abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 7 september 2003 @ 14:27:42 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13000152
Beste mensen,

Zoals wellicht al bekend hebben we het voornemen vandaag het 'Showbizforum' te openen. In dat forum zal tevens ruimte zijn voor Real Life Soaps en gewone soap-series. Dit laatste kan nog veranderen, ligt er ook een beetje aan hoe het allemaal loopt.

We hebben static bereid gevonden als moderator!
Hij wil erg graag en is enigszins thuis in 'het wereldje', qua contacten voor bijvoorbeeld interviews etc. Voorlopig ga ik het samen met hem opstarten en later, als het aanslaat, zoeken we er dan wellicht een andere duomoderator bij, i.p.v. mij dus. Voor Idols 2 wordt later eventueel een tijdelijk apart forum geopend, áls het tenminste aanslaat.

Er wordt dus een nieuw forum geopend, met de werktitel 'Soaps, Showbiz & Sterren (SSS)', de relevante topics uit RLS zullen naar SSS overgeheveld worden, RLS wordt daarna gearchiveerd en daarna kunnen we los! Wij hebben er zin in en hopen dat jullie dit ook zien zitten.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2003 @ 17:58:51 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13051877
Op verzoek van een aantal users en crewleden is de afkorting 'SSS' per direct veranderd in 'SHO'.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')