De Loting:
Bob Taylor - Peter Hunt
Raymond van Barneveld (1) - John Snijers
Gary Robson - Stephen Bunting
Brian Derbyshire (8) - Darryl Fitton
Colin Monk - Tony Eccles
Tony O'Shea (5) - Steve Duke
John Walton - Co Stompé
Tony David (4) - Robert Wagner
Vincent v/d Voort - Steve Coote
Mervyn King (2) - Shaun Greatbatch
Albertino Essers - Dave Routledge
Martin Adams (7) - Thomas Seyler
Tony West - Rick Hofstra
Andy Fordham (6) - Gary Anderson
James Wade - Brian Sorensen
Ted Hankey (3) - Jarkko Komula
Grote afwezigen: Bobby George, werd wel uitgenodigd, maar hij weigerde omdat hij al demo-boekingen had (slecht excuus, de datum voor dit WDT was vorig jaar al bekend.) Eric Clarijs, had zich RUIM geplaatst voor dit toernooi, echter de organisatie besloot hem geen uitnodiging te verschaffen, de precieze reden waarom is niet bekend, echter een uitgebreide discussie daarover kun je vinden op Darts.nu
In het 1e kwart zie ik Raymond wel doorkomen, het 2e kwart is een stuk zwaarder, met zeker 4 kanshebbers, Monk, O'Shea, Walton, David. 3e kwart moet een makkie voor King zijn (alhoewel Adams zit daar ook) en het 4e kwart is ook een taaie groep, kanshebbers zijn Fordham, Hankey, Komula en wie weet kan die fries wel voor een leuke verassing zorgen.
Al met al genoeg ingrediënten voor weer een leuke week Darts.
Gewoon lekkere knock-out partijen, en geen saaie poulewedstrijden, geen Albert Mantingh Wat een feest! Ik heb er zin in!
[edit] typo
Maar het zou pas echt tof zijn als die PDC en WDF nou eens samen zouden gaan en dat we dus gewoon alle darters tegen elkaar hebben. Of dat er gewoon eens een groot WK voor beide bonden komt (er is dan wel de Winmau World Masters, maar daar komen Part en Taylor nooit).
quote:John Part speelt wel degelijk mee op de Winmau alleen komt hij nooit ver
Op zondag 31 augustus 2003 14:52 schreef Leatherface het volgende:
Leuk weerMaar het zou pas echt tof zijn als die PDC en WDF nou eens samen zouden gaan en dat we dus gewoon alle darters tegen elkaar hebben. Of dat er gewoon eens een groot WK voor beide bonden komt (er is dan wel de Winmau World Masters, maar daar komen Part en Taylor nooit).
quote:die exhibition shit betaald natuurlijk veel beter dan de WDT en je wordt ook niet lastig gevallen door Kraay jr.
Op zondag 31 augustus 2003 14:45 schreef qwerty1973 het volgende:Grote afwezigen: Bobby George, werd wel uitgenodigd, maar hij weigerde omdat hij al demo-boekingen had (slecht excuus, de datum voor dit WDT was vorig jaar al bekend.)
quote:de organisatie lees Ad Schoofs management en Eric dat wordt nooit meer wat
Eric Clarijs, had zich RUIM geplaatst voor dit toernooi, echter de organisatie besloot hem geen uitnodiging te verschaffen
zijn tegenstander ken ik niet. De tegenstander van Co lijkt me een lastige. Alle overige tegenstanders: Succes!
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:40 schreef mitt het volgende:
btw, ik mis de finalist van de Embassy, of zie ik hem over het hoofd.
quote:niet dat we Johnstone missen
Peter Johnstone en Ritchie Davies zullen niet deelnemen aan de tweede editie van de World Darts Trophy die van 6 tot en met 14 september van start gaat in de Vechtsebanen te Utrecht.
De reden is dat beide heren helaas door werkzaamheden geen vrijaf konden krijgen van hun werkgever
quote:Inderdaad, ik zie Richie Davis er ook niet tussen staan.
Op maandag 1 september 2003 12:40 schreef mitt het volgende:
btw, ik mis de finalist van de Embassy, of zie ik hem over het hoofd.
quote:en wat lees ik in darts4you?
Op zondag 31 augustus 2003 21:33 schreef SpankSpankeronie het volgende:de organisatie lees Ad Schoofs management en Eric dat wordt nooit meer wat
als Clarijs verstandig is stapt die over naar de PDC
* Luka going solo
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 18:44 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben nog niet in de dartstemming, bij mij begint het pas in december te leven
Maar verder wel een leuke eerste dag. Nog niet zulke bijzonder spannende partijen, maar allemaal wel leuk om naar te kijken!
quote:
Op zondag 7 september 2003 12:36 schreef Keano het volgende:
Van Co Stompe word ik de laatste jaren echt ziek. Gisteren weer in een interview met SBS6 gaan lopen verkondigen dat ie goed kan darten en dat zijn zelfvertrouwen weer helemaal top is. En vandaag wordt hij gewoon weer met 3-1 verslagen zoals bij de alle grote tournooien de laatste tijd.
Stompe is helemaal niet goed.
en verder heb ik er ook maar niks nog van gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |