quote:Dat jij het niet eens bent met mijn argumenten wil niet zeggen dat ik er niet op inga. En ik heb ook al verschillende andere reacties gezien die specifiek op jou "wijdverbreid gebruik in de samenleving" ingaan.
Op vrijdag 5 september 2003 14:20 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, jij komt enkel met voorbeelden van XTC-gebruik op feesten, onder zorgvuldige begeleiding van test-teams en verpleegkundigen.
Dat is natuurlijk geen vergelijking met 'wijdverbreid gebruik in de samenleving'.
quote:En dan alleen op feesten, met allerlei toeziend personeel dat er rondloopt?
Op vrijdag 5 september 2003 14:28 schreef Castor het volgende:nope, maar wel over alcoholproblematiek afgezet tegen drugsproblematiek (en dan met name XTC).
quote:Ik ben ook blij voor je. Als ik die foto zie dan neem ik het met een korreltje zout.
Op vrijdag 5 september 2003 14:28 schreef Sickie het volgende:[..]
Interessante bron Mikey. Als ik die foto zo bekijk ben ik blj dat ik nog nooit dergelijke pilletjes naar binnen heb geslingerd.
quote:vooral doen!
Op vrijdag 5 september 2003 14:31 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Ik ben ook blij voor je. Als ik die foto zie dan neem ik het met een korreltje zout.
Over alcohol en xtc: alcohol doseer je en kan je heel weinig van drinken. XTC is iedere keer de minimumklap om je effect te hebben en bij veel halve zolen dan nog veel meer!
Slechte vergelijking dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |