Ik heb zelf sinds ik ben begonnen met de ring last van irritatie rondom "de ingang". Vrijen is een pijnlijke aangelegenheid en ben gister naar de huisarts geweest. Heb een zalfje meegekregen en hoop ernstig dat dat helpt...quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:22 schreef Christine het volgende:
Nog een vraagje... gaat die ring niet irriteren? Ik kan zelf slecht tegen bijv. condooms en glijmiddel, maar met tampons heb ik nooit problemen gehad. Hoe zit dat met de nuvaring, zitten daar ook stofjes in die kunnen irriteren, of gebeurt dat vrijwel nooit?
Ik kon niet tegen de hormoonboost die je van een zo'n pilletje krijgt, daardoor werd ik gewoon heel beroerd door de pil. Nu de hormonen geleidelijk worden afgegeven, heb ik daar dus geen last meer van.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:06 schreef lack-of-interest het volgende:
Er zijn nadelen, in de bijsluiter staan bijna dezelfde bijwerkingen als de pil vermeld, toch lijkt het erop dat minder vrouwen last hebben van deze bijwerkingen bij de nuvaring.
Ja ik baal er ook flink van, want voor de rest bevalt de ring me dus echt prima! Heb ook beduidend minder last van bijwerkingen dan met de pil... met uitzondering van deze ene flinke danquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:30 schreef Pearly het volgende:
Even nog over die irritatie.
Wat jammer nou XcUZ_Me !!! Dat is écht wel vervelend zeg.
Hopelijk werkt het zalfje en is het daarna weg! Het zou vreselijk zonde zijn als je daarom moet stoppen 'hé . Het is zo'n fijne en gemakkelijke a.c.
Tja, je kunt er niks aan doen eigenlijk. Als dat de uiteindelijke rede zou moeten zijn dat je maar beter kan stoppen ... dan is het zó! Maar wel jammer .........
Heb ik ook last van, vooral sinds microgynon 30. Toch maar eens een bezoekje aan de dokter brengen, als de beste man zelf weer beter is (moet moedervlekken weg laten halen en dat wil 'ie zelf doen, dan heb ik toch een langere afspraak dus zal ik m'n waslijst eens droppenquote:Op woensdag 21 april 2004 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik kon niet tegen de hormoonboost die je van een zo'n pilletje krijgt, daardoor werd ik gewoon heel beroerd door de pil. Nu de hormonen geleidelijk worden afgegeven, heb ik daar dus geen last meer van.
Weet je!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ik baal er ook flink van, want voor de rest bevalt de ring me dus echt prima! Heb ook beduidend minder last van bijwerkingen dan met de pil... met uitzondering van deze ene flinke dan![]()
Vraag me alleen af wat ik in hemelsnaam voor anticonceptie moet gaan gebruiken als dit niet overgaat![]()
Ik heb het al twee keer gedaan. Het gaat gewoon prima, ik word een weekje later ongesteld, that's all.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:42 schreef Pearly het volgende:
Ik lees er wel over dat het mogelijk is omdat de ring 4 weken hormonen af geeft maar vind het eng om die week eraan te plakken ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |