quote:Het schijnt ook wel een goed spel te zijn alleen heel erg kort (zo'n 5 uur) en dan vind ik het toch een beetje zonde om daar 60 euro voor neer te leggen...
Op woensdag 10 september 2003 19:59 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Dat had ik dus ook
![]()
Misschien eens huren...
Maar ik las in de PU dat ie toch weer best wel goed was, maar overal op internet en zo vonde ze hem niet zo goed.
quote:Het is idd net zoals Koei zegt
Op woensdag 10 september 2003 19:59 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Dat had ik dus ook
![]()
Misschien eens huren...
Maar ik las in de PU dat ie toch weer best wel goed was, maar overal op internet en zo vonde ze hem niet zo goed.
quote:Misschien omdat het een beetje langzaam speelt (zelf nog nie gespeeld) omdat het wario is, en das niet zoon snelle
Op woensdag 10 september 2003 20:08 schreef Evad het volgende:[..]
Vind hem zelf ook niet leuk/goed....... Weet niet waarom maar het geeft me geen goed gevoel dat spel.. Gespeeld bij een kennis
Of speelt het wel snel ?
quote:Ja daar ligt het natuurlijk ook grotendeels aan, dus je kan het beter eens een paar dagen huren.... en die 5 uur speel je wel in die 3 dagen...
Op woensdag 10 september 2003 20:23 schreef Muizig het volgende:[..]
Het is idd net zoals Koei zegt
het spel valt op zich zelf heel erg mee en is als je het speelt ook erg leuk, de korte houdbaarheid zorgt er alleen voor dat je na een paar uur spelen spijt krijgt dat je er 60¤ voor neergetelt hebt, aangezien die 5 uur wel leuk waren, maar dat het spel daarna compleet nutteloos is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |