quote:kijk dat dacht ik nou ook
Op donderdag 4 september 2003 10:36 schreef rickyB het volgende:
Beter moeten leren!!!!! dan had je een 7 gehaald en niet dit gezeik!!!!!!!!!!!1
quote:Ze is niet de enige....het merendeel heeft dat hertentamen niet gehaald. Het was dan ook godsonmogelijk moeilijk.
Op zondag 7 september 2003 22:58 schreef Marialice het volgende:
Isabeau: mijn huisgenootje heeft het ook niet gehaald, maar dat helpt zeker niet he? (Ik herkende de waku-waku vraag). Als je er op korte termijn met de docent niet uitkomt, maak dan een afspraak met een studentendecaan (via het STAG). Omdat het in jouw geval duidelijk gaat om bijzondere familieomstandigheden, kom je sowieso in aanmerking voor ondersteuning uit het afstudeerfonds. Verder zijn die mensen er ook om in dit soort zaken te bemiddelen.
Ik heb vrijdag een gesprek gehad met de docent; tot mijn grote verbazing was hij erg vriendelijk en begripvol. Enige wijzigingen aanbrengen in het cijfer of de vragen was er echter niet bij. Zijn mening was dat de examencommissie mij die 1/100ste punt maar moest schenken, hij begon daar niet aan (!) Hij raadde me aan een brief te sturen naar de examencommissie en ik zit nu dus voor m'n pc omdat ik die brief moet schrijven. Hoe formuleer je dat je moeder een subarachnoidale bloeding heeft gehad en dat je 6 weken lang zonder overdrijving gevreesd hebt voor haar leven
Dat heeft mijn concentratie voor het leren danig beïnvloed.
Ja, die 9 maanden zijn nu wel voorbij natuurlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit is een oude post, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit is afgelopen!
Goeie kickquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, heb je het tentamen inmiddels gehaald, Isabeau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |