Hoofdzakelijk games en games related stuff !
Links:
Robotron 64
Gisteren binnen gehad:
Jaja mijn eerste zelda.
ook zit erbij :Timelord,solstice,SMB/duckhunt,Goal 2,silent service.
quote:Wat heb je voor dit pakket als ik vragen mag?
Op dinsdag 2 september 2003 16:53 schreef -giovanni- het volgende:Gisteren binnen gehad:
plaatje NES-spellen
Jaja mijn eerste zelda.
ook zit erbij :Timelord,solstice,SMB/duckhunt,Goal 2,silent service.
quote:Ik hoop dat je daar niet teveel voor hebt betaald want wat een enorm rotspel was dat. Het spel kreeg een 8+ in de power unlimited uit die tijd en ik las dat en kwam toen het spel in de winkel tegen voor 5 euro, dus maar meegenomen. Dat was echt zonde van m'n 5 euro. Ik heb het spel 1 keer gespeeld en het staat nu stof te verzamelen.
Op dinsdag 2 september 2003 16:53 schreef -giovanni- het volgende:
Vandaag binnen gehad:Robotron 64
quote:4 euro per spel en 15 euro voor zelda dat is dus 35 euro incl verzenden geworden
Op dinsdag 2 september 2003 22:12 schreef The_Great_Cornholio het volgende:[..]
Wat heb je voor dit pakket als ik vragen mag?
quote:Het heeft mij ook maar 5 euro gekost en ik wist op voorhand al dat het een kut spel was.
Op dinsdag 2 september 2003 23:37 schreef koei het volgende:[..]
Ik hoop dat je daar niet teveel voor hebt betaald want wat een enorm rotspel was dat. Het spel kreeg een 8+ in de power unlimited uit die tijd en ik las dat en kwam toen het spel in de winkel tegen voor 5 euro, dus maar meegenomen. Dat was echt zonde van m'n 5 euro. Ik heb het spel 1 keer gespeeld en het staat nu stof te verzamelen.
- een pakket van 11 Nes spellen.
- Een complete Nes Meatal gear
- Een nintendo scope met spel kabels en reciever.
-Een sega megadrive met 12 spellen
-Een set van 6 Nes spellen.
Wanneer ik weer spullen binnen heb volgen er foto's
En dan maar hopen dat ik deze wel opgestuurd krijg, was vanochtend ook hoogste bieder op een game krijg ik na afloop een mailtje dat de cd ernstig beschadigd is en daardoor niet verkoopbaar
quote:marktplaats is geen veiling
Op dinsdag 2 september 2003 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier kan je dus al je internet veiling aanwinsten doen (Ebay, Marktplaats)
quote:mooi setje maar mag ik vragen wat je er voor betaald hebt.
Op vrijdag 5 september 2003 21:09 schreef Retarded het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten voor vandaag:
* -giovanni- 's wijze woorden:Het leuke van verzamelen is zoveel mogelijk voor een zo'n laag mogelijke prijs weten te scharrelen.
SMB/Duckhunt
Mario bros 3
Chip'n dale rescue rangers
MC donald land
Startropics
mega man 4
talespin
the lion king
ducktales
turtles 1
Kirby's adventure
litle nemo
mooie set en allemaal met stofhoes en handleiding
toppers uit dit pakket zijn natuurlijk de zeldzame megaman 4 en de RPG startropics
en t was niet duur maar 30 euro.
[Dit bericht is gewijzigd door -giovanni- op 05-09-2003 22:11]
quote:Ik heb er in totaal zo'n 35 euro voor betaald...
Op vrijdag 5 september 2003 21:51 schreef -giovanni- het volgende:[..]
mooi setje maar mag ik vragen wat je er voor betaald hebt.
ik heb net een indicatie in het andere topic gegeven maar ik ben benieuwd hoeveel je er voor hebt betaald.* -giovanni- 's wijze woorden:Het leuke van verzamelen is zoveel mogelijk voor een zo'n laag mogelijke prijs weten te scharrelen.
quote:Dan heb je er of geen boekjes en doosjes bij, of de verkoper is ontzettend geschift om dit hele setje voor 35 euro te verkopen. Men betaalt voor de eerste drie games namelijk al 35 euro (de stuk!).
Op vrijdag 5 september 2003 22:25 schreef Retarded het volgende:[..]
Ik heb er in totaal zo'n 35 euro voor betaald...
quote:
Tot mijn spijt kan ik jou het spel niet verkopen.
De cd is ernstig beschadigd geraakt en ik kan hem zo dus niet verkopen.
Ik baal er van want nu is ie nix meer waard : (
En zojuist deze na de hoogste bider te zijn op Parasite Eve.
quote:
ik baal er ontzettend van dat je me hebt overboden bij het computerspel Parasite Eve. Is er niet een mogelijkheid dat ik hem als nog van je overkoop tegen een redelijke prijs??!!Hopelijk kun je me verblijden met een leuk mailtje!!
quote:Die wil ik ook hebben. Ik heb deel 2 voor de PS2 op game on gespeeld en vind het echt een leuk spel. Precies het soort spel waar ik van hou. (dit is samen met dance dance revolution en de eye-toy de reden dat ik nu toch eigenlijk ook nogwel een PS2 wil...)
Op vrijdag 5 september 2003 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:idd geen boekjes... maar ik ben niet zo'n fanatieke verzamelaar dat ik dat percee erbij wil. Tis wel leuk natuurlijk, maar niet benodigd...
Op vrijdag 5 september 2003 22:32 schreef twi het volgende:[..]
Dan heb je er of geen boekjes en doosjes bij, of de verkoper is ontzettend geschift om dit hele setje voor 35 euro te verkopen. Men betaalt voor de eerste drie games namelijk al 35 euro (de stuk!).
US SNES en Mario RPG zijn zeker meer waard dan 60 euro, mits Mario RPG compleet is!
quote:Er zit geen boekje bij, wel het doosje. Verder ziet de cartridge er perfect uit!
Op zaterdag 6 september 2003 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:US SNES en Mario RPG zijn zeker meer waard dan 60 euro, mits Mario RPG compleet is!
Alleen één minpunt.. ik kwam bij die winkel bleek dus dat het spel àlleen 60 euro was... met console samen voor 75. Toch maar gedaan
Je gaat in ieder geval veel plezier beleven met Mario RPG !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |