abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13495566
Hmmm , daar ben ik inderdaad benieuwd naar , ik sta nog steeds versteld hoe ongemotiveerd die groep was. Het kan toch ook zijn trouwens dat juist Yorin die extra afleveringen eraan plakt juist omdat ze achter zijn ??
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 28 september 2003 @ 13:29:55 #52
19126 Pichu
Pichupacabra
pi_13495719
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Het kan toch ook zijn trouwens dat juist Yorin die extra afleveringen eraan plakt juist omdat ze achter zijn ??
Nope. Volgende week zaterdag komt namelijk geen J.O.'s K. meer om 21 uur, maar Masterplan.
Pichu --> Pikachu --> Raichu
pi_13495788
Erg leuk!!!

Gister pas toevallig gezien en gelijk dus de laatste

Leuke combinatie van 15 mensen opleiden en restaurant opstarten. Zeer gedurfd iig van OIiver!
En onvoorstelbaar dat die puinzooi nog een beetje op tijd klaar was

pi_13495813
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:29 schreef Pichu het volgende:

[..]

Nope. Volgende week zaterdag komt namelijk geen J.O.'s K. meer om 21 uur, maar Masterplan.

Maar eigenlijk maakt het niet uit, ik zit 12 oktober weer in London met uiteraard weer een bezoekje aan Fifteen!!!!!!!!

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_13495918
Ik vond het een erg leuke serie, ik heb helaas een aflevering moeten missen (de derde).

Wel jammer dat ze eigenlijk alleen aandacht besteedden aan de slechte leerlingen, de goede leerlingen kwamen maar af en toe in beeld. Nu snap ik dat problemen interessanter zijn op tv, maar toch...

And there was much rejoicing.
pi_13499446
Gisteren de laatste aflevering gezien, en ik vind het knap dat er toch nog zoiets van terecht gekomen is. 'Kanslozen' die hebben leren koken, en Jamie die er zoveel voor over heeft en er zoveel voor heeft ingleverd .

Ben benieuwd naar de vervolgafleveringen, en hoe het uiteindelijk is gelukt.
Misschien kan Jamie er een jaarlijks terugkerende tvserie van maken...

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_13503514
quote:
Op zondag 28 september 2003 15:57 schreef WheeleE het volgende:
Gisteren de laatste aflevering gezien, en ik vind het knap dat er toch nog zoiets van terecht gekomen is. 'Kanslozen' die hebben leren koken, en Jamie die er zoveel voor over heeft en er zoveel voor heeft ingleverd .

Ben benieuwd naar de vervolgafleveringen, en hoe het uiteindelijk is gelukt.
Misschien kan Jamie er een jaarlijks terugkerende tvserie van maken...

Jammer dat het afgelopen is, maar op het einde is blijkbaar toch alles goedgekomen.
Als er volgend seizoen nog een serie komt dan is er wel meer ruimte om te concentreren op de leerlingen omdat het restaurant al af is.
pi_13963799
quote:
Jamie takes his kitchen to US

Jamie Oliver is planning to set up a US version of Jamie's Kitchen.

The celebrity chef hopes to franchise his charity, Cheeky Chops, across the Atlantic.

The Channel 4 show saw Oliver take on 15 unemployed young people and turn them into chefs at his London restaurant Fifteen.

All profits from Fifteen go back into the charity, which helps train the budding chefs.

Oliver is currently on a promotional tour of the US, where the British version of Jamie's Kitchen is about to be screened.

He said: "It's going really well, everyone likes the idea and we are getting a lot of good feedback about the possibilities of franchising the charity in the States. I think it's a concept they really like and understand."

But Oliver's trip to the US hasn't gone without a hitch - he revealed that he forgot to pack any boxer shorts for the 10-day trip. The said: "I forgot to pack my boxer shorts so for the last three days I've been free-balling - if you do not know what that means, it means wearing no undies."

He has had to appear on chat shows like David Letterman with nothing on under his trousers.

"Every time a soundman wires me up he gets the shock of his life, you never saw anyone walk away so quickly," he said. "Not only that, but I forgot my belt so I've tied my trousers up with pieces of kitchen string."

pi_13963860
Deze maand heeft Fifteen voor het eerst winst gemaakt, zo was vandeweek te lezen in de krant .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_15993884
Herhaling is nu op Yorin
  woensdag 14 januari 2004 @ 22:42:08 #61
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_16267536
Hokay,

Mijn vraag uit het andre topic ...
Wie heeft afgelopen maandag een teep mee laten lopen ? Jamie maakte omdat hij zich verveelde in een kroeg een simpele cocktail met onder andere citroengras.

Heeft iemand toevallig dat recept ?

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 01:33:40 #62
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_16615982
Ik zou graag willen weten of ik de afleveringen ook kan downloaden, heb namelijk die van vanavond gemist dus vandaar...
Iemand ervaringen mee?
dank D.

[Dit bericht is gewijzigd door Duran op 27-01-2004 01:34]

So it was written, So it shall be done
  dinsdag 27 januari 2004 @ 01:34:09 #63
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_16615985
Doe maar niet hier.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 28 januari 2004 @ 10:17:41 #64
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_16649834
Leuke serie! Ik heb 'm nu pas gezien (ook maar twee afleveringen, ik vergeet altijd wanneer zulke dingen zijn). Súpercool om te zien hoe het er aan toe kan gaan in zo'n keuken (al wist ik dat wel al een beetje ). Gewéldige actie om die kids voor te houden dat het restaurant vol zat, ze helemaal in de stress te jagen en dan te laten zien dat er niemand zat!

Wel jammer is dat ze zich vrijwel uitsluitend focussen op die gasten die niets doen, terwijl er toch een aantal anderen rond lijken te lopen die je gerust kleine succesjes kunt noemen. En dat is toch ook het vermelden waard!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_16834129
Ik heb weer genoten. Maar wat een stress!
  maandag 2 februari 2004 @ 23:57:58 #66
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_16835098
Heerlijk die werkdruk...En wat een eikel van een kelner die de tafel van Fay niet vinden kon...Ga volgende maand in Londen wonen en werken, en ben er van de 10e t/m de 14e februari en ga zeker ff bij Fifteen kijken
pi_16835962
Leuk, ik verwacht wel een verslagje van je dan hier.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:24:17 #68
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_16847566
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:31 schreef rooierooie het volgende:
Ik heb weer genoten. Maar wat een stress!
Jammer dat het afgelopen is nu. Eigenlijk wordt het nu pas interessant, om te weten hoe het verder gaat. Zo'n Elisa bijvoorbeeld, die gaat het echt wel lukken volgens mij (als ze tenminste ergens gaat werken waar niet zo wordt geschreeuwd ).

Leuk programma!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_16847720
ik heb het gister ook gekeken, lijkt me wel een aardige man
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  woensdag 4 februari 2004 @ 01:48:15 #70
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_16868948
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:24 schreef Hik het volgende:

[..]

Jammer dat het afgelopen is nu. Eigenlijk wordt het nu pas interessant, om te weten hoe het verder gaat. Zo'n Elisa bijvoorbeeld, die gaat het echt wel lukken volgens mij (als ze tenminste ergens gaat werken waar niet zo wordt geschreeuwd ).

Leuk programma!

Ik dacht eigenlijk ook dat het afgelopen is, maar op de website van Yorin staat gewoon: Volgende uitzending 09-02 om 21.30uur, Yorin ...Toch maar ff uitzoeken...
  woensdag 4 februari 2004 @ 09:27:56 #71
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_16871966
Hier staat hoe het verder gegaan is met iedereen.

http://www.channel4.com/life/microsites/J/jamie/trainees.html

pi_16871994
Je kan je als kansloze jongere nu ook weer opgeven voor het 2004 project.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 10 februari 2004 @ 13:32:45 #73
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_17057259
Iemand de uitzending van gisteren nog gezien. Ik zag alleen de tweede helft, maar wat cool zeg, koken voor Blair!
Leuk dat ze nu ook gaan zien waar het toe kán leiden, als je je best blijft doen.

Die stukjes van die ADHD-jongen die nu bij die Italiaan in de keuken werkt mogen ze er van mij wel uitlaten, dat wordt toch niets meer... (Selderij... Basilicum.... )
En dan die jongen die ineens naar Bible-college wil...

Die pagina hierboven ergens (met hoe het met iedereen is afgelopen) is wel leuk trouwens!

pi_24912830
Ik vind het ook een erg leuke serie. Wist niet dat het al zo oud was, ik volg het nu pas op Yorin. Maargoed, dat maakt niet uit.

Wat lijkt die Jamie Oliver toch enorm op Duncan van Blue vind ik !!!!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:35:03 #75
15080 static
pi_24912905
Geweldige kick.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_24913014
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:35 schreef static het volgende:
Geweldige kick.
Ja dat was een soort dubbele-doodschop Niks mis mee toch?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 01:00:01 #77
15080 static
pi_24913430
Nee hoor, prima.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 01:03:40 #78
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24913502
Jamie is oke
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: