quote:Oh ja, dat topic hebben we ook nog. Ik zal dat morgen weer wat leven inblazen.
Op zaterdag 6 september 2003 20:25 schreef Twilight_ het volgende:[..]
En als we goed dronken zijn grijpen we de macht via een staatsgreep en gaan we het beleid van de Het FOK!-schaduwKABINET -deel 2- uitvoeren.
quote:Bedankt
Op zaterdag 6 september 2003 20:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik had du_ke nog statistieken beloofd. Hier de eerste 15 topics, voor meer stats wil ik eerst meer automatiseren:Voor zover ik het kan bezien is Wile en ondergetekende de enigen die in alle 15 delen hebben gereageerd.
En leve het POL forum!
quote:Ik denk minder, wat je hebt best wel wat gemist toen je in Luxemburg was.
Op zaterdag 6 september 2003 20:47 schreef du_ke het volgende:[..]
Bedankt
.
Ik heb grofweg 10 % van mijn totaal aantal posts op FOK! in deze topicreeks geplaatst.
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 14:02 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het is alles wat op dit moment in POL staat. Dus inclusief topics die later verplaatst zijn (en ik heb heel wat oude topics verplaatst in de eerste week dat ik mod was).
quote:In de index staat de teller inmiddels op 199878.
Op zaterdag 6 september 2003 14:10 schreef Kozzmic het volgende:
Posts en views die vanaf 6 september 2002 echt in POL zijn gemaakt...Posts: 134.000 (= 367 posts per dag)
Views: 2.564.197 (= 7.025 views per dag)Het aantal posts is een schatting omdat de stats wat dat betreft sinds 26 juli niet meer werken.
Tot 26 juli: 115.858 posts
Na 26 juli: 18.000 (schatting)
Maar ik ga nu voetbal kijken!
Eejjjj Cynix! Eeeejjj PR!!
quote:Oh ja, dat is er ook.
Op zaterdag 6 september 2003 20:51 schreef Kozzmic het volgende:
Maar ik ga nu voetbal kijken!
Goed plan.
quote:Dit is misschien wel een nieuw topic waard! Erg onthutsend!
De Hoop Scheffer: beleid door grote EU-landen
RIVA DEL GARDA - Minister De Hoop Scheffer van Buitenlandse Zaken is bereid een groot deel van het Nederlands buitenlands beleid over te laten aan de grote lidstaten van de Europese Unie. Dat zei hij zaterdag in Italië.Bijvoorbeeld over de toekomst van Irak moeten in zijn ogen de vier Europese leden van de VN-Veiligheidsraad een EU-standpunt voorbereiden. De andere lidstaten moeten zich daar in de praktijk dan wel bij neerleggen.
,,De grote lidstaten moeten het beleid maken'', aldus De Hoop Scheffer zaterdag na afloop van informeel overleg met zijn Europese collega's in het Italiaanse Riva del Garda. ,,Nederland kan dat niet doen.'' Als de grote lidstaten in de EU onderling op één lijn zitten, is het volgens De Hoop Scheffer ook ,,moeilijk voor Luxemburg, Letland of ook een middelgroot land als Nederland om daar nee tegen te zeggen''.
In de ogen van De Hoop Scheffer zijn niet alleen Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië grote lidstaten, maar ook Italië, Spanje en vanaf volgend jaar ook Polen. ,,In de praktijk zijn het wel Parijs, Berlijn en Londen die het Europees standpunt bepalen.''
De Hoop Scheffer zit met zijn standpunt op dezelfde lijn als zijn partijgenoot en voorganger Van den Broek. De Hoop Scheffer vindt echter dat dat telkens in de praktijk moet blijken. In tegenstelling tot Van den Broek vindt hij dat de EU daar geen vast principe van moet maken, dat ook letterlijk in de nog te schrijven Europese grondwet wordt vastgelegd.
ANP
quote:
Geen Poolse kandidaat voor topfunctie NAVORIVA DEL GARDA - De Poolse president Kwasniewski is geen kandidaat om de Brit Robertson op te volgen als secretaris-generaal van de NAVO. Dat zei de woordvoerder van het Poolse ministerie van Buitenlandse Zaken zaterdag.
Ook heeft de Poolse regering vooralsnog geen plannen een andere kandidaat aan te melden. De naam van Kwasniewski deed al de ronde, sinds Robertson eerder dit jaar zijn vertrek per januari 2004 aankondigde. Ook Haagse bronnen, die stelselmatig ontkenden dat minister De Hoop Scheffer van Buitenlandse Zaken kandidaat-opvolger van Robertson is, lieten de naam van Kwasniewski vallen.
Hoewel Polen zich binnen de NAVO momenteel weliswaar zeer loyaal opstelt ten opzichte van Washington, zou Kwasniewski als oud-communist echter niet acceptabel zijn voor de Verenigde Staten.
De Hoop Scheffer
De Hoop Scheffer wilde vrijdag en zaterdag, tijdens een informele bijeenkomst van de Europese ministers van Buitenlandse Zaken, niet ingaan op de discussie over de NAVO-functie. Ook hebben zijn collega-ministers hem er naar eigen zeggen niet op aangesproken. De woordvoerder van De Hoop Scheffer herhaalde dat de minister geen kandidaat voor de NAVO-baan is. Naar verluidt zou Frankrijk geen problemen hebben met De Hoop Scheffer, omdat hij het Frans goed beheerst.
Volgens de Poolse woordvoerder valt wel op korte termijn een besluit te verwachten over de opvolging van Robertson. ,,Wij houden er rekening mee dat deze maand nog bekend zal zijn wie de nieuwe secretaris-generaal is.'' De zegsman wilde niet ingaan op ,,mediaspeculaties'' over De Hoop Scheffer.
ANP
quote:Nee 10 % klopt wel ongeveer ik zit op ca. 4500 posts
Op zaterdag 6 september 2003 20:50 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik denk minder, wat je hebt best wel wat gemist toen je in Luxemburg was.
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 20:58 schreef du_ke het volgende:[..]
Nee 10 % klopt wel ongeveer ik zit op ca. 4500 posts
. En ik heb meer gemist toen ik me vrijwillig geband had
.
Maar later meer (over de gehele reeks tot nu aan toe) stats.
Maar, wat vind jij van de sell-out van de Scheffer? "Nederland moet geen stem meer hebben"
Hij warmt zich op voor de NAVO.
quote:Je link werkt niet...
Op zaterdag 6 september 2003 20:55 schreef Sidekick het volgende:
Maar eerst wat nieuws voordat ik wegga:
[..]Dit is misschien wel een nieuw topic waard! Erg onthutsend!
quote:Voorlopig even niks
Op zaterdag 6 september 2003 21:02 schreef Sidekick het volgende:
Maar, wat vind jij van de sell-out van de Scheffer? "Nederland moet geen stem meer hebben"Hij warmt zich op voor de NAVO.
quote:Bij mij wel.
Op zaterdag 6 september 2003 21:03 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Je link werkt niet...
Maar anders moet je ff naar leeuwarder-courant.nl
dan binnenland en dan zie je het bericht.
quote:Dit is je link:
Op zaterdag 6 september 2003 21:08 schreef Sidekick het volgende:[..]
Bij mij wel.
Maar anders moet je ff naar leeuwarder-courant.nl
dan binnenland en dan zie je het bericht.
http://www.leeuwarder-courant.nl/Pagina/0,7103,23-1-2032--1567744-1373--,00.html
(Overigens voor beide berichten hetzelfde.)
Klik erop en krijg een 404 error
quote:Ik krijg geen 404. Erg vaag.
Op zaterdag 6 september 2003 21:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dit is je link:
http://www.leeuwarder-courant.nl/Pagina/0,7103,23-1-2032--1567744-1373--,00.html
quote:Kan de pagina niet vinden.
Op zaterdag 6 september 2003 21:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik krijg geen 404. Erg vaag.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Open de introductiepagina www.leeuwarder-courant.nl en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden
Internet Explorer
quote:Me neither. Doet 't prima.
Op zaterdag 6 september 2003 21:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik krijg geen 404. Erg vaag.
quote:En dit plaatje zie je zeker ook niet?
Op zaterdag 6 september 2003 21:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Open de introductiepagina www.leeuwarder-courant.nl en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden
Internet Explorer
quote:Wat ben jij voor supporter? Een beetje afhaken in de rust.
Op zaterdag 6 september 2003 21:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Me neither. Doet 't prima.
quote:Inderdaad. Kruisje.
Op zaterdag 6 september 2003 21:24 schreef Sidekick het volgende:[..]
En dit plaatje zie je zeker ook niet?
quote:Ik heb geen problemen
Op zaterdag 6 september 2003 21:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dit is je link:
quote:gelukkig maar, anders heb ik telkens voor niets de bron als linkje erbij gezet.
Op zaterdag 6 september 2003 21:29 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik heb geen problemen
quote:
de Leeuwarder Courant is alleen toegankelijk voor mensen boven Overijssel.
*snel weer weg is uit Politiek*
quote:Wel een hoop rot pop-ups trouwens
Op zaterdag 6 september 2003 21:31 schreef Sidekick het volgende:[..]
gelukkig maar, anders heb ik telkens voor niets de bron als linkje erbij gezet.
[..]
Of een speciale Oss-blocker.
Verboden voor Jan M.
Maar veel plezier allemaa, ik ga eten (de magnetron piept . ). En daarna naar een verjaadag
.
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 21:31 schreef No Nick het volgende:
In de rust ff snel een fotootje gemaakt van de vaste Pol-ploeg:*snel weer weg is uit Politiek*
Ik ben de 4e van rechts .
quote:Dit doet me denken aan dit topic: Taliban werken aan comeback.
Op zaterdag 6 september 2003 21:31 schreef No Nick het volgende:
In de rust ff snel een fotootje gemaakt van de vaste Pol-ploeg:*snel weer weg is uit Politiek*
Wat een baarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |