abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 september 2003 @ 00:10:51 #26
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13304131
Radicaal.

Moest deze nou dicht?

Natuurlijk, weinig zinvols, maar de entertainment straalt er van af.

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13304219
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 00:10 schreef tvlxd het volgende:
Radicaal.

Moest deze nou dicht?

Natuurlijk, weinig zinvols, maar de entertainment straalt er van af.

Het is hier geen onzinforum...

Discriminatie mag. en Nederland naar de klote! vind ik ook niet echt hoogdravend, maar goed daar proberen in ieder geval een aantal users er nog wat van te maken.

pi_13304404
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 00:00 schreef Kozzmic het volgende:
Sorry, niet nu en niet hier. Wile is nog in staat om zelf te reageren achter de schermen en ik wil die discussie niet bij voorbaat onmogelijk maken.

Trouwens, de MED is duidelijk volgens mij, en in het eerste FB-topic hierover (dat inmiddels volgepost is) worden ook een paar vragen beantwoord. Daar zul je het op dit moment mee moeten doen.

Logisch.

Maar inmiddels is de discussie voorbij. Wile is terug als user. Dus ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat in POL, wat er in grote lijnen met Wile aan de hand was en waar de FA's dan zo boos over zijn en waar jij Kozzmic zo boos over bent. Lijkt me zinvol daar iets over te vertellen voor het verdere verloop in POL.

pi_13305475
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 00:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Logisch.

Maar inmiddels is de discussie voorbij. Wile is terug als user. Dus ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat in POL, wat er in grote lijnen met Wile aan de hand was en waar de FA's dan zo boos over zijn en waar jij Kozzmic zo boos over bent. Lijkt me zinvol daar iets over te vertellen voor het verdere verloop in POL.

Boos is niet het goede woord.

Maar zie Wile_E_Coyote op non-actief gezet en zie de volgende reactie van Cynix in Waarom is Wile_E_Coyote weer zwart?:

quote:
Op donderdag 18 september 2003 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
Het gaat hier in principe niet eens zo zeer om een voorbeeldfunctie naar de users toe. Het is een optelsom van als crewlid en/of als user gedane uitlatingen, communicatie met medecrewleden en modereeracties in andermans fora.
Het gaat niet om een incident, het gaat om structureel gedrag. Het gaat daarbij ook om niet om kunnen gaan met kritiek die achter de schermen door mede-mods wordt geuit en door users in verschillende FB-topics. Wile is door de FA's regelmatig aangesproken op zijn wijze van reageren naar users, met name in fora waar hij niet de officiele moderator is (maar dit speelt ook wel in POL), en 2 conflicten in de afgelopen week met moderators van andere fora hebben er gisteren toe geleid dat de situatie escaleerde.

Daar is overigens vandaag nog wel met Wile over gediscussieerd, maar FA's en ik en een aantal andere crewleden hebben niet de indruk dat daar verandering in komt. Gisteren was de druppel, maar problemen speelden al langere tijd. Dan komt er een moment dat het ophoudt en dat er van één kant een knoop moet worden doorgehakt. En dat is natuurlijk triest en slikken voor de betrokken mod, maar als de indruk bestaat dat het zo niet langer gaat dan houdt het op.

Dat is eigenlijk alles wat ik erover kwijt wil, ik heb geen zin om hier een discussie over te houden. Het is niet mijn bedoeling om Wile een trap na te geven, de precieze redenen zijn hem verder bekend en ook mijn mening erover.

En aan de andere kant heb ik waardering voor het enthousiasme en betrokkenheid waarmee Wile heeft gemod het afgelopen half jaar en zich heeft ingezet voor POL en Fok!. Ik hoop dat hij de kans krijgt van zijn mede-users om zich weer als user te mengen in discussies.

Hoe het nu verder moet in POL? Daar heb ik nog niet echt over nagedacht, en daar heb ik dit weekend ook niet echt de tijd voor. Dat komt in de loop van de komende week wel, heeft nog even geen haast.

zaterdag 20 september 2003 @ 01:20:45 #30
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13305522
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 00:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Logisch.

Mogelijk was dit [moslim] Een vers uit de Koran een aanleiding. Ik vind dat van een modje in ieder geval een goed voorbeeld gevraagd kan worden maar ieder mens kan zich op het plaveisel der goede bedoelingen wel eens vergissen.

Edit van mijzelf: Ik zie net dat Kozzmic al helder genoeg is en deze duit in het zakje is daarmee geheel overbodig geworden.

Natuurlijk hoort Wile_E er gewoon bij als user. Wile_E, bedankt voor je inzet als mod. Blijf gewoon meedoen.

[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 20-09-2003 01:25]

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_13305588
Okay - bedankt voor je uitleg Kozzmic. Hoeft verder ook geen discussie over. Het is duidelijk zo!

Nu mag ik Wile dan wel officieel bedanken, denk ik. Ik heb het ook regelmatig met hem aan de stok gehad maar dat vind ik op zich niet zo erg en zegt over het algemeen ook veel over de user (mij dus) zelf. Wile bedankt, je was een lastpak maar daar houd ik wel van. Je hebt er toch maar veel tijd in gestoken!

Ik hoop wel dat de FA en de andere mods ook kritisch naar zichzelf blijven kijken want ik kan me niet aan de indruk dat sommige mods more equal zijn dan andere, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

pi_13305723
Uhm, hij is enkel op non-aktief gesteld hoor.Misschien dat ie binnenkort wel weer blauw is.
pi_13305735
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 01:31 schreef schatje het volgende:
Uhm, hij is enkel op non-aktief gesteld hoor.Misschien dat ie binnenkort wel weer blauw is.
Nee Schatje, dat was gisteren. Hij is nu definitief zwart. Zie MED.
pi_13305767
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 01:31 schreef schatje het volgende:
Zie MED.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_13305809
Wile is definitief weg als mod. Zie de update-post in Wile_E_Coyote op non-actief gezet.

Ik heb er verder geen probleem mee als er naar aanleiding daarvan een topic wordt geopend in POL, dit FB-topic is denk ik niet helemaal de juiste plek voor bedankjes e.d.

zaterdag 20 september 2003 @ 08:22:20 #36
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13307872
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 01:36 schreef Kozzmic het volgende:
Wile is definitief weg als mod. Zie de update-post in Wile_E_Coyote op non-actief gezet.

Ik heb er verder geen probleem mee als er naar aanleiding daarvan een topic wordt geopend in POL, dit FB-topic is denk ik niet helemaal de juiste plek voor bedankjes e.d.

En mijn laatste post op dit forum als mezelf (ik ga verder onder mijn kloon):

Ik heb geen behoefte aan een hypocriet bedankjes-topic. Fok! komt me op dit moment zwaar mijn neus uit. Ik heb het laatste half jaar getracht een forum waar 60.000 users en meer elkaar proberen af te maken in de hand te houden. Modereer-acties in andere fora heb ik beperkt tot duidelijke baggertopics en dan niet eens zozeer vanwege bemoeizucht, maar puur vanwege de o zo schijnheilig volgehouden 'we moeten het forum leesbaar houden' instelling die in de crew heerst.

Het feit, dat je op discussies achter de schermen geen ja en amen zegt en het feit dat je je eigen manier van werken erop na houdt (die bovendien nog moet uitkristalliseren) en het feit, dat ik niet op een forum ben om door andere users voor alles en nog wat uitgemaakt te worden als ik een opmerking maak terwijl ik een kleurtje heb, maakt je geen slechte mod. Dat de crew daar niet mee om kan gaan, tja, dat is het probleem van de crew.

Overigens is ook de manier waarop dit hele gedoe afgehandeld is een poppenkast van het zuiverste water. Je krijgt als mod een mogelijkheid te reageren in de crewfora. Ja. Nou, dat heeft net zoveel nut als proberen water de kraan in te laten stromen. Totaal niet, dus.

Ik heb het modden met plezier gedaan. De samenwerking met Kozzmic is, vanuit mijn oogpunt, altijd goed geweest. jammer dat de laatste dagen eigenlijk het plezier van het hele voorafgaande half jaar vergald hebben. Ik mag hopen, dat de nieuwe POL-mod een wat volgzamer typje is dan ik, anders hebben jullie over 3 maanden dit zelfde probleem.

Vaarwel allemaal

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  zaterdag 20 september 2003 @ 08:34:19 #37
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13307923
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 08:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

En mijn laatste post op dit forum als mezelf (ik ga verder onder mijn kloon):

Ik heb geen behoefte aan een hypocriet bedankjes-topic. Fok! komt me op dit moment zwaar mijn neus uit. Ik heb het laatste half jaar getracht een forum waar 60.000 users en meer elkaar proberen af te maken in de hand te houden. Modereer-acties in andere fora heb ik beperkt tot duidelijke baggertopics en dan niet eens zozeer vanwege bemoeizucht, maar puur vanwege de o zo schijnheilig volgehouden 'we moeten het forum leesbaar houden' instelling die in de crew heerst.

Het feit, dat je op discussies achter de schermen geen ja en amen zegt en het feit dat je je eigen manier van werken erop na houdt (die bovendien nog moet uitkristalliseren) en het feit, dat ik niet op een forum ben om door andere users voor alles en nog wat uitgemaakt te worden als ik een opmerking maak terwijl ik een kleurtje heb, maakt je geen slechte mod. Dat de crew daar niet mee om kan gaan, tja, dat is het probleem van de crew.

Overigens is ook de manier waarop dit hele gedoe afgehandeld is een poppenkast van het zuiverste water. Je krijgt als mod een mogelijkheid te reageren in de crewfora. Ja. Nou, dat heeft net zoveel nut als proberen water de kraan in te laten stromen. Totaal niet, dus.

Ik heb het modden met plezier gedaan. De samenwerking met Kozzmic is, vanuit mijn oogpunt, altijd goed geweest. jammer dat de laatste dagen eigenlijk het plezier van het hele voorafgaande half jaar vergald hebben. Ik mag hopen, dat de nieuwe POL-mod een wat volgzamer typje is dan ik, anders hebben jullie over 3 maanden dit zelfde probleem.

Vaarwel allemaal

weet je wat hypocriet is? Zeggen dat Fok! je zwaar de neus uit komt en dat het hier allemaal voor je vergald is terwijl je in je gelijk al aangeeft verder te gaan onder een kloon.

tief dan helemaal op als het je niet aanstaat hier.

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 20-09-2003 17:04]

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 20 september 2003 @ 09:43:21 #38
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13308208
Precies rot dan een eind heen, en als er een persoon was die altijd op de man speelde was jij dat wel hypocriet.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13309324
De FA kan niet eens het respect opbrengen het topic over Wile met rust te laten. Kan je ze vragen daar buiten te blijven.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 september 2003 @ 11:12:41 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13309334
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 11:11 schreef SCH het volgende:
De FA kan niet eens het respect opbrengen het topic over Wile met rust te laten. Kan je ze vragen daar buiten te blijven.
Stel je niet zo aan, kind.
pi_13309430
En nu sjun als nieuwe mod? .
pi_13309554
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 11:18 schreef DennisMoore het volgende:
En nu sjun als nieuwe mod? .
Waarom jij niet DennisMoore, of zullen we het als duobaan doen
pi_13310937
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 08:22 blaatte Wile_E_Coyote hopelijk zijn laatste blaat:
Tot nooit meer.

Crew: betere keuzes gewenst. sjun sjun sjun

pi_13311213
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 11:26 schreef SCH het volgende:

Waarom jij niet DennisMoore

Ik ben m.i. alleen geschikt voor de positie van GM. .
quote:
of zullen we het als duobaan doen
Over my dead body en dergelijke. .

[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 20-09-2003 13:05]

pi_13311244
quote:
[b]Op zaterdag 20 september 2003 13:03 schreef DennisMoore
Ik ben daar m.i. niet geschikt voor.
Klopt!
quote:
Over my dead body en dergelijke. .
Zover zou ik niet willen gaan
  zaterdag 20 september 2003 @ 17:04:33 #46
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13315939
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 11:11 schreef SCH het volgende:
is het je lover ofzo?
[..]
pi_13318357
De reacties in het Wile bedankt topic en hierboven zijn van een diep triest nivo over het geheel, al ben je het nog zo met hem oneens (Wile dus) breng dan iig een beetje respect op voor zijn inzet en de tijd die hij heeft besteed aan dit forum.

Maar dat lijkt in de moderne schofterigheid voor velen niet meer mogelijk, uitermate betreurenswaardig.

pi_13318473
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 19:05 schreef Tijger_m het volgende:
De reacties in het Wile bedankt topic en hierboven zijn van een diep triest nivo over het geheel, al ben je het nog zo met hem oneens (Wile dus) breng dan iig een beetje respect op voor zijn inzet en de tijd die hij heeft besteed aan dit forum.

Maar dat lijkt in de moderne schofterigheid voor velen niet meer mogelijk, uitermate betreurenswaardig.

Voor een of andere eikel die niet veel meer deed dan asociaal modereren en users te pas en te onpas afzeiken breng ík dus geen respect op.

Wile, als je dit leest, blij dat je weg bent, klotehufter!

[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
  zaterdag 20 september 2003 @ 19:17:52 #49
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13318709
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 19:10 schreef Cronus het volgende:

Wile, als je dit leest, blij dat je weg bent, klotehufter!

Precies.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zaterdag 20 september 2003 @ 19:21:05 #50
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13318790
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 19:05 schreef Tijger_m het volgende:

jah, kennelijk heeft hij zich er anar gedragen. Stel ik ga morgen weg dan verwacht ik ook geen huiltopics, eerder juichtopics...
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')