Regels:
History:
Site Checks deel 1 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 2 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 3 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 4 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 5 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 6 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 7 - aub GEEN spam!
Site Checks deel XIII - aub GEEN spam!
Site Checks deel 9 - aub GEEN spam!
Site Checks deel X - a.u.b. GEEN spam!
Site Checks deel 11 - a.u.b. GEEN spam!
Site Checks deel 12 - a.u.b geen spam!
Site Checks deel 13 - a.u.b geen spam!
Site checks deel 14 - aub GEEN spam!
Site checks deel 15 - aub GEEN spam!
Site checks deel 16 - aub GEEN spam!
Site checks deel 17 - aub GEEN spam!
Site checks deel 17 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 18 - aub GEEN spam!
en nog een oudere die gebruikt werd voor deze topic reeks
Maak hier reklame voor je eigen internetsite
Dus hier maar weer verder.
en ja en bovenstaande site (die van mij dus) is lelijk
quote:Post dan aub de site(s) die je wilt laten checken, i.p.v. die GVD'se popuphell die ook nog fullscreen gaan. Damn. Daar wordt ik chagerijnig van.
Op maandag 8 september 2003 00:47 schreef SilentSimon het volgende:
http://simonr.cjb.net
quote:die ':@' smiley is waarschijnlijk omdat er duidelijk staat vermeld in de openings post dat je geen phpBB (of andere install meuk) mag plaatsen? Lees eerst eens man!
Op maandag 8 september 2003 00:41 schreef ARKON het volgende:
precies maareh http://teamarkon.no-ip.com/
quote:Misschien een hele prestatie voor jou om het te installeren, maar wij gaan mooi niet een standaard forum checken. Wat moeten we doen, zeggen of we de inhoud goed vinden :S
Op maandag 8 september 2003 00:41 schreef ARKON het volgende:
precies maareh http://teamarkon.no-ip.com/
Begrijpt een persoon die een phpbb standaard site heeft, nou echt niet dat iedereen dat heeft? Hoe kan je hem posten bij de sitechecks als je helemaal zelf niks aan de vormgeving hebt gedaan....
PS: let niet op de inhoud
quote:www.socceracademy.nl is gemaakt voor een resolutie van 1024 by 768 vandaar hij bij jou er niet goed uit kom heb je misschien dan een idee hoe ik het zo kan maken zodat hij altijd goed zichtbaar is?
Hey! Dat is lang geleden dat je hier een site hebt laten checken. Jij was toch ook van Gadget's blabla?
Op deze manier ik kan ik natuurlijk niet je site checken. Het ziet er nu zo uit:
en ik heb op veel verschillende pc's getest of de site er goed uit kwam en overal was dat zo behalve (tot nu toe) bij jou
[Dit bericht is gewijzigd door The_Gunman op 08-09-2003 09:52]
quote:Je zult een container moeten bouwen die zorgt dat de site altijd X px breed is. Bijvoorbeeld alles in een gecentreerde DIV van X px breed zetten.
Op maandag 8 september 2003 09:43 schreef The_Gunman het volgende:[..]
www.socceracademy.nl is gemaakt voor een resolutie van 1024 by 768 vandaar hij bij jou er niet goed uit kom heb je misschien dan een idee hoe ik het zo kan maken zodat hij altijd goed zichtbaar is?
quote:opent hij bij jou wel gewoon goed?
Op maandag 8 september 2003 09:54 schreef sop het volgende:[..]
Je zult een container moeten bouwen die zorgt dat de site altijd X px breed is. Bijvoorbeeld alles in een gecentreerde DIV van X px breed zetten.
Overigens is het nogal knullig om een resolutie zo op te leggen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, om een site schermvullend te houden bij iedere resolutie.
quote:Het slepen werkt niet, en het nut van het dubbelklikken ontgaat mij volledig.
Op maandag 8 september 2003 09:57 schreef cdgrit het volgende:
Iemand die http://www.startplaats.com wil checken. Het is een startpagina met een desktop achtige omgeving. De icoontjes kun je verplaatsen (slepen) en openen door te dubbelklikken.
Maar ik vermoed dat het een IE-only site is
quote:
Dubbelklikken op rubrieken opent een venstertje met +/- 150 links.
anyway dan mn laatste website die ik gemaakt heb
http://www.vanoyen.nl
Ik ben nog bezig met wat andere projecten voor aucon daarna misschien weet is een nieuwe site!
quote:Daar is Firebird voor de Mac niet blij mee.....
Op maandag 8 september 2003 09:57 schreef cdgrit het volgende:
Iemand die http://www.startplaats.com wil checken. Het is een startpagina met een desktop achtige omgeving. De icoontjes kun je verplaatsen (slepen) en openen door te dubbelklikken. Dubbelklikken op rubrieken opent een venstertje met +/- 150 links.
quote:Hee, ik ken de maker van de oude.
Op maandag 8 september 2003 12:45 schreef SilentSimon het volgende:
anyway dan mn laatste website die ik gemaakt heb
http://www.vanoyen.nl
Ik zou het achtergrondplaatje linksonder even een strak gifje maken, ziet er wat beter uit dan zo'n rommelig plaatje. Ook zou ik de muziek standaard uitzetten. Als ik muziek wil, zet ik het zelf wel aan.
Kijk ook of je het menutje wat meer een 'menutje' kunt laten zijn. Het lijkt nu niet echt menu-erig, als je begrijpt wat ik bedoel.
-edit-
Ah, jou ken ik ook wel.
quote:gifje heb je enigzins gelijk in ja
Op maandag 8 september 2003 13:12 schreef nietzman het volgende:Hee, ik ken de maker van de oude.
Ik zou het achtergrondplaatje linksonder even een strak gifje maken, ziet er wat beter uit dan zo'n rommelig plaatje. Ook zou ik de muziek standaard uitzetten. Als ik muziek wil, zet ik het zelf wel aan.
Kijk ook of je het menutje wat meer een 'menutje' kunt laten zijn. Het lijkt nu niet echt menu-erig, als je begrijpt wat ik bedoel.
-edit-
Ah, jou ken ik ook wel.
quote:Overal waar ik op klik resulteert in een popup. heel irritant.
Op maandag 8 september 2003 20:44 schreef gewoongek het volgende:
mijn nieuwe layout van gewoongek.nlwat vinden jullie van deze?
als .tk het weer eens niet doet dan ff hier klikken
bedankt
Als iemand graag wil beta testen, please stuur me even een berichtje..
xtentic @ at @ hotmail puntjecommandunderscore com
quote:Wat heb je te verbergen als ik vragen mag?
Op vrijdag 12 september 2003 19:20 schreef Chandler het volgende:
Als iemand graag wil beta testen, please stuur me even een berichtje..
quote:niets meer
Op zaterdag 13 september 2003 12:14 schreef Berkery het volgende:[..]
Wat heb je te verbergen als ik vragen mag?
quote:You've got mail! (met test rapport
Op zaterdag 13 september 2003 14:45 schreef Chandler het volgende:[..]
niets meer
quote:Is het dan niet makkelijker om gewoon de URL hier te posten
Op zaterdag 13 september 2003 14:45 schreef Chandler het volgende:[..]
niets meer
quote:ja... wel aardig... netjes opgezet, geen rare fouten ofzo...
Op dinsdag 9 september 2003 16:42 schreef gewoon-jan het volgende:
wat vinden jullie nou van www.quadonline.tk de site van mijn band.
hij is in html gebouwd, slechts 3 kleuren en lekker overzichtelijk (althans volgens ons)
in de loop van de tijd natuurlijk steeds hier en daar aangepast maar we zijn nu best tevreden. maar wie weet hebben jullie toch nog wat nuttige aanmerkingen.
(niet miepen over het .tk domein, vinden we zelf ook kut)als .tk het weer eens niet doet dan ff hier klikken
bedankt
maar ik wordt er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd nogal saai.
quote:Zie zijn sign?
Op zaterdag 13 september 2003 17:36 schreef Berkery het volgende:[..]
Is het dan niet makkelijker om gewoon de URL hier te posten
quote:Ah! OK. Lekker duidelijk
Op zaterdag 13 september 2003 17:54 schreef ELTino het volgende:[..]
Zie zijn sign?
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:59 schreef addie84 het volgende:
hmm, toch maar eens laten beoordelen, heb een nieuwe layout, maar vind hem niet echt super, letterkleur is niet altijd goedhttp://members.lycos.nl/cinestarinfo/test
Nou niet echt heel plezierig al die reclame. Ik zie het hele menu niet eens door de reclame.
quote:ja, is irritant, maar uiteindelijk komt ie op een eigen webruimte, eerst maar ff uitproberen
Op zaterdag 13 september 2003 18:13 schreef ELTino het volgende:[..]
Nou niet echt heel plezierig al die reclame. Ik zie het hele menu niet eens door de reclame.
maar issie bij jou zo uitgerekt?
quote:Wat moet er nou aan gecheckt worden? Niets werkt.
hmm, toch maar eens laten beoordelen, heb een nieuwe layout, maar vind hem niet echt super, letterkleur is niet altijd goedhttp://members.lycos.nl/cinestarinfo/test
quote:kleuren zijn ok...
maar.. ehh heeeeel erg saai... je hebt niet eens iets van een top image oid?
quote:zei toch dat ik een nieuwe layout had?
Op zaterdag 13 september 2003 18:47 schreef nietzman het volgende:[..]
Wat moet er nou aan gecheckt worden? Niets werkt.
quote:hmm idd, ben ik nog vergeten, maar heb een aantal logo's die erin kunnen
Op zaterdag 13 september 2003 18:56 schreef TriuMpH het volgende:[..]
kleuren zijn ok...
maar.. ehh heeeeel erg saai... je hebt niet eens iets van een top image oid?
quote:Ziet er mooi uit
Op vrijdag 12 september 2003 19:20 schreef Chandler het volgende:
Jaaaaaaaaa daar ben ik ook weer en laat jullie nu even een screen shotje zien van mijn siteAls iemand graag wil beta testen, please stuur me even een berichtje..
xtentic @ at @ hotmail puntjecommandunderscore com
quote:Hij is uitgerekt ja. 1280x1024 en het plaatje van mijn vorige post is 75% groot.
Op zaterdag 13 september 2003 18:24 schreef addie84 het volgende:[..]
ja, is irritant, maar uiteindelijk komt ie op een eigen webruimte, eerst maar ff uitproberen
maar issie bij jou zo uitgerekt?
Maar zonder die reclame is er ook nog niet veel eigenlijk. Je hebt twee kleuren en 3 vakken. De enige afbeelding is het nedstat icoontje. Zolang je niet trots op je stats bent (wat ik me in jou geval kan voorstellen) kan je het beter verbergen.
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:25 schreef ELTino het volgende:[..]
Hij is uitgerekt ja. 1280x1024 en het plaatje van mijn vorige post is 75% groot.
Maar zonder die reclame is er ook nog niet veel eigenlijk. Je hebt twee kleuren en 3 vakken. De enige afbeelding is het nedstat icoontje. Zolang je niet trots op je stats bent (wat ik me in jou geval kan voorstellen) kan je het beter verbergen.
maar dat uitrekken moet ik dan even naar kijken
quote:de frames boven en onder horen heel smal te zijn, bij jou is het onderste frame bijna net zo hoog als het middelste
Op zaterdag 13 september 2003 19:37 schreef ELTino het volgende:
Maar hoe bedoel je eigenlijk uitrekken?
quote:Moet je gewoon even de hoogte van die laatste cell op iets van 50 ofzo zetten.
Op zondag 14 september 2003 10:25 schreef addie84 het volgende:[..]
de frames boven en onder horen heel smal te zijn, bij jou is het onderste frame bijna net zo hoog als het middelste
quote:ga ik ook doen, bedankt iig voor het serieus kijken en beoordelen
Op zondag 14 september 2003 10:46 schreef ELTino het volgende:[..]
Moet je gewoon even de hoogte van die laatste cell op iets van 50 ofzo zetten.
Ik vraag me of 'ie niet te druk is....
quote:eigenlijk weinig op aan te merken, vind het een mooie pagina!
Op zondag 14 september 2003 12:50 schreef idontlikepizza het volgende:
Zouden jullie het volgende ONTWERP willen bekijken: [a]http://www.freewebs.com/jaapschreurs/[/a] Het is een site vd leerlingenraad van het helinium, waar hij dus wat aansluiting bij moet vinden [a]http://www.helinium.nl/[/a]Ik vraag me of 'ie niet te druk is....
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 16:51 schreef ELTino het volgende:
You've got mail! (met test rapport)
quote:hehe
Op zaterdag 13 september 2003 17:36 schreef Berkery het volgende:
Is het dan niet makkelijker om gewoon de URL hier te posten
quote:Dankje, dat was juist de bedoeling
Op zaterdag 13 september 2003 19:23 schreef yootje het volgende:
Ziet er mooi uit
quote:Ik zou misschien de kleur van de hoofdtekst iets lichter maken. Het donkerblauw valt zo erg weg tegen het grijze
quote:Je moet je afvragen of het wel bij de website van een leerlingenraad past. Ik zit zelf ook in de leerlingenraad van mijn school en wij willen iig niet zo'n site. Ik bedoel, het is voor een officieël orgaan van de school en dan krijg een soort futuristische en drukke site.
Op zondag 14 september 2003 12:50 schreef idontlikepizza het volgende:
Zouden jullie het volgende ONTWERP willen bekijken: [a]http://www.freewebs.com/jaapschreurs/[/a] Het is een site vd leerlingenraad van het helinium, waar hij dus wat aansluiting bij moet vinden [a]http://www.helinium.nl/[/a]Ik vraag me of 'ie niet te druk is....
Die blauwe 3d header of wat het ook is, vind ik nou niet bepaald erbij passen. Ik zou eerder een foto of iets dergelijks nemen, maar geen 3dmax render (die volgens mij niet eens van jou is, de naam 'instinct' staat namelijk nog linksboven)
Verder vind ik het een beetje een rommeltje van verschillende stijlen. Aan de ene kant heeft het de truttige windows-kant met die icoontjes, aan de andere weer een beetje futuristisch (om het zo maar even te noemen) met die nieuws.gif dingetjes.
Houd je ook beter aan een kleurenschema, want ik zie een stuk of 6 verschillende achtergrond kleuren en nog een keer iets van 6 a 7 verschillende tekst kleuren. Neem bijv. grijs en blauw. Laat het paars bovenin weg en houd je aan 2 kleuren blauw die dan weer terugkomen in de site.
'Leerlingenraad - Home' staat btw helemaal tegen de linkerrand aangeplakt. Verder mis ik nog een beetje een scheiding tussen de pagina achtergrond en het content gedeelte. Nu heb je die streepjes achtergrond en dan de vakken met zoeken en laatste forum posts enzo en die lopen een beetje in elkaar over helaas.
Zorg ook voor een preloader van die mouse over dingetjes want ik moet er nu eerst een tijdje opstaan voordat ik de mo-image zie.
Neem maar een voorbeeld aan jullie schoolsite, want die is wel erg goed. Goed kleurgebruik, erg rustig en best goed afgewerkt.
quote:misschien meer het lichtgrijze gebruiken?
Op zondag 14 september 2003 13:54 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
Ik zou misschien de kleur van de hoofdtekst iets lichter maken. Het donkerblauw valt zo erg weg tegen het grijze
de nieuwe layout, zonder reclame
en de oude layout
misschien dat ik niks verbeterd heb en juist de oude moet aanhouden
veel verschil is er niet, heb vooral gespeeld met formaten enzo.
Ik heb btw nog geen mailtje van je ontvangen chandler..
quote:hmm, is misschien een idee, thnx!
Op zondag 14 september 2003 14:46 schreef ELTino het volgende:
Je mag best wel iets fellere kleuren gebruiken. Het ziet er bij allebei uit alsof er een laagje stof/smog overheen ligt. Het ziet er een beetje grauw en vooral saai uit. Gebruik een goede contrast kleur en ga ook niet de plaatjes van minogue donkerder maken, eerder lichter....Ik heb btw nog geen mailtje van je ontvangen chandler..
quote:Vaag, mja nu wel
Op zondag 14 september 2003 14:46 schreef ELTino het volgende:
Ik heb btw nog geen mailtje van je ontvangen chandler..
quote:Bedankt voor je uitgebreide reactie iig. Instinct zit in de llraad....
Op zondag 14 september 2003 14:08 schreef ELTino het volgende:[..]
Ik ben voor mijn stage bezig met het opzetten van een nieuwe website voor een software pakket genaamd Outlook Inside. Dit alles is te verkrijgen via de website. De website moet zodanig ingericht zijn dat de bezoekers direct een gevoel krijgen over het product die zij leveren. Nu wil ik graag een klein marktonderzoek houden. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om op de volgende link te klikken en aan mij door te geven wat jullie van de website vinden en of het een duidelijk beeld creëert over het te kopen softwarepakket:
Alvast vriendelijk bedankt voor je bijdrage!
quote:Ik kan niet beoordelen of de site bij het product hoort, en ik hoop het eerlijk gezegd niet.
Op dinsdag 16 september 2003 11:13 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
http://www.outlookinside.nlAlvast vriendelijk bedankt voor je bijdrage!
Nofi, maar naar mijn mening is het een lelijke site. Je moet toch ook wel iets kunnen maken zonder een ranzige windows (XP!?) look, irritante bewegende gifjes en IE-only scripting.
quote:Wat je zegt klopt wel maar je moet wel rekening houden dat het een softwarepakket is en geen disco. Ik zou het liefst ook flash erin willen gebruiken alleen ben ik bang dat het een bedrijf minder snel zal aanspreken en dat het opladen van een webpagina voor iemand in een minder internet ontwikkeld land erg lang gaat duren.
Op dinsdag 16 september 2003 11:19 schreef nietzman het volgende:[..]
Ik kan niet beoordelen of de site bij het product hoort, en ik hoop het eerlijk gezegd niet.
Nofi, maar naar mijn mening is het een lelijke site. Je moet toch ook wel iets kunnen maken zonder een ranzige windows (XP!?) look, irritante bewegende gifjes en IE-only scripting.
quote:Euhm, ik probeer juist te zeggen dat je dat dus vooral niet moet doen. Geen irritante bewegende 'meuk' erin, dus ook geen bewegende vlaggetjes en dit soort gifjes.
Op dinsdag 16 september 2003 11:22 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
...dat het een softwarepakket is en geen disco. Ik zou het liefst ook flash erin willen gebruiken...
Probeer gewoon een site maken die niet op outlook hoort te lijken. Hetgeen er nu staat oog (imo) totaal niet professioneel.
Ps, Met een simpel html paginatje ben je imo bijna altijd beter uit. De klant wil zijn informatie snel en overzichtelijk op zijn scherm hebben, en wil niet door vreemde interfaces spitten en geen lange laadtijden van logge flashfilmpjes hebben.
Zelf heb ik ook wel flash voor site's gebruikt, maar ben er helemaal vanaf gestapt. Flash sucks, behalve als je het voor kleine animaties, banners of menu's gebruikt.
quote:Nee.
Op dinsdag 16 september 2003 11:33 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Maar het software wat zij verkopen is juist Outlook gerelateerd. Is het dan niet mooier om outlook te laten zien zodat zij direcht het gevoel krijgen dat het over outlook gaat en niets anders?
quote:Naar mijn mening: Nee. Tenminste, niet op deze manier. Mocht je het (Weer, no offence) beter kunnen doen, dan kan het wel iets worden.
Op dinsdag 16 september 2003 11:33 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Maar het software wat zij verkopen is juist Outlook gerelateerd. Is het dan niet mooier om outlook te laten zien zodat zij direcht het gevoel krijgen dat het over outlook gaat en niets anders?
Het idee zou best goed kunnen zijn, maar de huidige uitvoering is gewoon niet zo denderend. Mocht je echt een outlook uitstraling willen houden, dan zou ik je in ieder geval aanraden om op de inhoud na de hele site weg te donderen, en opnieuw te beginnen. (En deze keer een beetje gestructureerder werken... ) En werk dan bijvoorbeeld met screenshots van knopjes die je een mouseover geeft, in plaats van irritante ie-voor-windows-only java-knopjes.
quote:Hoe zou ik de site indelen zodat jij en anderen wel een idee krijgen waarover het gaat?
Op dinsdag 16 september 2003 11:37 schreef sop het volgende:[..]
Nee.
Het oogt nu enorm rommelig (en dan ook echt rommelig). Je gaat naar een website toe en niet naar outlook.
Als ik op die site kom heb ik geen idee waar het over gaat.
quote:Heb je het dan over de geschreven tekst dat ik moet wegdonderen of over de indeling en structuur van de website?
Op dinsdag 16 september 2003 11:39 schreef nietzman het volgende:[..]
Naar mijn mening: Nee. Tenminste, niet op deze manier. Mocht je het (Weer, no offence) beter kunnen doen, dan kan het wel iets worden.
Het idee zou best goed kunnen zijn, maar de huidige uitvoering is gewoon niet zo denderend. Mocht je echt een outlook uitstraling willen houden, dan zou ik je in ieder geval aanraden om op de inhoud na de hele site weg te donderen, en opnieuw te beginnen. (En deze keer een beetje gestructureerder werken...
) En werk dan bijvoorbeeld met screenshots van knopjes die je een mouseover geeft, in plaats van irritante ie-voor-windows-only java-knopjes.
quote:De indeling en structuur moet je gewoon wegdonderen. De teksten zou je kunnen bewaren, al moet je ze dan nou wel goed opmaken. Maargoed, overnieuw beginnen dus.
Op dinsdag 16 september 2003 11:56 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Heb je het dan over de geschreven tekst dat ik moet wegdonderen of over de indeling en structuur van de website?
quote:Euhm.... Goed?
Op dinsdag 16 september 2003 11:48 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Hoe zou ik de site indelen zodat jij en anderen wel een idee krijgen waarover het gaat?
Kijk eens naar andere site's..
De tweede site moet voor iedereen die flash 5 heeft zichtbaar zijn.
Ik wil ook hier graag opbouwende, of desnoods afbrekende, kritiek op hebben.
Het adres van deze site is www.bruyn.net
quote:Als ik op iets bij de quicklinks klik, dan krijg ik meteen een nieuw scherm, heel irritant.
Op dinsdag 16 september 2003 12:18 schreef hbruyn het volgende:
www.stilletijd.nl
Verder vind ik het wel heel erg pastellerig, maar dat vind ik het onderwerp ook, dus dat hoeft niet zo'n probleem te zijn (de site is immers niet voor mij gemaakt).
quote:Ik heb meteen Alt-F4 gedaan want je zit aan mijn scherm grootte. Moet je niet doen. Heeft totaal geen functie, als het wel functie dan is het pure onkunde van de ontwerper van de site.
www.bruyn.net
In opera geeft dat ding geen enkele pagina (als je op die rugzak loopt te klikken) omdat je je links zo hebt gedefinieerd: /voor\linksindex.htm
Dan snapt opera dat niet meer. moeten allemaal forward slashes zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 16-09-2003 13:21]
quote:Dat kan je ook heel makkelijk zelf testen.........
Ok, ik heb 2 sites gemaakt. De eerste is alleen te bezichtigen met ie 5.5 of hoger en flash 6. Of ie ook te zien is met andere browsers weet ik niet, maar ik ben er wel benieuwd naar.
quote:
Plaats je reacties, ik ben ook benieuwd naar jullie mening.
Het adres van de site is www.stilletijd.nl
Erg onduidelijk & erg rommelig. De navigatiestructuur is moeilijk te ontdekken, links die allemaal weer in een nieuw venster openen. Terwijl het design er wel weer uitziet alsof er veel tijd in is gestoken.
Sorry dat ik het zeg, maar dit is typisch een geval van hoe het niet moet; popups, slecht gebruik van Flash, IE -only ........
quote:Ik zie alleen broncode:
Op dinsdag 16 september 2003 13:45 schreef ray_nl het volgende:
Zouden jullie hier even naar kunnen kijken? Ben benieuwd wat jullie er van vinden: http://www.snookerdevils.tk
op http://home.wanadoo.nl/raymond.visser/index.asp
Ik vermoed dat wanadoo geen asp-pagina's ondersteund
Alvast bedankt!
Michel
quote:Da's wazig, iedereen ziet gewoon de site
Op dinsdag 16 september 2003 15:12 schreef Berkery het volgende:[..]
Ik zie alleen broncode:
op http://home.wanadoo.nl/raymond.visser/index.asp
Ik vermoed dat wanadoo geen asp-pagina's ondersteund
quote:Als je van index.asp index.htm of index.html maakt doet ie het wel goed.
Op dinsdag 16 september 2003 15:17 schreef ray_nl het volgende:[..]
Da's wazig, iedereen ziet gewoon de site
(gekeken met Mozilla Firebird)
quote:Ga ik ff veranderen dan. Thnx!
Op dinsdag 16 september 2003 15:19 schreef Berkery het volgende:[..]
Als je van index.asp index.htm of index.html maakt doet ie het wel goed.
(gekeken met Mozilla Firebird)
quote:En hoe ga je dat doen?
Op dinsdag 16 september 2003 15:51 schreef ray_nl het volgende:[..]
Ga ik ff veranderen dan. Thnx!
quote:Vind de site en het kleurgebruik netjes, alleen vind ik het jammer dat ik niet duidelijk kan krijgen wie jullie zijn, ik begrijp dat jullie snooker spelen, maar er is helemaal geen uitleg of jullie een vereniging zijn of een vriendengroepje. Is erg onduidelijk voor mensen van buitenaf, zo hebben alleen insiders er iets aan...
Op dinsdag 16 september 2003 13:45 schreef ray_nl het volgende:
Zouden jullie hier even naar kunnen kijken? Ben benieuwd wat jullie er van vinden: http://www.snookerdevils.tk
Maar kijk voor de grap ook eens even naar deze site:
Handig in gebruik... makkelijk copy/paste doen en posten die pics!
quote:Buiten dat die pics irritant zijn, vind ik het ontwerp nou ook niet echt denderend.
Op dinsdag 16 september 2003 16:09 schreef TrailerParkBoy het volgende:
De afgelopen 2 dagen hebben een vriend en ik hard gewerkt aan de nieuwe layout + database van ForumSpam.tk
Gemaakt door spammers, voor spammersHandig in gebruik... makkelijk copy/paste doen en posten die pics!
Verder zie ik eigenlijk niets wat de moeite waard is eigenlijk.
quote:Goed punt, ik zal eens iets van een historie er in zetten ofzo!
Op dinsdag 16 september 2003 15:56 schreef Larry101 het volgende:[..]
Vind de site en het kleurgebruik netjes, alleen vind ik het jammer dat ik niet duidelijk kan krijgen wie jullie zijn, ik begrijp dat jullie snooker spelen, maar er is helemaal geen uitleg of jullie een vereniging zijn of een vriendengroepje. Is erg onduidelijk voor mensen van buitenaf, zo hebben alleen insiders er iets aan...
Maar kijk voor de grap ook eens even naar deze site:
quote:Terughalen, extensie veranderen en weer uploaden.
Op dinsdag 16 september 2003 15:56 schreef STFU het volgende:[..]
En hoe ga je dat doen?
quote:Hoera! Ik heb geholpen!
Op dinsdag 16 september 2003 16:23 schreef ray_nl het volgende:[..]
Goed punt, ik zal eens iets van een historie er in zetten ofzo!
Ik ga binnen een week www.yimages.net releasen want volgens mij zitten er weinig bugs in..
iemand die even zin heeft om het uit te testen? en er vooral veel commentaar op te geven?
Verder is het mijn bedoeling het zo simpel mogelijk te houden en eigenlijk een beetje in "kinderstijl". Ik zie bijvoorbeeld Windows XP als windows in kinderstijl.
Ik twijfel nog een beetje over die groene balk, hier komt later nog een menu. Maar dat komt pas veel later als ik dit ga integreren met een andere site.
Graag jullie meningen!
quote:Vrolijk, leuk, strak, netjes, overzichtelijk. Ziet er erg leuk uit! Ik zou alleen de kleur grijs veranderen in iets zachters, want dat vloekt een beetje met de rest. Die groene balk kan er best in blijven
Op donderdag 18 september 2003 23:50 schreef ErikN het volgende:Graag jullie meningen!
quote:beter
Op donderdag 18 september 2003 23:55 schreef Heliospan het volgende:[..]
Vrolijk, leuk, strak, netjes, overzichtelijk. Ziet er erg leuk uit! Ik zou alleen de kleur grijs veranderen in iets zachters, want dat vloekt een beetje met de rest. Die groene balk kan er best in blijven
Maar welk grijze dat middelste of het menu links?
http://www.xs4all.nl/~holdhome/
bij voorbaat dank...
quote:Wij doen hier alleen aan opbouwende kritiek hoor
Op vrijdag 19 september 2003 00:08 schreef ErikN het volgende:[..]
beter
(ik verwachtte dat alles zoals gewoonlijk weer werd afgezeken :p)
Maar welk grijze dat middelste of het menu links?
quote:Enige verschil dat ik zo kan ontdekken is dat in Opera het bovenste menutje niet naar beneden meescrollt.
Op vrijdag 19 september 2003 00:31 schreef LennyKravitz het volgende:
Zou iemand eens willen checken hoe mijn page het onder andere browsers als IE het doet (javascriptje)? (Mac bv?) Een printscreentje zou'k wel leuk vinden; geen idee hoe het eruit ziet...http://www.xs4all.nl/~holdhome/
bij voorbaat dank...
quote:Als je hem voor 1024*768 hebt gemaakt dan zou ik zorgen dat het content gedeelte (waar bijvoorbeeld het news staat) een vaste breedte heeft (net zo breed als de header en de footer.
Op vrijdag 19 september 2003 01:08 schreef dynast het volgende:
dynast.tk
OF
(Op zich kun je dit dus ook maken met alleen CSS, maar aangezien MSIE het niet volledig ondersteund, doe ik dat maar niet.. helaas)
Welke is mooier/beter, en waarom?
quote:Terechte opmerkingen, daar kan ik wel wat mee, thanks.
Op vrijdag 19 september 2003 10:47 schreef sop het volgende:
Ik zou een lettertype als Verdana/Tahoma gebruiken. Times New Roman (of geen lettertype instellen) is echt passé.
Waarom is de Titel van een pagina een SWF bestand? Het doet niets en is gewoon een standaard lettertype, ik zie het nut er niet van in.
Verder zou ik er een steunkleur bijvoegen, 't is nu wel erg grijs.
quote:Wat een onzin.
Op vrijdag 19 september 2003 15:16 schreef Triloxigen het volgende:
(Op zich kun je dit dus ook maken met alleen CSS, maar aangezien MSIE het niet volledig ondersteund, doe ik dat maar niet.. helaas)
quote:spam sukkel.
Op vrijdag 19 september 2003 16:40 schreef cornee het volgende:
-spam inderdaad- (iets vriendelijker mag wel El Tino)
Spam dan een site die de moeite waard is.
Optieven mongool
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 19-09-2003 16:45]
quote:icoon dief!
Op dinsdag 16 september 2003 11:13 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
OUTLOOKINSDE http://www.outlookinside.nlIk ben voor mijn stage bezig met het opzetten van een nieuwe website voor een software pakket genaamd �Outlook Inside�. Dit alles is te verkrijgen via de website. De website moet zodanig ingericht zijn dat de bezoekers direct een gevoel krijgen over het product die zij leveren. Nu wil ik graag een klein marktonderzoek houden. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om op de volgende link te klikken en aan mij door te geven wat jullie van de website vinden en of het een duidelijk beeld creëert over het te kopen softwarepakket:
Alvast vriendelijk bedankt voor je bijdrage!
quote:Anders quote daar het hele bericht voor.
Op vrijdag 19 september 2003 16:47 schreef CrashOne het volgende:[..]
icoon dief!
Optieven mongool"
quote:'k Vind de tweede (witte versie) mooier... de andere gaat een beetje de sombere kant op... goed voor een begrafenisondernemers-site...
Op vrijdag 19 september 2003 15:16 schreef Triloxigen het volgende:
http://home.triloxigen.nl/layout
(daar kun je kiezen)
OF(Op zich kun je dit dus ook maken met alleen CSS, maar aangezien MSIE het niet volledig ondersteund, doe ik dat maar niet.. helaas)
Welke is mooier/beter, en waarom?
quote:property position: fixed word door MSIe niet fatsoenlijk ondersteund,
Op vrijdag 19 september 2003 16:17 schreef sop het volgende:[..]
Wat een onzin.
Als je alle tabellen nou gewoon vervangt door divjes, kun je er mee schuiven wat je wilt. Heeft IE allemaal geen problemen mee.
It's been done before
quote:begrafenisondernemers? LOL!
Op vrijdag 19 september 2003 17:33 schreef LennyKravitz het volgende:[..]
'k Vind de tweede (witte versie) mooier... de andere gaat een beetje de sombere kant op... goed voor een begrafenisondernemers-site...
Ik had trouwens verwacht dat de meeste mensen toch voor de grafische zou gaan, maar ik hoor toch vaker dat de 2e beter is..
http://www31.brinkster.com/fietstocht2003
Het layout is enigzins gejat van...
vul dat zelf maar in, als je het weet tenminste.
quote:afgezien van t lettertype wel leuk ja
Op vrijdag 19 september 2003 19:42 schreef achterop23 het volgende:
check deze:http://www31.brinkster.com/fietstocht2003
Het layout is enigzins gejat van...vul dat zelf maar in, als je het weet tenminste.
quote:En daarmee verpest je mijn mening al helemaal. Slecht
Op vrijdag 19 september 2003 19:42 schreef achterop23 het volgende:Het layout is enigzins gejat van...
quote:'t is de bedoeling dat je wat meer uitlegt over het hoe en wat van je site. Ik heb nu al meer moeite in de post gestoken alsdan jezelf.
Op zondag 21 september 2003 19:35 schreef theovm het volgende:
ik wouw ff me site laten checken: http://www.webmasterz.nl
Al je tekst zit tegen de linker tabelborder aangeplakt. Dat ziet er heel slordig uit. (alleen in je forum zijn de reacties wel met een padding-left uitgerust, de openings post weer niet).
Je Forum is klote qua navigatie. Je kunt niet met een linkje terug naar het overzicht.
-edit- mega typo
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 23-09-2003 16:04]
Maargoed, phpfreakz.nl is ook een site voor webmasters (Al richt die zich natuurlijk meer op de scripters) en die site is ook 'spuuglelijk.'
Nou heb ik ff een site gemaakt, ben benieuwd naar jullier reactie!!?!
De site staat nu hier online : http://www.erikvandermeulen.nl/dirk/
[Dit bericht is gewijzigd door flat_erik op 23-09-2003 15:14]
quote:Ziet er erg netjes uit. Ik neem aan dat dat "bla bla bla" vervangen wordt door meer tekst
Op dinsdag 23 september 2003 15:08 schreef flat_erik het volgende:
Ben een site aan het bouwen voor mijn vader, wil wel wat van zijn tekeningen verkopen via het internet enzo :V (B)Nou heb ik ff een site gemaakt, ben benieuwd naar jullier reactie!!?!
quote:Klopt
Op dinsdag 23 september 2003 15:10 schreef henkyfox het volgende:[..]
Ziet er erg netjes uit. Ik neem aan dat dat "bla bla bla" vervangen wordt door meer tekst
quote:Als ik in je 'opstart'scherm van links naar rechts lees staat er: "maken wij het waar(?)"
http://www.erikvandermeulen.nl/dirk/
Verders ziet het er goed uit!
http://62.251.121.9/ maar zou graag wat tips willen om het zaakje nog te verbeteren.
ps. ik ben bewust van het foutje in contact webdesign en hebhosting
quote:Thxz.. zal het idd wat anders opzetten
Op dinsdag 23 september 2003 16:01 schreef sop het volgende:[..]
Als ik in je 'opstart'scherm van links naar rechts lees staat er: "maken wij het waar(?)"
Verders ziet het er goed uit!
quote:Ziet er mooi uit.
Op dinsdag 23 september 2003 16:28 schreef Stoney187 het volgende:
http://62.251.121.9/ maar zou graag wat tips willen om het zaakje nog te verbeteren.
quote:Ik vind het geheel nogal kleurloos eigenlijk.
Op dinsdag 23 september 2003 16:28 schreef Stoney187 het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met een nieuw ontwerp voor m'n site:http://62.251.121.9/ maar zou graag wat tips willen om het zaakje nog te verbeteren.
Je kan zien dat er veel aandacht aan is besteed, maar ik mis de kleuren. Normaal gesproken heb je een kleurenschema waarbij je 1 kleurtint hebt en een contrast-kleur. Grijs vind ik nou niet echt een kleurenscherma (als je alleen maar lichte tinten gebruikt) en dan blijft alleen nog het lichtblauw over...
Je kan denk ik ook meer doen met de images aan de zijkant. Houd ze niet zwart-wit maar half in kleur.
Verder moet je nog even een DTD en encoding erbij doen. En eventjes door de W3 validator heen halen..
Als ik verder naar je source kijk zie ik dingen als <font face="Verdana" size="2"> en <textarea rows="6" name="S1" cols="80" style="border-style:solid; border-width:1; font-family: Verdana; font-size: 10 px; background-color:#EEEDED"> en volgens mij heb je daar echt stylesheets voor. Ook opmaken dmv een tabel is eigenlijk not-done als webdeveloper (maar die discussie zal ik niet weer opstarten )
Ik heb ook nog een Thumbnail Creator gemaakt in java, voor die kijk op
http://tratz.dyndns.org/thumbcreator/
In Toom is een klein festival te Limbricht (L) wat door de jongeren-tak van onze Scoutinggroep (voor alweer de 6e keer) wordt georganiseerd!
quote:Dit is nou spam.
Op dinsdag 23 september 2003 23:09 schreef Tratz het volgende:
Zie m'n MP3-site op, lange lijst met open dir's, voor de rest niet echt boeiend
http://spam/Ik heb ook nog een Thumbnail Creator gemaakt in java, voor die kijk op
http://spam/
quote:Om eerlijk te zijn, ik vind dit niet echt een totaal zuivere check.
Op dinsdag 23 september 2003 23:09 schreef Tratz het volgende:
Zie m'n MP3-site op, lange lijst met open dir's, voor de rest niet echt boeiend
http://tratz.dyndns.org/mp3/Ik heb ook nog een Thumbnail Creator gemaakt in java, voor die kijk op
http://tratz.dyndns.org/thumbcreator/
Maar er valt niet veel te zeggen over je vormgeving, want die is er bijna namelijk niet...
quote:Je kan ALLES met css. Als je nog vragen daarover hebt dan kan je ze gewoon hier stellen...
Op dinsdag 23 september 2003 20:36 schreef Stoney187 het volgende:
bedankt idd wat weinig kleur dat miste ik zelf ook al. css heb ik wel is geprobeerd maar kon alleen wat vinden over kleuren en textuitlijning heb het toen ook gebruikt maar echt makelijker werd het er niet van . .
quote:leuk dat je kan werken met slices
Ben een site aan het bouwen voor mijn vader, wil wel wat van zijn tekeningen verkopen via het internet enzoNou heb ik ff een site gemaakt, ben benieuwd naar jullier reactie!!?!
nee, maar nice gedaan, tekst is alleen nu nog plaatje... dat kan ECHT niet, maar ik neem aan dat je dat wel veranderd anytime soon
goed gedaan
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 23:15 schreef Silencia het volgende:
http://sleepy.xixion.orgweblogding...
had zin om zomaar even een site te bakken.
Alles wat mijn winamp afspeelt word in een database gegooid,
en kun je wat dingen opvragen.
Op zich verder niks bijzonders, en het zijn geen downloads
ok... kom maar op
quote:neej sorry ik vind het niks, omdat.....
Op woensdag 24 september 2003 13:14 schreef TriuMpH het volgende:
- http://213.84.84.88/ zelf is gewoon een plaatje en niks is nog clickableok... kom maar op
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:14 schreef TriuMpH het volgende:
- http://213.84.84.88/ zelf is gewoon een plaatje en niks is nog clickableok... kom maar op
quote:
Op woensdag 24 september 2003 08:32 schreef TriuMpH het volgende:
tekst is alleen nu nog plaatje... dat kan ECHT niet, maar ik neem aan dat je dat wel veranderd anytime soon
quote:Ik vraag meer kritiek op et design, opbouw van de site heb ik jullie mening niet bij nodig, t design wel!
Op woensdag 24 september 2003 14:10 schreef sop het volgende:[..]
[..]
quote:
Op woensdag 24 september 2003 14:23 schreef TriuMpH het volgende:[..]
Ik vraag meer kritiek op et design, opbouw van de site heb ik jullie mening niet bij nodig, t design wel!
quote:Cheap shot...
Op woensdag 24 september 2003 14:30 schreef sop het volgende:Maar als design een feeling is, dan is 't wel een rotgevoel of niet?
Maar ja die tekst is meer voor de opvulling, ga ik zeker nog iets anders van breien, het menu ga ik denk ik opaque maken, dus dat et niet zo vaag door schijnt allemaal...
Je site springt er totaal niet uit, en niet echt iets bijzonders. Het is wat dertien in een dozijn-achtig, maar dan nog eens fout uitgevoerd. (Je weet wel wat mooi is, maar je hebt het 'nog net niet.' Het 'De klok horen maar niet weten waar de klepel hangt' idee.)
Probeer eerst eens een klantenkring te krijgen, probeer een portfolio te vullen.
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:20 schreef nietzman het volgende:
TriuMpH, no offence, maar het bied echt helemaal niets. Als ik een toevallige voorbijsurfer zou zijn, dan had ik het alleen maar gezien als de site van het zoveelste pubertje dat op zijn zolderkamertje een 'bedrijf' (Hallo, KvK?) runt waarmee het snel geld denkt te gaan verdienen.Je site springt er totaal niet uit, en niet echt iets bijzonders. Het is wat dertien in een dozijn-achtig, maar dan nog eens fout uitgevoerd. (Je weet wel wat mooi is, maar je hebt het 'nog net niet.' Het 'De klok horen maar niet weten waar de klepel hangt' idee.)
Probeer eerst eens een klantenkring te krijgen, probeer een portfolio te vullen.
Ik merk dat hier heel wat "pro's" zitten qua vormgeven en webdevelopment. Ik wil alles erg netjes en geordend hebben en meestal lukt dat ook keurig (zie mijn mp3'tje ) maar met mijn administratie wil het niet lukken.
Met administratie bedoel ik dan mijn ordening van bestanden. Zowel mijn communicatie met klanten, offerte's, facturen als mijn schetsen, logo's en sites. Het is allemaal 1 grote brei bestanden die allemaal door elkaar heen lopen.
Ik heb vooral moeite met versie beheer. Van een type logo maak ik meestal meerdere versie's, maar hoe zorg je dat het overzichtelijk blijft?
Mijn vraag is dus hoe heeft iedereen zijn versie beheer en zijn ordening/administratie van bestanden?
[/off-topic]
quote:zoals je mp3's?
Op woensdag 24 september 2003 22:34 schreef ELTino het volgende:
[off-topic]Mijn vraag is dus hoe heeft iedereen zijn versie beheer en zijn ordening/administratie van bestanden?
[/off-topic]
ok?
quote:1 en 2 vallen af, omdat het rips zijn van http://www.pixelsurgeon.com
Op woensdag 24 september 2003 22:45 schreef Dwork het volgende:
nummer 1 vind ik het mooist
nummer 2
en nummer 3
3 vind ik dan het best (bij gebrek aan alternatief)
quote:Met toestemming B.T.W.
Op woensdag 24 september 2003 22:50 schreef ELTino het volgende:[..]
1 en 2 vallen af, omdat het rips zijn van http://www.pixelsurgeon.com
3 vind ik dan het best (bij gebrek aan alternatief)
zoniet dat deze? http://www.ukkienet.com/album
quote:Toestemming? Beetje vreemd van ze. Maar toch, maak je niet liever zelfs iets?
Op woensdag 24 september 2003 22:56 schreef Dwork het volgende:[..]
Met toestemming B.T.W.
zoniet dat deze? http://www.ukkienet.com/album
Die link die je geeft is meer van jezelf maar heeft nog niet echt een design. Die nummer 3 van je vond ik eigenlijk wel OK. Mooi lettertype waarin ukkienet.com staat, goed gestyleerd. Maar "PHP Album by Ukkienet.com" Heb je het zelf geschreven? Want zoals het nu staat is dat zo..
quote:Of maak ik zipjes van wijzigingen (dus gewoon een datum met daarin de complete website).
Op woensdag 24 september 2003 22:34 schreef ELTino het volgende:
Mijn vraag is dus hoe heeft iedereen zijn versie beheer en zijn ordening/administratie van bestanden?
Of ik gebruik Visual Source Safe (onderdeel van Visual Studio).
Je kunt daarin bestanden die je wilt wijzigen 'uitchecken', je brengt de wijzigingen aan en checkt ze vervolgens weer in.
In de Source Safe Database worden alle wijzigingen opgeslagen.
Groot voordeel is ook dat je releases kunt labelen. Dat houdt in dat je een compleet project van een label voorziet. Je kunt dan heel eenvoudig naar de code teruggaan die je op tijdstip X hebt uitgeleverd.
In SourceSafe kun je d.m.v. commentaar ook je release notes bijhouden.
Voor meer info: http://msdn.microsoft.com/ssafe/technical/documentation.asp
NB Visual Source Safe hoeft niet gebruikt/beperkt te worden door enige vorm van Microsoft ontwikkel omgevingen, het is een op zich zelf staand pakket.
wat vinden jullie?
quote:ja, ik ben nog bezig met de styling.
Die link die je geeft is meer van jezelf maar heeft nog niet echt een design. Die nummer 3 van je vond ik eigenlijk wel OK. Mooi lettertype waarin ukkienet.com staat, goed gestyleerd. Maar "PHP Album by Ukkienet.com" Heb je het zelf geschreven? Want zoals het nu staat is dat zo..
quote:Technisch:
Op donderdag 25 september 2003 09:46 schreef STFU het volgende:
kijk dit vind ik nou echt een mooie site:
http://www.vattenfall.nl (is een van mijn opdrachtgevers.)
Hij is strak en duidelijk vormgegeven.
Hij is compact en zover ik ik weet ook W3C valid?wat vinden jullie?
Design:
De site ziet er mooi uit, inderdaad lekker strak design en mooie heldere kleuren. Ik had zelf de teksten op de homepage gewoon met tekst gedaan, i.p.v. met plaatjes, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Verder waren mouseovers bij het topmenu ook leuk geweest.
quote:*kuch* alleen eigen sites plaatsen aub! */kuch*
STFU bood abusievelijk de volgende sitechecks aan:
http://www.vattenfall.nl
http://www.faceliftlab.com
quote:allrighty then...
Op donderdag 25 september 2003 11:14 schreef sop het volgende:[..]
*kuch* alleen eigen sites plaatsen aub! */kuch*
* = sigaretten junks
** = GRUWELIJK!!
quote:FF serieus.
Op donderdag 25 september 2003 11:37 schreef STFU het volgende:[..]
allrighty then...
http://www.ntce.tk
was oorspronkelijk bedoelt om onze hardloop tijden bij te houden in onze hevige rooktijd* (vandaar de slechte tijden)
Is uitgegroeid tot een onzin site met gruwelijke** avonturen.
Zoek maar eens in op FOK! op NTCE.
Je hebt het op andere sites dat het een beetje jammer is dat ze iframe's gebruiken, maar zelf gebruik je ze ook.
En serieus ONMIDDELIJK wegwezen met dat A-team muziekje. Ik kan het niet uitzetten en heb dus de site dichtgeklikt. Ik zag wel dat je iframe gebruikte en veel tekst in image vorm hebt. Bovendien is je menu ook in imagevorm.
Als je het muziekje uitzet of een aan en uit functie maakt dan wil er wel beter naar kijken maar dit is echt VERSCHRIKKELIJK.
quote:Ja klopt is ook een graflelijke site!
Op donderdag 25 september 2003 20:43 schreef ELTino het volgende:[..]
FF serieus.
Je hebt het op andere sites dat het een beetje jammer is dat ze iframe's gebruiken, maar zelf gebruik je ze ook.
En serieus ONMIDDELIJK wegwezen met dat A-team muziekje. Ik kan het niet uitzetten en heb dus de site dichtgeklikt. Ik zag wel dat je iframe gebruikte en veel tekst in image vorm hebt. Bovendien is je menu ook in imagevorm.
Als je het muziekje uitzet of een aan en uit functie maakt dan wil er wel beter naar kijken maar dit is echt VERSCHRIKKELIJK.
verder heb ik geen site om te laten checken......
mijn andere sites zijn al een keer langsgeweest paar checks terug!
Heb um al hier laten chekkú, maar heb nu wat veranderd..
Wat vinden jullie er nu van, kritisch kijken aub. (details enzo)
Thanx
quote:Had je nog wat aan Visual Source Safe?
Op donderdag 25 september 2003 20:43 schreef ELTino het volgende:
quote:strak en duidelijk!
Op donderdag 25 september 2003 23:54 schreef Dwork het volgende:
http://www.ukkienet.com/albumHeb um al hier laten chekkú, maar heb nu wat veranderd..
Wat vinden jullie er nu van, kritisch kijken aub. (details enzo)Thanx
quote:Heb al een topic over dit onderwerp geopend.
Op vrijdag 26 september 2003 08:54 schreef sop het volgende:[..]
Had je nog wat aan Visual Source Safe?
Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op
Dit is de website van de V.O.F. van mij en een vriend. Wij beweren natuurlijk niet het zoveelste klusbedrijfje te zijn. We staan reeds ingeschreven bij de Kvk, en hebben een cursus zelfstandig ondernemen gevolgd.
Graag opbouwend commentaar, in ieder geval waar we eventueel iets aan zouden kunnen hebben
quote:Ziet er leuk uit,
Op vrijdag 26 september 2003 09:35 schreef jakovasaur het volgende:
Gegroet allen,Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op
Dit is de website van de V.O.F. van mij en een vriend. Wij beweren natuurlijk niet het zoveelste klusbedrijfje te zijn. We staan reeds ingeschreven bij de Kvk, en hebben een cursus zelfstandig ondernemen gevolgd.
Graag opbouwend commentaar, in ieder geval waar we eventueel iets aan zouden kunnen hebben
je gebruikt veel plaatjes, hierdoor zie je 'm echt laden, dat is neit zo mooi.
Of je plaatjes zijn te groot (in kb's) of je host te traag..
Verder vind ik het reclame plaatje niet zo mooi doordat de rest echt ingewerkt is, en die man met toeter echt een plaatjes blok is.
De algemene indruk is goed, en je presenteert je creatief.
Waar ik persoonlijk lichtelijk allergisch voor ben is .html
Hierdoor zie je dat je niet echt dynamisch werkt, maar ik denk dat ik wel de enigste ben die zo kijkt
Ja, ik heb stage en verveel me weleens,
dit is al de 2e layout in een week
Wat dat werkt niet, en de texten zijn ook niet perfect.
Maar gaat om de layout, en of het cross-browser is.
en funcionaliteit.
Ik weet dat de fading alleen werkt bij MSIE,
maar dat is geen probleem.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 09:50 schreef Triloxigen het volgende:
http://v11.triloxigen.nl
Misschien leuk om voor de grap die CSS eens up te loaden.
quote:Overal maar .php achterzetten terwijl het (Niet aanwezige) dynamische op de pagina geen enkel nut heeft is ook geen porem. Mooie HTML is niet lelijk.
Op vrijdag 26 september 2003 09:44 schreef Triloxigen het volgende:
Hierdoor zie je dat je niet echt dynamisch werkt, maar ik denk dat ik wel de enigste ben die zo kijkt
quote:euh, huh?
Op vrijdag 26 september 2003 09:57 schreef nietzman het volgende:[..]
Misschien leuk om voor de grap die CSS eens up te loaden.
quote:Net zoals een vriend van mij doet
Op vrijdag 26 september 2003 09:59 schreef nietzman het volgende:[..]
Overal maar .php achterzetten terwijl het (Niet aanwezige) dynamische op de pagina geen enkel nut heeft is ook geen porem. Mooie HTML is niet lelijk.
quote:Jippie. Een niet al-te-geweldig-gephotshopte auto en verder totaal geen content en dus geen ruk om te zien/beleven.
Op vrijdag 26 september 2003 10:05 schreef The_Gunman het volgende:
Heb ff een beginpaginatje gemaakt
Nu kan ik in vrede sterven.
quote:School heeft hier standaard IE6 opstaan. Niet het geringste deel van je doelgroep dus.
Op vrijdag 26 september 2003 10:08 schreef Triloxigen het volgende:
euh, huh?
Ohw, weet het al, denk dat het door media="" komt..
Welke browser gebruik je?
quote:Maar het is natuurlijk altijd een afweging. Hoe hard zul je het nodig hebben, en weegt dat af tegen de extra inspanning die het vergt?
Ik weet wat je bedoeld, maar ik wilde alleen zeggen dat php erg makkelijk kan zijn
quote:Oke, jouw mening. Ben ik het niet mee eens, maar kan ik mee leven.
alleen zie het toch liever bovenin het scherm ipv het midden.
Het groen is een beetje TE groen
quote:Meer mensen die hier last van hebben? Ik heb de site volgens mij toch redelijk ingericht.. De meeste gifjes zijn minder dan 1 kb, en de jpeg'jes zijn niet groter dan 2/3 kb...
je gebruikt veel plaatjes, hierdoor zie je 'm echt laden, dat is neit zo mooi.
Of je plaatjes zijn te groot (in kb's) of je host te traag..
quote:Hier is inderdaad nog iets voor te zeggen, ik zal kijken of ik dit mooi kan oplossen.
Verder vind ik het reclame plaatje niet zo mooi doordat de rest echt ingewerkt is, en die man met toeter echt een plaatjes blok is.
quote:Dit is natuurlijk onzin.
quote:Vreemd, het werkt bij mij goed met MSIE5, MSIE6, Opera 7 en FireBird
Op vrijdag 26 september 2003 10:10 schreef nietzman het volgende:[..]
School heeft hier standaard IE6 opstaan. Niet het geringste deel van je doelgroep dus.
[..]Maar het is natuurlijk altijd een afweging. Hoe hard zul je het nodig hebben, en weegt dat af tegen de extra inspanning die het vergt?
En ik doelde op dat het minder inspaning kost om php voor de layout toe te passen, hoef je niet in iedere file iets te veranderen als je 1 ding anders wilt.
quote:Geen nood, ik duw een paar keertjes op F5 en hij is door zijn bandwidth heen.
Op vrijdag 26 september 2003 10:09 schreef nietzman het volgende:[..]
Jippie. Een niet al-te-geweldig-gephotshopte auto en verder totaal geen content en dus geen ruk om te zien/beleven.
Nu kan ik in vrede sterven.
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 26-09-2003 10:25]
quote:*koppig*
Op vrijdag 26 september 2003 10:16 schreef Triloxigen het volgende:En ik doelde op dat het minder inspaning kost om php voor de layout toe te passen, hoef je niet in iedere file iets te veranderen als je 1 ding anders wilt.
quote:Ha oude makker gunman,
Op vrijdag 26 september 2003 10:05 schreef The_Gunman het volgende:
http://www26.brinkster.com/mvbdesign/Heb ff een beginpaginatje gemaakt
Tijdje niet gezien hé? Hoe is het afgelopen met Gadgetzone en Mvbdesign? Maak je nog steeds van die überphatte sites met toffe no-rightclick scripts?
Deze versie (versie 0.001) van mvbdesign is ook weer zo'n knap staaltje van je! Ik zie twee flitsen waar ik eventjes origineel en photoshop zie staan maar het gaat helaas net iets te snel om het echt te kunnen bewonderen. Maar na een tijdje zie ik wel de volledige plaatjes. Vooral die photoshop auto is heel mooi, is die van jou? Is photoshop het merk? Dan ga ik namelijk eens zoeken naar een dealer die photoshop heeft.
Waarom zet je trouwens je naam zo klein erbij in oranje kleur? Ik moest alles selecteren voordat ik je naam pas zag. Dat 'Made By Michael van Ballegoie' mag best wel wat groter hoor! Ik zou er echt supertrots op zijn als ik zoiets moois kon maken.
Wat is trouwens dat w3c? Is dat niet een hypermoderne programmeer taal ofzo? Als je dat w3c kan schrijven, moet je toch nog even oefenen hoor! Of heb je een eigen variant op w3c geschreven? Iets van wc-taal?
Ik was een tijdje geleden al op zoek naar je website, want ik vond hem toen zo mooi! Toen tikte ik 'mvb design' in bij goegel en toen kwam ik op een heel andere pagina uit. En zij hadden jouw naam gejat! Zij doen ook aan webdesign net zoals jij, maar dan natuurlijk veel minder goed! Ze hebben ook een heel lege portfolio in vergelijking met jou! Jij heb tenminste die superbekende voetbal site en de toffe gadget-zone gemaakt! Als ik jou was zou ik ze aanklagen, want ze hebben gewoon je naam gejat!
Laat je het me weten wanneer de nieuwe versie van je heersende website af is?
Groetjes,
ELTino
quote:ELTino, je kunt je energie toch wel beter gebruiken?!
Op vrijdag 26 september 2003 10:54 schreef ELTino het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Leuk en kleurig!
code:dit zorgt ervoor dat die lelijke toolbar weg gaat als je op een plaatje staat!<META HTTP-EQUIV="imagetoolbar" CONTENT="no">
quote:Klopt, maar dan moet je nog steeds al je divjes en/of tabellen wel in de html file zetten
Op vrijdag 26 september 2003 10:35 schreef nietzman het volgende:[..]
*koppig*
Daar hebben we natuurlijk CSS voor.
quote:ten eerste, LOL!
Op vrijdag 26 september 2003 10:54 schreef ELTino het volgende:[..]
[lap text]Groetjes,
ELTino
[Dit bericht is gewijzigd door Triloxigen op 26-09-2003 11:22]
quote:De gemiddelde website heeft geen DTD, maar hij wel. Dan mag ik ook aannemen dat de pagina ook werkelijk w3c validated is.
Op vrijdag 26 september 2003 11:16 schreef Triloxigen het volgende:[..]
ten eerste, LOL!
alleen over dat w3c, hij heeft minder fouten als de gemiddelde website, hij heeft er maar 1
quote:over mij wat te zeuren check dit:
Op vrijdag 26 september 2003 10:54 schreef ELTino het volgende:[..]
leuk verhaal thxGroetjes,
ELTino
http://www.htmlhelp.com/cgi-bin/validate.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.curabell.nl&warnings=yes&input=yes
groetjes
[Dit bericht is gewijzigd door The_Gunman op 26-09-2003 12:27]
Bezig met een projectje iemand opmerkingen of aanmerkingen ?? vooral over het menu ? betere ideeen.
quote:Helaas, diss mislukt. Ik heb geen fouten in mijn pagina.
Op vrijdag 26 september 2003 12:19 schreef The_Gunman het volgende:[..]
over mij wat te zeuren check dit:
http://www.htmlhelp.com/cgi-bin/validate.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.curabell.nl&warnings=yes&input=yes
groetjes
Jammer voor jou helaas mislukt. Ik zie in mijn stats dat je ook nog w3c validator (de officiële validator) hebt geprobeerd maar daar kwam een goedkeuring uit. maar uit deze ook, dus wat probeer je nou eigenlijk te bewijzen?
dat mijn pagina's w3c compatible zijn? dank je. ik besteed er ook veel aandacht aan
quote:Ziet er netjes en verzorgd uit. Maar nog wel een paar puntjes.
Op vrijdag 26 september 2003 12:30 schreef Gijsje het volgende:
http://www.played.nl/gijsje/pmi/index.htmlBezig met een projectje iemand opmerkingen of aanmerkingen ?? vooral over het menu ? betere ideeen.
Dat menu (ik neem aan dat die verticale balken het menu is. Dat moet je niet zo houden, ieder mens breekt dan namelijk zijn nek...
http://www.played.nl/gijsje/pmi/pmi_files/imga-1.jpg sluit bovenaan niet helemaal goed aan op http://www.played.nl/gijsje/pmi/pmi_files/product-a-1.jpg omdat die laatste een ronde hoek heeft.
Verder heeft dat gedeelte met latest news enzo dezelfde achtergrond als de pagina-achtergrond waardoor de pagina een beetje wordt opgedeeld in 3 delen ipv dat het in elkaar overvloeit.
Die blauwe icon.jpg vind ik er ook niet echt bij passen, omdat die kleur geen enkele andere keer terug komt. Het oranje daarentegen wel...
quote:Ik krijg nekpijn van het lezen van je menu. Ik zou de tekst andersom neerzetten.
Op vrijdag 26 september 2003 12:30 schreef Gijsje het volgende:
http://www.played.nl/gijsje/pmi/index.html
quote:probeer je niet te dissen hoor door jou mening wordt ik steeds meer gedreven om het beter /goed te doen en meer te leren van jou tips dus je mag me afkraken wat je wilt ik beschouw dat als een uitdaging
Op vrijdag 26 september 2003 12:48 schreef ELTino het volgende:[..]
Helaas, diss mislukt. Ik heb geen fouten in mijn pagina.
Jammer voor jou helaas mislukt. Ik zie in mijn stats dat je ook nog w3c validator (de officiële validator) hebt geprobeerd maar daar kwam een goedkeuring uit. maar uit deze ook, dus wat probeer je nou eigenlijk te bewijzen?
dat mijn pagina's w3c compatible zijn? dank je. ik besteed er ook veel aandacht aan
quote:Goed zo.
Op vrijdag 26 september 2003 13:02 schreef The_Gunman het volgende:[..]
probeer je niet te dissen hoor door jou mening wordt ik steeds meer gedreven om het beter /goed te doen en meer te leren van jou tips dus je mag me afkraken wat je wilt ik beschouw dat als een uitdaging
Post dan niet meer een site met alleen under construction. Als je gefotosjopte auto's wilt laten zien moet je met de contest in PTA meedoen...
quote:wat voor soort opleiding doe jij dan ?
Op vrijdag 26 september 2003 13:11 schreef ELTino het volgende:[..]
Goed zo.
Post dan niet meer een site met alleen under construction. Als je gefotosjopte auto's wilt laten zien moet je met de contest in PTA meedoen...
quote:Is die mijn vorige post aanleiding tot die vraag? Anders zie ik namelijk het verband niet.
Op vrijdag 26 september 2003 13:22 schreef The_Gunman het volgende:[..]
wat voor soort opleiding doe jij dan ?
heb je ook cursus webdesign gedaan enz. ?
Maar geen cursus webdesign. Veel doen en oefenen. Met vallen en opstaan kom je er wel!
Het is gehost op mijn eigen server dus de kans bestaat dat je er niet bij kan. Ik hoop dat niemand fouten vind, vind je ze wel dan is het ook goed, als het even word gemeld .
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 00:05 schreef ErikN het volgende:
Ik had al eens twee screenshots en dan nu een link:Het is gehost op mijn eigen server dus de kans bestaat dat je er niet bij kan. Ik hoop dat niemand fouten vind, vind je ze wel dan is het ook goed, als het even word gemeld
.
quote:
Microsoft JET Database Engine (0x80040E07)
Syntaxisfout in datum. in query-expressie messages_topics_id=164 AND messages_date < #0#.
/mb_index.asp, line 107
de site staat al even online... maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
quote:Okee dat was een belachelijke fout, herkansing gaarne:
Op zaterdag 27 september 2003 00:20 schreef ELTino het volgende:[..]
[..]
http://www.atsol.tk/
http://proto2.thinkquest.nl/~llc008/
Graag comments en tips over wat we moeten veranderen zodra de FTP-servers weer opengaan. Een paar layout-fouten (gastenboek, hall of fame) zijn al opgelost maar staan nog niet online. BVD
Site ziet er heel leuk uit. De tekst zou alleen veel beter uitkomen, en het geheel zou veel beter leesbaar worden als je de ruimte tussen de tekst en de plaatjes iets vergroot in de tabel.
Succes!
quote:Je hebt het in de handleiding over donkerblauwe links, maar als ik op de pagina "start | 1. Inleiding" kijk zijn de linkjes Biologie, Natuurkunde, etc Gewoon tekst kleur. Je ziet niet dat het links zijn. Wat mij betreft hield de site dus daar op.
Op zondag 28 september 2003 16:25 schreef JeRa het volgende:
Wij doen dit jaar mee aan ThinkQuest, en hebben een educatieve site gemaakt over het onderwerp "licht"...http://proto2.thinkquest.nl/~llc008/
Verder vind ik de rechterbalk (waar het kladblok instaat) niet passen bij de header (waar ik het logo te wazig vind). De kleur van de balk past er niet bij.
Bij het printen zou ik een aparte pagina maken, zonder die rechterbalk en het header menu. Is als het goed is een kleine moeite.
In je tekst zou ik voor de beter leesbaarheid een wat grotere regelafstand in je CSS zetten. Ik vind de regels wat te compact overkomen. Eventueel zou je ook de letter afstand wat kunnen vergroten (in principe is een mooi compact lettertype wel mooi, maar aangezien je grote lappen tekst laat zien komt het geheel nogal over van: "moet ik dat allemaal gaan lezen....").
Maar algemene indruk:
en ow ja: je splash screen zuigt. Het voegt niets toe en hij hoort niet bij de eigen site.
Kan je in het onderstaand menu de tekst links ook vervangen door zelfgemaakt buttons? en kan je de grijze buttons (onderin) ook vervangen/wijzigen?
quote:ooit wel eens van google gehoord?
Op maandag 29 september 2003 10:03 schreef The_Gunman het volgende:
Vraagje?Kan je in het onderstaand menu de tekst links ook vervangen door zelfgemaakt buttons? en kan je de grijze buttons (onderin) ook vervangen/wijzigen?
Bijvoorbeeld: http://www.webmasterworld.com/forum83/1497.htm
quote:Onder Design staat dubbel Brochures
quote:Mischien hebben ze inmiddels al 2 brochures gemaakt
Op maandag 29 september 2003 13:31 schreef flat_erik het volgende:[..]
Onder Design staat dubbel Brochures
er klopte een hoop dingen niet en toen heb ik aangeboden hem te helpen.
graag nog wat advies van jullie over wat beter kan/mag en wat je nog mist.
ik wil nog meer navigatie knoppen maken maar dit is ff snel gemaakt tot nu toe zodat het al werkt
het gaat over DEZE site
alvast bedankt.
quote:dat is een java-applet.
Op maandag 29 september 2003 10:03 schreef The_Gunman het volgende:
Vraagje?Kan je in het onderstaand menu de tekst links ook vervangen door zelfgemaakt buttons? en kan je de grijze buttons (onderin) ook vervangen/wijzigen?
moet je effe in de *.class en *.java bestanden lopen rotzooien!
grtz,
SeBas
Over je site:
Eerste indruk is (Y)
Tweede indruk:
Je straalt niet echt professionaliteit uit. Dat komt doordat je *pats* ineens al je shirts op het scherm pleurt.
Maak er een mooi menutje van met een voorbeeld T-shirt van iedere categorie. Klik daarop en je krijgt alle t-shirts van die categorie te zien.
Zorg ook dat er wat info over het bedrijf op de eerste pagina staat. Nu staat er wel meest gestelde vragen helemaal onderaan, maar dat moet je zoeken.
en nog een tekstje voor je "oude mensen krimpen sneller dan hun kleren"
En dan moet je standaard bij een bestelling een maatje kleiner opsturen.
quote:Zelden zoiets lelijks gezien. Maar... het is wel informatief en de navigatie is ook te doorgronden.
Op maandag 29 september 2003 14:51 schreef Vleermuis het volgende:
een colega van mij was aan het stoeien om een homepage te maken ivm. een wereldreis die hij gaat maken.er klopte een hoop dingen niet en toen heb ik aangeboden hem te helpen.
graag nog wat advies van jullie over wat beter kan/mag en wat je nog mist.
ik wil nog meer navigatie knoppen maken maar dit is ff snel gemaakt tot nu toe zodat het al werkthet gaat over DEZE site
alvast bedankt.
quote:je bedoeld kleur combinatie
Op maandag 29 september 2003 21:58 schreef sop het volgende:[..]
Zelden zoiets lelijks gezien. Maar... het is wel informatief en de navigatie is ook te doorgronden.
De site mist dus zijn doel niet. Grafisch gezien is het natuurlijk helemaal ruk,
quote:Ziet er netjes uit. Oranje grijs is altijd goede combi. Zorg wel dat de tekst (in het donkergrijze vak) opvalt zodat het niet een grote zwarte/donkergrijze massa wordt....
Op dinsdag 30 september 2003 21:30 schreef ChickenMan het volgende:
ik ben met me portfolio bezig, hij is nog niet af dus heb alleen maar screenshot
http://www.chickenman.nl/templates/SITE3.jpg
trouwens, coming soon schrijf je met één m (zie chickenman.nl)
quote:o.a.
Op dinsdag 30 september 2003 20:31 schreef Vleermuis het volgende:[..]
je bedoeld kleur combinatie
Echter de site is wel informatief en de informatie is ook gemakkelijk op te vragen, dus het is geen slechte site, alleen maar lelijk.
ai! zeer strak! Precies het deisgnw at me bevalt. Zeker het kladblok is een leuk idee. Zoals iemand eerder zei is de splashpage om te huilen, maar daarna
Persoonlijk zou ik niet kiezen voor de schoolse opdeling, daar niet iedereen elk element zo kan opdelen en dus toch flink moet gaan zoeken, maar daar is dan ook weer de zoekfunctie voor.
Erg jammer dat je hebt gekozen voor een IFRAME, iets wat natuurlijk schitterend werkt in IE, maar Opera 6, mozilla enz.. zijn daar absoluut niet blij mee.
Verder is dit 1 van de eerste sites waar ik absoluut geen op- of aanmerkingn bij heb. Hets is strak, snel en mooi, wat wil je nog meer
laat ajb even weten wat je ervan vindt!
Alvast bedankt!
heb nu weer ff de tijd om wat aan te passen....
owja... de link... :
quote:Ik haat het als er gefucked word met m'n browser,
Op woensdag 1 oktober 2003 10:06 schreef koekiemonster het volgende:
Vergeten te vermelen: vanochtend is mijn site live gegaan:
Vol trots meld ik:
http://www.gamemag.nllaat ajb even weten wat je ervan vindt!
Alvast bedankt!
Ziet er over het algemeen leuk uit,
alleen het menu is wat onduidelijk/klein
Alleen iets teveel content tegelijk..
quote:Echt helemaal top. Het enige wat ik zo zie is dat de pagina's, als de inhoud verticaal gezien kleiner is dan de browser, niet helemaal doorloopt tot onder. Dit bedoel ik.
Op zondag 28 september 2003 16:25 schreef JeRa het volgende:
Wij doen dit jaar mee aan ThinkQuest, en hebben een educatieve site gemaakt over het onderwerp "licht"...http://proto2.thinkquest.nl/~llc008/
Verder vind ik het intro eerlijk gezegd drie keer niets. Nodig imo niet echt uit om bekeken te worden. Gemiste kans.
quote:Kewl design...
Vol trots meld ik:
Alvast bedankt!
Hoe heb je die pulldownmenu's gebouwd?
- Op mijn site (http://www.oling.org) heb ik een poll geplaatst, maar ik vond die standaard radio-buttons echt NIET passen. Nu heb ik het anders geprobeert op te lossen, maar ik krijg klachten van bezoekers dat ze de poll in de eerste instantie niet zien! Hoe kan ik hem wat duidelijker maken denken jullie?
- Mijn stagelogboek (http://www.oling.org/stage) is nu een losstaand onderdeel, maar zou ik het liefst volledig in de oling.org stijl implanteren, maar dat menutje rechts (met de dagen erin dus) kan ik moeilijk ten alle tijden op mijn frontpage hebben. Het rechtermenu wordt echter geinclude, dus ik kan moeilijk een ander menu maken, dan zou ik altijd 2 menu's moeten updaten. (als je me nog begrijpt). Hoe kan ik dat nou eens netjes implementeren in de oling.org site?
quote:Die heeft hij 'gejat' van http://youngpup.net/code/mtDropDowns
Op woensdag 1 oktober 2003 10:37 schreef BEAUCHAMP het volgende:[..]
Kewl design...
Hoe heb je die pulldownmenu's gebouwd?
quote:je kunt je standaard menu toch uitbreiden met een stage blok, dat je alleen laat zien als je in de stage site bent.
Op woensdag 1 oktober 2003 10:45 schreef oling.org het volgende:
- Mijn stagelogboek (http://www.oling.org/stage) ....
quote:Leuk, dat geheimschrift. Ik zie de teksten alleen maar als ik ze selecteer. (Firebird 0.7 RC1)
Op woensdag 1 oktober 2003 10:45 schreef oling.org het volgende:
- Mijn stagelogboek (http://www.oling.org/stage)
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:56 schreef nietzman het volgende:[..]
Leuk, dat geheimschrift. Ik zie de teksten alleen maar als ik ze selecteer. (Firebird 0.7 RC1)
quote:bij mij ook
Op woensdag 1 oktober 2003 10:56 schreef nietzman het volgende:[..]
Leuk, dat geheimschrift. Ik zie de teksten alleen maar als ik ze selecteer. (Firebird 0.7 RC1)
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:59 schreef oling.org het volgende:For real ..
quote:HOE kan dat nou weer
Op woensdag 1 oktober 2003 11:13 schreef nietzman het volgende:[..]
[afbeelding]
Si.
quote:Zo te zien heb je in je CSS geen kleur gedefineerd.
Op woensdag 1 oktober 2003 11:22 schreef oling.org het volgende:
HOE kan dat nou weer![]()
quote:Schaam je.
Ik heb overigens nog nooit van Firebird gehoord?
quote:Ben JIJ even gek geworden!
Vol trots meld ik:
Alvast bedankt!
170kb aan plaatjes, css en scripts... plus dan nog eens de hele source van 60kb als ik het goed heb. Dat betekent toch dat ik 230kb moet binnenpompen voor de startpagina van je site. Geen wonder dat hij zo langzaam laadt.
Dat plaatje van PU onderaan is bijv 40kb! Maar je ziet er maar 80x80 van. Als je het nou ook gewoon die grootte werkelijk maakt en naar gif omzet scheelt dat alweer 35kb. Kijk zo eens kritisch naar je site en maak hem een stuk sneller!
quote:Beste dan als in 'enige'? Anders wil ik die andere ook zien.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:04 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
http://members.lycos.nl/puredarkness/index.php Mijn beste site tot nu toe
Ten eerste wordt je site al opgeleukt door een prachtige Lycos ( ) banner.
Verder zie ik 3 vierkanten waar 9 van de 10 keer under construction instaat.
En als er wel wat instaat dan is het een gruwelijk lelijk opgemaakte tabel. Ga eens knutselen met cel-padding, cell-spacing en bordercolor.
En ik ben gesteld op mijn mouse-pointer. Hoef jij niet aan te zitten verder.
quote:Lycos banner?
Op woensdag 1 oktober 2003 22:04 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
http://members.lycos.nl/puredarkness/index.php Mijn beste site tot nu toe
Verder zie ik alleen maar *under construction* overal staan. Je eigen gegevens heb je trouwens echt in een heel lelijk tabel gestop bij profile.
Dan staat er onderaan nog wijs van die informatie van parsetime enzo, maar dat slaat in jouw geval nergens op.
Blijf ook van mijn cursor af! Op een fantastisch mooie stralende perfecte site wil ik best wel even een andere cursor gebruiken als het echt moet, maar op een lycos site moet je dat gewoon niet doen.
Verder moet je ook maar eens naar je source kijken en door de validator halen, want het is echt een gigantische mess. Losse cellen die niet worden afgesloten, midden in je pagina wordt de pagina afgesloten met html. Je hebt 147 fouten in je source, dus je hebt nog wat te doen
quote:raar dat het niet helemaal doorloopt
Op woensdag 1 oktober 2003 10:29 schreef nietzman het volgende:[..]
Echt helemaal top. Het enige wat ik zo zie is dat de pagina's, als de inhoud verticaal gezien kleiner is dan de browser, niet helemaal doorloopt tot onder. Dit bedoel ik.
Verder vind ik het intro eerlijk gezegd drie keer niets. Nodig imo niet echt uit om bekeken te worden. Gemiste kans.
teamleider llc008
ATSOL :: At The Speed Of Light
quote:Ok begin is er.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:26 schreef apophis4u het volgende:
Voor mijn vaders bedrijf heb ik een website gemaakt en nou wil ik graag nog wat tips om hem mooier te maken. Iemand iedeën?
Just my 3 cents
Post ik gelijk mijn site:
http://liposuction-band.nl
En ja die PHP-error is me bekend, word aan gewerkt.
[Dit bericht is gewijzigd door Sjoewe op 02-10-2003 23:36]
check deze forum, helemaal gericht aan voetbal
quote:Heb jij dit Forum zelf geprogged? Zo nee: optiefen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:06 schreef AirRaid het volgende:
http://server1.downloaden.com/cgi-bin/forumsystem/index.cgi/37843472check deze forum, helemaal gericht aan voetbal
quote:Bekijkje site eens in mozilla....
Voor mijn vaders bedrijf heb ik een website gemaakt en nou wil ik graag nog wat tips om hem mooier te maken. Iemand iedeën?
quote:Het is check dit forum .. en tief op
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:06 schreef AirRaid het volgende:
http://server1.downloaden.com/cgi-bin/forumsystem/index.cgi/37843472check deze forum, helemaal gericht aan voetbal
quote:tief zelf op
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:56 schreef oling.org het volgende:[..]
Het is check dit forum .. en tief op
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 08:51 schreef CrashOne het volgende:[..]
Bekijkje site eens in mozilla....
De dader is
code:text-decoration: blink;
Ik ben benieuwd naar jullie (opbouwende) kritiek.
quote:Als ik dit in de tekst zie staan is mijn interesse meteen weg.
Webhype is een jong bedrijf
De site zelf ziet er netjes en verzorgd uit, geen overbodige poespas en bewegende zooi (wat dus een pluspunt is).
-puntje van kritiek-
Je header plaatje heeft nogal ranzige overgangen. Het is niet mooi gedaan. En het logo zelf (waar webhype opstaat) ziet eruit alsof het jaren bij oma op zolder heeft gelegen en daarna ingescand is. Het is nogal dof.
quote:THANKS!!! dat probleempje ga ik er gelijk uit halen!
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:48 schreef Berkery het volgende:[..]
De dader is
code:text-decoration: blink;
quote:(!) naar mijn mening iets te druk vanwege:
Op zaterdag 4 oktober 2003 01:00 schreef ErikN het volgende:
Ik heb eindelijk een echte host zodat ook anderen kunnen zien wat ik aan het maken ben. Het is nog lang niet af, alles wat niet werkt heb ik verborgen. Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden, ik ga liever nu dingen aanpassen dan over een maand als ik denk dat alles al af is.http://www.springels.nl/index.asp
quote:wel van gehoord, maar wat het ook alweer is....???
Op zaterdag 4 oktober 2003 01:02 schreef STFU het volgende:[..]
4) en ooit gehoord van anti-alliassing?
Graag de fouten melden!
[Dit bericht is gewijzigd door Dwork op 04-10-2003 01:24]
quote:de grofheid die je gebruikt, dan krijg je vaak een blokkerig effect kijk eens naar de text op je menubuttons.. horen die zo groot en blokkerig?
Op zaterdag 4 oktober 2003 01:11 schreef ErikN het volgende:[..]
wel van gehoord, maar wat het ook alweer is....???
quote:Ziet er goed uit
Op zaterdag 4 oktober 2003 01:18 schreef Dwork het volgende:
Al eerder een check geplaatst, maar nu is ie dan echt helemaal af.
Kijk eens naar mijn site maar dan kritisch hier is ie dan!!Graag de fouten melden!
quote:Een paar kleine kritiekpuntjes:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:33 schreef markusmarkus het volgende:
check dit danhttp://home.wanadoo.nl/m.vander.werf
Voor de rest. Niks mis mee...
[Dit bericht is gewijzigd door TheRoach op 04-10-2003 11:51]
quote:In sitechecks alleen maar zélfgemaakte sites. Als hij die site heeft gemaakt, heeft ie ook toegang tot internet en kan ie hem zelf komen posten..
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:46 schreef TheRoach het volgende:
een jongen uit mijn klas heeft deze site gemaakt:
http://www.mijnaquarium.tk
quote:1.
quote:Beetje roze en mis een contrast kleur. Maar dit soort pagina's zijn altjid moeilijk te beoordelen omdat het echt van die homepages zijn.
Op woensdag 1 oktober 2003 10:13 schreef TheGhost het volgende:
Ben al een poosje bezig met mijn site over mijn dochtertje..
Hebben jullie nog op en/of aanmerkingen??heb nu weer ff de tijd om wat aan te passen....
owja... de link... :
www.home.zonnet.nl/b.van.doremalen
Nah, iig. Die in en uitzoomende buttons vind ik een beetje lelijk en niet anti-aliased waardoor de randjes er kartelig uitzien. De kleur van het paars/roze in je logo is trouwens een andere kleur dan de rest van de pagina (subtiel detail )
Verder staat er nog niet zo heel veel op. Die foto's, probeer de vormgeving gelijk te trekken met die van de site. Bijv. hetzelfde lettertype en letterkleur.
Tja, verder lief meisje
quote:Misschien een idee om de foto's ook in groot formaat erop te zetten. Zodra je erop klikt bijv.
quote:Hier is heeeel weinig te 'komt u maar'en :p
Op woensdag 1 oktober 2003 10:39 schreef -MEXX- het volgende:
Personal homepage:komt u maar
Mooie en goed vormgegeven website met goede en duidelijke navigatie. Ook technisch keurig uitgevoerd met CSS. Hij is alleen niet helemaal html 4.01, zowel de frameset als de transitional pagina als je hem door de validator haalt.
Verder vind de padding en cellspacing niet erg mooi. Vooral bij het gastenboek vind ik het erg lelijk staan. Maar dat is misschien een kwestie van smaak.
Die header heb je btw leuk gedaan. Eindelijk weer eens een goede website in sitechecks
quote:Daar heeftie over nagedacht, ze staan er al in groot formaat op.
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:32 schreef cdgrit het volgende:
Misschien een idee om de foto's ook in groot formaat erop te zetten. Zodra je erop klikt bijv.
Rechtermuisknop>view image.
quote:Het komt een beetje over als een bij elkaar geraapt zooitje qua stijl.
Ook het kleurenschema van grijs/blauw spreekt me niet echt aan, bovendien vind ik die achtergronden van je menu enzo een beetje te druk als achtergrond.
Uit die header kan je veel meer maken en kan je ook best wel een stukje hoger maken, hij is nu namelijk net iets te smal. Die border rond die menu'tjes, waar kan ook meer mee denk ik...
De mouseover vind ik ook niet erg echt bijpassen en niet helemaal netjes afgewerkt. Als ik trouwens bijv. naar tandpasta's ga, zie ik wel erg veel lijntjes. Probeer wat natuurlijke scheidingen te maken ipv alles te scheiden met lijntjes.
Misschien is het ook nog handig om een contact-formulier te maken, zodat je niet je eigen email client hoeft op te starten om te mailen. Bij home staat trouwens de tekst in het midden, misschien kan het beter bovenaan zetten met valign="top"
quote:Hahaha, origineel wel. Maar slecht en superslecht idee en totaal niet praktisch...
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:40 schreef nietzman het volgende:[..]
Daar heeftie over nagedacht, ze staan er al in groot formaat op.
Rechtermuisknop>view image.
Nu laad je dus alle pagina's op groot formaat, wat extra bandbreedte inneemt terwijl waarschijnlijk geen enkele bezoeker alle foto's bekijkt dus het kost alleen maar bandbreedte. Bovendien is het totaal niet gebruiksvriendelijk aangezien je dan heel moeilijk moet gaan doen en weinig mensen dat willen doen. Bovendien is 'show picture' bij mij inactief dus ik kan het niet eens aanklikken (IE 6.0). Het staat trouwens ook nergens vermeld dat je het op die manier moet doen.
Maar het is nog steeds zo dat het niet jouw site is, dus laat hem zelf maar de site posten...
quote:Ha, een erg bekende site en user
Op donderdag 2 oktober 2003 23:35 schreef Sjoewe het volgende:[..]
Post ik gelijk mijn site:
http://liposuction-band.nlEn ja die PHP-error is me bekend, word aan gewerkt.
Het is trouwens geen PHP error maar een javascript error. zie maar de onload die nergens wordt gedefinieerd.
Je moet hem allereerst eens een DTD geven, en daarna door de validator heen halen. Dan zal je zien dat je 11 fouten op de index pagina hebt en op home.php 9 fouten.
De kleurencombi oranje/grijs bevalt me wel, alleen kan het misschien iets meer terug komen in je pagina's. Ze zijn nu nogal plain met grijs en wit. De underlines bij je links vind ik ook niet echt heel erg fantastisch super mooi
Misschien kan je beter het 'click here for band bio' bovenaan zetten bij bio, omdat niet iedereen altijd naar onder scrollt en het neemt maar weinig ruimte bovenaan in.
Het gastenboek past trouwens ook niet echt bij de rest, laat daar het grijs en oranje in terugkomen. Is trouwens misschien een contact-formulier beter dan alleen de e-mail adressen laten zien?
Verder erg goede muziek en leuke opname van Steven met FM
Zou degene die deel 20 opent de openingspost van dit topic willen overnemen. Het schijnt dat het anders binnen de korste keren weer volstaat met spam en 'gejatte' forums. Dank U
quote:Het is een warrige en onoverzichtelijk site.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:33 schreef markusmarkus het volgende:
check dit danhttp://home.wanadoo.nl/m.vander.werf
Haal allereerst eens die frameborders weg, want dat ziet er echt slecht uit. Daarna moet je eens gaan nadenken over wat je nou precies op je site wilt. Zo'n klok is niet eens leuk of handig en leidt alleen maar af. Dan moet je ook eens nadenken over een kleurenschema en niet zwart/geel of je moet het beter uitwerken. Zoals het nu is levert het niet een erg goed resultaat op.
Verder snap ik niet helemaal hoe je site in elkaar zit. Je hebt daarboven dat lelijke header soort dingetje met links, maar linksonder heb je ook een frame met links, bovendien openen die links uit dat flash dingetje in een nieuw venster ipv het hoofdframe, moet je even de target goed instellen. Dat links-frame linksonder heeft trouwens een scrollbar, doordat onder de links allemaal lege regels zitten.
Het fotoalbum is ook niet heel gebruiksvriendelijk, want zodra je op een foto voor een vergroting klikt kan je niet meer terug met een link ofzo. Je moet dan wel backspace of vorige in je browser gebruiken..
Leuke foto's hoor verder
quote:Bij welk aantal is ie eigenlijk vol?
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:29 schreef sop het volgende:
**** reminder ****Zou degene die deel 20 opent de openingspost van dit topic willen overnemen. Het schijnt dat het anders binnen de korste keren weer volstaat met spam en 'gejatte' forums. Dank U
quote:Kleuren vind ik erg leuk. Fris en fruitig om het zo maar te noemen
Op zaterdag 4 oktober 2003 01:00 schreef ErikN het volgende:
Ik heb eindelijk een echte host zodat ook anderen kunnen zien wat ik aan het maken ben. Het is nog lang niet af, alles wat niet werkt heb ik verborgen. Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden, ik ga liever nu dingen aanpassen dan over een maand als ik denk dat alles al af is.http://www.springels.nl/index.asp
Dat registeren en inloggen vind ik een beetje vreemd staan in het midden van dat verticale tabblad, misschien kan je het beter bovenaan uitlijnen.
Die knoppen bovenaan zijn misschien een beetje groot en gekarteld, dus probeer eens wat kleiner en anti-aliased.
Nu zit ik een beetje te snuffelen overal en moet zeggen dat als je het zelf hebt geschreven, ik veel respect voor je heb. Het werkt werkelijk goed en heb niks aan te merken op het forum. Het is gebruiksvriendelijk, snel, duidelijk en heeeel overzichtelijk en werkt ook gewoon goed. De smilies invoegen bij berichten en mijn extra bij profiel wijzigen gaat erg goed.
Je moet trouwens nog wel een beetje aan je source werken. Zet veel meer in stylesheets, dat steelt een boel bandbreedte ten eerste en het is voor jou als developer ook nog eens veel makkelijk editten. De DTD en encoding zie ik btw ook niet en hij is niet helemaal HTML 4.01 (11 errors)
Maar toch, erg goed. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
quote:De laatste van mijn inhaalslag van sitechecks.
Op zaterdag 4 oktober 2003 01:18 schreef Dwork het volgende:
Al eerder een check geplaatst, maar nu is ie dan echt helemaal af.
Kijk eens naar mijn site maar dan kritisch hier is ie dan!!Graag de fouten melden!
De kleuren vind ik wel oké, lekker plain en basic. Alleen wel vreemd dat de scrollbars fel licht blauw terwijl de rest een totaal andere kleur heeft. Staat erg vreemd.
Dat Welcome! staat trouwens een beetje tegen de bovenkant geplakt. Kom ik gelijk op het punt dat ik de combi's erg vreemd vind. Je mixt engels en nederlands op een vreemde manier door elkaar. Als je het mij vraagt, heb je dat welcome! en News/Weblog en more info van een andere site geript. Je moet btw ook een titel van de pagina instellen.
Ik zie het nu pas, je hebt een dubbele scrollbar! Heel, heel, heeeeel slecht. Eentje voor de gewone pagina en eentje voor je iframe.
Het zwanger woordenlijst werkt trouwens niet en op de error pagina zie ik ook weer opeens engels opduiken. Is "Klik here if u want to go back to the main page!!" trouwens goed engels?
Nog een foutje. Als ik naar log archief gaat en dan naar augustus dan blijft ie de pagina maar refreshen.
De vormgeving van zwanger in beeld is trouwens totaal anders dan de vormgeving van de site. Kijk eens of je dat gelijk kan trekken.
Het gastenboek is wel netjes gedaan.
Dat "Pagina geladen in 0.341346 seconden. De datum van vandaag is 04-10-2003 en het is 07:46:06" onderaan de pagina in grijs zonder font is totaal niet nodig en ook helemaal niet goed zichtbaar.
Je site mist ook een DTD en Encoding en komt ook niet door de validator heen. Je source is trouwens helemaal één grote mess met van alles door elkaar. Zie ik opeens een dubbele title staan in de body.... maak ook eens meer gebruik van CSS.
Foto album, zelf geschreven? Ripper en nepper
Maar nu kom ik op een ander punt. Het fotoalbum. Correct me if I'm wrong, maar je valt wel erg door de mand. Heel erg zelfs.
http://www.darkbluestar.com/mygallery/index.php
http://www.sdmug.org/gallery/index.php
Gebruiken ze daar toevallig dezelfde gallery? Hebben ze het van jou gejat? Nee, dacht het niet. Is het misschien gewoon een gratis script? Ja!
http://www.whiteangle.com/whitealbum.php
Maar zeg je niet een paar bladzijdes eerder
quote:Op je pagina lees ik ook
Op donderdag 25 september 2003 10:01 schreef Dwork het volgende:[hier krijgt je complimenten dat als je de gallery zelf hebt geschreven, dat je het dan echt goed hebt gemaakt.]
ja, ik ben nog bezig met de styling.
En ben vanplan om hem als download op te geven vandaar.
quote:Zit je hier nou gewoon gigantische bullshit te vertellen? Ja.
Website Ukkienet.com
Papa heeft speciaal voor deze homepage van wesley een foto album gemaakt, voor de webmasters leuk om te weten. (het is geschreven in PHP waar papa op dit moment erg gek van is.)
Iemand die van PHP houdt gebruikt geen Frontpage, zoals in je source staat:
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
Er staat meer in je source dan je zou denken. De hele site bijv. ook zelf ontworpen? Dacht het niet. Komt
http://www.titoonic.dk/products/games/snowboard/
me niet erg bekend voor? De meta tags van die site staan nog gewoon in jouw source.
Het was gewoon allemaal iets te ongeloofwaardig. Volgende keer beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |