[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 08-09-2003 20:15]
Ik was/ben (nog steeds niet besloten) verlieft op een meisje, afgewezen, you know how it goes. Naja, dacht ik overheen te zijn, tot zij nu verkering heeft met mijn beste vriend. Omdat hij nu haar vriendje is, heeft ze een nieuwe beste vriend nodig. Guess who?
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:14 schreef sleepflower het volgende:
Verliefd en blij en
OT:
voel me super
Ik kan niet wachten om zodadelijk mijn bedje in te duiken, en energie op te doen voor een nieuwe dag.
quote:ah *knuf* slaap lekker en hopelijk voel je je morgen weer toppie!
Op maandag 8 september 2003 21:24 schreef Christine het volgende:
Moe, verveeld, eenzaam en de halve dag in een dip.Ik kan niet wachten om zodadelijk mijn bedje in te duiken, en energie op te doen voor een nieuwe dag.
Ikke > voel me gewoon echt toppie!
quote:
Op maandag 8 september 2003 21:30 schreef hardsilence het volgende:[..]
ah *knuf* slaap lekker en hopelijk voel je je morgen weer toppie!
Ikke > voel me gewoon echt toppie!
quote:Tot nu toe
Op maandag 8 september 2003 20:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Okay!School is best leuk eigenlijk
, het beste jaar tot nu toe!
Ik voel me gewoon goed, alleen een beetje koppijn!
and a bit down, mixed with some confusion and a sniff of apprehension.
Helaas behoor ik daar ook bij, gaat de laatste dagen echt niet goed met mij. Beetje bij beetje wordt ik steeds "gekker"
quote:Waarschijnlijk komt dat door het snel omslaande weer??
Op maandag 8 september 2003 22:03 schreef Party_P het volgende:
wat zijn er hier veel mensen die zich echt niet ok voelen.
(Bij mij iig)
quote:Bij mij niet, voel me juist happier door dit weer, die donkerte 's avonds steeds vroeger, heerluk
Op maandag 8 september 2003 22:05 schreef Christine het volgende:Waarschijnlijk komt dat door het snel omslaande weer??
(Bij mij iig)
quote:Ik heb precies hetzelfde, heerlijk dit weer hoor!!!
Op maandag 8 september 2003 22:14 schreef hardsilence het volgende:[..]
Bij mij niet, voel me juist happier door dit weer, die donkerte 's avonds steeds vroeger, heerluk
Maar denk idd wel dat het toch voor redelijk wat mensen wel een reden kan zijn.
Maar heb wat andere reden om me faach te voelen
quote:Ik heb volkomen geen huiswerk voor morgen
Op maandag 8 september 2003 21:39 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Tot nu toe
Nee hoor, bij mij ook.
Ik moet NU aan mijn huiswerk beginnen. Maar misschien wacht ik daar nog maar even mee, ik ben toch al moe.
Maar ik voel me goed, zo lekker slapem .
quote:Wat gek.
Op maandag 8 september 2003 22:22 schreef Wolkje het volgende:
zit aan m'n zesde mars, maar ik voel me er helemaal niet beter door..
quote:Wat is je record?
ook hier gaat het niet geweldig dus.
quote:Ja hallo potdikkie meid!
ook hier gaat het niet geweldig dus.
Je legt nu die marsen diep weg, eet een appel en gaat daarna als de wiedeweerga naar bed! En nu zal je wel denken 'Och, die bedoelt 't goed maar ik blijf toch lekker', nee dat doe je dus niet . Je zegt maar tegen alle mensen met wie je nu praat dat ze eventjes pech hebben en dat je voor jezelf moet zorgen. Dus hup, uit met die computer. Pak er lekker een boek bij (die dingen kunnen leuk zijn hoor!), of zet je TV aan want dit helpt geen flikker natuurlijk
.
Ksst, weg jij!
Echt hoor, als ik je zo nog zie posten .
En een .
quote:Ik bedoel meer het snelle omslaan.... de ene keer bloedheet, de andere keer ijskoud, dan weer regen, dan weer felle zon...
Op maandag 8 september 2003 22:14 schreef hardsilence het volgende:
Bij mij niet, voel me juist happier door dit weer, die donkerte 's avonds steeds vroeger, heerluk
Maar denk idd wel dat het toch voor redelijk wat mensen wel een reden kan zijn.
Maar goed, het is inmiddels FAR beyond my bedtime, dus ik voel me errug moe
quote:Welkom in Nederland
Op maandag 8 september 2003 22:32 schreef Christine het volgende:[..]
Ik bedoel meer het snelle omslaan.... de ene keer bloedheet, de andere keer ijskoud, dan weer regen, dan weer felle zon...
quote:Als het nog geen half jaar uit is dan kan het, als het al 3 jaar geleden is moet je je toch eens achter je oren gaan krabben
Op maandag 8 september 2003 22:38 schreef Tuana het volgende:
Kom net tot de conclusie dat ik een obsessie heb voor mijn ex.... Ik moet constant aan hem denken....24 uur per dag.... Volgens mij houd ik van hem.... Ik voel me zwaar @#$%%%*@& !!
quote:Pas twee maanden....
Op maandag 8 september 2003 22:40 schreef nozem het volgende:[..]
Als het nog geen half jaar uit is dan kan het, als het al 3 jaar geleden is moet je je toch eens achter je oren gaan krabben
moet denk ik maar slapen.....
majah, tis alweer 11 uur, morgen weer 10 uur school, dus misschien kan ik maar beter gaan slapen
Ik had na 7 jaar weer een vriendin en nu...ze is weg
Ik was altijd al heel erg gevoelig op liefdes gebied, maar dit slaat alles.
wil 'm nu alleen maar een knuffel... meer niet... (IRL that is.. geen virtuele knuffels.. die zijn niet zacht... )
Verder beetje moe en koppijn Dus ga zo maar lekker slapen
quote:oei zie je voor de tweede keer langskomen... niet bang zijn...
Op maandag 8 september 2003 23:39 schreef Faithy het volgende:
moe, bang, lusteloos, raar en alleen......wil 'm nu alleen maar een knuffel... meer niet... (IRL that is.. geen virtuele knuffels.. die zijn niet zacht...
)
quote:sterkte dan maar...
Op maandag 8 september 2003 23:39 schreef Faithy het volgende:
moe, bang, lusteloos, raar en alleen......wil 'm nu alleen maar een knuffel... meer niet... (IRL that is.. geen virtuele knuffels.. die zijn niet zacht...
)
ot: doodmoe en chaggo.. en ik wil graag een vriendin helpen die zich niet laat helpen, frustrerend vind ik dat
nouja ik ga slapen, morgen vroeg weer op
Twee van mijn vrienden hebben mijn 'geweten' gespeeld, hij de goede kant, zij de slechte kant.... geweldige discussies kun je daarmee voeren zeg, geweldig!
*luistert Joshua Kadison - Jessie*
Jessie paint your pictures 'bout how it's gonna be
but I should know better, your dreams are never free
but tell me all about our little trailer by the see
but Jessie, you can always sell any dream to me....
zo'n mooi nummer...
quote:psssst DE'tje, wie is dat op jouw icon?
Op dinsdag 9 september 2003 08:36 schreef DarkElf het volgende:wederom slecht geslapen en dus vroeg opgestaan, maar dat was erg gezellig aangezien mijn lieffie ook op was
OT:
Ik voel me zwaar (stront)verkouden. Alles zit dicht, maar loop toch leeg. Geen idee hoe het kan. Verder voel ik me wel top trouwens. Vanmiddag weer een belangrijke vergadering. Eens kijken of ze het met me eens zijn.
Burn-out, klaar, niks aan te doen.
Geen 'schouders recht en tietjes vooruit' meer, maar huilen tot je scheel ziet en nee zeggen tegen alles wat 'moet'.
En dat is niet zo moeilijk als je toch niks meer kan.
quote:Bah.
Op dinsdag 9 september 2003 09:58 schreef shmoopy het volgende:
Shmoop is op.Burn-out, klaar, niks aan te doen.
Geen 'schouders recht en tietjes vooruit' meer, maar huilen tot je scheel ziet en nee zeggen tegen alles wat 'moet'.
Heel veel sterkte ermee!
En check je mail, misschien kan er een lachje vanaf
quote:Peta Wilson
Op dinsdag 9 september 2003 09:16 schreef Peregrijn het volgende:[..]
psssst DE'tje, wie is dat op jouw icon?
OT:
Ik voel me zwaar (stront)verkouden. Alles zit dicht, maar loop toch leeg. Geen idee hoe het kan. Verder voel ik me wel top trouwens. Vanmiddag weer een belangrijke vergadering. Eens kijken of ze het met me eens zijn.
succes vanmiddag
oh en shmoopy? zorg goed voor jezelf vrouwke
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 09-09-2003 10:08]
quote:Sterkte, dame!
Ikzelf: gaat weer een stuk beter dan gisteravond
Zometeen ga ik denk ik mijn beste vriendin even opzoeken.
quote:Darling wat akelig
quote:Dat is kut
quote:Dank je. Dacht ook al dat het eigenlijk niemand anders kon zijn, maar lijkt er helemaal niet op
Op dinsdag 9 september 2003 10:00 schreef DarkElf het volgende:
Peta Wilsonsucces vanmiddag
god wat haat ik de herfst en de winter.
quote:Ik vind de regen juist lekker, niet te vaak natuurlijk maar ik pak vaak zat m'n dikke jas om ff stukkie te gaan lopen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:07 schreef DarkElf het volgende:
het is saai grijs weer en het giet dus even lekker weg gaan is geen optiegod wat haat ik de herfst en de winter.
quote:]
Op dinsdag 9 september 2003 13:07 schreef DarkElf het volgende:
het is saai grijs weer en het giet dus even lekker weg gaan is geen optiegod wat haat ik de herfst en de winter.
en de donkere dagen hebben toch ook wel iets.. gezellig met je geliefde binnen zitten als het regent, koud is, verwarming aan... enzo...
quote:Misschien moet je dan eens onder de zonnebank gaan..??
Op dinsdag 9 september 2003 13:55 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk vind ik mooie herfstdagen -en wandelen in een herfstbos-, heerlijk net als mooie winterdagen- lekker wandelen in de sneeuw met mijn lieffie en 's avonds knus in huis met kaarsjes aan etc- leuk alleen doen de kou, de somberheid, de grijsheid, de regen en de korte dagen met stukken minder licht mij gewoon helemaal geen goed. Dat is allang bekend en elk jaar weer is dat zo, daarom heb ik er een hekel aan.
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:14 schreef Frenkie het volgende:[..]
Misschien moet je dan eens onder de zonnebank gaan..??
En ik heb heel veel lieve reacties en mailtjes gekregen, die ik binnenkort nog ga beantwoorden.
quote:Wel toevallig trouwens, maar had je dit berichtje al gelezen in R&P op TV?
Op dinsdag 9 september 2003 14:52 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb vandaag zoveel gehuild dat ik er melig van geworden ben.En ik heb heel veel lieve reacties en mailtjes gekregen, die ik binnenkort nog ga beantwoorden.
Dinsdag 9 september
't Zal je maar gebeuren
Ned 1 EO
Burn-out
22.43 uur
Misschien heb je er iets aan.
OT:
Ik voel me zo duf als een konijn en zit hier een beetje mijn tijd te verdoen. Waarom staat die vergadering om 16:00 gepland, dan is toch niemand meer scherp?
Verder voel ik me wel top. Net iemand weer gesproken, die ik heimelijk al jarenlang leuk vindt, maar tegenwoordig niet vaak meer zie. Nu toch eens een keer de moed verzamelen om haar gewoon eens uit te vragen. Ben verdorie geen puber meer .
quote:Bedankt Peregrijn, ik ga zeker kijken.
Op dinsdag 9 september 2003 15:00 schreef Peregrijn het volgende:Wel toevallig trouwens, maar had je dit berichtje al gelezen in R&P op TV?
Dinsdag 9 september
't Zal je maar gebeuren
Ned 1 EO
Burn-out
22.43 uurMisschien heb je er iets aan.
quote:He he, dat verandert nooit, hoor, hoe oud je ook bent.
Verder voel ik me wel top. Net iemand weer gesproken, die ik heimelijk al jarenlang leuk vindt, maar tegenwoordig niet vaak meer zie. Nu toch eens een keer de moed verzamelen om haar gewoon eens uit te vragen. Ben verdorie geen puber meer.
quote:Ze is nu al weer weg, maar als een update verplicht is dan moet ik de volgende keer zeker eens actie ondernemen
Op dinsdag 9 september 2003 15:06 schreef shmoopy het volgende:He he, dat verandert nooit, hoor, hoe oud je ook bent.
update verplicht
lekker thuis, net bij de videotheek een dvd gehaald die ik al heel lang wil zien dus dat ga ik dan ook maar lekker doen vanavond
*zucht*
lieverd!
Maargoed, buiten dan om voel ik me goed . Lekkere schooldag gehad, net een filmpje (Psycho) gekeken, en nu relaxen en was huiswerk maken.
Alleen wel koud *ril*.
Ik heb (wrs) allergische reacties op mijn borstkas die branden en schrijnen, doet verdorie echt zeer! Verder had ik vandaag wel een goede dag, zat al voor negen uur op de sportschool
* sassa_s erg blij is
Gelukkig is er een lichtpuntje: ik mag aan het eind van de week solliciteren voor een lucratief bijbaantje bij een uitgeverij.
Ik ben gewoon nog steeds.. hopeloos.. heel erg... verliefd!
quote:Jee, duch.. jij traint ook wel veel he?
Op dinsdag 9 september 2003 16:51 schreef DuchessX het volgende:
Verder had ik vandaag wel een goede dag, zat al voor negen uur op de sportschool
Shmoops... heel veel sterkte... jemug.. *ben dr wel ff stil van zeg*
goed voor jezelf zorgen nu he!! net zoals je altijd zegt tegen iedereen hier...
Ontopic: rijles ging best oke dus daar zijn we dan maar weer blij om
verder voel me nog steeds echt wel toppie, heb superweekend achter de rug.. extreem veel gelachen.. en dat gevoel blijft wel een beetje hangen geloof ik....
quote:Vind het echt heel fijn voor je meis...
Op dinsdag 9 september 2003 17:41 schreef diannetjhu het volgende:
Heb een heeeeele leuke middag gehad *zucht* ..Ik ben gewoon nog steeds.. hopeloos.. heel erg... verliefd!
![]()
vlieVd zijn... *zucht*..... heerlijk gevoel..
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 18:05 schreef Jolan het volgende:
ontopic: voel me super goed:-) heb écht het liefste vriendje wat je je maar kan voorstellen
quote:I feel baaaaaaaad
Op dinsdag 9 september 2003 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
I feel gooooooood
quote:Ik ben ook vliefd
Op dinsdag 9 september 2003 18:01 schreef Faithy het volgende:[..]
Vind het echt heel fijn voor je meis...
vlieVd zijn... *zucht*..... heerlijk gevoel..
quote:Ik ga elke dag een uur voor de lijn. Ik ben nu al ruim 9 kilo afgevallen (sinds 12-08)
Op dinsdag 9 september 2003 17:51 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Jee, duch.. jij traint ook wel veel he?
Mag ik vragen waarvoor je het doet?conditie?afleiding? ofzoiets?
Maar moet zeggen.. respect, want haha ik hou het helemaal niet vol en kap er altijd na een x of 2 mee!
Hoeveel rijlessen heb jij inmiddels gehad?
OT
Ik heb toch nog 2,5 uur geslapen aan het eind van de middag, hoewel dat eigenlijk niet de bedoeling was
quote:Maar wel samen alleen.....
Op dinsdag 9 september 2003 21:23 schreef Faithy het volgende:alleen... alleen maar alleen...
zo moeilijk is dit
quote:ik ook, ik ben ook weer alleen *meehuilt*
Op dinsdag 9 september 2003 21:23 schreef Faithy het volgende:alleen... alleen maar alleen...
quote:* Stereotomy springt op het hoopje Faithy, Devv05 en Party_P whoooooooooo samen alleen
Op dinsdag 9 september 2003 21:34 schreef Party_P het volgende:[..]
ik ook, ik ben ook weer alleen *meehuilt*
Tsja. Ze mailt maar niet. Ze is niet goed in haar hoofd.
quote:HOPIE HOPIE (* ook er boven op springt)
Op dinsdag 9 september 2003 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy springt op het hoopje Faithy, Devv05 en Party_P whoooooooooo samen alleen![]()
En zo lekker slapie doen
Als ik af en toe lees wat sommige mensen schrijven. Dan denk ik echt: Ik voel me goed...
Verder heb ik een date (=tof) en twee weken lang school en werk van negen uur 's ochtends tot acht uur 's avonds (=kloot)
quote:zo langzamerhand moet je me toch maar eens meer gaan vertellen
Op dinsdag 9 september 2003 23:26 schreef hardsilence het volgende:
Te horny geweest en heb nu koppijn*binnenpretje heeft*
OT:
voel me top: donderdag date
[Dit bericht is gewijzigd door addie84 op 09-09-2003 23:43]
quote:en jij mij ook!
Op dinsdag 9 september 2003 23:41 schreef addie84 het volgende:[..]
zo langzamerhand moet je me toch maar eens meer gaan vertellen
OT:
voel me top: donderdag date
OT:
heb net getrained van 21.00 tot 22.30 uur
met gevolg dat ik nu klaar wakker voor de pc zit
welke idioot verzint die tijden?
maar voel me wel redelijk
edit:
wel goed eigenlijk...
[Dit bericht is gewijzigd door Xilantof op 09-09-2003 23:44]
quote:Betrapt! Dat moest je eigenlijk dus verbeteren, heb je gedaan, maar dan goed. Want het kon in een hele simpele zin: ik voel me goed!
Op dinsdag 9 september 2003 23:44 schreef Xilantof het volgende:
maar voel me wel redelijk
edit:
wel goed eigenlijk...
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:51 schreef shmoopy het volgende:
Ziek.
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:49 schreef hardsilence het volgende:[..]
Betrapt! Dat moest je eigenlijk dus verbeteren, heb je gedaan, maar dan goed. Want het kon in een hele simpele zin: ik voel me goed!
moet meer oefenen
maar gaat wel lekker nu,
heb morgen watduidelijk wat betreft iets ...
ben benieuwd
quote:Je hebt ik toch nog
I'm allright.
Morgen tijdens college fijn
quote:Bienefriemelfrutselpopseldingetje.
Op woensdag 10 september 2003 00:48 schreef Biene het volgende:
Jarig.
Oh, en ik werk al vanaf een uurtje of 4, nadat ik om 3:30 uit mn bed ben gebeld
maar voelt verder wel goed hier
Ik voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
en jullie kunnen mij niks maken,
Ik voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
en ik schreeuw het van de daken.
....
Ik voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
waarom zou ik zeuren,
Ik voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
wat gebeurt dat moet gebeuren.
...
Ik voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
ik voel me kei kei goed, y'yeah.
en ga nu mijn bed in, heb nachtdienst
gaaaaappppp
quote:damn, ik krijg nog gelijk ook, had dus vandaag wat verwacht (dus simpel weg verkeerd neer gezet wegens het tijdstip)
Op woensdag 10 september 2003 00:22 schreef Xilantof het volgende:
maar gaat wel lekker nu,
heb morgen watduidelijk wat betreft iets ...
ben benieuwd
gaat wel lekker
Verder voel ik me top trouwens . Gisteren vernomen dat mijn afstudeercommissie het overal mee eens was.
Ik voel me verder erg goed
quote:*schop geeft*
Op woensdag 10 september 2003 10:28 schreef Christine het volgende:
Wil iemand mij even een schop onder m'n kont geven, en mij vriendelijk doch dringend vertellen dat het goed voor me is wanneer ik weer ga beginnen met joggen??Ik voel me verder erg goed
Vriendelijk: Het is goed als je begint met joggen!
Dringend: Begin met joggen!
MrW is sinds 2 weken bezig en hij voelt zich nu al een stuk fitter.
Conclusie: het werkt.
Succes met je eerste stapjes
quote:Ik weet niet of dat wel de waarheid is! Ik vertel altijd dat sporten ongezond is, kijk maar naar al die sportblessures die (veeeel) mensen opdoen. Maar oké, dit is niet wat je wilde horen
Wil iemand mij even een schop onder m'n kont geven, en mij vriendelijk doch dringend vertellen dat het goed voor me is wanneer ik weer ga beginnen met joggen??Ik voel me verder erg goed
Ik geef je een schop onder je kont en wil je vriendelijk doch dringend vertellen dat het goed is dat je weer begint met joggen! Doe dat nou eens
Straks bezoek, dat is dan wel weer leuk.
Het is de bedoeling om wat moeilijke dingen te bespreken en daar zie ik een beetje tegenop, maar goed. Uiteindelijk is dat wel iets dat al heel lang moet gebeuren. Hopelijk komen we eindelijk tot een oplossing.
Alleen minder dat ik dadelijk door de regen naar de supermarkt moet, maar goed.
quote:minder
Op woensdag 10 september 2003 11:52 schreef micha het volgende:
Geen contractverlenging. * micha moet dus op zoek naar iets nieuws.
quote:en mij dan om en nabij *checkt sms-je* 2 uur sms-en??
Op woensdag 10 september 2003 00:42 schreef Staafmixer het volgende:
Zo maar weer slapen, daar kan ik laatste tijd geen genoeg van krijgen
heb de rest van de nacht wakker gelegen, kon niet echt meer slapen, was niet echt moe meer dank je wel
Voel me weer wat beter, net helemaal natgeregend, maar nu lekker warm thuis met een broodje en een glaasje jus d'orange...
vanavond rijles en euhm, vroeg naar bed
En ik ben snikverkouden!!!
Hihi! Mijn allerliefste en ik zijn net bij het reisbureau geweest om een weekje zon te boeken in de herfst....
Maar nu gaan we ws in januari naar Cuba!
En ik heb ontzettend veel zin in vanavond (vriendje kookt, daarna ga ik lekker lezen op de bank met een bak thee, en dan ga ik vroeg douchen en m'n mandje induiken )
lekker vaag weer......
ff andere muziekje opzetten dan maar ff wat vrolijker
Juist. .
quote:hup, schiet op met die blubber reet van je!
quote:biertje drinken en worstelen kijken?
Op woensdag 10 september 2003 17:19 schreef QyRoZ het volgende:
Gaar na een hele dag achter de pc zitten.
En wat doe ik zodra ik thuis ben?Juist.
.
quote:aaahh.... mocht je me een schuldgevoel aan willen praten: t is je gelukt!
Op woensdag 10 september 2003 13:22 schreef Faithy het volgende:[..]
en mij dan om en nabij *checkt sms-je* 2 uur sms-en??
heb de rest van de nacht wakker gelegen, kon niet echt meer slapen, was niet echt moe meer
dank je wel
on topic:
voel me lekker... vandaag weer lekker naar utrecht geweest vanav zingen... WOEI!
trouwens net stukkie dvd van Phil Collins gekeken... echt gaaf / mooi.... het leven is leuk!!!
maar aan de andere kant, erg klote... weet niet waardoor het komt...
moet denk ik een keertje goed slapen...
maar ach
gaat wel dus
beetje moe..
raar allemaal..
en ergens voel ik me dan ook nog wel goed
* Faithy is gewoon raar...
quote:Oh ja, dat was het.
Op woensdag 10 september 2003 17:22 schreef dr.dunno het volgende:[..]
biertje drinken en worstelen kijken?
En good for you, BS!
quote:Tja, als je het al gewoon gaat vinden...
Op woensdag 10 september 2003 17:59 schreef Faithy het volgende:
* Faithy is gewoon raar...
Met mij nog steeds jubeldejubel!
Het gaat dus met mij
Moonah wat super!!! Geniet maar van de voorpret
De eerste helft van mijn dag was goed, ik was helder en kon anderen tot steun zijn. Maar de tweede helft van de dag zakte in helemaal in, voelde me leeg, sloot me op in mezelf waardoor de verbinding met anderen helemaal weg was. Een rare tegenstelling dus. Toch nog naar de sportschool geweest en nu net uit de douche. Ik ben moe!
Verder ga ik zo met al mijn . vrienden
. eten bij tante Ton
.
*neus vooruit steekt
quote:waardoor komt dat dan?
Op woensdag 10 september 2003 20:44 schreef Faithy het volgende:
* Faithy voelt zich redelijk waardeloos.....
Voel me goed, ook met mijn pijntjes en dingetjes! O, en Nederland mag wel beter gaan spelen, dan voel ik me nog beter natuurlijk.
quote:Zeg dat wel.
Op woensdag 10 september 2003 21:04 schreef hardsilence het volgende:
O, en Nederland mag wel beter gaan spelen, dan voel ik me nog beter natuurlijk.
quote:is toch niet mijn schuld hoop ik?
Op woensdag 10 september 2003 21:04 schreef hardsilence het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan het woord 'redelijk' !
OT:
voel me erg moe, moet echt vroeg naar bed
straks douchen... en dan rol ik mijn bed in...
ben moe en verveeld bijna, heb niets te doen.. niets op tv...
rare dag deze..
natuurlijk zijn er ook leuke dingen...
maar rare dag.. weinig leuks gebeurt..
quote:maar je bent wel een lekker ding
Op woensdag 10 september 2003 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geheel tegen mijn principes post ik hier dat ik me al 2 dagen kut voel. Kun je nagaan.
begon twee weken terug op te vallen maar sinds enkele dagen heb ik er de hele dag last van en het doet verschrikkelijk zeer, kan mijn arm niet eens goed bewegen
Niet goed
Snap mezelf af en toe niet, ik zal 't toch ooit moeten leren...
Bah
Ik ga maar op tijd slapen denk ik......
maar ach, het moet maar...
vanavond maar weer en nog vroeger m'n bed in
quote:Het lijkt wel peesontsteking wat je beschrijft, heb ik ook gehad ,heel pijnlijk en kon op een gegeven moment met geen mogelijkheid mijn arm meer omhoog krijgen.
Op donderdag 11 september 2003 07:43 schreef DarkElf het volgende:
redelijk lekker geslapen voor de verandering, alleen erge pijn in mijn schouder (nog een paar dagen en dan ga ik naar de dokter, eerst het weekend eens aankijken). vandaag naar therapie en vanavond voor de tweede keer yoga, ben benieuwd.
Wat geweldig dat ik sinds de medicatie-afbouw zoveel minder slaap nodig heb!
quote:Dokterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
Op donderdag 11 september 2003 07:43 schreef DarkElf het volgende:
redelijk lekker geslapen voor de verandering, alleen erge pijn in mijn schouder (nog een paar dagen en dan ga ik naar de dokter, eerst het weekend eens aankijken). vandaag naar therapie en vanavond voor de tweede keer yoga, ben benieuwd.
quote:waar ga je heen dan ?
Op donderdag 11 september 2003 08:05 schreef DuchessX het volgende:
Al helemaal ready to go![]()
Wat geweldig dat ik sinds de medicatie-afbouw zoveel minder slaap nodig heb!
quote:
Op donderdag 11 september 2003 09:36 schreef Koningin het volgende:
Beetje brak, slecht geslapen............te veel liggen nadenken over vanalles en nog wat.
Vandaag voor het eerst gemasseerd bij de fysio. Nek voelt redelijk. Kreeg alleen wel te horen dat mijn complete rug een puinhoop is... . Moet minimaal een half jaar fitness...
.
Nu zo de osteopaat maar es bellen om te kijken of ie het sneller kan...of ieg kan helpen...hele dag met een verrotte rug en nek en hoofdpijn rondlopen is ook niet wat...
Maar gelukkig hoef ik nog maar 2 uurtjes.
quote:O damn.. tandarts
Op donderdag 11 september 2003 09:59 schreef Christine het volgende:
Ik voel me heerlijk, alleen zie ik een beetje op tegen morgen (dan moet ik naar de tandarts om een kroon te laten zetten)
Voel me goed maar totaal geen zin in school! Yuk eerste echte lesdag!
*trommel**trommel**trommel**trommel**trommel**trommel*
*trommel**trommel**trommel**trommel**trommel**trommel**
trommel**trommel**trommel**trommel**trommel**trommel*
*trommel**trommel**trommel**trommel**trommel*
voel me een beetje onrustig...
*trommel*
*trommel**trommel**trommel**trommel*
Misschien moet ik maar gaan werken in plaats van nadenken over wat is geweest....
*trommel**trommel**trommel**trommel**trommel**trommel**
trommel**trommel**trommel**trommel**trommel**trommel*
*trommel**trommel**trommel**trommel**trommel*
Owkee, ik voel me nog ff rot, en dan.......
*trommel**trommel*
TOSTIE!
straks ff naar huis wat kleren passen die mama lief gekocht heeft
voel me wel goed
quote:Respons gekregen van de examencommissie? In ieder geval sterkte, misschien kun je die maanden gebruiken om wat afleiding te krijgen?
Op donderdag 11 september 2003 10:51 schreef Isabeau het volgende:
kut
OT:
Bedankt voor het advies Duch Ik voel me nog steeds verkouden, maar niet meer zo erg. Ben thuis gebleven en ga zo weer lekker mijn warme bedje in. Paar vitaminepilletjes wegspoelen met multivitaminedrank en hopelijk kan ik dan morgen weer gewoon aan het werk.
Oh ja, om me maar in het rijtje te voegen: DE als je er last van hebt moet je naar de dokter *streng kijkt*
quote:mm dat klinkt niet best, ik blijf iig opletten en maandag is mijn limiet; als ik er dan nog last van heb ga ik bellen.
Op donderdag 11 september 2003 07:57 schreef milagro het volgende:[..]
Het lijkt wel peesontsteking wat je beschrijft, heb ik ook gehad ,heel pijnlijk en kon op een gegeven moment met geen mogelijkheid mijn arm meer omhoog krijgen.
Daarmee moet je niet blijven rondlopen, DE
verder ontopic:
leek een niet zo zware dag te worden op therapie maar het laatste uur heeft enorm veel losgemaakt, waar ik dus helemaal niet op zat te wachten aangezien het echt ancient history is...
nou ja we zien wel, voel me iig klote en onrustig
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:53 schreef Faithy het volgende:
goed, vrolijk, beetje nerveus voor eerste gesprek bij de psieg zo...
*zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |