abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19611141
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:09 schreef Malchevia het volgende:

[..]

En ik ga komende dinsdag een spiraal laten inzetten, boehoehoehoe!!
Misschien gaat het bij jou wel goed! Succes ermee!
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:33:21 #102
37769 erodome
Zweefteef
pi_19611283
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:09 schreef Malchevia het volgende:

[..]

En ik ga komende dinsdag een spiraal laten inzetten, boehoehoehoe!!
Ik heb nu een maandje een spiraal en idd, het zetten is naar en het blijft een paar dagen wat gevoelig, maar ik ben er ontzettend blij mee, nu de eerste menstruatie mee bezig en om eerlijk te zijn heb ik er minder last mee als met de pil, ik bloed alleen wat meer, maar totaal geen pijn...

Het hoeft dus echt niet heel naar te zijn allemaal hoor...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19611320
Aventura, bedankt voor je reactie. Tja, de kosten van de nuvaring zijn 19 euro per 3 maanden, die paar eurootjes zouden er nog wel bij kunnen... Krijg je geen last van je huid enzo? Heb gehoord dat je er schrale plekken van krijgt.
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:38:48 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19611422
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:34 schreef judes het volgende:
Aventura, bedankt voor je reactie. Tja, de kosten van de nuvaring zijn 19 euro per 3 maanden, die paar eurootjes zouden er nog wel bij kunnen... Krijg je geen last van je huid enzo? Heb gehoord dat je er schrale plekken van krijgt.
Nee, als ik hem er vanaf trek na een week zie ik wel een minuutje een rode verkleuring, maar dat heb je met een gewone pleister toch ook, erger zelfs. Het doet totaal geen zeer ofzo. Daarna plak ik de pleister aan de andere kant, het gaat dus links/rechts/links/rechts. Geen blijvende irritaties en plekjes dus, en dat terwijl ik toch een heel tere en gevoelige huid heb.
pi_19611445
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb nu een maandje een spiraal en idd, het zetten is naar en het blijft een paar dagen wat gevoelig, maar ik ben er ontzettend blij mee, nu de eerste menstruatie mee bezig en om eerlijk te zijn heb ik er minder last mee als met de pil, ik bloed alleen wat meer, maar totaal geen pijn...

Het hoeft dus echt niet heel naar te zijn allemaal hoor...
Gelukkig, ik ben al zo zenuwachtig...
In the long run, I hit what I aim at
  vrijdag 2 juli 2004 @ 09:31:04 #106
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_20354743
Ik heb gisteren al het een en ander opgezocht op internet over de anticonceptiepleister. Helaas kan ik maar weinig ervaringen vinden. Ook in dit topic staan niet zoveel recties van meiden die deze pleister gebruiken. Mij lijkt het juist fijn dat je dan maar 1x per week eraan hoeft te denken maar er zitten misschien ook nadelen aan? Dus, ervaringen zijn welkom!
pi_20463267
Hoi Beaver, ik ben ook op zoek naar ervaringen met de pleister. Ik heb er bij flaironline wat gevonden, misschien heb je daar iets aan.
http://clubs.flaironline.nl/messages/3/194510.html
  woensdag 7 juli 2004 @ 18:29:17 #108
93082 Beaver
pi_20470210
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 13:42 schreef judes het volgende:
Hoi Beaver, ik ben ook op zoek naar ervaringen met de pleister. Ik heb er bij flaironline wat gevonden, misschien heb je daar iets aan.
http://clubs.flaironline.nl/messages/3/194510.html
Hoi Judes, dank je voor de link, daar staat handige informatie tussen. Inmiddels ben ik er zelf al aan begonnen. Mijn huisarts wist wel van het bestaan maar niemand bij hem in zijn praktijk had ernaar gevraagd. Vandaag is de tweede dag dat ik de pleister draag, nog weinig ervaring van mijzelf dus... Denk je dat je er zelf ook aan gaat beginnen?
pi_20569071
Ik weet het nog niet, voorlopig nog even niet, het gaat nu in principe goed met de nuvaring, maar ik heb vrij snel last van candida-infecties (schimmel) en de ring kan dit in de hand werken. (vanwege locatie...) Dus misschien dat dit bij de pleister minder zou zijn. Maarja, ben nu met de dokter nog op zoek naar andere oplossingen, want 1 x in de 3 weken een ring in doen lijkt me toch altijd prettiger als 1 x p/week een pleister plakken. Plus je ziet de ring nooit zitten. Denk dat ik het nog tot ongeveer januari aankijk, dan ben ik 2 jaar aan de ring. Om de haverklap van anticonceptie wisselen is natuurlijk ook niet echt verstandig.
  maandag 12 juli 2004 @ 11:41:03 #110
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_20569203
Judes, ik heb niet het hele topic gelezen, maar heb je wel eens aan Implanon gedacht? Hoeft maar 1x per 3 jaar en werkt verders vergelijkbaar met de nuvaring.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  maandag 12 juli 2004 @ 11:59:56 #111
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20569674
Ik ben er nog steeds heel tevreden over. Was vorige week bijvoorbeeld een weekendje naar een festival, de pleister was al geplakt dus geen omkijken naar. Met de pil ging het bij mij meestal tijdens vakanties, festivals, feestjes etc. mis.
Hij blijft ook heel goed zitten, nog nooit losgekomen en ik doe van alles, sporten, sauna, zwemmen, noem maar op. Ik merk, na een half jaar gebruik, geen bijwerkingen (maar die had ik met de pil ook niet geloof ik). Ik blijf het voorlopig gebruiken!
pi_20716383
Kleinmeiske, mijn dokter vind dat geen goed idee dus tja, wat doe je er dan aan. Eigenlijk vond ze de nuvaring al een beetje eng, omdat ik de eerste in de praktijk was die hem ging gebruiken. Maar ik had zelf erg veel research gedaan, dus kon ik haar overtuigen. Maarja, ik kan me eigenlijk niet voorstellen waarom het spiraaltje wel kan en Implanon niet zou kunnen... Moet daar toch eens wat meer over opzoeken. Zou je haast willen vragen of je er zelf ervaring mee hebt maar dan worden we straks weggestuurd door Aventura dus ik ga maar op zoek naar het Implanon topic!
  maandag 19 juli 2004 @ 10:20:28 #113
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_20716556
Judes, helaas geen ervaring ermee. Weet wel dat artsen er huiverig tegenover staan, m.n. vanwege de techniek van het zetten. Dat moet geen probleem zijn, want Organon biedt er cursussen in aan. Persoonlijk vind ik dat een arts je dan moet doorverwijzen naar een collega die er wel ervaring mee heeft ... een beetje kop-in-het-zand-stopperij als je 't mij vraagt.
Ga zelf na de sterilisatie van m'n ventje stoppen met de pil, anders had ik waarschijnlijk wel voor Implanon gekozen. Mijn huisarts vond dat namelijk wel een prima idee i.v.m. pilproblemen, maar wij wilden liever sterilisatie van de een of de ander omdat we toch 100% zeker geen kinderen willen. Manlief was zo lief om zich op te offeren
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  maandag 19 juli 2004 @ 10:37:58 #114
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_20716817
Heb mijn arts er vandaag naar gevraagd.
Zij kent het product en de producent en heeft de mailing erover gelezen. Echter, omdat niemand in haar praktijk er nog naar gevraagd heeft en ze dus geen ervaringen kent, wil ze toch eerst liever wat onderzoek doen voor ze het me zomaar meegeeft.

Jammer, dat wel..maar toch wel fijn dat ze de moeite wil nemen om eerst eea even uit te zoeken.
Ik heb verder geen menstruatieklachten ( altijd maar 3 dagen bloeden en geen pijn ) , maar ben wel migraine gevoelig en dat is met de pil slikken altijd een drama. Bovendien slik ik de pil altijd door en ben slechts 1 x per half jaar ongesteld..hoop dat dat met de pleister ook mag.
  maandag 19 juli 2004 @ 11:05:55 #115
93082 Beaver
pi_20717332
Mijn dokter wist er ook wel van maar niemand bij hem in de praktijk gebruikt de pleister. Ik heb de pleister wel meegekregen en nu, 2 weken later, zou ik niet meer anders willen.

Met de pleister kun je ook je menstruatie uitstellen net als bij de pil. Waarom slik je de pil altijd door? Das toch helemaal niet goed voor je??
pi_20717485
Heb niet veel positieve verhalen over implanon kunnen vinden, Kleinmeiske, wel veer negatieve! Blijkbaar is nog steeds niet duidelijk of er nu iets aan het product scheelt of dat het inderdaad alleen aan het (foutieve) inbrengen ligt. Bij de pleister weet je in elk geval zeker dat hij goed zit! Lijkt me toch ook wel prettig als je het hele gebeuren een beetje zelf in de hand hebt, op de een of andere manier. Stel dat het fout gaat met de pleister of de pil ofzo, dan kun je er gewoon mee stoppen. Met zo'n staafje moet je hem eruit laten snijden!
  maandag 19 juli 2004 @ 14:57:16 #117
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_20722033
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:05 schreef Beaver het volgende:
Mijn dokter wist er ook wel van maar niemand bij hem in de praktijk gebruikt de pleister. Ik heb de pleister wel meegekregen en nu, 2 weken later, zou ik niet meer anders willen.

Met de pleister kun je ook je menstruatie uitstellen net als bij de pil. Waarom slik je de pil altijd door? Das toch helemaal niet goed voor je??
en wie zegt dat? Mijn huisarts zegt dat doorslikken geen enkel probleem is
pi_20770708
in theorie kan je de pil gewoon doorslikken. De stopweek zit er vooral in om het biologische gevoel van menstrueren erin te houden.
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:16:31 #119
57434 Marloes
Digital Love
pi_29836609
Heeft iemand hier ervaring met de pleisterpil?

Ik wil deze gaan proberen, maar van sommige mensen hoor ik dat 'ie fijn is, en van andere weer niet.

Dus ervaringen graag :p

Ohja, voor de mensen die niet weten wat het is :
quote:
wat is EVRA?

EVRA is een voorbehoedmiddel in de vorm van een flinterdunne zeer goed klevende pleister. Elke week plak je een pleister die je na een week vervangt door een nieuwe.

Als je de EVRA-pleister goed gebruikt, dan is-ie net zo betrouwbaar als 'de pil' in het voorkomen van een zwangerschap. Bovendien wordt de werkzaamheid van EVRA niet aangetast wanneer je overgeeft of diarrhee hebt. Dit komt omdat er via je huid heel gelijkmatig een lage dosis hormonen aan je lichaam wordt afgegeven, in plaats van dat de werkzame stoffen via je spijsverteringskanaal moeten worden opgenomen.

Een pleister plakken om niet zwanger te raken is in het begin misschien even wennen, maar waarschijnlijk wil je na een tijdje niet meer anders.

EVRA neemt de dagelijkse zorg voor anticonceptie weg en wordt hierbij ondersteund door verschillende gratis herinneringsservices (sms, kalenderstickertjes en e-mail). Je kunt gewoon alles blijven doen, want de pleister blijft ook goed zitten bij het zwemmen, wanneer je naar de sauna gaat of bijvoorbeeld tijdens het sporten.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:21:14 #120
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29836751
Ik ben ook wel benieuwd.
Is er ook een stopweek en dus een bloeding ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:28:04 #121
57434 Marloes
Digital Love
pi_29836895
Jep, www.pleisterpil.nl

je kan hem ook doorslikken, door dus door te plakken
The more that I appear.
  zondag 21 augustus 2005 @ 21:01:40 #122
30488 coolbabe
My little pwny
pi_29851004
Ik heb hem gebruikt, 9 maanden ofzo. Ben ermee gestopt omdat ik het een rotgezicht vond zo`n pleister die na een paar dagen toch een smoezelig randje kreeg, en omdat m`n menstrautie raar ging doen. Eerst werd ik dag 2 van de stopweek ongesteld, later pas op dag 1 van de nieuwe plesiter. Doorplakken ging ook niet omdat ik dan tóch ongesteld werd. Het feit dat je er maar 1x per week aan hoeft te denken was wel fijn En ik viel er wat van af, dat was ook absoluut geen nadeel
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 21 augustus 2005 @ 21:03:00 #123
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29851071
Hier is al een topic over, ik zal hem even mergen, moment.
  zondag 21 augustus 2005 @ 21:39:09 #124
57434 Marloes
Digital Love
pi_29852482
Oke, even wat vraagjes aan Aventura (of andere gebruiksters)

- Hoe gaat dat doorplakken? Word je niet ongesteld en krijg je geen doorbraakbloedingen?

- Ben je er van aangekomen?

The more that I appear.
  zondag 21 augustus 2005 @ 21:55:37 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29853022
Na pil-ellende, nuvaring-rampen en huiverigheid voor spiraaltjes wil ik hier graag even meelezen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 21 augustus 2005 @ 22:08:34 #126
57434 Marloes
Digital Love
pi_29853317
Ben ook heel benieuwd naar ervaringen van anderen...
The more that I appear.
  maandag 22 augustus 2005 @ 19:20:40 #127
57434 Marloes
Digital Love
pi_29869283
*kick*
The more that I appear.
pi_30155040
*nog een keer*
The more that I appear.
pi_36770469
Zijn er al ervaringen hier?
I had a signature once. It was awful.
pi_47614195
Is de Evra in de vergetelheid geraakt of zijn er hier nog mensen die het gebruiken?
Ik heb mijn koperspiraal er na anderhalf jaar uit laten halen.
Nu slik ik weer de pil maar ik vergeet hem te vaak. Ik wil de pleisterpil dus wel weer proberen. Iemand met recente ervaringen?

[ Bericht 0% gewijzigd door cinnamongirl op 24-03-2007 17:12:28 ]
  zaterdag 24 maart 2007 @ 21:02:48 #131
84469 Emmy88
Fungus Amongus
pi_47621637
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Is de Evra in de vergetelheid geraakt of zijn er hier nog mensen die het gebruiken?
Ik heb mijn koperspiraal er na anderhalf jaar uit laten halen.
Nu slik ik weer de pil maar ik vergeet hem te vaak. Ik wil de pleisterpil dus wel weer proberen. Iemand met recente ervaringen?
Heb je 'm al eens gebruikt dan?

Ik heb Evra zelf krap een jaar gebruikt, maar na vorige zomer ben ik overgestapt op de pil. Reden hiervoor was het slecht blijven zitten van de pleister en ik vond het niet zo charmant.

In de winter plakte ik 'm op mn bovenarm, daar bleef ie wel goed zitten. De randjes krulden altijd een paar mm op, en vooral nadat ik had gedoucht moest ik echt even opletten of er niet meer los was gekomen.
In de zomer vond ik het niet zo geweldig dat ie zichtbaar zou zijn, dus plakte ik 'm op mn kont. Op zich een prima oplossing, ware het niet dat mn kont wat beweeglijker is als mn bovenarm en de pleister dus meer te verduren kreeg. Nog steeds niet echt een probleem, maar wel wanneer de pleister met water in aanraking kwam. Hij liet sneller los aan de randjes na het douchen, en zwemmen was al helemaal een ramp. Op vakantie had ik net een nieuwe op mn kont geplakt, stapte na een paar uur (om 'm te laten hechten voor de zekerheid) de zee is, en prompt dreef de pleister zo ongeveer weg. Dat was voor mij de druppel qua gebruiksgemak.

Op zich vond ik het heel erg makkelijk dat ik er maar 1 keer in de week aan hoefde te denken, maar het kwam gewoon te vaak voor dat ik me zorgen maakte over of hij wel goed genoeg bleef zitten.

Bovendien vond ik een pleister op mn kont nou niet bepaald sexy in bed. Bovenarm ging nog wel.. maar alsnog een beetje vreemd.

Ik moet trouwens zeggen dat ik de pleister wel eens ben vergeten te verwisselen, terwijl ik dat met de pil nog nooit heb gehad. Die routine van elke dag een pil zat er bij mij eerder in dan de pleister waar ik maar af en toe aan moest denken. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jij daarmee om gaat
I believe that the unconscious mind can take in much more information than we can take in consciously.
Besides that I am basically a lazy person and I don't want to think about it.
pi_48179073
Ik heb hem jaren geleden even gebruikt, maar ben daarna overgegaan op de spiraal.
Maar nu dus weer de pleister.
Ik zit nu in week 2 en vind het ideaal.
Ik heb nog nooit gehad dat de pleister losliet, ook niet gedeeltelijk.
Hij zit nu aan de voorkant, onder het sliprandje zeg maar. Volgende keer probeer ik mijn enkel denk ik. Ik vergeet hem niet, want ik heb een speciaal doosje met een draaischijfje waarop je de plakdag kunt instellen en krijg een e-mail op de plakdag.

Grootste voordelen:
-Minder kans op vergeten;
-Heel laag gedoseerd in hormonen;
-Geleidelijke afgifte hormonen: geen schommelingen dus geen koppijn;
-Kotsen en diarree heeft geen invloed op de betrouwbaarheid; in tegenstelling tot de pil komen de hormonen van de pleister meteen in je bloedbaan.

Verder ben ik nog maar 3 dagen ongesteld; met koperspiraal zeker 10 en met andere pillen iets van 7 dagen.
  dinsdag 10 april 2007 @ 21:02:14 #133
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_48191402
Ik overweeg een alternatief voor de pil te zoeken, eigenlijk voornamelijk omdat ik sinds de pil regelmatig last heb van onverklaarbae emotionele buien en 'k word er langzamerhand een beetje gek van. Dit lijkt me op zich wel een goed alternatief, de vraag is alleen of het wel helpt in mijn geval.

Het is natuurlijk ook absoluut een voordeel dat je er niet elke dag aan hoeft te denken!
pi_48191514
Ik vind het vreemd dat de Nuvaring populairder is dan de pleisterpil.
De Nuvaring hanteren is immers toch wel iets meer gedoe.....
pi_48194494
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 21:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het vreemd dat de Nuvaring populairder is dan de pleisterpil.
De Nuvaring hanteren is immers toch wel iets meer gedoe.....
Vind je?! Mij lijkt een ring waarvan de plak niet opraakt makkelijker dan een slappe sticker.. Ik heb nu zo'n beetje een jaar de Nuvaring als anticonceptie, en hij blijft, bij mij, altijd op z'n plek zitten, zit nooit in de weg, doet z'n werk goed, and I love it!
I will take the sun in my mouth
pi_48194650
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef warrel het volgende:

[..]

Vind je?! Mij lijkt een ring waarvan de plak niet opraakt makkelijker dan een slappe sticker.. Ik heb nu zo'n beetje een jaar de Nuvaring als anticonceptie, en hij blijft, bij mij, altijd op z'n plek zitten, zit nooit in de weg, doet z'n werk goed, and I love it!
Maar de sticker blijft prima plakken hoor; ik kan ermee douchen, zwemmen en naar de sauna gaat en hij blijft zitten.
Misschien zijn veel vrouwen bang dat de pleister loslaat?
pi_48199044
Ik zou het niet weten, maar volgens mij zijn de ervaringen erg wisselend (zie de post van Emmy88).
I'll just stick (hihihi) to the Nuvaring
pi_48205363
Nuvaring lijkt mij trouwens ook best een goed alternatief. Het heeft vrijwel dezelfde voordelen als de pleister.
Maar ik ben een beetje schimmelgevoelig, dus ik koos de pleister to be on the safe side.
pi_48276838
Ah, ok. Ik ben ook schimmelgevoelig.. Maar dat lijkt nu (na een jaar Nuvaringen) minder te worden klop klop
Maar ach, dat had ik bij de pil ook, veel erger..
pi_54187585
Ik heb sinds vandaag dit anticonceptiemiddel en vraag me af of er meer mensen zijn die dit gebruiken en wat de ervaring e dit middel is.
Voices tell me I'm the shit.
  zondag 25 januari 2009 @ 16:02:26 #141
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_65387687
quote:
Op woensdag 11 april 2007 @ 09:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Nuvaring lijkt mij trouwens ook best een goed alternatief. Het heeft vrijwel dezelfde voordelen als de pleister.
Maar ik ben een beetje schimmelgevoelig, dus ik koos de pleister to be on the safe side.
Ik wilde eerder ook die pleister, voornamelijk om dat ik niet van pillen slikken houd.
Maar de dokter heeft 'm me afgeraden, vooral inhakend op het feit dat er destijds nog zo weinig over bekend was en de pleister 'los kon gaan.'

Heb gekozen voor die nuvaring en dat bevalt me tot op heden prima.

(ja, dit is een schop nav Anticonceptiepleister. Ervaringen? )
(Un)masking for the greater good.
  zondag 25 januari 2009 @ 16:14:10 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_65388163
Ook even een TVPtje aangezien ik aan het rondkijken ben naar een andere vorm van anticonceptie. Lijkt me idd dat ie wel goed moet plakken, heb gelezen dat je er gewoon mee kan zwemmen en ook in stoombaden schijnt ie goed te blijven zitten..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_65388277
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:14 schreef Enfermera het volgende:
Lijkt me idd dat ie wel goed moet plakken, heb gelezen dat je er gewoon mee kan zwemmen en ook in stoombaden schijnt ie goed te blijven zitten..
Uiteraard plakt ie behoorlijk goed, anders zou zoiets nooit op de markt mogen worden gebracht...
  zondag 25 januari 2009 @ 16:37:24 #144
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_65389239
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:16 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Uiteraard plakt ie behoorlijk goed, anders zou zoiets nooit op de markt mogen worden gebracht...
Inderdaad Maar jij gebruikt 'm dus? Helemaal tevreden erover?
pi_65389931
Lijkt me niet erg charmant zo'n pleister.
En ik doe aan waterpolo, denk ook niet echt dat 3x in de week in het zwembad en ruwe wedstrijden erg goed zijn voor zo'n pleister?

Heb nog nooit problemen gehad met de gewone pil, nog nooit vergeten en zal dat denk ook nooit doen. Vind dat zoiets wel erg belangrijk is om goed in te nemen dus houd het lekker hierbij.
  zondag 25 januari 2009 @ 16:53:34 #146
242681 mosterdman
mosterd na de maaltijd
pi_65389941
ben geen vrouw, maar het lijkt mij niks, 3 weken per maand met een pleister lopen, maakt niet uit waar je em plakt, ziet er nooit sexy uit haha
wie heeft er zin?
pi_65390805
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Inderdaad Maar jij gebruikt 'm dus? Helemaal tevreden erover?
Helaas -ik was er enorm tevreden over- gebruik ik hem niet meer, omdat ik na een tijd last kreeg van doorbraakbloedingen. Blijkbaar kan dat bij mij alleen worden voorkomen door het slikken van een zware pil!
  zondag 25 januari 2009 @ 20:01:31 #148
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_65396478
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:17 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Helaas -ik was er enorm tevreden over- gebruik ik hem niet meer, omdat ik na een tijd last kreeg van doorbraakbloedingen. Blijkbaar kan dat bij mij alleen worden voorkomen door het slikken van een zware pil!
Jeetje, das kut.. Te weinig hormonen voor jou dus. Zonde joh! Dus nu weer aan de zware pil?
Maar je had dus ook geen last van een geirriteerde huid ofzo, waar je die pleister plakte?
pi_65398909
Ik bleek allergisch en bij mij viel hij er wel steeds af zeker na bad douchen, maakte niet uit hoe ik hem opplakte en heb er heel lang nog plekken van gehad op allerlei plaatsen want heb hem toch wel een jaar gebruikt...
Voices tell me I'm the shit.
pi_65410737
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jeetje, das kut.. Te weinig hormonen voor jou dus. Zonde joh! Dus nu weer aan de zware pil?
Maar je had dus ook geen last van een geirriteerde huid ofzo, waar je die pleister plakte?
Ja, ik ben inderdaad aan een zware pil, Microgynon 50 ipv. de standaard 30.
Ik had ook nooit last van een geirriteerde huid, alleen vlak na het eraf trekken

Ben er dus ook echt heel regelmatig mee naar de sauna geweest, gezwommen in de zee etc. Muurvast.
pi_65414909
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef skadhd het volgende:
Die had ik helemaal doorgelezen...en er waren daar ook maar weinig mensen die em gebruikten. En het was oud, wie weet was er iets veranderd...
ik heb vanochtend de eerste geplakt. t plakken was even tricky, maar nu zit ie er op en t gaat goed.
Nog geen rare bijwerkingen, check alleen wel elke keer of ie nog vastzit.
Ben benieuwd naar de verdere ervaring.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:03:18 #152
326602 MiryamQuerine
http://www.LIMblog.tk
pi_89219903
Hee jongens!

Even mijn ervaringen delen, al ruim 2 jaar gebruik ik EVRA en ben er zeeeeer tevreden over. Absoluut geen last van bijwerkingen, als werd ik mijn eerste twee keer plakken s'nachts misselijk omdat ik niet gewennd was aan hormonen. Nooit last gehad van verdere klachten. Ik denk erover om nu over te stappen op spiraal omdat Evra toch redelijk prijzi is en met ingang van 2011 uit het basispakket verdwijnt. Maar als geld geen probleem is kan ik het voor iedereen aanraden!

de pleisters blijven uitstekend zitten, alleen de randjes kunnen loslaten maar dit heeft verder geen invloed op de werking ervan. Hij past onder je bikinibroekje in de zomer en maar weinig mensen zullen weten dat je er een draagt. Bovendien is EVRA veiliger dan de gewone pil.

voor vragen kun je me altijd mailen!
pi_89248903
TVP. Klinkt interessant.
zelfde als diginoob
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')