abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2003 @ 11:25:38 #226
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12933932
quote:
Op donderdag 4 september 2003 11:23 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Laat maar. Ik was in de war.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 4 september 2003 @ 11:36:37 #227
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12934094
quote:
Op donderdag 4 september 2003 11:03 schreef Sidekick het volgende:

Heeft iemand het PvdA-plan van Leeuwarden al gehoord? Dat er preventieve fouillering moet plaatsvinden, waarbij alleen Antilianen worden aangehouden?

Waar zijn ze mee bezig in Leeuwarden? Eerst al het idee om Turks als rijkstaal in te voeren en nu dit. Ik zal ff zoeken naar een nieuwsbericht.

Ik heb iets gevonden, maar niets over het plan van de PvdA:
quote:
Leeuwarden treft voorbereidingen voor preventief fouilleren

In de afgelopen weken vonden er in diverse stadsdelen van Leeuwarden incidenten plaats waarbij sprake was van vuurwapengebruik. Als gevolg van deze misdrijven was er sprake van een ernstige verstoring van de openbare orde. De burgemeester heeft in samenspraak met de politie besloten om voorbereidingen te treffen zodat er in de toekomst een mogelijkheid bestaat tot preventief fouilleren indien de openbare orde (ernstig) wordt bedreigd of verstoord.

Preventief fouilleren dient te worden opgenomen in de APV (Algemene Plaatselijke Verordening); de gemeente treft thans voorbereidingen om deze aan te passen. Eind september wordt de gewijzigde APV in het college van B&W vastgesteld. Naar verwachting zal de raad in december dit onderwerp behandelen.

Teneinde het instrument van preventief fouilleren te kunnen toepassen worden dit najaar nadere beleidsregels vastgesteld in samenspraak met politie en Justitie in het driehoeksoverleg.

Tot slot wordt opgemerkt dat preventief fouilleren alleen in door de burgemeester aan te wijzen gebieden waar de openbare orde ernstig wordt bedreigd of verstoord, zonder aanziens des persoon, kan worden toegepast; het Openbaar Ministerie dient hiervoor toestemming te verlenen.

Bron

Misschien op Omrop Fryslân, want daar zag ik het. Maar ik ga me nu voorbereiden op mijn sollicitatiegesprek van vanmiddag *ril*.
pi_12934128
quote:
Op donderdag 4 september 2003 11:22 schreef Sidekick het volgende:
De vrouw is geschapen voor het opvoeden van kinderen. Het is dus heilig dat ze geen solicitatieplicht krijgen. Het liefst zien ze dat vrouwen helemaal niet werken.
[tikkie off-topic]
Ze zien soms ook graag dat anderen niet werken. Dit verhaal hoorde ik gisteren. Een verzorgingstehuis bij ons in de buurt bestond laatst zoveel jaar en ter gelegenheid daarvan lieten ze een circus komen voor de oudjes. Een hartstikke leuk initiatief natuurlijk . Dus dat circus komt en zet hun tent op, maar dat gebeurd op een stuk land (tegen het tehuis aan) van een Staphorster boer, vooraf netjes toestemming gevraagd en het land wordt wel een enkele keer vaker gebruikt.
Tot zover alles goed, tot de dag voor de voorstelling de tent werd opgezet en toen die eenmaal stond kwam die boer eraan: Niet op mijn land! In de bijbel staat dat je geen gevaarlijke dingen mag doen en daarom mocht dat circus niet. (blijkbaar had de boer op z'n donder gekregen van z'n familie of de dominee). Maar he kon echt niet en de tent moest afgebroken worden en een stuk verderop weer opgezet, kost allemaal een hoop geld enzo. En tijdens de dag van de voorstelling waren er ook opvallend veel Staphorsters in het tehuis om toe te zien dat de ouwe Staphorsters toch niet naar die voorstelling gingen.

Mijn moeder sprak een van de vrijwilligers van het tehuis en die was er helemaal kapot van dit heeft heel veel geld gekost en voorlopig zijn. er dus een stuk minder grote vrijwilligers activiteiten. Maar ze wouden die Staphorsters ook niet te veel tegen de haren instrijken omdat het toch voor een deel hun (toekomstige) klanten zijn.

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_12934148
quote:
Op donderdag 4 september 2003 11:36 schreef Sidekick het volgende:
Misschien op Omrop Fryslân, want daar zag ik het. Maar ik ga me nu voorbereiden op mijn sollicitatiegesprek van vanmiddag *ril*.
Succes!

Ik mag volgende week donderdag . (nu nog geen *ril*, dat komt nog wel)

pi_12934617
ah deze heb ik gisteren helemaal gemist .
Autistische PvdA-Kok huigelt weer eens... .
pi_12934784
quote:
Op donderdag 4 september 2003 12:11 schreef du_ke het volgende:
ah deze heb ik gisteren helemaal gemist .
Autistische PvdA-Kok huigelt weer eens... .
Nog één van dezelfde maker: Wouter Bos 4 jarige Antillenbeleid ramp
pi_12934884
quote:
Op donderdag 4 september 2003 12:20 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nog één van dezelfde maker: Wouter Bos 4 jarige Antillenbeleid ramp

Die had ik al bekeken, na dat topic moest ik toch even al zijn topics doorlopen maar zoveel waren het er niet.
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2003 @ 12:34:54 #233
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12935068
Het is natuurlijk ook maar een jan met de pet
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2003 @ 12:35:44 #234
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12935085
Sidekick en du_ke, waar gaan jullie op solliciteren?
Succes!!!
pi_12935518
quote:
Op donderdag 4 september 2003 12:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick en du_ke, waar gaan jullie op solliciteren?
Succes!!!
Ik ga eens kijken of een detacheringsbureau iets met mijn capaciteiten kan .

Verder heb ik gisteren weer 5 brieven de deur uitgedaan om ergens ambtenaar te worden.

donderdag 4 september 2003 @ 13:02:56 #236
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12935559
quote:
Op donderdag 4 september 2003 12:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Verder heb ik gisteren weer 5 brieven de deur uitgedaan om ergens ambtenaar te worden.

du_ke, de gemeente Oss zoekt ook nog 3 beleidsmedewerkers zag ik toevallig. Kijk even op www.oss.nl onder vacatures
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2003 @ 13:13:47 #237
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12935737
quote:
Op donderdag 4 september 2003 12:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

als Toekomstig ambtenaar moet je toch altijd alles in drievoud schrijven??? waar is die ene brief gebleven? 6-5=1.
pi_12935805
quote:
Op donderdag 4 september 2003 13:02 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

du_ke, de gemeente Oss zoekt ook nog 3 beleidsmedewerkers zag ik toevallig. Kijk even op www.oss.nl onder vacatures

Bedankt . Maar ik ben bang dat Oss een beetje te ver weg is voor mij. Daar woont Jan Marijnissen da's eng en links enzo.

En wat ik er zo uit wijs kan worden ook niet echt mijn richting.

Ze houden wel van mooi taalgebruik

quote:
Als commissiegriffier van één van de raadscommissies begeleid jij deze commissie op een efficiënte, effectieve en flexibele wijze en ben je eerste aanspreekpunt voor haar leden. Je bewaakt de besluiten van de commissie en de afhandeling daarvan. Je bent in staat de commissie op een zelfstandige en hoogwaardige wijze te ondersteunen. Als raadsadviseur verleen je beleidsinhoudelijke ondersteuning aan griffier en raad. Met een onafhankelijke geest ben je in staat boven de verschillende vakdisciplines relaties te bezien en daarmee een verdere bijdrage te leveren voor de ontwikkeling van het duale stelsel. Ook ten aanzien van complexe vraagstukken en interactieve beleidsprocessen weet je vanuit deze generalistische functie de processen goed te ondersteunen.
pi_12935871
quote:
Op donderdag 4 september 2003 13:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

als Toekomstig ambtenaar moet je toch altijd alles in drievoud schrijven??? waar is die ene brief gebleven? 6-5=1.

Ik begin eenvoudig he . En de brief bestond inclusief CV steeds uit 3 pagina's .

En als ik mijn online sollicitaties er bij optel kom ik wel op een door 3 deelbaar aantal brieven uit hoor .

donderdag 4 september 2003 @ 14:12:28 #240
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_12936966
quote:
CDA wil Timofeeff aan de dijk zetten

DEN HAAG - Het CDA vindt dat de nationale campagne 'Nederland leeft met water', met als boegbeeld weerman Peter Timofeeff, totaal niet uit de verf komt.

"Het is wel leuk, Timofeeff in een badkuip, maar het zegt mensen helemaal niets", denkt CDA-Tweede-Kamerlid Van Lith. Hij ziet meer in lokale campagnes. Die moeten begrip kweken voor het waterbeleid, dat de komende jaren veel geld gaat kosten.

Timofeeff probeert in televisie- en radiospotjes het publiek te overtuigen dat er meer ruimte moet komen voor water om waterrampen in de toekomst te voorkomen. Zo zien televisiekijkers de weerman in zijn nette pak in bad zitten, terwijl het bad en de vloer vervolgens overstromen.

Verantwoordelijk staatssecretaris Schultz van Haegen (Waterstaat) hield de Tweede Kamer donderdag in een debat voor dat de publiekscampagne een kwestie van lange adem is. "Je moet eerst een algemeen urgentiegevoel kweken", legde de VVD-bewindsvrouw uit. Pas daarna kunnen volgens haar concrete projecten bij de campagne betrokken worden.

Volgens het CDA is het echter beter direct meer aan te sluiten bij lokale initiatieven. Bovendien vindt Van Lith dat met name de waterschappen zelf een "cultuuromslag" moeten maken en veel meer aan burgers moeten uitleggen waar ze mee bezig zijn. "Uit onderzoek blijkt bijvoorbeeld dat de websites van de waterschappen onder de maat zijn."

Bron: www.nu.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door freako op 04-09-2003 14:29]

donderdag 4 september 2003 @ 14:27:49 #241
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_12937305
quote:
Duitsland boos over Italiaanse wijn met Hitler-etiket

BERLIJN - De Duitse minister van Justitie Brigitte Zypries heeft haar Italiaanse ambtgenoot Roberto Castelli gevraagd actie te ondernemen tegen de verkoop van flessen wijn met afbeeldingen van Adolf Hitler en spreuken als 'Sieg Heil'. Ook de Beierse justitie zou zich met de zaak willen bemoeien.

.

pi_12937665
quote:
Op donderdag 4 september 2003 14:27 schreef freako het volgende:

[..]

.

. Leuk he die ruzies
  donderdag 4 september 2003 @ 14:48:08 #243
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_12937684
quote:
Op donderdag 4 september 2003 14:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

. Leuk he die ruzies

In dit geval kan ik me er iets van voorstellen. Maar die flessen wijn zijn volgens mij al jaren op de markt.
pi_12937720
quote:
Op donderdag 4 september 2003 14:48 schreef freako het volgende:

[..]

In dit geval kan ik me er iets van voorstellen. Maar die flessen wijn zijn volgens mij al jaren op de markt.

Ok maar dan nog het blijft fout natuurlijk
pi_12938322
quote:
Op donderdag 4 september 2003 11:03 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het belangrijkste POL-niuews:
De X-Ray-clan is ontdekt en opgepakt.

Je bedoelt dat Gil-galad, Parabola en Maerycke zich vandaag nog niet hebben laten zien?
Wie ben jij om ons cultuurgoed te verdedigen tegen vreemde smetten als je niet eens weet hoe je een werkwoord vervoegd?
  donderdag 4 september 2003 @ 16:13:23 #246
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_12939424
quote:
Op donderdag 4 september 2003 15:18 schreef Rechtse_Mensen het volgende:

[..]

Je bedoelt dat Gil-galad, Parabola en Maerycke zich vandaag nog niet hebben laten zien?

*meld*
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2003 @ 16:18:50 #247
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12939565
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:13 schreef Maerycke het volgende:

[..]

*meld*

Ben jij ook gil-galad?
  donderdag 4 september 2003 @ 16:51:38 #248
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12940414
quote:
Op donderdag 4 september 2003 11:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Succes!

Ik mag volgende week donderdag . (nu nog geen *ril*, dat komt nog wel)

Ah, jij ook succes alvast gewenst.

En het is vrij goed gegaan eigenlijk mijn gesprek. Ik had wel het idee dat ik een kans maak van de ruim 100 sollicitanten.
Alleen, ik durf het bijna niet te zeggen... ehh... Ik was anderhalf uur te laat.

Dan maar ff weer over politiek lullen:

quote:
FNV: De Geus toornt aan koppeling uitkeringen

DEN HAAG - Minister De Geus van Sociale Zaken wil tornen aan de koppeling tussen de uitkeringen en de lonen in de marktsector. Dat beweerde FNV-bestuurster A. Jongerius donderdag na afloop van een gesprek met de bewindsman.

De bestuurster zegt dat het kabinet van plan is om hiervoor de wetgeving aan te passen. Volgens Jongerius is de kans groot dat door de wetswijziging de koppeling tussen de uitkeringen en de lonen per 1 januari 2004 kan worden losgelaten.

ANP

Bron: LC

Die ontkoppeling vind ik niet eens zo erg. Zolang het niet uit de hand loopt, is er weinig aan de hand.
  donderdag 4 september 2003 @ 16:53:33 #249
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_12940453
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:51 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ah, jij ook succes alvast gewenst.

En het is vrij goed gegaan eigenlijk mijn gesprek. Ik had wel het idee dat ik een kans maak van de ruim 100 sollicitanten.
Alleen, ik durf het bijna niet te zeggen... ehh... Ik was anderhalf uur te laat.

Had je wel een goede reden of was je het gewoon vergeten?
  donderdag 4 september 2003 @ 16:53:51 #250
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_12940460
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ben jij ook gil-galad?

Nee zeg.. daar moet ik niet aan denken zelfs. Bovendien is zo'n geslachtsveranderingsoperatie ook weer zo'n gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')