quote:inderdaad, fransje, als in fransje bauer
Op woensdag 3 september 2003 21:09 schreef Grayburn het volgende:
graatje, pietje, fransje
quote:Hoe kan ik die vergeten
Op woensdag 3 september 2003 21:12 schreef D-Devil het volgende:
Neer
Karel.
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:12 schreef _The_General_ het volgende:[..]
das een dorpje gehucht in limburg
petronella
Sherilla
Cindy (spreek uit als Cendie)
Ricardo
etc
Peter R. de Vries
quote:waar ik dus nog gewoond heb vroeger
Op woensdag 3 september 2003 21:12 schreef _The_General_ het volgende:[..]
das een dorpje in limburg
quote:mijn moeder is er geboren
Op woensdag 3 september 2003 21:26 schreef Solomon het volgende:[..]
waar ik dus nog gewoond heb vroeger
quote:Op zondag 18 april 2004 16:29 schreef greenlight85 het volgende:
overall waar TjuHhHe achter staat..
whaha, wij hebben 5 jaar een woonwagenkamp in de straat gehad en daar woonden 2 kinderen, broer en zusje, die heetten precies zo!quote:Op woensdag 3 september 2003 21:10 schreef Scandalous het volgende:
Jeffrey en Priscilla.
Hihi, Flodder scenario's.quote:Op zondag 18 april 2004 16:37 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
whaha, wij hebben 5 jaar een woonwagenkamp in de straat gehad en daar woonden 2 kinderen, broer en zusje, die heetten precies zo!![]()
en als ze moesten eten, kwam moeder de deur en en was het: "JEEEEEFFREEEEEY, PRISCILLAAAAA... ETEN!!!!! NU!!!!!!
oh wat mis ik dat, ze moesten een paar jaar geleden weg omdat ze voor overlast zorgden.
was een mislukt inburgeringsproject om een kamp midden in een nieuwbouwwijk te zetten.![]()
dat is ook zo met hindustanen:quote:Op zondag 18 april 2004 16:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hihi, Flodder scenario's.
Bij ons woonden vroeger ook redelijke aso's in de straat, zouden zo kampers kunnen zijn. Ze hadden een zoontje, Wesley. En ja, de hele buurt wist wanneer Wesley moest eten.
Dat zijn gewoon lelijke namen.quote:Op zondag 18 april 2004 21:00 schreef p-etr-a het volgende:
ps
wat is er mis met petra en desiree (zijn hier genoemd, namelijk)
quote:Op zondag 18 april 2004 21:26 schreef Mugielz het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon lelijke namen.![]()
Martine Vilijn?quote:Op woensdag 3 september 2003 21:11 schreef Ablaze het volgende:
zij, die niet genoemd mag worden
precies ja BENNIEquote:Op woensdag 3 september 2003 21:15 schreef WiZaRds het volgende:
Bennie
Cobus
Wolter
Joseph
Jannes
als je het zo bekijkt is het nog niet zo erg.quote:Op maandag 19 april 2004 00:00 schreef Adfundum het volgende:
Petra was toch de dochter van pipo de clown en mamalou en die woonde in een woonwagen....
wie zegt dat het beledigend is kamper te wezen?quote:Op zondag 18 april 2004 23:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
![]()
ik heet petra (goh, verrassend!) en vriendin van mij desiree.
het is wel beledigend dan als het woonwagenkampnamen genoemd worden.
![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 19:41 schreef M1RR1E het volgende:
patricia... weet ook niet waarom :S
quote:Op maandag 19 april 2004 19:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Anita, Angela, *a zeg maar...
Marczilla heeft stimulerende werking op mede Fokkers.......quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:13 schreef Phtisicus het volgende:
Marcella vind ik trouwens ook een kampernaam. Daar moest ik ineens aan denken toen ik jouw nickname zag.![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:43 schreef SEMTEX het volgende:
Sheila
Kimberley
Angela
Natascha
Manuela
Anita
Marcella
Mirella
Sylvana
Kevin
Wesley
DJ
Milan
Ok, ik liet me even gaan ,bij nader inzien heb je best wel gelijkquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]Vuile hoeresloerie!
Dan vind ik jouw naam ook een kampernaam![]()
Oh kut ja, jij bent een prettige uitzonderingquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]Vuile hoeresloerie!
Dan vind ik jouw naam ook een kampernaam![]()
Nog een H'summerquote:Op zondag 18 april 2004 21:00 schreef p-etr-a het volgende:
crailo
Debbie, Angela, Angelique, Wendy, Anita, Lindaquote:Op woensdag 3 september 2003 21:08 schreef _The_General_ het volgende:
ik denk dan aan cindy, of priscilla
jullie?
Nee, Patricia is geen kampernaam, want zo heet ik alquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:34 schreef Chasin het volgende:
Bart, Roy, Brenda, Hugo, Sjors, Jon, Sjon, Marissa, Saskia, Patricia, Miranda
Wat een arrogantie, dat je je beter voelt dan anderenquote:Op zondag 18 april 2004 23:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 11:43 schreef Gizpat het volgende:
Nee Mariska klinkt lekker![]()
.
shit happendsquote:Op zondag 18 april 2004 23:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |