quote:Nope. Volgende week zaterdag komt namelijk geen J.O.'s K. meer om 21 uur, maar Masterplan.
Op zondag 28 september 2003 13:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Het kan toch ook zijn trouwens dat juist Yorin die extra afleveringen eraan plakt juist omdat ze achter zijn ??
Gister pas toevallig gezien en gelijk dus de laatste
Leuke combinatie van 15 mensen opleiden en restaurant opstarten. Zeer gedurfd iig van OIiver!
En onvoorstelbaar dat die puinzooi nog een beetje op tijd klaar was
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:29 schreef Pichu het volgende:[..]
Nope. Volgende week zaterdag komt namelijk geen J.O.'s K. meer om 21 uur, maar Masterplan.
Maar eigenlijk maakt het niet uit, ik zit 12 oktober weer in London met uiteraard weer een bezoekje aan Fifteen!!!!!!!!
Wel jammer dat ze eigenlijk alleen aandacht besteedden aan de slechte leerlingen, de goede leerlingen kwamen maar af en toe in beeld. Nu snap ik dat problemen interessanter zijn op tv, maar toch...
Ben benieuwd naar de vervolgafleveringen, en hoe het uiteindelijk is gelukt.
Misschien kan Jamie er een jaarlijks terugkerende tvserie van maken...
quote:Jammer dat het afgelopen is, maar op het einde is blijkbaar toch alles goedgekomen.
Op zondag 28 september 2003 15:57 schreef WheeleE het volgende:
Gisteren de laatste aflevering gezien, en ik vind het knap dat er toch nog zoiets van terecht gekomen is. 'Kanslozen' die hebben leren koken, en Jamie die er zoveel voor over heeft en er zoveel voor heeft ingleverd.
Ben benieuwd naar de vervolgafleveringen, en hoe het uiteindelijk is gelukt.
Misschien kan Jamie er een jaarlijks terugkerende tvserie van maken...
quote:
Jamie takes his kitchen to USJamie Oliver is planning to set up a US version of Jamie's Kitchen.
The celebrity chef hopes to franchise his charity, Cheeky Chops, across the Atlantic.The Channel 4 show saw Oliver take on 15 unemployed young people and turn them into chefs at his London restaurant Fifteen.
All profits from Fifteen go back into the charity, which helps train the budding chefs.
Oliver is currently on a promotional tour of the US, where the British version of Jamie's Kitchen is about to be screened.
He said: "It's going really well, everyone likes the idea and we are getting a lot of good feedback about the possibilities of franchising the charity in the States. I think it's a concept they really like and understand."
But Oliver's trip to the US hasn't gone without a hitch - he revealed that he forgot to pack any boxer shorts for the 10-day trip. The said: "I forgot to pack my boxer shorts so for the last three days I've been free-balling - if you do not know what that means, it means wearing no undies."
He has had to appear on chat shows like David Letterman with nothing on under his trousers.
"Every time a soundman wires me up he gets the shock of his life, you never saw anyone walk away so quickly," he said. "Not only that, but I forgot my belt so I've tied my trousers up with pieces of kitchen string."
Mijn vraag uit het andre topic ...
Wie heeft afgelopen maandag een teep mee laten lopen ? Jamie maakte omdat hij zich verveelde in een kroeg een simpele cocktail met onder andere citroengras.
Heeft iemand toevallig dat recept ?
[Dit bericht is gewijzigd door Duran op 27-01-2004 01:34]
Wel jammer is dat ze zich vrijwel uitsluitend focussen op die gasten die niets doen, terwijl er toch een aantal anderen rond lijken te lopen die je gerust kleine succesjes kunt noemen. En dat is toch ook het vermelden waard!
quote:Jammer dat het afgelopen is nu. Eigenlijk wordt het nu pas interessant, om te weten hoe het verder gaat. Zo'n Elisa bijvoorbeeld, die gaat het echt wel lukken volgens mij (als ze tenminste ergens gaat werken waar niet zo wordt geschreeuwd
Op maandag 2 februari 2004 23:31 schreef rooierooie het volgende:
Ik heb weer genoten.Maar wat een stress!
Leuk programma!
quote:Ik dacht eigenlijk ook dat het afgelopen is, maar op de website van Yorin staat gewoon: Volgende uitzending 09-02 om 21.30uur, Yorin ...Toch maar ff uitzoeken...
Op dinsdag 3 februari 2004 14:24 schreef Hik het volgende:[..]
Jammer dat het afgelopen is nu. Eigenlijk wordt het nu pas interessant, om te weten hoe het verder gaat. Zo'n Elisa bijvoorbeeld, die gaat het echt wel lukken volgens mij (als ze tenminste ergens gaat werken waar niet zo wordt geschreeuwd
).
Leuk programma!
http://www.channel4.com/life/microsites/J/jamie/trainees.html
Die stukjes van die ADHD-jongen die nu bij die Italiaan in de keuken werkt mogen ze er van mij wel uitlaten, dat wordt toch niets meer... (Selderij... Basilicum....
)
En dan die jongen die ineens naar Bible-college wil...
Die pagina hierboven ergens (met hoe het met iedereen is afgelopen) is wel leuk trouwens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |