Als je het zo bekijkt geldt dat ook voor Colombia, want Paraguay hoeft ook niet meer. Als ze allebei winnen dan gaat Colombia volgens mij door, die hebben een positief doelsaldo en de onderlinge resultaten waren in beide gevallen gelijkspel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ecuador hoeft niet meer, Chili heeft een goede kans.
Belachelijk laat:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:07 schreef fernando_redondo het volgende:
Hoe laat zijn de wedstrijden Nederlandse tijd?
Peru begint om 20:00 uur Peruaanse tijd, omdat er 7 uur tijdsverschil is, is dat om 03:00 uur Nederlandse tijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:19 schreef fernando_redondo het volgende:
Peru is 7 uur.
Klopt, maar Paraguay speelt weer voor thuispubliek natuurlijk. We zullen zien straks.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt geldt dat ook voor Colombia, want Paraguay hoeft ook niet meer. Als ze allebei winnen dan gaat Colombia volgens mij door, die hebben een positief doelsaldo en de onderlinge resultaten waren in beide gevallen gelijkspel.
Colombia is een betere ploeg dan Uruguay en U\ruguay beter dan Chiliquote:Guus hoopt denk ik wel dat Argentinie minimaal een puntje pakt vandaag
Jammer!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 04:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Met nog een half uur te spelen staat Uruguay op voorsprong (1-0) tegen Argentinië.
Chili - Ecuador 0-0
Paraguay - Colombia 0-1.
Nu gaat Uruguay tegen Australië spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |