abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30359296
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is gewoon hartstikke kut voor Bolivia dat andere ploegen de boel constant saboteren door op zeeniveau te spelen.
.
-
pi_30362514
Sowieso zal Australië het lastig hebben tegen deze ploegen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30477153
Australië gaat het niet redden tegen Uruguay. Tegen Colombia geef ik ze wat meer kans, net zoals tegen Chili. Maar makkelijk zal het zeker niet worden. Echt heel goed is Australië namelijk ook weer niet. Ik denk dat ze in de Zuidamerikaanse poule niet bij de eerste 5 zouden eindigen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31263215
Kickje voor de kwalificatiewedstrijden.
pi_31268639
za 8/10 Venezuela Paraguay vb
za 8/10 Ecuador Uruguay vb
za 8/10 Colombia Chili vb
zo 9/10 Argentinië Peru vb
zo 9/10 Bolivia Brazilië vb
wo 12/10 Chili Ecuador vb
wo 12/10 Brazilië Venezuela vb
wo 12/10 Paraguay Colombia vb
wo 12/10 Uruguay Argentinië vb
wo 12/10 Peru Bolivia vb
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31274892
De eerste 4 zijn denk ik wel bekend, Colombia, Uruguay en Chili gaan uitmaken wie er vijfde wordt.
Ik hem ergens om Colombia, ook omdat Australië tegen hun te meeste kans maakt.
Echter ben ik ban dat Uruguay het wordt....
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31276118
Dat zou best saai zijn. Dan hebben we uit die zone weer precies dezelfde landen op het WK. Hoop op Colombia of Chili. Had ook gehoopt dat Peru het wat beter had gedaan maar die presteren vrij slecht in deze zone.
pi_31276676
Peru heeft gewoon de verkeerde coach, het ontslag van Autori heeft ook al niets geholpen. Deze zone is inderdaad redelijk voorspelbaar aangezien Argentinië en Brazilië er ver bovenuit steken, Paraguay een goede 3e is en Ecuador door de omstandigheden in Ecuador sowieso thuis vrijwel alles wint.

Laat Ecuador gewoon op zeeniveau spelen en ze worden 9e. Chili geef ik een goede kans, Colombia-uit en Ecuador-thuis is te doen. Ecuador-thuis moet sowieso 3 punten zijn. Colombia moet nog uit naar Paraguay en Ecuador krijgt Uruguay op bezoek. Uruguay speelt ook nog eens thuis tegen het al geplaatste Argentinië.

Het kan dus nog echt alle kanten op wat betreft de 5e plaats.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:23:14 #209
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31277381
Ecuador kan zich vandaag kwalificeren als ze winnen van Uruguay.
Paraguay kan zich vandaag kwalificeren als ze winnen van Venezuela.

De strijd om de playoff tegen Australië gaat dan tussen Uruguay, Colombia en Chili.
pi_31277397
Ecuador speelt thuis, dus die winnen van Uruguay, Paraguay wint vandaag ook wel.

Jammer dat zo'n schijtploeg als Ecuador al zo goed als op het WK staat. Ploegen als Colombia, Venezuela en Peru spelen echt leuker voetbal en zijn onder gelijke omstandigheden ook de meerdere van Ecuador.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:30:43 #211
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31277544
Ecuador heeft het zich gewoon heel goed bekeken en zolang ze zich aan de regels houden mag dat.
Maar die spelers van Ecuador zullen ook wel hoofdzakelijk in Europa spelen en zitten daar ook bijna op zeeniveau vaak, dus ze zullen ook wel een redelijk team hebben om zo ver te komen.
pi_31277569
Het aantal punten dat Ecuador in uitwedstrijden heeft gepakt is op de vingers van één hand te tellen. Zo heel veel Ecuadorianen spelen er trouwens ook niet in Europa.

Volgens de regels mag het, maar het is natuurlijk belachelijk dat het mag. Voor Bolivia geldt hetzelfde overigens.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:40:57 #213
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31277734
Waarom niet, Turkije deed ook niet mee vorig EK omdat ze met -15 graden ofzo tegen Letland moesten.
pi_31277757
Dat is incidenteel, het is niet altijd -15 graden in Letland. In Ecuador en Bolivia speel je elke wedstrijd onder sterk afwijkende condities.

Misschien dat Peru maar eens in Huanuco moet gaan spelen en het elftal van Cienciano op moet stellen, al doen die het dit seizoen niet zo best. Kan allemaal nooit de bedoeling zijn.

Gewoon op zeeniveau spelen of op gematigde hoogte.
pi_31277935
Bolivia profiteert er nu niet meer zo van, maar ze hebben er wel een WK mee gehaald destijds.

En idd, erg veel Ecuadorianen spelen er niet in Europa. Ulises de la Cruz is de enige die ik me direct voor de geest haal, verder zijn Jaime Iván Kaviedes en Agustín Delgado er mislukt en liet er nog één in Spanje vorig seizoen geloof ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_31278003
Bolivia heeft er destijds voordeel mee gehad, maar nu is het Boliviaanse team zo zwak dat ze zelfs thuis wedstrijden verliezen. Uit hebben ze volgens mij nog geen 2 punten gehaald. Bolivia is echt heel zwak, daar moet je eigenlijk overheen walsen.

Ik kan net zoals MM ook niet veel Ecuadorianen bedenken die in Europa spelen. Ik heb ooit een Excel-bestand gehad met Zuidamerikaanse internationals in Europa, maar Ecuador had er niet zo gek veel. Peru, Chili, Uruguay, Paraguay en Colombia zijn in principe ook gewoon beter dan Ecuador, Venezuela ook wel denk ik.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:57:13 #217
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31278037
Bolivia is ook een erg arm land en heeft maar 8 miljoen inwoners, dat is heel wat minder dan de landen die erom heen liggen.
pi_31278095
Als ze er al spelen, dan niet in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Engeland, Italië en Nederland, want die houd ik statistisch bij en daar zie ik er behalve De la Cruz dus geen, CMT.

Idd wel van de andere landen, met name Peru is in opkomst de laatste jaren.
www.thuisuiteten.nl
pi_31278132
Bolivia heeft er bijna 9 miljoen, Uruguay 3,4 en Paraguay heeft er ook minder dan 9 miljoen.
pi_31278227
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:00 schreef methodmich het volgende:
Als ze er al spelen, dan niet in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Engeland, Italië en Nederland, want die houd ik statistisch bij en daar zie ik er behalve De la Cruz dus geen, CMT.

Idd wel van de andere landen, met name Peru is in opkomst de laatste jaren.
Er spelen er nauwelijks in die landen, wel wat in de lagere divisies volgens mij. Kaviedes speelt voor El Khor, je hebt er een handvol in de voormalige USSR, Hurtado speelt voor Al Arabi en Luis Valencia voor Villareal, maar niet in het 1e elftal. Zwitserland heb je er nog wel. Dat soort landen, niet in de hoogste divisie van de grootste competities.

Peruanen spelen er wat meer in Europa. Een probleem kan worden dat talentvolle Peruanen die zijn opgegroeid in Spanje en Italie niet voor Peru gaan spelen, omdat ze ook een Spaanse of Italiaanse pas hebben. In Spanje is dat al het geval met één of twee jongens.
pi_31278325
Oh ja, Valencia is er nog bijgekomen dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31297252
Even de tussenstanden, ze zijn daar nu rond de 50ste minuut

Venezuela - Paraguay 0-0
Ecuador - Uruguay 0-0
Colombia - Chili 1-0
pi_31298686
Einduitslagen

Venezuela - Paraguay 0-1
Ecuador - Uruguay 0-0
Colombia - Chili 1-1

Met deze uitslagen zijn Paraguay en Ecuador zeker geplaats voor het WK 2006.
Uruguay(22 punten), Colombia(21 punten) en Chili(21 punten) strijden nog om plaats 5.

Woensdag spelen:
Uruguay - Argentinië
Paraguay - Colombia
Chili - Ecuador

Alles kan nog, alle 3 de landen die kans maken op plaats 5 spelen tegen landen die al geplaatst zijn.
Maar Argentinië wint normaal gesproken van Uruguay, Paraguay wint van Colombia en Chili kan thuis winnen van Ecuador. Daarom denk ik dat Chili de meeste kans heeft op de vijfde plaats
  zondag 9 oktober 2005 @ 10:06:52 #224
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31303050
Ecuador is slecht in uitwedstrijden, Chili maakt een grote kans ja.
Uruguay is de enige die het nog in eigen hand heeft, die hebben net een punt meer, maar die moeten tegen Argentinië dat veel sterker is.
Colombia heeft een beter doelsaldo dan Chili maar een slechter onderling resultaat.
Het hangt er van af hoe gedreven Argentinië is om te winnen van Uruguay.
pi_31309329
Weet iemand of Argentinie en Brazilie vanavond op volle sterkte spelen. Argentinie lijkt mij anders wel met een nulletje of 4 a 5 over Peru heen te lopen aangezien die nergens meer voor spelen.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_31322475
Nou de Brazilianen hebben weer hun sportieve plicht gedaan hoor, 1-1 tegen Bolivia
pi_31325226
Dan nog even voor de volledigheid:

Argentinië - Peru 2-0
pi_31337533
Argentinië wint wel van Uruguay, Brazilië speelde op hoogte tegen Bolivia, laten we dat vooral niet vergeten. Ik hecht dan ook niet al te veel waarde aan die 1 - 1.
pi_31373380
De alles of niets wedstrijd wordt Chili - Equador
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31373437
Ecuador hoeft niet meer, Chili heeft een goede kans.
That's all folks!
pi_31373477
Pizarro in vorm en Equador heeft geen schijn van kans
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31373922
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ecuador hoeft niet meer, Chili heeft een goede kans.
Als je het zo bekijkt geldt dat ook voor Colombia, want Paraguay hoeft ook niet meer. Als ze allebei winnen dan gaat Colombia volgens mij door, die hebben een positief doelsaldo en de onderlinge resultaten waren in beide gevallen gelijkspel.
pi_31373961
Hoe laat zijn de wedstrijden Nederlandse tijd?
pi_31374122
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:07 schreef fernando_redondo het volgende:
Hoe laat zijn de wedstrijden Nederlandse tijd?
Belachelijk laat:

02:30 Brazilië - Venezuela
02:30 Chili - Ecuador
02:30 Paraguay - Colombia
02:30 Uruguay - Argentinië
03:00 Peru - Bolivia

[ Bericht 6% gewijzigd door Shreyas op 12-10-2005 01:22:19 ]
pi_31374199
Peru is 7 uur.
pi_31374241
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:19 schreef fernando_redondo het volgende:
Peru is 7 uur.
Peru begint om 20:00 uur Peruaanse tijd, omdat er 7 uur tijdsverschil is, is dat om 03:00 uur Nederlandse tijd.
pi_31388320
Guus hoopt denk ik wel dat Argentinie minimaal een puntje pakt vandaag
pi_31399011
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:05 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt geldt dat ook voor Colombia, want Paraguay hoeft ook niet meer. Als ze allebei winnen dan gaat Colombia volgens mij door, die hebben een positief doelsaldo en de onderlinge resultaten waren in beide gevallen gelijkspel.
Klopt, maar Paraguay speelt weer voor thuispubliek natuurlijk. We zullen zien straks.
That's all folks!
pi_31399201
quote:
Guus hoopt denk ik wel dat Argentinie minimaal een puntje pakt vandaag
Colombia is een betere ploeg dan Uruguay en U\ruguay beter dan Chili
pi_31400511
Colombia staat op dit moment met 1-0 voor in Paraguay. Uruguay - Argentinië 0-0 evenals Chili - Ecuador. Colombia gaat met deze stand door naar de playoffs om tegen Australië te spelen.
pi_31400794
Met nog een half uur te spelen staat Uruguay op voorsprong (1-0) tegen Argentinië.
Chili - Ecuador 0-0
Paraguay - Colombia 0-1.

Nu gaat Uruguay tegen Australië spelen.
pi_31400813
Full time. Uruguay zal de tegenstander zijn van Guus Hiddink met zijn Australië voor één WK ticket.
Colombia en Chili zullen we niet te zien krijgen.

Ik vind het wel weer leuk dat Uruguay er mogelijk weer bij is, gezien haar verleden op het WK. 2 maal titelhouder in de jaren '30 en '50. Als Australië wint vind ik het ook goed omdat zo'n groot land (een heel continent) als enige vertegenwoordiger zou moeten zijn van zo'n groot gebied als Oceanië.

[ Bericht 11% gewijzigd door Quasar_de_Duif op 13-10-2005 04:56:48 ]
pi_31401110
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 04:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Met nog een half uur te spelen staat Uruguay op voorsprong (1-0) tegen Argentinië.
Chili - Ecuador 0-0
Paraguay - Colombia 0-1.

Nu gaat Uruguay tegen Australië spelen.
Jammer!
pi_31401280
o een herhaling van 4 jaar geleden gaan we dus krijgen. Australie weet nu wel wat ze kunnen verwachten in Uruguay.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 08:37:29 #245
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31401674
Uruguay dus voor Ome Guus. Hoop eerlijk gezegd wel dat ie 't red.

Hiddink
Advocaat
v. Basten
(Don Leo)

mooi rijtje op het WK
pi_31403710
Uruguay
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:44:11 #247
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31404735
Ik kan nogsteeds niet begrijpen dat Uruguay gewoon wint van Argentinië. Voor Colombia is het zeker erg triest. Ze winnen uit bij Paraguay, wat toch vrij lastig is en toch kunnen ze niet naar het WK. Hopelijk gaat Australië gewoon naar het WK.
pi_31406001
Urruguay, wie had dat verwacht zeg. Hup Guus!
That's all folks!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:18:29 #250
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31406294
Word zeker een lastige klus voor Guus
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: