Aan 300 man de vraag :
What's your favorite special food?
40% antwoordde : Spaghetti Bolognese
20% antwoordde : Fried Rice and Baked Beans
20% antwoordde : Mashed Patatoes
en de rest had zelfs wel eens van echt voedsel gehoord!
Whahaha lol , wat heb ik hier om gelachen zeg (en dat terwijl je in Engeland best goed kunt eten , het is niet zo slecht als men zegt tegenwoordig)
Voor de rest moet ik zeggen dat ik met veel plezier eigenlijk naar dit initiatief van Oliver kijk , daar het m.i. toch wel een nobele actie is.
quote:Het verbaast mij juist, dat deze serie die al 2,5 jaar oud is er zolang over heeft moeten doen om bij ons op de buis te komen.........
Op zondag 7 september 2003 17:46 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik vind het wel leuk om te kijken.. verbaasd mij alleen dat het programma 1 uur duurt....
De geboorte van Poppy die ze gisteren lieten zien, terwijl Daisy (zijn andere dochter) nu ook al 1 jaar is
Waarom lopen wij altijd zo lang achter in vergelijking met alle andere landen ?!
Maarre de serie is net zoals Jamie erug top!!!
ps. Ik ben in Fifteen geweest in Februarie van dit jaar, Jamie was er toen ook.
We hebben niet gegeten in het restaurant, maar we zijn in de bar boven geweest.........
We hebben toen een uur met hem over alles en nog wat gepraat en uiteraard Guiness bier gedronken
In oktober ga ik weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jamie en twee van mijn vrienden......
[Dit bericht is gewijzigd door RuiDaSilva op 07-09-2003 18:00]
Heerlijk chaotisch, ongedwongen , af en toe zelfs een beetje ranzig en hij lispelt zo lief
* ondeugend gaat binnenkort weer eens een recept van hem doen.
quote:Ik vind het allemaal zoooo gemaakt, van die mierzoete filmpjes van Jamie op zijn scooter, Jamie met zijn beautifull and famous friends.
Op zondag 7 september 2003 20:28 schreef el_bario het volgende:
Jamie
quote:Zaterdag op Yorin van 8 tot 9 .
Op zondag 7 september 2003 20:06 schreef mbn het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gezien, maar ben het vergeten te kijken. Wanneer, hoe laat en op welke zender komt het?
quote:Ik begreep ook dat hij pillen moest nemen om te kunnen concentreren maar die niet innam. Jammer dat ze niet wat dieper op de motivatie of juist het gebrek daaraan van de kandidaten ingaan.
Op zondag 7 september 2003 17:37 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Zoals de spijbelaars gisteren en die Micheal Pizzey die uiterst zijn best doet maar toch wat fout gaat en ook aan gaf dyslectisch te zijn . Alleen heb ik bij die Micheal het idee dat dat juist wat verder gaat en niet alleen dyslectisch is .
quote:ah, bedankt. Ik ga het proberen te onthouden. Lijkt me erg leuk om te volgen.
Op maandag 8 september 2003 12:45 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Zaterdag op Yorin van 8 tot 9 .
Die gasten hebben echt geen idee hoe 't er in de echt wereld aan toe gaat.
quote:Dat andere mens doet het ook wel leuk, een vrouw, weet de naam zo gauw niet.Progamma wordt ook uitgezonden door RTL.
Op zaterdag 13 september 2003 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens kijk ik met veel plezier naar programma's van Jamie
quote:Nigella Lawson in "Nigella Bites" ?
Op zaterdag 13 september 2003 23:20 schreef schatje het volgende:[..]
Dat andere mens doet het ook wel leuk, een vrouw, weet de naam zo gauw niet.Progamma wordt ook uitgezonden door RTL.
Kan iemand wat meer vertellen over deze aflevering??
quote:Ze is ook leuk. Laatst was ze nog bij Oprah te gast
Dat andere mens doet het ook wel leuk, een vrouw, weet de naam zo gauw niet.Progamma wordt ook uitgezonden door RTL.
quote:je bedoelt die om vijf uur 'smiddags?
quote:Zie link
Op zaterdag 13 september 2003 23:29 schreef E.T. het volgende:[..]
je bedoelt die om vijf uur 'smiddags?
normaal ben ik dan nog aan 't werk, of onderweg..
Dat mis jij nou
quote:Ze ziet er wel beter uit dan Jamie
Op zaterdag 13 september 2003 23:32 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Leuke connectie
quote:Klopt, maar dit is geen B&H. Niet al te veel pics dus.
Op zaterdag 13 september 2003 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
Deze is mooi.
[afbeelding]
quote:Tis al 4 weken bezig
Op zaterdag 13 september 2003 23:42 schreef TrenTs het volgende:
Dat ga ik zeker kijken! Jamie is cool.
quote:Ik kijk nooit TV.
Op zaterdag 13 september 2003 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Tis al 4 weken bezig
quote:Ik ook niet.
Op zaterdag 13 september 2003 23:43 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ik kijk nooit TV.
quote:Handig. Zitten daar ook meer functies op...?
Op zaterdag 13 september 2003 23:46 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik ook niet.
Gelukkig heb ik een vrouw welke op tijd waarschuwt
quote:Ja multi functioneel.
Op zaterdag 13 september 2003 23:47 schreef TrenTs het volgende:[..]
Handig. Zitten daar ook meer functies op...?
quote:Ik heb d'r ook een maar die moet naar de reparatiedienst toe, luistert niet meer.
Op zaterdag 13 september 2003 23:48 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja multi functioneel.
En dat met slechts 2 knopjes! De rest is spraak herkenning!
quote:Hij was thuis gebleven om huiswerk te maken en hij was te laat met inleveren van dat zelfde huiswerk. Toen werd hij aggresief en heeft hij het hoofd van de school uitgescholden.
Op zondag 14 september 2003 17:26 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
hmmm verder over project.
Maak voor Nigella maar zelf een ander topic .
Ik heb gisteren maar half gekeken was aan het bellen , wat was er nou precies aan de hand met die Michel Pizzey (hoe dat ook gespeld is ) . Wat was de reden van de ruzie en hoe zit het nu met die schorsing mag die nog terugkomen of is het nu over voor hem ??
Hij krijgt van Jamie nog een kans en moet op gedragstherapie.
quote:Hmm , volgende keer beter opletten dus . Denk inderdaad dat gedragstherapie bij deze jongen ook wel nodig is .
Op zondag 14 september 2003 19:58 schreef RuiDaSilva het volgende:[..]
Hij was thuis gebleven om huiswerk te maken en hij was te laat met inleveren van dat zelfde huiswerk. Toen werd hij aggresief en heeft hij het hoofd van de school uitgescholden.
Hij krijgt van Jamie nog een kans en moet op gedragstherapie.
Die Jamie lijkt me zoiezo een erg toffe gast. Alleen ik heb niet het idee dat hij geschikt is om die gastjes klaar te stomen voor het koksvak. Hij is daarvoor toch veel te mild en te aardig. En die gastjes te erg voor woorden: zien echt niet in wat een moeite en aardigheid die Jamie in hun stopt en hen een kans biedt op een toekomst. Werkt gewoon niet samen.
Maar maakt wel een leuk uurtje vermaak!!!
quote:Je hebt wat gemist , ze maakten er een zootje van de studenten .
Op zondag 21 september 2003 12:45 schreef P.U.N.T het volgende:
Erg leuk programma idd, ik volg het ook vanaf het begin. Alleen gisteren de aflevering gemist dus weet iemand of ze ook nog een herhaling uitzenden??
quote:Wat is er uberhaupt MIS met die mensen zeg.
Op zondag 21 september 2003 13:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Je hebt wat gemist , ze maakten er een zootje van de studenten .
Ze moesten in restaurant werken , alles maar dan ook echt alles ging verkeerd . Een was gewond en moest naar het ziekenhuis , de vis werd maar niet gaar etc.
Een kwam er te laat . De begeleiding had ze laten denken dat het echt gasten waren die er niet waren , maar gewoon om te kijken of ze tegen die druk konden . Nou nu al duidelijk niet . Er was er ook eentje zo gestressd dat ze kwaad werd en denk dat die er ook binnenkort uitligt .
quote:Ik had de aflevering netjes opgenomen maar een huisgenoot heeft er de Gladiator overheen opgenomen (we hebben gewoon de dvd van Gladiator liggen
Op zondag 21 september 2003 13:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Je hebt wat gemist , ze maakten er een zootje van de studenten .
Ze moesten in restaurant werken , alles maar dan ook echt alles ging verkeerd . Een was gewond en moest naar het ziekenhuis , de vis werd maar niet gaar etc.
Een kwam er te laat . De begeleiding had ze laten denken dat het echt gasten waren die er niet waren , maar gewoon om te kijken of ze tegen die druk konden . Nou nu al duidelijk niet . Er was er ook eentje zo gestressd dat ze kwaad werd en denk dat die er ook binnenkort uitligt .
quote:Ja, dat is ook gelijk mijn reactie. Die gasten zijn ongeschoold en dan krijgen zo'n prachtkans voor zich geworpen.
Op zondag 21 september 2003 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Wat is er uberhaupt MIS met die mensen zeg.
Mijn god, ze krijgen een prachtige kans en 80% is te besodemieterd om wat te doen.
Waarom is Pizzey er eik uit?
quote:Inderdaad, dat viel mij ook op. Ze zijn te lui om uit hun ogen te kijken. Volgens mij vinden ze het interessanter om op TV te komen dan om te werken, en daar is het toch in eerste instantie om te doen, om een kans te krijgen om als kok aan de slag te gaan. Met zo'n luie houding is het ook niet gek dat die gasten werkeloos zijn.
Op zondag 21 september 2003 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Wat is er uberhaupt MIS met die mensen zeg.
Mijn god, ze krijgen een prachtige kans en 80% is te besodemieterd om wat te doen.
quote:Pizzey is geschorst, en zodoende mag/kan ie niet meer bij de lessen aanwezig zijn. En ik denk dat ie er ook geen zin meer in had. Zonde, want volgens mij was ie best goed met koken.
Op zondag 21 september 2003 14:22 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ja, dat is ook gelijk mijn reactie. Die gasten zijn ongeschoold en dan krijgen zo'n prachtkans voor zich geworpen.
Ik moet er wel bij zeggen dat wij alleen de probleemgevallen zien, de rest (die het wel goed doen) wordt nauwelijks gevolgt.
Maar aan de preview van de volgende aflevering te zien heeft de oefening wel geholpen.Waarom is Pizzey er eik uit?
En inderdaad, wij zien alleen de lastige gevallen uitgelicht. die jongen die gisteren in zn vinger sneed zien we bijvoorbeeld verder helemaal niet. Jamie zei van hem ook dat ie het prima deed, en dat dit de eerste keer was dat ie de mist in ging.
Was trouwens wel een flinke snee, aan al dat bloed te zien .
Dat meisje dat gisteren eerder weg moest voor dr dochtertje (hoe heet ze ook al weer) gaat het denk ik ook niet redden. als ik Jamie zo hoorde was het de eerst volgende keer over en sluiten.
quote:Nope. Volgende week zaterdag komt namelijk geen J.O.'s K. meer om 21 uur, maar Masterplan.
Op zondag 28 september 2003 13:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Het kan toch ook zijn trouwens dat juist Yorin die extra afleveringen eraan plakt juist omdat ze achter zijn ??
Gister pas toevallig gezien en gelijk dus de laatste
Leuke combinatie van 15 mensen opleiden en restaurant opstarten. Zeer gedurfd iig van OIiver!
En onvoorstelbaar dat die puinzooi nog een beetje op tijd klaar was
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:29 schreef Pichu het volgende:[..]
Nope. Volgende week zaterdag komt namelijk geen J.O.'s K. meer om 21 uur, maar Masterplan.
Maar eigenlijk maakt het niet uit, ik zit 12 oktober weer in London met uiteraard weer een bezoekje aan Fifteen!!!!!!!!
Wel jammer dat ze eigenlijk alleen aandacht besteedden aan de slechte leerlingen, de goede leerlingen kwamen maar af en toe in beeld. Nu snap ik dat problemen interessanter zijn op tv, maar toch...
Ben benieuwd naar de vervolgafleveringen, en hoe het uiteindelijk is gelukt.
Misschien kan Jamie er een jaarlijks terugkerende tvserie van maken...
quote:Jammer dat het afgelopen is, maar op het einde is blijkbaar toch alles goedgekomen.
Op zondag 28 september 2003 15:57 schreef WheeleE het volgende:
Gisteren de laatste aflevering gezien, en ik vind het knap dat er toch nog zoiets van terecht gekomen is. 'Kanslozen' die hebben leren koken, en Jamie die er zoveel voor over heeft en er zoveel voor heeft ingleverd.
Ben benieuwd naar de vervolgafleveringen, en hoe het uiteindelijk is gelukt.
Misschien kan Jamie er een jaarlijks terugkerende tvserie van maken...
quote:
Jamie takes his kitchen to USJamie Oliver is planning to set up a US version of Jamie's Kitchen.
The celebrity chef hopes to franchise his charity, Cheeky Chops, across the Atlantic.The Channel 4 show saw Oliver take on 15 unemployed young people and turn them into chefs at his London restaurant Fifteen.
All profits from Fifteen go back into the charity, which helps train the budding chefs.
Oliver is currently on a promotional tour of the US, where the British version of Jamie's Kitchen is about to be screened.
He said: "It's going really well, everyone likes the idea and we are getting a lot of good feedback about the possibilities of franchising the charity in the States. I think it's a concept they really like and understand."
But Oliver's trip to the US hasn't gone without a hitch - he revealed that he forgot to pack any boxer shorts for the 10-day trip. The said: "I forgot to pack my boxer shorts so for the last three days I've been free-balling - if you do not know what that means, it means wearing no undies."
He has had to appear on chat shows like David Letterman with nothing on under his trousers.
"Every time a soundman wires me up he gets the shock of his life, you never saw anyone walk away so quickly," he said. "Not only that, but I forgot my belt so I've tied my trousers up with pieces of kitchen string."
Mijn vraag uit het andre topic ...
Wie heeft afgelopen maandag een teep mee laten lopen ? Jamie maakte omdat hij zich verveelde in een kroeg een simpele cocktail met onder andere citroengras.
Heeft iemand toevallig dat recept ?
[Dit bericht is gewijzigd door Duran op 27-01-2004 01:34]
Wel jammer is dat ze zich vrijwel uitsluitend focussen op die gasten die niets doen, terwijl er toch een aantal anderen rond lijken te lopen die je gerust kleine succesjes kunt noemen. En dat is toch ook het vermelden waard!
quote:Jammer dat het afgelopen is nu. Eigenlijk wordt het nu pas interessant, om te weten hoe het verder gaat. Zo'n Elisa bijvoorbeeld, die gaat het echt wel lukken volgens mij (als ze tenminste ergens gaat werken waar niet zo wordt geschreeuwd
Op maandag 2 februari 2004 23:31 schreef rooierooie het volgende:
Ik heb weer genoten.Maar wat een stress!
Leuk programma!
quote:Ik dacht eigenlijk ook dat het afgelopen is, maar op de website van Yorin staat gewoon: Volgende uitzending 09-02 om 21.30uur, Yorin ...Toch maar ff uitzoeken...
Op dinsdag 3 februari 2004 14:24 schreef Hik het volgende:[..]
Jammer dat het afgelopen is nu. Eigenlijk wordt het nu pas interessant, om te weten hoe het verder gaat. Zo'n Elisa bijvoorbeeld, die gaat het echt wel lukken volgens mij (als ze tenminste ergens gaat werken waar niet zo wordt geschreeuwd
).
Leuk programma!
http://www.channel4.com/life/microsites/J/jamie/trainees.html
Die stukjes van die ADHD-jongen die nu bij die Italiaan in de keuken werkt mogen ze er van mij wel uitlaten, dat wordt toch niets meer... (Selderij... Basilicum....
)
En dan die jongen die ineens naar Bible-college wil...
Die pagina hierboven ergens (met hoe het met iedereen is afgelopen) is wel leuk trouwens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |