quote:OMG hoe denk jij te kunnen zeggen wat die " oh is dat alles inhoud"!??!
Op woensdag 10 september 2003 14:52 schreef Doc het volgende:[..]
Bij deze dan...
[..]
Eerst een grote waffel dat je niet gelooft dat Nirvana op EinAbend in Wien speelt, maar wordt aangetoond dat ze daar wel gespeeld hebben, NIET je ongelijk toegeven
Echt onvoorstelbaar dat jij iemand om zoiets simpels zo durft te oordelen.
En hoezo geef ik geen ongelijk toe!?!?!? Zeg ik ergens dat ik niet geloof dat Nirvana daar heeft opgetreden!?!? Ik vraag alleen maar naar meer info over dat festival!
quote:WAAR lulde ik uit mijn nek!?!? Meende ik ergens te weten dat Nirvana daar niet had opgetreden!?!?
Het geeft ook aan dat OOK als je aantoonbaar uit je nek lult NOG niet toegeeft dat je uit je nek lult.
quote:Omdat jullie niet graag inzien dat anderen mensen niet altijd hetzelfde denken over jullie hobby?
Op woensdag 10 september 2003 14:56 schreef Doc het volgende:
Goh, hoe komt het toch dat het lijkt alsof iedereen hier Calv niet zo mag?
Ow en Doc! Zak maar lekker in de stront met je gezeik. Als iemand zijn ongelijk wel niet durft toe te geven ben jij het wel.
Je hebt je inmiddels helemaal ingegraven in een bunker en weigert gewoon iemand anders mening te accepteren.
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 10-09-2003 15:07]
quote:als er ERGENS Mensen niet hetzelfde denken is het hier wel lijkt me!
Op woensdag 10 september 2003 15:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Omdat jullie niet graag inzien dat anderen mensen niet altijd hetzelfde denken over jullie hobby?
quote:
Op woensdag 10 september 2003 15:05 schreef mitt het volgende:
Harry mag wel in actie komen ja
Doe maar een rondje op kosten van Kalusha vandaag.
quote:Wat is er mis met basketball
Omdat jullie niet graag inzien dat anderen mensen niet altijd hetzelfde denken over jullie hobby?
Harry Time!
quote:Harry slaapt.
Op woensdag 10 september 2003 15:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar sinds die buitenstaander onze nederige pub is binnengelopen vind ik het een zeikzooi hier, voornamelijk dankzij HEM!Harry Time!
Dit is een kroeg. Zuipen stelletje dooies!
quote:Ik ben alweer weg. Ga lekker darten op TV brengen voor SBS6.
Op woensdag 10 september 2003 15:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar sinds die buitenstaander onze nederige pub is binnengelopen vind ik het een zeikzooi hier, voornamelijk dankzij HEM!
En met Doc discusieren heeft toch geen zin. Die gaat liever dingen verzinnen en aandikken zodat die mij maar in een kwaad daglicht kan zetten dan dat die mij een klein beetje gelijk geeft.
quote:Je mag hier best een pilsje drinken hoor, maar al dat gezeur hoort niet in de kroeg thuis!
Op woensdag 10 september 2003 15:11 schreef calvobbes het volgende:Ik ben alweer weg. Ga lekker darten op TV brengen voor SBS6.
Drinken zullen jullie (zoals Frenkie al zei)
quote:Zolang je de interland niet op die pulpzender in beeld brengt vind ik het goed
Op woensdag 10 september 2003 15:11 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik ben alweer weg. Ga lekker darten op TV brengen voor SBS6.
quote:Nu geloof je wel dat Nirvana daar heeft opgetreden. Maar eerst niet. En ik ben heel nieuwsgierig hoe ik "Ow is dat alles
Op woensdag 10 september 2003 15:04 schreef calvobbes het volgende:[..]
OMG hoe denk jij te kunnen zeggen wat die " oh is dat alles inhoud"!??!
GVD man jij zoekt echt dingen om overf mij te zeiken!!!
Ik geloof echt wel dat Nirvana daar heeft opgetreden hoor.Echt onvoorstelbaar dat jij iemand om zoiets simpels zo durft te oordelen.
En hoezo geef ik geen ongelijk toe!?!?!? Zeg ik ergens dat ik niet geloof dat Nirvana daar heeft opgetreden!?!? Ik vraag alleen maar naar meer info over dat festival!
[..]WAAR lulde ik uit mijn nek!?!? Meende ik ergens te weten dat Nirvana daar niet had opgetreden!?!?
Je maakt echt van een mug een kudde olifanten zo! En dan nog durven te zeggen dat IK niet kan discusieren!!!
quote:Noem je dat alleen maar informatie over een festival vragen?
Op donderdag 10 april 2003 20:04 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hu!?!!? Nirvana <-> ein abend in wien !?!?!
Dat klinkt als een tang die op een varken slaat!
Lijkt me lollig als je bij de toeristische infomatie in amsterdam komt: "Hu!?!!? De Nachtwacht <-> Amsterdam !?!?! Dat klinkt als een tang die op een varken slaat!"
Daar bedoel je ook zeker mee: ik zou graag wat meer over De Nachtwcht in Amsterdam willen weten...
Nu heeft hij hetzelfde met Calvobbes!
quote:Nou nou, niet meteen zo persoonlijk worden. Volgens mij ben je gewoon niet gewend dat mensen zoveel geduld hebben om je er uit te lullen.
Ow en Doc! Zak maar lekker in de stront met je gezeik. Als iemand zijn ongelijk wel niet durft toe te geven ben jij het wel.
Je hebt je inmiddels helemaal ingegraven in een bunker en weigert gewoon iemand anders mening te accepteren.
Vraag aan 95% hier of ik van niemand gewoon een andere mening te accepteer en je zal een ontkennend antwoord krijgen. Ik denk dat het voor jou een stuk moeilijker wordt om mensen te vinden die zeggen dat jij wel andere meningen accepteert.
En zoals Heatwave al stelt: VBL is een forum vol tegenstellingen, voor als je het ontgaan is...
quote:
Op woensdag 10 september 2003 15:11 schreef calvobbes het volgende:
En met Doc discusieren heeft toch geen zin. Die gaat liever dingen verzinnen en aandikken zodat die mij maar in een kwaad daglicht kan zetten dan dat die mij een klein beetje gelijk geeft.
FOK! werkt...
Internet werkt..
Baas blij...
Want het netwerk met I-net sharing werkt nu zo'n btje wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |