Ik zie de humor er niet van en heb een hekel aan mensen die vinden dat altijd alles aan de ander ligt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:18 schreef twi het volgende:
Dit is toch gewoon geweldig? Echt, die man verdiend een standbeeld. 't Is echt geen toeval hoor, dat veel topcoaches door hun gedrag zo gehaat worden. Dat houdt de groep gewoon uit de wind.
SCHplinter en balk enzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie de humor er niet van en heb een hekel aan mensen die vinden dat altijd alles aan de ander ligt.
Ik vrees alleen dat het niet zo bedoeld isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:23 schreef twi het volgende:
Ik zie de humor er ook niet van in, maar het is gewoon slim. Bij Ajax lopen er zulke domme spelers rond dat zelfs een arrogante coach ze niet uit de wind kan houden. Bij AZ werkt dat prima. Hoor je iemand op individuele spelers van AZ zeuren gezien de prestaties van de laatste weken? Nee, iedereen focust zich op dit soort dingen van Van Gaal.
Ik begrijp dat mensen er een hekel aan hebben, maar het is gewoon geniaal. Mourinho heeft dat ook, gewoon in opspraak blijven komen dat de perszaal vol zit bij jouw persconferenties en zich dus niet uitleven tijdens de voorbereiding van de spelers.
Dat boeit totaal niet. Overigens denk ik dat een zekere mate ervan echt wel geacteerd is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat het niet zo bedoeld is
Precies. Maar Nederlanders denken niet zo ver over het algemeen, die denken alleen : van Gaal doet anders dan andere coaches > arrogante klootzak.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:23 schreef twi het volgende:
Ik zie de humor er ook niet van in, maar het is gewoon slim. Bij Ajax lopen er zulke domme spelers rond dat zelfs een arrogante coach ze niet uit de wind kan houden. Bij AZ werkt dat prima. Hoor je iemand op individuele spelers van AZ zeuren gezien de prestaties van de laatste weken? Nee, iedereen focust zich op dit soort dingen van Van Gaal.
Ik begrijp dat mensen er een hekel aan hebben, maar het is gewoon geniaal. Mourinho heeft dat ook, gewoon in opspraak blijven komen dat de perszaal vol zit bij jouw persconferenties en zich dus niet uitleven tijdens de voorbereiding van de spelers.
van Gaal is zeker niet zwak.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:24 schreef Gollemrulez het volgende:
Maar Van Gaal is vermakelijk, alleen niet echt serieus te nemen. Zijn gedrag is ook gewoon een teken van zwakte.
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
van Gaal is zeker niet zwak.
Kritische vraagstelling is vervelend voor grote ego's inderdaad.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:36 schreef Scheepschroef het volgende:
Van Gaal heeft meer dan gelijk wat mij betreft, ik heb me al zo vaak lopen verwonderen over de manier van vraagstelling van LDL supporters en radio 1 in het algemeen.
Hij zei in dit gesprek: "er had volgens mij maar 1 ploeg recht op de winst..." (en daarmee doelde hij op az)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:14 schreef mcyodogg het volgende:
Andy Houtkamp moet eens ophouden met zijn suggestieve vraagstelling.
Eerder een typisch Nederlands geval van kop boven het maaiveld.quote:
Meer een kwestie van definitie van sterk en zwak.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:26 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Eerder een typisch Nederlands geval van kop boven het maaiveld.
Erik van Leeuwen? (ook weer te zien in 'Daar hoorden zij engelen zingen' zondagavond)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:57 schreef SCH het volgende:
Gewelidg stuk, we hebben zometeen de woordvoerder van AZ in de uitzending.
Is Klaas Wiltink alweer ontslagen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Erik van Leeuwen? (ook weer te zien in 'Daar hoorden zij engelen zingen' zondagavond)
Het is best vermakelijk, maar dat neemt niet weg dat Van Gaal een aansteller is. Het is altijd weer raak als het even wat minder gaat met zijn ploeg, het is altijd de schuld van de media.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:26 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Eerder een typisch Nederlands geval van kop boven het maaiveld.
Die is niet van AZ maar van Scheringa zelf.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is Klaas Wiltink alweer ontslagen?
Dit gesprek was niet eens een interview, maar een discussie. Maar hij doet het wel vaker (en hij is niet de enige), dat je in de vragen al hoort, wat de verslaggever er van vindt. Terwijl ik het helemaal niet zo relevant vind, wat de verslaggever er van vindt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij zei in dit gesprek: "er had volgens mij maar 1 ploeg recht op de winst..." (en daarmee doelde hij op az)
Nou foei Andy![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |