quote:Ja maar dan kan iemand ff tijdens het nadraaien er een aanhangwagen zetten en in versnelling zetten en dan ben je je wagen kwijt
Op dinsdag 16 december 2003 16:26 schreef Estolan het volgende:[..]
Moet in zn Vrij staan en Handrem erop voordat de Teller actief word. hij telt wel af, maar zonder die 2 dingen gebeurd er niks. En natuurlijk kan je hem niet in een versnelling zetten, want dan stap je uit de auto, laat je je koppeling los en dan rijd hij weg. Redelijk logisch
quote:Hoe wil je hem ooit in een versnelling zetten als de deur op slot zit?
Op woensdag 17 december 2003 02:14 schreef Scalle-- het volgende:[..]
Ja maar dan kan iemand ff tijdens het nadraaien er een aanhangwagen zetten en in versnelling zetten en dan ben je je wagen kwijt
Lijkt me toch niet zo'n handig ding
Ik dacht er eerst over om er ook 1 te nemen later maar laat maar
quote:Ja maar als je de handrem eraf haalt valt de motor uit. En een sleepwagen eraan zetten valt een beetje op denk ik.
Op woensdag 17 december 2003 02:14 schreef Scalle-- het volgende:[..]
Ja maar dan kan iemand ff tijdens het nadraaien er een aanhangwagen zetten en in versnelling zetten en dan ben je je wagen kwijt
Lijkt me toch niet zo'n handig ding
Ik dacht er eerst over om er ook 1 te nemen later maar laat maar
Maarre, kunnen die pics misschien gefixed, worden? Ik zie zo weinig!
quote:Wanadoo heeft zn data limiet bereikt voor de dag, vandaar geen foto's te zien
Op woensdag 17 december 2003 20:44 schreef Kolkie het volgende:
jammer van die schade![]()
Maarre, kunnen die pics misschien gefixed, worden? Ik zie zo weinig!
quote:Turbo Timer laat je motor nadraaien nadat je het contact afgelegd hebt zodat de olie langzamer afkoelt en de turbo zo vlug niet slijt.
Op woensdag 17 december 2003 13:45 schreef smash789 het volgende:
Stomme vraag hoor...Maar wat is zo'n Turbo Timer en wat doet ie?
Oooh , hééé BodyCountquote:Op zondag 16 mei 2004 22:45 schreef Estolan het volgende:
Ja sxoc ben ik lid van, hier nog wat nieuwe foto's
[afbeelding]
Voor overige foto's:
http://home.wanadoo.nl/ian_van_ede/
Neh, das een Silvia versie, minder mooi dan de S13 ( uit '91 ) achterkantquote:
Zet er please niet die spoiler op!quote:Op maandag 17 mei 2004 18:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Neh, das een Silvia versie, minder mooi dan de S13 ( uit '91 ) achterkant
Zo word die dus
fototje
Niet exact die bodykit, maar S15 voorkant, s13 achterkant
AUB niet reageren op dit Topic als je niet eens wete dat dit een RWD isquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
is wel leuk natuurlijk, zeker omdat je motorisch tunen voorrang geeft, maar zo'n auto zal alleen snel worden in rechte lijn, zodra er een bocht komt zal er met voorwielaandrijving niet veel gebeuren.
Maar verder leuk project
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |