quote:Billy Hatcher
Op woensdag 10 september 2003 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik vind ze er niet al te echt uizien... De Sonic lijkt teveel op die uit Sonic Adventure...
quote:Lijkt me een verschrikkelijk spel
Op woensdag 10 september 2003 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik vind ze er niet al te echt uizien... De Sonic lijkt teveel op die uit Sonic Adventure...
quote:Mij lijkt het wel een vet spel, als het maar niet TE veel eitjes rollen is....
Op woensdag 10 september 2003 17:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Lijkt me een verschrikkelijk spel
Ik heb eindelijk een gameboyplayer gehaald en ben er heel erg blij mee. Het speelt alleen best wel rot met zo'n normale gamecube controller, dus ik ga ook maar opzoek naar zo'n Hori controller.
quote:InsideGamer shop heeft die Hori pads
Op woensdag 10 september 2003 17:31 schreef koei het volgende:
ik denk dat ik Billy Hatcher wel ga halen, al is dat nogwel afhankelijk van reviews (Ik wilde Warioworld ook halen, maar daar heb ik maar van afgezien vanwege de reviews).Ik heb eindelijk een gameboyplayer gehaald en ben er heel erg blij mee. Het speelt alleen best wel rot met zo'n normale gamecube controller, dus ik ga ook maar opzoek naar zo'n Hori controller.
quote:klopt, en ze zijn eigenlijk best goedkoop (voor Console Hardware goedkoop kan zijn). hier is de link naar het artikel op de Inside Gamer site. De verzendkosten zijn goedkoop als je vooruitbetaald.
Op woensdag 10 september 2003 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
InsideGamer shop heeft die Hori pads
quote:Mooi heel mooi. Maar nu de vraag: komt die ook naar Nederland.
Op woensdag 10 september 2003 07:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baiten Katos
quote:Lufia was een uitzondering omdat het door Nederlanders gemaakt is he
Op woensdag 10 september 2003 18:23 schreef nikanoru het volgende:[..]
Mooi heel mooi. Maar nu de vraag: komt die ook naar Nederland.
(of wordt het net zo´n coole nederlandse versie net als Lufia voor de SNES?)
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:38 schreef BMH het volgende:[..]
Lufia was een uitzondering omdat het door Nederlanders gemaakt is he
. Maar hooooopelijk komt hij ook hier uit, of anders in de VS, dan kunnen we em tenminste importen.
BMH... Lufia is niet gemaakt door Nederlanders
quote:dacht al dat ik gek aan het worden was
Op woensdag 10 september 2003 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:BMH... Lufia is niet gemaakt door Nederlanders
want lufia 3 MOET komen
(en het liefst voor de cube
)
quote:is dat niet gewoon Lufia 1 en 2 die zijn geconvert naar de GBC en GBA ?
Op woensdag 10 september 2003 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Offtopic: Er is een Lufia voor de GBC en een Lufia voor de GBA
Weet je, ik ga gewoon een Lufia topic openen
quote:ik weet wel dat Lufia 3 bedoeld was voor de ps2, maar dat ging uiteindelijk niet door
Op woensdag 10 september 2003 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelof het niet.Weet je, ik ga gewoon een Lufia topic openen
Het werd niet gemaakt...
Dus ik vind dat Nintendo zijn kans moet grijpen om een opvolger te maken van zo'n klassieker
Kon het niet laten.
quote:roy, das een onzinnige bijdrage, kan je hem niet per ongeluk hier niet meer laten komen ?
Op woensdag 10 september 2003 19:24 schreef El_Catalan het volgende:Kon het niet laten.
quote:
De boxart van Mario Party 5 is online gekomen! Zoals Mario het zou zeggen: woohoo!Hudson werkt momenteel aan Mario Party 5, alweer het vijfde deel dus in deze 'partygame'-reeks. Het basisconcept is al sinds deel 1 hetzelfde gebleven: neem met Mario en zijn vrienden plaats op één van de diverse interactieve speelborden en probeer zoveel mogelijk muntjes en sterren te halen. Met muntjes kun je die sterren kopen, en die muntjes krijg je alleen maar door ze bij elkaar te verdienen of te stelen.
Mario Party 5 ligt eind dit jaar in de Amerikaanse shops. De exacte Europese datum staat voor 5 december 2003. Vandaag kwam de Amerikaanse boxart op het internet te staan. We hebben 'm hieronder neergezet. Klik erop voor de volledige
Best een coole box eigenlijk
Beter dan MP4:
want dat is oersaai...
En ik zal MP4 wel kopen ![]()
Want tegen dan is het wel goedkoper
quote:maar als je es alleen bent, en je wilt mini games unlocken...
Op woensdag 10 september 2003 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb MP4 hier liggen. Speel hem alleen in multiplayer. Singeplayer is echt saai
quote:Dat had ik dus ook
Op woensdag 10 september 2003 17:31 schreef koei het volgende:
(Ik wilde Warioworld ook halen, maar daar heb ik maar van afgezien vanwege de reviews).
quote:Vind hem zelf ook niet leuk/goed....... Weet niet waarom maar het geeft me geen goed gevoel dat spel.. Gespeeld bij een kennis
Op woensdag 10 september 2003 19:59 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Dat had ik dus ook
![]()
Misschien eens huren...
Maar ik las in de PU dat ie toch weer best wel goed was, maar overal op internet en zo vonde ze hem niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |