Lekker roddelen over je favoriete idool of juist de door jou gehate artiest, wie wil dat nou niet?
Henk & Hummie, beat this!
Veel plezier allemaal!
PS: Formaliteiten als huisregels, definitieve forumtekst etc volgt allemaal nog.
Dat mijn naam als eerste in de index staat, komt door Topix, gaat automatisch of zo.
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 07-09-2003 16:13]
quote:Mooi niet.
Op zondag 7 september 2003 16:12 schreef HeatWave het volgende:
woei!Fipo, voor mij dan
.
quote:
Op zondag 7 september 2003 16:12 schreef HeatWave het volgende:
woei!Fipo, voor mij dan
.
Gefeliciteerd met dit nieuwe forum, ik hoop op lekkere smeuiige berichten en roddels
Edit: nu wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Naj_Geetsrev op 07-09-2003 16:14]
quote:Oh ja, voor jou wel natuurlijk.
Op zondag 7 september 2003 16:13 schreef Cynix ® het volgende:
Mooi niet.
quote:het was MIJN fipo hier
Op zondag 7 september 2003 16:13 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Mooi niet.
quote:Lekker op tijd
Op zondag 7 september 2003 16:16 schreef static het volgende:
Ah, hij is er.
quote:Knal je roddeloeuvre er maar in.
Ah, hij is er.
Wel een beetje gedoseerd he?
quote:En nog steeds zwart zie ik.
Ah, hij is er.
quote:Eerst dat kratje bier, gok ik zo....
Op zondag 7 september 2003 16:19 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
En nog steeds zwart zie ik.
quote:woei. static nu eens niet blauw van de drank
Ah, hij is er.
quote:Waarom?
Op zondag 7 september 2003 16:27 schreef 2Mini het volgende:
ah... ik zie het nu pas... ik vind dit maar kut.. maar ja..
quote:precies, een forum is snel uit de AT geflikkerd, maar ik zal het even aankijken
Op zondag 7 september 2003 16:29 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Waarom?
Dat houdt de andere fora toch mooi vrij van dit soort topics?
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 07-09-2003 16:35]
Onze enige echte Fok!RoddelBikkels
(Waarom nou mannen als er altijd over roddeltantes wordt gesproken )
quote:En jij trapt daarin....
Op zondag 7 september 2003 16:55 schreef Qarinx het volgende:
Leuk dit nieuwe forum.. maarre ik dacht dat Sunchaser mod zou worden?
dachtd at die alleen wilde modden met Sunnie
quote:
Op zondag 7 september 2003 17:19 schreef Tizmo het volgende:
Dit forum is nu al briljant.
quote:Dat heb ik uit onbetrouwbare bron gehoord ja
Op zondag 7 september 2003 17:20 schreef FlyingFox het volgende:
Dus dit is niet onzin 3?
quote:Nou ik vond hem anders wel een geschikte kandidaat... ik snap nl. niet zo goed wat Cynix als mod van dit forum doet..
Op zondag 7 september 2003 16:55 schreef Riann het volgende:[..]
En jij trapt daarin....
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 07-09-2003 17:26]
quote:Cynix is FA
Op zondag 7 september 2003 17:25 schreef Qarinx het volgende:[..]
Nou ik vond hem anders wel een geschikte kandidaat... ik snap nl. niet zo goed wat Cynix als mod van dit forum doet..
Hij zal het best wel goed doen, maar bij een forum als deze moet ik niet gelijk aan hem denken...
Succes verder
quote:En jij denkt dat er echt geen sprake van was ?
Op zondag 7 september 2003 16:55 schreef Riann het volgende:[..]
En jij trapt daarin....
quote:Ja okay, maar Cynix staat wel in het rijtje van de index naast dit subforum. Dus hij zal hier wel wat vaker aanwezig zijn en topics openen, toch?
Op zondag 7 september 2003 17:29 schreef Tiemie het volgende:[..]
Cynix is FA
static is moderator van dit subforum
quote:zou kunnen...
Op zondag 7 september 2003 17:35 schreef Knut het volgende:[..]
En jij denkt dat er echt geen sprake van was ?
Daaraan merk je toch wel dat hij het dus NIET was
quote:Ja, ik snap ook wel dat hij het NIET is.. duhhh.. maar dan kan het me toch wel verbazen?
Op zondag 7 september 2003 17:38 schreef Riann het volgende:zou kunnen...
Daaraan merk je toch wel dat hij het dus NIET was
Jij doet nu alsof het totaal uit de lucht komt vallen, Sunchaser als mod.
quote:Hmmmz zo was het niet bedoeld
Op zondag 7 september 2003 17:40 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ja, ik snap ook wel dat hij het NIET is.. duhhh.. maar dan kan het me toch wel verbazen?
Jij doet nu alsof het totaal uit de lucht komt vallen, Sunchaser als mod.
Tom Cruise heeft het gedaan met iemand die ik ken en da's geen meisje.
quote:Dank je.
Op zondag 7 september 2003 18:25 schreef SunChaser het volgende:
Static, succes! Dit wordt een fantastisch forum en ik ben in de buurt om je daarbij te helpen!
quote:Waarom niet?
Op zondag 7 september 2003 17:25 schreef Qarinx het volgende:
Nou ik vond hem anders wel een geschikte kandidaat... ik snap nl. niet zo goed wat Cynix als mod van dit forum doet..
Maar zoals in MED stond, kan het inderdaad best zijn dat we er straks nog een andere moderator bij zoeken als het allemaal een beetje loopt.
quote:dus mijn MikeyMo voor Mod topic hoeft dus nog niet op slot
Op zondag 7 september 2003 18:28 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Waarom niet?
Maar zoals in MED stond, kan het inderdaad best zijn dat we er straks nog een andere moderator bij zoeken als het allemaal een beetje loopt.
quote:Ha, mooi. Ga ik me nog wat verder inlikken
Op zondag 7 september 2003 18:28 schreef Cynix ® het volgende:
kan het inderdaad best zijn dat we er straks nog een andere moderator bij zoeken als het allemaal een beetje loopt.
quote:wel je vuisten gebruiken he, en denk er aan... horloge af anders doet het pijn.
Op zondag 7 september 2003 18:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ha, mooi. Ga ik me nog wat verder inlikken
quote:Jij WIL helemaal niet man
Op zondag 7 september 2003 18:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ha, mooi. Ga ik me nog wat verder inlikken
quote:dat is de grap denk
Op zondag 7 september 2003 18:35 schreef HeatWave het volgende:[..]
Jij WIL helemaal niet man
!
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:35 schreef HeatWave het volgende:[..]
Jij WIL helemaal niet man
!
Ssttttttt. Ik probeer hier een date te versieren met Cynix.
quote:Gheil!
Op zondag 7 september 2003 18:36 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ssttttttt. Ik probeer hier een date te versieren met Cynix.
quote:SmashBro heeft de min of meer actuele topics overgeheveld. Als we nog iets vergeten zijn, moet je het maar even melden, dan bekijken we dat nog wel even.
Op zondag 7 september 2003 20:17 schreef Svensational het volgende:
Wat gebeurt er met de soaps?
quote:Ja.
Op zondag 7 september 2003 20:22 schreef Svensational het volgende:
Is Showbiz trouwens niet met twee zetten?
Dit gaat een van mijn favoriete fora worden! Static ik weet dat je het gewoon goed kan
Eigenlijk heb ik er niet veel meer over te zeggen, het wordt gewoon goed!
quote:Dank je.
Op zondag 7 september 2003 20:32 schreef Stranger het volgende:[..]
Ja.
Dit gaat een van mijn favoriete fora worden! Static ik weet dat je het gewoon goed kan
![]()
Eigenlijk heb ik er niet veel meer over te zeggen, het wordt gewoon goed!
quote:Nee, dat is het wel.
quote:Is die echt al opgeborgen dan??
Op zondag 7 september 2003 20:34 schreef Stranger het volgende:
Oh en een vraag die ik hier misschien niet hoor te stellen, maar mag het Smashbro bedankt topic alsjeblieft uit het archief?
quote:Is er een ander topic dan deze?
Op zondag 7 september 2003 20:36 schreef schatje het volgende:[..]
Is die echt al opgeborgen dan??
quote:Nee, dat is hem, maar ik heb geen mod-rechten daar.
Op zondag 7 september 2003 20:37 schreef Stranger het volgende:[..]
Is er een ander topic dan deze?
Zal het zo gff aan Cynix vragen.
quote:Yvonne heeft hem verplaatst.
Op zondag 7 september 2003 20:37 schreef Stranger het volgende:[..]
Is er een ander topic dan deze?
quote:Oeps, ff tunen dan.
Er staan een heleboel topics, waar je eigenlijk alleen "Goh, leuk voor ze" op kunt antwoorden (er ook niet echt heel veel andere reacties op gekomen zijn).
Ik vind SSS absoluut geen verbetering ten opzichte van RLS
quote:Dat had RLS ook. Weer een topic over een Expeditie Robinson deelnemer: "Goh, leuk voor ze, maar wat boeit het mij nou dat zij gehaat wordt door de rest"
Op maandag 8 september 2003 08:49 schreef Christine het volgende:
Er staan een heleboel topics, waar je eigenlijk alleen "Goh, leuk voor ze" op kunt antwoorden
Zwaktebod dus.
quote:Nee, maar daar kon je in elk "deelnemer"-topic ook andere dingen kwijt, waar ze vandaan komt, met wie ze het vannacht heeft gedaan, etc.
Op maandag 8 september 2003 10:24 schreef SunChaser het volgende:
Dat had RLS ook. Weer een topic over een Expeditie Robinson deelnemer: "Goh, leuk voor ze, maar wat boeit het mij nou dat zij gehaat wordt door de rest"Zwaktebod dus.
In een topic als Pamela Anderson: 'ik ben verkracht als tiener' kun je echt alleen maar zeggen "goh, jammer voor je" oid. Voor een nieuwsberichtje over Pamela's nieuwe teenvergroting moet je dan alweer een nieuw topic openen. Kan er dan niet een topic komen in de trand van [centraal] Alles over Pamela???
quote:Nee. Een bericht over dat Pamela verkracht is an niet in een topic dat haar teennagel is ingegroeid. Juist in SSS mag je meerdere berichten hebben over 1 persoon, zie het als korte artikels in de krant of in de roddelbladen. En als je bij de titel al denkt, dit boeit me niet dan blijf je weg.
Op maandag 8 september 2003 10:55 schreef Christine het volgende:
Kan er dan niet een topic komen in de trand van [centraal] Alles over Pamela???
Je hoorde ons toch ook niet zeuren in RLS om het duizendste topic over Ex.rob.
quote:Maar intussen staat al die meuk wel in mijn AT en daar erger ik me rot aan. Boeit mij dat nou of Pamela verkracht is? Van mijn part is ze zwanger van een geit... mij hoor je er niet over.
Op maandag 8 september 2003 11:13 schreef SunChaser het volgende:
En als je bij de titel al denkt, dit boeit me niet dan blijf je weg.
quote:Ik weet niet wie je met "ons" bedoelt, maar ik heb het idee dat er een aantal mensen ineens dit forum willen "roeleren" die ik nog nooit in RLS heb gezien.
Je hoorde ons toch ook niet zeuren in RLS om het duizendste topic over Ex.rob.
Maja...
quote:En gelukkig heeft fok! geen AT aanpassing mogelijkheid. Stel je niet zo aan zeg!
Op maandag 8 september 2003 11:23 schreef Christine het volgende:[..]
Maar intussen staat al die meuk wel in mijn AT en daar erger ik me rot aan. Boeit mij dat nou of Pamela verkracht is? Van mijn part is ze zwanger van een geit... mij hoor je er niet over.
quote:Dit is RLS niet meer, lieverd.
Op maandag 8 september 2003 11:23 schreef Christine het volgende:
maar ik heb het idee dat er een aantal mensen ineens dit forum willen "roeleren" die ik nog nooit in RLS heb gezien.Maja...
En hier kun je SSS uit je AT halen. Scroll je af en toe handmatig door het forum voor je RLS-topics.
quote:Ik ben geen lieverd
Op maandag 8 september 2003 11:25 schreef SunChaser het volgende:
Dit is RLS niet meer, lieverd.
quote:Ik scroll nooit handmatig... en ben niet van plan dat speciaal voor dit nieuwe forum te doen.
En hier kun je SSS uit je AT halen. Scroll je af en toe handmatig door het forum voor je RLS-topics.
Maar goed, ik geloof dat ik mijn point duidelijk heb gemaakt. SSS is niet my cup of tea, zegmaar.
quote:Dan haal je het uit je AT en blijf je weg
Op maandag 8 september 2003 11:32 schreef Christine het volgende:
Maar goed, ik geloof dat ik mijn point duidelijk heb gemaakt. SSS is niet my cup of tea, zegmaar.
quote:Point taken.
Op maandag 8 september 2003 11:32 schreef Christine het volgende:[..]
En zoals eerder gezegd; het subforum uit je AT slopen is een kleine moeite.
quote:Jawel, maar dan mis ik alle leuke Soap-topics
Op maandag 8 september 2003 17:40 schreef static het volgende:
En zoals eerder gezegd; het subforum uit je AT slopen is een kleine moeite.
quote:Ja, dat is wel weer zo.
Op maandag 8 september 2003 21:25 schreef Christine het volgende:[..]
Jawel, maar dan mis ik alle leuke Soap-topics
Anders kom je ff handmatig koekeloeren zo nu en dan.
quote:Het valt reuze mee, dus gewoon gezellig blijven
Op maandag 8 september 2003 21:25 schreef Christine het volgende:[..]
Jawel, maar dan mis ik alle leuke Soap-topics
quote:Ja, daarom vroeg ik het ook. Wat was de strekking van de klachten dan? Oorlog?
Op dinsdag 9 september 2003 19:39 schreef static het volgende:
Yep.Het Showbizforum gaat vandaag van start!!
quote:Als ik snel keek zag ik steeds SES staan.
Op dinsdag 9 september 2003 19:38 schreef SunChaser het volgende:
Was SSS te omstreden, aangezien jullie blijkbaar klachten hebben gehad?
quote:Was ook een van de redenen.
Op dinsdag 9 september 2003 19:42 schreef Qarinx het volgende:[..]
Als ik snel keek zag ik steeds SES staan.
Bovendien wordt voor elk gerucht of wissewasje een nieuw topic geopend...
Maar opzich heb je daar gelijk in. Maar als RLS zou zijn opgegaan in TV zou dat nog erger zijn geweest.
quote:tof toch
Op dinsdag 9 september 2003 22:00 schreef karoltje het volgende:
Ik vind het onderhand wel een beetje lijken op het plaatselijke roddelforumpje.
quote:My point
Ik vind het onderhand wel een beetje lijken op het plaatselijke roddelforumpje. Het RLS-element is een beetje verloren gegaan in de massa.
Bovendien valt het me op dat er mensen zitten te zeuren dat ze de soap- of BB-mensen niet kennen. Dat was in RLS nooit.
Kan er dan niet een compromis gemaakt worden, waarbij er een onderscheid wordt gemaakt tussen showbizz topics en (RL)S-topics? Eventueel dmv tags ofzo.
quote:Wie zeurt er nou? Jij toch?
Op woensdag 10 september 2003 10:41 schreef Christine het volgende:Bovendien valt het me op dat er mensen zitten te zeuren dat ze de soap- of BB-mensen niet kennen. Dat was in RLS nooit.
Maar goed, ik denk dat die paar RL en Soaptopics binnen korte tijd beter weer naar FTR kunnen.
quote:Wie bemoeit zich er nou ongevraagd mee
Op woensdag 10 september 2003 10:43 schreef SunChaser het volgende:
Wie zeurt er nou? Jij toch?
Opmerking was bedoeld voor mensen die wél een kleurtje hebben kunnen bemachtigen.
quote:Mogen dan de SHO topics meteen weer terug naar GC? Kan dit hele forum worden opgedoekt
Maar goed, ik denk dat die paar RL en Soaptopics binnen korte tijd beter weer naar FTR kunnen.
quote:feit is dat veel van de mensen die soaps kijken ook een bovengemiddelde interesse hebben in roddels over sterren...
Ik vind het onderhand wel een beetje lijken op het plaatselijke roddelforumpje. Het RLS-element is een beetje verloren gegaan in de massa.
bron; schoonouders
quote:So? Dat doet niets af aan dat ik mijn mening mag geven. En je zeurt. Dat jij het onbenullige onderwerpen vindt betekent niet dat het SHO geen succes is.
Op woensdag 10 september 2003 10:46 schreef Christine het volgende:
Opmerking was bedoeld voor mensen die wél een kleurtje hebben kunnen bemachtigen.
quote:Het gaat er niet om dat ik het onbenullige onderwerpen vind
Op woensdag 10 september 2003 10:59 schreef SunChaser het volgende:
So? Dat doet niets af aan dat ik mijn mening mag geven. En je zeurt. Dat jij het onbenullige onderwerpen vindt betekent niet dat het SHO geen succes is.
De soap-topics komen niet tot z'n recht, en daar klaagt Karoltje dus ook over. Ik ben niet de enige die dat vind. En toevallig omdat jij daar geen last van hebt, is het forum een succes?????
Kijk es wat verder dan je eigen neus. Ik zeg heus niet dat jullie niet je eigen leuke roddelforumpje mogen hebben, maar ik zeg enkel dat ik ervan baal dat dit ten koste gaat van de RLS-topics, die ik wél leuk vind.
Dat was dus uiteindelijkde reden waarom ze het speciale RLS forum hebben gekregen end at nu smanegegaan is met Showbiznieuws. Het is imho of hier al je topics openen over je soaps, of in FTR, maar dan voor elke (RL)soap een topic. Ik denk niet dat BS en Mike graag een stortvloed aan soaptopics op zich af zien komen die moeten doorworstelen.
quote:Dan ben je kieskeurig wat betreft de soaps topics en zorg je ervoor dat die topics levendig zijn en blijven en dat er genoeg van komen om tegengewicht te bieden. Een forum maak je namelijk met zijn allen.
Op woensdag 10 september 2003 11:05 schreef Christine het volgende:
Kijk es wat verder dan je eigen neus. Ik zeg heus niet dat jullie niet je eigen leuke roddelforumpje mogen hebben, maar ik zeg enkel dat ik ervan baal dat dit ten koste gaat van de RLS-topics, die ik wél leuk vind.
quote:Dat is juist wat ik probeer te doen, in dit topic aankaarten dat de soaptopics ondergesneeuwd raken. Ik heb er alleen nog geen modje op zien reageren
Op woensdag 10 september 2003 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
SHO is in mijn ogen geslaagd. Als de soap-mensen lopen te klagen dat hun soap-topics ondergesneeuwd dreigen te worden door het showbiznieuws dan moeten ze maar bij de mods aankaarten of de soapstopics naar FTR mogen. Dat houdt wel in dat ze bijvoorbeeld niet voor elke Expeditie Robinson kandidaat een topic mogen openen.
quote:JUIST! Dát was de reden dat het RLS forum überhaupt was gestart. Om alle soap-topics in kwijt te kunnen. En daarom vind ik het stom dat het samen gegaan is met dat showbizznieuws.
Dat was dus uiteindelijkde reden waarom ze het speciale RLS forum hebben gekregen end at nu smanegegaan is met Showbiznieuws. Het is imho of hier al je topics openen over je soaps, of in FTR, maar dan voor elke (RL)soap een topic
Wat er eigenlijk gebeurt is dat "jullie" RLS overnemen, er een andere naam aan geven, en uiteindelijk zeggen "Die soaptopics rotten maar op naar FTR"
Voordeel is weer dat wanneer Andre Hazes zijn vrouw neukt, meteen gepijpt kan worden door zijn vrouw, plus dat ie zichzelf er nog eens bij kan aftrekken.
quote:OF je zorgt er zelf voor dat die topics lopen, OF je had mee kunnen discussieren in FB , zijn zat topics over geweest,
Op woensdag 10 september 2003 11:13 schreef Christine het volgende:[..]
Dat is juist wat ik probeer te doen, in dit topic aankaarten dat de soaptopics ondergesneeuwd raken. Ik heb er alleen nog geen modje op zien reageren
[..]JUIST! Dát was de reden dat het RLS forum überhaupt was gestart. Om alle soap-topics in kwijt te kunnen. En daarom vind ik het stom dat het samen gegaan is met dat showbizznieuws.
Wat er eigenlijk gebeurt is dat "jullie" RLS overnemen, er een andere naam aan geven, en uiteindelijk zeggen "Die soaptopics rotten maar op naar FTR"
En net als met B&H, alle verandering is wennen.
quote:Ik heb geprobeerd daar te discussieeren, maar niemand wilde er iets concreets over zeggen, en de discussie ging eigenlijk alleen maar over de vraag wie er mod moet worden.
Op woensdag 10 september 2003 11:16 schreef yvonne het volgende:
OF je zorgt er zelf voor dat die topics lopen, OF je had mee kunnen discussieren in FB , zijn zat topics over geweest,
Maar aangezien dit een democratisch forum is, houd ik mijn mond wel weer
quote:Fok is niet democratisch
Op woensdag 10 september 2003 11:18 schreef Christine het volgende:[..]
Ik heb geprobeerd daar te discussieeren, maar niemand wilde er iets concreets over zeggen, en de discussie ging eigenlijk alleen maar over de vraag wie er mod moet worden.
Maar serieus : Probeer gewoon de soap kant goed te laten lopen. Laat je niet afschrikken door de roddeltantes die opeens het forum overgenomen hebben, want ze zitten hier ook voor de soaps. Er is niets mis met (RL)S topics, zolang er maar geen wildgroei is, geldt natuurlijk ook voor de roddelkant. Veel is leuk, wildgroei niet.
Maar als je de (RL)S kant laat ondersneeuwen is dat deels omdat de users er te weinig aan trekken. Mail anders Static of Cynix eens, of ICQ ze (meld dat dan vantevoren even, kan Cynix tenminste zijn ICQ aanzetten)
quote:RLS liep alleen nog maar op een klein groepje users. Daarbij horen soaps in FTR en is het RL-gedoe allang geen big item meer op tv.
Op woensdag 10 september 2003 11:13 schreef Christine het volgende:Wat er eigenlijk gebeurt is dat "jullie" RLS overnemen, er een andere naam aan geven, en uiteindelijk zeggen "Die soaptopics rotten maar op naar FTR"
quote:nee, er bleek een grote behoefte aan een showbizforum. Iig groter dan aan een speciaal soapforum, waar al van langere tijd het bestaansrecht werd besproken ivm het wegvallen van soaps, zomerstop etc.
Op woensdag 10 september 2003 11:13 schreef Christine het volgende:[..]
Dat is juist wat ik probeer te doen, in dit topic aankaarten dat de soaptopics ondergesneeuwd raken. Ik heb er alleen nog geen modje op zien reageren
[..]JUIST! Dát was de reden dat het RLS forum überhaupt was gestart. Om alle soap-topics in kwijt te kunnen. En daarom vind ik het stom dat het samen gegaan is met dat showbizznieuws.
Een showbizforum zou er komen, maar wat te doen met de soaps. In FTR leek in eerste instantie de juiste oplossing want het zijn namelijk tv-programma's. Nou bleek daar vanuit de RLS'rs veel weerstand omdat ze dan idd niet meer 8 topics kunnen openen over o.a. Expeditie Robinson.
Dan was de 2e oplossing volgens de RLS'rs e.a. het beste: het showbiznieuws wordt in RLS geplaatst en RLS kijgt een nieuwe naam. Tja, je hebt je vrijheid die je ook in je RLS forum had maar nog zijn jullie niet tevreden.
En als de soaptopics ondergesneeuwd worden, zegt dat dan niet iets over de bestaansrecht van SHO ten opzichte van RLS?
quote:Ik ben het met je eens.
Op woensdag 10 september 2003 11:16 schreef yvonne het volgende:[..]
OF je zorgt er zelf voor dat die topics lopen, OF je had mee kunnen discussieren in FB , zijn zat topics over geweest,
het is nu even iets meer zoeken naar je topic over soaps, maar zo te zien is het een perfecte mix dit forum.
quote:Onzin.
Op woensdag 10 september 2003 11:28 schreef SunChaser het volgende:[..]
RLS liep alleen nog maar op een klein groepje users. Daarbij horen soaps in FTR en is het RL-gedoe allang geen big item meer op tv.
quote:Volledig offtopic, ik probeer je te mailen, maar dat lukt niet
Op woensdag 10 september 2003 12:21 schreef schatje het volgende:[..]
Ik ben het met je eens.
quote:Neuh, Sunchaser heeft een punt. Van de RL soaps hoor je al vrij weinig meer, een uitzondering daargelaten.
Op woensdag 10 september 2003 12:22 schreef schatje het volgende:[..]
Onzin.
Voor de rest is er een klein groepje vaste users wat terug te vinden is in de soaptopics. Al met al te weinig om een speciaal forum voor te hebben. Dat ik niet de enige ben die er zo over denkt blijkt wel uit het feit dat RLS is verrijkt met een showbizgedeelte.
quote:RLS heeft zeker bestaansrecht, en wat je zelf zegt. Het is verrijkt. Aangevult. Niet vervangen. Maar het ligt allemaal aan de users of ze zich laten wegjagen of niet. Uitspraken als dat ze maar weg moeten omdat de nieuwelingen ze niet hoeven zijn in principe ongewenst
Op woensdag 10 september 2003 13:06 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Neuh, Sunchaser heeft een punt. Van de RL soaps hoor je al vrij weinig meer, een uitzondering daargelaten.
Voor de rest is er een klein groepje vaste users wat terug te vinden is in de soaptopics. Al met al te weinig om een speciaal forum voor te hebben. Dat ik niet de enige ben die er zo over denkt blijkt wel uit het feit dat RLS is verrijkt met een showbizgedeelte.
edit : ongewenst in de zin dat het niet de bedoeling is dat ze weggejaagd moeten worden maar net als het roddel deel gewoon op hun eigen tempo de kans moeten hebben om een plek te veroveren in SHO
quote:Een Eet & Kook-forum ook.
Op woensdag 10 september 2003 13:11 schreef mvt het volgende:[..]
RLS heeft zeker bestaansrecht, en wat je zelf zegt.
quote:het RLS gedeelte binnen SHO
Op woensdag 10 september 2003 13:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Een Eet & Kook-forum ook.
quote:Precies, ik sta er voor 100% achter.Ik vind het er alleen maar beter op geworden.Het is gewoon de ideale mix
Op woensdag 10 september 2003 13:11 schreef mvt het volgende:[..]
RLS heeft zeker bestaansrecht, en wat je zelf zegt. Het is verrijkt. Aangevult. Niet vervangen.
quote:Check ICQ
Op woensdag 10 september 2003 12:27 schreef yvonne het volgende:[..]
Volledig offtopic, ik probeer je te mailen, maar dat lukt niet
quote:Och, ik zie die hele RLS-topics niet eens meer
Op woensdag 10 september 2003 13:28 schreef schatje het volgende:[..]
Precies, ik sta er voor 100% achter.Ik vind het er alleen maar beter op geworden.Het is gewoon de ideale mix
.
quote:Christine, je feedback m.b.t. dit subforum wordt wel degelijk op prijs gesteld; ik heb helaas wat weinig tijd om nu inhoudelijk en constructief te reageren, vind je het goed als ik dat aan het eind van de middag doe als ik wat meer tijd heb?
Op woensdag 10 september 2003 11:18 schreef Christine het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:29 schreef SunChaser het volgende:[..]
Och, ik zie die hele RLS-topics niet eens meer
quote:Niks
Op woensdag 10 september 2003 13:29 schreef schatje het volgende:[..]
Check ICQ
.
Euh, voeg me anders maar toe oid
MSN kan ook
quote:Maar goed dat jij geen mod bent geworden hier dan.
Op woensdag 10 september 2003 13:29 schreef SunChaser het volgende:
Och, ik zie die hele RLS-topics niet eens meer
quote:En nu??
Op woensdag 10 september 2003 14:17 schreef yvonne het volgende:[..]
Niks
er knippert niks, heb je zon pager gestuurd?
Werkt niet danEuh, voeg me anders maar toe oid
MSN kan ook
quote:Tsja, de belangstelling voor RLS lijkt landelijk gezien toch wel wat terug te lopen hoor, gezien o.a. de kijkcijfers bij de laatste Big Brother en het afblazen van andere projecten als De Bus, Big Diet, etc. Ook het aantal users (en posts) in het RLS forum liep zienderogen terug, de slowchat reeksen even niet meegeteld.
Op woensdag 10 september 2003 11:13 schreef Christine het volgende:
Series als Expeditie Robinson en andere survival-achtige programma's lopen nog wel goed, maar zijn strikt genomen geen RLS's. We hebben zelfs voordat we op het idee van een "Showbizz forum" kwamen al overwogen het RLS forum te sluiten. We hoopten met deze combi de liefhebbers een plezier te doen en aldus een mooi compromis bereikt te hebben. Beter iets dan niets, toch?
Voor Idols komt straks wellicht een apart (tijdelijk) forum en wie weet voor Big Brother 5 ook wel weer, áls dat überhaupt doorgaat.
De enorme hoeveelheid 'Showbizztopics' is gedeeltelijk te verklaren door de nieuwigheid van dit forumonderdeel, sommigen hebben waarschijnlijk een aantal onderwerpen opgespaard , en anderzijds misschien ook wel omdat er gewoon veel belangstelling voor is. Kan toch?
We moeten onze draai daar ook nog een beetje in vinden en ik verwacht dat het aantal gescheurde teennagel topics wel afneemt na een tijdje. Eventueel bij te sturen door middel van actieve moderatie, als we een paar weekjes draaien. Kijk het nog even aan dus, zou ik willen zeggen. Afhaken kan altijd nog.
quote:Gelijk in, maar het was natuurlijk wel komkommertijd, en bovendien staan er weer een aantal leuke (RL)S programma's op de planning voor dit najaar.
Op donderdag 11 september 2003 01:45 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, de belangstelling voor RLS lijkt landelijk gezien toch wel wat terug te lopen hoor
quote:Ik ben vóór
Voor Idols komt straks wellicht een apart (tijdelijk) forum
quote:Dankje
Kijk het nog even aan dus, zou ik willen zeggen. Afhaken kan altijd nog.
Ik browse er gewoon een keer per dag (oid) even doorheen, en verder werk ik toch meestal met "My AT".
Maar kan er nog eens nagedacht worden of misschien de (ex)RLS-topics met een tag onderscheiden kunnen worden van de rest?
Nimmer zal het meer teweeg brengen wat het het eerste jaar teweeg bracht, derhalve is een compleet subforum ook overbodig.
Maar ja, eerst maar eens zien of het nog op tv komt..
quote:Ik kan niet in het archief modden dus moet ff iemand hoger in rang attenderen.
Op dinsdag 16 september 2003 13:21 schreef Christine het volgende:
Ik maak wel een nieuwe, als het niet goed is hoor ik het wel.
Monument svp.
quote:Er is nu al een nieuwe
Op dinsdag 16 september 2003 13:23 schreef static het volgende:[..]
Ik kan niet in het archief modden dus moet ff iemand hoger in rang attenderen.
Monument svp.
quote:Ik zag het.
Op dinsdag 16 september 2003 13:25 schreef Christine het volgende:[..]
Er is nu al een nieuwe
Wat wil je?
quote:Oeh, ik mag kiezen...
Op dinsdag 16 september 2003 13:26 schreef static het volgende:
Wat wil je?
Het is jouw forum
(Doe maar wat gemakkelijk is)
quote:Zullen we die uit het archief doen? Die is wat voller.
Op dinsdag 16 september 2003 13:28 schreef Christine het volgende:[..]
Oeh, ik mag kiezen...
Het is jouw forum
![]()
(Doe maar wat gemakkelijk is)
quote:Als het kan
Op dinsdag 16 september 2003 13:30 schreef static het volgende:
Zullen we die uit het archief doen? Die is wat voller.
Kan dan mijn post verplaatst worden naar het oude topic??
quote:Sure.
Op dinsdag 16 september 2003 13:32 schreef Christine het volgende:[..]
Als het kan
quote:Ook jouw forum.
Op dinsdag 16 september 2003 13:28 schreef Christine het volgende:[..]
Het is jouw forum
![]()
quote:kun je zelf toch ook doen?
Op dinsdag 16 september 2003 13:32 schreef Christine het volgende:[..]
Als het kan
maareh:
Aukje van Ginneken
Aukje van Ginneken in kerstnummer Playboy
Aukje van Ginneken naakt?
Aukje gaat naakt!!!!
DECEMBER - AUKJE IN DE PLAYBOY
quote:Andere fora. Geloof ik.
Op donderdag 18 september 2003 08:20 schreef MikeyMo het volgende:
maareh:
|
Forum Opties | |
---|---|