abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2003 @ 10:09:31 #1
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12866088
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 7

A.s. papa's en mama's:
4 september 2003: Lois
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 05-09-2003 20:28]

maandag 1 september 2003 @ 12:20:02 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12868332
Wel grappig als je naar de lijst kijkt. De meeste mensen zijn aan het eind van de maand uitgerekend. Zou dat zijn om dat de centjes dan op zijn, dus men niet meer uitgaat (bv biosje) maar zich dan thuis moeten vermaken?
Excuses voor deze rare hersenspinsel.

Enneh, Lois, het komt voor jou ook wel heel erg dichtbij nu. Hoe is het met de voorweeen?

† In Memoriam † maandag 1 september 2003 @ 12:26:09 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_12868466
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wel grappig als je naar de lijst kijkt. De meeste mensen zijn aan het eind van de maand uitgerekend. Zou dat zijn om dat de centjes dan op zijn, dus men niet meer uitgaat (bv biosje) maar zich dan thuis moeten vermaken?
Excuses voor deze rare hersenspinsel.

Ik denk dat het anders zit. volgens 1 of andere spatlappen-reklame, is het niet vreemd als 2 meiden die in 1 huis wonen ongeveer dezelfde cyclus hebben. Ik denk dat we te veel met elkaar leuteren en dat hier ook op gaat

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_12869654
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:26 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik denk dat het anders zit. volgens 1 of andere spatlappen-reklame, is het niet vreemd als 2 meiden die in 1 huis wonen ongeveer dezelfde cyclus hebben. Ik denk dat we te veel met elkaar leuteren en dat hier ook op gaat

Jaaaaaaaa, net als dat we elkaar besmetten met allerlei virusjes...we zijn zo op elkaar ingezoemd (hummmmmmmmmmmmmm) dat onze eitjes simultaan springen en bevruchten (hartstikke handig, want dan heb je steeds een babyhoos, altijd gezellig)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_12869673
pssssssssssssst: Jessie ik heb net van mijn vriend een Takkie-hond als speelgoedje voor de baby gekregen
DANYEL EN THIJS
  maandag 1 september 2003 @ 15:18:30 #6
33393 BoPappa
Is ook JannekePappa :)
pi_12872426
Fototoestel is weer terecht, dus hier zijn wat plaatjes van Janneke.

pi_12872708
Wat is ze lief, die Janneke

Zo lekker lodderig, met lief en zacht "babyvet"

#geen
  maandag 1 september 2003 @ 16:25:37 #8
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12873910
wat een lekker babietje of baby... naar onze maatstaven het laatste
Shaven..... not furred
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 september 2003 @ 17:07:40 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12875008
Ahhh, wat een lekker moppie Ik zie geloof ik wel dat ronde van Bo in haar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12875363
Janneke wat zie je er lekker uit, niets te kort gekomen he, de afgelopen maanden!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12877624
Zeg maar gerust wat een baby, flinke meid hoor
pi_12877716
Wat een lievie....
Gefeliciteerd....
  maandag 1 september 2003 @ 19:29:11 #13
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12878179
Zo.... eindelijk even tijd voor een kleine update.
Vanmorgen met Astrid gebeld, die weer zalig over de toeren was. Gyn was langsgeweest, had de kaart gelezen en gezegd dat ze lekker nóg een dagje mocht aansterken en dan zouden ze morgen wel eens kijken voor VT, vooropgesteld dat er personeel en verloskamers beschikbaar zouden zijn *zucht*. Je begrijpt dat ik er werk van heb gemaakt.

Er is nu een belofte voor morgen
Morgen komt de VK en wordt er gevoeld en indien mogelijk gestript of wat meer... en dat zonder voorbehoud

Shaven..... not furred
pi_12879285
idd diepe zucht, wat een toestanden allemaal....
Sterkte morgen, doe je ook Astrid sterkte van me wensen!?!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12879412
(Eventjes heel snel tussendoor; we zijn even thuis!)
Jessie! Gefeliciteerd, ik heb het forum niet doorgelezen, maar ik zie je naam niet meer in de lijst staan...

We zijn vanmiddag naar de VK geweest, alweer een iets hogere bloeddruk, dus doorverwezen naar 't ziekenhuis. Daar heeft mijn vrouw 1 1/2 uur aan de CTG (of hoe heet zo'n ding!) gelegen. Er waren 2 kleine dipjes in de hartslag van de kleine (ong. 100 slagen p.minuut) en daarom mogen we donderdag weer terugkomen. Bloeddruk was daar goed, Bloed en urine gecontroleerd op van alles en nog wat, dat was ook goed. Eigenlijk vinden we dat het wel goed gaat, maar voor de zekerheid toch maar een extra controle.

De echo was ook wel leuk om te zien; het hartje was echt duidelijk, je zag de klepjes en de 4 kamers heel goed zitten. Geschat op 2900 gram (nu) en bij bevallen waarschijnlijk tussne de 6 1/2 en de 7 pond. Lekker gemiddeld dus!

Nou, we gaan gelijk weer weg, dus Groet aan alle fokkers hier!
Noordwijk, here we come!!!

maandag 1 september 2003 @ 21:13:47 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_12880179
Is evengoed niet niks Bright, rustig aan hoor!

Janneke is liefff!!!

Genuivere sterkte maar weer, ik hoop dat het nu snel achter de rug is zeg, want van al dat gedoe word je niet vrolijk...

Ik zelf heb inmiddels vreselijke pijn in mijn rug sinds een paar dagen...ik heb dan ook een buik waar je U tegen zegt en loop lekker met veel te holle rug. Ik moet nodig naar de chiropractor, maar moet ff wachten, want hij is op vakantie. Magoe, ik weet niet hoe lang ik het werken nog volhou, want ik moet best einden lopen en dat gaat niet meer.
De 1e striae is waargenomen, onder een borst (de andere niet) en mijn buik begint vlekjes en barstjes te vertonen, dus die zal ook wel beginnen. Niks aan te doen.

Hoest met Lois???

stormy waters...
sailin'
pi_12881312
Wat een heerlijk wijfie is Janneke toch!!

Jillian zat met me mee te kijken vanmiddag en toen ze Janneke zag, ging ze meteen haar eigen baby(pop) pakken en legde die op m'n schoot En iedere keer als ik 'baby' zeg, wijst ze naar m'n buik en gaat deze dan heel zachtjes aaien. Erg leuk om te zien dat zij er ook mee bezig is, op haar eigen manier.

*Terug in lappenmand kruipt.. kuch.. snotter..*

maandag 1 september 2003 @ 22:51:23 #18
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_12882586
Ik kreeg net een belletje van Astrid, de VK was langsgekomen eerder op de avond en had Astrid meegenomen. Ze had even tijd en wilde nu vast een vaginaal onderzoek doen. Ergens heeft ons verhaal toch iemand bereikt, dat op zich doet al veel goed bij ons beiden.

Astrid heeft een krappe 2cm ontsluiting, het hoofdje ligt vast. Alleen hangt de baarmoedermond ertegenaan wat rijpheid aangaat. Het is dus morgen aan de gyns om te besluiten hoe nu verder. Gelukkig kan dat direct 's ochtends in het ochtendoverleg, dus zullen we snel duidelijkheid hebben.

*ooooow de opluchting*

As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_12883553
Gelukkig bastard en genuivere dat er iemand is die het serieus neemt. Dat lijkt me een heel geruststellend gevoel. Er denken hier veel mensen aan jullie, we hebben vast met z'n allen de vk ingestraald.

Bright: toch altijd erg paniekerig zo'n hoge bloeddruk, neem het in godsnaam serieus. Hoe langer het stabiel blijft, hoe kleiner dat kans dat het gillend uit de klauw loopt, maar die controles zijn wel heel belangrijk. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

Jessie, Gerard en Bo: Janneke is prachtig!!

mooi he, alles
pi_12883643
Hoe gaat het eigenlijk met Piet? Ik weet dat ik de eerste dagen na de bevalling ook veel te hyper was om te reageren (en bovendien kon ik niet zitten), maar ik ben wel errug benieuwd. Biiihiiiix, kom je naar het babietjestopic?
mooi he, alles
  maandag 1 september 2003 @ 23:35:24 #21
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12883751
Whaaaaaahahahaha..
Van de week, drukke metro, niet direct een zitplaats beschikbaar.. Dus ik sta gewoon in het gangpad, had een strak shirt aan dus buik viel behoorlijk op.. Vraagt er op een gegeven moment een vrouw (jaar of 40) heel lief: "wil jij zitten? ik ga wel staan hoor"
Zulke mensen bestaan nog! Zelfs in het centrum van Rotterdam!

Houdt dus wel in dat iedereen nu gewoon m'n buik als zwangere buik ziet

Vanmiddag vroeg de overbuurvrouw ook al of ze 't goed zag.. Ja dus..

En m'n schoonmoeder na twee weken vakantie "weet je echt heel zeker dat 't er geen twee zijn?? "

Morgen maar ff nieuwe buikfoto maken.. hij groeit echt hard

En ik weet dat 't eigenlijk nog niet echt kan maar gisteravond lag ik op de bank.. en op een gegeven moment had ik zo'n funny gevoel 't Leek heel erg op zo'n ongecontroleerd spiertje dat je wel eens hebt, maar dan stukken langzamer en 'anders'.. Vaag dus weer.. maar vandaag niks gevoeld, dus 't zal wel niet

En o ja.. zat ik vanavond Friends te kijken, op een gegeven moment gaat Rachel de borst geven.. worden mijn borsten warm en tintelend Dat was ook zo'n rare gewaarwording

Zo grappig wat er allemaal met mijn lichaam gebeurt

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 1 september 2003 @ 23:43:25 #22
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_12883922
quote:
Op maandag 1 september 2003 23:35 schreef E.T. het volgende:
En ik weet dat 't eigenlijk nog niet echt kan maar gisteravond lag ik op de bank.. en op een gegeven moment had ik zo'n funny gevoel 't Leek heel erg op zo'n ongecontroleerd spiertje dat je wel eens hebt, maar dan stukken langzamer en 'anders'.. Vaag dus weer.. maar vandaag niks gevoeld, dus 't zal wel niet
Ik voel het al een paar weken vaag en sinds afgelopen week duidelijk hoor ET (en was met Iris ook al vroeg). Kan dus wel......
pi_12886994
woei, goede berichten hier!!! (Janneke....wa bende lief)
Ik wil idd ook dat Bixje zich weer es meldt....*lurkstoeltje alvast pakt*

ET, Woei!!!! Wat een positieve geluiden joh, echt zou je het al voelen? Hoeveel weken ben je precies? Ik ben zelf niet veel gegroeid volgens mij, het is meer alsof mijn buik veranderd is: eerst was hij wel dik, maar wat zacht..nu is hij echt rond en 'hard' ..als ik op mijn rug lig, zie je heel duidelijk een perfect rondje, terwijl eerst de buik gewoon weg was. Dat men voor je opstaat is kewl he Ik heb al wel mijn eerste 'ik zet de boodschappen wel in de auto voor je' gescoord, maar die telt niet want ik moest in die winkel naar de wc, en daarom verteld dat ik zwanger was.....Hoe voel jij je dan Gaoxing?

Belana, succes met de rug, en de aanstaande vaders succes met de tobbende vrouwen...

DANYEL EN THIJS
  dinsdag 2 september 2003 @ 09:31:05 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_12887426
* Troel duimt voor bastardhost en Guinevere
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 2 september 2003 @ 11:15:23 #25
24188 Belana
kloon van belana
pi_12888997
Ow E.T., ik voelde ook zoiets vananf 16 weken, ik noemde het plopjes, blubjes. Je twijfelt, maar toch "weet" je dat het je kindje is. In de loop van de weken werd het sterker en nu met 19 weken is het zoooooo duidelijk dat ik er niet meer omheen kan. Ik moet vaak zo lachen!!! Dan zeg ik ook, wat ben je nou aan het doen kind???
Lois noemde het eens in een mailtje aan me "zo gezellig", en dat is het idd!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 2 september 2003 @ 12:07:52 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12889897
* Lois rent even snel naar binnen hier*

Op de gebruikelijke voorweeën en moeilijk lopen weinig verandering hier.
Wel hebben we eventjes toestand, Jeroens moeder is vannacht naar het ziekenhuis gebracht met wat mogelijk een hartaanval was maar waarvan we hopen dat het toch iets anders blijkt te zijn.
De uitslagen en onderzoeken vandaag brengen hopelijk goed nieuws.
Ik ben er dus ook weer snel vandoor, kan verder weinig bijlezen en reageren want we gaan zo weer weg maar mocht de bevalling gaan beginnen dan horen jullie het wel van Karin.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_12890364
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 11:15 schreef Belana het volgende:
Ow E.T., ik voelde ook zoiets vananf 16 weken, ik noemde het plopjes, blubjes. Je twijfelt, maar toch "weet" je dat het je kindje is. In de loop van de weken werd het sterker en nu met 19 weken is het zoooooo duidelijk dat ik er niet meer omheen kan. Ik moet vaak zo lachen!!! Dan zeg ik ook, wat ben je nou aan het doen kind???
Lois noemde het eens in een mailtje aan me "zo gezellig", en dat is het idd!
Ja en die plopjes worden schopjes, en ik moet inderdaad ook vaak lachen want dan praat ik weer eens tegen hem, en dan zit mijn hubby me aan te kijken van wat zeg jij nou joh. Ik zit tegen mijn kind te praten joh, hij is wakker

Belana, ik begin ook veel last van mijn rug te krijgen op het moment. Errug vervelend is dat en als ik buk dan voel ik dat kind ook zo'n beetje tussen mijn ribben zitten. Niet echt fijn.

En over die straie, als je daar last van hebt dat je huid trekt. Ik smeer dagelijks olie op mijn buik en ik heb dan ook geen last meer van trekkende huid. Baby olie word vaak geadviseerd. Dus misschien een tip als je het nog niet doet.

En lachen wel, als ik de ijskast open doe, dan stoot die deur vaak tegen mijn buik aan. Voor het kind niet fijn, is niet hard hoor. Maar ik vergeet vaak dat ik een dikke buik heb.

ET, het is dus niet zo vreemd hoor dat je vlinders in de buik voelt. Ik voelde het ook al ongeveer bij 17 weken. En het lijkt inderdaad op bubbels in de buik. Of dat je inderdaad een zenuw hebt die trilt.

dinsdag 2 september 2003 @ 12:37:30 #28
3011 E.T.
pi_12890439
ben nog maar 14 weken en *telt* twee dagen.. 't lijkt me zo vroeg om wat te voelen..
Heb daarna ook niks meer gevoeld trouwens..

Ik zal wel te graag willen

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_12890615
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:37 schreef E.T. het volgende:
ben nog maar 14 weken en *telt* twee dagen.. 't lijkt me zo vroeg om wat te voelen..

Ja maar als jij dus al een buikje begint te krijgen ben je dus zowieso al vroeg. Bij mij kon je al wel wat zien, maar als ik die foto's van jouw zag dan zag je echt al aardig wat. Dus geniet ervan joh.
De dokter zei wel tegen mij dat je bij 16 weken pas wat kon voelen. Maar de een is de ander niet he
  dinsdag 2 september 2003 @ 12:56:03 #30
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12890823
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:37 schreef E.T. het volgende:

Vanaf waar tel je die 14 weken? Want bij een normale conceptie tel je vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie.Herinner ik me wel is de conceptie toch in het ziekenhuis gedaan en daarna teruggeplaatst..?
*ow, ik hoop niet dat dít weer zo'n zwangerschaps-papa-dementie-moment is*

Hoe reken je dán die tijd? Want qua ontwikkeling lopen ze echt heel redelijk gelijk.. gewicht kan verschillen maar bouw en structuur niet echt.

Shaven..... not furred
  dinsdag 2 september 2003 @ 12:58:27 #31
24188 Belana
kloon van belana
pi_12890877
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:33 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Ja en die plopjes worden schopjes, en ik moet inderdaad ook vaak lachen want dan praat ik weer eens tegen hem, en dan zit mijn hubby me aan te kijken van wat zeg jij nou joh. Ik zit tegen mijn kind te praten joh, hij is wakker

Belana, ik begin ook veel last van mijn rug te krijgen op het moment. Errug vervelend is dat en als ik buk dan voel ik dat kind ook zo'n beetje tussen mijn ribben zitten. Niet echt fijn.

En over die straie, als je daar last van hebt dat je huid trekt. Ik smeer dagelijks olie op mijn buik en ik heb dan ook geen last meer van trekkende huid. Baby olie word vaak geadviseerd. Dus misschien een tip als je het nog niet doet.

En lachen wel, als ik de ijskast open doe, dan stoot die deur vaak tegen mijn buik aan. Voor het kind niet fijn, is niet hard hoor. Maar ik vergeet vaak dat ik een dikke buik heb.

ET, het is dus niet zo vreemd hoor dat je vlinders in de buik voelt. Ik voelde het ook al ongeveer bij 17 weken. En het lijkt inderdaad op bubbels in de buik. Of dat je inderdaad een zenuw hebt die trilt.

Het is heerlijk he zo'n kindje in je buik! Kbot moet ook vaak om me lachen. Dan zegt ie: Is de beebie wakker? Soms komt ie gezellig even mee kletsen en voelen.
Tja E.T., 14 weken lijkt idd erg vroeg, maar ik ben geen expert. Ik wilde het ook heel graag voelen idd, maar ben er echt van overtuigd dat ik ook echt wat ben gaan voelen vanaf een week of 16.
Wat de striae betreft Lewis, tja, ik moet meer gaan smeren denk ik.
Alhoewel het ook zo is dat de 1 er gevoeliger voor is dan de ander denk ik?
Maar ik ga voortaan lekker smeren, kan ook geen kwaad ten slotte.
Ik ga wel vaak ik bad met badolie, ook voor de pijntjes in mijn rug trouwens. Dat ontspant wel lekker.

Lois, meisje, sterkte, ook voor Jeroen en zeker voor je schoonmama, doe haar de groeten enzo. [hug]

stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 september 2003 @ 13:06:50 #32
3011 E.T.
pi_12891055
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:58 schreef Belana het volgende:

Wat de striae betreft Lewis, tja, ik moet meer gaan smeren denk ik.
Alhoewel het ook zo is dat de 1 er gevoeliger voor is dan de ander denk ik?

Ik las trouwens ook in de Beatrijs Smulders bijbel dat vrouwen boven de 30 tijdens hun zwangerschap (bijna) geen striae krijgen.. En verder inderdaad een kwestie van aanleg, hoe was je figuur voor die tijd..enz.

Ik vergat net Lois & Clark helemaal
Lois, meissie toch.. Hou je jezelf een beetje in de gaten?..
Heel veel sterkte!

dinsdag 2 september 2003 @ 13:14:41 #33
24188 Belana
kloon van belana
pi_12891219
Ik moet zeggen dat tot op heden alleen striae op mijn borst is gekomen, die groeien dan ook wel erg hard...
Mijn buik ook trouwens, maar daar valt het nog mee.
We zullen wel zien, weet je, je doet er uiteindelijk toch weinig aan denk ik en het hoort er dan maar gewoon bij.

We zijn al getrouwd toch ET? dus daar hoeven we ons geen zorgen om te maken, LOL

stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel dinsdag 2 september 2003 @ 13:43:39 #34
2628 Karin
pi_12891798
Ik heb me eigen helemaal sufgesmeerd met olie, bodylotion en speciale anti-striae creme. Minstens 2 x per dag. Mijn buik en borsten zijn een grote streepjescode.
Helaas hielp het smeren dus bij mij niet
pi_12892919
ne, tis ook wel aanleg *hoopt er maar het beste van* hoor Karin..helaas net als spataderen *boos naar beneden kijkt*

Loisje toch, lees er ook finaal overheen, opgeslokt door ET's plopjes Van harte beterschap en zeg maar tegen moeders dat het niks ernstigs mag zijn hoor!! Jullie zijn niet aan de beurt (veel sterkte)

DANYEL EN THIJS
pi_12892959
He bah Lois en Clark, hopelijk valt het allemaal mee. Wanneer wordt het nou eens rustig vaarwater bij jullie? Jullie maken het nog gekker dan wij hier de afgelopen jaren, en we dachten al dat dàt overdreven was.

Striae schijnt alles te maken hebben met aanleg en erfelijkheid. Je krijgt het of je krijgt het niet en smeren schijnt daar helaas bitter weinig tegen te helpen (al voelt het wel lekkerder aan). Daarnaast speelt leeftijd inderdaad ook een rol, hoe ouder je bent hoe slapper de huid, dus hoe minder kans op scheurtjes. Ik heb er gelukkig helemaal geen last van gehad (niemand in mijn familie), maar als compensatie kreeg ik allemaal witte vlekken, ik werd een soort omgekeerde dalmatiër. Is gelukkig wel aan het wegtrekken.

mooi he, alles
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:39:27 #37
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_12892969
quote:
Ik las trouwens ook in de Beatrijs Smulders bijbel dat vrouwen boven de 30 tijdens hun zwangerschap (bijna) geen striae krijgen..
Ik ben het bewijs dat het tegendeel waar is
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  dinsdag 2 september 2003 @ 15:16:51 #38
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12893913
Kennen jullie die reclame van dubbelfris?
Met dat negertje op de schouder....

Ze mag weer mee naar huihuis...

De gyn, in al zijn wijsheid, heeft besloten dat er nog niet in te leiden valt en dus mag ze naar huis . Nou ja, ze mocht op zich ook nog wel een of twee daagjes blijven rusten...

Shaven..... not furred
  FOK!fossiel dinsdag 2 september 2003 @ 15:20:55 #39
2628 Karin
pi_12894025
Hartstikke fijn toch dat ze naar huis toe kan? Kan ze nog lekker even aansterken voordat alles losbarst.
Ik snap namelijk niet zo goed waarom jullie perse een inleiding willen, ik zal er wel overheen gelezen hebben. Ze is nu toch weer aan de beterende hand? Ik zou persoonlijk niet op een inleiding zitten te wachten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 september 2003 @ 15:22:50 #40
13151 crew  Rewimo
pi_12894079
Lois, sterkte hoor, doe je een beetje rustig aan met al dat gevlieg ook al heb je er een goede reden voor natuurlijk Sterkte voor je schoonmoeder

Bastardhost, dat is toch om gek van te worden! Is Guinevere wel weer opgeknapt? Niet meer spugen en zo?

E.T., dat is "gewoon" Buikie die je daar voelt

Enne, boven de 30 geen striae? Nou, onder de 40 wel hoor

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 2 september 2003 @ 16:12:59 #41
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12895408
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:20 schreef Karin het volgende:
...
We zitten niet op een inleiding te wachten!!!

Omdat Astrid zich niet sterk genoeg voelt voor een natuurlijke bevalling hebben we een poging gedaan om met een gyn de mogelijkheden door te spreken. Helaas werd ons in een keer duidelijk gemaakt dat er geen sprake kon zijn van een operatie, tenzij ze de bevalling niet zelf af kan maken, dus een spoed-keizersnede.

Omdat het onduidelijk is hoever we in de zwangerschap zitten (Er zijn twee momenten die veel van een ongesteldheid weg hadden), is het dus ook niet zeker hoever we over tijd zijn. We maken ons dus heel ongerust over Kruimel.
Volgens de eerste ongesteldheid (4 dagen) is het 19 augustus, volgens de 2e (2 dagen) is het 2 september. De termijnecho zei 28 augustus en die houden ze in het ziekenhuis vast.
Iedere volgende echo die we hebben gehad met bepaling van grootte liet zien dat Kruimel haar ontwikkeling voor liep op 28 aug, en wel ongeveer 10 dagen. Persoonlijk ben ik dan de man die zegt: 1 meting is geen meting en wanneer iedere volgende meting de eerste datum confirmeert, dan hou ik die aan.... toch?
Hoe dan ook... 19 augustus betekent 14 dagen overtijd en 28 augustus 5. Voor Astrid maakt het ook niet welke datum, behalve dat ze al een paar dagen met een heel sterk gevoel rond loopt dat het eruit moet.

Helaas is er geen gyn die echt de tijd heeft genomen om te luisteren naar onze angsten en onze gevoelens. Onze eigen gyn, waar we redelijk me overweg konden is dus geschorst voor minimaal 2 maanden werd erkent...
Ze gaan af op een bloedonderzoek die perfect in orde is (ik heb hem vanochtend gezien, dosier lag er nog en de waarde voor witte bloedlichaampjes was way of the scale wat duidt op infectie) en de CTG, echo maken ze alleen wanneer de CTG afwijkt.

Om je een idee te geven van haar conditie: Een wandelingetje van een kilometer geeft haar spierpijn in de benen en zorgt dat ze de rest van de dag nodig heeft om weer op krachten te komen (en dan hebben we halfweg al zitten rusten op een bankje).

Shaven..... not furred
pi_12895666
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:37 schreef Catootje het volgende:
ne, tis ook wel aanleg *hoopt er maar het beste van* hoor Karin..helaas net als spataderen *boos naar beneden kijkt*

Loisje toch, lees er ook finaal overheen, opgeslokt door ET's plopjes Van harte beterschap en zeg maar tegen moeders dat het niks ernstigs mag zijn hoor!! Jullie zijn niet aan de beurt (veel sterkte)

Bij mij in de familie hebben alle vrouwen spataderen, waar ik dus ook enorm bang voor ben. Ik heb ook veel last van mijn benen en zit ook zoveel mogelijk omhoog daarmee. Maar straie heb ik dan blijkbaar niet veel aanleg voor. Dus maar hopen dat het wegblijft bij mij.

En Belana, ja mijn vent vindt het nog onwennig allemaal, hij is wel gewend aan het idee baby, maar zodra ik dan zeg hou je hand op mijn buik dan kun je het ook voelen is ie heel ongeduldig en misschien verlegen ofzo. Hij is in ieder geval niet zo voelerig. Dus ik laat het maar gaan, de baby gaat vanzelf wel harder tekeer en dan ziet hij het vanzelf wel. Hij zit momenteel ook een beetje in de fase dat ie alle feestjes aanneemt omdat ie bang is straks vast te zitten ofzo. Het vaderschap syndroom. Ach hij maakt het nog niet te gek hoor. Dus ik laat het maar. Moet er eigenlijk wel om lachen.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 september 2003 @ 16:29:58 #43
13151 crew  Rewimo
pi_12895854
Bastardhost, als Astrid thuis is, is dat jullie kans om een second opinion te zoeken in een ander ziekenhuis. Zorg dat je ergens in de buurt "op visite" bent en kom dan tot de ontdekking dat de kleine wel erg stil is of iets anders wat een echo noodzakelijk maakt.

Overigens haal ik uit je verhaal dat die tweede ongesteldheid misschien wel de innestelingsbloeding is geweest en dat je dus inderdaad de eerste menstruatie als uitgangspunt moet nemen.

dinsdag 2 september 2003 @ 16:40:42 #44
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12896124
weet je, het ergste is gewoon dat deze 15 zeer ongewone weken hun weerslag hebben op ons gezin. Al dat georganiseer en geregel, nu weer ziekenhuis, dan mag ze nou naar huis om hier af te gaan wachten op de bevalling, en dan weer terug.... Ik denk dat we hier met ons viertjes behoorlijk moe zijn. De kids doen de hele dag niets anders dan huilen, mama idem en papa nog net niet *mannen huilen niet*

tis gewoon genoeg... Dit is tien keer zwaarder geweest dan de vroeggeboorte van Sverre

Shaven..... not furred
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 september 2003 @ 16:43:58 #45
13151 crew  Rewimo
pi_12896202
Kan ik me levendig indenken ja. Alles is ontregeld, jullie weten allevier niet waar je aan toe bent... Hartstikke zwaar inderdaad. Kids van slag doordat hun regelmaat weg is. Jullie van slag door alle tegenstrijdige informatie. Misschien is het nu wel fijn om even een paar dagen rust te nemen samen. Ook al betekent dat nog langer wachten op de kleine.
pi_12896291
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:40 schreef bastardhost het volgende:
weet je, het ergste is gewoon dat deze 15 zeer ongewone weken hun weerslag hebben op ons gezin. Al dat georganiseer en geregel, nu weer ziekenhuis, dan mag ze nou naar huis om hier af te gaan wachten op de bevalling, en dan weer terug.... Ik denk dat we hier met ons viertjes behoorlijk moe zijn. De kids doen de hele dag niets anders dan huilen, mama idem en papa nog net niet *mannen huilen niet*

tis gewoon genoeg... Dit is tien keer zwaarder geweest dan de vroeggeboorte van Sverre

Ja ik kan het me wel zo voorstellen hoor bastardhost. En helemaal als je toch niet helemaal zeker weet wat nou de echte datum is. Misschien dat je inderdaad gewoon voor een tweede opinie zou moeten gaan. Jullie voelen zelf het beste wat goed is voor Astrid en het kind. Als ik ook alles lees wat je schrijft krijg ik ook een beetje een naar gevoel. Dan heb je volgens mij inderdaad liever dat het kind eruit is en dat je met eigen ogen kunt zien hoe het ermee staat. Beter achter je eigen gevoel aangaan dan dat er straks misschien toch iets achteraf was waardoor er fouten gemaakt zijn.

Mijn gevoel sprak even hoor Sterkte en ik hoop voor jullie dat het allemaal maar snel achter de rug mag zijn. Dan kun je eindelijk genieten he.

pi_12896602
Fam. Nagel, ik vind het zo rottig om te lezen hoe jullie nu in die vervelende situatie zitten. Vermoeidheid en vele emoties, het is niet niks allemaal! Ik hoop dat jullie snel weer de oude zullen zijn met z'n 5-en!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12896700
Nu lees ik helemaal over het stukje van Lois heen, veel sterkte met oma! Gaat het al wat beter met Eva? Je moet wel lekker rustig en zonder problemen om je heen kunnen bevallen, dus ik hoop voor je dat alle toestanden met je mee werken...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 2 september 2003 @ 17:32:27 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_12897272
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:23 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

En Belana, ja mijn vent vindt het nog onwennig allemaal, hij is wel gewend aan het idee baby, maar zodra ik dan zeg hou je hand op mijn buik dan kun je het ook voelen is ie heel ongeduldig en misschien verlegen ofzo. Hij is in ieder geval niet zo voelerig. Dus ik laat het maar gaan, de baby gaat vanzelf wel harder tekeer en dan ziet hij het vanzelf wel. Hij zit momenteel ook een beetje in de fase dat ie alle feestjes aanneemt omdat ie bang is straks vast te zitten ofzo. Het vaderschap syndroom. Ach hij maakt het nog niet te gek hoor. Dus ik laat het maar. Moet er eigenlijk wel om lachen.

Tja, het verschil is misschien dat Nick al een zoontje heeft, hij weet al wat het is om papa te zijn en vind het alleen maar geweldig! Als je voor het eerst papa wordt is het ook anders...en bovendien is iedereen verschillend. Laat m maar ff lekker afreageren dan,
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 september 2003 @ 17:37:23 #50
24188 Belana
kloon van belana
pi_12897379
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:40 schreef bastardhost het volgende:

Ik vind het zo erg voor jullie en het enige wat ik iedere keer kan bedenk is "sterkte", want wat moet je anders zeggen.
Ik hoop dat het nu allemaal snel voorbij is, dat in ieder geval en dat jullie allemaal weer tot rust kunnen komen. En dan vervolgens evengoed van jullie kleintje kunnen genieten! Dus ja, sterkte maar weer...
stormy waters...
sailin'
pi_12897886
Bastardhost zo hoort het toch allemaal niet tez ijn he...sterkte hoor.

Lewis, wat een herkenbaar verhaal: Mijn vriend is ook van schrik maar steeds meer buitenshuis: feesjes, weekeindjes, extra veel activiteiten die zeeer belangrijk zijn (is ook wel veel thuis maar ik merk wel een soort ehmmmm angst zeg maar)

DANYEL EN THIJS
pi_12899517
Hey allemaal, ik kan even heeel kort reageren, en morgen pas volledig bijlezen, maar wat ik zo snel ff heb gelezen:

Jessie en co, gefeliciteerd met jullie dochter! Mooi meissie hoor!

En Genuivere en Bastardhost..ontzettend veel sterkte! Dit is echt niet te doen volgens mij en ik denk aan jullie!!

Zoals gezegd, als het goed is kan ik morgen weer goed bijlezen en dergelijke, ik denk aan jullie allemaal en sterkte!!!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 2 september 2003 @ 19:48:50 #53
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_12900249
Bastardhost, ik kan me jullie angst zo goed voorstellen . Ik weet dat ik dat gevoel opeens ook had bij de geboorte van Katja. Ik was inmiddels twee weken te laat en ik ging me plots heel hevig ongerust maken. Ik had het 'geluk' dat Katja in een stuit lag en dat ik nog helemaal geen ontsluiting of wat dan ook had. Als ze moesten inleiden moest dat met gel gebeuren en dat kon ook nog wel een paar dagen duren. Op dat moment werd ter plekke door ons en de gyn besloten dat er een datum voor een keizersnede geprikt zou worden. Dat werd dus twee dagen later. En ik was toen ook heel blij met die beslissing.

Voor Storm en Sverre zijn het natuurlijk ook 15 moeilijke weken geweest met veel verschillende oppassen en opvang. Jullie zijn natuurlijk allemaal aan het eind van jullie Latijn. Ik kan niks anders dan jullie heel veel sterkte wensen en hopen dat jullie snel aan het genieten zijn van een nieuw wondertje. Hopelijk is alle ellende dan snel vergeten.

Lois, jij ook veel sterkte met je schoonmoeder. Hopelijk gaat het haar en Eva ook weer een stuk beter, zodat jullie ook in alle rust kunnen bevallen en genieten.

E.T., ik heb helaas nog nooit mogen meemaken dat iemand in de bus voor mij opstond. Het is niet anders en ik kan het me ook wel voorstellen hoor, in die overvolle spitsbussen in Utrecht waar ik in zit. Het vervelende is trouwens toch dat je in de eerste drie maanden van je zwangerschap (als het nog niet goed zichtbaar is) je de meeste behoefte hebt aan een zitplaats. Nu zou ik wel blij zijn als iemand voor me opstond, maar het staan gaat ook nog wel. Wel ben ik in mijn zwangerschap heel gehaaid met plaatsjes vinden. Al zit iemand nog zo asociaal, ik ga er gewoon naast zitten. En dat doe ik niet als ik niet zwanger ben.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator dinsdag 2 september 2003 @ 20:36:59 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12901302
Zow ben ik weer.
Met mijn schoonmoeder viel gelukkig alles mee , wat het is geweest weten ze nog niet maar haar hart was het niet!
Wat een opluchting!
Verdere onderzoeken moeten nog volgen maar die gaan poliklinisch.

Voor de rest worden niet alleen wij ongedurig, de buurt en de mensen om ons heen ook. Afgelopen zaterdag kreeg ik bij de groenteboer al een ananas aangeboden nadat de groenteboer me vol verbazing nog zag lopen met een buik. Vandaag kreeg ik van wildvreemden te horen dat ik toch niet as. donderdag mag bevallen want dan ligt het halve dorp plat (=dronken vanwege de hardraverij en de kermis).
Jeroen heeft net een ernstig gesprek met mijn buikje gevoerd dat het nu toch wel tijd wordt om te evacueren. Hij heeft haarfijn verteld hoeveel en welke lieve mensen er benieuwd zijn naar het uiterlijk van de baby, hij heeft gezegd dat papa en mama ook zo benieuwd zijn en allerlei spulletjes al klaar hebben staan en hij heeft alle voordeeltjes van eruit komen opgenoemd "des te eerder mag je mee op de fiets" en "dan kan je met Eva spelen".
Daarnaast heeft hij verteld dat 3 sept. een bijzondere datum is voor ons (we hebben nl ongelooflijk veel jaar geleden "verkering" gekregen op die dag) en dat een babietje een mooie bekroning is.

Die gesprekjes met mijn buik zal ik enorm missen maar ik zou ook wel weer eens meer dan een kilometer willen lopen zonder pijn.

Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 2 september 2003 @ 21:22:54 #55
33393 BoPappa
Is ook JannekePappa :)
pi_12902369
Ja ja Lois, annanassen dat zal het uhm doen

Weet je wat helpt?!

Vroeg naar bed en heeeeeeeeeeeeeel dicht tegen elkaar aan kruipen als je begrijpt wat ik bedoel

Bij ons heeft dat zeker weten de bevalling op gang gebracht, vraag het maar aan Jessie

Truste Lois en Clark

FOK!fossiel dinsdag 2 september 2003 @ 22:16:32 #56
2628 Karin
pi_12903842
Ach basterdhost wat moet dat inderdaad een impact hebben op je gezin. Een moeder die al 15 weken aan bed gekluisterd is. En ik kan me voorstellen dat dat met die data je helemaal niet lekker zit. Ik vond het ook niet prettig toen ik zo lang over mijn uitgerekende datum heenging. Was blij dat ze Bram regelmatig gingen controleren.
Wanneer moeten jullie nu weer heen voor controle?
We gaan gewoon keihard duimen dat het vanacht spontaan komt.

En Lois moet ook nu echt gaan bevallen hoor!! Nu wil ik mijn neefje of nichtje wel eens zien. Eigenlijk had volgens mij de hele familie wel verwacht dat dit kindje ook wat eerder zou komen net als Eva. Iedereen wordt steeds zenuwachtiger.

Komop dames! Babies willen we zien.

dinsdag 2 september 2003 @ 22:44:14 #57
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_12904609
Bastardhost en de rest

heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat snel alles achter de rug is
  dinsdag 2 september 2003 @ 22:50:42 #58
3011 E.T.
pi_12904765
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:56 schreef bastardhost het volgende:

[..]

Vanaf waar tel je die 14 weken? Want bij een normale conceptie tel je vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie.Herinner ik me wel is de conceptie toch in het ziekenhuis gedaan en daarna teruggeplaatst..?
*ow, ik hoop niet dat dít weer zo'n zwangerschaps-papa-dementie-moment is*

Hoe reken je dán die tijd? Want qua ontwikkeling lopen ze echt heel redelijk gelijk.. gewicht kan verschillen maar bouw en structuur niet echt.

Je hebt helemaal gelijk
Maar de bevruchtingsdag wordt gewoon gezien als dag 14. (normaal de dag van de eisprong, nu dus punctie)
Dus twee weken daarvoor is de fictieve datum van de eerste dag van de laatste menstruatie. Beetje ingewikkeld als ik 't zo zeg.. maar 't werkt wel

Mag ik jou trouwens nog even een keer vreselijk bedanken voor de tip over zware borsten en mijn hoofdpijn
Sinds jouw tip heb ik dus de bh-bandjes allemaal wat strakker gezet, zodat mijn spieren niet hoeven te tillen.. en TADAAAAAA sindsdien ook geen hoofdpijn meer gehad

woensdag 3 september 2003 @ 08:52:45 #59
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12909605
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:22 schreef BoPappa het volgende:
Ja ja Lois, annanassen dat zal het uhm doen

Weet je wat helpt?!

Vroeg naar bed en heeeeeeeeeeeeeel dicht tegen elkaar aan kruipen als je begrijpt wat ik bedoel

* bastardhost schudt zijn hoofd: Gister zo dicht tegen elkaar gelegen dat het wel leek te versmelten, maar weer nix hoor
Shaven..... not furred
  woensdag 3 september 2003 @ 09:05:50 #60
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12909734
Bastardhost en Genuivere, ook vandaag veel sterkte
En Lois natuurlijk ook!
En iedereen die ik zo gauw vergeet
pi_12910013
Goedemorgen allemaal.

Nog geen baby's vandaag.
Catootje, wel grappig vindt ik het hoor dat mijn hubby een beetje angstig is, want tegelijkertijd is ie er ook zoveel mee bezig en regelt ook van alles. Dus hij feest maar raak als het maar niet te gek wordt. Ik ga zelf ook wel veel mee nu het nog kan, ik voel me nu nog wel aardig goed. Alhoewel ik wel weer steeds meer moe ben en mijn rug het zwaar te verduren krijgt. Maar ja, niet klagen maar dragen. Tenslotte ben ik nog niet een van de ongelukkigen die zoveel weken op bed hoeft te liggen.

Jij zal je straks ook wel veel beter gaan voelen trouwens en ET ook, want jullie lopen zo'n beetje gelijk op he. Nou geniet daar maar van.

Verders ga ik snel doorlezen en vanavond ben ik er wel weer. Doeiiii
Enne sterkte voor diegenen die het momenteel heel zwaar hebben. Genuivere hou vol en luister naar je eigen gevoel hoor.

pi_12912671
Hallo allemaal,
Ik mag me nu ook gaan melden in dit topic want ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en ik ben zwanger. Nog maar pril dus, want ik weet het net een dagje. Volgens de huisarts die ik vanochtend even aan de telefoon had ben ik dan 14 mei uitgerekend.
Wij hebben al een dochtertje van bijna 2.

Ik lees al een tijdje mee en heb eigenlijk alleen nog maar af en toe gepost in ''Wachten op het tweede streepje'', maar ben van plan nu wat vaker hier te komen kijken.

Sterkte degene met de laatste loodjes !

14 mei uitgerekend..
pi_12912823
Noukie Gefeliciteerd!!!

Enne welkom hier... ben dan wel niet meer zwanger maar ben nog steeds hier te vinden

pi_12912851
Noukie gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12912933
Welkom hier Noukie! je staat erbij hoor in het lijstje
  Jubileum moderator woensdag 3 september 2003 @ 12:44:23 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12913263
Hier ook nogmaals gefeliciteerd Noukie!

Ik kom net weer van de verloskundige vandaan, het wordt bijna saai maar alles was weer prima in orde.
We wachten het gewoon verder maar weer af....

Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 september 2003 @ 13:34:37 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_12914235
Gefeliciteerd Noukie! En welkom hier!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 september 2003 @ 13:39:53 #68
13151 crew  Rewimo
pi_12914319
Noukie, wat leuk voor jullie! Gefeliciteerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 september 2003 @ 13:40:46 #69
13151 crew  Rewimo
pi_12914343
quote:
Op woensdag 3 september 2003 12:44 schreef Lois het volgende:
Ik kom net weer van de verloskundige vandaan, het wordt bijna saai maar alles was weer prima in orde.
We wachten het gewoon verder maar weer af....
Goed nieuws toch, Lois Alleen dat wachten is zo vervelend
pi_12915361
Gefeliciteerd en Welkom Noukie.
We horen wel hoe het loopt met over die negen maanden
  woensdag 3 september 2003 @ 14:45:47 #71
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_12915684
Nouki, gefeliciteerd en welkom hier!
Lois, fijn dat alles in orde is maar ik kan me voorstellen dat jullie nu toch wel erg ongeduldig worden.

Wij zijn maandag weer bij de verloskundige geweest. Ook bij onze pruts was alles in orde. Met de groei zit de kleine precies op het streepje van het gemiddelde, dus dat is mooi. Vanaf nu moeten we om de twee weken op controle. Het begint nu toch wel op te schieten hier.
Ik moet gelukkig nog maar twee keer een dag gaan werken en dan lekker genieten van hele dagen thuis! Ik ben vanaf deze week begonnen met het wassen van alle spulletjes en het schrijven van de enveloppen voor de kaartjes.
En jeetje, wat krijg ik last van nestdrang (of is het nesteldrang? ). Ik wil alle kasten opgeruimd en uitgesopt hebben, heel het huis aan kant, alle klusjes gedaan, enz. En ik moet nog 7,5 week!
Ook lukt het allemaal niet meer zo goed. Ik heb veel bandenpijn en ook in mijn liezen wordt het allemaal wat zwaar. Na een klein rondje lopen met de hond ben ik al buitenadem en doet alles weer al pijn. Dat vind ik wel eens frustrerend, want ik wil nog zo veel doen! Maar ja het hoort er allemaal bij! Zo dat waren de nieuwtjes weer een beetje vanuit deze kant.

woensdag 3 september 2003 @ 17:20:06 #72
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12919360
Noukie gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 september 2003 @ 17:21:03 #73
13151 crew  Rewimo
pi_12919377
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:20 schreef Jambo het volgende:
Noukie gefeliciteerd met je zwangerschap.
En hoe is het met jou, Jambo?
  woensdag 3 september 2003 @ 17:56:30 #74
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12920179
Met mij is het een heel stuk beter Rewimo. De ergste pijn van m'n darmen is gelukkig weg en verder heb ik "last" van de gebruikelijke zwangerschapskwaaltjes.

12 september mag ik voor een termijnecho naar het ziekenhuis en 23 september voor het eerst naar de verloskundige. Erg spannend dus allemaal.

Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 3 september 2003 @ 18:06:12 #75
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12920416
Noukie, van harte meid met je zwangerschap. En een leuke, want die van 2 gaat begrijpen wat er zich afspeelt en dat is leuk.
Shaven..... not furred
pi_12921612
Noukie, welkom hier, hopelijk voel je je snel thuis!!

Ik ben helemaal in de zevende hemel (Najaaa, zesde): een kennis van mij gaat in de kinderkamer een muurschildering maken, we gaa samen iets bedenken en zij voert het uit (ideale combi ) ....Ik moet nu alleen gaan bedenken wat ik wil (aargh)...en bovendien had ze al verklapt wat voor kraamkado ik krijg: ze gaat voor mijn kinderwagen een dekentej quilten!!! Ben heeeeeeeeeeeeeel benieuwd, het is gelukkig geen 'tuttig mens' dus ik ga ervan uit dat het geen zachtroze/blauwe toestand wordt ...

Iedereen sterkte met de kwalen, de termijnen, de overschreden data en de toestanden.....dat het maar snel iedereen beter mag gaan!

(ik ga weer liggen)

DANYEL EN THIJS
  woensdag 3 september 2003 @ 19:43:51 #77
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12922492
grrrr.... hoor net van iemand bij ons in de straat... Die hebben ze in het ziekenhuis in Hengelo door laten lopen tot de 44ste week...
Opname met 42 weken, en in het ziekenhuis dagelijks controle tot zich een natuurlijke bevalling aandiende... brrrr... moet er ff niet aan denken
Shaven..... not furred
pi_12924218
Nou bastardhost, daar zit je echt niet op te wachten zeg!! Tis toch niet te geloven!

Ik ben weer een beetje bijgelezen, en heb wel door dat ik veel gemist heb. Dit is mn laatste vakantieweek, waardoor ik deze week en komende dagen erg weinig online was/ben en ik weinig kan reageren! Toch denk ik wel aan jullie hoor, en duim ik natuurlijk voor iedereen met die (zware) laatste loodjes! Zet hem op!

Ik ga een paar daagies naar mn nichtje in Center Parcs, als ik terug ben hoop ik dat er weer nieuwe kleintjes bij zijn!!

voor iedereen die het zwaar en minder zwaar heeft!! (Eigenlijk voor iedereen dus... )

pi_12926987
allereerst Jessie & fam: heel hartelijk gefeliciteerd met Janneke!!!

en BastardHost & Guinevere: wat vervelend dat jullie nog steeds wachtende zijn...

heb verder niet alles bijgelezen, maar even een kleine update van hier: alles gaat heel goed; het was een fijne eerste week. wel even aftasten nog natuurlijk, maar we beginnen al wat aan elkaar gewend te raken. G heeft vanaf vandaag 2 weken vrij, de kraamhulp is naar huis. spannend maar ook heel leuk! Piet drinkt, poept, plast, en slaapt goed. het is een sterk jochie, hij doet iedereen versteld staan met z'n spierballenacties. zo tilt hij z'n hoofd al op (ook als ie op z'n rug ligt) en draait zich soms al helemaal om, ongelooflijk. hierbij nog 'n fotootje, dit keer zonder muts:

woensdag 3 september 2003 @ 23:04:28 #80
3011 E.T.
pi_12927749
Nog een tip voor positiekleding..
bij baby-walz hebben ze een apart boekje met "mode voor twee". Staan erg leuke (normale) dingen tegen normale prijzen.
Vriendin van me had e.e.a. besteld en belde me vanavond verheugd op Alles was binnen, zag er allemaal goed uit, pasvorm was prima, kwaliteit was goed..
Alleen jammer dat de wintercollectie (nog) niet online staat (wie gaat er in hemelsnaam nu nog bermuda's kopen? ) Je kunt wel online bestellen.

Catalogus is via www.baby-walz.nl te bestellen. Ze hebben daar trouwens ook een voedingskussen voor 27,50. Heb nog eens teruggelezen en dat lijkt behoorlijk goedkoop (zag dat Phileine bij zelfmaak ook al op 19 euro uitkwam alleen aan materiaal) Ga ik ook nog over nadenken

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 september 2003 @ 23:05:32 #81
13151 crew  Rewimo
pi_12927778
Psst, E.T., kom even langs in het meetingtopic
pi_12928377
Owww, Bixje hij is heerlijk!!!!

Clauwhee, veel plezier in CP..

Dit is al de tweede slapeloze nacht: vandaag halfziek, halfmoe de dag doorgekomen, om half negen naar bed van vermoeidheid, tv gekeken en nu lag ik maar te malen over muurschilderingen....

DANYEL EN THIJS
  donderdag 4 september 2003 @ 00:10:01 #83
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12929239
quote:
Op woensdag 3 september 2003 14:45 schreef -Lies- het volgende:
(..)Ik ben vanaf deze week begonnen met het wassen van alle spulletjes en het schrijven van de enveloppen voor de kaartjes.
Nu al??? Wij hebben nog niet eens een naam, laat staan dat we kaartjes hebben uitgezocht!

't Wordt bij ons toch ook wel tijd...

quote:
En jeetje, wat krijg ik last van nestdrang (of is het nesteldrang? ). Ik wil alle kasten opgeruimd en uitgesopt hebben, heel het huis aan kant, alle klusjes gedaan, enz. En ik moet nog 7,5 week!
Ook lukt het allemaal niet meer zo goed. Ik heb veel bandenpijn en ook in mijn liezen wordt het allemaal wat zwaar. Na een klein rondje lopen met de hond ben ik al buitenadem en doet alles weer al pijn. Dat vind ik wel eens frustrerend, want ik wil nog zo veel doen! Maar ja het hoort er allemaal bij! Zo dat waren de nieuwtjes weer een beetje vanuit deze kant.
Klinkt bekend. Ik heb nu weer een draagband om (had ik gekocht toen ik zwanger was van Daan) en dat scheelt een heel stuk! Ik kan weer veel meer lopen, tillen, staan (moet ik natuurlijk wel mee oppassen). Vrijdag ga ik voor het eerst naar de cesartherapeut, ik ben benieuwd of dat ook nog scheelt.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_12930312
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:36 schreef bixister het volgende:
allereerst Jessie & fam: heel hartelijk gefeliciteerd met Janneke!!!

en BastardHost & Guinevere: wat vervelend dat jullie nog steeds wachtende zijn...

heb verder niet alles bijgelezen, maar even een kleine update van hier: alles gaat heel goed; het was een fijne eerste week. wel even aftasten nog natuurlijk, maar we beginnen al wat aan elkaar gewend te raken. G heeft vanaf vandaag 2 weken vrij, de kraamhulp is naar huis. spannend maar ook heel leuk! Piet drinkt, poept, plast, en slaapt goed. het is een sterk jochie, hij doet iedereen versteld staan met z'n spierballenacties. zo tilt hij z'n hoofd al op (ook als ie op z'n rug ligt) en draait zich soms al helemaal om, ongelooflijk. hierbij nog 'n fotootje, dit keer zonder muts:

[afbeelding]

Nah zo groot is dat hoofd ook weer niet. Maar wat een bos haar zeg.
Heel erg lief, Piet.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_12931298
Goedemorgen allemaal.

Jeetje bixi wat een schatje joh. En wat een bos met haren zeg. Leuk om te horen dat het allemaal goed gaat hoor.

Catoot, ik word vandaag helemaal gek van mijzelf. Ik heb vannacht bijna niet geslapen, huilen staat me nader dan het lachen en ben dus ook thuis gebleven omdat ik eigenlijk gebroken ben. Lullige is dat mijn kop maar blijft malen over dingen die momenteel allemaal mis gaan of die nog gedaan moeten worden, ze lopen zo'n vaart nog niet maar mijn hoofd kan het dus blijkbaar niet aan. goh ik klink net als een oudwijf Echt balen vindt ik het En ik had het warm vannacht en ja dus niet slapen he, ligt die babes ook nog eens te kietelen in mijn buik. Ik voelde echt een voetje langs mijn buikwand gaan, tja dan ist gedaan met de slaap. Nha ja ik ga strak maar weer naar bed

Verders een hart onder de riem voor iedereen die het nodig heeft, Genuivere meid kom op met die baby.

donderdag 4 september 2003 @ 08:55:19 #86
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12931736
*gaaaaap*
Sjonge, wat een onrustig nachie... Sverre een aantal keren wakker de kat aan het mekkeren om eten, vanaf half zes al

Maar de rest is rustig, best heel rustig. We denken er over om ff naar het ziekenhuis te gaan voor een CTG, ter geruststelling.

voor aaaaaalle anderen, sterkte, geluk, plezier en wat meer nodig kan zijn

Shaven..... not furred
  donderdag 4 september 2003 @ 10:06:37 #87
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_12932807
Wat is Piet lief zeg!

Grijs, ik ben heel hyper met alles op tijd klaar te krijgen hoor! Ik geloof dat ik dan pas wat rustiger kan worden.

Ik ga toch ook maar eens voor zo'n heupband kijken!

pi_12933491

Geboren: 03-09-03
Naam: Daniël
gewicht: 3100 gram
lengte: 50 cm
draagtijd 36wk5d

SUPERGAAF!!!!!!!

donderdag 4 september 2003 @ 10:58:09 #89
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12933559
Waaat? Jee, dat is veel vroeger dan ik gedacht had! Wat een lief poppetje, wat zul je trots zijn!!!!!!! Heerlijk hoor, geniet ervan!
pi_12933689
Hoi Daniel, leuk dat je bent geboren, gefeliciteerd met je ouders!

Ouders, gefeliciteerd met de geboorte van Daniel, lekker van elkaar genieten hoor!

Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator donderdag 4 september 2003 @ 11:08:20 #91
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12933701
Mister X gefeliciteerd!! Lekker hoor dat jullie niet meer hoeven te wachten!
Mooie foto ook!

* Lois is vandaag uitgerekend maar uitgerekend vandaag voel ik natuurlijk geen enkele voorwee of wat ook meer.

Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 4 september 2003 @ 11:13:49 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12933778
He, wat leuk ineens zomaar spontaan uit onverwachte hoek een nieuw babietje! Leuke naam, Daniel.

En ik vind de datum op de een of ander manier ook leuk.

Lois, misschien is dat juist wel goed, geen voorweeen en dan barst het straks ineens los!

pi_12935629
Van Harte Gefeliciteerd MisterX en familie met jullie Daniel. Dat jullie maar een tegekke kraamtijd mogen hebben met de baby.
pi_12935827
quote:
Op donderdag 4 september 2003 11:08 schreef Lois het volgende:
Mister X gefeliciteerd!! Lekker hoor dat jullie niet meer hoeven te wachten!
Mooie foto ook!

* Lois is vandaag uitgerekend maar uitgerekend vandaag voel ik natuurlijk geen enkele voorwee of wat ook meer.

De dag is nog niet om Lois. . .
pi_12936035
Inderdaad: de dag is nog jong...
kan nog heel veel gebueren!
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2003 @ 13:33:15 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_12936152
Mister X gefeliciteerd!!

Lois, stilte voor de storm

donderdag 4 september 2003 @ 14:13:34 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_12936996
MisterX en mevrouwX gefeliciteerd met Daniel!

Lois, wie weet wie weet, heeft de rest gelijk en is het stilte voor de storm...
Ik brand van nieuwsgierigheid zo langzamerhand...

stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 september 2003 @ 15:03:42 #98
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12937980
MisterX, gefeliciteerd met de geboorte van Daniël! En wat leuk dat we gelijk een foto kunnen zien .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2003 @ 15:21:11 #99
13151 crew  Rewimo
pi_12938376
Mister en mevrouw X, stiekem voorpiepen hè Van harte gefeliciteerd met Daniel, wat een lieve foto van jullie drieën! Alles goed met mama en kind (en papa natuurlijk)? Ik zie een ziekenhuisomgeving op de foto...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2003 @ 15:21:48 #100
13151 crew  Rewimo
pi_12938391
quote:
Op donderdag 4 september 2003 11:08 schreef Lois het volgende:
Zul je altijd zien, Lois
  donderdag 4 september 2003 @ 15:24:04 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_12938454
Gefeliciteerd met de geboorte van Daniël, meneer en mevrouw X!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 september 2003 @ 16:35:00 #102
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_12939997
Misschien iets voor de zwangere dames hier? Ik kreeg dit binnen van een castingburo waar mijn dochtertje ingeschreven is:

Model gezocht:
een zwangere vrouw / fashion model
maat: 38 toen ze niet zwanger was, maar nu dus zwanger
leeftijd: tussen 25 - 40 jaar
Helft van haar zwangerschap (je ziet haar buikje)
Ze heeft een blije uitstraling, ze is mooi zwanger

Boeking is de hele dag op vrijdag 12 september
Locatie is nog onbekend.

Als je meer info wilt, mail me even op angel@fok.nl

***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_12941542
vandaag weer een paar mooie plaatjes geschoten waarvan ik deze de mooiste vind.

donderdag 4 september 2003 @ 17:43:01 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_12941657
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:35 schreef Angelic1 het volgende:
Misschien iets voor de zwangere dames hier? Ik kreeg dit binnen van een castingburo waar mijn dochtertje ingeschreven is:

Model gezocht:
een zwangere vrouw / fashion model
maat: 38 toen ze niet zwanger was, maar nu dus zwanger
leeftijd: tussen 25 - 40 jaar
Helft van haar zwangerschap (je ziet haar buikje)
Ze heeft een blije uitstraling, ze is mooi zwanger

Boeking is de hele dag op vrijdag 12 september
Locatie is nog onbekend.

Als je meer info wilt, mail me even op angel@fok.nl

Jeetje, I do fit the profile...
Ik heb mezelf alleen nooit als model gezien...
ehm??? twijfelt...
stormy waters...
sailin'
pi_12941858
Aaaah, wat een lieve foto van Daniël!!

Mister-X en vrouw, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

pi_12946773
Nog geen berichten!
Dat kan heel veel betekenen!
  donderdag 4 september 2003 @ 21:45:37 #107
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12947275
Het betekent dat we rustig op de bank zitten film te kijken.

Wel zijn we vanmiddag ff op het ziekenhuis geweest. Astrid voelde Kruimel niet meer bewegen, dus SUPER ongerust naar het ziekenhuis voor een CTG. Wel moeten wachten voor ze ons hielpen (ruim drie kwartier) maar wanneer je dan het hartje hoort.... pfew...

Overigens een uur aan de CTG gelegen (As dan) en wel mooi drie contracties waargenomen Dus wie weet komende zondag?

Mister-X, gefeliciteerd met een uiterst snoezig klein kereltje. Wat issie lief....

Shaven..... not furred
  donderdag 4 september 2003 @ 21:50:24 #108
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_12947442
bhen blij dat alles goed was zeg..
is zeker wel even schrikken
  donderdag 4 september 2003 @ 21:51:07 #109
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_12947467
quote:
Op donderdag 4 september 2003 17:43 schreef Belana het volgende:

[..]

Jeetje, I do fit the profile...
Ik heb mezelf alleen nooit als model gezien...
ehm??? twijfelt...

doen! Of in ieder geval informeren...
Angelic1 since 2001
pi_12949463
quote:
Op donderdag 4 september 2003 21:45 schreef bastardhost het volgende:

Overigens een uur aan de CTG gelegen (As dan) en wel mooi drie contracties waargenomen Dus wie weet komende zondag?

Pfieuw, dat is een béétje goed nieuws toch!!!
Hopelijk zet het nu door!
  vrijdag 5 september 2003 @ 06:42:12 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_12954056
Ik zou het ongetwijfeld gehoord hebben als er ook maar iets met Lois is, en ik heb niks gehoord, dus daar gebeurt nog niks hoor...
Maar ja, wie weet wat vandaag brengt...

Angelic, ik twijfelde en doe het toch maar niet, ik ben niet zo modellerig...

stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 5 september 2003 @ 08:47:08 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12954478
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 06:42 schreef Belana het volgende:
Ik zou het ongetwijfeld gehoord hebben als er ook maar iets met Lois is, en ik heb niks gehoord, dus daar gebeurt nog niks hoor...
Precies, geen nieuws is geen nieuws
quote:
Maar ja, wie weet wat vandaag brengt...
De dag is nog lang
alleen is mijn schoonmoeder vandaag jarig dus kreeg is het verzoek om het nog even op te houden
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 september 2003 @ 09:03:33 #113
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_12954625
quote:
Op donderdag 4 september 2003 21:45 schreef bastardhost het volgende:
Het betekent dat we rustig op de bank zitten film te kijken.

Wel zijn we vanmiddag ff op het ziekenhuis geweest. Astrid voelde Kruimel niet meer bewegen, dus SUPER ongerust naar het ziekenhuis voor een CTG. Wel moeten wachten voor ze ons hielpen (ruim drie kwartier) maar wanneer je dan het hartje hoort.... pfew...

Mister-X, gefeliciteerd met een uiterst snoezig klein kereltje. Wat issie lief....

kruimel moet gewoon komen .... en niet later dan zondag.
D'r lopen hier veel te veel lieve mensen rond die m graag willen bewonderen.
Al kan ik me voorstellen dat ie veel te lekker zit om naar buiten te komen.
imagination is more important than knowledge
pi_12954663
Goedemorgen allemaal...ik zit vandaag de hele dag achter de computer te snotteren...heb ik alle tijd om de gebeurtenissen bij te houden!

Zet hem op!

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 september 2003 @ 09:18:37 #115
13151 crew  Rewimo
pi_12954789
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 08:47 schreef Lois het volgende:
alleen is mijn schoonmoeder vandaag jarig dus kreeg is het verzoek om het nog even op te houden
Nee joh, d'r uit met dat kind! Goeie smoes om de eerste 18 jaar niet naar haar verjaardag te hoeven
pi_12958905
MisterX, wat een ontzettende lieve foto. Zo te zien ligt ie er wel heel errug vredig te slapen.

Niet veel updates vandaag he, tjonge jonge stilte voor de storm.

vrijdag 5 september 2003 @ 15:07:08 #117
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12961637
Dames en heren, geeerd publiek.....

met trots mag ik aan jullie voorstellen: Lune

Rond half zes vanochtend kondigde zich de eerste weeen aan
Na twee persweeen, om 7:06, lag ze te pronken bij mama op de borst.

Lune is 3920gram zwaar en 52cm lang. Inmiddels zijn mama en Lune thuis en liggen zalig te rusten.

Sorry Troel, ik ben je voor

Shaven..... not furred
pi_12961676
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 15:07 schreef bastardhost het volgende:

Lune is 3920gram zwaar en 52cm lang. Inmiddels zijn mama en Lune thuis en liggen zalig te rusten.
[afbeelding]

proficiat
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 september 2003 @ 15:08:40 #119
13151 crew  Rewimo
pi_12961677
Ahhhh, eindelijk Wat een snelle bevalling zeg *jaloers is*, en wat is het resultaat van al dat wachten prachtig! Van harte gefeliciteerd!
pi_12961722
Wat een snelle bevalling. Dat mocht ook wel want de kleine heeft jullie al zo lang laten wachten. Leuke naam, Lune!
Gefeliciteerd!
pi_12961731
Dat is vlug. Gefeliciteerd!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12961894
Bastardhost,Astrid en kids gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.
Geniet van de kraamtijd en van elkaar en ik hoop dat jullie weer wat tot rust kunnen komen allemaal.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 5 september 2003 @ 15:16:15 #123
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12961896
Gefeliciteerd!
  vrijdag 5 september 2003 @ 15:19:52 #124
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_12961971
zo lees je even niet is er weer een wolk van een kind bij
dit was echt het wachten waard zeg..

van harte

vrijdag 5 september 2003 @ 15:19:56 #125
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_12961974
quote:

[afbeelding]

Lief....
T is maar goed dat ik niet weet waar je woont....ik zou dr zo komen halen

Storm, Sverre, Lune, Bastardhost en Genuivere heel erg gefeliciteerd allemaal dat jullie nu met zn 5jes zijn.

psssttt...bastardhost....eigenwijsje is dr al hoor

imagination is more important than knowledge
pi_12962267
Gefeliciteerd met Lune!!

Echt een plaatje hoor!!

*Ook jaloers is*
Alvast in de rij gaat staan voor ook zo'n supersnelle bevalling.

vrijdag 5 september 2003 @ 15:40:08 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_12962554
Ow, gelukkig! Lune is geboren!
Bastardhost en Genuivere, gefeliciteerd!
Wat ben ik blij voor jullie zeg!!!
Ga er maar lekker van genieten, ze is prachtig!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 september 2003 @ 15:49:27 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_12962800
quote:

[afbeelding]

Ik weet niet of ik dit wel lief vind!

Maar wat verschrikkelijk gaaf dat alles achter de rug is, en wat een lief meisje...

En alweer zo'n beeldige naam

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 september 2003 @ 16:09:36 #129
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_12963342

Welkom Lune

Gefeliciteerd Bastardhost, Guinevere, Storm en Sverre

Fok!hokker... en NietKlieker.
  vrijdag 5 september 2003 @ 16:20:59 #130
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12963661
Bastardhost en Genuivere van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Lune. Wat heerlijk dat het zo snel is gegaan. Hoewel ik begrepen heb dat snel niet altijd prettig is. Is alles goed gegaan?
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2003 @ 16:25:00 #131
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12963764
Even uit de lurkstand gekropen...

Lune, wat een prachtige naam voor een prachtig meisje zeg! Bastarhost en Genuivere, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_12964226
gefeliciteerd met lune!
wat een pracht-meid zeg!
  vrijdag 5 september 2003 @ 16:51:19 #133
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_12964274
Bastardhost en Genuivere gefeliciteerd met Lune. Wat een mooie naam!
Angelic1 since 2001
pi_12964412
Jaaaa, jullie maken leuke babietjes hoor: eerst Daniel en nu dan Lune...Lune heeft mama eerst nog wat doen worstelen, maar daarmee hadden papa en mama een snelle bevalling verdiend...KJOET!! (ik wil er ook van zulke en ik akn echt niet wachten tot ik mag)

Ben net terug van de gyn: hartje horen kloppen en kindje was dit keer lekker druk een hele verademing met de vorige keer, dat die mutseprutser zo aan het knoeien was (waarschijnlijk vond kindje het net zo'n trut als ik en hield ze zich daarom gedeisd: goezzo kind, je kan niet vroeg genoeg assertief worden)..deze dok was liiiieeeeff en toen wilde ze wel haar kunstjes vertonen (qua hartslag dan)

DANYEL EN THIJS
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 september 2003 @ 16:59:18 #135
13151 crew  Rewimo
pi_12964438
Mooi hè Catoot, zo'n hartje
  vrijdag 5 september 2003 @ 17:01:59 #136
30488 coolbabe
My little pwny
pi_12964480
Bastardhost, Guinevere, Storm en Sverre van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Lune
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 5 september 2003 @ 17:06:13 #137
545 dop
:copyright: dop
pi_12964562
Hoi dames,heren en babytjes

Even een technische mededeling namens:

Jessie
Mammabo

Oeps als eerste moest ik Rewimo bedanken voor de prachtige kaart
namens Jessie bo janneke en gerard dus

Voor iedereen die Mailtjes en dergelijke aan jessie stuurt of heeft gestuurt
de internet verbinding licht er bij haar uit
als er dus even geen reactie komt is dat niet met opzet

Genuivere & Bastardhost en kids gefeliciteerd met jullie prachtige dochter/zusje
Jessie,Gerard Bo Janneke en dop

Als laatste laat ze weten dat Zij en Janneke morgen weer thuis komen uit het kraam hotel
moeder en dochter maken het goed
Kusjes en knuffels voor iedereen van Moeder en bijde dochters

[Dit bericht is gewijzigd door dop op 05-09-2003 18:39]

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_12964590
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 17:06 schreef dop het volgende:
Voor iedereen die Mailtjes en dergelijke aan jessie stuurt of heeft gestuurt
de internet verbinding licht er bij haar uit
als er dus even geen reactie komt is dat niet met opzet
dat verklaart een hoop, tnx.
  vrijdag 5 september 2003 @ 17:10:33 #139
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12964648
Wat een heerlijk lief meisje, Lune. Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje!!!
pi_12964869
Ha Lune, welkom in de wereld!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 september 2003 @ 17:23:30 #141
13151 crew  Rewimo
pi_12964923
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 17:06 schreef dop het volgende:
Hoi dames,heren en babytjes

Even een technische mededeling namens Jessie [afbeelding]

Oeps als eerste moest ik Rewimo bedanken voor de prachtige kaart
namens Jessie bo janneke en gerard dus

Graag gedaan Hoop dat Jessie snel weer online is, ik ben erg nieuwsgierig naar haar bevallingsverhaal
  vrijdag 5 september 2003 @ 17:34:05 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12965149
Bastardhost en familie, gefeliciteerd me Lune!
Wat een wijs hoedje heeft ze op trouwens!
pi_12965244
Hoi!!! Terug van 2 daagies Center Parcs en gelijk twee babietjes!! Wat ontzettend gaaf!! En leuke namen, Daniel en Lune! Welkom lieve mensjes!

Genuivere en Bastardhost (en co) gefeliciteerd!! Fijn dat Lune er nu is en geniet ervan!

MisterX (en co) ook gefeliciteerd met Daniel, ook voor jullie een fijne kraamtijd!

pi_12965263
GEFELICITEERD!!!!!!!

Wat een mooie naam zeg, past ook heel goed bij storm en sverre.

En jeu wat een vlotte bevalling!!!!

Niet te gleuven zeg!!!

vrijdag 5 september 2003 @ 18:04:46 #145
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_12965649
Mister en Miss-X Gefeliciteerd met Daniel!
Bastardhost en Genuivre Gefeliciteerd met Lune!
Wat een heerlijke kindjes weer!
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2003 @ 19:25:15 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_12967278
Gefeliciteerd met Lune!!!

Wat heeft ze een bos hhar op dr koppie zeg!!

Jubileum moderator vrijdag 5 september 2003 @ 20:29:51 #147
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12968916
Jaaaaaaaaa Astrid is gewoon bevallen! Wat goed!!!
Gefeliciteerd jullie alle 4 met die prachtige Lune

ik sta bovenaan

Eva ♥ en Iris ♥
pi_12969002
Nou bastardhost en genuivere, ik begon zo langerzamerhand ook al te denken dat jullie het eerste stel waren waarvan het kind wèl zou blijven zitten. Vanaf die dreigende vroeggeboorte zitten we allemaal natuurlijk al in spanning, dus het lijkt net of ze al eeuwen overtijd was. Wat een heerlijk snelle bevalling (zal wel heftig geweest zijn?) en wat een mooi meisje met een mooie naam. Past geweldig bij jullie andere natuur-kinderen Storm en Sterre. Gefeliciteerd!!! Hopelijk is de moeilijke zwangerschap snel vergeten door dit prachtige wondertje.
mooi he, alles
  vrijdag 5 september 2003 @ 21:55:52 #149
37150 livelink
pi_12971304
Zo, even een dagje weggeweest en nu verwend met twee mooie babietjes .

MisterX + MadamX, gefeliciteerd met Daniel!! Wat een verrassing, zo ineens. Wat een lekker jochie.

Bastardhost, Genuivere, Storm en Sterre, jullie ook heel hartelijk gefeliciteerd met Lune. Prachtig meisje, hoor. En toen ze eenmaal besloten had om te komen, kwam ze ook meteen. Ze weet wat ze wil

Bixister, ook lieve foto's van Piet. Ook al zo'n lekker kereltje.

Lois, nu jij nog! Ik ben heel erg benieuwd.

† In Memoriam † vrijdag 5 september 2003 @ 22:00:37 #150
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12971448
volgens mij ben ik helemaal vergeten om Jessie met haar wolk van een Janneke te feliciteren

jessie ontzettend gefeliciteerd met Janneke

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 5 september 2003 @ 22:09:03 #151
8885 moralia
Grip op je zak
pi_12971710
Ik loop weer zwaaaaaaaaaar achter......

Jessie van harte gefeliciteerd!! Veel geluk!
En Bastardhost en Guinevere ook natuurlijk, leuk hoor weer wat meiden er bij!!

I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2003 @ 22:15:56 #152
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12971947
LUNE welkom!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 5 september 2003 @ 22:24:26 #153
593 sjak
Juffie Bloem
pi_12972181
Bastardhost en Guinevere,
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, Lune.
Jullie hebben er wat voor over moeten hebben, maar als ik het resultaat zo zie
Lekker douchen!
  vrijdag 5 september 2003 @ 23:11:44 #154
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12973214
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 20:33 schreef phileine het volgende:
Wat een heerlijk snelle bevalling (zal wel heftig geweest zijn?) en wat een mooi meisje met een mooie naam. Past geweldig bij jullie andere natuur-kinderen Storm en Sterre.
Pssst, het is niet Sterre, maar Sverre. Het is mijn dochter die Sterre heet!
  zaterdag 6 september 2003 @ 00:43:42 #155
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_12975113
Van harte gefeliciteerd Bastardhost en Guinevere! Ik hoop dat Guinevere nu snel opkikkert.
pi_12977199
Welkom weer Clauwheee, en loisje gaat bevallen tralalalaaaa tralalaaaaaaaaaaa!!

Het hartje was geweldig gek en leuk.....elke keer voel ik me dan even meer zwanger dan anders. Ben nog steeds bang dat ik gewoon last van gasophoping heb

ET, heeft die catalogus van babywalz al wel winterkleding?

DANYEL EN THIJS
pi_12977210
Bastardhost en Guinevere: gefeliciteerd met jullie kleine!
pi_12977418
LOIS gaat bevallen????????
Is bevallen?????????
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 september 2003 @ 10:11:18 #159
13151 crew  Rewimo
pi_12977455
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 09:19 schreef Catootje het volgende:
Welkom weer Clauwheee, en loisje gaat bevallen tralalalaaaa tralalaaaaaaaaaaa!!
Hee Toot, wat weet jij dat wij niet weten
pi_12977462
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 10:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee Toot, wat weet jij dat wij niet weten

Nee hoor dames: meer omdat ze nu echt bovenaan staat, en bovendien de verjaardagen ed voorbij zijn...joe gooo loisjeee!!
DANYEL EN THIJS
  zaterdag 6 september 2003 @ 10:23:05 #161
3011 E.T.
pi_12977561
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 09:19 schreef Catootje het volgende:

ET, heeft die catalogus van babywalz al wel winterkleding?

yep
en dan gewoon, 'gewone' kleding zeg maar.. Leuke shirts en broeken voor een normale prijs (heb voor 25 euro een witte kreukelbloes besteld, zit goed, ziet er goed uit)
Levering duurt ongeveer een week.. Heb gister bij m'n vriendin broeken daarvandaan gepast.. die ga ik ook nog ff bestellen (a 30 euro)

Ik was 't zo zat dat als ik in de stad liep en dan een bloes tegenkwam die ze bij C&A in de uitverkoop nog niet voor een tientje kwijtraakten (vanwege motief enzo) en dan heeft ie nu wat meer buikruimte en dan is 't ineens 60 euro.. Ik ga nog ff wat meer bestellen

pi_12977797
Astrid en Bastardhost, Gefliciteerd met jullie Lune! Eindelijk is ze dan toch gekomen en is alles in orde. Ik ben zo blij voor jullie!

Hoe vinden Sverre en Storm hun zusje?

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  FOK!fossiel zaterdag 6 september 2003 @ 11:14:59 #163
2628 Karin
pi_12978149
Mister-X en vrouw van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniël!

Genuivere en Basterhost van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lune! Wat fijn dat ze gewoon natuurlijk is bevallen.

Wat geweldig ook dat jullie meteen foto's plaatsen, prachtig om die verse babietjes te zien!

zaterdag 6 september 2003 @ 15:32:13 #164
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_12981938
Hoi allemaal,

bedankt voor jullie meeleven en felicitaties
Onze mooie meid is er eindelijk en toen ze zich aandiende ging het inderdaad met stoom en kokend water. Sochtends rond half zes de eerste stevige krampen gekregen, de eerste nog rond de 10 minuten en om kwart voor zeven heeft bastardhost ons met de grootste spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat ik al zwaar de persweeën moest wegpuffen. Poeh, blij dat hij taxichauffeur is geweest en stevig weet door te rijden als het moet. Verpleegster stond al buiten op ons te wachten, om zeven uur op de verloskamer, even kijken door de verloskundige, 10 cm, vliezen breken, een keer persen en het hoofdje stond al en bij de tweede keer persen was ze er al
oke, met de nodige schade aan de onderkant, maar gelukkig net niet helemaal volledig uitgescheurd. En vandaag vertelde de kraamverzorgster dat er een blauwe plek zit ????
Ons kleine eigenwijsje heeft ons vannacht wel lekker uit de slaap gehouden, want nadat ze gisteren de hele dag heeft geslapen, was ze vannacht erg onrustig. Hopelijk gaat het vannacht een stuk beter en is ze wat rustiger. Oja, buiten dat ik wel last heb van de hechten vallen de naweeeen me erg mee, ben natuurlijk nog wel moe maar wel heeel gelukkig.....

As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  zaterdag 6 september 2003 @ 18:21:58 #165
545 dop
:copyright: dop
pi_12984860

voor de liefhebbers nog een paar Janneke foto's

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2003 @ 19:47:59 #166
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12986833
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 18:21 schreef dop het volgende:
url]

voor de liefhebbers nog een paar Janneke foto's

meer!!! meer!! meer baby-foto's !
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 6 september 2003 @ 22:55:34 #167
3011 E.T.
pi_12990870
Genevuire en Bastardhost, van Harte!! Blij dat alles toch nog zo voorspoedig gegaan is

Maar wat ik me eigenlijk afvroeg... Heeft iemand Lois vandaag gezien??
Als 't zo zou zijn, zou Karin toch wel wat gemeld hebben?

*roept*
Loisje, doet eens melden!!

pi_12990905
Vandaag is Daniël opgenomen in het ziekenhuis ter observatie, het heeft te maken met dat hij wat geel is, temperatuur is wat laag en hij is wat aan de trage kant.
Morgenvroeg ga ik weer naar hem toe om voeding te geven .Mijn vrouw is namelijk ook ziek en zwak nog van de bevalling en de griep.
pi_12991361
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 22:57 schreef Mister-X het volgende:
Vandaag is Daniël opgenomen in het ziekenhuis ter observatie, het heeft te maken met dat hij wat geel is, temperatuur is wat laag en hij is wat aan de trage kant.
Morgenvroeg ga ik weer naar hem toe om voeding te geven .Mijn vrouw is namelijk ook ziek en zwak nog van de bevalling en de griep.
Wat rot voor voor jullie om hem daar alleen achter te moeten laten
Hopelijk mag hij weer snel naar huis.
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2003 @ 23:22:17 #170
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12991419
quote:
ow jee!! is zijn billirubine te hoog?
wat een tegenvaller voor jullie!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 6 september 2003 @ 23:31:20 #171
3011 E.T.
pi_12991575
quote:
He, getsie wat een tegenvaller..
Sterkte!
  Jubileum moderator zondag 7 september 2003 @ 09:07:54 #172
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12995437
Ach arme Daniël
Ik hoop dat het snel bijtrekt, een paar daagjes onder de lamp doen vaak wonderen.

* Lois heeft verder niks te melden.
ik ga wel trampoline springen vandaag ofzo, alhoewel.... het stofzuigen van gisteren heeft ook niet geholpen.

Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 7 september 2003 @ 09:17:20 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_12995472
Arme Daniel!

Dat is wel even balen jah

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 september 2003 @ 09:32:52 #174
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12995550
quote:
He wat rot, dat hij opgenomen moest worden! Van een te hoog bilirubinegehalte gaan ze geel zien, en een bijbehorend verschijnsel is dat ze een beetje 'sloom' zijn. Hebben mijn 3 kinderen ook gehad. In het ziekenhuis hebben ze blauwe lampen, die zorgen dat de geelheid sneller verdwijnt. En die lage temperatuur, ja, een baby kan zich in het begin niet goed zelf 'op temperatuur' houden. Hopelijk is hij gauw weer thuis, en gaat het ook snel weer beter met je vrouw!
pi_12995570
heeee, Mister-X, dat lijkt me nu helemaal niet leuk ...veel sterkte met die rotgriep en met het gele kleurtje, ik hoop dat die kjoete Daniel weer snel thuis is!! (en dan is het echt weer tijd voor een foto-update!)

Oke, als ik nog meer Janneke-foto's te zien krijg, ga ik haar halen!!!!! Wat een lekker ding (deze hardcore wat-oudere-kindjes-liefhebber begint smeltende reacties te vertonen op babietjes.....hormonen?)

DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † zondag 7 september 2003 @ 09:46:37 #176
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12995623
quote:
Op zondag 7 september 2003 09:07 schreef Lois het volgende:

* Lois heeft verder niks te melden.
ik ga wel trampoline springen vandaag ofzo, alhoewel.... het stofzuigen van gisteren heeft ook niet geholpen.

er schijnen nog meer dingen te zijn Lois die je op een zondag kunt doen

[Dit bericht is gewijzigd door just me op 07-09-2003 09:49]

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!fossiel zondag 7 september 2003 @ 09:48:58 #177
2628 Karin
pi_12995636
Och arme Daniël. En wat erg dat zijn moeder te verzwakt is om naar het ziekenhuis te gaan, dat lijkt me vreselijk dat je niet bij je kind kan zijn.
Heel veel sterkte en ik hoop dat hij snel weer thuis is.

Genuivere wat fijn dat jij alweer achter de computer zit. Heeft Lune vanacht wel lekker geslapen?

pi_12995639
Rob de Nijs: "zooooondag, zooooooondag, hebben wel lekker de hele dag om te vrijen...zooooooondag zoooooooooondag blijf ik de hele dag dicht bij jeehee"
DANYEL EN THIJS
  zondag 7 september 2003 @ 10:03:28 #179
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12995753
quote:
Op zondag 7 september 2003 09:49 schreef Catootje het volgende:
Rob de Nijs: "zooooondag, zooooooondag, hebben wel lekker de hele dag om te vrijen...zooooooondag zoooooooooondag blijf ik de hele dag dicht bij jeehee"
Hee, ik ben 2x naar een concert van hem geweest! Om het ontopic te houden: ik had de 1e x Sterre in mijn buik (zichtbaar). En toen ben ik op de foto met Rob de Nijs geweest. Het jaar erop (toen Sterre inmiddels dus geboren was) ben ik weer geweest en heb na afloop een speciaal gesigneerde cd voor Sterre gekocht, voor later
  zondag 7 september 2003 @ 10:07:27 #180
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12995797
Mister-X, heeeel veel sterkte thuis en op het ziekenhuis.
Of het een troost is... In het ziekenhuis zijn ze op dat moment het beste thuis *en voor bezoek: onze ervaring is dat je meer hebt aan één of twee lange bezoeken dan aan een aantal korten*

Lois: De eer is nu echt aan jou.. maak er wat moois van!

Overigens heeft Lune, op een tweetal voedingen en een klein krijsje voor een speentje de hele nacht geslapen. Het laatste uurtje bij Astrid in de armen, omdat haar bed wat frisjes was geworden.

Nog een klein fotootje:

Shaven..... not furred
  zondag 7 september 2003 @ 12:38:47 #181
8885 moralia
Grip op je zak
pi_12997893
Wat een mooie foto van jullie drie kids Bastardhost! Heel erg leuk. Hoe vinden de jongens het dat ze nu een zusje hebben? Ze zien er ontzettend trots uit in ieder geval.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_12998025
wow wat heeft Lune veel haar, wel mooi hoor. Echt lieve foto zo met ze 3en.

En wat is Janneke ook een onwijs schatje!!!!!!

Jubileum moderator zondag 7 september 2003 @ 13:35:02 #183
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12998979
quote:
Op zondag 7 september 2003 09:46 schreef just me het volgende:
er schijnen nog meer dingen te zijn Lois die je op een zondag kunt doen

en ik heb er beste harde buiken van dus wie weet.....
nu gaan we nog even enorm end wandelen en misschien hebben we dan vanavond wel een goed beginnetje gemaakt
Eva ♥ en Iris ♥
pi_13002764
Jemig allemaal mooie kindjes erbij!!!!!!!!!!!! Allereerst Basterdhost en Astrid (en kids natuurlijk) van harte gefeliciteerd, jullie moeten wel helemaal in de wolken zijn van Lune en onwijs blij dat het eindelijk achter de rug is. Ik hoop dat jullie ondanks de ellende vooraf nu kunnen genieten!

Mister X en mevrouw X ook van harte met Daniel. Ben benieuwd hoe het inmiddels is met Daniel. Mevrouw X beterschap! * zit nu ook te snotteren en kuchen

Enne, ik wil best nog wat meer fotootjes zien hoor van babies!!!!!!!!!

pi_13006758
Wat zielig voor Daniel, en ook niet leuk voor de ouders natuurlijk! Sterkte!

En wat een ontzettende leuke foto Bastardhost van de drie kids, echt een plaatje! Lekker veel haar heeft jullie meissie.

Lois, heeft de wandeling geholpen?? als jullie al terug zijn...

zondag 7 september 2003 @ 19:14:29 #186
34891 melonovy
La Kutschie
pi_13007256
Bastardhost, Guinevere, Storm en Sverre van harte gefeliciteerd met de geboorte van een mooie meid, Lune. Zeer leuke naam, past prachtig bij Storm en Sverre!
Hoe spreek je 't uit, op z'n Hollands of Engels?

Spannende weken zijn voorbij, een snelle geboorte achter de rug en nu maar lekker genieten van elkaar!

Lune heeft 2 trotse broers zag ik al op de foto! Mooi plaatje hoor!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_13007596
En nou wil ik een foto zien van LKM!
Ben je d'r bijna?
Ik moet wel een beetje op de hoogte blijven als tijdtweelingbroer van jouw grote zus!
  † In Memoriam † zondag 7 september 2003 @ 20:42:53 #188
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13009240
quote:
Op zondag 7 september 2003 10:07 schreef bastardhost het volgende:
Nog een klein fotootje:
[afbeelding][/url]
Oooo, ze hebben alle drie van die ontzettend lieve neusjes
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_13010623
Zo, we zijn weer terug. Lois, bedankt voor het wensen van de fijne vakantie; ik heb het nu net gelezen

Inmiddels is hier heel wat gebeurd! Voordat ik alles ga lezen, wil ik eerst de nieuwgeborenen feliciteren met hun verjaardag
Daniël en Lune, van harte met jullie ouders Mister-X en Genuivere/bastardhost
(hm... ik bedoel dus dat X bij D hoort en G/b bij L )

Een klein verhaaltje over de perikelen afgelopen week...
Maandag waren we bij de VK geweest (had ik dat al geschreven?) en die verwees ons door, omdat de bloeddruk al te lang iets te hoog was.
Wel, bij het ziekenhuis (maandag nog, dus lekker in onze vakantie ) is bloed afgenomen, gedurende een uur een hartfilmpje van de baby gemaakt, een scan van Kees en de bloeddruk van mijn vrouw. Eigenlijk was alles goed, op 1 ding na: op het hartfilmpje ging de hartslag van Kees twee keer naar de 100. Dat is te laag, dus de dokter adviseerde ons niet op vakantie te gaan (ja, da's lekker, zo midden in onze vakantie) Maar na nog een half uur mochten we toch gan, want Kees hield zich goed.
Donderdagochtend hadden we de volgende afspraak voor alweer een hartfilmpje en bloeddruk voor een half uur. Daaruit bleek dat Kees lekker kan slapen Maar na hem gewekt te hebben bleek dat zijn hartslag hardstikke goed is en de bloeddruk van mama ook. We zijn dus eigenlijk voor niets wat benauwd geweest.
De arts zei ook dat je dan voor de zekerheid naar het ziekenhuis gaat en dan is het zo vervelend wanneer er iets wordt gezien wat eigenlijk niets voor hoeft te stellen...
Donderdag a.s. weer een afspraak, maar geen hartfilmpje meer, dus dat vertrouwen ze daar wel... Ik denk dat we donderdag ook 'moeten' beslissen of we in het ziekenhuis of thuis gaan bevallen.

(ok, mijn vrouw gaat bevallen en ik ga benauwd toekijken (Ze leest nu mee en vroeg of ik ook ging bevallen ))

Verder moet ik al die verhalen van jullie eerst nog doorlezen; het is ook zoveel! Wel hebben we een paar hele mooie babies langs zien komen Echt prachtig! Iets om naar uit te kijken

FOK!fossiel zondag 7 september 2003 @ 22:13:47 #190
2628 Karin
pi_13011572
quote:
Op zondag 7 september 2003 19:30 schreef Jorden het volgende:
En nou wil ik een foto zien van LKM!
Ben je d'r bijna?
Ik moet wel een beetje op de hoogte blijven als tijdtweelingbroer van jouw grote zus!
Nog niets gehoord van Lois dus ze is nog niet bezig. Dat ik vanmiddag op visite was had ze wel aardige (voor)weeen dus ik zit eigenlijk al de hele avond naast de telefoon te wachten. *wordt erg ongeduldig*
Zodra er nieuws is zal ik het uiteraard meteen melden (ons fototoestel staat ook klaar dus ik zal ook meteen foto's plaatsen zodra hij/zij geboren is).

Wat een prachtige foto van Storm Sverre en Lune samen

Bright wat een schrik! En wat zonde dat jullie vakantie niet door kon gaan. Maar gelukkig is alles goed met de baby en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.

pi_13016019
Alle nieuwbakken pappa's en mamma's, broers en zussen :

GEFELICITEERD

Aan alle babies :

WELKOM OP DE WERELD en succes met je ouders

maandag 8 september 2003 @ 08:58:02 #192
65148 SixCat
And I'm the Rain King
pi_13016560
Ehhh hallo allemaal,

Mag ik ook effe inbreken op dit forum. Ik voel me een beetje machteloos..... Mijn vrouwtje is al vanaf ongeveer 02.00uur bezig om haar weeen weg te puffen. Ze liep vandaag precies 1 week over tijd, en het lijkt toch echt te gaan beginnen. VK is net weg, mijn vrouw heeft nu 6 cm ontsluiting. Alles gaat prima tot nu toe....spannend hoor. 't Is de eerste voor ons.
Ik kan alleen zo weinig doen. Ze heeft het liefst dat ze alleen is nu. Dus ik ben beneden aan het internettten. Af en toe roept ze me even om iets voor haar te doen, wat ik natuurlijk graag doe.
Naja, ik bereid me maar vast voor op wat komen gaat....wat moet ik eigenlijk voorbereiden??

Naja, duim allemaal maar voor ons!

"What the hell am I doing here....I don't belong here....."
  maandag 8 september 2003 @ 09:04:08 #193
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_13016608
Woei!!!!

Ik duim, Sixcat!
En dat er maar een geweldig mensje geboren mag worden, heel snel, heel gezond en heel fijn!

Hou je ons heel, heel erg op de hoogte?

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator maandag 8 september 2003 @ 09:06:41 #194
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_13016632
Na onvoorstelbaar veel harde buiken die gisteravond overgingen in best pittige weeën (om de 4-5 minuten, duur 40-50 seconden, 2 uur lang) dachten wij dat het begonnen was en dat vrijen echt geholpen had.
Helaas
Het is weer afgezakt, en ik ben weer zwanger opgestaan.
Zonde!
Naja, dit is voorwerk, dat is ook nooit weg.
Maar ik wil nu wel eens bevallen!

Sixcat wat spannend! Ik duim mee!

Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 8 september 2003 @ 09:08:30 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_13016650
quote:
Op maandag 8 september 2003 09:06 schreef Lois het volgende:
Na onvoorstelbaar veel harde buiken die gisteravond overgingen in best pittige weeën (om de 4-5 minuten, duur 40-50 seconden, 2 uur lang) dachten wij dat het begonnen was en dat vrijen echt geholpen had.
Helaas
Het is weer afgezakt, en ik ben weer zwanger opgestaan.
Zonde!
Naja, dit is voorwerk, dat is ook nooit weg.
Maar ik wil nu wel eens bevallen!

Sixcat wat spannend! Ik duim mee!

He bah, wat jammer Lois, maar het zit er wel dicht tegenaan nu!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 september 2003 @ 09:20:10 #196
13151 crew  Rewimo
pi_13016754
Succes Sixcat! Hou je taai, binnenkort heb je het mooiste mensje van de hele wereld in je armen!

En Lois, ik hoop dat het snel gaat doorzetten nu hoor

Edit: Hoe is het met Daniël? Ik hoop dat hij snel weer mee naar huis mag!

Jubileum moderator maandag 8 september 2003 @ 09:23:11 #197
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_13016782
Wat ik me nou nog afvroeg, Daniël moet in het ziekenhuis blijven maar de moeder mag niet mee. Wat nou als je BV wilt geven, dan zijn die eerste dagen toch heel belangrijk? Dan moet de moeder toch eigenlijk ook gewoon opgenomen kunnen worden om er dicht bij te zijn?
Zijn daar geen regelingen voor?
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 september 2003 @ 09:24:19 #198
13151 crew  Rewimo
pi_13016795
Ik dacht het eigenlijk ook, Lois. Maar ik heb geen idee of dat in elk ziekenhuis zo is.
  maandag 8 september 2003 @ 09:28:20 #199
65148 SixCat
And I'm the Rain King
pi_13016845
Wat leuk die reacties meteen. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Op dit moment zit ze even onder de douche op een kuipstoeltje, vindt ze prettig. Om 11.00uur komt de VK weer.
Vanmorgen heeft ze (de VK) de uitspraak gedaan dat we waarschijnlijk vanmiddag of anders tegen de avond iedereen het goede nieuws kunnen vertellen. Ik vind dat wel gevaarlijk hoor, zulke uitspraken.... Ze zal er heus wel verstand van hebben, maar toch...
Misschien ben ik ook gewoon wel te voorzichtig/onervaren.....

Wat klote Lois dat het niet direct doorzet..... Toch is het al wel wat aan het rommelen dus.
'k Zal ook voor jou duimen!

maandag 8 september 2003 @ 09:35:15 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_13016925
quote:
Op maandag 8 september 2003 09:28 schreef SixCat het volgende:
Vanmorgen heeft ze (de VK) de uitspraak gedaan dat we waarschijnlijk vanmiddag of anders tegen de avond iedereen het goede nieuws kunnen vertellen.

Wat klote Lois dat het niet direct doorzet..... Toch is het al wel wat aan het rommelen dus.

SixCat, dat gaat dus gewoon wèl gebeuren, dat jullie vanmiddag al iedereen het geweldige nieuws kunnen vertellen! Zeker weten! Gaaf!

En Lois, ik heb zo'n vermoeden dat het vandaag gewoon weer twee voor de prijs van 1 wordt... Dus even springen en laten glippen die kleine!

Succes allebei!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 september 2003 @ 09:40:20 #201
13151 crew  Rewimo
pi_13016980
Ja hoor, we gaan gewoon voor een nieuwe datumtweeling

Hoe is het eigenlijk met Jessie en Janneke? Jessie! Ik mis je!

† In Memoriam † maandag 8 september 2003 @ 10:06:00 #202
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_13017272
quote:
Op maandag 8 september 2003 09:23 schreef Lois het volgende:
Wat ik me nou nog afvroeg, Daniël moet in het ziekenhuis blijven maar de moeder mag niet mee. Wat nou als je BV wilt geven, dan zijn die eerste dagen toch heel belangrijk? Dan moet de moeder toch eigenlijk ook gewoon opgenomen kunnen worden om er dicht bij te zijn?
Ik weet alleen dat bv-moeder met hun kind opgenomen mogen worden; hoe het met flesvoeding zit weet ik niet. Het zal wel weer een kostenplaatje zijn dat verzekeringen niet willen vergoeden
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_13017661
quote:
Op maandag 8 september 2003 08:58 schreef SixCat het volgende:
Ehhh hallo allemaal [...]
Hee! Wij duimen wel voor jullie hoor!
Joepie! Weer een live-bevalling!
Six'pack', veel succes, ook aan mevrouw SixCat en SixKitten

ps: SixCat, beloof je om het als eerste aan ons te vertellen?
zegt * verwachtingsvol

pi_13017792
Sixcat, wat spannend voor je...
Doe maar lekker wat je vrouw je vraagt, vrouwen die aan het bevallen zijn, maken de wereld om zich heen zo klein mogelijk.
Misschien kun je wat eten, drinken, rugmassage of iets dergelijks aanbieden.
Schrik niet als je gaat uitschelden of een klap verkoopt, dit is ook heel normaal tijdens het bevallen.
Als ze in je hand mag knijpen, bedenk dan wel dat dit heeeeel pijnlijk kan zijn.
Probeer verder een beetje relax te zijn als je bij haar bent, een hyper vent naast je bed kan erg vervelend zijn voor de vrouw.

Ik hoop dat je er wat aan hebt de komende uren, de VK zal je wel verder instrueren!

Heel veel sterkte toegewenst, en snel even melden wat 't geworden is he!

Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 8 september 2003 @ 10:43:33 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_13017811
Bright, gelukkig is alles in orde met jullie kleine, dat moet toch weer een hele opluchting zijn.
Sixcat, ik hoop dat bij jullie alles goed gaat, nog ff doorbijten! Ik heb zelf nog geen ervaring, daar moet ik nog 4, 5 maanden op wachten, maar je doet het vast goed!
Lois, hang in there babe, uiteindelijk komt het eruit, echt waar!

Verder heb ik gisteravond besloten thuis te blijven vanaf nu. Ik heb al een week last van mijn buik, of het echt harde buiken zijn weet ik niet, maar prettig is anders. En mijn rug is gewoon ronduit slecht. Ik ben echt kapot als ik een paar uur op mijn werk heb gezeten en dat lijkt me niet de bedoeling. Toch een moeilijke beslissing, maar wel de goeie denk ik.

stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 september 2003 @ 10:56:45 #206
13151 crew  Rewimo
pi_13018031
Belana, verstandig van je hoor. Je moet goed naar je lichaam luisteren. Ik moest met 20 weken al stoppen, dat is heel raar, maar als je een tijdje thuis bent voel je hoe goed het voor je is.
  FOK!fossiel maandag 8 september 2003 @ 10:58:05 #207
2628 Karin
pi_13018054
Sixcat wat spannend!! Het lijkt me inderdaad heel moeilijk om als man je vrouw zo te zien pijnlijden.
Ik wilde ook niet dat iemand aan me kwam maar was vreselijk blij dat mijn man in de buurt was. Helaas kan je niet veel meer doen. Het belangrijkste was dat Peet in de gaten hield dat ik niet ging hyperventileren, dan pufte hij even met mij mee en dan ging het weer.

Belana wat een moeilijke maar verstandige beslissing. De gezondheid van jou en je kindje gaan nu gewoon voor. Ga lekker genieten van de rust. Lekker wat dingetjes in huis doen, na de bevalling heb je daar allemaal geen tijd meer voor.

maandag 8 september 2003 @ 10:59:52 #208
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_13018096
Ik heb hier een heel tijdje terug gepost dat mijn vriendin zwanger was. Intussen is de echo gemaakt. Alles was goed, het was maar 2,9 cm groot. . Ze is trouwens uitgerekend op 1 april. En nee dat is geen geintje.
pi_13018121
quote:
Op maandag 8 september 2003 10:43 schreef Belana het volgende:
Bright, gelukkig is alles in orde met jullie kleine, dat moet toch weer een hele opluchting zijn.
Sixcat, ik hoop dat bij jullie alles goed gaat, nog ff doorbijten! Ik heb zelf nog geen ervaring, daar moet ik nog 4, 5 maanden op wachten, maar je doet het vast goed!
Lois, hang in there babe, uiteindelijk komt het eruit, echt waar!

Verder heb ik gisteravond besloten thuis te blijven vanaf nu. Ik heb al een week last van mijn buik, of het echt harde buiken zijn weet ik niet, maar prettig is anders. En mijn rug is gewoon ronduit slecht. Ik ben echt kapot als ik een paar uur op mijn werk heb gezeten en dat lijkt me niet de bedoeling. Toch een moeilijke beslissing, maar wel de goeie denk ik.

Belana, we zijn ook heel erg blij dat het goed gaat
Vervelend van je rug; komt dat misschien doordat je nu een hollere rug hebt gekregen? Misschien heb je nu een te hard bed (Daar heb je meer last van als je een holle rug hebt) en dat kan zich dan overdags uiten...
In ieder geval heel veel sterkte met je 'sore back' en 'fat belly'. Wat een combinatie eigenlijk; m'n vrou zei laatst dat ze last van die buik had omdat die altijd in de weg zit en een holle rug is ook vervelend, want dat zit weer niet lekker. Zeg ik tegen haar dat dit toch beter is dan dat die buik van achter zit (Tja, je moet de humor er gewoon inhouden hoor! Ze kan er wel lekker om lachen )
pi_13018429
quote:
Op maandag 8 september 2003 10:06 schreef just me het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat bv-moeder met hun kind opgenomen mogen worden; hoe het met flesvoeding zit weet ik niet. Het zal wel weer een kostenplaatje zijn dat verzekeringen niet willen vergoeden

de moeder kolft het en ik breng het naar het ziekenhuis toe om het hem te geven.

ik ga zo weer heen om hem voeding te geven en dan hoor ik ook of hij nog langer moet blijven.
hij is in ieder geval van de monitor af.

pi_13018968
quote:
Op maandag 8 september 2003 11:20 schreef Mister-X het volgende:

[..]

de moeder kolft het en ik breng het naar het ziekenhuis toe om het hem te geven.

ik ga zo weer heen om hem voeding te geven en dan hoor ik ook of hij nog langer moet blijven.
hij is in ieder geval van de monitor af.

Wil je zeggen dat de baby nog nooit aan de borst heeft gelegen?
Het lijikt met dat ze in het ziekenhuis wel proberen om dat wel voor elkaar te krijgen; straks wil de baby alleen nog maar de fles en kan de mama eerst gaan kolven en dan alsnog de fles geven...
  † In Memoriam † maandag 8 september 2003 @ 13:05:36 #212
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_13020531
quote:
Op maandag 8 september 2003 11:51 schreef Bright het volgende:

[..]

Het lijikt met dat ze in het ziekenhuis wel proberen om dat wel voor elkaar te krijgen; straks wil de baby alleen nog maar de fles en kan de mama eerst gaan kolven en dan alsnog de fles geven...

baby's krijgen tegenwoordig vaak cupfeeding in het ziekenhuis waardoor minder snel tepel-speen verwarring ontstaat.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_13020792
Zo Genuivere en Bastardhost, wat een mega snelle bevalling uiteindelijk. Blij te horen dat alles goed gaat. En van Harte Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Lune. Ik hoop dat jullie nu eindelijk wat rust krijgen in de tent.

Belana, jeetje joh, dat is vervelend met die rug. Alhoewel ik het wel heel goed begrijp, want die rug van mij wil ook niet zo. En dan heb ik gisteren nog met mijn stomme kop staan tegelen in de keuken. Die gast die het dus zou doen heeft ons gewoon laten zitten en aangezien een nieuwe keuken zonder tegels gewoon stom staat. Zijn we zelf maar begonnen, maar ik ben wel veel en veel te ver gegaan ermee, want ik weet nu gewoon niet hoe ik het heb met mijn rug en heupen. Dus verders maar weer rustig aan doen.

Catoot, wil toch wel even zeggen dat je nuts bent af en toe, moet errug om je posts lachen.

maandag 8 september 2003 @ 13:54:14 #214
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13021606
SixCat, wat een spannende dag voor jullie! Heel veel succes!!!

Belana, rugpijn is echt heel vervelend he. Hopelijk doet wat meer rust je rug goed

ShaoliN, wat leuk dat je weer van je laat horen! Als je die echo gezien hebt, wordt het allemaal nog meer werkelijjkheid he? Hou je ons op de hoogte? Ik ben benieuwd hoe je de rest van de zwangerschap ervaart!

Mister-X, wanneer kan je vrouw jullie zoontje weer zien? Het lijkt me zo rot dat ze ziek thuisligt!

maandag 8 september 2003 @ 13:56:08 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_13021642
Dankjullie wel allemaal weer voor het lieve medeleven! Dat doet altijd weer goed!
Bright, ik zie de humor er wel van in hoor! Mijn man noemt me tegenwoordig bollie...
Ik heb idd een redelijk hard bed en een holle rug, die krijg je dus niet meer op bed als je ligt. Zijn daar nog andere truken voor?

MrX, ik hoop dat de kleine snel opknapt en naar huis mag, lekker bij zijn mama drinken lijkt me toch leuker voor hem en ook voor jullie, lekker met zijn drietjes thuis.

Lewis, doe jij ff rustig aan! Je bent dus zwanger zeg maar!!
En mag ik me aansluiten bij je opmerking over Catootje,
Echt, als je een beetje down bent zoek je gewoon een post op van Toot, dan moet je al snel weer lachen!

stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 september 2003 @ 13:58:51 #216
13151 crew  Rewimo
pi_13021705
Belana, misschien een kussen onder je knieën, dan kantel je automatisch je bekken. Proberen kan altijd
pi_13022419
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:56 schreef Belana het volgende:
Dankjullie wel allemaal weer voor het lieve medeleven! Dat doet altijd weer goed!

Ik heb idd een redelijk hard bed en een holle rug, die krijg je dus niet meer op bed als je ligt. Zijn daar nog andere truken voor?

Belana, dat is inderdaad wel een goeie tip. Ik heb ook een lang kussen naast me liggen en hang mijn ene been daarover heen en andere ligt eronder zo hou je je bekken goed en dit zal ook wel rug klachten voorkomen. Ik lig er al heel lang mee in bed en het helpt mij wel. Het lijkt net alsof ik dat kussen lig te knuffelen in plaats van hubby Dus kussen tussen de benen is een strak plan.
  maandag 8 september 2003 @ 14:49:34 #218
24188 Belana
kloon van belana
pi_13022741
Ok, dat ga ik eens proberen komende nacht.
Alleen lastig met op je zij liggen lijkt me?
stormy waters...
sailin'
  maandag 8 september 2003 @ 14:49:44 #219
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_13022748
quote:
Op maandag 8 september 2003 09:23 schreef Lois het volgende:
Wat nou als je BV wilt geven, dan zijn die eerste dagen toch heel belangrijk? Dan moet de moeder toch eigenlijk ook gewoon opgenomen kunnen worden om er dicht bij te zijn?
De mams van Daniel is toch ziek? Mensen met griep, verkoudheid of anderzins lichamelijke klachten die kunnen wijzen op een ziekte worden geweert van de couveuse afdeling en de warme kamers. Een simpel griepvirusje kan fataal zijn voor de jonge babies die daar liggen. Dat betekent dus ook vaak dat moeders niet mogen. Een oplossing is dan kolven en afleveren.
Shaven..... not furred
  maandag 8 september 2003 @ 14:52:46 #220
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_13022800
quote:
Op maandag 8 september 2003 11:51 schreef Bright het volgende:

[..]

Speen/tepel verwarring berust op onzin is ons altijd verteld.
Heus echt waar. Sverre heeft beide geleerd. Storm begon aan de borst te lurken, maar toen had Astrid al te ver afgebouwd. De kleine van mijn zus is nu 11 weken en drinkt zomaar spontaan uit de borst, wilde dat in het begin ook niet.
Wel is drinken uit een fles minder zwaar dan uit de borst, waardoor bij de overstap het kind wel eens minder bereid kan zijn tot het doordrinken en dus stopt na de voormelk. Da's een kwestie van honger opbouwen
Shaven..... not furred
pi_13023086
quote:
Op maandag 8 september 2003 14:49 schreef Belana het volgende:
Hoi Belana
Ik lurk zo nu en dan even mee, maar misschien moet je eens een buikband proberen. ik heb ook zo'n ding en vind het echt ideaal. Het geeft je meer steun aan je buik en daarmee ontlast je je rug wat minder.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 september 2003 @ 15:07:58 #222
13151 crew  Rewimo
pi_13023128
quote:
Op maandag 8 september 2003 14:49 schreef Belana het volgende:
Als je op je zij ligt, is het prettig het kussen tussen je benen te leggen. Je moet maar een beetje experimenteren Kijken wat voor jou de fijnste houding is.
  Jubileum moderator maandag 8 september 2003 @ 16:08:05 #223
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_13024522
Whaaaaaaaaa ik ben net de slijmprop verloren!!
* Lois rent zenuwachtig in de rondte*

Ik weet dat het evengoed nog dagen kan duren maar het komt ineens wel heel dichtbij nu.

Ik voel me een beetje
Beetje verward dus...

Eva ♥ en Iris ♥
pi_13024642
Ow, Lois wat spannend!

Ik hoop dat je zo snel mogelijk je langverwachte kindje in je armen kan houden.

Zet 'm op!

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 8 september 2003 @ 16:19:35 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_13024810
spannend hoor!

Zettum op Lois!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 september 2003 @ 16:25:01 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_13024940
Jaaaaaaa, ik had nog geen plannen voor vanavond, maar ik ga d'r maar eens voor zitten. Ik voorspel breken van vliezen over een uurtje of 3 en dan vannacht om een uurtje of 2 hebben Lois en hubje een prachtig kindje in hun armen.

Die weeen van vannacht, waren natuurlijk niet voor niets!

† In Memoriam † maandag 8 september 2003 @ 16:27:07 #227
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_13024996
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:08 schreef Lois het volgende:

Ik weet dat het evengoed nog dagen kan duren maar het komt ineens wel heel dichtbij nu.

Ik voel me een beetje [afbeelding]
Beetje verward dus...

09-09-2003 lijkt me een schitterende dag om een baby te krijgen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 september 2003 @ 16:37:58 #228
13151 crew  Rewimo
pi_13025248
Hee Lois, goed nieuws Bij mij duurde het vanaf toen precies 24 uur tot ik mijn manneke op de wereld zette (nou ja, liet zeggen ). Maar het mag ook sneller hoor

Wel graag weer een liveverslag à la Moussy en Jessie hè (we zijn verwend)

pi_13025760
Lois spannend, nu zal het dan toch niet lang meer duren.
Krijgen we nu ook weer een live verslag?
Heb je al perssmilies nodig..hier is er alvast eentje
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 8 september 2003 @ 17:09:01 #230
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13026076
Joepie, Lois, nu zal het vast snel gaan! Spannend!!! . Eva heeft bijna een broertje of zusje!!!

Hoe is het bij jullie Sixcat? Hebben jullie de kleine al in de armen?

Belena, het lijkt me inderdaad geen makkelijke beslissing om even te stoppen met werken. Ik had er al moeite mee om een paar uur minder te gaan werken. Maar als de knoop eenmaal is doorgehakt en het is geregeld zal het een hoop rust brengen. Ik hoop voor je dat de rugpijn dan ook wat minder wordt!

Ik moet enkel vrijdag nog een dagje gaan werken. Heerlijk vind ik het om nu thuis te zijn. Lekker een beetje tutten en dingetjes in orde brengen. Al moet ik ook wel op mijn gemakje doen en regelmatig rust nemen.

pi_13026364
WAT SPANNEND!
Ik ben net thuis van werken...na een weekend weg te zijn geweest...
Vol spanning open ik dit topic, en ik val er met mijn neus middenin!
pi_13026750
Jeuj! Ik ben ook net thuis van mn stage, en zal vanavond lekker meelurken en F5-en!!

Zet hem op Lois! En Sixcat (of vrouwlief eigenlijk) ook natuurlijk!!

maandag 8 september 2003 @ 17:44:33 #233
65148 SixCat
And I'm the Rain King
pi_13026986
Superkort bericht:

Vanmiddag om 12.36uur is onze dochter Kim geboren!!!
Kerngezond, 7 pond en een score van 10!! Mijn vrouw maakt het ook prima!!!

Doehoeiiii!!

pi_13027042
GEFELICITEERD !

Wat een heerlijk nieuws !

Ga er samen maar met volle teugen van genieten!

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 september 2003 @ 17:47:47 #235
13151 crew  Rewimo
pi_13027073
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:44 schreef SixCat het volgende:
Superkort bericht:

Doehoeiiii!!

Wauw, dat is snel gegaan! Van harte gefeliciteerd, ga maar lekker genieten samen
  maandag 8 september 2003 @ 17:55:44 #236
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13027269
Geweldig nieuws Sixcat! Gefeliciteerd met jullie dochter Kim!
  maandag 8 september 2003 @ 18:12:16 #237
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_13027644
Sixcat en vrouw, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Kim.
  maandag 8 september 2003 @ 18:13:34 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_13027679
quote:
Superkort bericht:

Doehoeiiii!!

gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_13028631
*komt uit ligstoel*
Vanuit een warm maar lekker Mexico, alle bevalligen gefeliciteerd met zoon of dochter

Ben je op vakantie, mis je gewoon een paar kindjes.....

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_13029451
wat een leuke en positieve berichten weer, spannend ook!! (we hebben een Kim in ons midden, ook eeeeeeeeeeerg leuk maar zonder foto doe ik daar verder geen uitspraken over )
DANYEL EN THIJS
pi_13029891
Gefeliciteerd met Kim!! leuke naam hoor, tzt foto's?
Idd Catootje, leuke berichten zijn dit!

Ik blijf weer stug F5-en haha

maandag 8 september 2003 @ 19:39:04 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_13029938
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:06 schreef Quinny het volgende:

[..]

Hoi Belana
Ik lurk zo nu en dan even mee, maar misschien moet je eens een buikband proberen. ik heb ook zo'n ding en vind het echt ideaal. Het geeft je meer steun aan je buik en daarmee ontlast je je rug wat minder.

Ok, dankje! Waar kan je die dingen toch krijgen, want ik zie ze nergens?
stormy waters...
sailin'
  maandag 8 september 2003 @ 19:41:02 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_13030010
quote:

Beetje verward dus...

Yeah, you go girl!!!
stormy waters...
sailin'
  maandag 8 september 2003 @ 19:44:24 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_13030113
quote:
Superkort bericht:

Doehoeiiii!!

Gefeliciteerd!!!!
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel maandag 8 september 2003 @ 19:49:15 #245
2628 Karin
pi_13030251
SixCat gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kim! Wat is het snel gegaan! Hoe heb je het ervaren?

Belana ik kocht mijn buikbanden bij Miss Etam. Ik had een aantal kleuren (ze hebben daar meestal de kleuren van de kleding op dat moment maar zwart, creme en donkerblauw kon bij hoop van mijn kleding. En als dat niet helemaal paste stopte ik hem onder mijn trui ofzo). Na 1 dag gooide ik ze meestal weer in de was en droger, waren ze weer lekker strak.

Zo en laat nu de weeen van Lois maar lekker doorzetten.
Ik had zo'n mooi berichtje op mijn antwoordapparaat vanmiddag Lois beetje in de war en een beetje hyper van het verliezen van de slijmprop.

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 september 2003 @ 19:51:12 #246
13151 crew  Rewimo
pi_13030314
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:49 schreef Karin het volgende:
Zo en laat nu de weeen van Lois maar lekker doorzetten.
Ik had zo'n mooi berichtje op mijn antwoordapparaat vanmiddag Lois beetje in de war en een beetje hyper van het verliezen van de slijmprop.
Zo'n berichtje staat hierboven ook
  maandag 8 september 2003 @ 19:52:30 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_13030352
Hehe, ik zag dat karin gereageerd had en hoopte eigenlijk dat er al nieuws was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 september 2003 @ 20:00:05 #248
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_13030576
quote:

Beetje verward dus...

/geheimmode aan
Astrid verloor haar prop donderdagochtend... binnen 24 uur een baby
/geheimmode uit

Dus, Lois... U go girl!!!

[Dit bericht is gewijzigd door bastardhost op 08-09-2003 20:02]

Shaven..... not furred
  FOK!fossiel maandag 8 september 2003 @ 20:00:26 #249
2628 Karin
pi_13030582
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:52 schreef Troel het volgende:
Hehe, ik zag dat karin gereageerd had en hoopte eigenlijk dat er al nieuws was

Tja sorry maar het kan nog dagen duren wat ik absoluut niet hoop, barst uit mijn voegen van nieuwsgierigheid en tot die tijd kan ik helaas mijn mond vast niet houden. Jullie zullen dit dus vaker krijgen.
  maandag 8 september 2003 @ 20:00:45 #250
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13030592
SixCat, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Kim!!! En nou hoop ik wel op een fotootje hoor!

Lois, hoe is het?? Dit wordt een avondje goed dit topic in de gaten houden dus. Oeieoeioei, spannend hoor!!!

maandag 8 september 2003 @ 20:04:27 #251
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_13030689
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:00 schreef Karin het volgende:

[..]
..
Tja sorry maar het kan nog dagen duren wat ik absoluut niet hoop, barst uit mijn voegen van nieuwsgierigheid en tot die tijd kan ik helaas mijn mond vast niet houden.

Dan ga ik het maar verklappen
De kleine bij Lois....
het wordt een mensje...
echt, zonder twijfel...

Nou niet meer nieuwsgierig zijn en beleefd afwachten en F5-en, net als de rest

SixCat... gefeliciteerd met Kim, lekker genieten joh!

Shaven..... not furred
pi_13030835
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:04 schreef bastardhost het volgende:

[..]

Dan ga ik het maar verklappen
De kleine bij Lois....
het wordt een mensje...
echt, zonder twijfel...

Nou niet meer nieuwsgierig zijn en beleefd afwachten en F5-en, net als de rest

SixCat... gefeliciteerd met Kim, lekker genieten joh!

Hehe...

Maar wachten duurt zo lang, Bastardhost!

Jubileum moderator maandag 8 september 2003 @ 20:16:57 #253
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_13031058

Hier gebeurd weinig op wat harde buiken na, sorry. Als ik zou beginnen bel ik gelijk Karin, ongeacht hoe laat het is en die mag het dan doorgeven.

Ik kan wel een Kim verwelkomen, van harte ouders met Kim!
foto's willen we!

Belana, die buikbanden kom je hier maar halen, ik heb er nogal wat in verschillende kleurtjes en we hebben dezelfde maat denk ik zo.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_13031135
Sixcat, gefeliciteerd met de geboorte van Kim!
FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 8 september 2003 @ 20:52:19 #255
37150 livelink
pi_13032117
Zo, nog snel even reageren voordat hij vol zit (ik ben niet goed in nieuwe deeltjes aanmaken).

Pappa en Mamma Sixcat, gefeliciteerd met Kim! De rest van het bevallingsverhaal zal nog wel volgen, neem ik aan. Met natuurlijk ook wat foto's.

Lois, spannend . Ik ben heel benieuwd, maar ook erg moe, dus ik zal vast niet de hele nacht F5-en. Morgenochtend hoop ik op meer nieuws.

Belana en Lewis, sterkte met de rugproblemen. Ik heb zelf gelukkig weinig last, maar ik leef met jullie mee.

Daniel, ik hoop dat je weer snel thuis bent bij Pappa en Mamma.

maandag 8 september 2003 @ 21:18:06 #256
65148 SixCat
And I'm the Rain King
pi_13032808
Morgen meer foto's en meer verhalen. Ik ben bek-af na deze geweldige dag! Wat een belevenis......schitterend.

Hartelijk dank voor jullie lieve reacties!

Kim krap een uurtje op deze aardkloot.....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')