quote:Geloof me het is echt niet prettig, maar wel heel erg effectief en snel.....
Op maandag 1 december 2003 23:12 schreef kiw het volgende:
kale zak is okay
waarom wordt er zon big deal van gemaakt, t jeukt niet, hooguit eerste weekje dat je glad rondloopt. verder vind ik t een stuk frisser. bovendien heb ik me nog nooit gesneden met scheren in mn zak, in tegenstelling tot mn gezichtharsen lijkt me niet prettig trouwens.
2x in de week scheren is opzich genoeg.
Ontharingsmiddelen zou ik niet gebruiken, is echt rotzooi en als je er gevoelig voor bent heb je kans dat je je zak min of meer verbrand
quote:Geen last van gehad, ik vind het alleen erg stinken
Op maandag 1 december 2003 23:17 schreef Bigs het volgende:
Gewoon scheren met Mach 3, ongevaarlijk (gewoon beetje strak trekken dan gaat het best goed), voelt goed en ziet er frisser uitElectrisch is inderdaad no-go (zelf ondervonden
)
Jeuk heb ik zelf nooit last van, gewoon ff aftershave of liever hydraterende creme gebruiken en dan heb je nergens last van.Ontharingsmiddelen zou ik niet gebruiken, is echt rotzooi en als je er gevoelig voor bent heb je kans dat je je zak min of meer verbrand
De rest trimmen is niet nodig, is erg kroezig waardoor het sowieso kort lijkt.
't Scheren zelf vind ik - mits enigszins strak - zelfs wel een geil gevoel ![]()
Ik vind het een stuk beter (verzorgder, netter, "schoner") staan en bovendien voelt het beter. Jeuken deed het alleen na de eerste twee keer ofzo. Idem met borsthaar, dat ik sinds anderhalf jaar ofzo scheer.
quote:Indeed ! Scheer me er helemaal .. euhm bij af
Op dinsdag 2 december 2003 15:34 schreef Kaensterle het volgende:
(verzorgder, netter, "schoner")
quote:Hmmm dat vind ik nou wel erg ver gaan.
Op woensdag 3 december 2003 21:47 schreef P-Style het volgende:
Denk dat ik mijn lichaam maar eens een keertje volledig ga ontdoen van in mijn ogen "nutteloos lichaamshaar"!
Ik vind gezicht, borst en zak e.o. wel genoeg (en evt rug natuurlijk).
Kale armen en benen bij een kerel vind ik niet mooi.
quote:Vond ik de eerste keer ook ... en het *kan* fout gaan ... ook dat heb ik ervaren ... maar daar waren wel aanwijsbare redenen voor
Op dinsdag 2 december 2003 23:53 schreef Party_P het volgende:
met scheermesje lijkt me echt "eng", gaat echt fout bij mij.
Tegenwoordig op mijn gemak onder de douche en geloof me als je niet de bovenstaande fouten maakt is er niks aan de hand hoor!
tot zover mijn kleine horrorverhaaltje voor deze avond
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:02 schreef DeStedebouwer het volgende:
Zo'n Gilette Venus is iig voor dat gebied wel wat makkelijker.
quote:heel even de vlakschuurmachine er overheen halen, klinkt vreemd maar helpt echt. Echt een klein tikkie, niet langer dan 2 sec want dan kan het pijn gaan doen.
Op donderdag 5 februari 2004 17:27 schreef PalmSpeciale het volgende:
hoe zorg je dat die afgrijselijke jeuk na het scheren niet voorkomt ?
quote:Niet, ik heb dat 1 keer geprobeerd, maar als daar stoppels komen voel je het bij elke stap die je zet schuren
Op donderdag 5 februari 2004 17:42 schreef Billengezicht het volgende:
Wat ik me afvraag... Hoe scheren jullie je dan TUSSEN de billen ? Daar zit ook haar.
quote:Ga op je hurken zitten, met de ene hand voel je, met de andere hand scheer je...het is simpeler als je denkt, je hoeft het niet te zien om goed te kunnen scheren.
Op donderdag 5 februari 2004 17:42 schreef Billengezicht het volgende:
Wat ik me afvraag... Hoe scheren jullie je dan TUSSEN de billen ? Daar zit ook haar.
quote:Maakt het alleen maar onhandiger, je kan beter niets zien als met een hoop gedoe een spiegeltje onder je kont te houden...
Op donderdag 5 februari 2004 19:40 schreef Kamphuys het volgende:
Misschien met een spiegeltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |