abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65148725
Ik gebruik nu de pil, maar omdat ik nogal eens een pil vergeet wil ik graag overstappen. Mij lijkt de anticonceptiepleister wel fijn.
Wie heeft er hier ervaring mee?

Thanks.
pi_65149514
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:57 schreef skadhd het volgende:
Ik gebruik nu de pil, maar omdat ik nogal eens een pil vergeet wil ik graag overstappen. Mij lijkt de anticonceptiepleister wel fijn.
Wie heeft er hier ervaring mee?

Thanks.
Een vriendin van mij stapte toen ook over van de pil op die pleister. Ook vanwege het feit van het vergeten in te nemen. En ze is er heel tevreden mee.

Moet ja alleen natuurlijk niet vergeten je pleister te plakken he
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_65150919
Daar heb ik wel ervaring mee, die bevielen me wel, had ze voor een paar maanden gebruikt alleen. Alleen dat iedere week een gevecht om die pleister eraf te trekken of pulleken.. AUW. Dat was echt niet fijn, haha. iig, als je die dingen wilt gebruiken raad ik je aan op dat stukje huid (je arm bijv. eerst alle haartjes wegscheren.... Dat scheelt een hoop pijn als je die pleister moet verwisselen, hahaha
pi_65168259
Verder niemand meer?
  zondag 25 januari 2009 @ 15:55:39 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_65387437
Volgensmij is dit nog een vrij nieuwe methode.. Ik heb momenteel de Mirena spiraal maar ben er niet geheel tevreden mee, heb op internet lopen zoeken en ik vind dit ook wel een interessante, de pleister. TVPtje dus, helaas geen persoonlijke ervaringen.. Mocht ik overstappen dan laat ik het gelijk weten
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_65387538
Of je gebruikt de search: Anticonceptiepleister (EVRA)
pi_65387758
Die had ik helemaal doorgelezen...en er waren daar ook maar weinig mensen die em gebruikten. En het was oud, wie weet was er iets veranderd...
ik heb vanochtend de eerste geplakt. t plakken was even tricky, maar nu zit ie er op en t gaat goed.
Nog geen rare bijwerkingen, check alleen wel elke keer of ie nog vastzit.
Ben benieuwd naar de verdere ervaring.
pi_65414931
Anticonceptiepleister (EVRA)

Ik heb je post geplakt in het bovenstaande topic zodat we het een beetje allemaal bij elkaar houden.
Misschien hebben de andere gebruikers wat aan jouw bevindingen (en andersom).

Succes!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')