Nee.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:32 schreef merino het volgende:
Brad heeft toch een huis/appartement in de Jordaan?
Hoe komt men er dan bij...De eigenaar van die coffeeshop beweerde dat Brad een vaste klant was, of doet hij dat om klanten te trekken...quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:03 schreef Kogando het volgende:
[..]
Nee.
Vast om klanten te trekken ja. Het zijn gewoon geruchten. Ik dacht ook dat het waar was tot ik een interview las met Jennifer Aniston; ze zei dat het haar erg leuk leek maar dat het helaas niet waar was.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:05 schreef niksan het volgende:
Hoe komt men er dan bij...De eigenaar van die coffeeshop beweerde dat Brad een vaste klant was, of doet hij dat om klanten te trekken...
*zucht*quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:10 schreef Rolex het volgende:
Weet iemand wanneer Brad Pitt er is, zou wel lachen zijn als ik een handtekening van m kon bemachtigen..
Brad Pitt is er al, ik zag hem net het Amstel Hotel uitlopen op het NOS-journaal.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:10 schreef Rolex het volgende:
Weet iemand wanneer Brad Pitt er is, zou wel lachen zijn als ik een handtekening van m kon bemachtigen..
Je wilt toch niet zeggen, dat ze bang waren dat hij haar van het scherm zou spelen?? Dat geloof ik niet! Daan Schuurmans.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:18 schreef SunChaser het volgende:
Daan Schuurmans was in de race voor een rol, hij was favoriet tot het eind, maar ze hebben een Zweed voor de rol genomen omdat CZ Jones dan beter overkomt
Lamlul als je niks te melden hebt kan je beter op tiefen...quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:18 schreef niksan het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Dat weet ik niet, al zou dat best kunnen want CZ Jones is niet echt een briljant actrice. Maarre, het had te maken met lengte enzo. Dit staat overigens in de nieuwe Nieuwe Revu.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen, dat ze bang waren dat hij haar van het scherm zou afspelen?? Dat geloof ik niet! Daan Schuurmans.....![]()
Hij is toch elders voor promotie van zijn film Troy?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Brad Pitt is er al, ik zag hem net het Amstel Hotel uitlopen op het NOS-journaal.
Jje kunt toch nagaan dat wij niet weten waar Brad is!! Het schijnt dat hij nog helemaal niet in NL is!! Alleen George en Matt zijn er..... en als Brad er was, zat ik hier (op het forum) al lang niet meerquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef Rolex het volgende:
[..]
Lamlul als je niks te melden hebt kan je beter op tiefen...
Wat denk je dat dat niet te doen is?
Sta met Michael jackson op de foto, in harrods london tegen gekomen, das toch een heel wat grotere persoonlijkheid...
en altijd leuk voor later...
Promotie duurt meestal een dag ofzo, geven ze een pressjunket, even zwaaien op de rode loper en als de film begint zijn ze meestal al weg hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:23 schreef Rolex het volgende:
[..]
Hij is toch elders voor promotie van zijn film Troy?
Deze reactie had ik niet terug verwacht...quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Jje kunt toch nagaan dat wij niet weten waar Brad is!! Het schijnt dat hij nog helemaal niet in NL is!! Alleen George en Matt zijn er..... en als Brad er was, zat ik hier (op het forum) al lang niet meer![]()
ooopsss....hij is er al (niksan schaamt zich). Ik hoop dat het je lukt!!
En jij denkt dat ze in dat interview zou zeggen dat ze idd in Amsterdam een appartementje hebbenquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:15 schreef Kogando het volgende:
[..]
Vast om klanten te trekken ja. Het zijn gewoon geruchten. Ik dacht ook dat het waar was tot ik een interview las met Jennifer Aniston; ze zei dat het haar erg leuk leek maar dat het helaas niet waar was.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:21 schreef Kontiki het volgende:
Verzameling stalkers bij elkaar zijn jullie
Indd. vreemd...quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:26 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
keek op RTL5: zeiden ze dat hij nog aan moest komen.
keek op Ned2: beelden van Brad in Amsterdam!!! Goh...dat niemand hem heeft zien aankomen bij het Amstel Hotel
Wat gebeurt er op 20 mei dan?quote:Op maandag 3 mei 2004 15:11 schreef Hare het volgende:
En toen vroeg ik dus of er nog wel kans was op een rolletje in die grote amerikaanse speelfilm () en toen zei ze dat er genoeg plek was voor 20 mei, dus als ik dat vrijdag ff zou zeggen (dan moet ik me daar ff inschrijven en fotoshoot enzo) dan zou het allemaal wel goed komen
Als ik het goed heb gehoord is dan de scene in de coffeeshopquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:49 schreef BdR het volgende:
Is er hier niemand die er in de buurt woont en ff foto's kan maken als ze aan het filmen zijn en van de filmset enzo? En de foto's hier plaatsen natuurlijk..
[..]
Wat gebeurt er op 20 mei dan?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:44 schreef Bonobo11 het volgende:
Handtekening van Brad Pitt heb ik al, maar aan mijn ex gegeven. Wat moet ik ermee?
Kwam hem tegen op schiphol!
Is al drie jaar geleden ofzo, ik werk achter de douane in de Taxfree en daar kwam meneer een pakje batterijen bij me kopen. Bij het afrekenen (toen 8 gulden ofzo) vroeg ik hem z'n handtekening. Ik had helaas geen fototoestel bij de handquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:45 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wanneer, hoe laat?? Als je niet weet wat je ermee moet, waarom heb je het hem gevraagd??
![]()
you lucky bastard...ik vergeet op zulke momenten altijd een pen bij de hand te hebben
Ja die ligt nu onder mij.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:58 schreef Kogando het volgende:
Iemand Martina Stella al gezien?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is er wel!! check de foto's helemaal boven aanquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:59 schreef Shir het volgende:
Dus de een zegt dat Brad er is en de ander zegt van niet.....??
Hoezo? Zij speelt toch ook in Oceans Twelve..quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:02 schreef niksan het volgende:
Wat betreft Stella: B&H
ik bedoel de foto's...quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:03 schreef Kogando het volgende:
[..]
Hoezo? Zij speelt toch ook in Oceans Twelve..
Is zij misschien de 12e, weet iemand dat?
Wat is die brad pitt toch een stijle gozer he!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:37 schreef Duiveltja het volgende:
Matt Damon met petje
[afbeelding]
Clooney die ff een praatje maakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan is het nu soppen geblazen voor de dames: Brad Pitt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Locatie is hermetisch afgesloten, dus pottenkijkers zullen waarschijnlijk niet veel zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
zie de index: Babes & Hunks...quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:06 schreef Shir het volgende:
Wat betekent B&H?
Newbie..quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:06 schreef Shir het volgende:
Wat betekent B&H?
Op e-bay kan je er flink geld mee verdienen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:44 schreef Bonobo11 het volgende:
Handtekening van Brad Pitt heb ik al, maar aan mijn ex gegeven. Wat moet ik ermee?
Ik wil het hem wel eens zien proberen bij een die hard Potquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:05 schreef Rolex het volgende:
[..]
Wat is die brad pitt toch een stijle gozer he!!
Hoe zou het zijn 1 dag in die man zijn lichaam, kan je echt IEDERE vrouw versieren..
ROFLOLquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik wil het hem wel eens zien proberen bij een die hard Pot
Die zou ik zo omver lopen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:07 schreef Duiveltja het volgende:
Trouwens Bernie Mac is ook in Amsterdam
Hey daar is spuit 11!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:42 schreef MikeyMo het volgende:
waarom verblijft Brad in dat hotel? Hij heeft een woning in A'dam
Denk het ook!quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:10 schreef Rolex het volgende:
[..]
ROFLOL
Denk dat zelfs dat hem nog lukt...
Is dat een nieuwe hamburger??quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Op e-bay kan je er flink geld mee verdienen.
Trouwens Bernie Mac is ook in Amsterdam
het zou leuk zijn als hij eens een keer in zijn woning zou verblijven, hij en zijn vrouwtje hebben tig huizen over de hele wereld gekocht als investeringquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:12 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Hey daar is spuit 11!
Ja indd. spontane gozer lijkt het me..quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:15 schreef Ripley het volgende:
George Clooney komt zo leuk over, met dat gelul tegen iedereen (op die foto's en gisteren ook in het filmpje)!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:18 schreef MikeyMo het volgende:
het zou leuk zijn als hij eens een keer in zijn woning zou verblijven, hij en zijn vrouwtje hebben tig huizen over de hele wereld gekocht als investering
Maar dan heeft hij hordes puberende meisjes voor zijn deur staan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het zou leuk zijn als hij eens een keer in zijn woning zou verblijven...
Doet hij ook wel eens volgens mij. Ik heb hem wel eens op het Leidseplein gezien. Het probleem is dat je hem amper herkent. Hij ziet eruit zoals een hoop amerikaanse toeristen, met een enorme baard en kleren alsof hij onder een brug slaap. Vies petje erbij en niemand die het ziet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het zou leuk zijn als hij eens een keer in zijn woning zou verblijven, hij en zijn vrouwtje hebben tig huizen over de hele wereld gekocht als investering
is ie ookquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:15 schreef Ripley het volgende:
George Clooney komt zo leuk over...
Spuit 11 dusquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
volgens mij had hij het over het weer met die gozers die buiten het Amstel Hotel stonden....hij is zich aan het integrerenquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:15 schreef Ripley het volgende:
George Clooney komt zo leuk over, met dat gelul tegen iedereen (op die foto's en gisteren ook in het filmpje)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |