Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wi het punt krijgt.
Degene wie hem het eerst goed beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen, er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Als deze persoon dat niet binnen een uur gedaan heeft, mag iemand anders deze taak van hem overnemen. Dit om het topic niet onnodig lang vast te laten zitten.
Het is niet toegestaan om meerdere antwoorden in één post te geven. De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren.
Het is handig als de persoon die de vraag gesteld heeft het topic in de gaten blijft houden. Als hij/zij voor een langere periode daar niet toe in staat is, is er waarschijnlijk wel iemand bereidt om deze vraag op te geven, aan wie dan het goede antwoord doorgegeven kan worden, zodat deze de jurering verder op zich kan nemen.
* Let op!!!! Het is niet toegestaan om meer dan 2 gokken/antwoorden te doen, voordat de vragensteller deze afgekeurd heeft. Dit om het spammen van tig antwoorden door één persoon te voorkomen.
Puntentelling
Elke maand wordt er een nieuwe ranking gestart. De laatste vraag die voor 0:00 uur van de laatste dag van de maand is gesteld, telt nog mee voor die maand. Als deze vraag beantwoord is wordt er een nieuwe topic geopend (met als titel: "Fok! Movie Trivia - [MAAND JAAR] I").De resultaten van de vorige maanden en de overall ranking kun je in dit topic terugvinden: Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Elke goed beantwoorde vraag is één punt waard. In elke 10e topic van de maand tellen de punten dubbel.
Vragen
Behalve dat het iets met films te maken moet hebben, zijn er geen restricties aan de vragen die je kunt stellen. Vragen waarvoor meerdere antwoorden mogelijk zijn kun je het best vermijden.
Een overzicht van de soorten vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep : Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Stats
Aan het eind van de maand worden ook een aantal statistieken bekend gemaakt over die maand. Statistiek zoals, wie heeft hoeveel vragen van welke vragensteller beantwoord en wat voor soort vragen waren dat. De stats zijn hier te vinden: FMT Stats
Verboden
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit toch gebeurt is, wordt het punt niet toegekend.
Ranking
Deze zal Gorro aan het begin van elk topic bekend maken, mits hij het topic ook opent natuurlijk.
Tussenstand
code:Vraag van PatchHP [VP] Naam ptn (+P)
---------------------------------1.[ 1] Patch 12 (+6)
2.[ 2] Waylander-2003 5 (+2)
3.[ 2] dolle_hond 4 (+1)
4.[--] BwennieBren 3 (+3)
[ 2] Khalein 3
[ 5] MasterWouter 3 (+1)
7.[--] GFP 2 (+2)
[ 5] Gorro 2
[ 5] mamamiep 2
[ 5] Swoods 2
[ 9] victorinox 2 (+1)
12.[ 9] ik_hier 1
[ 9] InTrePidIvity 1
[--] kamagurka 1 (+1)
[ 9] Oscar-Wilde 1
[ 9] realist_ik 1
[ 9] Retuobak 1
[ 9] scanman01 1---------------------------------
HP = huidige positie
VP = vorige positie
Naam = Nickname
ptn = aantal punten
+P = punten uit het vorige topic
Noem een film met snorloze Tom Selleck erin.
Zijn jullie nou zo lui, of hebben jullie topic-open-angst?
In & Out was goed van MW
MW: Uw beurt.
Gorro, klopt het dat ik nu 500 punten in de overall lijst in totaal heb?
[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 02-09-2003 14:20]
quote:Same here...
Op dinsdag 2 september 2003 14:08 schreef Oscar-Wilde het volgende:
iedereen denkt dat de ander het doet, maar ik wacht meestal de vraagsteller af...
Ehm..In and out? Dies al gezegd volgens mij...
As i just said...
quote:Dat is helemaal waar, gefeliciteerd
Op dinsdag 2 september 2003 14:10 schreef Patch het volgende:Gorro, klopt het dat ik nu 500 punten in de overall lijst in totaal heb?
edit: op naar de 1000
quote:ja, ik zou nog een keer "in & out" zeggen
Op dinsdag 2 september 2003 14:17 schreef Swoods het volgende:
Staat er nog een vraag openEdit:
Oh ik heb al gevonden, de film met de snorloze Tom Selleck.
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:10 schreef Patch het volgende:
In & Out was goed van MWMW: Uw beurt.
quote:Als er een vraag openstaat?
Op dinsdag 2 september 2003 14:31 schreef Sheridana het volgende:
*zucht*...Wanneer zegt eindelijk iemand dat het In and Out is??
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:14 schreef Gorro het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 2 september 2003 14:10 schreef Patch het volgende:Gorro, klopt het dat ik nu 500 punten in de overall lijst in totaal heb?<hr></blockquote>Dat is helemaal waar, gefeliciteerd
![]()
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:15 schreef Oscar-Wilde het volgende:
gefeliciteerd Patch!!!
je hebt er hard voor gewerkt![]()
edit: op naar de 1000
quote:dank u
Op dinsdag 2 september 2003 14:16 schreef Sheridana het volgende:
WTG Patch!
enne
Waar blijft MW met de vraag?
In welke film spelen de volgende karakters?
Zed
Eric
François
Ricardo
Jean
Claude
Oliver
quote:MW heeft nog 20 minuten om de vraag te stellen...
Op dinsdag 2 september 2003 14:48 schreef Swoods het volgende:
Als niemand een vraag stelt, dan gooi ik er wel 1tje in.In welke film spelen de volgende karakters?
Zed
Eric
François
Ricardo
Jean
Claude
Oliver
quote:Ok, dan wacht ik nog even.
Op dinsdag 2 september 2003 14:49 schreef Patch het volgende:[..]
MW heeft nog 20 minuten om de vraag te stellen...
quote:pssstt
Op dinsdag 2 september 2003 14:51 schreef Swoods het volgende:[..]
Ok, dan wacht ik nog even.
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:52 schreef Patch het volgende:[..]
pssstt
"Killing Zoe"
quote:501
Op dinsdag 2 september 2003 14:55 schreef Swoods het volgende:[..]
Damn, dacht ik dat ik een beetje een moeilijke vraag had gesteld
Killing Zoe, toevallig gisteravond nog een hele tijd over gehad op een feestje
quote:Dan doe ik er 1.
Op dinsdag 2 september 2003 15:14 schreef Patch het volgende:
MW is er dus niet.
Wie doet de nieuwe vraag?
ik? jij?
Die klanten van tegenwoordig hiero, je word er niet goed van!
Patch vraag? je bent nou toch uitgebreid bezig
quote:Geef me nog 15 minuten
Op dinsdag 2 september 2003 15:24 schreef MasterWouter het volgende:
HOI! sorrie sorrie sorry!Die klanten van tegenwoordig hiero, je word er niet goed van!
Patch vraag? je bent nou toch uitgebreid bezig
quote:Ik geef je alle tijd, want ik moet waarschijnlijk zo weer fftjes weg
Op dinsdag 2 september 2003 15:30 schreef Patch het volgende:[..]
Geef me nog 15 minuten
Je krijgt van mij 25 vragen.
Vragen over musicals.
Op elke vraag heb je dus een antwoord (lidwoorden tellen ook mee) en van dat antwoord pak je de gevraagde letter.
Als je alle 25 letters hebt, dan kan je achterstevoren een zin maken.
Graag de antwoorden van de 25 vragen posten & uitkomst.
Veel succes!
1. Wat is de titel van de film met in de hoofdrol een kindermeisje plus een familie, maar het is geen "Mary Poppins". 9e letter
2.Vanaf 1932 heeft deze acteur in 30 musicalfilms gespeeld. 1e letter
3. In welke Disney Classic vinden we een klein rood besnord draakje? 4e letter
4. Paarse Regen & zanger & The Kid 5e letter
5. Streisand & de wapenmaker van Blade spelen in deze film de hoofdrollen 6e letter
6. Wat is de voornaam van de actrice die Velma speelde in "Chicago" van 2002? 4e letter
7. Elvis-film met Walter Matthau. 5e letter
8. In welke film uit 1968 over het leven van de comedienne Fannie Brice speelt Omar Sharif de rol van Nick? 3e letter
9. Patch deed in deze film de Nederlandse stem van een van de hyena's. 9e letter
10. Saturday Night Fever & Grease; wie-o-wie? 5e letter
11. Popgroep die liedjes schreef voor o.a. Grease & Saturday NIght Fever 7e letter
12. In de film "High Society" speelt hij de rol van Mike Conner 8e letter
13. Zingen op een olifant & Groene Fee; Welke film? 5e letter
14. In deze film van Richard Fleischer speelt Neil Diamond de rol van Yussel Rabinovitch 6e letter
15. In deze film speelt Barbra Streisand niet het eerst gekloonde schaap ter wereld maar een andere naamgenote. 2e letter
16. Gene Wilder als Producer Leo Bloom 5e letter
17.Uit deze film over een Joodse vrouw die wil studeren komt het nummer "Papa, Can You Hear Me" 2e letter
18. Stallone regisseert, Travolta danst 7e letter
19. Olivia Newton John & Gene Kelly in 5e letter
20. Danny & Sandy & Rizzo 2e letter
21. In de film "Moonwalker" speelt deze vent zichzelf 9e letter
22. Can't You Feel a Brandnew Day !!! 2e letter
23. Het beginnummer van "The Lion King" 4e letter
24. Don Lockwood danst in deze film vrolijk door weeromstandigheden 7e letter
25. In "Guys and Dolls" speelt deze acteur de gokker die de heilsoldate Jean Simmons verleidt 8e letter
quote:vergis je niet
Op dinsdag 2 september 2003 15:54 schreef Gorro het volgende:
Mooi, kan ik Easy Rider gaan kijken
quote:heb je die nog niet gezien?
Op dinsdag 2 september 2003 15:54 schreef Gorro het volgende:
Mooi, kan ik Easy Rider gaan kijken
quote:ik heb nu dus .I.HA.RDGERE...ST.N.......
Op dinsdag 2 september 2003 15:49 schreef Patch het volgende:
De Musical-Vraag
Wat is een musical? --> http://beer.hro.nl/beeldend/wg%205/website%20wg5/tekst/algemeenmus.htmlJe krijgt van mij 25
vragen.
Vragen over musicals.
Op elke vraag heb je dus een antwoord (lidwoorden tellen ook mee) en van dat antwoord pak je de gevraagde letter.
Als je alle 25 letters hebt, dan kan je achterstevoren een zin maken.
Graag de antwoorden van de 25 vragen posten & uitkomst.Veel succes!
1. Wat is de titel van de film met in de hoofdrol een kindermeisje plus een familie, maar het is geen "Mary Poppins". 9e letter - kom ik even niet op...
5. Streisand & de wapenmaker van Blade spelen in deze film de hoofdrollen 6e letter
6. Wat is de voornaam van de actrice die Velma speelde in "Chicago" van 2002? 4e letter
8. In welke film uit 1968 over het leven van de comedienne Fannie Brice speelt Omar Sharif de rol van Nick? 3e letter-funny girl
9. Patch deed in deze film de Nederlandse stem van een van de hyena's. 9e letter
10. Saturday Night Fever & Grease; wie-o-wie? 5e letter -john travolta
11. Popgroep die liedjes schreef voor o.a. Grease & Saturday NIght Fever 7e letter[bee gees
13. Zingen op een olifant & Groene Fee; Welke film? 5e letter
14. In deze film van Richard Fleischer speelt Neil Diamond de rol van Yussel Rabinovitch 6e letter
15. In deze film speelt Barbra Streisand niet het eerst gekloonde schaap ter wereld maar een andere naamgenote. 2e letter- hello dolly
16. Gene Wilder als Producer Leo Bloom 5e letter- the producers
17.Uit deze film over een Joodse vrouw die wil studeren komt het nummer "Papa, Can You Hear Me" 2e letter-yetl
18. Stallone regisseert, Travolta danst 7e letter-staying alive
19. Olivia Newton John & Gene Kelly in
5e letter-xanadu
20. Danny & Sandy & Rizzo 2e letter-grease
21. In de film "Moonwalker" speelt deze vent zichzelf 9e letter-michael jackson
22. Can't You Feel a Brandnew Day !!! 2e letter-the wiz
23. Het beginnummer van "The Lion King" 4e letter -pvdt-ertje
24. Don Lockwood danst in deze film vrolijk door weeromstandigheden 7e letter-singin in the rain
25. In "Guys and Dolls" speelt deze acteur de gokker die de heilsoldate Jean Simmons verleidt 8e letter
iets met richard gere
[Dit bericht is gewijzigd door Oscar-Wilde op 02-09-2003 16:19]
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:49 schreef Patch het volgende:Als je alle 25 letters hebt, dan kan je achterstevoren een zin maken.
Graag de antwoorden van de 25 vragen posten & uitkomst.
6. Wat is de voornaam van de actrice die Velma speelde in "Chicago" van 2002? 4e letter-catherina
8. In welke film uit 1968 over het leven van de comedienne Fannie Brice speelt Omar Sharif de rol van Nick? 3e letter-funny girl
11. Popgroep die liedjes schreef voor o.a. Grease & Saturday NIght Fever 7e letter-the bee gees
13. Zingen op een olifant & Groene Fee; Welke film? 5e letter-moulin rouge
14. In deze film van Richard Fleischer speelt Neil Diamond de rol van Yussel Rabinovitch 6e letter- the jazz singer
15. In deze film speelt Barbra Streisand niet het eerst gekloonde schaap ter wereld maar een andere naamgenote. 2e letter- hello dolly
17.Uit deze film over een Joodse vrouw die wil studeren komt het nummer "Papa, Can You Hear Me" 2e letter-yetl
19. Olivia Newton John & Gene Kelly in 5e letter-xanadu
23. Het beginnummer van "The Lion King" 4e letter -pvdt-ertje
24. Don Lockwood danst in deze film vrolijk door weeromstandigheden 7e letter-singin in the rain
richard gere zingt in chicago
Maar dan is het een o .
edit- Ja, Sound of Music dus...
[Dit bericht is gewijzigd door Sheridana op 02-09-2003 16:32]
quote:ja en die moeten we ook hebben
Op dinsdag 2 september 2003 16:30 schreef mamamiep het volgende:
Is 1 niet The sound of music?Maar dan is het een o
.
met dank aan mm
quote:natuurlijk
Op dinsdag 2 september 2003 16:38 schreef Sheridana het volgende:
9 zal toch wel de Leeuwenkoning/Lion King zijn?
9. Patch deed in deze film de Nederlandse stem van een van de hyena's. 9e letter- the lion king
sheri
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:40 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
natuurlijk
![]()
9. Patch deed in deze film de Nederlandse stem van een van de hyena's. 9e letter- the lion king
sheri
23: Circle of Life
quote:23. Het beginnummer van "The Lion King" 4e letter- circle of life
Op dinsdag 2 september 2003 16:42 schreef Sheridana het volgende:[..]
23: Circle of Life
dank je dank je
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:44 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
23. Het beginnummer van "The Lion King" 4e letter- circle of life
dank je dank je
quote:12 en 25 weet ik echt niet
Op dinsdag 2 september 2003 16:45 schreef Sheridana het volgende:[..]
graag gedaan....en nou wel oplossen he!!
quote:Wist je die van The Lion King allemaal niet
Op dinsdag 2 september 2003 16:44 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
dank je dank je
Zal ik zo ook eens de vragen langsgaan . Kijken of ik nog kan helpen.
quote:nee en prince ging ook helemaal langs me heen
Op dinsdag 2 september 2003 16:47 schreef mamamiep het volgende:[..]
Wist je die van The Lion King allemaal niet
?
Zal ik zo ook eens de vragen langsgaan
. Kijken of ik nog kan helpen.
wow lekker en dank je
Kga maar eens flink naar huis nu, Want hier op me werk word ik ook niet vrolijk (domme klanten, irritante baas)
veel plezier nog!
12 heb ik nooit gezien, dus sorry
quote:ah, dank je
Op dinsdag 2 september 2003 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als ik het goed heb, is 25 degene die ik het beste ken als Vito (een karakter van hem)12 heb ik nooit gezien, dus sorry
25. In "Guys and Dolls" speelt deze acteur de gokker die de heilsoldate Jean Simmons verleidt 8e letter- marlon brando
12. In de film "High Society" speelt hij de rol van Mike Conner 8e letter-frank sinatra
ik las er flink overheen
[Dit bericht is gewijzigd door Oscar-Wilde op 02-09-2003 17:01]
quote:Doe even snel al je antwoorden erbij, voordat iemand anders er met je punten vandaan gaat
Op dinsdag 2 september 2003 17:01 schreef Oscar-Wilde het volgende:
dus: richard gere zingt in chicago
met dank aan mm
2.Vanaf 1932 heeft deze acteur in 30 musicalfilms gespeeld. 1e letter-gene kelly
3. In welke Disney Classic vinden we een klein rood besnord draakje? 4e letter-mulan
4. Paarse Regen & zanger & The Kid 5e letter-prince
5. Streisand & de wapenmaker van Blade spelen in deze film de hoofdrollen 6e letter- a star is born
6. Wat is de voornaam van de actrice die Velma speelde in "Chicago" van 2002? 4e letter-catherina
7. Elvis-film met Walter Matthau. 5e letter-king creole ???
sheri
11. Popgroep die liedjes schreef voor o.a. Grease & Saturday NIght Fever 7e letter-the bee gees
12. In de film "High Society" speelt hij de rol van Mike Conner 8e letter-frank sinatra
14. In deze film van Richard Fleischer speelt Neil Diamond de rol van Yussel Rabinovitch 6e letter- the jazz singer
19. Olivia Newton John & Gene Kelly in 5e letter-xanadu
dank je dank je sheri
25. In "Guys and Dolls" speelt deze acteur de gokker die de heilsoldate Jean Simmons verleidt 8e letter- marlon brando InTrePidIvity
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 17:08 schreef Oscar-Wilde het volgende:
1. Wat is de titel van de film met in de hoofdrol een kindermeisje plus een familie, maar het is geen "Mary Poppins". 9e letter- the sound of musicmet dank aan mm
2.Vanaf 1932 heeft deze acteur in 30 musicalfilms gespeeld. 1e letter-gene kelly
3. In welke Disney Classic vinden we een klein rood besnord draakje? 4e letter-mulan
4. Paarse Regen & zanger & The Kid 5e letter-prince
5. Streisand & de wapenmaker van Blade spelen in deze film de hoofdrollen 6e letter- a star is born
7. Elvis-film met Walter Matthau. 5e letter-king creole ???
sheri
19. Olivia Newton John & Gene Kelly in
5e letter-xanadu
dank je dank je
sheri
25. In "Guys and Dolls" speelt deze acteur de gokker die de heilsoldate Jean Simmons verleidt 8e letter- marlon brando
InTrePidIvity
quote:WOW lekker
Op dinsdag 2 september 2003 17:13 schreef Patch het volgende:[..]
Je hebt het dubbel en dwars verdiend!
Uw beurt !
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 17:24 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
WOW lekker
en met alle dank aan mm, Sheridana en InTrePidIvity
Kom maar op met je vraag!
quote:nee, dat had ik dan zeker niet gezegd
Op dinsdag 2 september 2003 17:29 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Had je vast niet gezegd als ik snel al jouw antwoorden had gepakt en die van mij erbij had gezet
It's a good thing I'm not the man to do thatKom maar op met je vraag!
welke film?
quote:en hoe vond je hem?
Op dinsdag 2 september 2003 17:36 schreef Gorro het volgende:
Oscar-Wilde: Easy Rider had ik inderdaad nog nooit gezien
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 17:41 schreef Patch het volgende:
I AM Sam
Patch + 1
quote:Laatste 20 minuten ofzo waren erg sterk. De rest was ook wel ok
Op dinsdag 2 september 2003 17:40 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
en hoe vond je hem?
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 17:42 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
bijna net zo lang over gedaan als jouw vraagPatch + 1
Wie is deze acteur (midden)?
quote:ik vind vooral jack nicholson sterk, vooral als je beseft dat die scene bij het kampvuur totaal improvisatie van hem was
Op dinsdag 2 september 2003 17:45 schreef Gorro het volgende:[..]
Laatste 20 minuten ofzo waren erg sterk. De rest was ook wel ok
quote:Inderdaad, Jack Nicholson was ook sterk ja
Op dinsdag 2 september 2003 17:49 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
ik vind vooral jack nicholson sterk, vooral als je beseft dat die scene bij het kampvuur totaal improvisatie van hem was
quote:als je jouw pic wilt saven zie je "measur1b" .....
Op dinsdag 2 september 2003 17:49 schreef Patch het volgende:[..]
![]()
Wie is deze acteur (midden)?
[afbeelding]
quote:hmmm....
Op dinsdag 2 september 2003 17:52 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
als je jouw pic wilt saven zie je "measur1b" .....
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:04 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ik herken het helemaal niet, maar omdat zijn gezicht mij vaag bekend voorkomt:
gary oldman
Hij speelt vrijwel nooit een bad guy.
Zijn bad guy rollen kun je op 1 hand tellen...
quote:Hij heeft wat weg van Kelsey Grammer, maar die ken ik niet echt uit films
Op dinsdag 2 september 2003 18:07 schreef Patch het volgende:[..]
Hij speelt vrijwel nooit een bad guy.
Zijn bad guy rollen kun je op 1 hand tellen...
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:09 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Hij heeft wat weg van Kelsey Grammer, maar die ken ik niet echt uit films
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:11 schreef Patch het volgende:[..]
Nou, da's goed !
Uw beurt
quote:He, waar is het zeehondje gebleven?
Op dinsdag 2 september 2003 18:04 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ik herken het helemaal niet, maar omdat zijn gezicht mij vaag bekend voorkomt:
gary oldman
quote:meldt, maar niet voor lang...
Op dinsdag 2 september 2003 18:40 schreef mamamiep het volgende:
Zijn er nog wel mensen?
quote:Heel even dan, ben ziek en krijg hoofdpijn van het scherm
Op dinsdag 2 september 2003 18:38 schreef Oscar-Wilde het volgende:
hoi GFP![]()
hoe gaat het?
and gone again
quote:heel veel beterschap dan
Op dinsdag 2 september 2003 18:43 schreef GFP het volgende:[..]
Heel even dan, ben ziek en krijg hoofdpijn van het scherm
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:40 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
meldt, maar niet voor lang...
quote:Dus ik zit zo meteen in mijn eentje
Op dinsdag 2 september 2003 18:43 schreef GFP het volgende:
Heel even dan, ben ziek en krijg hoofdpijn van het scherm
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 02-09-2003 18:47]
quote:Thnx
Op dinsdag 2 september 2003 18:44 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
heel veel beterschap dan
quote:Nie per se
Op dinsdag 2 september 2003 18:46 schreef mamamiep het volgende:
Dus ik zit zo meteen in mijn eentje.
quote:Woei, nieuwe mensjes
Op dinsdag 2 september 2003 18:51 schreef Miena het volgende:
leuk topic, ik ga ook maar mee doen........
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 02-09-2003 19:06]
En ik weet niet waarom ik erop kom, maar is het een film met Tim Robbins?
Mocht het goed zijn, dan laat ik de vraag wederom aan iemand anders over ivm mijn op handen zijnde vertrek!
quote:Je moest een uur geleden al weg
Op dinsdag 2 september 2003 19:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind hem meer lijken op Luke Wilson, en als ik dan een film zou moeten gokken: Blue Streak...Mocht het goed zijn, dan laat ik de vraag wederom aan iemand anders over ivm mijn op handen zijnde vertrek!
quote:Ehm...
Op dinsdag 2 september 2003 19:07 schreef mamamiep het volgende:
Zie eruit als David Duchovny.
quote:Het is niet mijn schuld dat ik zo'n drukbezet leven leidt...
Op dinsdag 2 september 2003 19:11 schreef mamamiep het volgende:[..]
Je moest een uur geleden al weg
.
quote:Ja en nee...
Op dinsdag 2 september 2003 19:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind hem meer lijken op Luke Wilson, en als ik dan een film zou moeten gokken: Blue Streak...Mocht het goed zijn, dan laat ik de vraag wederom aan iemand anders over ivm mijn op handen zijnde vertrek!
quote:Ik heb wel een idee...
Op dinsdag 2 september 2003 19:07 schreef mamamiep het volgende:
quote:Acteur is dus goed,maar film niet
Op dinsdag 2 september 2003 19:19 schreef Gorro het volgende:
Luke Wilson in The Third Wheel
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:21 schreef California het volgende:[..]
Ik heb wel een idee...
Luke Wilson, Rushmore
quote:Nope
Op dinsdag 2 september 2003 19:27 schreef Gorro het volgende:[..]
Luke Wilson, Rushmore
Gek, maar ik vind hem meer weg hebben van Edward Burns....
quote:Het is toch echt Luke Wilson hoor
Op dinsdag 2 september 2003 19:46 schreef BwennieBren het volgende:Gek, maar ik vind hem meer weg hebben van Edward Burns....
quote:Ik geloof je wel hoor...
Op dinsdag 2 september 2003 19:51 schreef GFP het volgende:[..]
Het is toch echt Luke Wilson hoor
KB = Kevin Bacon?
quote:Kevin is goed, maar ze hebben niet alleen My Dog Skip samen gemaakt...
Op dinsdag 2 september 2003 20:02 schreef BwennieBren het volgende:
My Dog Skip
Telling Lies in America dan?
quote:Die is dus uiteraard goed!!
Op dinsdag 2 september 2003 20:34 schreef BwennieBren het volgende:
arggg... Calista natuurlijk!Telling Lies in America dan?
quote:Moment... even vraagje zoeken, zijn we maar met zijn tweetjes?
Op dinsdag 2 september 2003 20:36 schreef GFP het volgende:[..]
Die is dus uiteraard goed!!
BwennieBren +1
ga intussen ff mijn pannekoekje verder opsmikkelen hoor!
Komtie:
Wie oh wie?
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 02-09-2003 20:46]
quote:HINT!
Op dinsdag 2 september 2003 21:11 schreef BwennieBren het volgende:Nog niets goed. Als jullie hintje nodig hebben hoor ik het wel...
Voor meer hintjes gewoon zeggen hoor...
HINT 2
HINT 3
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 02-09-2003 21:28]
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toch niet Kenneth Branagh he?
HINT 4
HINT 5
HINT 6
quote:DIt is toch gember (=ginger?)
Op dinsdag 2 september 2003 21:18 schreef BwennieBren het volgende:
HINT 1
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
DIt is toch gember (=ginger?)
HINT 7
quote:Zit ik goed met The Gingerbread Man?
Op dinsdag 2 september 2003 21:39 schreef BwennieBren het volgende:[..]
quote:Echt wel!
Op dinsdag 2 september 2003 21:39 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb geen idee. Volgens mij ken ik hem niet.
quote:Nee, maar wel met ginger...
Op dinsdag 2 september 2003 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Zit ik goed met The Gingerbread Man?
HINT 8
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 02-09-2003 21:45]
quote:Zelfs ik
Op dinsdag 2 september 2003 21:41 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Echt wel!
quote:yep! kijk eens naar de post hierboven?
Op dinsdag 2 september 2003 21:45 schreef mamamiep het volgende:[..]
Zelfs ik
?
HINT 9
Toen deze acteur al klein was, hield hij al van dansen.....
quote:Uhm, komt me wel vaag bekend voor
Op dinsdag 2 september 2003 21:46 schreef BwennieBren het volgende:[..]
yep! kijk eens naar de post hierboven?
quote:Zoooo
Op dinsdag 2 september 2003 21:47 schreef Sheridana het volgende:
Fred Astaire?
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:47 schreef Sheridana het volgende:
Fred Astaire?
Sheridana +1
HINT 1: gember = ginger = Ginger Rogers
HINT 2 : Silk Stockings http://us.imdb.com/title/tt0050972/
HINT 3 : Royal Wedding http://us.imdb.com/title/tt0043983/
HINT 4 : Easter Parade http://us.imdb.com/title/tt0040308/
HINT 5 : Holiday Inn http://us.imdb.com/title/tt0034862/
HINT 6 : Outfit van Fred Astaire
HINT 7 : Towering Inferno http://us.imdb.com/title/tt0072308/
HINT 8 : Funny Face (bewerkte foto van Fred) http://us.imdb.com/title/tt0050419/
HINT 9 : Fred Astaire toen hij klein was
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:52 schreef BwennieBren het volgende:[..]
![]()
http://us.imdb.com/name/nm0000001/Sheridana +1
HINT 1: gember = ginger = Ginger Rogers
HINT 2 : Silk Stockings http://us.imdb.com/title/tt0050972/
HINT 3 : Royal Wedding http://us.imdb.com/title/tt0043983/
HINT 4 : Easter Parade http://us.imdb.com/title/tt0040308/
HINT 5 : Holiday Inn http://us.imdb.com/title/tt0034862/
HINT 6 : Outfit van Fred Astaire
HINT 7 : Towering Inferno http://us.imdb.com/title/tt0072308/
HINT 8 : Funny Face (bewerkte foto van Fred) http://us.imdb.com/title/tt0050419/
HINT 9 : Fred Astaire toen hij klein was
Eigenlijk zag ik het pas toen je zei van dat dansen...toen viel de rest ook op z'n plaats....hahhahahaha
momentje....ff leuk plaatje zoeken....
quote:Dat dansen moest hem ook echt wel doen dacht ik zo
Op dinsdag 2 september 2003 22:00 schreef Sheridana het volgende:[..]
Eigenlijk zag ik het pas toen je zei van dat dansen...toen viel de rest ook op z'n plaats....hahhahahaha
momentje....ff leuk plaatje zoeken....
En mamamiep? Ken je Fred Astaire?
quote:Van naam wel. Maar ik zou hem niet herkennen van gezicht zonder dat ik weet dat hij het is
Op dinsdag 2 september 2003 22:01 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Dat dansen moest hem ook echt wel doen dacht ik zo
En mamamiep? Ken je Fred Astaire?
Ben bang dat ie erg gemakkelijk is....
quote:Die dansfilms van hem vind ik zo heerlijk om naar te kijken....
Op dinsdag 2 september 2003 22:03 schreef mamamiep het volgende:[..]
Van naam wel. Maar ik zou hem niet herkennen van gezicht zonder dat ik weet dat hij het is
.
Sheri, heb werkelijk geen idee hoor!
quote:Eh nee..deze film is STUKKEN ouder....
Op dinsdag 2 september 2003 22:31 schreef dolle_hond het volgende:
final destination 2
En dit is de beginscene...de credits zijn net afgelopen....
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:34 schreef Sheridana het volgende:
Nog meer hints?
quote:Denk je het, of zeg je het?
Op dinsdag 2 september 2003 22:36 schreef SODA het volgende:
(ik dacht trouwens nog even aan Carrie?)
quote:en dat na deze wedstrijd die douchescene komt...
het ligt aan die shirtjes ... ik moest er ook aan denken...
quote:Laat ik het maar zeggen dan
Op dinsdag 2 september 2003 22:38 schreef Sheridana het volgende:[..]
Denk je het, of zeg je het?
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:39 schreef dolle_hond het volgende:
truste
quote:Je hebt het gewoon gezegd hoor...het is inderdaad Carrie....vlak voor de scene in de douche en zo....
Soda + 1
Meisje met rode petje is P.J. Soles....speelde ook nog in Halloween...als ik me niet vergis...ff verifieren hoor...
Truste D_H!!
Jep, Halloween..en verder niets noemenswaardig...Achter haar staat Carrie herself...Sissy Spacek
[Dit bericht is gewijzigd door Sheridana op 02-09-2003 22:43]
quote:Wel, tijd om te ontschuchterenrenren dan maar....
Op dinsdag 2 september 2003 22:41 schreef realist_ik het volgende:
had ik het maar gezegd ...
maar ik was nog maar net online en nog een beetje schuchter enzo.
quote:Nu al?
Op dinsdag 2 september 2003 22:39 schreef dolle_hond het volgende:
truste
quote:Blast from the Past...AS is Alicia Silverstone?
Op dinsdag 2 september 2003 22:54 schreef SODA het volgende:
In welke film speelde Sissy Spacek samen met AS onder regie van HW?
wat een melige film hé ...
[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 02-09-2003 23:04]
quote:moet hem zijn...
Op dinsdag 2 september 2003 23:01 schreef Sheridana het volgende:[..]
Blast from the Past...AS is Alicia Silverstone?
quote:& Hugh Wilson.
Op dinsdag 2 september 2003 23:01 schreef Sheridana het volgende:Blast from the Past...AS is Alicia Silverstone?
Sheridana+1
quote:Jeey, de maand begint goed voor mij...
Op dinsdag 2 september 2003 23:09 schreef SODA het volgende:[..]
& Hugh Wilson.
Sheridana+1
Oke....in Dogma heeft is Silent Bob natuurlijk erg silent...toch zegt hij wel wat....Wat is het eerste zinnetje dat hij zegt? (nou ja..zinnetje...)
quote:Uhm, vast niet iets van Shut up!
Op dinsdag 2 september 2003 23:14 schreef Sheridana het volgende:[..]
Jeey, de maand begint goed voor mij...
Oke....in Dogma heeft is Silent Bob natuurlijk erg silent...toch zegt hij wel wat....Wat is het eerste zinnetje dat hij zegt? (nou ja..zinnetje...)
Dat was toch die scene dat ze aan dat tafeltje zitten en erover beginnen hoe vroeg iedereen aan het rukken was of zo
quote:no ticket
Op dinsdag 2 september 2003 23:19 schreef Sheridana het volgende:
nope..nog niet goed...Het is die scene in de trein...
als verklaring voor de medepassagiers was dat ...
that does it ... zeg ik iets, ben ik te laat ...
truste luitjes
quote:Haaa, ja....als hij die figuren uit de trein heeft gesmeten....
Op dinsdag 2 september 2003 23:21 schreef BwennieBren het volgende:
No ticket toch?
BwennieBren
Zijn er nog mensen voor een vraagje?
quote:Alleen als 'ie niet te moeilijk is
Op dinsdag 2 september 2003 23:29 schreef BwennieBren het volgende:
teruste realist en sheriZijn er nog mensen voor een vraagje?
quote:Inderdaad
Op dinsdag 2 september 2003 23:29 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Alleen als 'ie niet te moeilijk is
quote:ik doe mijn best...
Op dinsdag 2 september 2003 23:29 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Alleen als 'ie niet te moeilijk is
Wie oh wie en in welke film?
En nee, het is niet Prins Bernhard
Gaat lekker vanavond .
Dit wordt hem, dan kan je natuurlijk wel raden dat er veel grimeerwerk is bijgekomen...
edit: hoewel, dat is helemaal geen film maar een serie
trouwens best knap dat ze zo'n oude man zo jong kunnen laten lijken
quote:Als muziekkenner moet jij hem helemaal kennen... Geen King iig.. daarentegen, Golden Years...
Op dinsdag 2 september 2003 23:49 schreef ranja het volgende:
of een andere King, Golden years?
maar wie speelt daar ook weer in...trouwens best knap dat ze zo'n oude man zo jong kunnen laten lijken
quote:Een totaal andere ziel....
Op dinsdag 2 september 2003 23:50 schreef Waylander-2003 het volgende:
Het is David Soul, maar geen idee welke film
Kom op ranja en Waylander-2003, als ik hinten had willen geven, dan geven jullie je al in jullie antwoorden....
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:54 schreef Waylander-2003 het volgende:
David Bowie in The Hunger ?
http://us.imdb.com/title/tt0085701/
Waylander-2003 +1
quote:Nog ff de site waar ik de foto's vandaan heb gehaald:
Op dinsdag 2 september 2003 23:57 schreef ranja het volgende:
Ik haalde hem er echt niet uit... knap grimeerwerk
Zelfs na je hint probeerde ik hem er in te herkennen... lukte niet. Overigens ken ik die film helemaal niet dus had ik het nooit geraden...
5. In hiding
6. Sharing a bed
7. First day
8. Special meal
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:04 schreef victorinox het volgende:
Planes, Trains & Automobiles?
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:05 schreef victorinox het volgende:
eXistenZ?
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
Big Momma's House
9. a teacher's kindness
10. favour to a friend
11. tree house sleepover
12. distinguished visitor
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:10 schreef SODA het volgende:
Die film met Ben Stiller?Meet the Fokkers.
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:11 schreef victorinox het volgende:
American Pie?
quote:Correct
Op woensdag 3 september 2003 00:13 schreef Gorro het volgende:
Jack
Fijn filmpje lijkt me zo
Flesh & Blood?
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:21 schreef Waylander-2003 het volgende:
Ik ga![]()
Tot de volgende keer
quote:From Hell?
Op woensdag 3 september 2003 00:21 schreef Gorro het volgende:
Keywords van welke filmimpalement blood dismemberment mutilation nude-woman-murdered Fijn filmpje lijkt me zo
quote:"Iets" door een lichaam heen rammen.
Op woensdag 3 september 2003 00:24 schreef ranja het volgende:
wat is nou weer 'impalement'.
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 03-09-2003 00:26]
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:26 schreef BwennieBren het volgende:
Jason X ?
BwennieBren +1
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:27 schreef Gorro het volgende:[..]
Er waren nog zo veel meer leuke keywords
BwennieBren +1
Traantjes gedroogd? Volgende vraag dan maar?
Wie en wie in welke film?
quote:Hoe kom je zo op deel 10? Waarom niet 1 t/m 9?
Op woensdag 3 september 2003 00:26 schreef BwennieBren het volgende:
Jason X ?
quote:met "nude-woman-murdered" gokte ik op de laatste, had daarna gewoon teruggegaan...
Op woensdag 3 september 2003 00:31 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hoe kom je zo op deel 10? Waarom niet 1 t/m 9?
quote:Da's snel!
Op woensdag 3 september 2003 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Some like it hotLemmon/Curtis
scanman01 +1
quote:Cameron Crowe (reg)
Op woensdag 3 september 2003 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Haal uit onderstaande films 3 acteurs (m/v) en 1 regisseur. Welke film hebben die samen gemaakt?[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Almost Famous
quote:Klasse!
Op woensdag 3 september 2003 00:48 schreef California het volgende:[..]
Cameron Crowe (reg)
Kate Hudson
Billy Crudup
Anna PaquinAlmost Famous
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:49 schreef scanman01 het volgende:[..]
Klasse!
California +1
Noem 5 films met David Morse.
En ik moet weg helaas, dus wacht niet op mijn om door te gaan
.
Ik ga ook slapen....
quote:Dat is helemaal goed.
Op woensdag 3 september 2003 01:10 schreef BwennieBren het volgende:
Contact
The Rock
The Green Mile
Extreme measures
The negotiatorIk ga ook slapen....
[Dit bericht is gewijzigd door California op 03-09-2003 03:43]
even de opsommingsvraag spekken
Noem 10 films met john travolta !
quote:Poets je éven je tanden...
Op woensdag 3 september 2003 07:53 schreef Waylander-2003 het volgende:
Grease
Saturday night fever
staying alive
blow out
broken arrow
look who's talking
battlefield earth
get shorty
pulp fiction
swordfish
Goedemorgen zonder zorgen! daar ga ik vanuit dan he
quote:
Op woensdag 3 september 2003 07:53 schreef Waylander-2003 het volgende:
Grease
Saturday night fever
staying alive
blow out
broken arrow
look who's talking
battlefield earth
get shorty
pulp fiction
swordfish
erg snel
Waylander-2003 + 1
JM
LH
PP
SC
JD
quote:ik ben nog niet goed wakker
Op woensdag 3 september 2003 08:04 schreef Waylander-2003 het volgende:
OK, een goed begin van de dag![]()
Volgende vraag, 4 acteurs/actrices en 1 regisseur
Welke Film ?JM = john malcovich ?
LH
PP
SC
JD = johnathan demme ?
quote:En ze zijn allebei ook nog eens niet goed
Op woensdag 3 september 2003 08:10 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ik ben nog niet goed wakker
quote:dat verwachtte ik al
Op woensdag 3 september 2003 08:12 schreef Waylander-2003 het volgende:[..]
En ze zijn allebei ook nog eens niet goed
quote:Zou kunnen, maar is het niet
Op woensdag 3 september 2003 08:12 schreef Oscar-Wilde het volgende:
oh, PP kan piper perabo zijn...
tot zo
oh, en, goeiemorgen
quote:zie dat ik er niet helemaal bij ben
Op woensdag 3 september 2003 08:59 schreef MasterWouter het volgende:
JM James Marsden
JD Jeff Daniels, Johnny Depp, James Dean
LH Linda Hamilton
SC Sean Conneryoh, en, goeiemorgen
quote:Ik ben er weer
Op woensdag 3 september 2003 08:59 schreef MasterWouter het volgende:
JM James Marsden
JD Jeff Daniels, Johnny Depp, James Dean
LH Linda Hamilton
SC Sean Conneryoh, en, goeiemorgen
Oh, ik zie net dat ik een typefout heb gemaakt het is niet SC maar SG
quote:vandaar dat ik niets wist
Op woensdag 3 september 2003 09:04 schreef Waylander-2003 het volgende:[..]
Ik ben er weer
Nog niets goedOh, ik zie net dat ik een typefout heb gemaakt het is niet SC maar SG
quote:Hij is redelijk recent
Op woensdag 3 september 2003 09:06 schreef realist_ik het volgende:
is het een oudere film of een recente?
quote:
Op woensdag 3 september 2003 09:10 schreef MasterWouter het volgende:
SG Seth Green?
Deze mag er ook bij
CB
quote:deze ook niet?
Op woensdag 3 september 2003 09:10 schreef MasterWouter het volgende:
SG Seth Green? Steve Guttenberg?
quote:Correct
Op woensdag 3 september 2003 09:16 schreef dolle_hond het volgende:
the shipping news
pete postlewaite
lasse halstrom
julianne moore
quote:ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit van die film gehoord heb
Op woensdag 3 september 2003 09:19 schreef Waylander-2003 het volgende:[..]
Correct
![]()
dolle_hond + 1http://us.imdb.com/title/tt0120824/
A beautifully photographed rekindling of the classic story.
's (JCl) life and plans to marry the beautiful
(DD) are shattered when his best friend,
(GP), deceives him. After spending 13 miserable years in prison,
escapes with the help of a fellow inmate (
), cleverly insinuates himself into the French nobility and plots his revenge.
Welke film?
quote:Is een mooie film, zoals alle films van Lasse Halstrom (Gilbert Grape,Chocolat,Cider House Rules)
Op woensdag 3 september 2003 09:29 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit van die film gehoord heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |