Als je in venetie in komt rijden kom je vlak na de brug bij een grote garage uit. Daar kun je parkeren. Volgens mij kun je met je auto ook niet verder de stad in. Wat kleding in je kofferbak kan geen kwaad (zolang ze je tas maar niet kunnen zien). Je kunt het een beetje vergelijken met parkeren in Amsterdam.... 9 van de 10 keer gaat het goed, maar 1 junk is genoeg voor een stukkend auto-raamquote:Op maandag 4 juni 2007 15:57 schreef happyme28 het volgende:
Wij gaan volgende week met de auto. We slapen in Albergo San Marco bij het San Marco plein. We gaan met de auto, maar wat is nu het verstandigste om je auto te parkeren??
En hoe veilig zijn de parkeergarages? Kunnen we bijvoorbeeld een tas met kleding in een afgesloten kofferbak laten liggen? We zijn slecht 2 dagen in Venetie en reizen dan door naar Toscone.
Hopenlijk wat tips qua parkeren
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef ukga het volgende:
ik weet nog die parkeergarage aan de rand van Venetie: 24 euro
of je nou 3 minuten in de garage stond, of max. 24 uur, het koste gewoon 24 euro
en stond ie ook nog eens vol met louche 2dehands illegale 'gidsen'
verder wel een hele mooie stad!
Zo vond ik Florence behoorlijk goor, lawaaierig en druk. Tuurlijk, mooie kunst en gebouwen, maar als je die periode uit de geschiedenis al niet zo mooi vind... tjahquote:Op maandag 4 juni 2007 17:43 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik vond het net Fata Morgana. Het doet een beetje pretpar achtig aan. Na een dag heb je het ook wel gezien. Het is vrij klein (het touristische gedeelte heb ik het dan over), wat ik een hoogtepunt vond is het laatste gedeelte, als je het open water inkijkt, prachtig. Maar het haalt het niet bij Florence, dat heeft niet zo'n zoet gevooisde sfeer.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef Roellio het volgende:
Ik ga er maandag heen. Ik denk dat ik ga maffen op camping Fusina.
Bestel dan gewoon een aantal koetjes (meestal moet je ze 't wel even uitleggen) Voor 1,50 per stuk ben je dan redelijk snel kachelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef Roellio het volgende:
Ik ga op budget rondreizen, dus ik ga me niet elke avond volgieten en zal er 1, hooguit 2 nachten slapen. Maar er zal ongetwijfeld een biertje gedronken worden!
Gaaf gaaf gaaf: Venetie is een droom van een stad!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef Ringo het volgende:
Kick, ben net een week terug uit Venetië en de stad is me niet tegengevallen. Mooi mooi mooi. Kwam er voor de Biënnale. Aantal toeristen was minder dan verwacht, de meeste mensen volgen elkaar en de gebaande paden, het is niet moeilijk om de meute kwijt te raken. Prachtig weer gehad, geen natte voeten. En het kan de crisis zijn geweest maar de prijzen voor eten en drinken vond ik zeker niet schrikbarend hoog. Aangename stad. Zou er overigens niet in juli/augustus naartoe gaan. Maar over twee jaar met de volgende biënnale ben ik er graag weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |