Iedereen begrijpt dat je tot diefstal aanzet als je heling toelaat.
@home wilde tegenover de AVRO niet reageren en weigerde ook BREIN uitleg te verschaffen. Voor Kuik reden om allereerst de Reclame Code Commissie om een oordeel te vragen. De gewraakte reclamespots zijn te beluisteren via www.antenne2.nl ( bron: www.radio.nl )
BREIN
- je download commerciele meuk zoals justin timberlake
- je gebruikt kazaa
- je zet bij de eerste keer luisteren je versterker erg hard
en dan nog schrikken dat je gepiep hoort?
quote:Die reclame is ook wel erg dubieus hoor...
Op maandag 9 februari 2004 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
BREIN laat weer eens van zich horen:Muziek industrie in actie tegen internet provider
De Stichting BREIN onderneemt stappen tegen Essent-dochter @home. Dat zei directeur T. Kuik zondag in het mediaprogramma Antenne 2. De organisatie tegen muziek- en filmpiraterij is woedend op de internetprovider omdat deze in haar jongste reclamecampagne personages opvoert die elkaar aanmoedigen zo snel mogelijk illegaal muziek en films te kopiëren.
Voor sneller downloaden van een �splinternieuwe film� en �dat nieuwe album van The Stones� moet men volgens de reclame-uiting bij @home zijn.
Kuik: �Ik kon het niet geloven toen ik het hoorde. Dit gaat te ver: dit is gewoon het aanmoedigen van illegaal aanbod. Iedereen begrijpt dat je tot diefstal aanzet als je heling toelaat.�@home wilde tegenover de AVRO niet reageren en weigerde ook BREIN uitleg te verschaffen. Voor Kuik reden om allereerst de Reclame Code Commissie om een oordeel te vragen. De gewraakte reclamespots
zijn te beluisteren via www.antenne2.nl ( bron: www.radio.nl )
BREIN
quote:dat zelfs de baas van brein het verschil niet weet tussen kopieeren en stelen zegt al genoeg over die organisatie
Op maandag 9 februari 2004 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
BREIN laat weer eens van zich horen:Muziek industrie in actie tegen internet provider
Voor sneller downloaden van een splinternieuwe film en dat nieuwe album van The Stones moet men volgens de reclame-uiting bij @home zijn.
Kuik: Ik kon het niet geloven toen ik het hoorde. Dit gaat te ver: dit is gewoon het aanmoedigen van illegaal aanbod. Iedereen begrijpt dat je tot diefstal aanzet als je heling toelaat.@home wilde tegenover de AVRO niet reageren en weigerde ook BREIN uitleg te verschaffen. Voor Kuik reden om allereerst de Reclame Code Commissie om een oordeel te vragen. De gewraakte reclamespots
zijn te beluisteren via www.antenne2.nl ( bron: www.radio.nl )
BREIN
dat is net als een chirurg die het verschil tussen hart en hersens niet weet
quote:*verandert
En als het hem echt is?
.
Mr. Taalpurist
quote:Whoa, JIJ bent dom, zeg... En er nog trots op ook. Veelbelovend voor de toekomst
Op woensdag 10 september 2003 20:39 schreef deantoine het volgende:Fucking BREIN, BUMA, RIAA jullie hebben nu door het opblazen van 1 van mijn Satelite speakers jullie laatste kan verkloot dat ik OOIt NOg EEN FUCKING cd in de winkel koop!
V.
quote:1 Woord:
OK OK nu trap ik waarschijnlijk een open deur in, but who cares;Download ik net een mp3tje, de eerste 10 seconden prima geluid, dus ik zet em wat harder....plots KRRRRRRRAAAAAAAAAaaa pieeeeep!aaaaaaaaak! en de muziek speelt weer verder, dus ik schrik me helemaal de tyfus.
ALBUMWRAP
quote:1337
Op woensdag 10 september 2003 20:58 schreef honebecke het volgende:
FTP FTP FTP...
F**K KaZaa....
en alle andere p2p shit...Met FTP is de kans 0.bijna noppes dat ze je pakken....
mag ik je aanraken?
quote:alleen al aan hem denken is een belediging voor onze 1337 W@r3z g0d
Op maandag 9 februari 2004 20:01 schreef NoBody122 het volgende:[..]
1337
mag ik je aanraken?
Waarschijnlijk is er snel een nieuw domein....een .da.ru...kennen ze tog niks tegen doen....
quote:NEEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |