*ploft neer*
Hij's in elk geval stevig
quote:als die niet werkt kun je van mijn wel een forwarder krijgen, die doet het als het goed is wel.
Op donderdag 4 september 2003 21:53 schreef babyfeet het volgende:
he bedankt ik hoop dat die wel gepakt word .
dat ik daar zelf niet aan heb gedacht...
quote:Het mailadres dat je hebt ingevoerd is niet toegestaan voor registratie. We moeten je helaas verzoeken een ander adres te proberen, bijvoorbeeld dat van je provider.
Op donderdag 4 september 2003 21:51 schreef Rewimo het volgende:
www.mail.com?
quote:Nee dus
Op donderdag 4 september 2003 22:08 schreef moussy het volgende:[..]
Het mailadres dat je hebt ingevoerd is niet toegestaan voor registratie. We moeten je helaas verzoeken een ander adres te proberen, bijvoorbeeld dat van je provider.
quote:GILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Op donderdag 4 september 2003 22:03 schreef coolbabe het volgende:[..]
als die niet werkt kun je van mijn wel een forwarder krijgen, die doet het als het goed is wel.
Geef maar een gil als het nodig is.
na ruim drie uur programmeren en van chaos orde maken ben ik wel ff aan zoiets als dit toe
quote:gezellie!
Op donderdag 4 september 2003 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Daar is dit bankje voor, Daniman. Kom er lekker bij
ja ik heb het mailtje al binnen vind dit super lief van je
[Dit bericht is gewijzigd door babyfeet op 04-09-2003 22:25]
quote:yeah right
Op donderdag 4 september 2003 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Heej, wij doen alleen de registratie hoor, de rest doen ze zelf
dan haal ik mijn dani-bird kloon ook weer uit de kast, kan ik mijn vogel uit de dood laten opstaan en kan ze met haar snavel de letters intikken
quote:knappe christan! Grote jongen hoor!
Op donderdag 4 september 2003 22:28 schreef Christan het volgende:
Heej oom Daniman, ikke tik dit allemaal selluf hoor
quote:Moet je nog niet slapen, dan?
Op donderdag 4 september 2003 22:28 schreef Christan het volgende:
Heej oom Daniman, ikke tik dit allemaal selluf hoor
Twiet! Christan mag ik op jouw schouder zitten?
quote:te laat lief vogeltje van me, hij is al weer weg.
Op donderdag 4 september 2003 22:32 schreef dani-bird het volgende:
* dani-bird fladdert heen en weer rond het speeltuinbankje.Twiet! Christan mag ik op jouw schouder zitten?
Kom maar bij mij dan!
quote:* dani-bird fladdert naar Christan en gaat op schouder zitten.
Op donderdag 4 september 2003 22:33 schreef Christan het volgende:
Oooooh een Vader Jacob, ja natuurlijk mag je op mijn schouderMama, ik blijf nog even wakker!
DANIMAN, KRI KRI! Je had ongelijk!!!!!
ik vlieg dr maar snel achteraan dan
[Dit bericht is gewijzigd door dani-bird op 04-09-2003 22:36]
* dani-bird gaat op een glijbaan zitten.
er is rond dit tijdstip toch geen kind meer!
HEEY Hondje, je waagt het niet he!!! Ga maar naar die struikjes!
quote:twiet! vriendjes!
Op donderdag 4 september 2003 22:38 schreef Rewimo het volgende:
Die van Christan ook
[Dit bericht is gewijzigd door dani-bird op 04-09-2003 22:41]
alleen mijn vogeltje (die op mijn usericon) is al sinds 9 juli 2001 dood
[Dit bericht is gewijzigd door daniman op 04-09-2003 22:41]
quote:schommelspringen! Is leuk
Op donderdag 4 september 2003 22:40 schreef coolbabe het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een schommel uit ga proberen, tijd geleden dat ik dat gedaan heb
quote:okee!
Op donderdag 4 september 2003 22:45 schreef coolbabe het volgende:
wedstijdje doen?
quote:Dat zit zo: wij waren op vakantie in Duitsland, en in het hotel daar hebben ze een papegaai, die Jacob heet. Christan was er helemaal weg van, en mijn schoonmoeder leerde hem toen Vader Jacob zingen. Sindsdien is hij helemaal gek op papegaaien en noemt hij ze Vader Jacobs
Op donderdag 4 september 2003 22:48 schreef daniman het volgende:
Grappig naam voor een parkiet eigenlijk, een vader jacob![]()
Zijn eigen vogeltjes (alvast voor zijn verjaardag gekregen) heten dan ook Vader Jacob en Bert (naar de vogel uit Bob de Bouwer, een andere grote favoriet).
quote:Jij hebt gewonnen!
Op donderdag 4 september 2003 22:51 schreef daniman het volgende:
ik ben heeeel ver gesprongen!!!
quote:die dingen zijn dúúr!!
Op donderdag 4 september 2003 22:52 schreef berney het volgende:
Rewimo, heb je dé Bob de Bouwer gordijnen gezien in het Praxis blaadje??
quote:hmmm ik zie alweer dat ik dat niet ga winnen
Op donderdag 4 september 2003 22:51 schreef daniman het volgende:
ik ben heeeel ver gesprongen!!!
quote:Tsja,
Op donderdag 4 september 2003 22:53 schreef moussy het volgende:[..]
die dingen zijn dúúr!!
quote:Ja, ik heb ze gezien. Ik vind Christan errug lief maar 40 euro per gordijn is toch iets te veel
Op donderdag 4 september 2003 22:52 schreef berney het volgende:
Rewimo, heb je dé Bob de Bouwer gordijnen gezien in het Praxis blaadje??
quote:niet geschoten is altijd mis.
Op donderdag 4 september 2003 22:54 schreef coolbabe het volgende:[..]
hmmm ik zie alweer dat ik dat niet ga winnen
*slecht tegen verlies kan
Kom, ik geef je wel een zetje (schijn ik tenslotte toch goed in te zijn
)
quote:ligt eraan hoe zeer je je in de belevingswereld van een kind kan verplaatsen.
Op donderdag 4 september 2003 22:55 schreef babyfeet het volgende:
wat is het moeilijk om je als klein kind voor te doen zeg
quote:ja doe jij de schommel eens duwen
Op donderdag 4 september 2003 22:55 schreef daniman het volgende:[..]
niet geschoten is altijd mis.
Kom, ik geef je wel een zetje (schijn ik tenslotte toch goed in te zijn
![]()
![]()
)
quote:zelfs iets verder dan mij!!!
Op donderdag 4 september 2003 22:57 schreef coolbabe het volgende:[..]
ja doe jij de schommel eens duwen
*zwaai* *zwaai* *zwaai* *spriiiing*
nou, het lijkt er meer op dan ik dacht
gefelicistaart!
Gezellig hier?
edit: coolbabe dus
quote:inderdaad.
Op donderdag 4 september 2003 22:56 schreef Rewimo het volgende:
Veel van die dingen vergeet je zo gauw als je het niet opschrijft.
Mijn ouders hebben ook allemaal kinderuitspraken van mij opgeschreven. Ze moeten nog ergens een schriftje met uitspraken hebben liggen. Ik weet uit mijn hoofd alleen niet zo snel quotes, behalve mijn gebed "voor" de zieke kinderen toen ik vier was...
"here jezus dank u dat alle kinderen ziek zijn amen"
hoe ik erbij kom om dat zo te zeggen, geen idee...
Truste allemaal!
quote:beppende dames?
Op donderdag 4 september 2003 22:59 schreef LadyS het volgende:
* LadyS is de hond aan het uitlaten en ziet ineens een bankje vol met beppende damesGezellig hier?
gelukkig zat ik nog op de schommel...
quote:truste
Op donderdag 4 september 2003 23:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga mijn bronchitis onder de wol stoppenTruste allemaal!
![]()
quote:slaap lekker!
![]()
quote:welterusten
![]()
* LadyS roept de hond en gaat terug naar huis
daaaahaaaag
Soms heeft ziek thuis zitten ook voordelen
Ik ga straks op mijn gemak naar de drogist wandelen, lekker in de zon. Alleen is het nog erg vochtig helaas, niet zo fijn voor de bronchitis. Hoop dat het iets beter gaat dan van de week, toen halverwege het zweet me al langs mijn rug droop
Even een linkje
quote:ow
Op vrijdag 5 september 2003 09:46 schreef Rewimo het volgende:
Hm nee, geen bankjes
als je niet al terug bent inmiddels
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 12:34 schreef Lois het volgende:Godallemachtig wat kunnen jullie slowchatten!!!
Ik dacht minstens dat er van alles was gebeurd als er zoveel reacties in een nieuw topic staan
Gezellig toch!
Tis een seat ibiza en rijdt geweeeeeeeeeeeeeeldiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggg!!!!!
ikke blij blij blij
Zo ziet ie eruit
quote:* Troel blij voor jou
Op vrijdag 5 september 2003 17:34 schreef Angel22 het volgende:
IK HEB UMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!Tis een seat ibiza en rijdt geweeeeeeeeeeeeeeldiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggg!!!!!
ikke blij blij blij
![]()
![]()
![]()
Zo ziet ie eruit [afbeelding]
en een leuk bakkie !!
quote:Ja, psies, ik vind het grote klasse!!
Op zaterdag 6 september 2003 09:30 schreef Angel22 het volgende:
Ik ga die man van de week ook even een dkke bos bloemen geven.
Ik ben zo blij dat deze man wel zo vreselijk aardig is om ons dus weer uit de brand te helpen.
Hij had ook kunnen zeggen van "je regelt het maar met de verzekering"
Wij hebben de kermis hier weer overleefd. Ivm met Bram ben ik niet zo veel heengeweest als altijd maar het was ook wel weer genoeg. En zoals gebruikelijk ben ik nu harstikke verkouden, raar en beroerd, het hoort er allemaal bij helaas. Mijn stem is helemaal weg dus als Lois nu zou bellen dat het begonnen is kan ik niet eens wat terugzeggen (En Peet is aan het werk want ze hebben vanaf morgen belangrijke beurs).
*gaat languit liggen op het speeltuinbankje met een krant over zijn hoofd*
quote:ik deed een zwerver na
Op zaterdag 6 september 2003 15:21 schreef Rewimo het volgende:
Snuif jij drukinktdampenIk weet wel lekkerdere dingen
maar goed ik ga wel weer gewoon rechtop op het bankje zitten
Rewimo, hoest met de bronchitis? Hier ist nog steeds snotter, kuch, snuf, moe beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
quote:zapjes en zo.....(en een warm bad!!)
Op zondag 7 september 2003 10:08 schreef Rewimo het volgende:
't Is iets beter Toot, maar het is nog lang niet weg helaasNog veel hoesten en ook nog snotterig. We moeten hier maar lekker in het zonnetje blijven zitten samen, en ons een beetje laten verwennen door de anderen met versterkende soepjes en zo
quote:Ondertussen is Peet René aan het tempen, ze is toch kwaahaad!! Ik hoor alleen maar, laat mijn onderbroekje aan!!
Bob de Bouwer, bekend van de Fox Kids-televisie gaat vrijdag 12 september om zeven uur met kinderen op de foto.
quote:hopelijk ben je snel weer helemaal beter
Op zondag 7 september 2003 10:08 schreef Rewimo het volgende:
't Is iets beter Toot, maar het is nog lang niet weg helaasNog veel hoesten en ook nog snotterig. We moeten hier maar lekker in het zonnetje blijven zitten samen, en ons een beetje laten verwennen door de anderen met versterkende soepjes en zo
quote:in welke context zegt ze dat dan?
Op zondag 7 september 2003 12:48 schreef moussy het volgende:
laat mijn onderbroekje aan!!![]()
quote:
Op zondag 7 september 2003 12:48 schreef moussy het volgende:
Rewimo, Bob de bouwer komt naar Den Helder
Wanneer komt ie eens naar Haarlem? DH is effe te ver weg om 's avonds naar toe te rijden
Met je verkeerde been van het paard gestapt hè... jaja
quote:Wat is dat voor spul en waar kan ik het halen???
Op maandag 8 september 2003 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Kleintje, je kunt het ouderwetse Sloan's Balsem proberen, dat werkt lekker lang door.Met je verkeerde been van het paard gestapt hè... jaja
Enne... verkeerde been van paard gestapt... kan het ook zeggen als "zat opeens naast mijn paard"
Oja, wat mij betreft, ik ben nog maar even thuisgebleven om goed uit te zieken. Over twee weken hebben we vakantie en dan wil ik wel fit zijn.
Sylvana mag niet meer internetten meen ik, iets met straf van haar ouders. Er is ergens een topic over maar ik heb even geen zin om te zoeken.
Mijn schoonmoeder heeft eindelijk vandaag een MRI gehad, ze waren haar vrijdag "vergeten" en morgen komt de uitslag van haar scan van de lever en de galblaas.
Ondertussen begint ze aardig geel te zien, had jij dat ook Rewimo?
quote:Deze dus?
Op maandag 8 september 2003 20:22 schreef Lois het volgende:Sylvana mag niet meer internetten meen ik, iets met straf van haar ouders. Er is ergens een topic over maar ik heb even geen zin om te zoeken.
En nu ga je plat en dan krijg je weeën en dan ga je bevallen van een prachtig kindje
HUP HUP HUP!!!
quote:volgens mij waren die er vorig jaar ook al hoor.alleen waren ze bijna nergens te krijgen..
Op maandag 8 september 2003 21:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Speculaasjes eet ik het hele jaar door, maar die pepernoten eten zo lekker weg, mjammjamHet schijnt dat Bolletje dit jaar ook Duosmaken of iets dergelijks gaat verkopen, lag nog niet hier bij AH, hopelijk wel snel! Mmmmm, ik krijg weer trek hoor
Oe! er komt weer zo'n leuke tijd aan... Feestdagen forum erbij, voor alle leuke tips enzo.. Heb er zin in!
quote:Ja, dat kan inderdaad Lois, komt doordat de gal in je lichaam komt in plaats van netjes in de galblaas te blijven.
Op maandag 8 september 2003 20:22 schreef Lois het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft eindelijk vandaag een MRI gehad, ze waren haar vrijdag "vergeten"en morgen komt de uitslag van haar scan van de lever en de galblaas.
Ondertussen begint ze aardig geel te zien, had jij dat ook Rewimo?
quote:Graag gedaan
Op maandag 8 september 2003 20:14 schreef Kleintje het volgende:
Tnx voor de tip Rewimo. Ik heb dit spul vanmiddag gehaald en ik moet zeggen dat het de pijn enorm verlicht!
quote:Hoho, eerst nog op vakantie en dan Christans verjaardag en dàn gaan we eens aan de feestdagen denken
Op maandag 8 september 2003 21:53 schreef E.T. het volgende:[..]
volgens mij waren die er vorig jaar ook al hoor.alleen waren ze bijna nergens te krijgen..
Oe! er komt weer zo'n leuke tijd aan... Feestdagen forum erbij, voor alle leuke tips enzo.. Heb er zin in!
quote:ik zit nu alvast even het feestdagenforum van vorig jaar door te kijken hoor
Op maandag 8 september 2003 21:59 schreef Rewimo het volgende:[..]
Hoho, eerst nog op vakantie en dan Christans verjaardag en dàn gaan we eens aan de feestdagen denken
quote:Ja, ik hou ook van die tijd hoor
Op maandag 8 september 2003 21:59 schreef E.T. het volgende:[..]
ik zit nu alvast even het feestdagenforum van vorig jaar door te kijken hoor
![]()
Echt leuk weer even
Volgens mij was dat in mei ofzo... toen dacht ik er alweer aan
Bedankt voor de update over Sylvana. Een jaar lang niet internetten, dat is wel erg lang
quote:Een JAAR lang niet? Das wel heel erg overdreven zeg.
Op maandag 8 september 2003 22:13 schreef livelink het volgende:
Bedankt voor de update over Sylvana. Een jaar lang niet internetten, dat is wel erg lang
Een maand okee, maar een jaar...
quote:Dan kunnen wij handen schudden, ik ben ook behoorlijk verkouden
Op maandag 8 september 2003 21:28 schreef Catootje het volgende:
Ik ben ook nog steeds flink ziekig en verkouden en hangerig en naar....
quote:Via handcontact raak je nu juist besmet!
Op maandag 8 september 2003 22:37 schreef daniman het volgende:[..]
Dan kunnen wij handen schudden, ik ben ook behoorlijk verkouden
quote:alsnog beterschap en ik hoop dat het voor mij ook weer snel voorbij is.
Op maandag 8 september 2003 22:40 schreef Rewimo het volgende:[..]
Via handcontact raak je nu juist besmet!
Ik raak niemand aan, begin net een beetje over mijn bronchitis heen te raken. Morgen nog maar een dagje thuisblijven, woensdag ga ik maar weer eens op mijn werk kijken
quote:Ik lees ff alleen dit topic bij, sowwy voor de andere topicjes....
Op maandag 8 september 2003 21:27 schreef Karin het volgende:
Hoe is het in huize Moussy? Nog geen tekenen van blindedarmontsteking bij René? En grieperige Moussy zelf?
Er heerst echt iets heel vervelends hoor. Eerst kreeg Peet het bij ons, toen Bram en toen ik. Ondertussen zijn we ruim een week verder en allemaal nog steeds snotterig en hoesterig. Zo'n ontzettend irritante kriebelhoest, bleh.
Ik ben nog steeds grieperig en draai op pijnstillers ivm de spierpijn en rugpijn en René is weer opknappende. Nu maar hopen dat het bij mij ook zo snel gaat en Cas overslaat.
Cas is vandaag weer gewogen en is in 2 weken tijd ruim een pond aangekomen
en nu ga ik snel de laatste voeding doen en eindelijk naar bed
*schrijft op boodschappenbriefje, speculaas met muisjes
Geweldig goed van Cas trouwens
Gisteren wilde Wouter zo graag eens overblijven op school, dat leek hem wel heel spannend. Tja, daar zit je dan als 'thuisblijfmoeder', wil je zoon gewoon niet naar huis! Nou ja, van mij mocht het hoor, en hij vond het "Superleuk! Maar niet zo heeeeel erg leuk maar wel heel leuk
". Vandaag wilde hij wel weer overblijven, maar dat doen we toch maar niet, ik miste hem zo gisteren
. En vanmiddag komt zijn vriendje Rutger weer mee uit school, want ze zitten samen op zwemles. Daar ga ik dus eind van de middag met ze heen, op dinsdag en donderdag. Volgende week mag hij wel weer eens overblijven als hij dat dan weer wil (en ik
).
Stand van vandaag: 1 zieke mama, 2 zieke kindjes en een zieke kitten... mwoah valt mee hè?
Het kan altijd erger denk ik dan maar... we doen ons best om papa ook aan te steken, onze bank is groot genoeg voor zijn allen
Kopje thee iemand?
(mjah, tis echt mis, ik zit echt aan de thee en die bocht drink ik echt alleen maar als ik ziekies ben )
*schudt hier en daar wat kussens op voor de diverse zieken*
Er liggen er nu even 2 te maffen, de 1 met een temp van 38,8 Toosie en het pikkebaasie ligt in zijn bedje met 37,8 en ze zijn allebei zo jankerig als de pieten. Heel begrijpelijk, want dat ben ik ook. Pfft, 5x op een nacht je bed uit is wel een beetje te veel van het goeie. Maar dit zijn wel weer momenten dat ik vreselijk blij ben dat er niet de volgende dag een baas op me staat te wachten.
Zo, ik ga maar eens een rondje mailen.....
En 5x wakker was trouwens niet alleen door de kinderen. Ik had de broodbakmachine (BBM) op de timer gezet, zodat Peter om 5 uur warm vers brood had... Ik rolde dus om 5 uur gierend van de honger mijn bed uit. Dat ruikt zóóó lekker dat vieze gore geweldige verse brood Tis alleen jammer dat als ik warm brood eet, ik snel in innige omarming met het porcelijn ben
Nou van harte beterschap dan maar, ik zit wel op het bankje ernaast als jullie het niet errug vinden
Ik zie dat andere topic niet zo gauw waar het in moet sorry, .
Maar een mes en z'n ballen eraf. .
quote:Hier: Meisje (13) twee keer zwanger/verkracht door'papa'
Op dinsdag 9 september 2003 18:36 schreef berney het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=202074&c=15
Ik zie dat andere topic niet zo gauw waar het in moet sorry,.
Maar een mes en z'n ballen eraf..
en ook de straffen die die daders krijgen
Een kind moet kind kunnen zijn!
quote:Dan kan dat ene topicwat toch steeds naar beneden zakt en niet te vinden is wel dicht in ouder(s) kinderen in het nieuws ofzo heet dat geloof ik (kan het niet zo snel vinden sorry).
Op dinsdag 9 september 2003 18:38 schreef just me het volgende:
Dubbel
Daar staat ook genoeg dubbel in. .
quote:Ooooo berney..
Op dinsdag 9 september 2003 19:13 schreef berney het volgende:[..]
Dan kan dat ene topicwat toch steeds naar beneden zakt en niet te vinden is wel dicht in ouder(s) kinderen in het nieuws ofzo heet dat geloof ik (kan het niet zo snel vinden sorry).
Daar staat ook genoeg dubbel in.
.
Dat dubbel sloeg niet op jou maar op mezelf! ik had net die link gepost en zag toen dat Rewimo dezelfde link gepost had. En toen heb ik die van mij weggehaald.
quote:Ik ben een beetje fel tegen je sorry,
Op dinsdag 9 september 2003 19:16 schreef just me het volgende:[..]
Ooooo berney..
Dat dubbel sloeg niet op jou maar op mezelf! ik had net die link gepost en zag toen dat Rewimo dezelfde link gepost had. En toen heb ik die van mij weggehaald.
.
quote:als ik iets verkeerds gedaan heb moet je het gewoon zeggen; we zitten nu toch naast elkaar op het speeltuinbankje
Op dinsdag 9 september 2003 19:20 schreef berney het volgende:[..]
Ik ben een beetje fel tegen je sorry,
.
.
quote:Tja Rewimo, je kunt niet alles hebben hoor, én een kind dat voor achten in bed ligt, én een vakantie in het vooruitzicht, én al je was gestreken hebben hoor!
Op dinsdag 9 september 2003 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Hee meiden, chocolaatje?Zo, kind ligt erin, was hangt... Heb nog een berg strijkwerk voor we op vakantie kunnen
die van mij slaapt - natuurlijk - nog weer niet. Binnenkort gaan we te langen leste maar een homeopaat raadplegen
quote:Tuurlijk wel
Op dinsdag 9 september 2003 20:30 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Tja Rewimo, je kunt niet alles hebben hoor, én een kind dat voor achten in bed ligt, én een vakantie in het vooruitzicht, én al je was gestreken hebben hoor!
quote:Dat kan best weleens een oplossing bieden, je weet maar nooit.
die van mij slaapt - natuurlijk - nog weer niet. Binnenkort gaan we te langen leste maar een homeopaat raadplegen![]()
quote:Het is al goed.
Op dinsdag 9 september 2003 19:24 schreef just me het volgende:[..]
als ik iets verkeerds gedaan heb moet je het gewoon zeggen; we zitten nu toch naast elkaar op het speeltuinbankje
quote:Ja, ik zit hier ook niet lekker
Op dinsdag 9 september 2003 20:55 schreef moussy het volgende:
Jezus, ik ben helemaal misselijk van het nieuws van Lois
quote:Ik vind het vreselijk eng ... Ik geloof dat de kraamtranen nu pas op komen zetten
Op dinsdag 9 september 2003 20:56 schreef Rewimo het volgende:
Best wel eng hè, Mous...
Huil maar even lekker uit
Knuf voor iedereen die hem hebben wil
quote:Goed plan!
Op dinsdag 9 september 2003 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Group Hug?
quote:Die pik ik meteen in voor mijn gifjessite
Op dinsdag 9 september 2003 22:05 schreef No Nick het volgende:[..]
Goed plan!
quote:wrisdie, wrisdie?
Op dinsdag 9 september 2003 22:06 schreef Rewimo het volgende:[..]
Die pik ik meteen in voor mijn gifjessite
-edit- laat maar, súperdomme vraag
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 09-09-2003 22:09]
quote:Lees je weleens wat er onder mijn berichtjes staat?
Op dinsdag 9 september 2003 22:08 schreef Nausicaa het volgende:[..]
wrisdie, wrisdie?
quote:En nu weer lachen hè?
Op dinsdag 9 september 2003 22:23 schreef moussy het volgende:
quote:echt wel
Op dinsdag 9 september 2003 22:24 schreef Rewimo het volgende:[..]
En nu weer lachen hè?
In huize Lois-Clark gaat volgens mij geen hol op een normale manier
quote:Lijkt wel wat op jouw huishouden hè?
Op dinsdag 9 september 2003 22:25 schreef moussy het volgende:[..]
echt wel
In huize Lois-Clark gaat volgens mij geen hol op een normale manier
quote:euhhhhhh
Op dinsdag 9 september 2003 22:25 schreef Rewimo het volgende:[..]
Lijkt wel wat op jouw huishouden hè?
![]()
zo meiden.. dat heeft Lois weer goed voor elkaar gekregen
quote:Je komt een hand te kort voor je beschuit
Op dinsdag 9 september 2003 22:28 schreef just me het volgende:
* just me komt er even bijzitten met een flesje bier in de ene hand en een peuk in de andere handzo meiden.. dat heeft Lois weer goed voor elkaar gekregen
quote:Achwelnee, die frotten we er gewoon in joh
Op dinsdag 9 september 2003 22:29 schreef Rewimo het volgende:[..]
Je komt een hand te kort voor je beschuit
Meiden FELI!
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:22 schreef Rewimo het volgende:
*DEELT BESCHUIT MET ROZE MUISJES UIT!!!*
*versiert speeltuinbankje met roze ballonnen en zet een grote ooievaar neer*
Je had me moeten zien toen Moussy was bevallen. Zat ik stilletjes te grienen in m'n eentje. .
Hè....weer een nieuw mensje op de wereld. .
.
.
quote:voor een beschuit... doe ik mijn peuk wel uit
Op dinsdag 9 september 2003 22:30 schreef No Nick het volgende:[..]
Achwelnee, die frotten we er gewoon in joh
Meiden FELI!
quote:Eerlijk geja... euhm gevonden hoor
Op dinsdag 9 september 2003 22:37 schreef Rewimo het volgende:
Ow, lief, No Nick
Maar hijs zooooooooooooooo lief
quote:jij ook hoor
Op dinsdag 9 september 2003 22:38 schreef No Nick het volgende:
Maar hijs zooooooooooooooo lief
quote:Weet ik toch wel?
Op dinsdag 9 september 2003 22:39 schreef just me het volgende:[..]
jij ook hoor
Gaan we nou weer met zijn allen op de foto's wachten??
He, ik denk dat ik zo m'n katten maar eens ga zoenen. Blij dat het zo goed afgelopen is. Die placenta's zijn toch maar rare dingen. Kunnen het zo 40 weken fantastisch doen en dan ineens...
Ik ga mijn bed in... ik zou vroeg naar bed vanavond, dus daar ga ik me ook maar eens aan houden. Tot morgen allemaal!
zo voor ik mijn nestje in duik nog effe uitpuffen
Heb lamme vingers van het f5-en
Maar GOD ZIJ DANK
een gezonde dochter !!
stout gaat haar mandje op zoeken
Truste
quote:Het is al weer over. Het begon met af en toe een flitsje en toen in eens een heleboel flitsen en donders, dus een paar buien bij elkaar en nu zijkt het hier van de regen, en das wel gezellig want ik lig vlakbij de dakpannen. En het geluid van regen op het dak (of tent) blijf ik altijd iets leuks vinden.
Op dinsdag 9 september 2003 22:44 schreef Rewimo het volgende:
Truste Brighteyes, slaap lekker en stuur dat onweer maar hierheen, ik hou er wel van als ik in mijn bed lig
Trusten
Veel plezier bij het bezoekuur! (Hoe laat mogen wij een update verwachten?)
Ik heb gisteren een erg goed sollicitatiegesprek gehad. Ik hoor er dinsdag meer over. Wel heel spannend en durf er eigenlijk niet zo goed aan te denken na de teleurstelling van vorige keer.
Maar goed, we shall see!
Ik heb net een beschuitje met muisjes op. Ik had alleen blauw witte muisjes in plaats van roze. Maar goed, dat is gewoon omdat de volgende die geboren gaat worden een jongetje is. Ik weet het zeker, ik voel het aan mijn ehm.... water
Het bezoekuur is van 3 tot 4 uur. Dus dan ga ik fijn weer even kijken hoe het met ze is.
Het is wel heel grappig om te zien hoe de geschiedenis zich herhaald. Ik ben zelf geboren met een keizersnee omdat ik niet indaalde (en mijn moeder al een keizersnee achter haar kiezen had en toen waren ze wat makkelijker daarna om weer te gaan snijden). Lois is geboren met een keizersnee omdat ook de placenta losgelaten had.
Maargoed ik word zo opgehaald, fijn richting Iris en Lois
't Is fris trouwens hè, ik heb voor het eerst de kachel weer aan
quote:ja 't wordt (helaas) weer herfst binnenkort
Op woensdag 10 september 2003 20:17 schreef Rewimo het volgende:
't Is fris trouwens hè, ik heb voor het eerst de kachel weer aan
quote:Wij ook hoor, komt ook omdat het een oud huis is als je het mij vraagt, het is hier allemaal nog niet helemaal goed geisoleerd hoor, bij jou wel?
Op woensdag 10 september 2003 20:17 schreef Rewimo het volgende:'t Is fris trouwens hè, ik heb voor het eerst de kachel weer aan
Gister kwam ik er achter dat mijn autootje olie lekt en niet zo zunig ook. Binnen een paar uur 5 liter olie der doorheen....
garage gebeld en die zei breng hem morgen maar langs, prima zo gezegd zo (niet) gedaan....
Vanmorgen... olie bijgegooid, starten en wegrijden... 10 meter en toen was het pruttel en over met de motor.
Starten deed ie niet meer dus heb hem handmatig weer in het parkeer vak gezet.
Garage gebeld dat ie nu nix meer deed en dat ze em maar moeten komen halen...
Maar nu moet ik vanmiddag naar het ziekenhuis en heb dus geen vervoer....
Dus maar even vragen om een leenauto ofzow want ik weet het anders ook niet...
GVD.. blegh en de dag is nog maar net begonnen.
quote:Ik heb gelukkig overal dubbele ramen (behalve in de badkamer, maar dat is geen ramp). Dat scheelt een hoop. Ook lekker alles kunststof en dus onderhoudsvrij. Er zit al genoeg schilderwerk in zo'n jaren 30-huis
Op donderdag 11 september 2003 08:54 schreef Belana het volgende:[..]
Wij ook hoor, komt ook omdat het een oud huis is als je het mij vraagt, het is hier allemaal nog niet helemaal goed geisoleerd hoor, bij jou wel?
Wij zijn nu druk met de zolder, die is nu geisoleerd en daar komt Ian zijn kamertje en dan komt op de 1e verdieping de babykamer, maar die moet ook nog geisoleerd. Los daarvan moeten we nog her en der dubbelebeglazing en nieuwe kozijnen...
Het weet wat zo'n (overigens geweldig) huis uit de dertiger jaren...
quote:Da's balen, Angel, je was zo blij met je autootje
Op donderdag 11 september 2003 10:21 schreef Angel22 het volgende:
blegh!!! wat een rotdag zeg, dat belooft nog wat....Gister kwam ik er achter dat mijn autootje olie lekt en niet zo zunig ook. Binnen een paar uur 5 liter olie der doorheen....
garage gebeld en die zei breng hem morgen maar langs, prima zo gezegd zo (niet) gedaan....Vanmorgen... olie bijgegooid, starten en wegrijden... 10 meter en toen was het pruttel en over met de motor.
Garage gebeld dat ie nu nix meer deed en dat ze em maar moeten komen halen...Maar nu moet ik vanmiddag naar het ziekenhuis en heb dus geen vervoer....
quote:Dat voorspelt niet veel goeds als ie zoveel olie lekt. Hopen maar dat het allemaal goed afloopt.
Op donderdag 11 september 2003 10:21 schreef Angel22 het volgende:
blegh!!! wat een rotdag zeg, dat belooft nog wat....Gister kwam ik er achter dat mijn autootje olie lekt en niet zo zunig ook. Binnen een paar uur 5 liter olie der doorheen....
garage gebeld en die zei breng hem morgen maar langs, prima zo gezegd zo (niet) gedaan....Vanmorgen... olie bijgegooid, starten en wegrijden... 10 meter en toen was het pruttel en over met de motor.
Garage gebeld dat ie nu nix meer deed en dat ze em maar moeten komen halen...Maar nu moet ik vanmiddag naar het ziekenhuis en heb dus geen vervoer....
En dat die door het rijden met de auto steeds losser is gaan zitten ofzow... tja tis maar gissen natuurlijk.
Kan ook een lekke koppakking zijn (whatever that may be?), der kan ook een scheur in het oliereservoir zitten of een slang die los zit/ gescheurd is... het kan zoveel zijn en ik heb er geen verstand van. Het enige wat ik weet is dat het niet goed is met die auto.
maar goed ze komen hem zo halen als het goed is en dan wordt ie gemaakt (mag ik hopen)
Hij heeft helaas geen leenauto voor me dus dat wordt oppas en ophaal regelen voor Dunc en Damey...
quote:Ja, wij zijn dan ook van die mutsen die geen kunstof kozijnen willen in zo'n oud huis...
Op donderdag 11 september 2003 11:54 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik heb gelukkig overal dubbele ramen (behalve in de badkamer, maar dat is geen ramp). Dat scheelt een hoop. Ook lekker alles kunststof en dus onderhoudsvrij. Er zit al genoeg schilderwerk in zo'n jaren 30-huis
Wat die ramen betreft: aan de voorkant zie je niet eens dat de ramen anders zijn dan de andere huizen (blok van 8 woningen), omdat de indeling precies gelijk is gebleven en ook omdat het glas-in-lood tussen dubbel glas is geplaatst. De erker ziet er dus hetzelfde uit als de andere, alleen als je heel goed kijkt zie je dat het raam groter is.
Alle ramen zijn qua indeling precies zoals het was. Op eentje na, waar 4 kleine ramen naast elkaar zaten in de dakkapel, uit praktische overwegingen zijn dat er 3 geworden.
Legt Cas bij een aanwezige op schoot, Rewimo? en doet zelf evend r ogen dicht Valt niet mee, 3x je bed uit en een snurkende kerel
quote:Dat klinkt goed rewimo! Maar dat zal niet goedkoop zijn geweest... Maar het is idd wel zo dat je dan veel minder onderhoud hebt! Wat goed trouwens dat het glas in lood ertussen te plaatsen was. Is dat het originele glas in lood, of heb je nieuwe laten maken?
Op donderdag 11 september 2003 16:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gaskachels, heerlijk, ik zou geen cv meer willen!![]()
Wat die ramen betreft: aan de voorkant zie je niet eens dat de ramen anders zijn dan de andere huizen (blok van 8 woningen), omdat de indeling precies gelijk is gebleven en ook omdat het glas-in-lood tussen dubbel glas is geplaatst. De erker ziet er dus hetzelfde uit als de andere, alleen als je heel goed kijkt zie je dat het raam groter is.
Alle ramen zijn qua indeling precies zoals het was. Op eentje na, waar 4 kleine ramen naast elkaar zaten in de dakkapel, uit praktische overwegingen zijn dat er 3 geworden.
Detail erker:
Erker:
Achterkamer:
En nu is de verdoving uitgewerkt en de ibuprofen ook.
Mag nog maar 2 ibuprofens vandaag en ik moet de avond en de nacht nog.
Ik ben zo ziehiehielig!!!!
quote:arme jij
Op donderdag 11 september 2003 18:55 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik hier even zielig zijn? Ik ben als de dood voor de tandarts maar ben vandaag geweest. Er is een verstandskies getrokken. Was geen kies meer, alleen nog maar wortelen die aan het ontsteken waren.En nu is de verdoving uitgewerkt en de ibuprofen ook.
Mag nog maar 2 ibuprofens vandaag en ik moet de avond en de nacht nog.Ik ben zo ziehiehielig!!!!
Bij mij zijn er nog geen verstandskiezen getrokken, en eerlijk gezegd hoop ik ook niet dat het zal hoeven want het lijkt me niks, zo'n heel gedoe. Maar goed het zal wrs bij mij ook wel een keer moeten
quote:Kus, Kleintje!
Op donderdag 11 september 2003 18:55 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben zo ziehiehielig!!!!
Eerst niet omdat ik bang was, toen wilde ik wel, er was een stuk kies afgebroken, maar ik trok het financieel niet. Want als je al zo lang niet bent geweest dan kan je van de verzekering naar je centen fluiten.
Nu liep ik al dagen met pijn. Ik maar stoer doen en zeggen dat ik koppijn had, migraine. Want als ik zou zeggen dat ik kiespijn had dan zou Arno me gelijk naar de tandarts sturen. Maar gisteravond trok ik het niet meer. De pijn kwam door 600 mg. Ibuprofen heen.
Vanmorgen dus maar gelijk gegaan.
Ik wist allang dat die kies was afgebroken. En ik wist ook dat ie van de kies ernaast een stuk had afgebroken. Nu is mijn kies getrokken en die andere kies krijgt dinsdag een wortelkanaalbehandeling en dan wordt ook dat afgebroken stukje gemaakt, zodat er geen gat meer zit.
Gelukkig heb ik wel een aanvullende verzekering die dit alles dekt. Dit is ook nog maar sinds ik getrouwd ben, de aanvullende verzekering via mijn man. Anders had ik nu denk ik ook gewoon doorgelopen!
Sterkte! (ow, en laat je lekker verwennen door Arno! )
quote:Ja echt wel ze zijn heel goed.
Op vrijdag 12 september 2003 23:15 schreef moussy het volgende:
Angel, was jij diegene die online luiers bestelde bij schlecker? Is dat wat?
En Moussy, hoe is het bij jou met de zieken?
Moeten jullie een stunt horen? Toevallig zagen mijn moeder en ik (niet wetend van elkaar) een poppenhuis met inboedel op marktplaats staan. Vraagprijs was 100 euro, maar voor minder dan 75 ging ie niet weg. Mwoah, dacht Peet, ik doe een bod van 50 euro en kijk tot hoe ver we komen. Nou man wilde absoluut niet onderhandelen. Helaas dat ging over, de volgende dag zouden we het weer proberen als ie er nog stond. Mijn moeder heeft 10 minuten daarna een bod gedaan (we wisten nog steeds niks) van 60 euro, voel je um al? Ze heeft hem dus gekocht voor 65 euro
Hij is alleen zo groot dat ie niet in hun auto past Nou moeten ze een bussie lenen om hem hier te krijgen
Blehhhh ik ben verkouden en heb keelpijn en en en voel me gewoon shit. Een kop vol met snot zo. Dat is er ook weer uit. Ben zo zieliggggg.
Die bug die jullie in Nederland hadden is met de zuiden wind overgewaaid naar ons toe en nu zijn er aardig wat mensen in Engeland die dus ziek zijn. Jakkie.....
quote:Jij ook al? Ik ben er bijna vanaf gelukkig!
Op zaterdag 13 september 2003 18:51 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Blehhhh ik ben verkouden en heb keelpijn en en en voel me gewoon shit. Een kop vol met snot zo. Dat is er ook weer uit. Ben zo zieliggggg.
quote:ik ken het principe ja
Op zondag 14 september 2003 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga hier maar even verder over HottopicDat is dus de reden dat ik zo snel reageer
Alle interessante topics zet ik erin en dan zie je een melding als iemand erin gereageerd heeft.
quote:superrrrrrrr rrrrrreeeewwimo powerrrrrrrrrrrrrrr!!!
Op zondag 14 september 2003 21:16 schreef Rewimo het volgende:
En ik ben gewoon snel natuurlijk
quote:En dat met Lidl-yoghurtjes
Op zondag 14 september 2003 21:18 schreef daniman het volgende:[..]
superrrrrrrr rrrrrreeeewwimo powerrrrrrrrrrrrrrr!!!
quote:ik heb helemaal geen yoghurtjes!
Op zondag 14 september 2003 21:19 schreef Rewimo het volgende:[..]
En dat met Lidl-yoghurtjes
geef mij maar chocoladeslagroomvla
quote:leuk!!!
Op zondag 14 september 2003 21:28 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben vanmiddag samen met Jasper van een hele hoge glijbaan geweest, ik voelde me weer ff kind ahaha
het is goed om heeel af en toe ff weer kind te kunnen zijn
quote:heb je nog een paar plekjes over in je koffer?
Op zondag 14 september 2003 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan volgende week ook lekker met Christan van allemaal glijbanenPLONS!!!
quote:Moet lukken, we mogen voor Christan ook 20 kilo meenemen
Op zondag 14 september 2003 21:31 schreef coolbabe het volgende:[..]
heb je nog een paar plekjes over in je koffer?
quote:Je moet er wat voor over hebben
Op zondag 14 september 2003 21:33 schreef coolbabe het volgende:
hmm, dan moet ik maar in stukken want ik weeg een paar keer 20 kilo te veel dan
maar daarentegen ben ik van de zomer naar
Noorwegen
én
Roemenië
geweest, dus ik mag ook niet klagen
quote:zekers!
Op zondag 14 september 2003 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Roemenië is heel erg mooi! Ik ben er jaren geleden ook geweest
maar mijn lievelingsland blijft noorwegen