quote:jaaaaaaaaaaa..... ik hoef nog maar 0.3 punt en dan kom ik hier gezellig meedoen!
Op maandag 15 september 2003 13:41 schreef Kroeltroel het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
Hoef hier lang niet zoveel bij te lezen als in de Dieetclub, tjee, wat komen er daar veel nieuwe lijners bij! Dan zal het hier binnenkort ook wel druk worden, als zij allemaal een gezond BMI hebben!
quote:tuurlijk ga er niet aan dood als ik het niet eet...maar het is zooooooooo lekker
Op dinsdag 16 september 2003 16:05 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Kan je echt niet zonder chocolade?
* Shark.Bait kan zich eventjes niet voorstellen hoe dat is...
Misschien dat het toch door stacker komt dat het er nu grotendeels weer aanzit.
quote:wb, hoeveel zit er weer aan van wat je kwijt bent? en in welke tijd? (sorry nieuwsgierig
Op dinsdag 16 september 2003 16:35 schreef heaven7 het volgende:
Ik doe trouwens gewoon weer mee, zonder stacker maar helemaal op eigen houtje..Misschien dat het toch door stacker komt dat het er nu grotendeels weer aanzit.
Help me aub en geef wat tips.
quote:Ik weet niet precies hoeveel er weer aanzit maar ik schat een kilo of 2/3 over een periode van bijna 2 maanden weer "normaal" eten.
Op dinsdag 16 september 2003 17:21 schreef Elanor het volgende:[..]
wb, hoeveel zit er weer aan van wat je kwijt bent? en in welke tijd? (sorry nieuwsgierig
)
Ik was ongeveer 64/65 kilo toen ik stopte met lijnen, ik wilde en wil nog steeds het liefst 60 wegen maar dat is vrees ik, te hoog gegrepen.
Ik voel me echt rot
Ik zal wel vaker gaan skeeleren bv enzo en wat fanatieker de kranten lopen maar dat continue bezig zijn met afvallen ben ik zo moe
quote:Het ligt eraan. Op een gegeven moment kan je lichaam eraan gewend raken (het gaat dan fijn op de spaarstand), en dan zullen er meer maatregelen getroffen moeten worden
Op dinsdag 16 september 2003 17:36 schreef heaven7 het volgende:
Alleen stoppen met snoepen.veel water drinken en magerder eten zal toch ook helpen?
Ik heb echt absoluut GEEN zin meer om op de hometrainer te gaan hoor, dat komt me zo de strot uit..Ik zal wel vaker gaan skeeleren bv enzo en wat fanatieker de kranten lopen maar dat continue bezig zijn met afvallen ben ik zo moe
quote:Ja, dat weet ik, maar ik hoef er geen tientallen kilo's vanaf.. denk dat 4 genoeg is. Tenminste, ik zou er wel meer vanaf willen maar dat is niet echt haalbaar
Op dinsdag 16 september 2003 17:57 schreef Kroeltroel het volgende:[..]
Het ligt eraan. Op een gegeven moment kan je lichaam eraan gewend raken (het gaat dan fijn op de spaarstand), en dan zullen er meer maatregelen getroffen moeten worden
En niemand van ons is door overgewicht in levensgevaar dus het is allemaal zo errug nog niet ![]()
XxXxXx
van Shantee
Suc6!!
ANDDD..... SMILEEEE
quote:*Kuch
Op dinsdag 16 september 2003 19:57 schreef Shantee het volgende:
Nounou het is hier ook weer ooontzettend gezellig zeg...
Jullie moeten gewoon wat meer lachen![]()
![]()
want lachen is gezond en dan train je gelijk je gezichtsspieren en daar krijg je weer een mooi glad huidje vanEn niemand van ons is door overgewicht in levensgevaar dus het is allemaal zo errug nog niet
XxXxXx![]()
![]()
van Shantee
Suc6!!
ANDDD..... SMILEEEE
Kun jij je misschien ENIGSZINS voorstellen dat het kut is als je maanden hebt gelijnd en je doel bereikt hebt dat het er na 2 maanden NORMAAL eten er weer aanzit?
Ja dat kan ik, helaas.. (bij mij ging t all1 om ietsjes meer dan een paar kilo) Maar je kiest zelf de hulpmiddelen ik heb t zonder gedaan maar had alsnog tzelfde probleem..
ik zit hier ook niet voor niets
En ik heb trouwens net wat foto's van je gezien in 'lingerie' of hoe je zoiets dan ook noemt en eerlijk gezegd begrijp ik niet dat je nog niet tevreden bent... Ik zou willen dat mijn lichaam er zo uitzag.. Kvrees dat t all1 nooit zal gebeuren ![]()
Maar ikke blijf positief denken ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Shantee op 16-09-2003 20:19]
quote:Ja, als ik ooit 80 heb gewogen zou ik nu ook blij zijn met die 66 kilo of hoeveel het nu dan ook is. Maar dat heb ik niet dus dit is voor mij dik.
Op dinsdag 16 september 2003 20:17 schreef Shantee het volgende:
KuchJa dat kan ik, helaas.. (bij mij ging t all1 om ietsjes meer dan een paar kilo) Maar je kiest zelf de hulpmiddelen ik heb t zonder gedaan maar had alsnog tzelfde probleem..
ik zit hier ook niet voor niets
En ik heb trouwens net wat foto's van je gezien in 'lingerie' of hoe je zoiets dan ook noemt en eerlijk gezegd begrijp ik niet dat je nog niet tevreden bent... Ik zou willen dat mijn lichaam er zo uitzag.. Kvrees dat t all1 nooit zal gebeuren
Maar ikke blijf positief denken
En die fot's van "in lingerie" is van voor ik die 3 kilo weer ben aangekomen. Nee het is niet veel maar het zit me in de weg en dus heb ik het recht om hier te komen en af te vallen. Niemand in dit topic heeft immers overgewicht dus het is allemaal het "schoonheidsideaal".
Daarbij maakt het geen donder uit of het nou 10 kilo is of 3 imo ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 16-09-2003 21:05]
Ga dat idd lekker tegen me gebruiken! Alsof het dan makkelijk is, denk jij dat het allemaal vanzelf gaat als je hulpmiddelen gebruikt? Het heet niet voor niets HULPMIDDELEN, als jij eens wist hoeveel water ik heb gezopen, hoeveel uur ik op die hometrainer heb gezeten en hoevaak ik "nee" heb gezegd..
Ik denk trouwens dat het geheim van afvallen en op gewicht blijven is om te blijven sporten. Op het moment dat je stopt met sporten, verbrand je minder en kom je dus aan als je dezelfde hoeveelheid blijft eten.
Afgelopen winter ben ik ook weer een aantal kilo aangekomen toen ik niet meer naar mn werk fietste omdat het te koud werd.
quote:Klopt, toen ik een tijdje geleden minder sportte, viel ik niet af. En als je helemaal stopt met sporten, kom je weer aan. Dus je zal altijd iets moeten vinden mbt bewegen, maakt niet uit of je een uurtje actief gaat schoonmaken, tuinieren, gaat fietsen, hardlopen oid.
Op dinsdag 16 september 2003 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk trouwens dat het geheim van afvallen en op gewicht blijven is om te blijven sporten. Op het moment dat je stopt met sporten, verbrand je minder en kom je dus aan als je dezelfde hoeveelheid blijft eten.
Nou kan je bovenstaande ook weer zien als een negatieve opmerking richting jou, maar ik zou zo graag willen dat je juist het positieve eruit haalt: jij hebt het zo erg niet, dus kop op, zet door, en wees gewoon een blij slank knap meisje!
Ik meld me ff af want zit ruim onder de 65 en het word tijd dat ik met "gewoon" gezond eten ga beginnen zonder dieet...kan moeilijk de rest van mn leven calorieen blijven tellen.Ik blijf natuurlijk lurken & jullie irritante tips en adviesen geven en kom hier weer terug als ik weer boven de 65 zit, maar als lid meld ik me ff af.
Ciao, Elanor
Ik wil er minstens 3 vanaf, als het kan meer.
Ik ga iig voor nu een bakje yoghurt met zoetstof eten, een droge boterham en een appel. Ofzoiets.
Ook de cm zijn er her en der weer bijgekomen, ik hoop dat mijn lichaam een beetje meewerkt en dat ik de komende weken geen behoefte krijg aan lekkere dingen! Ik heb nu in ieder geval barstende koppijn
quote:Er zijn idd mensen die het moeilijker hebben.. maar dat neemt toch niet weg dat het mij ook ontzettend veel moeite heeft gekost?
Op dinsdag 16 september 2003 22:09 schreef imago het volgende:
Heaven7, je moet het natuurlijk ook een beetje relativeren. Jij kan je wel heel rot voelen over die 3 kilo en vinden dat je het heel zwaar hebt gehad met afvallen, maar er zijn mensen die het nog veel moeilijker hebben gehad en die nog veel meer jojo-en en die houden het ook vol!
Juist omdat ik niet zo dik ben zie je die 3 kilo maar al te goed.
quote:Van wie "moet" je lijnen dan? Je vindt het zo verschrikkelijk, en je moet jezelf helemaal uithongeren voor die paar kilo. Als het echt zo'n aanslag op je is, en je zit al op een gezond gewicht, en iedereen vindt jou gewoon een knap dun meisje, waarom zou je het dan doen?? Je doet het alleen voor jezelf. Ik denk dat je maar eens de afweging moet maken of constant saggerijnig en moe zijn en alleen maar kunnen denken aan eten en afvallen, opweegt tegen die paar kilo waarvan niemand anders dan jijzelf vindt dat het nodig is om ze kwijt te raken.
Op woensdag 17 september 2003 08:32 schreef heaven7 het volgende:
Er zijn idd mensen die het moeilijker hebben.. maar dat neemt toch niet weg dat het mij ook ontzettend veel moeite heeft gekost?En ik ga nu ook weer lijnen, ik vind het alleen erg jammer dat het nu weer moet, ik was zo blij dat ik kon stoppen, ik was echt blij met mijn lichaam en nu voel ik me weer plomp.
Oh en Elanor, ik ben jaloers op je!!
En ik wil geld voor een weegschaal want dit schiet niet op. Goedkoop eten lukt best goed, zelfs op een gezonde manier. Het wordt op een gegeven moment alleen wel saai, al die Aldi-troep
Ik eet ook best veel met mijn huisgenoten en dat is niet altijd even low-fat, maar voor mij weegt die gezelligheid dan even zwaarder. En dan compenseer ik het weer door geen toetje te nemen, of gewoon overdag al rekening te houden met het feit dat ik 's avonds zo zal eten. Ik ben alleen zo benieuwd naar mijn gewicht onderhand!
quote:Waar zie jij staan dat ik "moet" lijnen? Ja, van mezelf, ik vind het doodzonde dat ik het voor elkaar gekregen heb om 62 kilo!! te wegen en dat het nu opeens weer 6 kilo meer is.
Op woensdag 17 september 2003 08:58 schreef imago het volgende:[..]
Van wie "moet" je lijnen dan? Je vindt het zo verschrikkelijk, en je moet jezelf helemaal uithongeren voor die paar kilo. Als het echt zo'n aanslag op je is, en je zit al op een gezond gewicht, en iedereen vindt jou gewoon een knap dun meisje, waarom zou je het dan doen?? Je doet het alleen voor jezelf. Ik denk dat je maar eens de afweging moet maken of constant saggerijnig en moe zijn en alleen maar kunnen denken aan eten en afvallen, opweegt tegen die paar kilo waarvan niemand anders dan jijzelf vindt dat het nodig is om ze kwijt te raken.
Ik honger mezelf absoluut niet uit, ook hier snap ik niet waar je dat vandaan haalt en ik ben niet constant sjaggerijnig en moe.
En ook begrijp ik niet hoe je erbij komt dat iedereen mij een knap en dun meisje vindt, want dat is simpelweg niet zo
Mijn BMI is nu 22.7 terwijl dat eerst 21.4 ofzoiets was, nu staan beide voor een gezond gewicht maar ik voelde me net iets lekkerder met die bmi van 21. Dat is toch logisch? Als ik wil lijnen dan mag dat toch alsjeblieft, en ik mag hier toch meeposten?
Van mij mag je afvallen wat je wil, je mag hier posten wat je wil, maar kijk er niet raar van op als mensen op een gegeven moment niet meer op je reageren, want het is toch nooit goed, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |