quote:Dat zeggen ze wel.
Op woensdag 10 september 2003 17:50 schreef Alcatraz het volgende:[..]
Ze betalen toch netjes belasting? Zelfs de SP zegt niet dat je al je geld met de rest hoeft te delen.
SP wil een maximum aan inkomen instellen.
quote:Nou, dan hoef je je helemaal geen zorgen meer te maken om al die hoge salarissen van die 'linkse rakkers'!
Op woensdag 10 september 2003 17:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Dat zeggen ze wel.
SP wil een maximum aan inkomen instellen.
quote:Och, ze doen het zelf uiteraard niet, nu.
Op woensdag 10 september 2003 17:54 schreef Alcatraz het volgende:[..]
Nou, dan hoef je je helemaal geen zorgen meer te maken om al die hoge salarissen van die 'linkse rakkers'!
quote:Kom maar op met die poen, me = 1,86m/62kg
We worden steeds dikker, beloning op slankzijn
En dan wel slanke modellen verbieden, want zij zouden het doodhongeren van de jeugd bevorderen?
quote:Gelukkig wel
Op woensdag 10 september 2003 17:55 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Er is trouwens meer links dan de SP hoor.
quote:En gelukkig is er meer rechts dan deze flutsite.
Op woensdag 10 september 2003 17:55 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Er is trouwens meer links dan de SP hoor.
quote:Ach ja, je hebt aan de ene domme kant linksekerk.nl, aan de andere domme kant sp.nl.
Op woensdag 10 september 2003 17:58 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, wat leuk, weer een vertegenwoordiger van Dom Rechts online.
quote:Bij de SP kan men tenminste nog wel het woord racist spellen
Op woensdag 10 september 2003 17:59 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Ach ja, je hebt aan de ene domme kant linksekerk.nl, aan de andere domme kant sp.nl.
quote:Yeah, baby!
Ik zal meteen maar in huis vallen. Ik heb een verschrikkelijk pokke hekel aan krakers en ander links tuig, met de instelling van niks moet, alles mag en weg met het gezag.
Mijn aandacht is na één zin al getrokken.
quote:Ik vind het wel een goede zin anders. Ik heb ook een schurfthekel aan krakers en andere ongeschoren okseldames.
Op woensdag 10 september 2003 18:07 schreef tvlxd het volgende:[..]
Yeah, baby!
Mijn aandacht is na één zin al getrokken.
quote:LOL
Op woensdag 10 september 2003 17:49 schreef Alcatraz het volgende:
En dan de oplossingen, geniaal:
pfew dat was weer eff lachen zeg
En ook nog geschreven door iemand met het intelect van een 12 jarige zo te lezen. Wat een onnozelheid.
Verbod op "slanke modellen"
Verbod op slanke modellen in de reclamewereld. Meer dan de helft van de 18 jarige meisje vind zichzelf te dik
We worden steeds dikker, beloning op slankzijn
Wat wil hij nou
Kul, dus.
quote:Ja bij Spa.
Op woensdag 10 september 2003 18:32 schreef Arma_Angelus het volgende:
Bron : ergers op het internetwauw.
Maargoed, vermakelijk is het wel, eigenlijk
quote:
Dat is ja lekker sjoosjaal maar zal na een langere periode gedoemd zijn te mislukken.
quote:afgezien van de spelvaute klopt het natuurlijk wel. We hebben maandenlang moeten aanhoren hoe extreem en gevaarlijk Pim wel niet was
Wekelijks zie je wel ergens van die anti-globalisten en ander krakertuig met bivakmutsen op gewelddadige acties plegen tegen alles waar ze tegen zijn. Rechts Nederland mag geen geweld gebruiken dan duwt de media gelijk in de extreem rechtse hoek. Zodra Rechts Nederland (CDA,VVD,LPF) maar iets zegt wat links niet aanstaat, ook al is het de waarheid, roept Links ---->RASIST !!! NAZI !!! ASOCIALE !!!
quote:Ik denk dat hij het meer heeft over mensen die als ze geen gelijk kunnen krijgen de aandacht proberen af te leiden
Op woensdag 10 september 2003 17:36 schreef StefanP het volgende:[..]
Hmm volgens jouw profiel ben je pas sinds 1981 aanwezig, eens kijken of je er nog zo over denkt als je student-af bent en zelf werkt. Misschien dat je ooit eens gelezen hebt hoeveel uitkeringen er in Nederland verstrekt worden, en kun je een verband leggen met de hoogte en verkrijgbaarheid daarvan, en ook met de hoge belastingdruk.
Volgens mij heeft de auteur van die site het over jou als ie het volgende schrijft: "Als ze 30 zijn zijn 99% hun idealen al lang weer vergeten"
Maar belerend doen mag altijd hoor. Jezelf belachelijk maken ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |