quote:Je kunt op de FP reageren op een poll geloof ik, ik zou het daar even proberen.
Op woensdag 17 september 2003 18:11 schreef WaStEd het volgende:
Frontpage Poll EuroWaar moet ie dan Robh ?
Ik dacht dat de frontpage nieuws was ?
quote:Edit
Op woensdag 17 september 2003 18:12 schreef robh het volgende:[..]
Je kunt op de FP reageren op een poll geloof ik, ik zou het daar even proberen.
Ik snap m.
Thanks
quote:de regels zijn duidelijk, ik wens graag een bronvermelding met een link of een slotje op dat topic
Maak gebruik van externe bronnen, die objectief en onafhankelijk zijn. Citeer uit je bron de relevante passage en, heel belangrijk: geef een link naar het hele artikel.
quote:We wachten nog wel even. Mocht er idd niets gebeuren dan gaat het alsnog op slot.
Op donderdag 18 september 2003 12:34 schreef sp3c het volgende:de regels zijn duidelijk, ik wens graag een bronvermelding met een link of een slotje op dat topic
misschien handig om dat huisregels topic daarop aan te passen
- bronvermelding hoeft niet per sé zolang je er zelf maar van overtuigd bent
En daar ben ik 't wel mee eens.
ik zie geen metertje ofzo
quote:Posten met toegevoegde waarde.
Op donderdag 18 september 2003 12:47 schreef sp3c het volgende:ah maar hoe bouw je krediet op?
quote:Je zal het best een beetje kunnen inschatten, gevoelsmatig.
ik zie geen metertje ofzo
lijkt me ook niet echt eerlijk want je kunt het niet verifieren
quote:Wat is er nou zo moeilijk aan te snappen dat we de bron niet vrij kunnen geven? En ja, in dit soort gevallen is het aan de moderators om te bepalen of iets wel of niet geloofwaardig genoeg is. Daar zitten we hier voor.
Op donderdag 18 september 2003 12:45 schreef sp3c het volgende:
dus voor Mods gelden andere regels dan voor de rest van ons?misschien handig om dat huisregels topic daarop aan te passen
- bronvermelding hoeft niet per sé zolang je er zelf maar van overtuigd bent
maar gooi dat topic dan http://forum.fok.nl/listtopics.php/28 daar ofzo
serieuze discussie kun je er moeilijk van maken
quote:Alis ik iets plaats zonder bron, accepteer je dat dan ook?
Op donderdag 18 september 2003 13:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan te snappen dat we de bron niet vrij kunnen geven? En ja, in dit soort gevallen is het aan de moderators om te bepalen of iets wel of niet geloofwaardig genoeg is. Daar zitten we hier voor.
quote:Is het werkelijk zo heel er moeilijk om te lezen wat er geschreven wordt?
Op donderdag 18 september 2003 13:39 schreef Coone het volgende:Alis ik iets plaats zonder bron, accepteer je dat dan ook?
Dit is geen delicaat onderwerp, dus kom op met die bron. Daar zit je hire voor. Jij geilt echt wel op je positie geloof ik he, in iedere post benadruk je bijkans hoe belangrijk je jezelf vindt
Die bron krijg je niet. En daar is een reden voor. Bedenk zelf maar wat het kan zijn.
quote:Waarom houd je je niet net als iedereen aan de regels. Zie de faq. Zelfs de minister-president staat niet boven de wet, dus jij ook niet.
Op donderdag 18 september 2003 13:40 schreef robh het volgende:
Die bron krijg je niet. En daar is een reden voor. Bedenk zelf maar wat het kan zijn.
Volstrekte kulredenering dus. Waarom zou jij zonder bron mogen posten en een andere user niet? Als je de bron niet kan prijsgeven, heb je dus geen nieuws.
quote:Ow.
Op donderdag 18 september 2003 13:42 schreef Coone het volgende:Waarom houd je je niet net als iedereen aan de regels. Zie de faq. Zelfs de minister-president staat niet boven de wet, dus jij ook niet.
Volstrekte kulredenering dus. Waarom zou jij zonder bron mogen posten en een andere user niet? Als je de bron niet kan prijsgeven, heb je dus geen nieuws.
En nu?
er staat ook niet echt een discussiepunt in
quote:Bron geven of sluiten er op zoals je denk ik ook bij andere users zou doen. Toch?
Op donderdag 18 september 2003 13:45 schreef robh het volgende:[..]
Ow.
En nu?
Of beter uitleggen waarom je bron zo geheim is, daar kan ik me namelijk weinig bij voorstellen. Dat kan je toch in algemene termen aanduiden?
quote:kan er niet wat aan die gozer gedaan worden?
Geplaatst door JarJar_Swings op donderdag 18 september 2003 16:13
Ik behandel vrouwen die een hoofddoek dragen net als mensen die een swastika dragen, met pure minachting. Dat ze hem op straat en thuis dragen moeten ze zelf weten, er zijn ook vrouwen die zo'n doek dragen vanwege het weer of omdat ze slachtoffer zijn van een foute smaak, maar op school en op het werk wens ik niet met iemands zieke fascistische ideologie geconfronteerd te worden.
Vrouwen met een laken om zich heen gedrapeerd, die beschouw ik niet eens als volwaardig. Als je zo'n domme hufter bent dat je door baardmannen uit een achterlijke zandbak laat voorschrijven wat je moet dragen dan verdien je het gewoon om achter zo'n doek weg te kwijnen. Vraag ik me wel af wat je dan hier eigenlijk komt doen, rot dan lekker op naar die zandbak als die regels je daar zo bevallen.Oh wacht, het zijn kolonisatiefabrieken die zoveel mogelijk aanhangers voor allah moeten baren. En de poen hier, daar zijn ze ook niet vies van.
quote:Dat is te triest om uberhaupt op te reageren
Op donderdag 18 september 2003 16:20 schreef sp3c het volgende:kan er niet wat aan die gozer gedaan worden?
quote:Graag ja - hij is toch diegene die fascisme en islam als synoniemen gebruikt?
Op donderdag 18 september 2003 16:20 schreef sp3c het volgende:[..]
kan er niet wat aan die gozer gedaan worden?
quote:mja verwijderen schijnt nogal makkelijk (en snel) te gaan vandaag
Op donderdag 18 september 2003 16:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat is te triest om uberhaupt op te reageren
quote:
Op donderdag 18 september 2003 16:20 schreef sp3c het volgende:[..]
kan er niet wat aan die gozer gedaan worden?
quote:Deze is ook weer goed bezig
Op donderdag 18 september 2003 15:45 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Hahahahaaha, hoe gek je ook bent, wat voor soort everzwijnhersenen je ook hebt, hoeveel laxeermiddel je ook hebt gegeten: aan dat vers kan niemand maar dan ook niemand die conlusie maken en die interpratie aangeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |