quote:Iig geen spul meer aan ze verstrekken, en dan zodra ze een misdaad plegen om aan geld te komen voor hun drugs, ze de cel in gooien.
Op donderdag 4 september 2003 20:58 schreef tvlxd het volgende:[..]
Juist, nu die verjaagde junks alleen even verjagen uit de rest van Rotterdam.
quote:Terug naar CS?
Op donderdag 4 september 2003 20:58 schreef tvlxd het volgende:
Juist, nu die verjaagde junks alleen even verjagen uit de rest van Rotterdam.
Ze hebben wel ff de veiligheid met 0.03% verbeterd.
quote:Kijk, wat wel heeft geholpen in Den Helder, was het controleren op perrons voor kaartjes. Geen joelende jongeren meer 's nachts in de trein, perfect.
Op donderdag 4 september 2003 21:05 schreef Sidekick het volgende:[..]
Terug naar CS?
Ze hebben wel ff de veiligheid met 0.03% verbeterd.
quote:Daar ben ik ook bang voor. Hier in Nederland zitten we behoorlijk veilig maar GB heeft altijd Amerika gesteund en is een stuk aansprekender als doelwit.
Britse minister vindt aanslag op Londen 'logisch gevolg'LONDEN - De Britse minister Blunkett van Binnenlandse Zaken vindt in het licht van de ontwikkelingen na de aanslagen van 11 september 2001 een zelfmoordaanslag op Londen het "logische vervolg".
Blunkett wilde donderdag een aanslag nog niet onvermijdelijk noemen, maar zei dat de inwoners van de hoofdstad zich op het ergste moeten voorbereiden omdat de overheid de veiligheid niet volledig kan garanderen.
'Onvermijdelijk'
De waarschuwing van de bewindsman komt een dag na een opmerking van het hoofd van de Britse politie, Sir John Stevens. Die verklaarde wel dat een aanslag op Britse bodem onvermijdelijk is.
Het commentaar van de minister komt kort voor de grote antiterrorisme-oefening die zondag in het centrum van Londen plaatsvindt. Daar wordt dan een aanslag met chemische of biologische wapens op de metro gesimuleerd.
quote:Na het bezoek van Potter aan onze trigger-happy Texaan zijn we wel met stip gestegen als kandidaat hoor..
Op donderdag 4 september 2003 21:22 schreef du_ke het volgende:[..]
Daar ben ik ook bang voor. Hier in Nederland zitten we behoorlijk veilig maar GB heeft altijd Amerika gesteund en is een stuk aansprekender als doelwit.
quote:Nou de gemiddelde terrorist zoekt wel een aansprekender onderwerp voor z'n aanslag denk ik. De voetveeg van Bush zou mij niet echt trekken.
Op donderdag 4 september 2003 21:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Na het bezoek van Potter aan onze trigger-happy Texaan zijn we wel met stip gestegen als kandidaat hoor..
quote:Dan is er eindelijk de steun voor een oorlog tegen de islam.
Na het bezoek van Potter aan onze trigger-happy Texaan zijn we wel met stip gestegen als kandidaat hoor..
quote:De VS vind Nederland somehow best belangrijk als partner als je ziet met wie Balkenende allemaal gesproken heeft; Bush, Powell, minister van Homeland Security, baas van de FBI, baas van de CIA en wat senatoren.
quote:Precies. En wie zijn de vijanden van Bin laden en zo? Juist, Amerika en haar meest trouwe bondgenoten. Nee lekker gedaan van Potje
Op donderdag 4 september 2003 21:26 schreef Twilight_ het volgende:[..]
De VS vind Nederland somehow best belangrijk als partner als je ziet met wie Balkenende allemaal gesproken heeft; Bush, Powell, minister van Homeland Security, baas van de FBI, baas van de CIA en wat senatoren.
quote:Ja, misschien zijn we dan wel bereid wat meer kanonnenvoer te sturen.
De VS vind Nederland somehow best belangrijk als partner als je ziet met wie Balkenende allemaal gesproken heeft; Bush, Powell, minister van Homeland Security, baas van de FBI, baas van de CIA en wat senatoren.
quote:Nederland heeft met Kok aan het roer een goede naam opgebouwd waar Bush van wil profiteren.
En Bush wil wel goed weten of de Hoop Scheffer goed genoeg is om te hielenlikken. Voor zijn nieuwe functie. ![]()
Wie kent zijn opvolger Ben Bot eigenlijk?
quote:Waarom zouden we de VS niet steunen?
Op donderdag 4 september 2003 21:27 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Precies. En wie zijn de vijanden van Bin laden en zo? Juist, Amerika en haar meest trouwe bondgenoten. Nee lekker gedaan van Potje
quote:Goed idee imo, jammer dat we nu bezuiningen op defensie.
Op donderdag 4 september 2003 21:28 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ja, misschien zijn we dan wel bereid wat meer kanonnenvoer te sturen.
quote:Jaap is lekker pro-VS, dus dat zal wel lukken.
Op donderdag 4 september 2003 21:29 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nederland heeft met Kok aan het roer een goede naam opgebouwd waar Bush van wil profiteren.
En Bush wil wel goed weten of de Hoop Scheffer goed genoeg is om te hielenlikken. Voor zijn nieuwe functie.
quote:Het schijnt een topdiplomaat te zijn.
Wie kent zijn opvolger Ben Bot eigenlijk?
quote:Omdat ik er bezwaar tegen heb een land te steunen wat Vn resoluties aan zijn laars lapt, wat soevereine staten, die volgens het VN handvest geen bedreiging voor de veiligheid van de aanvaller vormen, zonder aanleiding en onder valse voorwendsels binnenvalt. wat dreigt bondgenoten binnen te vallen omdat er een instituut gevestigd is wat hen niet zint, wat afspraken over het milieu eerst ondertekent en vervolgens gebruikt om zijn kont mee af te vegen... Moet ik verder gaan?
Op donderdag 4 september 2003 21:29 schreef Twilight_ het volgende:[..]
Waarom zouden we de VS niet steunen?
quote:Spreek jezelf nu niet tegen?
Op donderdag 4 september 2003 21:32 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
zonder aanleiding en onder valse voorwendsels binnenvalt.
quote:Ja.
Moet ik verder gaan?
quote:Ik steun liever zo'n land, dan een land dat miljoenen mensen nog veel langer onder een dicator willen laten zitten.
Op donderdag 4 september 2003 21:32 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Omdat ik er bezwaar tegen heb een land te steunen wat Vn resoluties aan zijn laars lapt, wat soevereine staten,
quote:Duh, maar als een land geen probleem voor de wereldvrede vormt betekent het nog niet dat er niets fout aan is.
die volgens het VN handvest geen bedreiging voor de veiligheid van de aanvaller vormen, zonder aanleiding en onder valse voorwendsels binnenvalt.
quote:De VS hoeft het verdrag niet te tekenen, en wij mogen dan geen soldaten van de VS oppakken en berechten daar. Dat is toch gewoon logisch? Als wij niet mee zouden doen aan zo'n verdrag en ze zouden onze soldaten gevangen nemen, gingen wij ze toch ook bevrijden?
wat dreigt bondgenoten binnen te vallen omdat er een instituut gevestigd is wat hen niet zint,
quote:Ligt vooral aan de president die er op dat moment is, en de meeste milieuverdragen slaan nergens op en zijn niet haalbaar.
wat afspraken over het milieu eerst ondertekent en vervolgens gebruikt om zijn kont mee af te vegen... Moet ik verder gaan?
quote:Ik heb het toen in het WAR forum ook al gezegd, maar, om een mooie Engelse term te gebruiken, Who died and made America God? Als Irakezen problemen hadden met hun leider was daar op den duur heus wel wat van binnenuit gebeurd. Het is niet aan ons om te bepalen hoe andere mensen geregeerd worden. Die tijd hebben we gehad. The white Man's burden is iets uit het verleden. Uit de tijd van de kolovisatie en het imperialisme.
Op donderdag 4 september 2003 21:38 schreef Twilight_ het volgende:[..]
Ik steun liever zo'n land, dan een land dat miljoenen mensen nog veel langer onder een dicator willen laten zitten.
quote:Oh, is dat het criterium? waarom valt Amerika dan niet even wat Afrikaanse landjes binnen? Daar is een heleboel mis. Of China? Dat bezet Tibet. Ook niet echt netjes. Of Noord Korea? dat vormt pas echt een bedreiging voor de vrede.
[..]Duh, maar als een land geen probleem voor de wereldvrede vormt betekent het nog niet dat er niets fout aan is.
Wat is de overeenkomst tussen alle landen en gebieden die ik net genoemd heb? Ze hebben iets niet, wat Irak wel heeft. Het begint met een 'o' en eindigt op 'lie'.
quote:WIJ pakken niemand op en WIJ berechten niemand. Dat doet het Strafhof onder de vlag van de VN.
[..]De VS hoeft het verdrag niet te tekenen, en wij mogen dan geen soldaten van de VS oppakken en berechten daar. Dat is toch gewoon logisch? Als wij niet mee zouden doen aan zo'n verdrag en ze zouden onze soldaten gevangen nemen, gingen wij ze toch ook bevrijden?
quote:Tegen Saddam is weinig te beginnen, hij heeft al 2 miljoen doden op z'n geweten, en hij hield de koeren ook al op een leuke manier onder z'n duim. En als hij bijvoorbeeld een jongen uit een familie had uitgekozen voor een van z'n speciale legers, en hij wou er niet in, dan vermoorde Saddam gewoon z'n hele familie.
Op donderdag 4 september 2003 21:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik heb het toen in het WAR forum ook al gezegd, maar, om een mooie Engelse term te gebruiken, Who died and made America God? Als Irakezen problemen hadden met hun leider was daar op den duur heus wel wat van binnenuit gebeurd. Het is niet aan ons om te bepalen hoe andere mensen geregeerd worden. Die tijd hebben we gehad. The white Man's burden is iets uit het verleden. Uit de tijd van de kolovisatie en het imperialisme.
quote:Wat had Bosnie dan? Waarom ging de VS zich daar mee bemoeien via de NAVO en VN om?
[..]Oh, is dat het criterium? waarom valt Amerika dan niet even wat Afrikaanse landjes binnen? Daar is een heleboel mis. Of China? Dat bezet Tibet. Ook niet echt netjes. Of Noord Korea? dat vormt pas echt een bedreiging voor de vrede.
Wat is de overeenkomst tussen alle landen en gebieden die ik net genoemd heb? Ze hebben iets niet, wat Irak wel heeft. Het begint met een 'o' en eindigt op 'lie'.
quote:Dat bedoel ik toch ook, maar ik ze 'we' omdat het strafhof in Den Haag zit.
[..]WIJ pakken niemand op en WIJ berechten niemand. Dat doet het Strafhof onder de vlag van de VN.
quote:Ja hoor
Op donderdag 4 september 2003 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb bier op en volg deze discussie even niet helemaal. Kan iemand een one-lining samenvatting geven?
Wile zegt dat Amerika niet lief is en Twilight is het daar niet mee eens.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 21:49 schreef du_ke het volgende:[..]
Ja hoor
.
Wile zegt dat Amerika niet lief is en Twilight is het daar niet mee eens.
quote:Ach, kom nou toch. Saddam had niet het eeuwige leven en zijn zoons hadden nooit de greep kunnen houden die hij had. Binnen 5 jaar na zijn dood was dat hele Irak in elkaar gedonderd.
Op donderdag 4 september 2003 21:47 schreef Twilight_ het volgende:[..]
Tegen Saddam is weinig te beginnen, hij heeft al 2 miljoen doden op z'n geweten, en hij hield de koeren ook al op een leuke manier onder z'n duim. En als hij bijvoorbeeld een jongen uit een familie had uitgekozen voor een van z'n speciale legers, en hij wou er niet in, dan vermoorde Saddam gewoon z'n hele familie.
quote:Over Bosnie waren VN resoluties. Bovendien vormde Bosnie een gevaar voor de stabiliteit in Midden Europa en een gevaar voor de Navo, omdat het zeer mogelijk was dat men zou gaan proberen ook volkeren van buiten de Joegoslavische grenszen 'Heim ins reich' te brengen.
[..]Wat had Bosnie dan? Waarom ging de VS zich daar mee bemoeien via de NAVO en VN om?
quote:Nou en? Als het Strafhof in Tjilitjap zou zitten en daar zou een Nederlandse soldaat gevangengehouden worden en nederland had getekend, zouden we ook geen invasie ondernemen. Waar het mij om gaat is dat Amerika bereid is een bondgenoot binnen te vallen, met militair geweld, een Nederlandse gevangenis aan te vallen, daarbij Nederlandse bewakers dodend, om een militair, die daar echt niet zit omdat het zo'n lieve onschuldige jongen is, te bevrijden.
[..]Dat bedoel ik toch ook, maar ik ze 'we' omdat het strafhof in Den Haag zit.
Als de VN een militair hier brengt omdat nou toevallig dat Hof hier staat, dan vecht Amerika dat maar diplomatiek uit met de VN, niet met geweld met het land dat toevallig het Hof binnen de grenzen heeft, maar er verder niks mee te maken heeft.
quote:Als het Romeinse Rijk was blijven bestaan hadden gemeenten nu de kosten van de Betuwe-sprinklers niet hoeven ophoesten, en door het lage percentage van geslaagden van de naturalisatiecursussen komen er te weinig allochtonen in Friesland waardoor basisschoolkinderen lager scoren dan de gemiddelde basisschool gaande kinderen zoals Wile_E_Coyote die de enige autochtoon is die het gevoel van onveiligheid aanpraat op het CS van Rotterdam waardoor een aanslag het logische gevolg is en Balkie dus nog meer een bruine arm kan halen bij Bush die een illegale oorlog heeft gestart.
Op donderdag 4 september 2003 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb bier op en volg deze discussie even niet helemaal. Kan iemand een one-lining samenvatting geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |