abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13087335
Woei
quote:
September 09, 2003 - A few months ago, Telegames released Ultimate Brain Games, a compilation of eight pick-up-and-play games for one or two players. Though the games in the package have been available in virtual form on systems in the past, the collection of these games on one cartridge just felt right at home on the Game Boy Advance system. And apparently the public agrees, since Ultimate Brain Games is one of the more successful third-party games released on the handheld.
Next up to bat is Ultimate Card Games, a collection of card games in the same vain as Ultimate Brain Games. This compilation will include a large collection of different card games, including Hearts, Spades, Bridge, Euchre, Cribbage, Canasta, Gin Rummy, Go Fish, Crazy Eights, Poker, and Blackjack, as well as 15 Solitaire games and five different versions of Video Poker. And, like Ultimate Brain Games, Ultimate Card Games will feature multiplayer support for up to four players...only needing one copy of the game to fuel the systems in the chain.

Other features include a cartridge save to record the player's progress as well as statistics acquired, on-screen rules to teach the particular nuances of each of the card games in the collection, more than an hour of music accompanying the gameplay, and a face creator to personalize the player's on-screen likeness.

Telegames is shooting for a November release for Ultimate Card Games for the Game Boy Advance.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_13093078
quote:
Vandaag heeft Nintendo bevestigd dat ze bezig zijn met Pokémon Rood en Groen voor de Game Boy Advance. Rood en Groen kwamen eerder uit op de Game Boy, waarbij Groen nooit in Nederland is gekomen. Deze spellen kan je linken met Ruby en Sapphire, zodat je weer een aantal Pokémonnetjes aan je verzameling kan toevoegen.

Qua graphics zal er niks veranderen ten opzichte van het origineel. Dus met andere woorden krijgen we een goedkope Game Boy poort. Of de prijs van het spel lager zal liggen als normaal is onbekend. Ook weten we niet of het verhaal aanpassingen krijgt. In Ruby en Sapphire heb je namelijk een aantal nieuwe HM's die oorspronkelijk niet Rood en Groen zaten. Misschien dat je die nu kan gebruiken om extra dingen te unlocken.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_13097199
quote:
Op maandag 8 september 2003 10:56 schreef TAG-Speedy het volgende:
Het zijn hier geen voormalig oostblok praktijken waarbij iemand zegt dat je alttp moet kopen.
Ik heb ALTTP op de SNES (?) al gespeeld, de GBA versie levert maar weinig nieuws op, het is alleen maar een port. En om voor een simpele port nou 45 euro neer te gaan tellen...

Aan de andere kant zit Four Swords er bij, maar ja dan moet iedereen dus wel effe die cartridge aanschaffen.

Je hebt op zich wel gelijk hoor, maar het blijft een beetje zuur als je vrijwel alle gelinkte GBA spellen kunt spelen met 1 cartridge, terwijl je voor Zelda: Four Swords allemaal zelf een cartridge nodig hebt.

Nou kan ik zelf wel die cartridge kopen, maar dan moet ik nog iemand vinden die ook zin heeft om hem te kopen, anders heb ik alleen een GBA versie van ALTTP, die ik dus al (meerdere keren) uitgespeeld heb. Ik ken niet zo veel mensen die wel effe 45 euro neertellen omdat ik zin heb om een spelletje te spelen .

quote:
Ik zou als ik Nintendo was hetzelfde gedaan hebben denk ik, bedoel de 16bit generatie was 10 jaar terug, hoeveel daarvan gamed daadwerkelijk nog? En hoeveel hebben daarvan een GBA?
Ikke dus. En als 'Nintendo oudgediende' voel ik me dus best wel in mijn kloten gegrepen door al deze remakes. Objectief gezien heb je gelijk, maar als oudgediende sta ik dus wel mooi in de kou.
quote:
In verhouding met het aantal verkochte exemplaren denk ik niet extreem veel, en er is in die tijd een hele doelgroep bij gekomen die nog nooit SMB of SMW heeft gespeeld. Ja het is makkelijk cashen, maar het schuift wel geld waardoor Nintendo prima overeind blijft en daardoor mooi spul blijft uit brengen dat wel nieuw is (gba en cube titels).
Als oudgediende HEB ik al heel veel geld richting Nintendo geschoven. Vanuit mijn standpunt gezien hebben jullie het allemaal aan onder andere MIJ te danken dat Nintendo zo groot is, de aanval van Sony heeft overleefd en nog steeds mooie spelcomputers en titels kan afleveren...

Snap je hoe het er van uit mijn positie uit ziet? Ik had mijn allereerste Nintendo 'spelcomputer' in 1982, deze:

Edit:

Vergeef mijn geklaag . Maar ik vind wel dat ik gelijk heb! De games worden alleen maar duurder en dan blijken het nog voor het merendeel remakes te zijn ook!

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 11-09-2003 16:30]

vrijdag 12 september 2003 @ 14:13:56 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13118463
quote:
Nieuwe F-Zero info

12-09-2003 | Jelle van Es

We wisten al dat er een nieuwe F-Zero voor de GBA aan kwam. Vandaag een paar nieuwe details.

Een tijd geleden wisten we al te melden dat er een nieuwe F-Zero voor de GBA aan kwam.

Vandaag hebben we van Gamefront vernomen dat het spel gebasseerd zal worden op 'F-Zero Falcon Densetsu', een tekenfilm serie met in de hoofdrol de F-Zero karakters. Het is onzeker of dit spel gelinkt kan worden met het Gamecube spel F-Zero. Verder kunnen we melden dat het spel tijdens de Tokyo Game Show gepresenteerd zal worden. Nog even geduld voor de screenshots dus.

vrijdag 12 september 2003 @ 17:41:48 #55
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_13123906
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  Moderator zaterdag 13 september 2003 @ 18:53:50 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13144728
ik ga mijn gba denk ik maar verkopen eind volgende maand

ik wordt doodmoe van al die 16bits meuk, er komen nagenoeg geen first person shooters meer uit, strategy games zie je zowieso niet (mja mechplatoon) en 3d lijkt wel een vloek

als ik het slim doe moet ik er toch wel 200 euro voor kunnen vangen (gba + boel spellen + afterburner = $$$) dan hoef ik nog maar 200 euro bij te leggen en dan kan ik zodiaccend door het leven (399 dollar ).

ik moet de laatste tijd echt op mijn hand tat00eren dat ik mijn gba mee moet brengen s'ochtends en die paar keer dat ik eraan denk heb ik geeneens zin om het ding aan te zetten ... alleen ff hopen dat Porsche Unleashed voor die tijd uit is

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 13 september 2003 @ 18:57:11 #57
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13144812
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:53 schreef sp3c het volgende:

ik wordt doodmoe van al die 16bits meuk, er komen nagenoeg geen first person shooters meer uit, strategy games zie je zowieso niet (mja mechplatoon) en 3d lijkt wel een vloek

als ik het slim doe moet ik er toch wel 200 euro voor kunnen vangen (gba + boel spellen + afterburner = $$$) dan hoef ik nog maar 200 euro bij te leggen en dan kan ik zodiaccend door het leven (399 dollar ).

ik moet de laatste tijd echt op mijn hand tat00eren dat ik mijn gba mee moet brengen s'ochtends en die paar keer dat ik eraan denk heb ik geeneens zin om het ding aan te zetten ... alleen ff hopen dat Porsche Unleashed voor die tijd uit is

/me is gelukkiger dan ooit met me GBA. Komt ook vooral door Final Fantasy, en de Advance wars games.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_13146194
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:53 schreef sp3c het volgende:

Tis zowieso geen FPS console. En strategy games zijn er op dit moment meer dan ooit: AW 1 en 2, FF:TA, Tactics Ogre, Onimusha Tactics, etc
  Moderator zaterdag 13 september 2003 @ 20:28:02 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13147107
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tis zowieso geen FPS console.

mja zo ken ik er nog wel 40

als het werkt dan werkt het, dat hebben Doom2 en Duke Advance wel bewezen.

quote:
En strategy games zijn er op dit moment meer dan ooit: AW 1 en 2, FF:TA, Tactics Ogre, Onimusha Tactics, etc
allemaal turnbased en not my kinda shit

Als ze nu Fallout, Fallout Tactics, Xcom: Enemy Unknown of Panzer General oid uit zouden brengen dan zou ik het ermee eens zijn maar dergelijke games zijn waarschijnlijk toch net iets te 'volwassen' voor Nintendo's kleinste console

Advance Wars is dan nog wel leuk maar ik kan me niet echt inleven in de oorlog als de hoofdrolspelers krapaan 16 jaar oud zijn

pi_13147134
quote:
Fallout, Fallout Tactics, Xcom: Enemy Unknown
Zijn toch ook Turn Based

Maar als de GBA je ding niet is, dan moet je hem weg doen. Zo simpel kan het zijn

Moderator zaterdag 13 september 2003 @ 20:33:38 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13147223
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zijn toch ook Turn Based

duh ... maar die zijn wel my kinda shit

lees mijn post anders nog is door

quote:
Maar als de GBA je ding niet is, dan moet je hem weg doen. Zo simpel kan het zijn
ik zeg toch dat ik hem weg ga doen?

anyways als je goed leest met beide ogen open dan zie je dat ik niet zeg dat de GBA niet mijn ding is, ik vind het een geweldig apparaat en ik heb er intens van genoten ... de matige ondermaatse games die er voor uitkomen zijn echter niet mijn ding.

De GBA kan zoveel meer maar door de dure cartridges en Nintendo's 'gba games mogen nix kosten' beleid durft niemand erin te investeren, daarom ga ik hem verkopen

zondag 14 september 2003 @ 18:30:02 #62
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13163612
ik hou mn gba wel aan, gewoon voor de heb...maar ik richt mijn pijlen ook langzaamaan op de helix zodiac
pi_13254604
Mario & Luigi
quote:
According to Nate Bihldorff, the guy handling much of the localization for the US translation of Mario & Luigi, the game's being given the final polish right now before its development ends in just a couple of weeks. Then it's off to final cartridge production for its November 17th release date. We're really looking forward to playing this game through to the end...the first few minutes are fabulous.

vrijdag 19 september 2003 @ 11:50:41 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13284667
Rare Spreekt:
quote:
Rare heeft deze winter een sterke line up qua games. Tijd voor IGN om een paar vragen aan ze te stellen, waarbij een paar leuke mededelingen werden gedaan.

Zo heeft Rare verteld dat Banjo Pilot hetzelfde gaat worden als Diddy Pilot, maar dan met een aantal andere gameskarakters. Helaas zal de 'tilt functie' niet aanwezig zijn. Hiermee was het door het kantelen van je GBA mogelijk om je karakter omhoog en omlaag te laten vliegen.

Ook durven ze te beweren dat Sabre Wulf alles uit GBA zal halen.

IGN: Of all the GBA games in development at Rare, which one title would you consider the real "showpiece" of the GBA's capabilities?

Rare: Obviously we're going to stress that all the games in the pipeline have their merits - we'd like them to sell more than nine copies each, after all - but Sabre Wulf is probably the most accomplished in general terms, both in its 'completeness' as a standalone package and its use of the hardware.

Ook houden ze de mogelijkheid open dat na de aangekondigde vier GBA spellen, te weten Banjo Kazooie, Sabre Wulf, Banjo Pilot en Mr Pants (waarover niks bekend is), nog meer GBA spellen te ontwikkelen. Zo lieten ze doorschemeren dat het porten van Battletoads een mogelijkheid was.

vrijdag 19 september 2003 @ 12:36:28 #65
17061 mvt
blame Canada
pi_13285955
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zijn toch ook Turn Based

Panzer General trouwens ook. Lijkt me trouwens wel een Uber GBA spel
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:36:45 #66
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_13285961
ff vraagje tussendoor?

Ik ga over 3 weken op vakantie met wat vrienden en we moeten 10 uur vliegen , nou heb ik en een maat van me allebei een GBA (SP) en een link kabel.
Plaats ff wat toffe games waar je maar 1 spel voor nodig heb.(dus niet 1 spel per GBA zoals die andere 7 spellen die ik hier heb liggen )
Tetris en Mariokart hebben we al.

Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:39:19 #67
17061 mvt
blame Canada
pi_13286038
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:36 schreef Enchanter het volgende:
Plaats ff wat toffe games waar je maar 1 spel voor nodig
Bomberman
dacht dat je met advance wars ook multiplayer op 1 gba kan doen.
mario heeft ook een of ander duf gamepje voor single cartridge.

eehhh

We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:42:40 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13286115
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:36 schreef Enchanter het volgende:
ff vraagje tussendoor?

Ik ga over 3 weken op vakantie met wat vrienden en we moeten 10 uur vliegen , nou heb ik en een maat van me allebei een GBA (SP) en een link kabel.
Plaats ff wat toffe games waar je maar 1 spel voor nodig heb.(dus niet 1 spel per GBA zoals die andere 7 spellen die ik hier heb liggen )
Tetris en Mariokart hebben we al.

De complete lijst:

http://pocket.ign.com/articles/358/358050p1.html
En dan is er nog Kuru Kuru. Die staat niet op de kaart, maar is er wel een .

Advance Wars, Bomberman en Mario kart zouden genoeg moeten zijn!

vrijdag 19 september 2003 @ 17:03:28 #69
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_13293203
Denk dat Advance war erbij ga halen dan , daar heb ik welgoeie dingen over gehoord

ennuh bedankt nog

Ik ben inmiddels overleden
pi_13293254
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 17:03 schreef Enchanter het volgende:
Denk dat Advance war erbij ga halen dan , daar heb ik welgoeie dingen over gehoord

ennuh bedankt nog

Zeer goede keuze
pi_13301725
Weet iemand wanneer Boktai uitkomt???
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_13309410

zondag 21 september 2003 @ 09:41:50 #73
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_13328310
Even kleine bijdrage, kweenie of deze al voorbij was gekomen..

Sword of Mana filmpje 3.5 MB

FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 september 2003 @ 09:43:27 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13328320
Wanneer komt Command & Destroy nou eens uit
  zondag 21 september 2003 @ 09:50:09 #75
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13328354
m m m m ma max max Max Payne komt naar de GBA TOF!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')