abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10447399
Goed geschreven stuk Calvobbes, maar wat een werk! Maar vanwaar deze zendingsdrang?
pi_10447472
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 19:34 schreef StephanL het volgende:
Wie weet rol ik er een keer in en word ik het als nog Je weet het maar nooit.
Als dat je instelling is word je het nooit. Er 'in rollen'? Als je iets wilt zul je er wel wat voor moeten doen.
pi_10447525
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 20:43 schreef static het volgende:

[..]

Toen ik in Hilversum op school zat (zo rond 1987 schat ik) heette het heel anders.

Toen heette het nog Zandbergen (of Sandberghen weet ik veel hoe je dat schrijft/schreef))
pi_10447688
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed geschreven stuk Calvobbes, maar wat een werk! Maar vanwaar deze zendingsdrang?
Merkte dat mensen het wel interessant vonden en/of geen idee hadden hoe het er allemaal uitziet en werk. En daarnaast is het ook wel leuk om uit te leggen
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:

Toen heette het nog Zandbergen (of Sandberghen weet ik veel hoe je dat schrijft/schreef))

Ja idd! Santbergen om precies te zijn:

van de media academie site

quote:
Vele omroepmedewerkers hebben hun opleiding genoten in ´Santbergen´, de naam van het gebouw waar heden ten dage de Media Academie nog steeds is gevestigd.
pi_10557095
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:30 schreef Scrutinizer het volgende:

Ja hoor. Je bent niet de enige hier die zijn brood bij de televisie verdient. Bij de commerciële producenten, zeker bij Endemol, is de laatste jaren een trend waarneembaar dat UP's, GP's en (eind)redacteuren bij meercamera-opnames de regisseur wensen te overrulen, de sequences willen bepalen en zelfs de shots willen cue-en.

Ow die maak ik ook wel mee. Maar daar wordt over het algemeen niet zo naar geluisterd en reageer hoogstens de regisseur zelf dat hij de regisseur is
quote:
Ik waarschuw mijn crew altijd vantevoren, er kan maar één kapitein zijn op het schip, de eerste die de cues van iemand anders dan mijzelf opvolgt wat mij betreft zijn of haar jas kan pakken en naar huis kan gaan.
Hmm... Nu wordt ik wel heel benieuwd naar wat jij dan allemaal doet
quote:
Discussies met "bazen" zal ik niet uit de weg gaan maar tijdens de opnames is dat onmogelijk
Absoluut. Als je daar aan gaat beginnen tijdens de opname dan staat het programma er uiteindelijk nog slechter.
quote:
Vertrouwen ze niet op mijn vakkundigheid of hebben ze liever iemand zonder eigen mening, ook goed, maar huur dan een ander in.
Ja dat vetrouwen is wel iets wat moet groeien, maar ook kan ontstaan door goede afspraken te maken.
pi_10581266
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:56 schreef calvobbes het volgende:

Ja dat vetrouwen is wel iets wat moet groeien, maar ook kan ontstaan door goede afspraken te maken.

Dat het moet groeien en dat je moet bewijzen dat je het kunt ben ik met je eens. Maar toch is het van belang dat de regisseur op de opnamedag(en) het gevoel heeft dat hij het vertrouwen van zijn 'meerderen' heeft. Een onzekere meercameraregisseur maakt slechte programma's, in ieder geval slechtere dan wanneer hij wel het vertrouwen heeft. Afspraken over zeggenschap, beslissingsbevoegdheid tijdens de opnames/repetities zijn m.i. niet nodig en probeer ik te vermijden. De regisseur is de baas in dat proces, de regiewagen heet niet toevallig REGIE-wagen i.p.v. redactie- of productie-wagen!

Dat het in de praktijk helaas niet altijd even duidelijk is, is vermoeiend en frustrerend. Op die manier kom je in de buurt van het amerikaanse systeem waar de executive producers alle macht hebben en van de regisseur verwacht wordt dat hij tijdens de opnames precies doet wat de EP's hem/haar in de repetities opgedragen hebben. Ik verafschuw die manier van werken. Laten we wel wezen: Ik ben geen regisseur geworden omdat ik zo graag doe wat andere mensen mij opdragen.

pi_10585757
Hoofdstuk 1.1
Meercamera opname of live-uitzending, in de praktijk.

Erg leuk die theorie, maar hoe gaat dat dan tijdens een echt programma, bijvoorbeeld darten zoals dat deze week op SBS te zien is!

Dan moet je groot gaan uitpakken, voor de wedstrijdjes worden er 10 camera's gebruikt die allemaal hun eigen functie hebben

Camera 1: totaalshot van het dartbord (onbemand)
Camera 2: close camera die volgt waar de pijlen komen
Camera 3: backup close camera die volgt waar de pijlen komen
Camera 4: staat op de darter gericht, zit dus achter het bord
Camera 5: staat aan de zijkant, kan een profielshot maken van de darter
Camera 6 & 7: nemen publiekshots op of kijken bij de aanhang van de darters
Camera 8: minicamera dat boven het dartbord zit (onbemand)
Camera 9: camera aan kraan, zweeft over het publiek voor wat sfeer shotjes
Camera 10: hangt boven darters gericht op dartbord, wordt vooral voor slomos gebruikt.

En daarnaast zijn er nog 4 slomo's, een berg titels en een apart wagen (met 3 camera's) om de uitzending (met presentaties en interviews) te verzorgen.

Hmmm.... Daar zitten dus twee verschillende teams op.
Ja. Doordat de wedstrijd over het algemeen doorgaat tijdens commercial breaks e.d. werd het een beetje te chaotisch om het allemaal door 1 regiewagen en regieploeg te laten doen.

Ah oke. Maar die tien camera's schakelen dat is toch een makkie, je hebt immers tien vingers.
Nou dat is niet helemaal waar. In principe zijn er maar vier vingers handig om mee te schakelen. De duim zit te ver naar beneden om goed mee te kunnen doen. In dit geval worden de camera 2 t/m 8 het meest gebruikt, en camera 1 is eigenlijk een backupcamera voor als men geen idee heeft waar de darter naar gaat gooien. Dus die heb je ook altijd onder handbereik.
De camera's die je niet onder vingerbereik hebt worden van te voren aangekondigd zodat je 1 van je vingers alvast wat kunt verleggen.

En hoe zit dat dan met die beelden waar je aan de ene kant het dart bord ziet en aan de ander kant de darter?
Dat zijn standaard effecten die al klaar staan. De beeldmenger die hier gebruikt word zijn eigenlijk 4 beeldmengers in 1.
Het uiteindelijk programma wordt geschakeld in de "program" 'rail'. Maar daarnaast zijn er (bij deze wagen) nog 3 andere rail's (genaamd Mix Effects (=ME)) waar in feite precies hetzelfde geschakeld kan worden.

In dit geval wordt er in ME-1 een effect gemaakt waarbij camera 2 en 4 naast elkaar staan, met een balkje ertussen en in ME-2 staan camera 4 en 5 met een balkje ertussen. Die heten dan split 1 en split 2.
De cameramensen hebben in hun zoeker met markeringen aangegeven waar hun shot ophoud in de split zodat ze precies weten hoe ze het bord of het hoofd moeten kadreren.

Dus dan heb je ineens nog 2 bronnen extra! Hoe bedien je die dan?
Split 1 en split zitten tussen camera 4 en 5 in. Split 1 kun je dan schakelen met je linker wijsvinger of duim. Split kun je dan dus bedienen met je rechter wijsvinger of duim.

Je had het net over dat een camera de pijlen volgt?!?! Hoe kan dat.
Exact de pijlen volgen kan niet, daarvoor gaan ze te snel. Wat wel geprobeerd word is om van tevoren te weten waar de darter op gaat gooien. In de regie zit iemand die erg goed weet wat de voorkeuren van de darters zijn als ze moeten uitgooien.
Die roept dan tegen de regisseur, schakeltechnicus en cameramensen van camera 2 en 3 wat de volgende worp van de darter waarschijnlijk is.

Vooral op het laatst is het dan een samenspel tussen schakeltechnicus en camera 2 en 3. Als iemand bijvoorbeeld 36 uit moet gooien, moet die dus de dubbel 18 raken.
Camera 2 neemt dan de dubbel 18 in beeld, en camera 3 is dan de backup die op dubbel 9 staat voor het geval die enkel 18 gooit. En dat moet allemaal binnen secondes duidelijk zijn, de darter gaat niet wachten totdat het goede shot voorstaat, die gaat natuurlijk gewoon door.

En maakt die caller dan nooit fouten?
Heel soms. Hij kijkt ook naar de ogen van de darter om te zien of die aan de onder of bovenkant van het bord gaat gooien. En mocht er twijfel of onduidelijkheid zijn, dan is er altijd nog camera 1 die het totale bord heeft waar je dus op kunt terugvallen.

Oke ik had nog een vraag, maar je kijkt alsof je wegmoet...
Ja sorry, ik moet weer gaan darten vanavond, maar stel je vraag maar, dan kom ik daar vast nog wel op terug!

woensdag 21 mei 2003 @ 15:18:14 #58
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_10586095
Hee, ik ontdek dit topic nu pas . Is wel een cool topic .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_10602999
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 15:03 schreef calvobbes het volgende:

Oke ik had nog een vraag, maar je kijkt alsof je wegmoet...
Ja sorry, ik moet weer gaan darten vanavond, maar stel je vraag maar, dan kom ik daar vast nog wel op terug!

Ik volg het darten niet echt maar heb gister even een stukje gekeken en.... errug goed Lange zit voor de crew, hoog schakeltempo, goede graphics. Zelfs in Engeland zullen ze toe moeten geven dat "wij" dit goed in beeld brengen.
pi_10605725
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 10:52 schreef Scrutinizer het volgende:

Lange zit voor de crew

Best wel... Ongeveer 3,5 uur live...
quote:
hoog schakeltempo
Yep... Ben wel benieuwd hoevaak ik daar op een knopje heb je gedrukt in die tijd. Zal toch wel een paar duizend keer zijn...
Maar dat zou nog wat hoger liggen als de zaal wat voller en leuker is.
quote:
goede graphics.
Ook gedaan door mijn collega's
Geen prographics of een ander bedrijf
quote:
Zelfs in Engeland zullen ze toe moeten geven dat "wij" dit goed in beeld brengen.
Uhuh! Het ziet er erg strak uit, met dank aan de hele ploeg die goed weet wat er moet gebeuren! En de onmisbare caller!
pi_10605965
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:51 schreef calvobbes het volgende:

Maar dat zou nog wat hoger liggen als de zaal wat voller en leuker is.

Ja echt sfeervol kwam de zaal en het publiek niet over, maar dat doet niets af aan jullie prestatie.
pi_10605992
Leuk!!
En nee, ik ga geen topic openen over het samenstellen van het inflatiecijfer!
pi_10606284
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:05 schreef Liejannuh het volgende:

het samenstellen van het inflatiecijfer!

ik kan nu al niet wachten
  donderdag 22 mei 2003 @ 20:23:57 #64
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_10615271
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:19 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ik kan nu al niet wachten

Zal ik een topic openen met de Engels grammatice etc. ?
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_10618385
[offtopic]

Gruwelijk vette avatar trouwens:

[/offtopic]

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_10628059
Hey Calvobbes, was je gisteravond vrij of had je je dag niet? Het zag er nogal 'anders' uit gisteravond. (Weer een kwartiertje blijven hangen tijdens het zappen)
pi_10628400
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Hey Calvobbes, was je gisteravond vrij of had je je dag niet?
Nee ik was vrij. Ik mocht het alleen dinsdag en woensdag doen omdat het mijn eerste keer darten was
Mijn collega die het al vaker heeft gedaan zit daar de rest van de tijd te schakelen
quote:
Het zag er nogal 'anders' uit gisteravond.
* calvobbes zag ook een 'verkeerde slomo' langskomen uit een beta waar geen band in zat

Maar dan kan allerlei oorzaken hebben, als je bij dat spelletje door iets gestoord wordt gaat het mis. Bij mij deed iemand ineens de werkverlichting aan in de regie (aan het einde van de beslissende leg in de beslissende wedstrijd voor Hofstra), was toen compleet de weg kwijt

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 23-05-2003 14:08]

vrijdag 23 mei 2003 @ 13:57:50 #68
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_10628524
Interessant verhaal, leuk om te lezen
  vrijdag 23 mei 2003 @ 13:58:36 #69
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_10628550
Ik schrijf wel een keer een verhaal over mijn werk
pi_10629163
Ik heb maar heel kort gekeken hoor maar zag een aantal dingen, die ik de dag daarvoor juist zo netjes gedaan vond, waarvoor ik niet zou kiezen.

Voorbeeld: Het crane- of skymote-shot over het publiek vind ik niet mooi als de graphics van de tussenstand zoals in de split (op rechts) nog in beeld is. Tot twee keer toe binnen 5 minuten. Kan ook een keus van hogerhand zijn om de tussenstand continu in beeld te houden besef ik me.

pi_10629325
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:

Voorbeeld: Het crane- of skymote-shot over het publiek vind ik niet mooi als de graphics van de tussenstand zoals in de split (op rechts) nog in beeld is. Tot twee keer toe binnen 5 minuten. Kan ook een keus van hogerhand zijn om de tussenstand continu in beeld te houden besef ik me.

Die titels worden geschakeld door de regie assistente, wij hebben daar geen hand meer voor vrij om dat goed te doen.
En volgens mij is het wel een bewuste keuze om die tussenstand zoveel mogelijk te laten zien.
pi_10644880
Wie is de regiseur eigenlijk daar bij het darten? (de van Meerkerks?)
As't net kin sa't moat dan moat't mar sa't kin.
pi_10653573
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 10:58 schreef wicker het volgende:
Wie is de regiseur eigenlijk daar bij het darten? (de van Meerkerks?)
Nope.

Jeroen Schipperheijn doet het grootste deel. André heeft alleen de donderdag en vrijdag gedaan

pi_10661801
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 21:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nope.

Jeroen Schipperheijn doet het grootste deel. André heeft alleen de donderdag en vrijdag gedaan

Oke, ook WK productions dus bij het darten.
Wel jammer dat jullie met UBF canal+ zijn kwijtgeraakt, of niet?
As't net kin sa't moat dan moat't mar sa't kin.
  zondag 25 mei 2003 @ 03:02:58 #75
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_10661894
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat was het.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Milf zondag 25 mei 2003 @ 03:12:56 #76
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_10661991
leuk topic calvobbes
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_10662946
quote:
Op zondag 25 mei 2003 02:52 schreef wicker het volgende:

Oke, ook WK productions dus bij het darten.

Die hebben een contract met SBS dat ze al het sport doen
quote:
Wel jammer dat jullie met UBF canal+ zijn kwijtgeraakt, of niet?
Die ene uitzending op zondagavond?

Mwoah. Zo bijzonder zijn die paar uurtjes niet hoor. Daarnaast doen wij nog wel gewoon alle Oranjejournaals en Gouden Gids Divisie presentatie's voor SBS 6

En zo af en toe een darttoernooi

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 25-05-2003 11:23]

zondag 25 mei 2003 @ 11:21:19 #78
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_10663366
Best grappig
Maar regisseur zijn lijkt me best wel een stress baan
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  vrijdag 30 mei 2003 @ 13:37:51 #79
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_10771463
Supertp[ic! Ik kan niet wachten op het volgende deel.
1 vraagje, als je twee camera's hebt,
quote:
De grote camera word gebruikt als er bijvoorbeeld stabiele shots van ene grote afstand moeten worden gemaakt of er een autocue aanhangt.
De kleine cameras zijn mobiele cameras die makkelijk verplaatst kunnen worden en kunnen dus door het hele decor wandelen en plaatjes maken.
Waarom kun je de kleine camera niet gewoon ook gebruiken voor de stabiele shots? Of heeft de grote camera ook beter beeld ofzoow?
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_10778906
Leuk dit!
pi_10783644
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 13:37 schreef Sai het volgende:

Waarom kun je de kleine camera niet gewoon ook gebruiken voor de stabiele shots? Of heeft de grote camera ook beter beeld ofzoow?

Kleine camera's hebben over het algemeen een "klein" statief wat bestaat uit o.a. uitschuiflatten. Niet echt stabiel dus wanneer je heel erg inzoomt op iets. Dan zie je een hele kleine trilling al gauw.

Grote camera's hebben een statief dat je met 3 man op moet tillen om over een drempel heen te komen. En daar kun je ook beter lenzen opzetten die verder kunnen inzoomen dan de kleine camera.

pi_10783899
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 20:35 schreef -Mk- het volgende:
Leuk dit!
  zondag 8 juni 2003 @ 22:31:13 #83
57288 Outbreak
Losgeslagen
pi_10974215
Leuk en boeiend topic!!
pi_11240343
* WheeleE is benieuwd naar het volgende hoofdstuk...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_11240367
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:38 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE is benieuwd naar het volgende hoofdstuk...
* calvobbes ook
pi_11240418
hee leuk stukje.. net als dat stuk van dwerg.. best intressant om over andersman beroepen te lezen..

moest gelijk aan atwt denken .. nick abigail adem enzo..

'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_11242696
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

* calvobbes ook

Ja...dus? Wanneer verschijnt de volgende aflevering? Zijn de scriptwriters al volop bezig?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_11244183
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 12:08 schreef WheeleE het volgende:

Ja...dus? Wanneer verschijnt de volgende aflevering? Zijn de scriptwriters al volop bezig?

Binnekort! Is nu effe druk met andere dingen. En effe materiaal scoren!
  donderdag 3 juli 2003 @ 00:02:04 #89
16862 Cora
van Mora
pi_11525545
Leuk topic calvobbes!
Ik zie het nu pas, maar ik ga het morgen zeker eens goed doorlezen!
Vind het wel heel interessant.
:{
pi_11597435
ik moet vaker op je onder sig klikken
ik heb vorige maand ook in zo'n car gezeten voor de titels enzo maar daar was alles veeeeel kleiner
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_11775562
Wow, wat een apparatuur. Ik word al duizelig als ik de foto's zie Mooi geschreven
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 17:56:02 #92
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_11790877
Lijkt me een leuk en interessant beroep Waar liggen je ambities dan calvobbes

Ergens in Hollywood meewerken aan een film of hou je het liever in Nederland

Of ga je vanzelf hogerop komen...zonder echt een carriere te plannen.

Is maar een vraagje

Ik zou wel eens willen zien hoe het er in Hollywood aan toe gaat precies. Lijkt me nog groter en massaler.

[Dit bericht is gewijzigd door Levensgenieter op 15-07-2003 18:01]

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
pi_11793898
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 17:56 schreef Levensgenieter het volgende:

Ergens in Hollywood meewerken aan een film of hou je het liever in Nederland

Daar lijkt me helemaal geen zak aan

Dan ben je misschien een dag bezig met iets, en dan heb je nog maar een half uurtje film.

Dan ga ik nog liever bij bijv. de BBC werken. Bij bijna alles wat ze daar maken zit ik met veel plezier naar te kijken over hoe het in elkaar is gezet! Daar hebben ze nog een budget om het allemaal netjes in elkaar te zetten door er wat langer over na te denken zowel voor als tijdens de montage.
In Nederland worden de budgetten de laatste jaren alleen maar minder

pi_11799764
Misschien is "bewerking" een leuk vervolgonderwerp?!

In het eerste deel van dit topic is het "opnemen/uitzenden/schakelen" naar voren gekomen.
Na een opname wordt er bewerkt.... Dit natuurlijk niet wanneer iets live uitgezonden wordt.

Kan Calvobbes ons misschien wat weer vertellen over "Avid"?

Ik wacht met spanning af.....

[Dit bericht is gewijzigd door UFOtje op 16-07-2003 01:12]

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_11802186
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:56 schreef UFOtje het volgende:
Misschien is "bewerking" een leuk vervolgonderwerp?!
Absoluut! En die gaat zeker komen! Moet alleen nog even een paar foto's ervoor maken
quote:
Kan Calvobbes ons misschien wat weer vertellen over "Avid"?
Over de Avid kan ik niet zoveel vertellen, daar werken ik zelf niet
Voorlopig werk ik alleen nog maar met lineaire sets.
  woensdag 16 juli 2003 @ 10:17:46 #96
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11803163
Avid, dat is een ruimte die vernoemd is naar het programma Avid

daarmee monteer, is best leuk om te doen, heb ooit eens in een Avid-ruimte een TMF stationcall voor school moeten maken...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12836392
Goh calvobbes! Wat een leuk beroep

Ik zou willen dat mijn broertje zo'n interessante baan had

Hoelang doe je dit werk al en aan welke programma's heb je allemaal meegewerkt

And there was much rejoicing....yeeh...[br][disclaimer] ik lijk niet op mijn broertje
pi_12900747
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:11 schreef Maike het volgende:

Hoelang doe je dit werk al en aan welke programma's heb je allemaal meegewerkt

Ik kreeg toevallig van het weekend een bloemetje van m'n baas omdat ik al 5 jaar dit werk doen

En dit is een groffe schatting van alle programma's waar ik wel eens aan meegwerkt heb. Ik ben er denk ik nog wel een paar vergeten

10 Voor Taal, 2 Vandaag, Ab Normaal - Schakelen, All you need is love, Alle Dieren Tellen Mee, Amstel Cup, Anti Verveel tip, ASO Show, AT5 - Huldiging Ajax, Bart's Straatvechters show, Bedrijfsfilm Beck, Big Brother, Big Diet, Big Mission, Blauwbilgorgel - Montage / Schakelen, Blind Match, Boobytrap, Canal +, Catherine Shows / Teasers, Bobsleeen - Cortina - La Plagne - St. Moritz, Crime Cafe, de Bus, Dit Was Het Nieuws, Dutch Open Tennis, Een rug te ver, Eerlijk is Eerlijk - Schakelen / Montage, Geld voor je leven, Generation Now, Gevonden Geld - Schakelen, Gezondheidsplein, Goed Geld Show, Golden League, Golf par 5, Hart in Aktie, Hints, Indoor Brabant - Schakelen / NOS, Ketting Quiz - Endemol - Pilot montage, Kiezen of delen, Kink TV schakelen / montage, Koffietijd / RTL Live, Koken met Sterren, La Traviata, Leven in de Brouwerij, Lijn 4, Link, Looking Good, Lucky Letters, Lunch TV, Lunchroom , Making of Opsporing Verzocht, Memories - Items / opname / eind, Men's Talk, Necreologie Prins Claus, Nederland komt Thuis, Nieuws aan tafel, Nightclub, Ontbijt TV, Opsporing Verzocht, Oranjejournaal, Planet Race, Remi Praat Laat, RTL Live, RTL Sport, Sam Sam, SBS Sport, SBS Darts - Wedstrijden Schakelen, Sponsor Bingo Break, Star Academy, Starmaker, Sterrenbeurs, Straatvechters, Studio 2, Studio Spaan, Super Robert, Tabloid,
Tease, Testbeeld - Schakelen / Montage, The Box, Ticket To Love - Mexico, TROS Vermist, TV sterren van morgen, TV woonmagazine, Van Koninklijke Huize, Verkeersrechter - Pilot, Villa BvD EK 2000, Voetbal Totaal, Vrouwen zijn beesten, VVCS Gala, Waar kijken ze naar, Wat een dag, Wat recht is, Webcamgirls, Week van Willibrord, Weekend Miljonairs, Yacht Vision, Zoey Zapt, Zoey Ziet Sterretjes, VRT Journaal, WK Kwalificatie Oostenrijk - Spanje 2000

Overigens ben ik bezig met hoofdstuk 2: Montage, maar de voorbereiding en uitwerking daarvan nemen wat meer tijd in beslag dan gedacht

pi_12901574
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Overigens ben ik bezig met hoofdstuk 2: Montage, maar de voorbereiding en uitwerking daarvan nemen wat meer tijd in beslag dan gedacht

Ik heb nog wel even geduld hoor!
jaajaa, ik ben een beetje moe!

[Dit bericht is gewijzigd door UFOtje op 02-09-2003 20:54]

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_12901637
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:48 schreef UFOtje het volgende:

Ik heb nog wel even geduld hoor!

Gelukkig maar!

PS je kunt ook het eerst deel van de quote weghalen als je alleen reageert op het laatste stukje! Ook nog eens stuk sneller dan bold tags zetten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')