quote:Lucky Bastard
Op maandag 1 september 2003 19:15 schreef Futuregirl het volgende:
......................... Ik heb een vaste vriend, ( die er absoluut geen probleem mee heeft) waar ik het toch wel bijna elke dag ( of meerdere keren per dag ) mee doe.......
quote:Leer mijn vriendin dat even!
Misschien dat jullie me niet geloven, maar ik wil toch even weten of het normaal is. Ik ben een meisje van 23 en ik ben werkelijk altijd geil. Zelfs als ik me niet lekker voel of wat dan ook. In sex heb ik altijd zin! Ik heb een vaste vriend, ( die er absoluut geen probleem mee heeft) waar ik
quote:
Op maandag 1 september 2003 19:16 schreef Bioslock het volgende:
Geile kloon..
quote:Leuk voor je,
Misschien dat jullie me niet geloven, maar ik wil toch even weten of het normaal is. Ik ben een meisje van 23 en ik ben werkelijk altijd geil. Zelfs als ik me niet lekker voel of wat dan ook. In sex heb ik altijd zin! Ik heb een vaste vriend, ( die er absoluut geen probleem mee heeft) waar ik het toch wel bijna elke dag ( of meerdere keren per dag ) mee doe, maar als hij er niet is moet ik gewoon mezelf bevredigen met een vibrator. Op zich heb ik er zelf ook geen enkel probleem mee of last van, maar ben gewoon benieuwd of meerdere mensen dit hebben
quote:de een heeft meer behoeftes dan de ander... laten we het daar op houden
Misschien dat jullie me niet geloven, maar ik wil toch even weten of het normaal is. Ik ben een meisje van 23 en ik ben werkelijk altijd geil. Zelfs als ik me niet lekker voel of wat dan ook. In sex heb ik altijd zin! Ik heb een vaste vriend, ( die er absoluut geen probleem mee heeft) waar ik het toch wel bijna elke dag ( of meerdere keren per dag ) mee doe, maar als hij er niet is moet ik gewoon mezelf bevredigen met een vibrator. Op zich heb ik er zelf ook geen enkel probleem mee of last van, maar ben gewoon benieuwd of meerdere mensen dit hebben
hehe
quote:
Op maandag 1 september 2003 19:22 schreef leedvermaak het volgende:
Geilheid zit niet alleen aan de binnenkant maar ook buiten: dus plaats een foto van jezelf, dan kunnen we beoordelen of je idd geil bent.
quote:
Op maandag 1 september 2003 19:23 schreef dJ-Zcore het volgende:
Zo'n vriendin wil ik ook.
quote:
Op maandag 1 september 2003 19:17 schreef spiesbok het volgende:
Ohja, als je geen kloon van BloudHound bent, mijn excuses...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |