quote:Ja, ze zullen er waarschijnlijk zelfs blij mee zijn, dat ze nu ook via andere mensen geld kunnen krijgen zonder daarvoor enige vorm van moeite te hoeven doen.
Op vrijdag 19 september 2003 17:19 schreef Zander het volgende:
Ach, ik denk dat Gene Simmons en Paul Stanley er zelf niet mee zitten, ze huilen vast op weg naar de bank..
quote:Maar het is desondanks een goed alternatief voor bol.com, zou je niet zeggen?
Op zondag 21 september 2003 00:56 schreef Seborik het volgende:
NLstore valt toch wat tegen qua bestellen en op tijd leveren.
quote:Oh, man, count thyself lucky. Als Bol.com z'n beloftes nagekomen was, had ik al tweemaal zoveel Zorn cd's gehad.
Op zondag 21 september 2003 01:08 schreef Seborik het volgende:
Ik heb nooit echt problemen met Bol.com gehad.
Het was een enorm pathetisch gezicht, zo'n alcoholist die zichzelf toch tamelijk voor lul zette met z'n dronkenmans gekluns. Wat het helemaal gek maakte is dat de muziek die GBV maakt best wel diepgaand is en ook kan ontroeren en dan staat er zo'n 'lamlul' een beetje z'n eigen liedjes te verkrachten... Maar ja zoals ik al zei, hij kwam er mee weg omdat hij geen noot vals zong, en volgens mij ook geen teksten vergat. Hij praatte alleen veels te veel tussen door, ik denk dat ik het maar bij de CD-tjes houd!
Goedmorgen trouwens.
quote:Waarom dat? Ik heb nog nooit problemen gehad. Nou ja, misschien 1 of 2 keer dat de bestelling wat later kwam dan beloofd, van de 40 ofzo? bestellingen die ik er heb gedaan...
Op zondag 21 september 2003 00:56 schreef Seborik het volgende:
NLstore valt toch wat tegen qua bestellen en op tijd leveren.
Verder ben ik vanaf vandaag weer aan het werk dus zal het voornamelijk 's avonds Fok!ken worden, overdag zal minder lukken ook omdat het nu een stuk drukker wordt dan een paar weken voor m'n vakantie.
Het is warm en stoffig buiten, ik heb een droge bek en koppijn. Echt zo'n dag dat je spijt hebt dat je uit je nest bent gekomen.
quote:Same voor de Large
Op zondag 21 september 2003 01:15 schreef Summoner het volgende:[..]
Oh, man, count thyself lucky. Als Bol.com z'n beloftes nagekomen was, had ik al tweemaal zoveel Zorn cd's gehad.
quote:Hangt er natuurlijk ook wel een beetje vanaf wat je bestelt, maar ik heb al zeer regelmatig gehad dat bepaalde bij nlstore bestelde CD's 3 maanden naderhand nog niet geleverd waren - en een stuk of 5 keer al dat CD's helemaal niet meer leverbaar waren.
Op maandag 22 september 2003 11:34 schreef ranja het volgende:[..]
Waarom dat? Ik heb nog nooit problemen gehad. Nou ja, misschien 1 of 2 keer dat de bestelling wat later kwam dan beloofd, van de 40 ofzo? bestellingen die ik er heb gedaan...
quote:Is dat een klusje voor de Beenhakker Bandenplakservice, of heb je zelf een Beenhakker Bandenplakset?
Op maandag 22 september 2003 16:01 schreef Seborik het volgende:
Er zit een punaise in m'n rechterwiel.
Het rijdt wel extreem zwaar, maar daar wordt je sterk van, natuurlijk.
* AudreyHepburn heeft een beetje een WTF-moment.
Het zijn maar een paar vragen hoor, waar ik vooral geen antwoord op weet of kan geven.
Hoe laat begint die Fokradio eigenlijk?
Maar dat konden ze er misschien niet meer inkrijgen en dan komt Iron maiden en Zorn volgende week ofzo.
Eigenlijk is dat wel een leuk idee voor een programma, om elke week de muziek voor een uurtje door 1 MUZ-fokker samen te laten stellen. Ik vrees dan wel voor de luistercijfers...
quote:Anders maken we toch gewoon #muziek-radio? Fuck de rest van FOK!
Op dinsdag 23 september 2003 16:36 schreef Zander het volgende:
Ik ben benieuwd.Eigenlijk is dat wel een leuk idee voor een programma, om elke week de muziek voor een uurtje door 1 MUZ-fokker samen te laten stellen. Ik vrees dan wel voor de luistercijfers...
quote:Een uitstekend plan. Is er al een uitvalsbasis?
Op dinsdag 23 september 2003 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Anders maken we toch gewoon #muziek-radio? Fuck de rest van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |